» »

Vlada 2012 -

Vlada 2012 -

Temo vidijo: vsi
««
74 / 264
»»

Mr.B ::

BlueRunner, ti si analfabet. Rolex, je ravno zato tam ker je zaradi prestiže, ker si ga vsi ne morejo kupiti. Kaj misliš, zakaj pa ima FeRRari, zasedeno proizvodnjo za nekaj let v naprej, pa aniso debili, ko b lahko zraven zgradili še dve ali tri, pa nebi bilo potrebno nič čakat ? Hm le zakaj ?
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mr.B ()

djordjevic ::

Nič ni narobe s Ferrarijem in podobnimi butičnimi firmami, ampak kar ti skuša Plavi dopovedati je ravno to - že na račun ekskluzivnosti proizvodnje nikoli ne bodo tako razširili (ali drastično podražili modelov for that matter), da bi lahko bili večje omembe vreden doprinosnik italijanskemu BDP-ju, recimo. Valjda da se pozna - bolje to, kot da bi vsi, ki delajo tam, klošarili in vlekli socialno podporo - ampak dejansko se bolj pozna, kadar je v dobri kondiciji Fiat. Da se dejansko ne menimo o enem VW-ju, ki živi od obsega proizvodnje, Bugattija in podobne butične znamke pa ima zato tam, ker jih lahko, in predvsem zaradi marketinga. That's it.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Okapi ::

Med prvimi petimi na Managerjevi lestvici slovenskih bogatašev je tip, ki nižjemu in srednjemu sloju prodaja drugorazredno robo prek tv prodaje, lastnik štacun, v katerih kupuje nižji in srednji sloj, ter avtorja zabavnega programčka za iphone.;)

Da se dejansko ne menimo o enem VW-ju, ki živi od obsega proizvodnje,
In, če zaokrožimo - dobro gre tistim družbam, kjer gre dobro nižjemu in srednjemu sloju, ne tistim, ki imajo veliko bogatašev.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

WarpedGone ::

Miselni poskus: "ukineš" ferrari, bugati in vse kar je "buržoaznega".
Vprašanje: Kako se to odrazi na uspehu VW?
a) povečajo prodajo
b) prodaja ostane ista
c) pade prodaja
d) padec BDP je večji, kot pa je bil "promet" teh buržoaznih proizvajalcev
Zbogom in hvala za vse ribe

djordjevic ::

Pa čakaj - kdo govori o ukinitvi? Naj bojo. Hvalabogu. Ker sem petrolhead, sem vesel, da take družbe in znamke obstajajo. Samo ne mi pa buč prodajat, da bi se svet ustavil, če enega Bentleyja naenkrat več ne bi bilo.

Ne bi se.

Poleg tega pa - 99% folka ne kupi VW-ja (vsaj pri nas ne), ker ima koncern v lasti Bugattija in Lamborghinija, ampak zato, ker so to kao kakovostni, vzdržljivi avti, ki dobro držijo ceno. Pri nas še posebej. Golfi so se prodajali kot tople žemljice, še preden so pri VW sploh povohali zgoraj omenjeni znamki. Don't waste any more of your time with futile attempts of proving a right where there is nothing to prove.

edit: typo
No grave is deep enough to keep us in chains.

Zgodovina sprememb…

solatko ::

Koliko se je v britanskem gospodarstvu poznalo, da ima RR težave, predno jih je popokal BMW, se je pa v BDP VB poznalo, da ima težave Moris.
Delo krepa človeka

BlueRunner ::

Okapi je izjavil:

In, če zaokrožimo - dobro gre tistim družbam, kjer gre dobro nižjemu in srednjemu sloju, ne tistim, ki imajo veliko bogatašev.

V nobeni druzbi nimas opazno veliko bogatasev. Ko imas dovoljsen delez ljudi, ki bi jim sicer rekel "bogati", se tudi povprecje dvigne in se jih preimenuje v "srednji razred".

Potem pa pokovci nekaj mej juzneje stokajo kako so tam gor "sami bogatasi" in je potrebno "za njih delati". Niso. So srednji razred. Jeba je predvsem to, da v Sloveniji srednji razred ne samo, da se ne krepi, temvec izginja, relativni prihodki pa so tam, kjer so.

Davcna lestvica zelo lepo poakaze pri katerem letnem bruto dohodku se v Sloveniji zacne in konca srednji razred in se jo da primerjati tudi z drugimi drzavami, kjer imajo progresijo.

Zgodovina sprememb…

Karaya 52 ::

djordjevic, ne vem koliko tvoje podjetje prispeva v drzavni proracun, ce delas nekaj kar po BlueRunnerjevi definicji ni "za mase" oz. je za bogate te bo pac crtal, ker si premajhen da bi bil pomemben. Moras druzino prezivljat? Who gives a ****?

Sicer je pa tole pravicnisko nakladanje res brezveze, potem ko se je antiburzujska kultura koncem devetdesetih sesula v spominske kamencke v berlinskih trafikah. Tu in tam kaksen v celofan zavija mutacije te ideje, mislec da bo Rdece morje prepolovil in nas spravil v obljubljeno brezrazredno dezelo. Gol kot cesar.

Zgodovina sprememb…

djordjevic ::

Ma, daj. Ne serji z ideologizmi, no. Firma, katere podizvajalec sem, futra mase tako, da jih bolj ne bi mogla. Personally, I don't give a flying f***. Glavno, da so honorarji redni in dokaj na mestu. That's it. Brezrazredna družba ... Mislim, kje jih ti pobiraš? Če se najdejo idioti, ki imajo lumpenproletariat sanje, še ni treba delati projekcije na vse ostale državljane. Ker - here's a tip for ya - tipi, ki bruhajo žveplo, kot ga ti, so največja antipropaganda za to, kar bi radi dosegli, torej širši mentalni preskok v družbi.
No grave is deep enough to keep us in chains.

jype ::

So, Karaya 52, do you still beat your wife?

Karaya 52 ::

Vas nekaj. V ekonomskem smislu ste nepombna pika, katere vsi multiplikativni ucinki za prebivalstvo verjetno ne dosezejo ucinka enega malega napol propadlega gradbinca, ki je se likviden.


Verjetno samo malo nabijas, ker nimas pojma s cim se sploh ukvarjamo? Ali pac?

Koliksen delez pa vas je taksnih v BDP, da ste tako velepomembni? Ce bi vas jutri vse postavili na cesto, bi bil to velik sok za gospodarstvo?


Na sreco svet ne deluje po ukazu, kaj je pomembno in kaj ni. Posamezniki v svobodnih druzbah bodo vedno iskali nise, kaj lahko komu prodajo in velikokrat bo slo samo za meglo. S tem brezveze da se ukvarjas, raje jim se ti kaj prodaj, bos manj zagrenjen.

Zgodovina sprememb…

djordjevic ::

Karaya 52 je izjavil:

bos manj zagrenjen.

Pot calling the kettle black much? >:D
No grave is deep enough to keep us in chains.

jype ::

Karaya 52> Verjetno samo malo nabijas, ker nimas pojma s cim se sploh ukvarjamo? Ali pac?

Vsaj nekaj imata skupnega.

Karaya 52 ::

No, ni se potrebno grupirat v ovcje crede, ko je kdo izmed vas ogrozen v nabijanju. Kloni.

Zgodovina sprememb…

BlueRunner ::

Karaya 52 je izjavil:

djordjevic, ne vem koliko tvoje podjetje prispeva v drzavni proracun, ce delas nekaj kar po BlueRunnerjevi definicji ni "za mase" oz. je za bogate te bo pac crtal, ker si premajhen da bi bil pomemben. Moras druzino prezivljat? Who gives a ****?

Klasicna manipulacija. Zato, ker sem rekel, da ste ekonomsko nepomembni in v veliki sliki tudi vas propad zaradi nekega "izginotja bogatasev" ekonomije drzave ne bi prizadel, si mi nenadoma pripisal neke ideje, da bom koga "crtal". Delaj kar hoces, samo ne si misliti, da si nek hudo velik faktor, ce pa nisi.

Karaya 52 je izjavil:

Sicer je pa tole pravicnisko nakladanje res brezveze, potem ko se je antiburzujska kultura koncem devetdesetih sesula v spominske kamencke v berlinskih trafikah.

Pravicnisko nakladanje. Stvari postaviti v perspektivo je pravicnisko nakladanje? OK. Ce hoces tako, pa tudi prav.

Karaya 52 je izjavil:

Tu in tam kaksen v celofan zavija mutacije te ideje, mislec da bo Rdece morje prepolovil in nas spravil v obljubljeno brezrazredno dezelo. Gol kot cesar.

Obljubljena dezela je za zacetek to, da biznis laufa, da je zamujanje pri placilih nepredstavljivo in, da se sprotno pometa podjetja, ki so zavozila. Ne zato, ker jih je potrebno "crtati", temvec zato, ker njihove agonije, sedaj ze dokazano, ne resijo nicesar, kradejo cas in jemljejo prostor alternativam, ki bi ohranjale dimanicno gospodarstvo.

V vsem namigovanju zadnjih let o tem kako bi moral bit "trg dela" bolj prozen, pogresam razmisljanje o temu, kako bi moral biti bolj prozen tudi "trg podjetnistva". In to podjetnistvo, ki mu ne pripisujem magicnih moci, temvec predvsem iscem razloge zakaj so uspesnejse drzave uspesnejse, bo na koncu pripeljalo vse do vecje prosperitete.

Bodo ti podjetniki stregli tudi specificno niso z oznako "bogati"? Nekateri zagotovo. Ce je denar, se ga pac pobere, saj ne smrdi. Ampak, ko gledam kje se ustvari vecino tega gospodarskega toka, se to ne zgodi v nisnih podjetjih, ki strezejo malostevilnim premoznim.

Potem pa sem seveda po neki zblojeni varianti obtozen za anti nekaj (mimogrede, burzujev vec nikjer ne vidim, mescanska revolucija je uspela, jaz /sem/ po vseh definicijah burzuj in ne vem zakaj bi bil anti-sebi) marksista, ker zagovarjam, da se drzavo odbirokratizira in verjetno bedak, ker gledam okoli in s prstom pokazem na pomembne kategorije prebivalstva, katerih obstoj in prosperiteta sta neposredno povezana s tem, da neko drzavo dojemamo kot uspesno ali kot zavozeno.

WarpedGone ::

Samo ne mi pa buč prodajat, da bi se svet ustavil, če enega Bentleyja naenkrat več ne bi bilo.

V SZ se svet ni ustavil.
Le zaničevanje proizvajanja za bogataše češ, kako bi to komot pogrešali je napačno.
K celotni sliki doda bistveno več kot pa je njegov delež v BDP. Svet poganjajo sanje, le te so pa zelo redko VW, in pogosto bugati, ferrari, ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Karaya 52 ::

Kaj se nazaj vleces, BTK ce kaksno podjetje, zaradi "boja proti bogatasem" izgine.

Koliksen delez pa vas je taksnih v BDP, da ste tako velepomembni? Ce bi vas jutri vse postavili na cesto, bi bil to velik sok za gospodarstvo?


Mimogrede, ze ves za kateri posel gre, glede na to da so napol propadli gradbeniki druzbeno bolj koristni? Drugace ni potrebe po 2000 znakih, ce nimas veliko za povedati.

BlueRunner ::

Karaya 52 je izjavil:

Vas nekaj. V ekonomskem smislu ste nepombna pika, katere vsi multiplikativni ucinki za prebivalstvo verjetno ne dosezejo ucinka enega malega napol propadlega gradbinca, ki je se likviden.


Verjetno samo malo nabijas, ker nimas pojma s cim se sploh ukvarjamo? Ali pac?

Ce se ne ukvarjate s tem kako za cim manj dobiti cim vec, potem raje ne vem.

Tako, kot tukaj pises, je tvoje delo odvisno od "bogatasev". Naj bo, me ne moti. Ampak v ekonomskem smislu potem ne morete biti faktor, ker ste nisno podjetje za nisno populacijo, ki ima omejeno moznost rasti trga.

Lahko pa od tega zagotovo vsi skupaj dobro zivite.

Okapi ::

bos manj zagrenjen.
:)) Če je kdo tu okoli zagrenjen in jezen na ves svet, potem je Karaya prvi med njimi. Vedno je nekdo drug kriv, ker njemu v življenju ne uspeva tako, kot si je zamislil, da bi mu moralo.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

jype ::

Karaya 52> Kaj se nazaj vleces, BTK ce kaksno podjetje, zaradi "boja proti bogatasem" izgine.

Ti si tut en boj proti bogatašem. Bogataši ne trošijo manj, če so bolj obdavčeni, to je praktično njihova edina glavna lastnost.

djordjevic ::

WarpedGone je izjavil:


K celotni sliki doda bistveno več kot pa je njegov delež v BDP. Svet poganjajo sanje, le te so pa zelo redko VW, in pogosto bugati, ferrari, ...

To vsekakor, kar sem načeloma hotel pripisati, pa sem pustil za pozneje. Vsi cukri, ki čez leta ali desetletja postanejo del obvezne opreme, se rodijo najprej ali v F1 ali superavtih ali limuzinah tipa MB S. Ampak my point still stands - kar je načeloma stanje na trgu povsem lepo pokazalo - vse te nišne firme so vzeli pod okrilje giganti, ki pa jim rast in napredek, če želiš, poganja masovna proizvodnja. Skratka, BMW ne raste tako zelo zaradi bajne prodaje sedmic, temveč zato ker se naravnost izjemno prodajata (malo manj) enka, predvsem pa nova trojka in petka.
No grave is deep enough to keep us in chains.

trololo2 ::

djordjevic je izjavil:


To vsekakor, kar sem načeloma hotel pripisati, pa sem pustil za pozneje. Vsi cukri, ki čez leta ali desetletja postanejo del obvezne opreme, se rodijo najprej ali v F1 ali superavtih ali limuzinah tipa MB S. Ampak my point still stands - kar je načeloma stanje na trgu povsem lepo pokazalo - vse te nišne firme so vzeli pod okrilje giganti, ki pa jim rast in napredek, če želiš, poganja masovna proizvodnja. Skratka, BMW ne raste tako zelo zaradi bajne prodaje sedmic, temveč zato ker se naravnost izjemno prodajata (malo manj) enka, predvsem pa nova trojka in petka.


Pa saj vidiš da si tu nasprotuješ. Brez luksuznih znamk, ki v industrijo vnašajo inovacije, tudi stvari za mase desetletje kasneje ni.

In ravno ta časovni zamik socialistom ni jasen, vse kar zmorejo je videti stvari kvečjemu par let naprej.

djordjevic ::

Khm, khm. Moja teza je, da redkokateri nišni proizvajalec še stoji na lastnih nogah. Dokaz: Bentley (VW), Lamborghini (VW), Rolls Royce (BMW, Ferrari & Maserati (Fiat), Porsche (VW). Shall I go on?

Pa porinite si nekam te vaše socialiste. Čim človek razmišlja malo izven kalupov je: a) socialist ali b) neoliberalec.

C'mon. Grow some freaking brain, people.
No grave is deep enough to keep us in chains.

trololo2 ::

Chilaks. Ta fork na avtomibilsko področje se je pač razvil iz razprave kakšen vpliv na celotno družbo ima absurdna obdavčitev bogatašev in sem razumel da se ti ta opcija zdi vredu.

Če se ti si socialist, tudi ne vem zakaj bi bil zato užaljen. Če sem te zastopil narobe my bad.

jype ::

Ta opcija je super, kar očitno kaže življenski standard držav, v katerih kljub absurdni obdavčitvi bogatašev tem na kraj pameti ne pade, da bi se kamorkoli preselili.

dstr17_ ::

trololo2 je izjavil:

Brez luksuznih znamk, ki v industrijo vnašajo inovacije, tudi stvari za mase desetletje kasneje ni.
Pa saj ni res, da le luksuzne znamke vnašajo inovacije..

BlueRunner ::

trololo2 je izjavil:

Chilaks. Ta fork na avtomibilsko področje se je pač razvil iz razprave kakšen vpliv na celotno družbo ima absurdna obdavčitev bogatašev in sem razumel da se ti ta opcija zdi vredu.

Meni recimo se zdi ta opcija zelo blizu no-op. Se najvecjo negativno posledico bi videl v demotivaciji tistih, ki si resnicno zelijo zasluziti vec, kot pa drzava oceni, da je meja za "bogatasa". Tem, za katere mislim, da jih ni malo in da s svojo ambicioznostjo bistveno pomagajo gospodarstvu, se tako zelo verjetno unici motivacijo, ces kaj se bi trudil.

Sicer pa je tako... davkarije se resnicnega visjega sloja obicajno ne dotaknejo kaj veliko. Ce se, se dotaknejo predvsem tistih bolj nesposobnih, ki verjetno se pri kumaricah stiskajo, ko varcujejo za naslednji Mercedes visjega cenovnega razreda.

Visji sloj po definiciji ne zivi od svojega dela in s svojim premozenjem tudi ne rabi upravljati neposredno. Zakaj si bi (obsceno obdavceno) izplacal nek znesek iz podjetja, si potem (obsceno obdavceno) kupil jahto, ce lahko moje podjetje ustanovi novo podjetje za ladijski prevoz, nabavi osnovno opremo in dela izgubo, ki zmanjsa dobicek maticnem podjetju (nizji davki) v splosnem pa me vse skupaj pride mnogo ceneje, kot pa karksno koli mazanje rok s svojim denarjem.

Kaj torej obdavciti pri taksnem? Moving on, torej... bogati se ne selijo zaradi davkov samo zato, ker so ti za njih, ce so res visji sloj, minimalen strosek poslovanja, ce sploh. Torej, ce davek na osebne prihodke nabijes na 99%, potem a) drzava se vedno en bo dobila nic kaj vec, b) nacin in obseg njihovega zapravljanja se ne bo kaj veliko spremenil.

Zgodovina sprememb…

Daedalus ::

Svet poganjajo sanje, le te so pa zelo redko VW, in pogosto bugati, ferrari, ...


Svet poganja ekonomija obsega. Byproduct katere so luštne butične igračke, ki pa v skupno vrečo že po definiciji prinesejo bolj manj, kot več.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

djordjevic ::

Socialist, socialist!!!

:P
No grave is deep enough to keep us in chains.

Daedalus ::

Kak socialist? Kdo je praktično ustanovitelj sodobne avtomobilske industrije/industrijske proizvodnje in kako je to dosegel? A z ročnim šravfanjem butičnih modelov T W32 biturbo OMFG za 50 strank... al s štacanjem proizvodov, ki jih je lahko pokupila masa kupcev? Osnove, pa to.

;)
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

djordjevic ::

Sarcasm, stari, sarcasm. Pokazal si mero zdrave pameti, kar pomeni, da si lahko (po kalupih 'mislecev' slo-techa) samo socialist ali neoliberalec. In ker si nakazal simpatijo do masovne proizvodnje, si socialist. Izi pizi analiza, ane.

Again, sarcasm. :D
No grave is deep enough to keep us in chains.

Daedalus ::

Sem razumel sarkazem, zato pa je sledil ;) Zdaj pa grem, klon kot sem, se fotokopirat naprej. Ekonomija obsega ftw>:D
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

WarpedGone ::

Štancaš lahko le zadeve, katere si prej prototipno/butično sestavil na roke da si sploh skapiral kako stvar speljat.

Ko nehaš s tem butičnim sestavljanjem, štancaš le še to, kar že maš. Poglej razvoj avtomobilov v socializmu po 2. svetovni vojni naprej.

QED.
Zbogom in hvala za vse ribe

djordjevic ::

Tebi teorija sicer super fino laufa, ampak pozabil si, da so superavti, o katerih se bolj kot ne pogovarjamo, dejansko nastali PO TEM, ko so firme z ekonomijo obsega dejansko uspele. OK, Lamborghini je imel Miuro, Countacha in Diabla, že, toda kam so ga ti avti pripeljali? Na kant in v roke Audiju (oz. VW). In kaj je nastalo v času njihovega lastništva (in infinitezmalno več vloženimi sredstvi, ki so - I so love the irony here - prišla od prodaje fakin' golfov, passatov in kar je še 'šrotovja', ki ga proizvaja koncern VAG)? Murcielago, Gallardo, Reventon. Skratka, obraten potek dogodkov, kot bi ga ti rad prikazal.

Drži pa, da je kopica varnostnih in razkošnih prvin, ki jih poznajo danes tudi mali hatchi, prišlo iz Mercedesove S klase - ki pa spet ni tako zelo nedostopen, kot se morda zdi. V dometu vsakega malo bolj uspešnega zahodnoevropskega direktorja. V bistvu njihovega srednjega razreda. And the circle is complete.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Zgodovina sprememb…

dstr17_ ::

Pa saj inovacije ne prihajajo samo od butičnih izdelkov. Večina inovacij pride iz R&D oddelkov in niso nujno vključeni v butične izdelke, ker povpraševanje pri butičnih izdelkih cilja na drugačne stvari kot povpraševanje pri masovni proizvodnji. Včasih se kaj prekriva, ampak ne vedno.
Varčni dizelski motorji in majhni turbobencinarji niso prišli prav od nobenih butičnih izdelkov ampak direkt iz R&D.

WarpedGone ::

dejansko nastali PO TEM, ko so firme z ekonomijo obsega dejansko uspele.

Mešaš japke in buldožerje.

Tudi tebi je kristalno jasno da se nova tehnoliga uvaja na vrhu, ne na sredi in ne spodaj. Vrh je pa namenjen bogatašem - tistim, ki praktično ne vejo kaj bi z denarjem in iščejo nekaj posebnega. To je osnovni motor, da se sploh vlaga v razvoj novosti in ne le v cenitev obstoječih reči.

BDP, ki ga pokriva ta vrh je miniaturen v primerjavi z BDPjem sredino in podna a vrez njega, bi vse skupaj strmoglavilo. Tudi celoten BDP.

To je cel point. Ja, se ponavlam, ker se ne primer.
Zbogom in hvala za vse ribe

djordjevic ::

Eh, maš nekaj procentov pointa, zdaj pa tupiš in me hočeš prepričat, da imaš absolutno prav. No go. Pa ne zato, ker bi bil jaz bukov. Preprosto nimaš prav. Močno dvomim, da je uvajanje ene 1.2 TSI mašine posledica Veyronovega 16-cilindrskega W motorja. Ker ni. Pa če se na trepalnice mečeš. Ja, karbonske zavore so prišle iz carrere GT, recimo. Ampak še vedno jih bolj ali manj vgrajujejo samo v carrere in nakurjene različice dragih nemških avtov (M, AMG različice - pa še to samo za konkretni aufpreis).
No grave is deep enough to keep us in chains.

Okapi ::

Tudi tebi je kristalno jasno da se nova tehnoliga uvaja na vrhu, ne na sredi in ne spodaj. Vrh je pa namenjen bogatašem - tistim, ki praktično ne vejo kaj bi z denarjem in iščejo nekaj posebnega.
To seveda niti približno ni res. Noben butični proizvajalec ni sposoben imeti močnega razvojnega oddelka. Ko pri Volkswagnu inženirji razvijajo karkoli pač razvijajo, tega ne počno zato, da bodo to vgradili v Veyrona in prodajali bogatašem, ampak da bodo v končni fazi zaradi tega prodali več avtov srednjega in nžjega razreda. Da novosti najprej pridejo v prestižne avtomobile, je v bistvu povsem nepomembno. Trditev je podobno neumna kot če bi trdil, da razvijajo novo zdravilo za raka zato, da ga bodo drago prodajali bogatašem. In da brez bogatašev ne bi bilo razvoja.

O.

solatko ::

Ena od socialističnih držav, se je dolga leta, kar uspešno dajala v bitkah oboroževanja in vesoljskega programa, bili so celo precej naprej v nekaterih pogledih. Recimo samo to, da so ameriške rakete pristajale v morju, ruske pa kjer so hoteli, da so amerikanci morali na luno poslati človeka, rusi so tja poslali robota, ki se je celo, z manj zapleti vrnil na zemljo, kot apollo.
Če pa gledamo razvitost držav, ki so pripadale socialistični usmeritvi, pa je bil napredek na vseh področjih ogromen, v rusiji in yugi, padel pa je na češkem in NDR, ostali so bili tam, kjer jih je "komunizem" ujel.

Carska rusija je bila ena ogromna kmetijsko, surovinska tvorba, brez industrije, z zelo revnim prebivalstvom, brez šol, zdravstvenih ustanov, po oktobrski revoluciji, so dejansko naredili čudež in v 60-ih letih prejšnjega stoletja, postali in ostali do razpada 2. svetovna vojaško-gospodarska sila na svetu.

Yuga je bila podobna tvorba, razlika je bila samo v tem, da se je razvoj začel šele po letu 1945. Torej iz popolnoma fevdalno - obrtniške države, brez opaznega BDP-ja, porušena od ravno končane vojne, s pametnim vodenjem in pravo razporeditvio dobrin, postala srednje razvita država, s skoraj popolno lastno oskrbo, priznana od celega sveta in vodilna sila rastočih ekonomij, nerazvitega in neuvrščenega sveta.
Seveda ni bilo vse v redu, nihče to ne trdi, vendar je bilo do leta 1980, vsako leto bolje, višji standard, bolj odprte meje, vedno več kvalitetnih stikov z visoko razvitim zahodnim svetom, na žalost pa so takoj po Titovi smrti, pričeli delovati balkanski nacionalizmi, tako da je prišlo do sesutja, zaradi nacionalizmov, propadajoče države.

Od razpada naprej, pa samo še minusi. Iz leta v leto večji propad, zadolževanje, brezperspektivnost, delitev, ustvarjanja prihvatizacijskih in denacionalizacijskih bogatašev, popravljanja krivic, z brezkrbnim povzročanjem novih.

Tudi do razvoja avtomobilske industrije bi prišlo, vendar je bilo to za preživetje državljanov, področje, ki ni bilo glih nujno in se ga je pač pokrivalo z izdelavo slabih kopij, drugih uveljavljenih proizvajalcev.
Če bi si pa imel kdo možnost ogledat razvojni inštitut v Samari, bi videl, da niso čisto nič zaostajali za BMW-jem in drugimi firmami, samo denarja, niso trošili za to.
Delo krepa človeka

WarpedGone ::

Močno dvomim, da je uvajanje ene 1.2 TSI mašine

V 1.2TSI ti vidiš napredek?
Jaz v tem vidim samo šparanje.
Zbogom in hvala za vse ribe

djordjevic ::

1.2 mašina in 175nm navora pri 1550 obratih ter normna poraba zlahka okoli 5 l bencina ni napredek (ne govorimo o dolgoživosti, ker je treba videt, kako se bo reč obnesla na daljši rok)? Potem si očitno besedo napredek različno razlagava.
No grave is deep enough to keep us in chains.

celada ::

WarpedGone je izjavil:

dejansko nastali PO TEM, ko so firme z ekonomijo obsega dejansko uspele.

Mešaš japke in buldožerje.

Tudi tebi je kristalno jasno da se nova tehnoliga uvaja na vrhu, ne na sredi in ne spodaj. Vrh je pa namenjen bogatašem - tistim, ki praktično ne vejo kaj bi z denarjem in iščejo nekaj posebnega. To je osnovni motor, da se sploh vlaga v razvoj novosti in ne le v cenitev obstoječih reči.

BDP, ki ga pokriva ta vrh je miniaturen v primerjavi z BDPjem sredino in podna a vrez njega, bi vse skupaj strmoglavilo. Tudi celoten BDP.

To je cel point. Ja, se ponavlam, ker se ne primer.



Večina novosti se najprej uveljavi v limuzinah višje srednjega razreda in ne v ultrabogatih avtih ala Veyron. Res high tech zadeve so pa itak najprej v kakih F1 zadevah in gredo potem šele v butične avtomobile.

donfilipo ::

Od razpada naprej, pa samo še minusi. Iz leta v leto večji propad, zadolževanje, brezperspektivnost, delitev, ustvarjanja prihvatizacijskih in denacionalizacijskih bogatašev, popravljanja krivic, z brezkrbnim povzročanjem novih.


Aristotel pravi, da je revščina mama kriminala in revolucije.

Muško dete (kriminal:) je na balkanu čislano in lepo raste. Sloves pridobiva po svetu, kot nekdaj jugoslovanska košarka. Hčerkica revščine - revolucija, je nekako še v inkubatorju in kapitalizem trdi, da je nikakor ne bo priznal:)) No jaz sem optimist. Ker poznam šejtana že praktično osebno, se tak napuh in plain idiotizem in ja celo brebožnost:) pri njem vendarle plača. Obilno:))
Ali leva revolucija...ali pa fašizem. Če nas seveda ne sreča neka čudežna pamet.

Čudežna marjanska ali avtralska stabilnost, sumim da temelji na enostavnem rokohitrskem triku in mitu. Tudi če si zamurc in suženj, lahko uspeš. Tega smo na nek način tu zaobšli že davno:))

Točke za zlo ki še pride, pa lahko mirne duše zbirate lepo vladam8-)
In times of Universal Deceit, telling the truth
becomes revolutionary act. Orwell

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: donfilipo ()

Daedalus ::

V 1.2TSI ti vidiš napredek?


In to ne majhen. V osnovi pa mi je djordjevic s tipkovnice pobral besede - Veyron ima ene tolko tehnološkega vpliva na razvoj avtov za vsakdanjo rabo, kot F1. Praktično nič. Je pa fina (in fino draga) reklama za znamko. Sicer pa Veyrona brez Golfov ne bi bilo, sploh. Malo je prestižnih znamk, ki preživijo zgolj z butičnimi serijami.

Ko nehaš s tem butičnim sestavljanjem, štancaš le še to, kar že maš. Poglej razvoj avtomobilov v socializmu po 2. svetovni vojni naprej.


Ne bo držalo. Razvoj izdelka ni povezan z butičnim sestavljanjem. Je pa povezan z vzpodbudami iz okolja. In ko imaš monopol, razvoja ne rabiš. To je zgodba razvoja v socializmu. Razen seveda vojaške tehnologije - tam je bilo vzpodbud dovolj in posledično je precej časa razvoj pariral ostalemu svetu.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

IgorGrozni ::

Logika po kateri razvojni laboratoriji izumljajo napravice in izboljšave za prestižne avtomobile, potem pa sčasoma le to ˝tricle down˝ v vse ostale modele in je zato nišna proizvodnja zaslužna za napredek je IMO meni podobna še eni tricle down teoriji. Kaj dosti zveze z realnostjo nima.

Rešitve, ki jih potem vgradijo v prestižne avtomobile prvenstveno nastanejo v snovanju izdelkov za povprečne potrošnike, ki so tudi prvi vzrok za nastanek in proizvodnjo dobrin, posebne rešitve se vgrajujejo v izdelke višjega razreda samo in le za to, ker so še predragi za vgradnjo v izdelke široke proizvodnje.
Kakšne posebno ekskluzivne zadevščine (F1) lahko v bistvo štejemo le za preizkuševalni laboratorij in PR stunt pri proizvodnji proizvodov za množično potrošnjo.

Kako so osnove kapitalizma zmuzljive za vse...heh, kako se je že nekdo poimenoval....čak, čak,... vitez neoliberalizma...ne, ne ...jezdec neoliberalizma..., hehehe...

Ne gre pa ne gre; KAPITAL SE VLAGA LE IN SAMO TAM, KJER JE DOBIČEK. KAR NAJVEČ DOBIČKA.

Vlaganje v proizvodnjo samo prestižnih avtomobilov kaj prida dobičkanosno pač ni. Glede na to, da so bolj ali manj vsi v lasti velikih proizvajalcev, dokazovati to niti ni potrebno.
Ali pa sploh niso tako prestižni in redki avtomobili, kot njihov PR zatrjuje.
Kar velja tudi za vse ostale izdelke.

Primerjati in izenačevati ekonomsko pomembnost za kapitalizem proizvodnje izdelkov široke potrošnje z proizvodnjo ˝luxuznih˝izdelkov, pa je fail največje stopnje.
Kaj takega lahko trobezlja le popoln analfabet, ki ga realnost ne zanima in je tudi ni sposoben dojeti. Številke, odstotki, velikost, proizvodnja obsega... to je kapitalizem. Brez tega ga ni !

In glede na dogajanje v zadnjem času... (naraščanje brezposelnosti, ko bankrotirajo velika podjetja in ne neki ˝butiki˝ z zdolgočaseno in pozabljeno lastnico v prodajalni, banke, ki ne kreditirajo, razen izdelave trajne tej lastnici, nikogar v resnično pomembnem delu gospodarstva, recesija (vsekakor ne povzročena od teh butičnih proivajalcev...ipd.ipd.) tudi teh trditev ni potrebno posebej dokazovati..

Žal ˝jezdeci˝, vaša žival je bolj osel , kot konj in prav nič ne pomagate svoji ˝stvari˝ , ko takole trdite neumnosti in poudarjate nepomebnosti.
Potrebno je učiti se, opazovati in samostojno misliti. Manj govoriti.

Lp. Igor

WarpedGone ::

Razloži še uboštvo tehnoligije SZ. Njena moč na vojaškem in vesolskem parketu ni dejstvo v prid tvoji ampak moji poziciji. Enako velja za karkoli štirikolesnega namenjenga civilni sferi je rodil ta sistem.
In butičen ni le bugati, je tudi A8, phaeton in podobna smetana velikih. To je namenjeno bogatašem katerim bi se najraje odrezalo še jajca, ne le nabilo 100% davek.
Celoten smisel obstoja 1.2TSI je šparanje. Vse principe, katere so tle uporabl, so že prej preizkusili in izpilili v butičnih (maloserijskih, dragih) variantah.

Če pogledam še kdo koga obklada z žaljivkami, mi je povsem jasno kdo se moti.
Zbogom in hvala za vse ribe

oldguy ::

Ne gre pa ne gre; KAPITAL SE VLAGA LE IN SAMO TAM, KJER JE DOBIČEK. KAR NAJVEČ DOBIČKA.


Tako je. Pozabite svoje pravljice o bugatijih in podobnih.

Debata se je začela s tem, ali visoki davki odganjajo bogataše in koliko slabše nam zato menda gre. Pa se ne gre za bogataše, ampak zgolj za njihov kapital - in bolj se kapitalu zagravžamo, slabše nam gre. Visoki davki so kapitalu presneto gnusna stvar, in en nepomembni Jype jih bo sicer morda že plačeval, BogatiTujecTM pa firme tule že ne bo odpiral. Bo pogledal konkurenco in bo rekel: "Jok, brate, odpade.". No, je že rekel.

jype ::

WarpedOne> Razloži še uboštvo tehnoligije SZ.

Ni treba, ker ne obstaja.

WarpedOne> Celoten smisel obstoja 1.2TSI je šparanje. Vse principe, katere so tle uporabl, so že prej preizkusili in izpilili v butičnih (maloserijskih, dragih) variantah.

Mhm, ker so poskušali bogatašem prodat varčen in poceni avto. Briljantno.

Pyr0Beast ::

>Ni treba, ker ne obstaja.
Vrhunec njihove tehnologije je bila transformacija krompirja v vodko ?

A RBMK reaktorje se kar pozablja ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

T-h-o-r ::

potegni državo v 10 letih iz fevdalizma v atomsko dobo; brez vsakršne zunanje pomoči oz. ob popolnem embargu ostalega sveta


uboštvo tehnologije
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
««
74 / 264
»»