Forum » Mobilne tehnologije » Veliki problemi z nategunskim Tušmobilom
Veliki problemi z nategunskim Tušmobilom
nokia6310 ::
Pozdravljeni!
Pred tremi meseci, sem zamenjal mobilnega operaterja. Iz mobitela pri katerem sem imel paket itak dzabest sem šel h konkurenci na Tušmobil. Vzel sem paket free 40. Ker sem na to dobil popust, sem se vezal za dve leti. Namesto 40 evrov, sem zaradi tega popusta dobival položnice v višini 30 evrov, kar je bilo zame bolj sprejemljivo. Oglaševali so, da je vse zastonj. Vsi klici kamorkoli v vsa slovenska mobilna, in tudi stacionarna omrežja. Kot slepi osebi, mi telefon veliko pomeni, saj je razen interneta moje edino komunikacijsko sredstvo. Vse lepo in prav, do 13.12.2011, ko sem dobil z njihove strani sms sporočilo, naj omejim porabo. Čez nekaj dni, pa so mi vse odhodne storitve izklučili. Čeprav oni trdijo, da so jih omejili. Na njihov odnos do strank bi mirno lahko trdil, da so omejeni oni! Izključili so mi vse odhodne storitve, tudi klice v njihovo omrežje za katere trdijo, da so neomejeni! (Sklicujejo se na uravnoteženo uporabo storitev kar za njih pomeni kolikor sem klical, toliko me morajo klicati drugi), ter na pravilnik o pravični uporabi storitev, zaradi česar so mi vse odhodne storitve dne 16.12.2011 zaradi kršitve omenjenega pravilnika izključili. Tako, sem čez praznike ostal brez možnosti opravljanja odhodnih storitev. Pritožil sem se po mailu, a odgovora na drugo pritožbo, nisem dobil. Bil sem tudi v poslovalnici v BTC-JU, pa so mi vsi od zaposlenega, do poslovodje obljubljali da mi bodo odgovorili, in se obenem izgovarjali na svoje nadrejene. Še posebej porazen, pa je Tušmobilov klicni center! Nobenega korektnega odnosa nimajo do strank. Tamkajšnji zaposleni se do klicočih strank obnašajo tako, kot da kličejo oni nas zaradi njih! Gre za izredno nesramen, nonšalanten, ponižujoč odnos do stranke. Vsak od tamkajšnjih zaposlenih, se sklicuje na svojega nadrejenega. Pritožil sem se na Apek, in tudi na tržni inšpektorat. Vso stvar, pa sem dal tudi že v javnost na tv. O njej, bodo poročali kmalu v oddaji Posebna ponudba. Izvedel pa sem, da bodo dobili vsaj eno kazen! Zdaj pa še dopis iz moje strani, ter njihov odgovor.
Spoštovani, včeraj, dne 13.12.2011, sem z vaše strani prejel sms sporočilo z naslednjo vsebino: Spoštovani! V tem mesecu ste presegli primerno porabo minut klicev v druga omrežja zato prosimo da v skladu s PPU vašo porabo omejite. Vaš tušmobil.
V zvezi s tem, bi vam rad pojasnil naslednje:
Sem slep od rojstva. To dejstvo, sem vam sporočil kot opombo v pogodbi ob sklenitvi naročniškega razmerja. Na prodajnem mestu sem prosil operaterko, da vam je to informacijo posredovala. Po izobrazbi sem telefonist. Ker sem invalidsko upokojen, imam veliko časa. Telefon, je zame poleg interneta edino komunikacijsko sredstvo, preko katerega se lahko glasovno pogovarjam z ljudmi, in prek katerega sem povezan s svetom. Pisanje sms sporočil, je zame preveč zamudno. Za paket free 40 sem se odločil ravno iz razloga ker sem vedel, da se rad veliko pogovarjam, in ker sem imel v preteklosti precej visoke račune pri prejšnjem mobilnem operaterju, kateri so znali dosegati tudi 70 evrov mesečno. Vaš paket, pa mi je glede na dotedanjo porabo kakršno sem imel pri mobitelu bil zanimiv. Pogovarjam se pretežno z ljudmi, ki so naročniki mobitela, in s katerimi se tudi osebno poznam. Za njih bi klic v vaše omrežje, predstavljal prevelik strošek glede na dejstvo, da imam brezplačne pogovore tudi v druga mobilna omrežja, katera vključujejo tudi omrežje mobitela, v katero sem največkrat klical. Iz tega razloga za njih nebi bilo smotrno, da me kličejo v omrežje, v katero bi bili pogovori za njih bistveno dražji. Ob tem želim povdarit, da se z večina osebami katere kličem tudi osebno poznam, in da tu ne gre za nikakršno zlorabo bodisi v osebni, ali v komercialni namen. Gre zgolj za privatne pogovore med prijatelji in prijateljicami, katere po večini tudi osebno poznam, in za to, da pridejo včasih takšna obdobja, ko se pogovarjamo tudi po cele noči. Številke katere kličem, so po večini ene in iste, kar se lahko tudi sami prepričate. Ravno tako, pa vam lahko dostavim tudi izpiske pogovorov od mobitela iz preteklih mesecev, če želite. Tako se boste lahko tudi sami prepričali, da sem te številke klical tudi že v preteklosti. Iz navedenega, kakor tudi iz vsebine vašega sporočila verjamem, da sem presegel več kot 1500 minut v drugo mobilno omrežje. Zanima me kakšna je tista primerna poraba, katera je še sprejemljiva za vas po poslanem opozorilnem sporočilu z vaše strani? Ob tem bi vas rad prosil za razumevanje, saj mi telefon predstavlja povezavo s svetom, in poleg interneta edino komunikacijo z ljudmi. Prazniki so pred vrati, in res nebi rad bil omejen glede telefonskih pogovorov. Glede na navedeno, vas prosim za nek odgovor z vaše strani, v kolikor je to možno. V pričakovanju vašega odgovora, vas prav lepo pozdravljam, in vam želim prijeten dan.
S spoštovanjem
Nokia 6310
Njihov odgovor:
Spoštovani g. Nokia 6310,
zahvaljujemo se vam za vaše sporočilo, v zvezi s katerim vam podajamo naslednje pojasnilo. Pakete Free smo v Tušmobilu oblikovali po dosedanjih izkušnjah s pričakovanji in dejansko porabo naših uporabnikov, z namenom zagotavljanja uporabniške izkušnje, ki za povprečnega uporabnika pomeni izkušnjo uporabe storitev, ki ni omejena. To smo dosegli z dodelitvijo tako visoke količine storitev, da je povprečni uporabnik v določenem obračunskem obdobju običajno ne doseže oz. ne porabi.
Paketi Free so v Tušmobilovem omrežju namenjeni komuniciranju v povsem neomejenem obsegu, za klice v druga omrežja pa veljajo omejitve v skladu s Pravili primerne uporabe, ki so del pogojev naročniškega paketa. Ta je oblikovana glede na večkratnik povprečne porabe uporabnikov, vključujoč povprečna odstopanja navzgor ali navzdol. V paketu Free 40 je tako meja pri klicih postavljena na 1500 minut mesečno za klice izven omrežja, klici med uporabniki Tušmobila pa niso omejeni.
V vašem primeru je poraba izven omrežja res izjemno visoka, zato menimo, da je povsem korektno in v skladu z objavljenimi Posebnimi pogoji naročniških paketov FREE, da odhodne storitve omejimo, saj jih na naš poziv, ki smo ga posredovali pred omejitvijo, niste omejili sami.
Glede na to, da vaše uporabniške potrebe nikakor niso povprečne ali rahlo nadpovprečne, pač pa ste eden izmed najzahtevnejših uporabnikov, vaše potrebe očitno presegajo izbrani paket Free.
Za morebitna dodatna pojasnila smo vam z veseljem na voljo.
S spoštovanjem,
Rudi Strela
Oddelek Pisnega komuniciranja
Center za pomoč uporabnikom Tušmobil d.o.o.
Izvedel sem, da so razen mene prejšnji mesec odhodne storitve izključili še precej drugih uporabnikov iz enakega razloga, kot mene. Kakšno pa je vaše mnennje? Kakšne izkušnje imate vi s Tušmobilom?
Lep pozdrav vsem!
Pred tremi meseci, sem zamenjal mobilnega operaterja. Iz mobitela pri katerem sem imel paket itak dzabest sem šel h konkurenci na Tušmobil. Vzel sem paket free 40. Ker sem na to dobil popust, sem se vezal za dve leti. Namesto 40 evrov, sem zaradi tega popusta dobival položnice v višini 30 evrov, kar je bilo zame bolj sprejemljivo. Oglaševali so, da je vse zastonj. Vsi klici kamorkoli v vsa slovenska mobilna, in tudi stacionarna omrežja. Kot slepi osebi, mi telefon veliko pomeni, saj je razen interneta moje edino komunikacijsko sredstvo. Vse lepo in prav, do 13.12.2011, ko sem dobil z njihove strani sms sporočilo, naj omejim porabo. Čez nekaj dni, pa so mi vse odhodne storitve izklučili. Čeprav oni trdijo, da so jih omejili. Na njihov odnos do strank bi mirno lahko trdil, da so omejeni oni! Izključili so mi vse odhodne storitve, tudi klice v njihovo omrežje za katere trdijo, da so neomejeni! (Sklicujejo se na uravnoteženo uporabo storitev kar za njih pomeni kolikor sem klical, toliko me morajo klicati drugi), ter na pravilnik o pravični uporabi storitev, zaradi česar so mi vse odhodne storitve dne 16.12.2011 zaradi kršitve omenjenega pravilnika izključili. Tako, sem čez praznike ostal brez možnosti opravljanja odhodnih storitev. Pritožil sem se po mailu, a odgovora na drugo pritožbo, nisem dobil. Bil sem tudi v poslovalnici v BTC-JU, pa so mi vsi od zaposlenega, do poslovodje obljubljali da mi bodo odgovorili, in se obenem izgovarjali na svoje nadrejene. Še posebej porazen, pa je Tušmobilov klicni center! Nobenega korektnega odnosa nimajo do strank. Tamkajšnji zaposleni se do klicočih strank obnašajo tako, kot da kličejo oni nas zaradi njih! Gre za izredno nesramen, nonšalanten, ponižujoč odnos do stranke. Vsak od tamkajšnjih zaposlenih, se sklicuje na svojega nadrejenega. Pritožil sem se na Apek, in tudi na tržni inšpektorat. Vso stvar, pa sem dal tudi že v javnost na tv. O njej, bodo poročali kmalu v oddaji Posebna ponudba. Izvedel pa sem, da bodo dobili vsaj eno kazen! Zdaj pa še dopis iz moje strani, ter njihov odgovor.
Spoštovani, včeraj, dne 13.12.2011, sem z vaše strani prejel sms sporočilo z naslednjo vsebino: Spoštovani! V tem mesecu ste presegli primerno porabo minut klicev v druga omrežja zato prosimo da v skladu s PPU vašo porabo omejite. Vaš tušmobil.
V zvezi s tem, bi vam rad pojasnil naslednje:
Sem slep od rojstva. To dejstvo, sem vam sporočil kot opombo v pogodbi ob sklenitvi naročniškega razmerja. Na prodajnem mestu sem prosil operaterko, da vam je to informacijo posredovala. Po izobrazbi sem telefonist. Ker sem invalidsko upokojen, imam veliko časa. Telefon, je zame poleg interneta edino komunikacijsko sredstvo, preko katerega se lahko glasovno pogovarjam z ljudmi, in prek katerega sem povezan s svetom. Pisanje sms sporočil, je zame preveč zamudno. Za paket free 40 sem se odločil ravno iz razloga ker sem vedel, da se rad veliko pogovarjam, in ker sem imel v preteklosti precej visoke račune pri prejšnjem mobilnem operaterju, kateri so znali dosegati tudi 70 evrov mesečno. Vaš paket, pa mi je glede na dotedanjo porabo kakršno sem imel pri mobitelu bil zanimiv. Pogovarjam se pretežno z ljudmi, ki so naročniki mobitela, in s katerimi se tudi osebno poznam. Za njih bi klic v vaše omrežje, predstavljal prevelik strošek glede na dejstvo, da imam brezplačne pogovore tudi v druga mobilna omrežja, katera vključujejo tudi omrežje mobitela, v katero sem največkrat klical. Iz tega razloga za njih nebi bilo smotrno, da me kličejo v omrežje, v katero bi bili pogovori za njih bistveno dražji. Ob tem želim povdarit, da se z večina osebami katere kličem tudi osebno poznam, in da tu ne gre za nikakršno zlorabo bodisi v osebni, ali v komercialni namen. Gre zgolj za privatne pogovore med prijatelji in prijateljicami, katere po večini tudi osebno poznam, in za to, da pridejo včasih takšna obdobja, ko se pogovarjamo tudi po cele noči. Številke katere kličem, so po večini ene in iste, kar se lahko tudi sami prepričate. Ravno tako, pa vam lahko dostavim tudi izpiske pogovorov od mobitela iz preteklih mesecev, če želite. Tako se boste lahko tudi sami prepričali, da sem te številke klical tudi že v preteklosti. Iz navedenega, kakor tudi iz vsebine vašega sporočila verjamem, da sem presegel več kot 1500 minut v drugo mobilno omrežje. Zanima me kakšna je tista primerna poraba, katera je še sprejemljiva za vas po poslanem opozorilnem sporočilu z vaše strani? Ob tem bi vas rad prosil za razumevanje, saj mi telefon predstavlja povezavo s svetom, in poleg interneta edino komunikacijo z ljudmi. Prazniki so pred vrati, in res nebi rad bil omejen glede telefonskih pogovorov. Glede na navedeno, vas prosim za nek odgovor z vaše strani, v kolikor je to možno. V pričakovanju vašega odgovora, vas prav lepo pozdravljam, in vam želim prijeten dan.
S spoštovanjem
Nokia 6310
Njihov odgovor:
Spoštovani g. Nokia 6310,
zahvaljujemo se vam za vaše sporočilo, v zvezi s katerim vam podajamo naslednje pojasnilo. Pakete Free smo v Tušmobilu oblikovali po dosedanjih izkušnjah s pričakovanji in dejansko porabo naših uporabnikov, z namenom zagotavljanja uporabniške izkušnje, ki za povprečnega uporabnika pomeni izkušnjo uporabe storitev, ki ni omejena. To smo dosegli z dodelitvijo tako visoke količine storitev, da je povprečni uporabnik v določenem obračunskem obdobju običajno ne doseže oz. ne porabi.
Paketi Free so v Tušmobilovem omrežju namenjeni komuniciranju v povsem neomejenem obsegu, za klice v druga omrežja pa veljajo omejitve v skladu s Pravili primerne uporabe, ki so del pogojev naročniškega paketa. Ta je oblikovana glede na večkratnik povprečne porabe uporabnikov, vključujoč povprečna odstopanja navzgor ali navzdol. V paketu Free 40 je tako meja pri klicih postavljena na 1500 minut mesečno za klice izven omrežja, klici med uporabniki Tušmobila pa niso omejeni.
V vašem primeru je poraba izven omrežja res izjemno visoka, zato menimo, da je povsem korektno in v skladu z objavljenimi Posebnimi pogoji naročniških paketov FREE, da odhodne storitve omejimo, saj jih na naš poziv, ki smo ga posredovali pred omejitvijo, niste omejili sami.
Glede na to, da vaše uporabniške potrebe nikakor niso povprečne ali rahlo nadpovprečne, pač pa ste eden izmed najzahtevnejših uporabnikov, vaše potrebe očitno presegajo izbrani paket Free.
Za morebitna dodatna pojasnila smo vam z veseljem na voljo.
S spoštovanjem,
Rudi Strela
Oddelek Pisnega komuniciranja
Center za pomoč uporabnikom Tušmobil d.o.o.
Izvedel sem, da so razen mene prejšnji mesec odhodne storitve izključili še precej drugih uporabnikov iz enakega razloga, kot mene. Kakšno pa je vaše mnennje? Kakšne izkušnje imate vi s Tušmobilom?
Lep pozdrav vsem!
Poldi112 ::
Jaz sem s paketi čisto zadovoljen. Po slabih 2 letih je račun še vedno občutno nižji, kot je bil prej pri Mobitelu. Je pa res, da so vsi moji paketi ali brezmejnih, ali pa stari (Tusmobil 10 - 30). S tem, da ko berem ta omejevanja vidim, da za par novih cifer ne bom več razmišljal o free paketih, preventivno pa tudi vezave ne bom naredil. Da ne bi slučajno imel problemov, če se podobno začne dogajati tudi drugje.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
nevone ::
Moje mnenje je, da če res hočeš cele noči telefonarit, moraš biti pripravljen to tudi primerno plačat.
Tvoja slepota ni problem družbe Tuš. Če misliš, da si upravičen do popusta zaradi tega, se obrni na državo.
Menjal si operaterja, nad katerim se sedaj neupravičeno znašaš. Zakaj nisi ostal pri Mobitelu in se znašal nad njimi?
o+ nevone
Tvoja slepota ni problem družbe Tuš. Če misliš, da si upravičen do popusta zaradi tega, se obrni na državo.
Menjal si operaterja, nad katerim se sedaj neupravičeno znašaš. Zakaj nisi ostal pri Mobitelu in se znašal nad njimi?
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
Poldi112 ::
Čakaj, tebi se potem zdi prav, da mu terminirajo račun, ker je na paketu z neomejenimi pogovori preveč govoril? A ne bi bilo bolj smiselno, da bi vsaj povedali, koliko je to preveč? Ker €40 za naročnino le ni tako malo, sploh v primerjavi z (meni omiljenim) paketom brezmejnih 1000, kjer za €20 dobiš 1000 enot.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
gendale ::
>Moje mnenje je, da če res hočeš cele noči telefonarit, moraš biti pripravljen to tudi primerno plačat.
moje mnenje je, da naj ne oglašujejo 'neomejenih' paketov in potem v drobnem tisku skrivajo omejitve
to bi rešilo vse take probleme
moje mnenje je, da naj ne oglašujejo 'neomejenih' paketov in potem v drobnem tisku skrivajo omejitve
to bi rešilo vse take probleme
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)
nevone ::
Tak je bil deal.
Oglaševanje neomejenosti, ki to ni, je pa seveda sporno. Ampak on je vedel za omejitev, oz. so ga pred izkolpom o tem obvestili.
Zdej če on računa, da mu mora družba Tušmobil nekaj častit, zakaj ni tega zahteval/pričakoval že pri Mobitelu?
o+ nevone
Oglaševanje neomejenosti, ki to ni, je pa seveda sporno. Ampak on je vedel za omejitev, oz. so ga pred izkolpom o tem obvestili.
Zdej če on računa, da mu mora družba Tušmobil nekaj častit, zakaj ni tega zahteval/pričakoval že pri Mobitelu?
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
dmok ::
Če mene vprašaš ga ni drobnega tiska, ki lahko pomen besede NEOMEJENI KLICI spremeni v 1500 minut in je tako oglaševanje navadna svinjarija.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dmok ()
Slowenc ::
Tudi jaz se strinjam, da če že oglašujejo paket z imenom "neomejeni" potem naj ne bo omejitev. Banda pokvarjena.
Skiny gate.
tony1 ::
Seveda je svinjarija. Ampak žal je Mobitel najboljši (oz. edini normalen Slo operater) del Telekoma Slovenije, in njegove storitve so boljše od konkurence.
Nokia, odpovej Tuševo naročino (dobil boš pogodbeno kazen, in jo boš moral plačati - vendar ne vem, kakšna je) in pejt nazaj na Mobitel. Žal je to edina pametna rešitev, gotovo pa ne bo najcenejša... Žal.
Nokia, odpovej Tuševo naročino (dobil boš pogodbeno kazen, in jo boš moral plačati - vendar ne vem, kakšna je) in pejt nazaj na Mobitel. Žal je to edina pametna rešitev, gotovo pa ne bo najcenejša... Žal.
Reycis ::
SIcer se strinjam, da imajo neko omejitev tudi za neomejene pakete. Ampak za 40 evrov se meni zdi omejitev 1500 minut prekleto nizka. Z recimo Brezmejnih 2000 + bonus 1000 dobis 3000 minut pogovora za isto ceno.
nevone ::
Meni Persil tudi ne opere vseh madežev na perilu. Pa v reklami tako trdijo. Naj zahtevam nazaj ves denar, ki sem ga do danes zapravila za Persil. Pa še drobnega tiska ni nikjer, kjer bi pisalo, da madeži kljub temu lahko ostanejo.
Ali se spravite kritizirat reklamiranje v splošnem, ali pa se naučite, da reklama je eno, pogodba pa drugo.
o+ nevone
Ali se spravite kritizirat reklamiranje v splošnem, ali pa se naučite, da reklama je eno, pogodba pa drugo.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
gendale ::
SIcer se strinjam, da imajo neko omejitev tudi za neomejene pakete.
zakaj?
naj pač oglašujejo&prodajajo paket s 5000 minutami (oziroma pač kolikor so pripravljeni ponudit)
Meni Persil tudi ne opere vseh madežev na perilu. Pa v reklami tako trdijo. Naj zahtevam nazaj ves denar, ki sem ga do danes zapravila za Persil. Pa še drobnega tiska ni nikjer, kjer bi pisalo, da madeži kljub temu lahko ostanejo.
Ali se spravite kritizirat reklamiranje v splošnem, ali pa se naučite, da reklama je eno, pogodba pa drugo.
o+ nevone
mogoče res ne bi bilo slabo, če bi imeli še kako temo reklamah
imo je večina reklam nateg da ni večjega
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)
dmok ::
Jaz sem prepričan, da bi ti proizvajalec Persila poslal lepo dokumentacijo o testih na osnovi katerih trdijo to kar trdijo, se mi zdi da so pametne oz. večje firme lepo pripravljene na take zadeve. Če samo pogledaš reklame za kozmetiko, povsod so že podatki o testiranjih, pa teksti tipa "do 300%", .... Nesprejemljivo pa se mi zdi, da napišejo neomejeno, v drobnem tisku pa izveš da je to 1500 minut.
Ziga Dolhar ::
Superlativna reklama.
Nevone je dobro nakazala, kam se lahko razvije debata. Torej - ali je oglaševanje paketov kot "neomejenih" lahko razumeti kot [dovoljeno] superlativno reklamo?
Nevone je dobro nakazala, kam se lahko razvije debata. Torej - ali je oglaševanje paketov kot "neomejenih" lahko razumeti kot [dovoljeno] superlativno reklamo?
https://dolhar.si/
kipling ::
Za 40 evrov dobiš neomejeno količino klicev v Tuševem omrežju in 1500 minut klicev v ostala orežja. Kar je več kot Brezmejnih 2000 + bonus 1000, kjer imaš fiksno 3000 minut pogovorov. Je pa res, da nikjer ne oglašujejo omejitev. V njihovem dokumentu "Posebni pogoji naročniških paketov Free" dejansko ne piše konkretnih omejitev glede pogovorov, je pa sedaj v novem dokumentu, ki začne veljati z 9.1.20012 omenjena tudi ta omejitev 1500 minut v ostala omrežja.
Drugače je imel pa tudi Mobitel podobno zadevo v preteklosti "Večerni in vikend pogovori", ki so jo oglaševali z neomejeno količino klicev. Vsaj takrat ko sem jo jaz naročil nisem zasledil omejitev šele čez nekaj časa so objavili tudi konkretne omejitve in danes točno veš kakšno količino klicev dobiš za ceno, ki jo plačaš. Bodo tudi pri Tušmobilu prišli do tega slej ko prej.
Drugače je imel pa tudi Mobitel podobno zadevo v preteklosti "Večerni in vikend pogovori", ki so jo oglaševali z neomejeno količino klicev. Vsaj takrat ko sem jo jaz naročil nisem zasledil omejitev šele čez nekaj časa so objavili tudi konkretne omejitve in danes točno veš kakšno količino klicev dobiš za ceno, ki jo plačaš. Bodo tudi pri Tušmobilu prišli do tega slej ko prej.
Company ::
Meni Persil tudi ne opere vseh madežev na perilu. Pa v reklami tako trdijo. Naj zahtevam nazaj ves denar, ki sem ga do danes zapravila za Persil. Pa še drobnega tiska ni nikjer, kjer bi pisalo, da madeži kljub temu lahko ostanejo.
Ali se spravite kritizirat reklamiranje v splošnem, ali pa se naučite, da reklama je eno, pogodba pa drugo.
o+ nevone
Če nekdo oglašuje neomejeno, zakaj potem limit 1500 minut? Če je neomejeno, je neomejeno, zato se je sploh odločil za tak paket. Za povrh, enako piše tudi v pogojih (neomejeno namreč). Teh 1500 min so na novo uvedli s pogoji, ki stopijo v veljavo 9.1.2012 (ja, čez nekaj dni), pa so jih že začeli uporabljati. Tole je navadno nesramno nategovanje uporabnikov, ki bi moralo biti kaznovano.
No, če ne razumeš, ti bom pa karikiral z aktualnim primerom: Petrol ti obljubi neomejeno količino kurilca za 500€ na mesec. Se strinjaš in podpišeš, da ga boš kupoval le pri njih. Vendar, na smolo Petrola, imaš ti hišo, ki je zelo velika, pa še bazen ogrevaš, zato seveda porabiš za 1000€ kurilca na mesec. Hja, Petrol se spomni, da pa to ni normalna poraba, saj je povprečje porabe 400€ na mesec, zato se odloči, da ti bo zagotavljal le še za 600€ na mesec, ko jih boš porabil, ti bo pa pipco zaprl.
Je razlika? Ko bi jih vsaj pošteno zacolali zaradi zavajanja uporabnikov!
LP!
nevone ::
nevone - s Persilom nisi podpisala nobene pogodbe, on jo pa s TušMobilom je.
Točno tako. In v pogodbi piše o omejitvi. In pogodbo je kršil naročnik, ne Tušmobil.
Je pa seveda vprašanje, koliko je smotrno, da družbe kot je Tušmobil reklamirajo free pakete, ki to niso. Bi morali kljub vsemu malo premisliti, če ne pljuvajo v lastno skledo.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
floyd1 ::
Žal so vsi operaterji v drobnem tisku predefinirali besedo neomejeno. Jaz imam pri free 20 tudi "neomejen" prenos podatkov, a le do 2 GB, potem postane storitev neuporabna.
Jaz vidim tu problem edino, če ne prebereš drobnega tiska oz. ti tega ne povedo. A pri vsaki sklenitvi pogodbe vsaj po moje še vedno velja, da je tisto sklicevanje na "nisem vedel, če bi vedel pa nebi" vsaj malo čudno. A vse v življenju podpišete kar tako? Mene je sicer ob sklenitvi pogodbe njihov "pubec na šalteru" opozoril, da "neomejeno" dejansko ni neomejeno, a sem ocenil, da več itak nikoli ne bom porabil. (Zaenkrat) se nisem motil.
Jaz vidim tu problem edino, če ne prebereš drobnega tiska oz. ti tega ne povedo. A pri vsaki sklenitvi pogodbe vsaj po moje še vedno velja, da je tisto sklicevanje na "nisem vedel, če bi vedel pa nebi" vsaj malo čudno. A vse v življenju podpišete kar tako? Mene je sicer ob sklenitvi pogodbe njihov "pubec na šalteru" opozoril, da "neomejeno" dejansko ni neomejeno, a sem ocenil, da več itak nikoli ne bom porabil. (Zaenkrat) se nisem motil.
šernk ::
Točno tako. In v pogodbi piše o omejitvi. In pogodbo je kršil naročnik, ne Tušmobil.
oglaševanje je pa tudi obvezujoče. apple je v sosednji italiji ravno sedaj dobil lepo kazen zaradi zavajanja.
skratka tušmobil bi moral zaradi zavajanja dobiti precej veliko kazen. kot da vzameš v najem kombi z neomejeno kilometri za prevozit, potem te pa na daljavo sredi kitajske kombi odklopijo, ker neomejeno je pač do 1500km.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
MisterR ::
nevone - s Persilom nisi podpisala nobene pogodbe, on jo pa s TušMobilom je.
Točno tako. In v pogodbi piše o omejitvi. In pogodbo je kršil naročnik, ne Tušmobil.
Je pa seveda vprašanje, koliko je smotrno, da družbe kot je Tušmobil reklamirajo free pakete, ki to niso. Bi morali kljub vsemu malo premisliti, če ne pljuvajo v lastno skledo.
o+ nevone
Če ima staro pogodbo je ni kršil naročnik. Kr v tisti pogodbi ni nikjer napisana omejitev, niti ne kaj spada pod normalno uporabo oz. porabo zakupljenih minut/kapacitet.
kipling ::
No, v stari pogodbi je omejitev napisana in sicer "poraba, ki jo doseže povprečni uporabnik". Ni pa nikjer omenjeno koliko minut porabi povprečni uproabnik.
Se mi zdi, da se eni malo preveč spravljate na Tušmobil. Sej zavajajo z oglaševanjem, ampak kateri trgovec pa tega ne počne? Če je oglaševanje obvezujoče naj bo za vse. Pošteno od njih bi bilo, da te opozorijo na take detajle pred podpisom pogodbe, da neomejeno dejansko ni nujno, da je res neomejeno . Ampak glej na pozitivno stran, vsaj nisi plačal extra porabljenih minut kot se pri prenosu podatkov .
Se mi zdi, da se eni malo preveč spravljate na Tušmobil. Sej zavajajo z oglaševanjem, ampak kateri trgovec pa tega ne počne? Če je oglaševanje obvezujoče naj bo za vse. Pošteno od njih bi bilo, da te opozorijo na take detajle pred podpisom pogodbe, da neomejeno dejansko ni nujno, da je res neomejeno . Ampak glej na pozitivno stran, vsaj nisi plačal extra porabljenih minut kot se pri prenosu podatkov .
msjr ::
Sej zavajajo z oglaševanjem, ampak kateri trgovec pa tega ne počne?
Ne in ne in ne. Zavajanje v oglaševanju je prepovedano in bi vsakemu, ki zavaja nabil kazen, da se ven ne bi videl. Lep primer je Danone in njihov k.. Actimel. Če napišeš Neomejeno ne moreš potem v drobnem tisku tega definirat. Neomejeno je neomejeno.
In najbolj sem razočaran nad nevone & co., ki de facto zagovarjata take goljufije, čeprav bi kot naravoslovca lahko bila malo bolj eksaktna.
TESKAn ::
Ziga Dolhar je izjavil:
Superlativna reklama.
Nevone je dobro nakazala, kam se lahko razvije debata. Torej - ali je oglaševanje paketov kot "neomejenih" lahko razumeti kot [dovoljeno] superlativno reklamo?
IMO ne, ker ni nobenega tehničnega razloga, da ne bi mogli zagotovit neomejenih pogovorov. Pri reklamah za praške, "facelift" kremce in podobne ni razloga, da bi jim verjel (nekaj po izkušnjah, plus vsaj pri reklamah za kremice imaš zraven trditve zvezdico, spodaj pa "na podlagi samoocene desetih žensk"), medtem ko za trditev o "neomejenih pogovorih" pri najboljši volji ne najdem enega razloga, zakaj bi bilo to nemogoče.
In pri praških in kremah je za nedelovanje kot je oglaševan produkt krivo to, da produkt tega ne zmore, pri omejenem neomejenem paketu pa je omejitev odločitev operaterja. Ali drugače, ali podjetje, ki prodaja reklamni prašek (ki lahko dejansko opere, kot je oglaševano) lahko vanj brez vednosti kupca doda aditiv, ki ta prašek naredi neuporaben, če pereš "pretrdovratne madeže"?
Nokia, če imaš še zmeraj neomejeno v Tuševo omrežje (kot je nekdo omenil, ne vem, če je to res) in imaš samo nekaj številk, ki jih stalno kličeš, mogoče bi tem kolegom/kolegicam dobil najcenejši tušev paket?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
nevone ::
Če nekdo oglašuje neomejeno, zakaj potem limit 1500 minut? Če je neomejeno, je neomejeno, zato se je sploh odločil za tak paket. Za povrh, enako piše tudi v pogojih (neomejeno namreč). Teh 1500 min so na novo uvedli s pogoji, ki stopijo v veljavo 9.1.2012 (ja, čez nekaj dni), pa so jih že začeli uporabljati. Tole je navadno nesramno nategovanje uporabnikov, ki bi moralo biti kaznovano.
Če je bila dodatna omejitev postavljena po podpisu pogodbe, potem je zadeva seveda drugačna.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
msjr ::
nokia6310 ::
nevon Zakaj meniš, da se neupravičeno znašam? Meni se zdi čisto fer, da sem jih dal v javnost, povsod kamor bom prišel bom povedal kakšni so. Ni mi žal, da sem jih dal v javnost! Ne računam, da me mora Tušmobil nekaj častit. Ne vem po čem to sklepaš. Računam pa na to, da bodo izpolnjevali pogoje pogodbe, katero smo podpisali. Nove splošne pogoje so začeli uveljavljati še preden so ti prišli v veljavo. Ti sigurno delaš pri Tušmobilu, ko jih tako zagovarjaš? Bil sem na mobitelu, in sem od njega tudi šel k Tušmobilu ravno zaradi te nategantske, goljufive ponudbe.
tony1, sem pozabil povedat, da sem že šel na Simobil. Pogodbene kazni ne bom plačal, niti pod razno ne pride upoštev! Oni so spremenili pogodbe in v skladu s spremenjenimi pogoji so dali naročnikom možnost, da odstopijo od pogodbe. V naslednjem stavku, pa nigirali zakon, kateri naročnikom dopušča, da odstopijo od pogodbe brez sankcij.
"Na Tušmobilovi spletni strani, piše naslednje obvestilo: 09.12.2011Uporabnike Tušmobilovega naročniškega paketa FREE 40, za katerega veljajo Pravila primerne uporabe storitev, kot je to opredeljeno v dokumentu Posebni pogoji naročniških paketov "FREE" obveščamo, da bo z 09. 01. 2012 prišlo do spremembe dela Pravil primerne uporabe storitev.
Spremenjeno besedilo se glasi:
>V izogib dvomu se bo v vsakem primeru za preseganje običajne rabe prenosa podatkov v omrežju Tušmobila v paketu FREE 40 štelo mesečno preseganje 5 GB prenosa podatkov in/ali 1500 minut klicev, ki se zaključujejo izven Tušmobilovega omrežja, v paketu FREE 20 pa 2 GB prenosa podatkov. Po porabi navedenih količin prenosa podatkov se hitrost prenosa zniža na največ 128 kbit/s.
Od objave sporočila o spremembi Pogojev do njihove uveljavitve imajo uporabniki pravico v skladu z določili 3. odst. 85. člena Zakona o elektronskih komunikacijah brez odpovednega roka in brez sankcije odstopiti od naročniške pogodbe, če se s predlaganimi spremembami ne strinjajo. Ta pravica ne posega v siceršnje lastnosti pogodbenega razmerja, ki določajo obveznost plačila sorazmernega zneska ugodnosti ob odpovedi pogodbe pred potekom minimalnega obdobja.
Ko sem jim povedal, da bom prenesel številko in prekinil naročniško razmerje, so me v poslovalnici v BTC-ju prepričevali, naj ostanem pri njih še do februarja, in naj grem potem drugam, ker bom dobil še eno celo naročnino za plačat ne glede na to, četudi bom samo 4 dni uporabljal telefon. Rekel sem jim da to ni res, da se vedno in povsod plačuje samo proporcionalni del kolikor se dejansko porabi. Zaposleni mi je rekel, da to velja samo pri priklopu, ne pa tudi pri odklopu, s čimer me je hotel namerno in zavestno zavajat! Vse to je počel zato, da bi zamudil datum 09.01.2012, ko bodo v veljavo stopili novi, spremenjeni splošni pogoji, in ko ne bom mogel več prenesti številke k drugemu operaterju, ne da bi plačal pogodbeno kazen. A zdaj vidite, kako zavestno nategujejo, lažejo in zavajajo ljudi? Vsi vemo, da se odklope nikoli ne plačuje, ampak da se plačuej samo priklope!
RockyS Točno tako, kot si rekel. V stari pogodbi, tega ni nikjer napisanega. Napisano ni niti to, da lahko kadarkoli spremenijo splošne pogoje poslovanja.
tony1, sem pozabil povedat, da sem že šel na Simobil. Pogodbene kazni ne bom plačal, niti pod razno ne pride upoštev! Oni so spremenili pogodbe in v skladu s spremenjenimi pogoji so dali naročnikom možnost, da odstopijo od pogodbe. V naslednjem stavku, pa nigirali zakon, kateri naročnikom dopušča, da odstopijo od pogodbe brez sankcij.
"Na Tušmobilovi spletni strani, piše naslednje obvestilo: 09.12.2011Uporabnike Tušmobilovega naročniškega paketa FREE 40, za katerega veljajo Pravila primerne uporabe storitev, kot je to opredeljeno v dokumentu Posebni pogoji naročniških paketov "FREE" obveščamo, da bo z 09. 01. 2012 prišlo do spremembe dela Pravil primerne uporabe storitev.
Spremenjeno besedilo se glasi:
>V izogib dvomu se bo v vsakem primeru za preseganje običajne rabe prenosa podatkov v omrežju Tušmobila v paketu FREE 40 štelo mesečno preseganje 5 GB prenosa podatkov in/ali 1500 minut klicev, ki se zaključujejo izven Tušmobilovega omrežja, v paketu FREE 20 pa 2 GB prenosa podatkov. Po porabi navedenih količin prenosa podatkov se hitrost prenosa zniža na največ 128 kbit/s.
Od objave sporočila o spremembi Pogojev do njihove uveljavitve imajo uporabniki pravico v skladu z določili 3. odst. 85. člena Zakona o elektronskih komunikacijah brez odpovednega roka in brez sankcije odstopiti od naročniške pogodbe, če se s predlaganimi spremembami ne strinjajo. Ta pravica ne posega v siceršnje lastnosti pogodbenega razmerja, ki določajo obveznost plačila sorazmernega zneska ugodnosti ob odpovedi pogodbe pred potekom minimalnega obdobja.
Ko sem jim povedal, da bom prenesel številko in prekinil naročniško razmerje, so me v poslovalnici v BTC-ju prepričevali, naj ostanem pri njih še do februarja, in naj grem potem drugam, ker bom dobil še eno celo naročnino za plačat ne glede na to, četudi bom samo 4 dni uporabljal telefon. Rekel sem jim da to ni res, da se vedno in povsod plačuje samo proporcionalni del kolikor se dejansko porabi. Zaposleni mi je rekel, da to velja samo pri priklopu, ne pa tudi pri odklopu, s čimer me je hotel namerno in zavestno zavajat! Vse to je počel zato, da bi zamudil datum 09.01.2012, ko bodo v veljavo stopili novi, spremenjeni splošni pogoji, in ko ne bom mogel več prenesti številke k drugemu operaterju, ne da bi plačal pogodbeno kazen. A zdaj vidite, kako zavestno nategujejo, lažejo in zavajajo ljudi? Vsi vemo, da se odklope nikoli ne plačuje, ampak da se plačuej samo priklope!
RockyS Točno tako, kot si rekel. V stari pogodbi, tega ni nikjer napisanega. Napisano ni niti to, da lahko kadarkoli spremenijo splošne pogoje poslovanja.
Robertos664 ::
mene pa zanima kolikokrat dnevno polniš baterijo na telefonu?
Pa koliko bi plačal na mobitelu za 1500min+ pogovorov?
lp
Pa koliko bi plačal na mobitelu za 1500min+ pogovorov?
lp
lopov ::
Robertos664 je izjavil:
mene pa zanima kolikokrat dnevno polniš baterijo na telefonu?
Pa koliko bi plačal na mobitelu za 1500min+ pogovorov?
lp
@Robertos664 -- Nokia 6310 je telefon in pol, če veliko govoriš polniš na 2 dni ...
@nokia6310 -- srečno v "bitki" s tušmobil!
dr.Akula ::
Prebral zdajle tole temo in komaj verjamem, da se kaj takega lahko dogaja. Vem, da živimo v Sloveniji, ampak da upajo takole nategovat (btw kolikor berem po drugih forumih ni bilo v prvotni pogodbi nobene točke o omejitvah po presegu 1500 minut). Pa da se namenijo potem te pogoje spremenit, izvajajo pa jih že pol mesca prej. Watafak. Da bi bil jaz v tem razmerju skače po vseh uradih in ne neham dokler ne dobijo kazni, pa čeprav bo to za njih kaplja v morje. Bom pa malo razširil besedo o njih, jim bo najbrž bolj škodovalo...
ni podatka
RejZoR ::
Isto sranje kot ISP-ji v tujini. Dajo ti 100Mbit v obe smeri in kao neomejeno uporabo nakar izveš da teh 100Mbit deluje samo ob določenih urah in dokler ne presežeš njihove meje "neomejene" uporabe. Nakar se vse skupaj sesede v gnil smrdljiv kupček. Če oglašujejo kot "neomejeno" naj bo neomejeno. Če pa niso zmožni česa takega pa obstaja še cel kup drugih besed za so called "neomejene" pakete. Npr "zelo malo omejen" paket. Drobni tisk bi bilo treba prepovedat z zakonom pa bi bilo. Ker ne služi ničemur drugem kot zavajanju folka.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
dr.Akula ::
@RejZoR Saj fora je, da v prejšnji pogodbi drobnega* tiska sploh ni bilo!
*pisalo je, da omejitev 5 GB prenosa, glede omejitve pogovorov ni napisanega ničesar.
*pisalo je, da omejitev 5 GB prenosa, glede omejitve pogovorov ni napisanega ničesar.
ni podatka
Okapi ::
Tvoja slepota ni problem družbe Tuš.Ne, njegov problem je laganje družbe Tuš. AFAIK bi morali prepovedati oglaševanje "neomejenih" storitev, ki so v resnici čisto lepo omejene.
O.
Lonsarg ::
Z dotičnim paketom ni nič narobe, sam pač na enak način kot ostali operaterji se je šel oglaševanje neomejenih stvari.
To, da rečeš neomejeno, pa je v drobnem tisku drugače je pač siva cona zavajanja. Večji problem tukaj je, ker niti ta drobni tisk ni črno na belem napisal kako gre stvari. Oziroma zame sprejemljivo bi bilo, da je zraven neomejeno zvezdica in je prvi stavek drobnega tiska razlaga te zvezdice v ENEM stavku. To bi blo men sprejemljivo, potem naj napišejo neomejeno.
In ja v original pogodbi je drobni tisk za omejitev klicev v Free40 v stilu "samo se odločimo kdaj bomo omejili porabo".
TO je narobe, drugo je vse v redu. Zdaj naj pač popravijo krivico, ki so jo naredili tem čisto prvim uporabnikom Free40 paketa, ki še niso imeli jasnih drobnih tiskov napisanih o teh 1500minutah.
Recimo da naredijo Free40 Extra Minutes paket, ki bo stal 60E pa bo imel recimo 3000minut. In potem na enak način kot pri prenosu podatkov glede na porabo tisti mesec pošljejo položnico bodisi za 40EUR, bodisi za 60EUR.
To, da rečeš neomejeno, pa je v drobnem tisku drugače je pač siva cona zavajanja. Večji problem tukaj je, ker niti ta drobni tisk ni črno na belem napisal kako gre stvari. Oziroma zame sprejemljivo bi bilo, da je zraven neomejeno zvezdica in je prvi stavek drobnega tiska razlaga te zvezdice v ENEM stavku. To bi blo men sprejemljivo, potem naj napišejo neomejeno.
In ja v original pogodbi je drobni tisk za omejitev klicev v Free40 v stilu "samo se odločimo kdaj bomo omejili porabo".
TO je narobe, drugo je vse v redu. Zdaj naj pač popravijo krivico, ki so jo naredili tem čisto prvim uporabnikom Free40 paketa, ki še niso imeli jasnih drobnih tiskov napisanih o teh 1500minutah.
Recimo da naredijo Free40 Extra Minutes paket, ki bo stal 60E pa bo imel recimo 3000minut. In potem na enak način kot pri prenosu podatkov glede na porabo tisti mesec pošljejo položnico bodisi za 40EUR, bodisi za 60EUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
mat xxl ::
Sramota od Tuša res sramota, sem že gledal za prestop k njim, pa vidim, da ne držijo besede in, da nimajo odnosa z strankami, sam sem sicer, kot potencialni poslovni naročnik imel sicer drugo obravnavo, samo s takimi, ki naknadno spreminjajo pogoje pa ne želim poslovati.
Okapi ::
Večji problem tukaj je, ker niti ta drobni tisk ni črno na belem napisal kako gre stvariMah, nikjer ne bi smelo pisati neomejen, če je v resnici omejen. A ste res že postali taki sužnji tržnikov, da se vam takšno nategovanje zdi sprejemljivo, da je le nekje v drobnem tisku razlaga?
In ja, tudi laganje v drugih reklamah bi morali ustrezno kaznovati.
O.
Lonsarg ::
Saj bi pisalo "neomejen*" kar v mojem slengovskem slovarju pomeni skoraj neomejen.
To bi blo 100% korektno, tako bi morali zadevo izpeljati, da bi bilo za vse prav, tako za njih, ker bi reklamni letak bil fajn, kot tudi za morebitnega naročnika Free40 paketa, da se zaveda 1500minutne omejitve.
Ker pa niso bojo pa od sicer ZELO malega števila uporabnikov, ki grejo čez 1500minut z veliko razliko klicani/prejeti klici prejeli veliko negativne reklame.
To bi blo 100% korektno, tako bi morali zadevo izpeljati, da bi bilo za vse prav, tako za njih, ker bi reklamni letak bil fajn, kot tudi za morebitnega naročnika Free40 paketa, da se zaveda 1500minutne omejitve.
Ker pa niso bojo pa od sicer ZELO malega števila uporabnikov, ki grejo čez 1500minut z veliko razliko klicani/prejeti klici prejeli veliko negativne reklame.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Zheegec ::
Aja, neomejen z zvezdico ("neomejen*") je pa lahko omejen. Torej je najbolj omejeni paket brez vseh ugodnosti pa "neomejen**".
Ta isti najbolj omejeni paket, kjer pa še tvoji interni organi postanejo last podjetja Tušmobil in se z njimi lahko finančno okoristijo je pa "neomejen***".
Mercator bo pa oglaševal "zastonj*" kruh za 2€ na Kg, kruh boljše znamke bo pa "zastonj**" in bo 4€ na Kg.
Neomejen mora biti pač popolnoma neomejen, če pa ni je pa ali nekaj narobe z le-tem paketom, ali pa z definicijo besede "neomejen" v slovarju.
Ta isti najbolj omejeni paket, kjer pa še tvoji interni organi postanejo last podjetja Tušmobil in se z njimi lahko finančno okoristijo je pa "neomejen***".
Mercator bo pa oglaševal "zastonj*" kruh za 2€ na Kg, kruh boljše znamke bo pa "zastonj**" in bo 4€ na Kg.
Neomejen mora biti pač popolnoma neomejen, če pa ni je pa ali nekaj narobe z le-tem paketom, ali pa z definicijo besede "neomejen" v slovarju.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
darkolord ::
Saj bi pisalo "neomejen*" kar v mojem slengovskem slovarju pomeni skoraj neomejen.Ja, tole je že od reklam brainwashed slovar...
Icematxyz ::
Ne poznam paketa, ampak z načelnega vidika, če piše neomejeno, potem nikogar ne sme kaj pretirano zanimati za kaj 24/7/365 uporabljaš storitev, če jo. Če pa v praksi to pomeni 1500 minut v druga omrežja pa za moje pojme tega ne moreš kar zamenjati in reklamirati z besedo neomejeno, ampak reklamiraš, kot 1500 minut v druga omrežja in s tem uporabnik sam oceni, če je to za njega "nedosegljiva" vrednost in torej gre za "neomejeno" ali pač ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
darkolord ::
V izogib dvomu se bo v vsakem primeru za preseganje običajne rabe prenosa podatkov v omrežju Tušmobila v paketu FREE 40 štelo mesečno preseganje 5 GB prenosa podatkov in/ali 1500 minut klicev, ki se zaključujejo izven Tušmobilovega omrežja
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
nokia6310 ::
Prebral zdajle tole temo in komaj verjamem, da se kaj takega lahko dogaja. Vem, da živimo v Sloveniji, ampak da upajo takole nategovat (btw kolikor berem po drugih forumih ni bilo v prvotni pogodbi nobene točke o omejitvah po presegu 1500 minut). Pa da se namenijo potem te pogoje spremenit, izvajajo pa jih že pol mesca prej. Watafak. Da bi bil jaz v tem razmerju skače po vseh uradih in ne neham dokler ne dobijo kazni, pa čeprav bo to za njih kaplja v morje. Bom pa malo razširil besedo o njih, jim bo najbrž bolj škodovalo...
Lahko se zmeniva, pa greva skupaj še kam, kamor še nisem šel.
Oziroma kar povej, če imaš še kakšen dober predlog.
Ok eno konstruktivno vprašanje kako bi prišel do ostalih uporabnikov, ki so jih odklopili? Ustanovil bi društvo Odklopljenih, in po nasvetu odvetnika, bi šli v skupinsko tožbo, da bi dobili vsaj neko zadoščenje. Jst sem takoj za to in če ima kdo kakšen pameten predlog, obstaja zs, kjer se lahko pogovorimo podrobnosti.
glede telefona, sem ga polnil enkrat na dan. Pri mobitelu bi plačal lahko 6 evrov za dodatno storitev večerni in vikend pogovori, pri katerih bi imel 3000 minut v mobitelovo, in 1000 minut v stacionarno omrežje. Drugače pa imam poleg nokije 6310, še e 52. Kako uporabljam telefon, bo prikazano v oddaji. Tušmobil ne samo s free, ampak tudi z brezmejnimi paketi zavaja javnost, ker so v njih postavljene meje. Oziroma, so si oni brezmejnost razlagali tako, da jo najprej oglašujejo kot brezmejno. V drobnem tisku, pa jo dejansko omejijo. Ista finta, kot pri free paqketih.
Glede pritožb čez mobilne operaterje sem na Apeku slišal, da se največ pritožujejo čez Tušmobil, naslednji je Mobitel, in daleč za njima še vsi ostali. Tako, da Simobil sploh ni tako salba izbira. Glede na mobitelov paket 2012 je v Simobilovem paketu Preprosto zame več možnosti. 999 minut si za 20 evrov na mesec lahko poljubno rasporediš in kličeš v katerokoli omrežje. Pri mobitelu, pa so zakupljene količine razdelili na pogovore v njihovo omrežje, pogovore v druga omrežja, sms-e in mms-e, ter prenos podatkov, kar pride 503 minute za klice, in 503 mb prenosa podatkov. Tega, pa jaz na mobitelu nebi nikoli iskoristil, saj uporabljam internet samo na računalniku. Najbolj zamalo pa se mi je zdelo, ko mi je operater po imenu Kristijan na klicnem centru rekel, naj si do novega leta kupim drugo predplačniško kartico. Ni mi pa povedal, kdo mi bo povrnil stroške za njo. Kakšen odnos je to? Imam napisano celotno kronologijo dogodkov od trenutka izklopa, do trenutka prehoda k drugemu operaterju.
Zdaj pa še odvetniško mnenje o zadevi mojega dobrega kolega.
Moje stališče v zvezi s predmetno zadevo je naslednje.
1. Splošni pogoji poslovanja so del pogodbe, na katero se nanašajo. Pogodbeno stranko zavezujejo, če so ji bili ob sklenitvi pogodbe znani ali bi ji morali biti znani. Če je Tušmobil splošne pogoje objavil (lahko tudi na spletni strani) in si bil nanje opozorjen, se ne moreš izgovarjati na nevednost. V tem primeru bi Tušmobil najverjetneje dokazoval, da so bili splošni pogoji poslovanja dostopni vsem strankam (so ti morali biti znani), pri čemer bi zelo težko dokazal nasprotno. Mogoče bi bila pri tebi zaradi slepote kljub temu večja možnost za takšno sklicevanje.
2. Pogodbena kazen za predčasno prekinitev pogodbe je v Sloveniji klasičen institut vezave novih strank za daljše obdobje. V primeru, da boš pogodbo prekinil in sklenil pogodbo z drugim operaterjem, ima Tušmobil po sklenjeni pogodbi vso pravico zaračunati pogodbeno kazen v dogovorjeni višini. Prehod med operaterji oziroma razveza pogodbe brez pogodbene kazni pride v poštev samo, če nastopijo spremenjene okoliščine (pravno rebus sic stantibus, 112. člen Obligacijskega zakonika). V tvojem primeru to ni možno, ker se okoliščine obligacijskega posla v ničemer niso spremenile in so enake kot na začetku. Relevantno bi bilo na primer takrat:
- če bi morala stranka naenkrat za dalj časa oditi v tujino,
- če bi operater prenehal obstajati in prenesel obstoječe naročnike na novega operaterja,
- če bi operater zvišal cene storitev ali paketa,
- in v drugih podobnih primerih.
3. Najbolj relevantno pri predmetni zadevi so omenjeni splošni pogoji poslovanja. Določba v teh pogojih, kdaj lahko operater omeji storitve naročniku, so po mojem mnenju definitivno preveč nedoločni in tako v škodo naročnikom. Zakaj? Pri večini operaterjev potencialni naročnik že pred sklenitvijo pogodb o vezavi oziroma naročnini lahko natančno ugotovi, koliko minut klicev v razna omrežja, sporočil SMS in MMS ter prenosa podatkov ima vključene v paket. Pri Tušmobilu glede predmetnih paketov to ni določno razvidno, ampak zgolj določljivo - torej okvirno, pri čemer je odločitev o tem prepruščena "analizi prometa s strani operaterja in porabi povprečnega uporabnika".
4. Dopolnilno pravilo razlage je tudi načelo contra proferentem. Kadar vsebina pogodbe med strankama ni bila dogovorjena posamično, ampak je ena stranka vnaprej pripravila vsebino pogodbe, na primer v obliki obrazca (sklepanje pogodb na podlagi splošnih pogojev poslovanja), druga pa na oblikovanje vsebine ni imela vpliva, se nejasnosti razlagajo v škodo stranke, ki je pripravila vsebino pogodbe (83. člen OZ). To pravilo varuje stranko, ki je v pogodbenem razmerju praviloma v šibkejšem položaju.
5. Rešitev: predlagam, da z mojim mnenjem v svojem imenu seznaniš operaterja, pri čemer lahko omeniš, da si mnenje dobil pri odvetniku. Zahtevaj takojšen vklop storitev še v tem mesecu, za naslednje mesece pa si izbori nekoliko višje število brezplačnih minut, ki pa ne smejo bistveno odstopati od povprečja (na primer od 1500 do 2000 minut), hkrati pa se zaveži, da boš dosledno spoštoval omejitev in ostal pri njih najmanj do konca vezave (psihološka komponenta). Velikokrat se več doseže s prijaznim odnosom kakor z ultimati. Lahko pa si načelen v smislu seznanitve, da boš zadevo predal Tržnemu inšpektoratu RS, če nikakor ne boste mogli doseči dogovora.
"Na Tušmobilovi spletni strani, piše naslednje obvestilo: 09.12.2011Uporabnike Tušmobilovega naročniškega paketa FREE 40, za katerega veljajo Pravila primerne uporabe storitev, kot je to opredeljeno v dokumentu Posebni pogoji naročniških paketov "FREE" obveščamo, da bo z 09. 01. 2012 prišlo do spremembe dela Pravil primerne uporabe storitev.
Spremenjeno besedilo se glasi:
>V izogib dvomu se bo v vsakem primeru za preseganje običajne rabe prenosa podatkov v omrežju Tušmobila v paketu FREE 40 štelo mesečno preseganje 5 GB prenosa podatkov in/ali 1500 minut klicev, ki se zaključujejo izven Tušmobilovega omrežja, v paketu FREE 20 pa 2 GB prenosa podatkov. Po porabi navedenih količin prenosa podatkov se hitrost prenosa zniža na največ 128 kbit/s.
Od objave sporočila o spremembi Pogojev do njihove uveljavitve imajo uporabniki pravico v skladu z določili 3. odst. 85. člena Zakona o elektronskih komunikacijah brez odpovednega roka in brez sankcije odstopiti od naročniške pogodbe, če se s predlaganimi spremembami ne strinjajo. Ta pravica ne posega v siceršnje lastnosti pogodbenega razmerja, ki določajo obveznost plačila sorazmernega zneska ugodnosti ob odpovedi pogodbe pred potekom minimalnega obdobja.
Tu je zame sporno že to, ker tu ni jasno opredeljeno ali je to mišljen omenjeni sorazmerni del pred prenehanjem obdobja vezave za čas do trenutka prekinitve naročniškega razmerja od dne, ko je le to bilo sklenjeno za določeni paket (za nazaj), ali to velja do konca obdobja vezave."
Če je temu res tako, potem je očitno, da je moje včerajšnje stališče pravilno, čeprav o teh spremembah sploh še nisem vedel. Splošni pogoji poslovanja v predmetni zadevi so torej z veliko verjetnostjo premalo določeni in s tem povzročajo nejasnosti v škodo naročnikov. Ne morem si namreč drugače razlagati omenjene spremembe splošnih pogojev poslovanja.
V tem primeru po mojem mnenju naročnik nima možnosti odstopiti od naročniške pogodbe brez odpovednega roka in sankcije samo na podlagi 85. člena Zakona o elektronskih komunikacijah, ampak v tvojem konkretnem primeru tudi po 112. členu Obligacijskega zakonika, saj tebi za razliko od povprečnega uporabnika telefonskih storitev zaradi tvoje invalidnosti predstavlja komunikacija preko telefona esencialno pomembno okoliščino pri varovanju tvojega življenja, zdravja in premoženja. V primeru, da res ne bi sklenil takšne naročniške pogodbe, če bi že takrat vedel za omejitev klicev na 1500 min in ostale omejitve, pri čemer te tudi z nedoločenimi (čeprav določljivimi) omejitvami niso seznanili in jih zaradi tvoje slepote ob sklepanju tudi nisi mogel ugotoviti, poleg tega pa ti tudi po tvojem poizvedovanju niso natančno razložili omejitev, hkrati pa ti niso pripravljeni zaradi tvojih osebnih okoliščin vsaj nekoliko zvišati določen limit porabe, so (spet po mojem mnenju) izpolnjene vse predpostavke za razvezo pogodbe zaradi spremenjenih okoliščin. Gre za podoben primer kot v vseh tistih primerih, ko operaterji zvišajo ceno klicev ali postavijo drugačne pogoje uporabe naročniških storitev v škodo operaterja. Dejstvo, da je Tušmobil po nedoločenih izrazih, v katerih ni določena zgornja meja uporabe naročniških storitev, spremenil splošne pogoje tako, da bo omejil porabo na limitirane količine, seveda ne more biti v korist naročniku. Moraš pa se zavedati, da boš v primeru odstopa od pogod be zavezan k vrnitvi novega telefona, če si ga kupil po subvencionirani ceni, in verjetno tudi k plačilu določenega zneska zaradi uporabe telefona in morebitne obrabe telefona.
Mogoče bi bilo dobro, da počakaš še kakšen dan. Glede na moje izkušnje z operaterji je navadno potrebno počakati nekaj dni, da se z zadevo seznanijo in nanjo odgovorijo pristojne osebe v njihovih pristojnih oddelkih. Kot sem že napisal, se velikokrat več doseže s prijaznostjo (in potrpežljivostjo) kakor z ultimati.
Upam, da sem ti vsaj malo pomagal. Upam, da boš zadevo uspešno uredil.
Lp
Ker se z lepo besedo ni nič doseglo, sem se bil prisiljen obrniti na medije, in tudi na inšpektorate!
Reycis ::
Skupinskih tozb v Sloveniji ni. Mislim, da bo kakrsnokoli valjanje po medijih Tusmobilu naredilo vec koristi kot skode. Tus se je pac odlocil, da ne bo vec neomejeno castil klicev v druga omrezja.
nokia6310 ::
Majk kako pa to, da so izbrisani lahko skupinsko tožili? Problem je v tem, ker tega da lahko kadarkoli spremenijo splošne pogoje ob sklenitvi naročniškega razmerja niso povedali nikomur!
V splošnih pogojih, ki so veljali v času sklenitve naročniškega razmerja sic er piše:
PRAVILA PRIMERNE UPORABE STORITEV
Tušmobil je označene pakete oblikoval z namenom zagotavljanja uporabniške
izkušnje, ki za povprečnega uporabnika pomeni izkušnjo uporabe storitev, ki ni
omejena (odvisno od vsebine paketa to pomeni eno ali več naslednjih vrst storitev:
klici, SMS, MMS ter prenos podatkov v omreţju Tušmobila) in sicer z dodelitvijo tako
visoke količine storitev, da je povprečni uporabnik v določenem obračunskem
obdobju običajno ne doseţe oz. ne porabi. Za uporabo, ki odstopa od primerne
uporabe in s tem predstavlja kršitev obveznosti iz naročniškega razmerja se bodo
šteli primeri, ko poraba paketa začne bistveno odstopati od siceršnje povprečne
uporabe ali Tušmobil na podlagi analize prometa oceni, da storitev naročnik ne uporablja v skladu z običajnimi vzorci uporabe povprečnega Tušmobilovega
naročnika (zlasti če storitve uporablja v komercialne namene, v sistemih za
zaključevanje klicev, v sistemih za klicanje brez posredovanja človeka, v sistemih za
samodejno komunikacijo med napravami ipd.). Tušmobil si za zaščito kvalitete
storitev, integritete omreţja in zaščite omreţja pred preobremenitvami, pridrţuje
pravico naročnika opozoriti in v primeru nadaljevanja zlorabe sprejeti kateregakoli
izmed naslednjih ukrepov: (a) omejiti moţnost uporabe storitev, ki jih v okviru
označenega paketa nudi brez dodatnega plačila in/ali (b) oz. omejiti prenosne
hitrosti podatkovnih sej za prenos podatkov in/ali (c) do izteka posameznega
obračunskega obdobja uvesti zaporo klicev in/ali drugih storitev, ki se zaključujejo
izven Tušmobilovega omreţja ali izvirajo iz omreţja ponudnika nacionalnega
gostovanja in/ali (d) odpovedati naročniško razmerje.
Očitno so sumili na zlorabo, čeprav jaz njihovih storitev nisem zlorabljal... Najbolj pa me moti njihov vzvišen in nonšalanten odnos do strank! Preden sem šel s tem v javnost sem poskusil vse drugo, a je bilo vse žal neuspešno!
V splošnih pogojih, ki so veljali v času sklenitve naročniškega razmerja sic er piše:
PRAVILA PRIMERNE UPORABE STORITEV
Tušmobil je označene pakete oblikoval z namenom zagotavljanja uporabniške
izkušnje, ki za povprečnega uporabnika pomeni izkušnjo uporabe storitev, ki ni
omejena (odvisno od vsebine paketa to pomeni eno ali več naslednjih vrst storitev:
klici, SMS, MMS ter prenos podatkov v omreţju Tušmobila) in sicer z dodelitvijo tako
visoke količine storitev, da je povprečni uporabnik v določenem obračunskem
obdobju običajno ne doseţe oz. ne porabi. Za uporabo, ki odstopa od primerne
uporabe in s tem predstavlja kršitev obveznosti iz naročniškega razmerja se bodo
šteli primeri, ko poraba paketa začne bistveno odstopati od siceršnje povprečne
uporabe ali Tušmobil na podlagi analize prometa oceni, da storitev naročnik ne uporablja v skladu z običajnimi vzorci uporabe povprečnega Tušmobilovega
naročnika (zlasti če storitve uporablja v komercialne namene, v sistemih za
zaključevanje klicev, v sistemih za klicanje brez posredovanja človeka, v sistemih za
samodejno komunikacijo med napravami ipd.). Tušmobil si za zaščito kvalitete
storitev, integritete omreţja in zaščite omreţja pred preobremenitvami, pridrţuje
pravico naročnika opozoriti in v primeru nadaljevanja zlorabe sprejeti kateregakoli
izmed naslednjih ukrepov: (a) omejiti moţnost uporabe storitev, ki jih v okviru
označenega paketa nudi brez dodatnega plačila in/ali (b) oz. omejiti prenosne
hitrosti podatkovnih sej za prenos podatkov in/ali (c) do izteka posameznega
obračunskega obdobja uvesti zaporo klicev in/ali drugih storitev, ki se zaključujejo
izven Tušmobilovega omreţja ali izvirajo iz omreţja ponudnika nacionalnega
gostovanja in/ali (d) odpovedati naročniško razmerje.
Očitno so sumili na zlorabo, čeprav jaz njihovih storitev nisem zlorabljal... Najbolj pa me moti njihov vzvišen in nonšalanten odnos do strank! Preden sem šel s tem v javnost sem poskusil vse drugo, a je bilo vse žal neuspešno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nokia6310 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Free2Go neomejenoOddelek: Mobilne tehnologije | 9340 (7013) | hojnikb |
» | Tušev Svetovni premium (strani: 1 2 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 19383 (15978) | Lonsarg |
» | tušmobil - nov paket najbližji 1500 (strani: 1 2 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 20850 (14565) | Filipko |
» | TUŠMOBIL - paketi FREE (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 45920 (34650) | OChack |
» | Paket All Inclusive pri TušmobiluOddelek: Mobilne tehnologije | 6062 (4806) | Lonsarg |