Forum » Kaj kupiti » HP Slovenija
HP Slovenija
primorec5 ::
Pozdravljeni,
Odločil sem se da našo izkušnjo s produkti in podporo HP Slovenija delim z vami v upanju, da bo koga razsvetlila in mu pomagala pri prihodnjem izboru nakupa.
V juliju 2011 smo preko podjetja kupili dve enoti HP ProBook 6560b. Moram povedati, da sem bil s prenosnikom precej zadovoljen, seveda do začetka pojava težav. Če izpustimo malenkosti, računalnik se je ustavljal pri pozdravnem zaslonu HP in ni hotel iti naprej.
Časovni potek težav je naslednji (prenosnik je bil dostavljen na HP servisno točko ADD Solutions)
-----------
Incident 31538
04.10.2011 Customer brings laptop to be serviced because the laptop stops on the blue HP sign on powerup and does not continue to load windows.
13.10.2011 Hard disk replaced (SPS: 641672-001) notebook working ok.
Incident 32186
25.10.2011 Customer brings laptop to be serviced with the same error as before.
14.11.2011 (service time delay because of late hdd delivery) Motherboard replaced (SPS: 646962-001) and harddisk replaced (SPS: 641672-001) . Notebook working ok.
Incident 33364
06.12.2011 Customer brings notebook in to be serviced because of sleep mode error.
06.12.2011 Latest BIOS upgrade , notebook working OK
Incident 33572
13.12.2011 Customer brings notebook in to be serviced because he's still having of "sleep mode" trouble
14.12.2011 Notebook tested and working OK
Incident 34400
12.01.2012 Customer brings laptop to be serviced because the laptop stops on the blue HP sign on powerup and does not continue to load windows.
Vse primere razen zadnjega (12.1.) so reševali na ADD Solutions, o njih nimam večjih pripomb.
Problem je nastal, ko so primer eskalirali naprej. Že na začetku je bilo težko dobiti kakršnokoli informacijo o tem, kdaj lahko pričakujem prenosnik, komu je bil poslan, kakšno je stanje. Čeprav ne razumem, kako lahko nekdo, ki komunicira z nekom, nima podatka o imenu, telefonski številki, itd. Moram povedati, da so mi na mojo pritožbo (na ADD) sicer prijazno odgovorili, da če nisem zadovoljen, lahko pridem po računalnik in ga odnesem drugam !?? Po mojem vztrajanju so mi na ADD uspeli posredovati e-mail naslov iz podpornega tima v tujini. Seveda še po več kot enem mesecu odgovora nimam, čeprav sem dobil obvestilo, da je bilo sporočilo prebrano. Po nešteto telefonskih klicih na HP servisne partnerje, da bi ugotovil kje moj prenosnik sploh je, sem po naključju (spletni forum) prišel do kontakta g. Andreja Koka iz HP podpore tu pri nas, ki je baje odgovoren za zamenjavo izdelkov. No, tu se začne saga številka 2.
Najprej seveda odgovora na moje e-mail sporočilo ni bilo. Po tel. klicu mi je omenjeni gospod obljubil, da se bo o zadevi pozanimal. To je bilo nekje v začetku februarja 2012. Po spet parih telefonskih klicih (vsi opravljeni z moje strani) mi je bilo končno sporočeno, da mi bodo zamenjavo odobrili (okrog 20. februarja), vendar v isti sapi povedano, češ, da naj ne pričakujem prenosnika tako kmalu, ker to pri njih traja nekaj časa!??. Seveda se bil sedaj navajen vsakršnih izgovorov in se nisem preveč razburjal, da le dobim delujočo zadevo nazaj. Obljubljeno mi je bilo, da me g. Kok v parih dneh pokliče in mi sporoči, kdaj bo zadeva stekla. Namesto tega pa je tekel le čas, teden, dva, spet jaz kličem, spet izgovori, češ, da sem rekel, da bom v tujini, da me ni hotel motiti, itd. Končno pridemo tako daleč, da se določi točen dan prevzema. Ampak glej ga zlomka, na podjetju Pro Tek, kjer naj bi mi to izročili o tem nič ne vejo. Še več, pravijo da je to že četrti primer v kratkem, kjer je g. Kok strankam obljubil, da bodo dobili zamenjavo, zgodilo se pa ni nič. Seveda sedaj že drugi dan poskušam dobiti gospoda na telefon, pa se mi ne javlja. Sedaj je sredina marca, minila sta dobra dva meseca od zadnje dostave prenosnika na servis.
Torej, če povzamem, v osmih mesecih od našega nakupa prenosnika, ki je bil pošteno plačan, sem bil več kot 3 mesece brez njega. Da ne štejem časa, ki sem ga porabil za telefonske klice, brskanje za informacijami, par uradnih in neuradnih pritožb. Tolaži me sicer dejstvo, da imam doma rezervnega, kajti v nasprotnem primeru si ne zamišljam izpolnjevanja službenih obveznosti brez tega kosa opreme.
Toliko o odnosu HP Slovenija do poslovnih uporabnikov. Zanimivo pa je to, da vsakodnevno zasledimo v medijih reklamo o HP poslovnih rešitvah, izboljšavah poslovnega procesa, itd, ki jih HP oprema baje prinaša. Oprostite, na tak, način, dragi HP-jevci že ne. Vsaj z moje strani in verjetno tudi s strani podjetja je to zadnji HP izdelek, ki smo ga kupili.
LP
Aleš
Odločil sem se da našo izkušnjo s produkti in podporo HP Slovenija delim z vami v upanju, da bo koga razsvetlila in mu pomagala pri prihodnjem izboru nakupa.
V juliju 2011 smo preko podjetja kupili dve enoti HP ProBook 6560b. Moram povedati, da sem bil s prenosnikom precej zadovoljen, seveda do začetka pojava težav. Če izpustimo malenkosti, računalnik se je ustavljal pri pozdravnem zaslonu HP in ni hotel iti naprej.
Časovni potek težav je naslednji (prenosnik je bil dostavljen na HP servisno točko ADD Solutions)
-----------
Incident 31538
04.10.2011 Customer brings laptop to be serviced because the laptop stops on the blue HP sign on powerup and does not continue to load windows.
13.10.2011 Hard disk replaced (SPS: 641672-001) notebook working ok.
Incident 32186
25.10.2011 Customer brings laptop to be serviced with the same error as before.
14.11.2011 (service time delay because of late hdd delivery) Motherboard replaced (SPS: 646962-001) and harddisk replaced (SPS: 641672-001) . Notebook working ok.
Incident 33364
06.12.2011 Customer brings notebook in to be serviced because of sleep mode error.
06.12.2011 Latest BIOS upgrade , notebook working OK
Incident 33572
13.12.2011 Customer brings notebook in to be serviced because he's still having of "sleep mode" trouble
14.12.2011 Notebook tested and working OK
Incident 34400
12.01.2012 Customer brings laptop to be serviced because the laptop stops on the blue HP sign on powerup and does not continue to load windows.
Vse primere razen zadnjega (12.1.) so reševali na ADD Solutions, o njih nimam večjih pripomb.
Problem je nastal, ko so primer eskalirali naprej. Že na začetku je bilo težko dobiti kakršnokoli informacijo o tem, kdaj lahko pričakujem prenosnik, komu je bil poslan, kakšno je stanje. Čeprav ne razumem, kako lahko nekdo, ki komunicira z nekom, nima podatka o imenu, telefonski številki, itd. Moram povedati, da so mi na mojo pritožbo (na ADD) sicer prijazno odgovorili, da če nisem zadovoljen, lahko pridem po računalnik in ga odnesem drugam !?? Po mojem vztrajanju so mi na ADD uspeli posredovati e-mail naslov iz podpornega tima v tujini. Seveda še po več kot enem mesecu odgovora nimam, čeprav sem dobil obvestilo, da je bilo sporočilo prebrano. Po nešteto telefonskih klicih na HP servisne partnerje, da bi ugotovil kje moj prenosnik sploh je, sem po naključju (spletni forum) prišel do kontakta g. Andreja Koka iz HP podpore tu pri nas, ki je baje odgovoren za zamenjavo izdelkov. No, tu se začne saga številka 2.
Najprej seveda odgovora na moje e-mail sporočilo ni bilo. Po tel. klicu mi je omenjeni gospod obljubil, da se bo o zadevi pozanimal. To je bilo nekje v začetku februarja 2012. Po spet parih telefonskih klicih (vsi opravljeni z moje strani) mi je bilo končno sporočeno, da mi bodo zamenjavo odobrili (okrog 20. februarja), vendar v isti sapi povedano, češ, da naj ne pričakujem prenosnika tako kmalu, ker to pri njih traja nekaj časa!??. Seveda se bil sedaj navajen vsakršnih izgovorov in se nisem preveč razburjal, da le dobim delujočo zadevo nazaj. Obljubljeno mi je bilo, da me g. Kok v parih dneh pokliče in mi sporoči, kdaj bo zadeva stekla. Namesto tega pa je tekel le čas, teden, dva, spet jaz kličem, spet izgovori, češ, da sem rekel, da bom v tujini, da me ni hotel motiti, itd. Končno pridemo tako daleč, da se določi točen dan prevzema. Ampak glej ga zlomka, na podjetju Pro Tek, kjer naj bi mi to izročili o tem nič ne vejo. Še več, pravijo da je to že četrti primer v kratkem, kjer je g. Kok strankam obljubil, da bodo dobili zamenjavo, zgodilo se pa ni nič. Seveda sedaj že drugi dan poskušam dobiti gospoda na telefon, pa se mi ne javlja. Sedaj je sredina marca, minila sta dobra dva meseca od zadnje dostave prenosnika na servis.
Torej, če povzamem, v osmih mesecih od našega nakupa prenosnika, ki je bil pošteno plačan, sem bil več kot 3 mesece brez njega. Da ne štejem časa, ki sem ga porabil za telefonske klice, brskanje za informacijami, par uradnih in neuradnih pritožb. Tolaži me sicer dejstvo, da imam doma rezervnega, kajti v nasprotnem primeru si ne zamišljam izpolnjevanja službenih obveznosti brez tega kosa opreme.
Toliko o odnosu HP Slovenija do poslovnih uporabnikov. Zanimivo pa je to, da vsakodnevno zasledimo v medijih reklamo o HP poslovnih rešitvah, izboljšavah poslovnega procesa, itd, ki jih HP oprema baje prinaša. Oprostite, na tak, način, dragi HP-jevci že ne. Vsaj z moje strani in verjetno tudi s strani podjetja je to zadnji HP izdelek, ki smo ga kupili.
LP
Aleš
blackmack ::
Enostavno prijava na tržno inšpekcijo. Minilo je 45 dni. Dolžni so ti dati nov izdelek ali vrniti kupnino. Seveda če je kupljen v SLO. Konec debate.
Mislim, pa da se tu vidi kaj so imeli v mislih, ko so hoteli ukiniti obvezno garancijo. Pol bi se lahko servis tako zafrkaval.
Mislim, pa da se tu vidi kaj so imeli v mislih, ko so hoteli ukiniti obvezno garancijo. Pol bi se lahko servis tako zafrkaval.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: blackmack ()
Daedalus ::
HP Slovenija je podn, ko pride do reklamacije. Trenutno čakam na rešitev reklamacije, dane sredi januarja (na servisu niso uspeli pofixat v manj kot 45 dnevih). Pomoje se bojo nehali zajebavat, ko se bom oglasil na njihovem sedežu v Lj in osebno poslal človeka, zadolženega za reklamacije, v tri p.m.
Pa seveda, ne bomo več kupovali HP opreme.
Pa seveda, ne bomo več kupovali HP opreme.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
#000000 ::
Mah to ni samo HP vsi so precej podobni, jet imam težavo z ACER-jem, sem jim pisal kako težavo imam preko globalnega kontakta, ko sem jim pojasnil kaj ne dela, so začeli spraševat kje sem laptop kupil ker imajo oni podporo samo za USA in kanado, ko sem reku da v Sloveniji, so dali kontakt od nemškega suporta, kateremu sem mogu še enkrat vse razložit in dat serijske cifre, zdej pa že 4 dan čakam na odgovor. Uglavnem vsi so enaki ko ugotovijo da bo treba komu kaj povrnit ali pa menjat za nov laptop.
RejZoR ::
Uradna ACER podpora je klinac. Men je Ameriški oddelek odgovoril v 1 uri, sam so mi rekl, da evropskih strank ne smejo obravnavat. In me preusmerijo na ACER EMEA (vzhodna evropa). Ne samo da sem na odgovor čakal 3 dni, nato sem imel še opravka z nekim nepismenim poljakom. Po 1 tednu prepričevanja tipa zakaj se sploh gre sem se sam nehal ubadat z nesposobneži. Druga zgodba pa je s servisom pri nas. Z ACER-ji sem imel vedno dobre izkušnje in kasneje tud z Lenovom. Sicer je bil laptop bolj drek ampak je bil pa odnos servisa res na nivoju. Govorim o Alterni Intertrade v BTC-ju.
Za HP-ja pa nimam pojma, parkrat smo pošiljal laptope iz trgovine ampak se ne spomnim, da bi bile kakšne posebne komplikacije.
Za HP-ja pa nimam pojma, parkrat smo pošiljal laptope iz trgovine ampak se ne spomnim, da bi bile kakšne posebne komplikacije.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Zheegec ::
Čakaj, to si kontaktiral s HP Slo ali nekimi "add solutions"?
Moje izkušnje s HP servisi (ampak samo z večjimi - Birotehna v glavnem) so kar OK pri kakšnih 100+ primerih, večinoma traja okoli 2 tedna za večja popravila. Edino nazadnje so Probooka popravili v par dneh (matična), jim je pa notri padla neka plastika ki je potem ropotala
Moje izkušnje s HP servisi (ampak samo z večjimi - Birotehna v glavnem) so kar OK pri kakšnih 100+ primerih, večinoma traja okoli 2 tedna za večja popravila. Edino nazadnje so Probooka popravili v par dneh (matična), jim je pa notri padla neka plastika ki je potem ropotala
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
borutz ::
Čakaj, to si kontaktiral s HP Slo ali nekimi "add solutions"?
Add solution, lancom,... so pogodbeni partnerji HP-ja.
Pri nas uporabljamo HP stacionarne postaje in prenosnike
nikoli ni bilo problemov z uveljavljanjem garancije
so prisli iskat in v roku enega tedna prinesli nazaj,..
Je pa res da imamo vzdrzevalno pogodbo z njimi.
#000000 ::
Evo zdej sem dobil od nemcev da treba se ment z bolgari
Sehr geehrte Frau, sehr geehrter Herr XXXXX,
vor kurzem haben Sie persönliche Unterstützung von unserem Online-Contactcenter angefordert.
Weiter unten finden Sie eine Zusammenfassung Ihrer Frage und unsere Antwort.
Wir freuen uns, dass wir Ihnen behilflich sein konnten.
Antwort (Acer Online-Unterstützungscenter) - 15/03/2012 09:10
A : Please contact the support in Slovenia: http://www.acer.bg/ac/bg/BG/content/sup...
Sehr geehrte Frau, sehr geehrter Herr XXXXX,
vor kurzem haben Sie persönliche Unterstützung von unserem Online-Contactcenter angefordert.
Weiter unten finden Sie eine Zusammenfassung Ihrer Frage und unsere Antwort.
Wir freuen uns, dass wir Ihnen behilflich sein konnten.
Antwort (Acer Online-Unterstützungscenter) - 15/03/2012 09:10
A : Please contact the support in Slovenia: http://www.acer.bg/ac/bg/BG/content/sup...
VelikiTun ::
Hm, ena od prejšnjih tem glede izkušnje s HP: V premislek pred nakupom novega prenosnika
Zanimivo, da je skupni imenovalec Andrej Kok.
Zanimivo, da je skupni imenovalec Andrej Kok.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: VelikiTun ()
McLuzo ::
A : Please contact the support in Slovenia
Dajo ti pa linke za bolgarske servise?! A-di-jo...
RejZoR ::
Pozabi na vso podporo ACER-ja v tujini, ker so vsi nesposobni dokler boš imel opravka z EMEA podporo (Eastern Europe, Middle East and Africa). Pač mišljeno za države tretjega sveta in temu primerno te tud obravnavajo. Čeprasv Slovenija sploh ne spada tja. Obrni se na Alterna Intertrade v BTC-ju pa boš takoj rešil zadevo, vsaj kar imam sam izkušenj z njimi.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
koyotee ::
stran od hp-ja, faking polizdelki
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Samsungovi prenosniki se poslavljajo iz Evrope, Toshiba zmanjšuje obseg proizvodnje (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 22417 (18645) | SuperVeloce |
» | HP - primerjave (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 23113 (21579) | Malajlo |
» | V premislek pred nakupom novega prenosnikaOddelek: Kaj kupiti | 7893 (6112) | zmaugy |
» | Asusovi prenosniki so najbolj, HPjevi pa najmanj zanesljivi (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 12007 (9205) | Pyr0Beast |
» | Prenosnik za okoli 200 000 sitOddelek: Kaj kupiti | 2502 (1848) | mitjaje |