Forum » Loža » Ročna ura
Ročna ura
Temo vidijo: vsi
GrimReaper3 ::
Moj seznam ur kjer dobiš največ za svoj denar, pač homagi Submariner, Seamaster in Hydroconquest z zanesljivim Seiko mehanizmom:
https://watchdives.com/collections/new-...
https://www.aliexpress.com/item/1005005...
https://www.aliexpress.com/item/1005005...
Watchdives ima neverjeten lume, malo greš na svetlo in že sveti s polno močjo.
Vmes sem dobil še to Addiesdive, ampak je predebela, ima steklo z neverjetno velikim dome-om (prednost sicer da težko opraskaš bezel) ter krono je neverjetno težko priviti.
https://addiesdivewatches.de/products/a...
https://watchdives.com/collections/new-...
https://www.aliexpress.com/item/1005005...
https://www.aliexpress.com/item/1005005...
Watchdives ima neverjeten lume, malo greš na svetlo in že sveti s polno močjo.
Vmes sem dobil še to Addiesdive, ampak je predebela, ima steklo z neverjetno velikim dome-om (prednost sicer da težko opraskaš bezel) ter krono je neverjetno težko priviti.
https://addiesdivewatches.de/products/a...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper3 ()
mp5 ::
Pozdravljeni!
Iščem trpežno ročno uro, ki bi jo lahko uporabljal pri raznem fizičnem delu (vrtnarstvo...dež, zemlja, pesek, blato...) Našel sem serijo G-Shock Mudmaster, vendar se mi zdi malce "prevelika"...Ali obstaja še kakšna druga opcija (manjša) z istimi zaščitnimi elementi? Hvala za vse nasvete. Lp
Iščem trpežno ročno uro, ki bi jo lahko uporabljal pri raznem fizičnem delu (vrtnarstvo...dež, zemlja, pesek, blato...) Našel sem serijo G-Shock Mudmaster, vendar se mi zdi malce "prevelika"...Ali obstaja še kakšna druga opcija (manjša) z istimi zaščitnimi elementi? Hvala za vse nasvete. Lp
profii ::
Vsi G-shocki.
Katere funkcije pa potrebuješ? Ker mudmaster ima še razne kompase, kar pa dvomim da potrebuješ ob rožicah.
Katere funkcije pa potrebuješ? Ker mudmaster ima še razne kompase, kar pa dvomim da potrebuješ ob rožicah.
pierch ::
G-Shock sqare FTW!
Sam imam GW-M5610-1ER in je vse kar rabim in še več. Seveda so tudi cenejše/dražje različice.
Sam imam GW-M5610-1ER in je vse kar rabim in še več. Seveda so tudi cenejše/dražje različice.
Pierch
cebelar123 ::
Pozdravljeni!
Iščem trpežno ročno uro, ki bi jo lahko uporabljal pri raznem fizičnem delu (vrtnarstvo...dež, zemlja, pesek, blato...) Našel sem serijo G-Shock Mudmaster, vendar se mi zdi malce "prevelika"...Ali obstaja še kakšna druga opcija (manjša) z istimi zaščitnimi elementi? Hvala za vse nasvete. Lp
Kot so napisali vsi G shocki ali pa če bi rad nekaj ožjega pro trek serija.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: cebelar123 ()
Ales ::
Če ne gre za ne vem kake udarce, pnevmatska kladiva, udarne vrtalnike ali čisto običajna kladiva, potem bo vsaka vodoodporna ura OK. Pač taka, da ne bo škoda kake praske na njej. Že najcenejši LCD Casio bo OK.
Darko! ::
Ma ja, vsak kvaliteten vodotesen kvarc bo čist ok.
Tudi Citizen ima kar nekaj vodelov iz serije Promaster, ki so kos praktično vsakemu običajnemu delu.
Eden izmed njih, recimo
Al pa čist navaden diver, ki mu namesto gume natakneš nato pašček
https://www.amazon.de/-/en/Citizen-Anal...
Tudi Citizen ima kar nekaj vodelov iz serije Promaster, ki so kos praktično vsakemu običajnemu delu.
Eden izmed njih, recimo
Al pa čist navaden diver, ki mu namesto gume natakneš nato pašček
https://www.amazon.de/-/en/Citizen-Anal...
mp5 ::
Vsi G-shocki.
Katere funkcije pa potrebuješ? Ker mudmaster ima še razne kompase, kar pa dvomim da potrebuješ ob rožicah.
Niso samo rožice :)) Iščem nekaj za težko fizično delo (krampanje, delo v zemlji, v blatu, v pesku, delo z žago, z žago za obrazovanje žive meje, v vseh vremenskih pogojih (prah, dež, veter, mraz, vlaga ...).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mp5 ()
Darko! ::
Niso samo rožice :)) Iščem nekaj za težko fizično delo (krampanje, delo v zemlji, v blatu, v pesku, delo z žago, z žago za obrazovanje žive meje, v vseh vremenskih pogojih (prah, dež, veter, mraz, vlaga ...).
A jebi ga. Za tak del ne rabiš ure.
Šef (al pa pa žena) ti bo povedal(a) kdaj si frej in greš lahko na zaslužen pir.
Klamzi ::
Podoben Citizen kot zgoraj mi recimo zdrži tvoje pogoje. Vsaj mehanizem... Pač pas je blo treba nekajkrat štuklat in menjat krono plus sušenje.
Furbo ::
https://www.blue-tomato.com/sl-SI/produ...
Kupiš tole 2 komada, ko zjebeš eno, greš na naslednjo. Večni Casio F-91W
Kupiš tole 2 komada, ko zjebeš eno, greš na naslednjo. Večni Casio F-91W
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Furbo ()
WaterBoy ::
Jaz sem si nabavbil tole:
https://www.timestore.si/Panske-hodinky...
Ni ravno g-sgock, je pa približnbo isto odporen
https://www.timestore.si/Panske-hodinky...
Ni ravno g-sgock, je pa približnbo isto odporen
Moe_Lester ::
F-91W ali A158W (praktično ista ura v kovinskem ohišju) je verjetno dobra izbira. Še boljše poljuben gshock, ki je bolj odporen na udarce. Od analognih mogoče kak Casio Duro (MDV106 oz MDV107) od cenejših.
Ker ljudje pogosto sprašujejo, če je 300m vodotesnosti dovolj za tuširanje z uro ali rabijo vsaj 600 je tukaj en dober prispevek. Tip se z zgoraj omenjenim Casiom, deklariranim za 30m vodotesnosti dejansko potopi na 30m.
https://www.watchuseek.com/threads/can-...
Ker ljudje pogosto sprašujejo, če je 300m vodotesnosti dovolj za tuširanje z uro ali rabijo vsaj 600 je tukaj en dober prispevek. Tip se z zgoraj omenjenim Casiom, deklariranim za 30m vodotesnosti dejansko potopi na 30m.
https://www.watchuseek.com/threads/can-...
Okapi ::
https://www.blue-tomato.com/sl-SI/produ...
Kupiš tole 2 komada, ko zjebeš eno, greš na naslednjo. Večni Casio F-91W
Ali pa AE-1200WH-1AV, bolj znan kot Casio Royale.
Od dražjih, ki so odporne na skoraj vse, je pa Citizen imel včasih en zelo zanimiv model.
hubber ::
GrimReaper3 je izjavil:
Moj seznam ur kjer dobiš največ za svoj denar, pač homagi Submariner, Seamaster in Hydroconquest z zanesljivim Seiko mehanizmom:
https://watchdives.com/collections/new-...
https://www.aliexpress.com/item/1005005...
https://www.aliexpress.com/item/1005005...
Watchdives ima neverjeten lume, malo greš na svetlo in že sveti s polno močjo.
Vmes sem dobil še to Addiesdive, ampak je predebela, ima steklo z neverjetno velikim dome-om (prednost sicer da težko opraskaš bezel) ter krono je neverjetno težko priviti.
https://addiesdivewatches.de/products/a...
A imaš kaj izkušenj iz prve roke tudi s Steeldive ali Seestern?
evian ::
@mp5 Casio W-800H-1AVES je dobra opcija za delavsko uro: deklarirana vodotesnost 100m, 10 letna baterija, ura, alarm, osvetljena in nizka cena.
-ninja-91- ::
Men za delavsko uro dobro služi Casio Sport TRT-110H-2AVEF.
Ima malo dvignjen zgornji in spodnji rob, da se steklo ne spraska takoj.
Ima malo dvignjen zgornji in spodnji rob, da se steklo ne spraska takoj.
FireSnake ::
Danes preveril: dobil signal.
Pa nisem posebej kompliciral. Uro sem imel ponoči na roki.
Očitno je deževje prej signal blokiralo.
Zdaj: če ga dobim 1x na 14 dni je povsem dovolj.
Drugače pa sem pregledal dosti video materiala na to temo in moram reči, da sem navdušen.
Ura mi je lepa a se mi niti sanjalo s kakim trudom je to narejeno.
Celo to, da Japonci taboljše zadržijo zase, zato se ti modeli (Casio Oceanus) izven Japonske ne prodajajo.
Poliralo naj bi se v tovarni, kjer se izdeluje Grand Seiko.
Še glede obrabe pasu: en reviewer je pokazal uro po štirih letih nošenja. Ura je bila skorajda kot nova.
Kar za mojega Tissot-a ne velja. Pa je prav tako titan in ga kar pazim.
Pod črto: zagotovo bom kakšnega Oceanuse še kupil.
Naslednji bo imel še GPS, ker so na ta način še bolj natančni kot ure, ki so za večkratnik dražje.
Škoda, da zelenega OCW-T200S-3AJF ne bodo izdelovali več. Takoj bi ga vzel.
Si bom pa nagledal kaj drugega.
Po drugi strani pa škoda, da tole ni radijsko vodeno in v titan ohišju.
Še ena (zelo) pozitivna stvar glede Casio Oceanus.
Grem iz parkirne hiše in pomotoma potegnem po aluminijatih vratih. Ravno z robom pasu od ure.
Seveda se je na robu na treh členkih poznalo. Grem v službo in bentim po poti.
Ko pridem v pisarno počoham rob (kot, da bi kaj bolelo ).
In siva zadeva je vidna manj.
Ratam boljše volje, ker bo zadeva manj vidna. Zato še malo počoham. In siva zadeva POPOLNOMA IZGINE!
Mislim, da je Okapi enkrat omenil, da se črne ure luščijo. In, da je pri tej zadevi (črna na titan) tole najbolje, kar se da dobiti.
No, tudi v tem pogledu sem zelo pozitivno presenečen.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
gruntfürmich ::
žena si je kupila tole uro, ker je želela v zlati barvi: https://stentime.si/rocne-ure/zenske-ur...
pa me zanima kako je kvalitetna če lahko malo pogledate glede mehanizma ipd
hvala
pa me zanima kako je kvalitetna če lahko malo pogledate glede mehanizma ipd
hvala
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
donvito ::
gruntfürmich je izjavil:
žena si je kupila tole uro, ker je želela v zlati barvi: https://stentime.si/rocne-ure/zenske-ur...
pa me zanima kako je kvalitetna če lahko malo pogledate glede mehanizma ipd
hvala
je pa kar razlika v ceni?
https://www.amazon.com/SEIKO-SRZ536P1-S...
LukiYo ::
Kateri urar v LJ je dober v menjavi stekel in rednem servisu mehanizma? Na seiko shoguna bi dal safirno steklo in skalibriral mehanizem...
Okapi ::
gruntfürmich je izjavil:
žena si je kupila tole uro, ker je želela v zlati barvi: https://stentime.si/rocne-ure/zenske-ur...
pa me zanima kako je kvalitetna če lahko malo pogledate glede mehanizma ipd
hvala
je pa kar razlika v ceni?
https://www.amazon.com/SEIKO-SRZ536P1-S...
Je treba vedno pred nakupom malo poguglati
Ales ::
gruntfürmich je izjavil:
žena si je kupila tole uro, ker je želela v zlati barvi: https://stentime.si/rocne-ure/zenske-ur...
pa me zanima kako je kvalitetna če lahko malo pogledate glede mehanizma ipd
hvala
Ura kot taka je kvalitetna, Seiko je priznan proizvajalec, eden najboljših. Konkretno za ta model ne znam povedati kaj specifičnega, razen da ima čisto soliden kvarčni mehanizem. Kvaliteta izdelave je zagotovo dobra, Seiko je v vrhu kar se tega tiče. Seveda v rangu cene, ampak pri Seiku bo kvaliteta še malo čez ceno.
In ko smo pri ceni, kakor so drugi povedali, dalo bi se priti ceneje čez ampak če je ura že kupljena in lastnica zadovoljna, ji jaz tega ne bi omenil ne zdaj ne kadarkoli kasneje. Naj uživa v lepi uri, denar je relativna in zmuzljiva zadeva, enkrat ko gre iz rok, je najbolje ne več razmišljati o njem, saj bo itak spet prišel od drugod...
Tomas 33 ::
Ko sešteješ še davek in pošiljanje, je cena v SLO višja za cca. 20%, kar pa že odtehta komoditeto nakupa v živo.
Okapi ::
Items: USD 273.90
Shipping & handling: USD 12.24
Total before tax: USD 286.14
Estimated tax to be collected: USD 0.00
Import Fees Deposit: USD 64.04
Order total: USD 350.18
Med 530 in 320 evri je 40% razlike.
Shipping & handling: USD 12.24
Total before tax: USD 286.14
Estimated tax to be collected: USD 0.00
Import Fees Deposit: USD 64.04
Order total: USD 350.18
Med 530 in 320 evri je 40% razlike.
gruntfürmich ::
sj neki na to ceno je bilo popusta, recimo da je bila dobrih 500€ pri nas.
ampak ja, ne vem če se je sedaj ta ponudba pojavila, ker kuplila si je uro že pred parimi mesecimi.
ampak ja, ne vem če se je sedaj ta ponudba pojavila, ker kuplila si je uro že pred parimi mesecimi.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Furbo ::
Pa lahko je pol pametovati, prek spletne trgovine ne more ure probati na roko in podobno..
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
GrimReaper3 ::
Za Certino sem dal 1045EUR in jo potem vrnil nazaj ker je bila prevelika (43 mm) in pretežka in ker QC ni ustrezal mojim zahtevam. Prejšnji teden sem pa dobil kitajsko kopijo Longines - Guanqin, za še ne 70EUR, in si nisem mogel pomagat jo primerjat s to Certino.
Meni se zdi povsem enakovredne kvalitete. Ne samo to, še barva bezela se povsem ujema z barvo diala, kar ni bilo pri Certini.
Potem pa danes vidim kar sem se spraševal že prej, za koliko znajo kitajci narediti eno Certino. Očitno za samo 30EUR. Sicer ima Hardlex steklo, ampak je pa 20 bar WR, original je bila 300m. Niti se niso trudili z zamenjavo imena ali logota, je kar lepo Certina.
https://www.aliexpress.com/item/1005004...
Glede na slike v komentarjih so naredili perfektno kopijo, celo micro adjustment clasp je popolnoma enak.
Mehanizem, če bi ugibal, bi rekel da je DG2813, kitajski klon Miyote 8215.
EDIT: Sem prebral vse komentarje, prvi komentarji s slikami original ur so od trgovine. Mehanizem je quartz, clasp je tak kot pri original Certini pri 38mm modelu, najcenejši možen iz pločevine. Ampak še vedno velja da je original precenjen za vsaj 2x.
Vrnil sem pa tudi Seiko Alpinista, glavni razlog je bil celih +26s, kar je celo izven uradnih -15/+25s.
Če gledam moje kitajske ure in povprečje štirih položajev, je pa vseh 10 ur v +/-5s. 6 od teh celo v +/-2s. Ni mi jasno kako jih lahko tako točno nastavijo, ker ko se lotiš sam, vidiš da je vse prej kot enostavno. Do sedaj še nisem dobil take, ki bi bila slabo nastavljena.
Potem kvaliteta diala, gledam z lupo in je vse perfektno, celo za praske na kazalcih se moraš kar potruditi da kakšno najdeš. Izjema so ure Pagani Design, te imajo katastrofalen QC. Enako pravijo na Reddit, da so obžalovali nakup PD ur.
Ne rečem da lahko kitajci zamenjajo vse 1000EUR ure, Christopher Ward so povsem spodobne. Recimo zadnje čase imam nagledano tole:
https://www.christopherward.com/watches...
Meni se zdi povsem enakovredne kvalitete. Ne samo to, še barva bezela se povsem ujema z barvo diala, kar ni bilo pri Certini.
Potem pa danes vidim kar sem se spraševal že prej, za koliko znajo kitajci narediti eno Certino. Očitno za samo 30EUR. Sicer ima Hardlex steklo, ampak je pa 20 bar WR, original je bila 300m. Niti se niso trudili z zamenjavo imena ali logota, je kar lepo Certina.
https://www.aliexpress.com/item/1005004...
Glede na slike v komentarjih so naredili perfektno kopijo, celo micro adjustment clasp je popolnoma enak.
Mehanizem, če bi ugibal, bi rekel da je DG2813, kitajski klon Miyote 8215.
EDIT: Sem prebral vse komentarje, prvi komentarji s slikami original ur so od trgovine. Mehanizem je quartz, clasp je tak kot pri original Certini pri 38mm modelu, najcenejši možen iz pločevine. Ampak še vedno velja da je original precenjen za vsaj 2x.
Vrnil sem pa tudi Seiko Alpinista, glavni razlog je bil celih +26s, kar je celo izven uradnih -15/+25s.
Če gledam moje kitajske ure in povprečje štirih položajev, je pa vseh 10 ur v +/-5s. 6 od teh celo v +/-2s. Ni mi jasno kako jih lahko tako točno nastavijo, ker ko se lotiš sam, vidiš da je vse prej kot enostavno. Do sedaj še nisem dobil take, ki bi bila slabo nastavljena.
Potem kvaliteta diala, gledam z lupo in je vse perfektno, celo za praske na kazalcih se moraš kar potruditi da kakšno najdeš. Izjema so ure Pagani Design, te imajo katastrofalen QC. Enako pravijo na Reddit, da so obžalovali nakup PD ur.
Ne rečem da lahko kitajci zamenjajo vse 1000EUR ure, Christopher Ward so povsem spodobne. Recimo zadnje čase imam nagledano tole:
https://www.christopherward.com/watches...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper3 ()
Ales ::
Morda je prilika, da še jaz pokažem nekaj novega. Včeraj sem namreč menjal baterijo in malo nastavil uro, ki je še nisem pokazal v tej temi.
Gre za Seiko Elnix 0703-7080 iz oktobra 1974, z rezanim steklom na notranji strani. Seiko Elnix so elektromehanske ure s klasično vzmetjo nemirke, za zalogo energije pa ne skrbi glavna vzmet, temveč baterija, preko tuljave in magnetov pa energija prihaja neposredno do nemirke. Mehanizem ima 16 rubinov in teče pri 28.800 polnihajih na uro, sekundni kazalec se lepo gladko premika.
Lep vpogled v mehanizem je tukaj. https://adventuresinamateurwatchfettlin...
Kar se nastavitev tiče, moja zmore delto 9 sekund med položaji. Nisem naredil posnetkov ekrana na TG-ju ko sem jo nastavljal, sem jih pa danes naredil na telefonu. Ni enako natančen rezultat, približno pa je, tako da lahko pokažem...
Mogoče sem jo nastavil kako sekundo, dve preveč v minus, ampak ne bom je odpiral še enkrat samo za to. Pri nošenju zaenkrat kaže, da zaostaja manj kot sekundo dnevno.
V glavnem, v moji mali zbirki je to druga najnatančnejša vsaj delno mehanska ura, takoj za Grand Seikom 6145-8000.
Gre za Seiko Elnix 0703-7080 iz oktobra 1974, z rezanim steklom na notranji strani. Seiko Elnix so elektromehanske ure s klasično vzmetjo nemirke, za zalogo energije pa ne skrbi glavna vzmet, temveč baterija, preko tuljave in magnetov pa energija prihaja neposredno do nemirke. Mehanizem ima 16 rubinov in teče pri 28.800 polnihajih na uro, sekundni kazalec se lepo gladko premika.
Lep vpogled v mehanizem je tukaj. https://adventuresinamateurwatchfettlin...
Kar se nastavitev tiče, moja zmore delto 9 sekund med položaji. Nisem naredil posnetkov ekrana na TG-ju ko sem jo nastavljal, sem jih pa danes naredil na telefonu. Ni enako natančen rezultat, približno pa je, tako da lahko pokažem...
Mogoče sem jo nastavil kako sekundo, dve preveč v minus, ampak ne bom je odpiral še enkrat samo za to. Pri nošenju zaenkrat kaže, da zaostaja manj kot sekundo dnevno.
V glavnem, v moji mali zbirki je to druga najnatančnejša vsaj delno mehanska ura, takoj za Grand Seikom 6145-8000.
LukiYo ::
GrimReaper3 je izjavil:
Ne rečem da lahko kitajci zamenjajo vse 1000EUR ure, Christopher Ward so povsem spodobne. Recimo zadnje čase imam nagledano tole:
https://www.christopherward.com/watches...
Zelo lepa, tnx za idejo.
Okapi ::
V glavnem, v moji mali zbirki je to druga najnatančnejša vsaj delno mehanska ura, takoj za Grand Seikom 6145-8000.Če mene vprašaš, je to bolj mehanske ura kot ne. Ker pomemben je oscilator - del, ki skrbi za točnost, torej v tem primeru nemirka. Baterija za pogon je pa podobno, kot če imaš peščeno uro z električnim mehanizmom, ki uro obrača, ko se pesek pretoči do konca.
Čeprav, če smo čisto natančni, baterijski pogon vseeno nekoliko pripomore k večji natančnosti ure, ker pri tistih s pogonsko vzmetjo na natančnost vpliva navitost vzmeti (kar se ves čas malo spreminja s počasnim "odvijanjem" vzmeti), pri baterijskem pogonu pa tega vpliva na nemirko ni (razen ko se baterija dovolj izprazni).
Okapi ::
Pa ker si "pozabil" dati sliko mehanizma, je tule mehanizem Citizen Cosmotrona - slike svojega na hitro ne najdem, pa je tule ena z neta. Seikov je zelo podoben.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
Okapi ::
Ima pa tale Cosmotron par zelo zanimivih posebnosti. Bom kar skopiral to, kar sem napisal, ko sem jo pred malo manj pred 8 leti dobil.
---
Hitro spreminjanje datuma in dneva je narejeno izjemno domiselno in priročno. Krona je vzmetena in jo je mogoče pritisniti, kot tipko. Ko je ura postavljena pokonci (da je 12 na vrhu), pritisk na krono premakne datum. Če uro obrneš, da je 6 na vrhu, pritisk na krono premakne dan. Takšnega sistema nisem videl še pri nobeni drugi uri.
Pa tudi to še ni vse. Še bolj domiseln je drugi gumb na uri, ki skrbi za sinhronizacijo. Pritisneš ta gumb in sekundni kazalec skoči na 12. Še več - če to narediš med 57 in 3 minuto (se pravi okoli polne ure), na 12 samodejno skoči tudi minutni kazalec. Še dodaten trik je, da dokler gumb držiš pritisnjen, ura stoji, ko ga spustiš, pa začne teči.
Mogoče se bo kdo vprašal, čemu? Vzrok je nastavljanje točnega časa. Konec 60ih in v začetku 70ih, ko so delali Cosmotrone, smo ure večinoma nastavljali po radijski uri. Ob polni uri je radijska gospa rekla - ob zadnjem znaku bo ura točno pet. Lastniki Cosmotrona so ob tem zadnjem znaku preprosto pritisnili gumb za sinhronizacijo (oziroma so ga takrat spustili, če so ga pritisnili kakšno sekundo ali dve prej) in ura je bila sinhronizirana. Tudi če je recimo prehitevala za minuto ali dve, ker je na 12 skočil tudi minutni kazalec, urni kazalec pa se seveda ni premaknil. Genialno!
---
Hitro spreminjanje datuma in dneva je narejeno izjemno domiselno in priročno. Krona je vzmetena in jo je mogoče pritisniti, kot tipko. Ko je ura postavljena pokonci (da je 12 na vrhu), pritisk na krono premakne datum. Če uro obrneš, da je 6 na vrhu, pritisk na krono premakne dan. Takšnega sistema nisem videl še pri nobeni drugi uri.
Pa tudi to še ni vse. Še bolj domiseln je drugi gumb na uri, ki skrbi za sinhronizacijo. Pritisneš ta gumb in sekundni kazalec skoči na 12. Še več - če to narediš med 57 in 3 minuto (se pravi okoli polne ure), na 12 samodejno skoči tudi minutni kazalec. Še dodaten trik je, da dokler gumb držiš pritisnjen, ura stoji, ko ga spustiš, pa začne teči.
Mogoče se bo kdo vprašal, čemu? Vzrok je nastavljanje točnega časa. Konec 60ih in v začetku 70ih, ko so delali Cosmotrone, smo ure večinoma nastavljali po radijski uri. Ob polni uri je radijska gospa rekla - ob zadnjem znaku bo ura točno pet. Lastniki Cosmotrona so ob tem zadnjem znaku preprosto pritisnili gumb za sinhronizacijo (oziroma so ga takrat spustili, če so ga pritisnili kakšno sekundo ali dve prej) in ura je bila sinhronizirana. Tudi če je recimo prehitevala za minuto ali dve, ker je na 12 skočil tudi minutni kazalec, urni kazalec pa se seveda ni premaknil. Genialno!
Ales ::
V glavnem, v moji mali zbirki je to druga najnatančnejša vsaj delno mehanska ura, takoj za Grand Seikom 6145-8000.Če mene vprašaš, je to bolj mehanske ura kot ne. Ker pomemben je oscilator - del, ki skrbi za točnost, torej v tem primeru nemirka. Baterija za pogon je pa podobno, kot če imaš peščeno uro z električnim mehanizmom, ki uro obrača, ko se pesek pretoči do konca.
Čeprav, če smo čisto natančni, baterijski pogon vseeno nekoliko pripomore k večji natančnosti ure, ker pri tistih s pogonsko vzmetjo na natančnost vpliva navitost vzmeti (kar se ves čas malo spreminja s počasnim "odvijanjem" vzmeti), pri baterijskem pogonu pa tega vpliva na nemirko ni (razen ko se baterija dovolj izprazni).
Ja, dosti podobno razmišljam glede tega. Je mehanska v samem srcu, ker vzmet nemirke je le vzmet nemirke... po drugi strani pa, kot praviš, baterijski pogon čisto na drug način rešuje enega velikih izzivov mehanskih ur, to je zvezno sproščanje zaloge energije. To vsekakor vpliva na natančnost.
Tam na linku zgoraj je veliko res dobrih fotk mehanizma, zato jih nisem lepil neposredno v temo, ampak za primerjavo Citizenu (vir torej zgoraj, niso moje):
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ales ()
mp5 ::
Pozdravljeni!
Iščem trpežno ročno uro, ki bi jo lahko uporabljal pri raznem fizičnem delu (vrtnarstvo...dež, zemlja, pesek, blato...) Našel sem serijo G-Shock Mudmaster, vendar se mi zdi malce "prevelika"...Ali obstaja še kakšna druga opcija (manjša) z istimi zaščitnimi elementi? Hvala za vse nasvete. Lp
Danes sem naročil G-SHOCK G-CLASSIC ORIGINAL GA-B2100-1AER. Hvala za nasvete. Lp
MTB4life ::
Jaz sem si letos tudi prvo G-Shock uro kupil. Bolj ali manj so mi všeč square, tako da nosim M5610.
Edino menjal bi pašček in nimam ideje kaj. V večini na ostalih urah uporabljam kovinske ali nato. Na Titan ali SS nebi menjal case-a, bi ostal na original plastiki, tako da verjetno samo nato v tem primeru.
Edino menjal bi pašček in nimam ideje kaj. V večini na ostalih urah uporabljam kovinske ali nato. Na Titan ali SS nebi menjal case-a, bi ostal na original plastiki, tako da verjetno samo nato v tem primeru.
WaterBoy ::
Pozdravljeni!
Iščem trpežno ročno uro, ki bi jo lahko uporabljal pri raznem fizičnem delu (vrtnarstvo...dež, zemlja, pesek, blato...) Našel sem serijo G-Shock Mudmaster, vendar se mi zdi malce "prevelika"...Ali obstaja še kakšna druga opcija (manjša) z istimi zaščitnimi elementi? Hvala za vse nasvete. Lp
Danes sem naročil G-SHOCK G-CLASSIC ORIGINAL GA-B2100-1AER. Hvala za nasvete. Lp
Zdravo
Bi lahko sporočil kako se kaj vidi kazalce v temi, ko prižgeš lučko.
Hvala
GrimReaper3 ::
Kar mi je pa uspelo sedaj je pa skoraj nemogoče, glede na to da sem delal prvič in da je končni rezultat perfekten.
In sicer sem dobil repliko Aqua Terra Ryder Cup 2016 od VSF s smetkami pri 31,3 in 32,6 min na dialu ter smetko pri 23 min pod steklom, ter pri 45,5 min kar mi je že od zunaj z lupo izgledalo kot opraskan dial (je bilo potem res):
Se vnaprej opravičujem, ker ne poznam vseh slovenskih urarskih izrazov, forumi so namreč vsi v angleščini.
Najprej gledam na uro, ker je bila že 19:30 in se odločam, če bi se tega lotil že danes in bi reskiral večji del večera (potem se je izkazalo še da sem tole pisal 1h 20m). Potem si rečem da bom naredil, da čim prej končam s tem.
Seveda začnem z naprstniki, drugače nima smisla čistiti diala, sem dal kar vseh 10.
Najprej odprem caseback, to mi ni problem, je šlo že z žogico. Če je res zategnjeno pa vzamem orodje in dam vmes eno zip vrečko, da ne opraskam casebacka. To imam naštudirano že bolj kot Švicarji, ker enkrat sem poslal na servis v Švico (verjetno bolj amaterski in ne ravno nivo Rolex/Omega, ura je bila micro brand Aramar) in dobil nazaj povsem opraskan caseback:
Kakšen noob, kot da bi nesel k enemu kao urarju, ki je bolj menjalec paščkov in baterij.
Potem za odstranitev stema sem si pomagal s tem videom:
Pred tem mi to še nikoli ni uspelo, ker nisem imel pojma kako se ga dobi ven. Polomil sem ga pa pri enem Sea-Gull in Citizen (že pred tem odtrgal spiralno vzmet, potem sem samo hotel ugotoviti kako dobiti ven stem, no s silo pač ni bil dober rezultat).
No in dam krono v najbolj skrajno pozicijo (pozicija za nastavljanje ure, to naj bi bilo zelo pomembno) ter vzamem najožjo iglo kar jo imam, fi0,7 (zraven kitajskega kompleta dobiš fi0,7, fi0,8 in fi0,9, zadnja mi lepo služi že 10 let, se jo večkrat rabi pri urah, ali za micro adjust zaponke ali za porivanje pinov iz zapestnice ali za reguliranje točnosti) in je ravno prava, samo ene 3x sem moral probat, ker moraš istočasno izvleči stem.
Naslednja stvar, trije vijaki ki držijo mehanizem ure. Izvijač 1,6 mm je kar pravi, čeprav glava vijaka zna biti 1,8-2,0 mm. Tiste objemke mi sprva niso bile jasne. Pa že pri vijakih sem se lovil jih dajati ven. Potem mi pa kapne, pinceta bo pravo orodje.
No objemke samo zagrabiš s pinceto, ker pred tem sem jih nekaj dvigoval z izvijačem.
Mehanizem je šel potem lepo ven.
Z Rodicom sem imel malo težav, ker se lepi na naprstnike in mi je tudi padel cel na tla. Odlomim najbolj kontaminiran del ter nadaljujem z lepšim delom, kroglica 20 mm, tako da sem končal hitro s samo parimi pritiski.
Dial ni bil problematičen. Edino tam kjer je bil opraskan dial sem imel malo problemov, ker sem imel uro nastavljeno ravno na 19:50, praska (oz. sem upal da bo smetka) je pa pri 45 min.
Najprej sem se spomnil na stensko uro, če tam premakneš sekundni kazalec, se istočasno zavrtita tudi urini in minutni. No tukaj pa ni bilo tako, tako da sem moral vse 3 kazalce (sekundnega sicer ni treba) spraviti na 12h položaj.
Porodicam še steklo.
Dam vse nazaj v obratnem vrstnem redu. Ampak pri stemu se mi pa spet zatakne, ko sem ga dal not, je še vedno padal ven. No potem sem privijačil krono do konca, in so spet delale vse 3 pozicije kot morajo.
Potem na pol zaprem prozoren zadnji del ohišja. Vzamem lupo, aargh, spet prah (vmes sem ga imel seveda položenega z notranjo stranjo dol). Spet Rodico v roke in je bil iz prve ok.
Res sploh ne rabiš nekega brezprašnega prostora, steklo ure in casebacka čistiš z Rodicom tako, da je notranji del stekla dol. Pa tudi ko daješ dial v ohišje, ne obračaš ohišja, ampak ga daš noter od spodaj, pridržiš s prsti in obrneš uro.
Končni rezultat:
Ura mi pa izgleda enaka kot gen:
https://www.watchuseek.com/threads/fs-o...
Kazalci vidim da so že pri gen manj svetleči. Ker imam repliko tudi od 2012 Ryder Cup "Captain's Watch" in se tam svetijo kot da bi bili heated blue, čeprav tudi tam ne vem če so.
No razen tiste praske na dialu, take stvari so instatell, če veš kje točno gledati ali pa če imaš pri roki lupo. Da se ne vidi več tudi če veš kje gledati, je pa iz enega metra, kar je za repliko še kar dobro.
Drugače sem te napake označil že takoj ko sem prejel QC slike, ampak sem potihem upal, da so na zunanji strani stekla, kot je bilo pri eni prejšnji. Ker že tako sem čakal 3,5 tedne na QC slike ter 3 tedne da sem jo dobil, karkoli jamraš se samo še toliko podaljša čakanje.
Od sedaj naprej bom pa seveda dajal samo red light na take QC-je. Zdaj imam naročenega Clean 116613LB, to mora biti perfektna ali pa nič, ne da imaš potem skrbi kot v znani Reddit skiing trip zgodbici:
https://www.reddit.com/r/RepTime/commen...
In sicer sem dobil repliko Aqua Terra Ryder Cup 2016 od VSF s smetkami pri 31,3 in 32,6 min na dialu ter smetko pri 23 min pod steklom, ter pri 45,5 min kar mi je že od zunaj z lupo izgledalo kot opraskan dial (je bilo potem res):
Se vnaprej opravičujem, ker ne poznam vseh slovenskih urarskih izrazov, forumi so namreč vsi v angleščini.
Najprej gledam na uro, ker je bila že 19:30 in se odločam, če bi se tega lotil že danes in bi reskiral večji del večera (potem se je izkazalo še da sem tole pisal 1h 20m). Potem si rečem da bom naredil, da čim prej končam s tem.
Seveda začnem z naprstniki, drugače nima smisla čistiti diala, sem dal kar vseh 10.
Najprej odprem caseback, to mi ni problem, je šlo že z žogico. Če je res zategnjeno pa vzamem orodje in dam vmes eno zip vrečko, da ne opraskam casebacka. To imam naštudirano že bolj kot Švicarji, ker enkrat sem poslal na servis v Švico (verjetno bolj amaterski in ne ravno nivo Rolex/Omega, ura je bila micro brand Aramar) in dobil nazaj povsem opraskan caseback:
Kakšen noob, kot da bi nesel k enemu kao urarju, ki je bolj menjalec paščkov in baterij.
Potem za odstranitev stema sem si pomagal s tem videom:
Pred tem mi to še nikoli ni uspelo, ker nisem imel pojma kako se ga dobi ven. Polomil sem ga pa pri enem Sea-Gull in Citizen (že pred tem odtrgal spiralno vzmet, potem sem samo hotel ugotoviti kako dobiti ven stem, no s silo pač ni bil dober rezultat).
No in dam krono v najbolj skrajno pozicijo (pozicija za nastavljanje ure, to naj bi bilo zelo pomembno) ter vzamem najožjo iglo kar jo imam, fi0,7 (zraven kitajskega kompleta dobiš fi0,7, fi0,8 in fi0,9, zadnja mi lepo služi že 10 let, se jo večkrat rabi pri urah, ali za micro adjust zaponke ali za porivanje pinov iz zapestnice ali za reguliranje točnosti) in je ravno prava, samo ene 3x sem moral probat, ker moraš istočasno izvleči stem.
Naslednja stvar, trije vijaki ki držijo mehanizem ure. Izvijač 1,6 mm je kar pravi, čeprav glava vijaka zna biti 1,8-2,0 mm. Tiste objemke mi sprva niso bile jasne. Pa že pri vijakih sem se lovil jih dajati ven. Potem mi pa kapne, pinceta bo pravo orodje.
No objemke samo zagrabiš s pinceto, ker pred tem sem jih nekaj dvigoval z izvijačem.
Mehanizem je šel potem lepo ven.
Z Rodicom sem imel malo težav, ker se lepi na naprstnike in mi je tudi padel cel na tla. Odlomim najbolj kontaminiran del ter nadaljujem z lepšim delom, kroglica 20 mm, tako da sem končal hitro s samo parimi pritiski.
Dial ni bil problematičen. Edino tam kjer je bil opraskan dial sem imel malo problemov, ker sem imel uro nastavljeno ravno na 19:50, praska (oz. sem upal da bo smetka) je pa pri 45 min.
Najprej sem se spomnil na stensko uro, če tam premakneš sekundni kazalec, se istočasno zavrtita tudi urini in minutni. No tukaj pa ni bilo tako, tako da sem moral vse 3 kazalce (sekundnega sicer ni treba) spraviti na 12h položaj.
Porodicam še steklo.
Dam vse nazaj v obratnem vrstnem redu. Ampak pri stemu se mi pa spet zatakne, ko sem ga dal not, je še vedno padal ven. No potem sem privijačil krono do konca, in so spet delale vse 3 pozicije kot morajo.
Potem na pol zaprem prozoren zadnji del ohišja. Vzamem lupo, aargh, spet prah (vmes sem ga imel seveda položenega z notranjo stranjo dol). Spet Rodico v roke in je bil iz prve ok.
Res sploh ne rabiš nekega brezprašnega prostora, steklo ure in casebacka čistiš z Rodicom tako, da je notranji del stekla dol. Pa tudi ko daješ dial v ohišje, ne obračaš ohišja, ampak ga daš noter od spodaj, pridržiš s prsti in obrneš uro.
Končni rezultat:
Ura mi pa izgleda enaka kot gen:
https://www.watchuseek.com/threads/fs-o...
Kazalci vidim da so že pri gen manj svetleči. Ker imam repliko tudi od 2012 Ryder Cup "Captain's Watch" in se tam svetijo kot da bi bili heated blue, čeprav tudi tam ne vem če so.
No razen tiste praske na dialu, take stvari so instatell, če veš kje točno gledati ali pa če imaš pri roki lupo. Da se ne vidi več tudi če veš kje gledati, je pa iz enega metra, kar je za repliko še kar dobro.
Drugače sem te napake označil že takoj ko sem prejel QC slike, ampak sem potihem upal, da so na zunanji strani stekla, kot je bilo pri eni prejšnji. Ker že tako sem čakal 3,5 tedne na QC slike ter 3 tedne da sem jo dobil, karkoli jamraš se samo še toliko podaljša čakanje.
Od sedaj naprej bom pa seveda dajal samo red light na take QC-je. Zdaj imam naročenega Clean 116613LB, to mora biti perfektna ali pa nič, ne da imaš potem skrbi kot v znani Reddit skiing trip zgodbici:
https://www.reddit.com/r/RepTime/commen...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper3 ()
Ganon ::
Okapi, pozabil sem že, kje si kupil GS. Jo pri nas tržijo samo pri Sten Time? Spet imam prebliske, da bi jo imel.
Okapi ::
Sten Time, trgovina na Prešernovnem trgu v Ljubljani. Ne vem, če jih imajo še kje drugje pri nas.
GrimReaper3 ::
Po enem mesecu sem se ponovno lotil ene ure, tokrat Christopher Ward C60 Blue Limited Edition. Pač poor man's servis.
Prva stvar je bil prašni delec pod steklom, ta je moral iti nujno preč, ker ne spada na tako lepo uro.
Ključ za caseback, izvijač 1 mm za gumb za odstranitev stema, izvijač 1,6 mm za 2 vijaka, ki držita case clampa, tedva pa držita mehanizem v ohišju. Potem pa kar časovno trajajoče čiščenje stekla z Bergeon Rodico 6033-1. Ker se je vedno nekaj poznalo tudi od Rodica, edino kar sem ugotovil je da so boljši rahlejši pritiski in z manj površine. Pred tem sem ga tudi nafilal celega do roba ohišja, pa sem imel samo več dela potem popraviti packe, ki so ostale. Na koncu je bil rezultat perfekten, ker sem imel na drugi strani stekla svetilko. Zato me še sedaj malo pečejo oči od bleščanja.
Vse to ni bilo nič posebnega, ker sem delal že prejšnji mesec in sem vedel kaj moram sedaj bolj paziti. Vmes sem si tudi ubodel plastične pincete ter plastičen iFixit Heavy Duty Spudger za dreganje regulatorjev.
Potem sem nastavil še točnost. Iz +6s in 0.3ms sem prišel na 0s in 0.1ms. Je šlo še kar hitro, 4x ročica za beat error ter 1x ročica za grobo nastavljanje točnosti ter 2x vijak/ekscenter za fino nastavljanje.
Na koncu sem namazal še tesnilo tako da sem ga pomočil v Anchor sealing grease lubricator. Ko sem zaprl caseback z žogico, je bil celo za 30° bolje zaprt kot prej ko sem ga moral odvijačiti s ključem. Itak se ne bom šel potapljati do 600m, tako da mi je precej vseeno če je res spet za 600m, ampak jaz bi rekel, da glede na to da je bilo prej tesnilo že povsem suho in caseback še manj zategnjen, da je kvečjem zdaj za 600m in ni bila prej.
Tako da sem kar siguren da je na koncu rezultat še boljši kot če bi mi uro odpirali Angleži. Steklo ni nujno da bi očistili perfektno, nastavili je verjetno ne bi perfektno, pa po možnosti bi mi še opraskali caseback, ki ima LE številko, kot so mi enega že Švicarji, da sem bil po brušenju potem brez LE številke.
Zapestnico sem pa obnavljal že začetek junija (kupil sem rabljeno, ampak ohišje ure je še na 95%, edino na poliranih delih se pozna pod svetlobo), zdaj jo imam sicer na priloženem paščku.
Na tole uro sem pa kar ponosen, je drugačen občutek kot če nosiš repliko. Čeprav sem s Clean Factory Submarinerjem 116613LB tudi zelo zadovoljen, ker je praktično perfektna kopija za samo malo več kot 3% cene rabljenega originala.
Sam pač vem da je fake, ampak mi je všeč ker je pač lepa ura, ostali ljudje pa itak sploh ne opazijo ure, pa nosim vsak teden drugo. Najraje bi izvedel socialni eksperiment tako da nosim vsak dan drugo.
Še slika Clean Factory Submariner 116613LB:
Prva stvar je bil prašni delec pod steklom, ta je moral iti nujno preč, ker ne spada na tako lepo uro.
Ključ za caseback, izvijač 1 mm za gumb za odstranitev stema, izvijač 1,6 mm za 2 vijaka, ki držita case clampa, tedva pa držita mehanizem v ohišju. Potem pa kar časovno trajajoče čiščenje stekla z Bergeon Rodico 6033-1. Ker se je vedno nekaj poznalo tudi od Rodica, edino kar sem ugotovil je da so boljši rahlejši pritiski in z manj površine. Pred tem sem ga tudi nafilal celega do roba ohišja, pa sem imel samo več dela potem popraviti packe, ki so ostale. Na koncu je bil rezultat perfekten, ker sem imel na drugi strani stekla svetilko. Zato me še sedaj malo pečejo oči od bleščanja.
Vse to ni bilo nič posebnega, ker sem delal že prejšnji mesec in sem vedel kaj moram sedaj bolj paziti. Vmes sem si tudi ubodel plastične pincete ter plastičen iFixit Heavy Duty Spudger za dreganje regulatorjev.
Potem sem nastavil še točnost. Iz +6s in 0.3ms sem prišel na 0s in 0.1ms. Je šlo še kar hitro, 4x ročica za beat error ter 1x ročica za grobo nastavljanje točnosti ter 2x vijak/ekscenter za fino nastavljanje.
Na koncu sem namazal še tesnilo tako da sem ga pomočil v Anchor sealing grease lubricator. Ko sem zaprl caseback z žogico, je bil celo za 30° bolje zaprt kot prej ko sem ga moral odvijačiti s ključem. Itak se ne bom šel potapljati do 600m, tako da mi je precej vseeno če je res spet za 600m, ampak jaz bi rekel, da glede na to da je bilo prej tesnilo že povsem suho in caseback še manj zategnjen, da je kvečjem zdaj za 600m in ni bila prej.
Tako da sem kar siguren da je na koncu rezultat še boljši kot če bi mi uro odpirali Angleži. Steklo ni nujno da bi očistili perfektno, nastavili je verjetno ne bi perfektno, pa po možnosti bi mi še opraskali caseback, ki ima LE številko, kot so mi enega že Švicarji, da sem bil po brušenju potem brez LE številke.
Zapestnico sem pa obnavljal že začetek junija (kupil sem rabljeno, ampak ohišje ure je še na 95%, edino na poliranih delih se pozna pod svetlobo), zdaj jo imam sicer na priloženem paščku.
Na tole uro sem pa kar ponosen, je drugačen občutek kot če nosiš repliko. Čeprav sem s Clean Factory Submarinerjem 116613LB tudi zelo zadovoljen, ker je praktično perfektna kopija za samo malo več kot 3% cene rabljenega originala.
Sam pač vem da je fake, ampak mi je všeč ker je pač lepa ura, ostali ljudje pa itak sploh ne opazijo ure, pa nosim vsak teden drugo. Najraje bi izvedel socialni eksperiment tako da nosim vsak dan drugo.
Še slika Clean Factory Submariner 116613LB:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper3 ()
Moe_Lester ::
Nice. Christopher Ward je tudi na mojem radarju, se skoraj vsak dan motam po njihovi strani, če bi v prednaročilu kliknil novo bronasto C60 Pro ali bi počakal na reviewe.
GrimReaper3 ::
Jaz sem jih včeraj vprašal kako je s C60 Trident Pro 600, če slučajno delajo Mk5, ker Mk4 iz 2019 so že razprodali.
Ales ::
GrimReaper3 je izjavil:
... Potem sem nastavil še točnost. Iz +6s in 0.3ms sem prišel na 0s in 0.1ms. Je šlo še kar hitro, 4x ročica za beat error ter 1x ročica za grobo nastavljanje točnosti ter 2x vijak/ekscenter za fino nastavljanje.
Pohvalno, kako si se lotil, in rezultati.
Ampak saj si preverjal v večih položajih, ne le v enem? Oz. če si v enem, v katerem, s številčnico navzdol? Za točnost pri nošenju je pomembno, da je ura na povprečju okoli 0s oz. malenkost v plus, med vsemi položaji. Pri čemer imajo večjo težo nekateri med njimi, odvisno od vsakodnevnih navad posameznika. Zato se redko išče prav 0s pri enem položaju. In tudi beat error se med položaji spreminja.
Na koncu sem namazal še tesnilo tako da sem ga pomočil v Anchor sealing grease lubricator. Ko sem zaprl caseback z žogico, je bil celo za 30° bolje zaprt kot prej ko sem ga moral odvijačiti s ključem. Itak se ne bom šel potapljati do 600m, tako da mi je precej vseeno če je res spet za 600m, ampak jaz bi rekel, da glede na to da je bilo prej tesnilo že povsem suho in caseback še manj zategnjen, da je kvečjem zdaj za 600m in ni bila prej. ...
Kar se tiče vodoodpornost, pogosto je problem drugje, ne v glavnem tesnilu na pokrovu ohišja. Ampak če je ura koliko toliko nova, potem bi tudi vse drugo moralo biti OK.
Obstaja varianta za relativno preprost DIY tester za vodoodpornost tam do 3 atmosfer, če te zanima... Dovolj je, da se ujame grobe napake, kot je takojšnje puščanje pri enem od tesnil.
GrimReaper3 ::
Zdaj bom probaval po 14h v 4 različnih položajih, ker mi ura ponavadi toliko časa stoji med dnevi. Merodajno je pa zame samo koliko odstopa, če jo nosim od ponedeljka do petka.
Za začetek sem dal raje kar malo bolj v minus, ker je prej kar veliko prehitevala, 55s na 5 dni. Mogoče še sprejemljivo, ampak med mojimi ene 12 urami, najslabše, pa so ostale vse kitajskega porekla.
Tako da tisto kar je pokazala mobilna aplikacija, +6s, ni ravno merodajno (tudi ko sem jo dobil je bilo +8s), dejansko je pred nastavljanjem prehitevala okoli +11s na dan, čeprav mi je prodajalec zatrjeval da je do +10s.
Zdaj je s številčnico navzgor po 14 urah prehitevala +1,5s. Recimo da bo med nošenjem do +3s na dan, to je do +15s na 5 dni, kar je povsem ok, da je ene par let ne rabim več odpirati, ker lahko zleze v minus ali v plus.
Rekord zaenkrat še vedno držim s Phylido s kitajsko kopijo ETA 2824-2, +0,7s (pač 2/3 med dvema črticama) na 3 dni. Bi jo enkrat nosil tudi 5 dni, ampak imam še vedno problem, da se mi med navijanjem vrti rotor. Ampak saj je avtomatska in niti ne rabiš naviti.
Piše tukaj v drugem postu kako se reši ta problem:
https://www.watchuseek.com/threads/lubr...
Ampak izgleda že kar za urarja, že samo ta Lubeta V105 je hitro 30EUR, ker je urarske stvari težko dobiti v DE, samo Švica, UK in ZDA kjer je še carina. Edino na ebay.de dobim kašno stvar od enega Francoza.
Pa mislim da sem nasploh počasi zaključil s kitajskimi urami, vedno so neki problemi.
Watchdives Submariner mi že nekaj časa škriplje ko jo navijam, je res moteče.
Za začetek sem dal raje kar malo bolj v minus, ker je prej kar veliko prehitevala, 55s na 5 dni. Mogoče še sprejemljivo, ampak med mojimi ene 12 urami, najslabše, pa so ostale vse kitajskega porekla.
Tako da tisto kar je pokazala mobilna aplikacija, +6s, ni ravno merodajno (tudi ko sem jo dobil je bilo +8s), dejansko je pred nastavljanjem prehitevala okoli +11s na dan, čeprav mi je prodajalec zatrjeval da je do +10s.
Zdaj je s številčnico navzgor po 14 urah prehitevala +1,5s. Recimo da bo med nošenjem do +3s na dan, to je do +15s na 5 dni, kar je povsem ok, da je ene par let ne rabim več odpirati, ker lahko zleze v minus ali v plus.
Rekord zaenkrat še vedno držim s Phylido s kitajsko kopijo ETA 2824-2, +0,7s (pač 2/3 med dvema črticama) na 3 dni. Bi jo enkrat nosil tudi 5 dni, ampak imam še vedno problem, da se mi med navijanjem vrti rotor. Ampak saj je avtomatska in niti ne rabiš naviti.
Piše tukaj v drugem postu kako se reši ta problem:
https://www.watchuseek.com/threads/lubr...
Ampak izgleda že kar za urarja, že samo ta Lubeta V105 je hitro 30EUR, ker je urarske stvari težko dobiti v DE, samo Švica, UK in ZDA kjer je še carina. Edino na ebay.de dobim kašno stvar od enega Francoza.
Pa mislim da sem nasploh počasi zaključil s kitajskimi urami, vedno so neki problemi.
Watchdives Submariner mi že nekaj časa škriplje ko jo navijam, je res moteče.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper3 ()
GrimReaper3 ::
Beat error mi je pomembno samo da je do 0.3ms. Sicer sem napisal, da je bil prej 0.3ms, ampak sem videl tudi 0.5ms, tako da sem se vseeno odločil da ga grem nastavljat. Zakaj se ne nastavlja do 0.5ms je pa zato, ker se med nastavljanjem tega podere tudi točnost. Npr. jaz sem šel z beat error 1x v smeri urinega kazalca, potem pa 3x nazaj v obratni smeri in dobil -30s 0.0ms. Potem sem samo še regulator za točnost premaknil malo v obratni smeri urinega kazalca, se ga je videlo ravno še pol pod avtomatskim modulom, da ni bilo treba dajati še tega dol. Dobit nazaj +30s pa ni problem, če vidiš da se malo vidno premakne, je to to.
Moja kmečka razlaga po kar nekaj nastavljanjih ur je pač ta, da sta obe ročici ena nad drugo in če premakneš eno, se medtem v enaki smeri premakne še druga, ker očitno nista dovolj neodvisno sestavljeni.
Moja kmečka razlaga po kar nekaj nastavljanjih ur je pač ta, da sta obe ročici ena nad drugo in če premakneš eno, se medtem v enaki smeri premakne še druga, ker očitno nista dovolj neodvisno sestavljeni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper3 ()
Ales ::
Če se boš še ukvarjal z urarskim hobijem (sem skoraj zih, da je to neizogibno ), toplo priporočam timegrapher.
Lahko se lotiš DIY pristopa (ustrezen mikrofon in TG), poceni kitajski timegrapherji so pa tudi OK, sploh za občasno uporabo, in poceni.
Original TG vključno z binarnimi datotekami za Windows in macOS je tu, malo novejša verzija za linux pa tu.
En posnetek ekrana TG z neta:
Za prvi vtis lahko daš enostavno TG na prenosnik in uro čisto približaš mikrofonu prenosnika... če bo v prostoru tišina in bo ura pri tem stala pri miru na kakem predmetu, boš že videl rezultat. Če imaš zunanji mikrofon, boš še toliko prej videl kaj pametnega.
V glavnem, pri DIY timegrapherjih so običajno mikrofoni šibka točka (sam zajem zvoka, pa še možnost obračanja ure pri zajemu), ampak z nekaj iznajdljivosti se da marsikaj...
...kitajski timegrapherji so pa plug-n-play in zadeva dela.
Lahko se lotiš DIY pristopa (ustrezen mikrofon in TG), poceni kitajski timegrapherji so pa tudi OK, sploh za občasno uporabo, in poceni.
Original TG vključno z binarnimi datotekami za Windows in macOS je tu, malo novejša verzija za linux pa tu.
En posnetek ekrana TG z neta:
Za prvi vtis lahko daš enostavno TG na prenosnik in uro čisto približaš mikrofonu prenosnika... če bo v prostoru tišina in bo ura pri tem stala pri miru na kakem predmetu, boš že videl rezultat. Če imaš zunanji mikrofon, boš še toliko prej videl kaj pametnega.
V glavnem, pri DIY timegrapherjih so običajno mikrofoni šibka točka (sam zajem zvoka, pa še možnost obračanja ure pri zajemu), ampak z nekaj iznajdljivosti se da marsikaj...
...kitajski timegrapherji so pa plug-n-play in zadeva dela.
Ganon ::
Okapi ::
Sten Time, trgovina na Prešernovnem trgu v Ljubljani. Ne vem, če jih imajo še kje drugje pri nas.
So se bili pripravljeni pogajati glede cene? Lahko plačam v enkratnem znesku. Koliko je zdaj dražja od takratne cene? Na 6700 evrov jo cenijo.
Pred dvema letoma sem dal 5700 evrov. Ne spomnim se, ali so dali kakšen popust, sem jih pa sigurno vprašal (pri dražjih zadevah vedno vprašam, vsaj če dajo kakšen odstotek ali dva popusta, če kupiš z gotovino).