Forum » Programska oprema » 3ds Max autokey ne deluje s skeletom
3ds Max autokey ne deluje s skeletom
nuclear ::
Imam model in skelet(bones). Skelet je animiran. Importam model v 3dsmax in zatem na njega povlečem še skelet z animacijo.
Problem imam, ker tega skeleta ne morem potem postavit iz enega konca na drugi konec, ker ne upošteva sploh auto-key.
Primer kaj želim doseči:
Ko dodam samo model brez skeleta mi autokey premakne model iz enega konca na drugi.
Isto deluje brez problema z navadno kocko:
Morda kaj zaklenjeno ko je skelet že gor, d ne omogoča še auto-key premika? Ročno nastavljanje keya za premikanje dela, samo to je nemogoče natančno prestavljat kot to naredi auto-key.
Help!
Problem imam, ker tega skeleta ne morem potem postavit iz enega konca na drugi konec, ker ne upošteva sploh auto-key.
Primer kaj želim doseči:
Ko dodam samo model brez skeleta mi autokey premakne model iz enega konca na drugi.
Isto deluje brez problema z navadno kocko:
Morda kaj zaklenjeno ko je skelet že gor, d ne omogoča še auto-key premika? Ročno nastavljanje keya za premikanje dela, samo to je nemogoče natančno prestavljat kot to naredi auto-key.
Help!
Asus G14 2023 - Ryzen 7940HS - 32GB DDR5 - GeForce RTX 4080 - 990 PRO 4TB
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nobelova nagrada za fiziko 2017Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 8401 (6981) | gus5 |
» | Project ARAOddelek: Mobilne tehnologije | 4201 (2825) | Qushaak |
» | Googlov podpredsednik skočil z roba vesolja in presegel predlanski rekordOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 19362 (14450) | antonija |
» | Ljubljana - kam se dat čez dan ?Oddelek: Loža | 2749 (1938) | Mipe |
» | portal ostal, baza slaOddelek: Izdelava spletišč | 1854 (1739) | bombacina |