Forum » Programska oprema » 3ds Max autokey ne deluje s skeletom
3ds Max autokey ne deluje s skeletom
nuclear ::
Imam model in skelet(bones). Skelet je animiran. Importam model v 3dsmax in zatem na njega povlečem še skelet z animacijo.
Problem imam, ker tega skeleta ne morem potem postavit iz enega konca na drugi konec, ker ne upošteva sploh auto-key.
Primer kaj želim doseči:
Ko dodam samo model brez skeleta mi autokey premakne model iz enega konca na drugi.
Isto deluje brez problema z navadno kocko:
Morda kaj zaklenjeno ko je skelet že gor, d ne omogoča še auto-key premika? Ročno nastavljanje keya za premikanje dela, samo to je nemogoče natančno prestavljat kot to naredi auto-key.
Help!
Problem imam, ker tega skeleta ne morem potem postavit iz enega konca na drugi konec, ker ne upošteva sploh auto-key.
Primer kaj želim doseči:
Ko dodam samo model brez skeleta mi autokey premakne model iz enega konca na drugi.
Isto deluje brez problema z navadno kocko:
Morda kaj zaklenjeno ko je skelet že gor, d ne omogoča še auto-key premika? Ročno nastavljanje keya za premikanje dela, samo to je nemogoče natančno prestavljat kot to naredi auto-key.
Help!
Asus G14 2023 - Ryzen 7940HS - 32GB DDR5 - GeForce RTX 4080 - 990 PRO 4TB
Vredno ogleda ...
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
|---|---|---|---|
| Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
| » | Nobelova nagrada za fiziko 2017Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 8931 (7511) | gus5 |
| » | Project ARAOddelek: Mobilne tehnologije | 4480 (3104) | Qushaak |
| » | Googlov podpredsednik skočil z roba vesolja in presegel predlanski rekordOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 20590 (15678) | antonija |
| » | Ljubljana - kam se dat čez dan ?Oddelek: Loža | 3001 (2190) | Mipe |
| » | portal ostal, baza slaOddelek: Izdelava spletišč | 2000 (1885) | bombacina |

