» »

Gorsko kolo za preganjanje po Golovcu, Šmarni gori, gozdnih potkah za normalno ceno

Gorsko kolo za preganjanje po Golovcu, Šmarni gori, gozdnih potkah za normalno ceno

recikliran ::

Torej kot sem napisal kupujem gorsko kolo. Odkar sem nazadnje kupoval se je precej spremenilo, kot povsod drugod je očitno tudi tu prevladala potrošniška perverzija po cenah sodeč :) Zdaj jaz sem zmeden, ker rad bi gorsko kolo za preganjanje po potkicah in koreninah samo dati par K € za kolo se mi zdi noro. Verjamem da je tu sicer moje neznanje tudi faktor, vendar jaz se spomnim, da sem se s starim rogom vozil po Golovcu že kot mulec pa mi ni nič manjkalo. S tem v glavi vas sprašujem kaj mi predlagate za opisan šport. Zdaj s ceno se ne bom omejil, če mi boste argumentirali da bo moje življenje res lepše če dam 1500 za kolo, bom pa to tudi naredil, kaj čem. Ampak drugače se pa meni zdi normalna cena za kolo cca 500€ in toliko nekje bi plačal. Ali lahko dobim dobro kolo, ki ga bom vozil naslednjih 10 let za tako ceno in kje?

jype ::

recikliran> dati par K € za kolo se mi zdi noro.

Ja, sej če hočeš komot daš 10 jurjev.

Kupiš pač en treking s spodobnimi platišči za 500, pa maš.

Če bo zdržal 10 let je odvisno predvsem od tega, kako redno ga boš gonil in kako dobro ga boš vzdrževal, pa za 500 je bolje, če kupiš rabljenega iz višjega ranga kot novega.

recikliran ::

nekje sem prebral, da je bolje ne kupiti rabljenega, če si amater, ker je toliko delov, ki so lahko fuč. Sicer se meni tudi to zdi dobra ideja ja. Kako je s tem? A ni treking bolj cestno kolo? Jaz se hočem vozit po brezpotjih in gozdnih potkah.

bluefish ::

Pač imaš ob nakupu rabljenega zraven nekoga, ki lahko oceni realno stanje kolesa.

jype ::

Če misliš skakat po skalah, potem treking ne bo OK, če misliš po golovcu vozit pa ne bo nobenega problema s treking biciklom.

Ja, s seboj imej nekoga, ki se vsaj malo spozna.

korenje3 ::

odvisno koliko si težak. če maš pod 60kg, je tudi kolo za 100€ dobro. za težje se pa že splača dati 1000€. predvsem mislim kvalitetno ogrodje, ker zna bolet, če se ti vilice polomijo ko se zaletiš v korenino.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Yugos ::

korenje3 je izjavil:

odvisno koliko si težak. če maš pod 60kg, je tudi kolo za
100€ dobro. za težje se pa že splača dati 1000€. predvsem mislim kvalitetno ogrodje, ker zna bolet, če se ti vilice polomijo ko se zaletiš v korenino.


ja res je ko maš nad 100kg so bremze nerealno obremenjene sploh ko greš v klanec dol, jaz tega ne počnem in grem peš, tok je razlika!

recikliran ::

ne poznam nikogar, ki se spozna na kolesa. Zato sem se sploh obrnil na slo-tech ... gledam zdaj malo po bolhi, pa zelo težko ocenim ali je realna cena ali ne. Pa tudi velikost bom moral zadeti, za opremo pa itak večina niti ne napišejo kaj je gor. Imam 85kg in sem visok 182 cm, kar je po tem kar sem se naučil z neta okvir 50. Jaz bi verjetno rabil kolo, ki zadaj ni vzmeteno, kjer bom že tako prišparal ker so taki cenejši. Dobro, zdaj malo več že vem. Kdaj in kje pa so te velike razprodaje, ko lanske modele znižajo za 30,40%? Videl sem veliko tem na netu iz leta 2006 in tam okoli, pa nobene novejše, ali ni več tega?

Recimo na bolhi je tale bajk, sicer je vzemten tudi zadaj, ampak vseeno:
cube ams 125 pro za 560€:
http://www.bolha.com/gorska-kolesa/kolo...

kaj pravite?

Zgodovina sprememb…

korenje3 ::

brez skrbi, tukaj imamo jype. boš dobil vse nasvete ;)

pa če že imaš otroke, potem res ne rabiš vzmetenja zadaj.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

kixs ::

Zadnjega vzmetenja res ne rabis zaradi "otrok", pac pa za boljsi oprijem s terenom, stabilnejso in s tem hitrejso voznjo. Je pa tak kolo tezji in zadnji feder vzame se nekaj energije za sebe pri voznji v hrib.

Odvisno kaj ti je bolj pomembno, navzdol ali navzgor. Marsikdo je sel nazaj na trdaka, ker je bil precej pocasnejsi pri "plezanju". Ce ti je uzivancija v spustu, potem je fully prakticno obvezen.

Glede izbire kolesa: kolikor denarja, toliko "muzike".

lp

kitewing ::

recikliran je izjavil:

ne poznam nikogar, ki se spozna na kolesa. Zato sem se sploh obrnil na slo-tech ... gledam zdaj malo po bolhi, pa zelo težko ocenim ali je realna cena ali ne. Pa tudi velikost bom moral zadeti, za opremo pa itak večina niti ne napišejo kaj je gor. Imam 85kg in sem visok 182 cm, kar je po tem kar sem se naučil z neta okvir 50. Jaz bi verjetno rabil kolo, ki zadaj ni vzmeteno, kjer bom že tako prišparal ker so taki cenejši. Dobro, zdaj malo več že vem. Kdaj in kje pa so te velike razprodaje, ko lanske modele znižajo za 30,40%? Videl sem veliko tem na netu iz leta 2006 in tam okoli, pa nobene novejše, ali ni več tega?

Recimo na bolhi je tale bajk, sicer je vzemten tudi zadaj, ampak vseeno:
cube ams 125 pro za 560€:
http://www.bolha.com/gorska-kolesa/kolo...

kaj pravite?

Omenjeno kolo ima ok opremo, ampak ima malo čudno geometrijo in občutno previsoko težo. Sam vozim fulija in v klanec zaprem vzmetenje in ni nobenega problema z zibanjem. Po cesti pa tudi leti za kakšno specijalko 50km/h, če je treba. Če se misliš voziti po korenina so prednje vzmeti zelo pomembne, zadnja vzmet pa je tudi cool, ker se zaradi nje kolo bolj drži terena (večja varnost, udobje in hitrost).

Če kupuješ kvalitetno kolo mora imeti vsaj XT opremo in mora tehtati pod 13kg polnovzmeten, samo spredaj vzmeten pa pod 12kg.

bluefish ::

kitewing je izjavil:

Če kupuješ kvalitetno kolo mora imeti vsaj XT opremo in mora tehtati pod 13kg polnovzmeten, samo spredaj vzmeten pa pod 12kg.
Samo pri teh kriterijih pride nov FS čez 2000€, HT pa je okoli tisočaka.

jype ::

recikliran> Recimo na bolhi je tale bajk, sicer je vzemten tudi zadaj, ampak vseeno:

Vzemi ga, zate bo super. Težak je, ampak za ta denar boljšega ne boš dobil kar tako.

kitewing ::

bluefish je izjavil:

kitewing je izjavil:

Če kupuješ kvalitetno kolo mora imeti vsaj XT opremo in mora tehtati pod 13kg polnovzmeten, samo spredaj vzmeten pa pod 12kg.
Samo pri teh kriterijih pride nov FS čez 2000€, HT pa je okoli tisočaka.
To imaš prav, ampak v posezoni, ali v predsezoni se da dober popust dobiti in je cena lahko malo bolj prijazna kupcu. Je pa še varianta, da se včlaniš v mtb klub in imaš popust pri nakupu kolesa (seveda si omejen na znamko, ki je sponzor kluba).

kitewing ::

jype je izjavil:

recikliran> Recimo na bolhi je tale bajk, sicer je vzemten tudi zadaj, ampak vseeno:

Vzemi ga, zate bo super. Težak je, ampak za ta denar boljšega ne boš dobil kar tako.

Ne moreš mu račt, da ga naj vzame, če ga še videl nisi. Pred mesecem sem šel gledat Sotta scale 20, ki je bil po sliki in opisu sodeč zelo ok, ampak v resnici je bil hudo zje***. Mogoče laik tega ne bi opazil, ker je bilo kolo na oko ok.

PrimozR ::

kitewing je izjavil:

recikliran je izjavil:

ne poznam nikogar, ki se spozna na kolesa. Zato sem se sploh obrnil na slo-tech ... gledam zdaj malo po bolhi, pa zelo težko ocenim ali je realna cena ali ne. Pa tudi velikost bom moral zadeti, za opremo pa itak večina niti ne napišejo kaj je gor. Imam 85kg in sem visok 182 cm, kar je po tem kar sem se naučil z neta okvir 50. Jaz bi verjetno rabil kolo, ki zadaj ni vzmeteno, kjer bom že tako prišparal ker so taki cenejši. Dobro, zdaj malo več že vem. Kdaj in kje pa so te velike razprodaje, ko lanske modele znižajo za 30,40%? Videl sem veliko tem na netu iz leta 2006 in tam okoli, pa nobene novejše, ali ni več tega?

Recimo na bolhi je tale bajk, sicer je vzemten tudi zadaj, ampak vseeno:
cube ams 125 pro za 560€:
http://www.bolha.com/gorska-kolesa/kolo...

kaj pravite?

Omenjeno kolo ima ok opremo, ampak ima malo čudno geometrijo in občutno previsoko težo. Sam vozim fulija in v klanec zaprem vzmetenje in ni nobenega problema z zibanjem. Po cesti pa tudi leti za kakšno specijalko 50km/h, če je treba. Če se misliš voziti po korenina so prednje vzmeti zelo pomembne, zadnja vzmet pa je tudi cool, ker se zaradi nje kolo bolj drži terena (večja varnost, udobje in hitrost).

Če kupuješ kvalitetno kolo mora imeti vsaj XT opremo in mora tehtati pod 13kg polnovzmeten, samo spredaj vzmeten pa pod 12kg.

Pogon je eden izmed najmanj pomembnih delov na kolesu. Praktično vsak je dovolj dober. Bistveno bolj pomembna sta okvir in vilica, nato pa zavore in wheelseti. Šele nato ostalo.

Polnovzmetenci dandanes z lockouti ne izgubljajo energije z guncanjem, ker se ne guncajo. 12 kg za hardtaila in 13 kg za polnovzmetenca sta pa dva popolnoma različna svetova - hardcore oz. zelo poceni trdak ali pa ultralight in drag polnovzmetenec, sploh če govorimo o 150 hoda (pri ~120 je 13 kg še nekako dosegljivo za normalen denar). Samo okvir ima pri polnovzmetencu vsaj kilogram več (raje kilogram in pol), potem je pa treba prišteti še ~četrt kg za amortizer.

kitewing je izjavil:

bluefish je izjavil:

kitewing je izjavil:

Če kupuješ kvalitetno kolo mora imeti vsaj XT opremo in mora tehtati pod 13kg polnovzmeten, samo spredaj vzmeten pa pod 12kg.
Samo pri teh kriterijih pride nov FS čez 2000€, HT pa je okoli tisočaka.
To imaš prav, ampak v posezoni, ali v predsezoni se da dober popust dobiti in je cena lahko malo bolj prijazna kupcu. Je pa še varianta, da se včlaniš v mtb klub in imaš popust pri nakupu kolesa (seveda si omejen na znamko, ki je sponzor kluba).

Yeah right, ker popuste kar talajo, sploh danes, kajne? :>

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Queen ::

Sem bila pred podobno dilemo dva meseca nazaj, torej al bi vzela fulija ali hardtail...tale cube na linku zgleda kul, zame pač sploh ni blo nobene pametne ponudbe, mislim, kaj naj si začnem z 20 colskim bajkom. Ampak če mene vprašaš, bi bil definitivno za pogledat, zgleda lepo ohranjen, zelo solidna oprema. Zdaj, tiste pol kilce, kilca teže nima pri nas amaterjih neke hude vloge, čist tak. Na te grame (ki niso poceni) se lahko po mojem osebnem mnenju obešajo tisti, ki jim to dejansko prinaša rezultate v neki obliki (torej tekmujejo) in nimajo nobenega grama odvečne teže na svoji riti :p Kar ne pomeni, da se lahko sprijazniš s kakšno 16-kilsko kravo, ampak zdaj gledat, če ima kolo 14,2 ali pa 13,6 kg je pa nesmisel, sploh pri tvojih 500EUR budgeta, kar je zelo skromno. Pri tem denarju se gre dejansko za dilemo: soliden trdak (če imaš srečo) ali pa bolj kot ne shitty fully.
Za brezpotja in gozdne potke po mojem mnenju ne rabiš polnovzmetenega, če sem čisto iskrena. Pomisli - nekoč si te poti prevozil s starim rogom =) Poleg tega, da 3 kg razlike se pa že bolj konkretno pozna, kljub mojim besedam malo višje. Pa še bolj splošno uporabni so, ker imajo geometrijo dokaj različno. Fuliji so bolj prilagojeni drži pri vožnji navzdol in imajo več poudarka na sami stabilnosti. S hardtailom ti bo po mojih izkušnjah bolj olajšan najtežji del kolesarjenja - vzpon. Namreč zaenkrat je še tako, da če se hočeš dol peljat, moraš najprej gor prit =) Pa še tole je - na koncu itak večinoma ne delamo tako, kot si želimo: tud jz sm mislila, kolk se bom gnala po pohorju, če bi si kupla fulija...my ass, nič bolj se ne bi, kot se zdaj z mojim novim babyboyem =)
Evo, da ti pokažem, kupla sem tole zadevo:
Okvir je drugače od Corrateca, oprema solidna, cena: praktično đabe, ker mi je na koncu prodal za stotko manj. Men zadošča, no. Valda bi mela željo po kakem gt-ju spet ali pa mogoče specialized, cult, trek...ampak pol bi lahk kr še kako enico dodala pred znesek =)

edit: se opravičujem, ker mi je čudno link pripelo, ne da se mi ob tej uri zdaj zajebavat.

PrimozR ::

Tako, mimogrede, velik efekt ima, če je kolo lažje. Preden nekdo reče, da je lažje za 1 kg shujšati sebe kot kolo, ni isto. Še najbolj se pa teža pozna pri kolesih, torej pri gumah in obročih. Lažji komplet slednjega omogoča lažje oz. hitrejše pospeševanje in zaviranje. Ampak ja, grame se plača, tako ob nakupu kot na servisu. Zato npr. jaz vozim na biciklu s 140 mm hoda DH obroče, rezultat pa je, da so po dveh letih še vedno skoraj popolnoma ravni. Brezskrbno furanje FTW! :)

Glede gozdnih potk, nekdanje vožnje s kompletnim trdakom, itd. Prav tako smo včasih imeli nekaj MB pomnilnika, Intelove 386ke in podobne zadeve. Razvoj gre naprej. Polnovzmetenci so bolj udobni. Res je treba močno pogledati, kje in kako se bo vozilo, ker je razlogov za nakup trdaka še vedno OGROMNO. Ampak kar tako vreči polnovzmetenca stran, ker se voziš po 'gozdnih potkah in brezpotjih' pa ni najbolj pametno. Ravno po takšnem terenu se npr. vozim jaz.

Polnovzmetenci so dandanes že popolnoma sposobni plezanja, prav tako pa ni nujno, da se za spust na vrh pripelješ s svojo energijo ;)

Queen ::

Seveda ima efekt, to se absolutno strinjam. Ampak menim, da je geometrija pomembnejša in pri omenjenem budgetu ne morš met vsega. Sm preživela kar nekaj let na kolesu, ki mi ni pasal - gt s svojim razpotegnjenim okvirjem, da sem bla na MTB!!!v pozi cestaša na kawasakiju (hopefully je jasno, da karikiram =) je bil za mene prej mučeniška naprava kot pa vir užitka, ko primerjam zdaj. Saj ni čudno, da sm se raje vrgla na specialko =) Komu z dolgim trupom in krajšimi nogami bi pa bil tak okvir recimo idealen, ker bi se na drugih počutil zakrčenega.
Jz pač ponavadi prihajam do drugih zaključkov kot večina. Ampak še vseeno mu nisem jaz predlagala trekking, tolk ga pa že spoštujem, čeprav ga ne poznam, da mu ne prvoščim trekkinga :D
Pač itak je fajn met fulija - bolš zgleda, več ti nudi, jack si. Isto je pri fotografiji, tisto je bolj moje področje kot pa računalniki. Vsak si kupi dslr, da kolk bo zdaj fotkal, jebemtiš cel umetnik da bo postal (ali pa pri kolesarstvu- vsak bo najmanj brian lopes). Ok, mu svetuješ - glej, ne rabiš tega, prilagodi nakup dejanskemu stanju in svojim potrebam. Seveda se ponavadi ne strinjajo, ker so vsi tolk tr00, da manj ni dovolj dobro. In potem vidiš vse te umetnike-to-be, kako fotkajo svoj avto, sosedovo mačko in žensko s koktejlom v roki, lopesi pa naenkrat svoj super bajk uporabljajov 90% za prevoz do sosedovega bloka, enkrat na dve leti pa se celo spustijo po makadamu, da upravičijo nakup =)
Been there done that. Če maš keš, sploh ni panike, vsak ga lahko zapravlja kakor sam določi. Ampak moj nasvet bo vedno najbolj optimalen in kompromisen.

PrimozR ::

Če je bicikel predolg ampak dovolj visok), se zamenja fajfa. Problem rešen. Pa sedež se prestavi naprej, kupi se sedežno oporo brez setbacka, itd. itd.

Ampak ja, za 500 € je ZELO omejen budget, za to že rabljenega trdaka komaj dobiš spodobnega. Glede overkill bajkov pa ni treba razlagati :D Sploh fino je, ko gledaš nekoliko starejši folk s skorajda FR biciklom, kot mulc bi pa malo manj da ne po luftu priletel mimo z XC trdakom ^^

broken/link ::

Mam podobno vprašanje ravno na to temo, ampak budget je veliko veliko manjši, zato ne vem, koliko mi boste znali svetovat :D

Prijateljica študira v ljubljani in išče možnosti za rekreacijo. Rada kolesari, ampak ne mara ceste, privlačijo jo razne gorske potke in druga brezpotja. S kolesom se ne preganja, se pa vseeno rada spusti po kakšni makadamski potki s kakega hriba.
Budget je zelo omejen. prvič, ker je študentka in drugič, ker je v LJ in mora kolo zaklepat v kolesarnici in ne želi dat 500eur za kolo, ki ga čez par tednov ne bo več tam.
Moje vprašanje je, ali se da kje dobit kaj za cca 200eur, lahko tudi rabljeno, če je OK ohranjeno, da bi bilo primerno zanjo? Sam se ne spoznam za te stvari, zato pravijo, da pametni vprašajo :D če tako kolo ne obstaja, pa me zanimajo smernice, kakšno kolo je fajn gledat. na kaj je potrebno biti pozoren. je za omenjene podvige primerno gorsko kolo, treking kolo, katero drugo? kje je fajn, da je vzmetenje, kje je nujno, da je,... itd :)

recikliran ::

samo opomba, jaz sem rekel, da se mi zdi normalno dati 500€, nisem pa omejil budgeta ravno zato, ker premalo vem o vsem skupaj. Ja glede na to kar ste mi napisali, ga bom zvišal na do 1000, več pa ne grem. Glede na to kar ste mi napisali, bom gledal da dobim kvalitetnega trdaka, ker to kar ponuja FS meni kot rekreativcu ne upraviči cene. Iščem dalje ... hvala vsem za odgovore do zdaj.

jype ::

broken/link> Moje vprašanje je, ali se da kje dobit kaj za cca 200eur, lahko tudi rabljeno, če je OK ohranjeno, da bi bilo primerno zanjo?

Rabljeno, na bolhi. Kolo naj nosi s seboj v stanovanje, ker če bo tako zanič, da ga ne bodo hoteli ukrast, bo z njim imela več težav kot veselja.

kitewing ::

recikliran je izjavil:

samo opomba, jaz sem rekel, da se mi zdi normalno dati 500€, nisem pa omejil budgeta ravno zato, ker premalo vem o vsem skupaj. Ja glede na to kar ste mi napisali, ga bom zvišal na do 1000, več pa ne grem. Glede na to kar ste mi napisali, bom gledal da dobim kvalitetnega trdaka, ker to kar ponuja FS meni kot rekreativcu ne upraviči cene. Iščem dalje ... hvala vsem za odgovore do zdaj.


Osebno sem mnenja, da ima sledeče kolo pravo razmerje med ceno in kvalteto v tvojem budgetu: http://kolesarska-oprema.si/izdelek_Ber...

mr1two ::

IMO se splača pogledat tudi za Canyonovimi trdaki. Jaz sem s svojim grandcanyonom precej zadovoljen, IMO pa tudi kakšen yellowstone nebi bil napačna izbira(še posebej na račun cene).
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

dolenc ::

Tale je tudi ql za tak rang, če ti velikost ustreza.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

treking kolo nakup

Oddelek: Šport
2811409 (7362) waters
»

Gorsko kolo do 500€

Oddelek: Na cesti
122980 (2737) komar88
»

Nakup kolesa

Oddelek: Šport
476075 (4854) Okapi
»

Nakup kolesa

Oddelek: Šport
313423 (2644) IvoJan

Več podobnih tem