» »

NAS za domačo uporabo

NAS za domačo uporabo

««
83 / 83
»
»»

GupeM ::

Sorry. NOT! >:D>:D>:D

floyd1 ::

jelso je izjavil:

Je še kaj drugega razen mal močnejšega CPUja na 220+ in dodatnega ETH porta da upraviči dražjo ceno?

Kakšne cene pa si sploh našel in koliko je razlike?

Jaz sem gledal kar ugodno ceno "pri nas" na Senetic, a potem ugotovil, da je s poštnino in nekimi "od nikoder" dodatnimi evri cena že prekleto blizu Anniju ali Xenon Forte (12 eur razlike). Če pa boš naročal jih zahec vprašaj, če dajo za 2 kom kaj popusta. Resno.
Če boš vzel 220+.

Invictus ::

220+ lahko nadgradiš sam na 18 GB.

Postane že uporaben home serverček... Plus podpira Docker... Je lahko že development mašina za manjše projekte...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

floyd1 ::

Sem bral o tem. Vprašanje pa je, koliko je to potem zanesljivo. Intel za "J" procesorje navadno napiše podprtih 8GB RAM-a in to je to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: floyd1 ()

Invictus ::

Google it...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

abazuu ::

Sestavljam PC za NAS raid rabo:

i5 10400
16 gb ram
2 x 3 tb hdd
2 x 256 gb SSD

x plata
x ohišje
x psu

cca 500€

mnenje? gor bo verjetno unraid. Poleg plex, deluga, baze, mqtt, smart homa, ts3 serverja nameravam nastavit še PC-NVR (zaenkrat 1 kamera), da bo vse v enem.

Karen ::

floyd1 je izjavil:

Sem bral o tem. Vprašanje pa je, koliko je to potem zanesljivo. Intel za "J" procesorje navadno napiše podprtih 8GB RAM-a in to je to.

Jaz imam na 218+ 10GB (originalnih 2gb, ki se jih sicer da zamenjat, samo moraš komplet nas podret da do njega prideš, en slot je pa starigthforward brez hude šraufarije - tja not sem 8GB ddr3 za notebooke od kingstona porinil pa dela bp, dockerje laufam gor,...). Mislim da na kasnejši generaciji 22+ bi moralo biti še bolj simpl.

Kumbaja ::

Zimonem je izjavil:

Tale video se nanaša na tisto prej.


Čeprav razumem, so tipa nategnili na ebayu in mu prodali enoto, ki je imela potrjeno serijsko napako in je že bila zamenjana in je po taki ali drugačni mahinaciji nekega mujto v skladišču bila na črno prodana naprej?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

Vanadium ::

No dejansko mu niso priznali garancije na stvarno napako pa še sam je hotel plačat servis, ker je nekdo očitno prodal enoto, ki je že bila v RMA postopku... Intel pa je baje za te procesorje priznal napako če se ne motim... Dejansko če imaš znanje je boljš sam narest NAS in imeti vse pod nadzorom, če pa nimaš znanja in hočeš PnP pa potem drugega kot synology, qnap, terramaster, asustor, ipd... ti ne preostane.

V tem primeru bi dejansko synology moral se posipat s pepelom in bit hvaležen da so na podlagi tega ugotovili diskrepanco v RMA postopku in potencialno nepošteno prakso ter mu zastonj poslat novo nadomestno enoto. Sploh se ne zavedajo kaka reklama bi to bila za njih v smislu we got you coverd no mather what, tko pa dobiš foot in the ass...
ASUS SABERTOOTH Z97 MARK S; Intel I7-4790K; MSI R9 390X GAMING 8G;
2x8GB Corsair Vengeance Pro; Intel DC S3520 120GB SSD; 2TB Seagate barracuda;
EK-Supremacy EVO; EK-FC R9-390X TF5; EKWB PE360; Laing D5;

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vanadium ()

Kumbaja ::

No dejansko mu niso priznali garancije na stvarno napako

kar je seveda logično, glede na to da z njihovega vidika enota ne bi smela več obstajat. Torej je v igri goljufija, kar pa ni primarno njihov problem.

pa še sam je hotel plačat servis

žal ne poznam dovolj dobro UK zakonodaje, da bi vedel ali je to dejansko pravica kupca. Če ni, zakaj bi potem mu morali servisirat nekaj kar očitno niti ni žno za normalen denar popravit? Zato so jih pa že v osnovi menjal in ne popravljat.

V tem primeru bi dejansko synology moral se posipat s pepelom in bit hvaležen da so na podlagi tega ugotovili diskrepanco v RMA postopku in potencialno nepošteno prakso ter mu zastonj poslat novo nadomestno enoto.
Ta del mi najbolj ni jasen. Če ni synology bil aktivno vključen v redistribucijo pokvarjenih enot (ali pa vsj ni do tega prišlo zaradi njihove maloamrnosti) kje točno je njihova odgovornost? Se pa strinjam, da bi čisto iz cutumer service vidika lahko drugače reagirali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

bajsibajsi ::

PrimozR je izjavil:

carota je izjavil:

Vprašanje za zagovornike DYI rešitev: kaj priporočate glede softwarea?

FreeNAS, OpenMediaVault, XigmaNAS (bivši NAS4Free), Xpenology, Linux in zrihtat paketke ki jih rabiš, verjetno pa še kaj. Odvisno kaj hočeš od NAS-a. Najprej to.


Se en glas za OMV. Simple, pregleden, dela.

Zimonem ::

Vanadium je izjavil:

No dejansko mu niso priznali garancije na stvarno napako pa še sam je hotel plačat servis, ker je nekdo očitno prodal enoto, ki je že bila v RMA postopku... Intel pa je baje za te procesorje priznal napako če se ne motim... Dejansko če imaš znanje je boljš sam narest NAS in imeti vse pod nadzorom, če pa nimaš znanja in hočeš PnP pa potem drugega kot synology, qnap, terramaster, asustor, ipd... ti ne preostane.

V tem primeru bi dejansko synology moral se posipat s pepelom in bit hvaležen da so na podlagi tega ugotovili diskrepanco v RMA postopku in potencialno nepošteno prakso ter mu zastonj poslat novo nadomestno enoto. Sploh se ne zavedajo kaka reklama bi to bila za njih v smislu we got you coverd no mather what, tko pa dobiš foot in the ass...

Zakaj le stvar je bila vpoklicana z razlogom. Da se ne zajebavajo z sabimi enotami.

Vanadium ::

@kumbaja: če sem dobro video razumel kar je govoril, da je bil izdelek že zamenjan, torej predvidevam RMA. Pri RMA postopku se izdelek vrne proizvajalcu oz pooblaščenemu podjetj in potem stečejo določeni postopki. Oni na podlagi serijske številke bi morali takoj vedet kaj se je s to enoto dogajalo in kje se je enota nahajala, kdo je imel stik z njo ipd... Torej ta enota če je bila v RMA bi morala it ali na kasacijo (uničenje) ali pa v refurbish postopek in potem na prodaj kot refurbish izdelek pod določenimi pogoji in veljavno neko garancijo... Če se je izkazalo, da je nekdo znotraj firme (neglede na to ali zaposlen direktno ali zunanji pogodbenik) prodal RMA enoto kar po domače (pa verjemi men, da se je skoraj sigurno tako zgodilo, da je vzel iz lagra drugo matično in jo not vgradil in odnesu dam enoto ter lepo na ebay vrgu gor),bi ga morali takoj sankcionirat, njemu pa bi v znak opravičila morali poslat novo enoto in to zato, ker se to pri resni firmi sploh nebi smelo kaj takega zgodit, še manj pa nedolžnemu kupcu pokazat sredinca. Sej če bi ta youtuber imel domet kot npr Linus bi se verjemi meni drugače obnašal tko pa...

Sej nočem zdej pluvat po synology, ker imajo ok izdelke sam, če te pa tko na cedilu pustiju pa naj jih kar imajo. Raje diy kot je reku GN steve in če kaj crkne sam vzameš drug off the shelf nadomestni del.

@Zimonem: če je bila to pokvarjena enota iz vpoklica sploh ni vprašanje zakaj se je pokvarila, ker to se ve. Bolj je vprašanje kako je prišla v obtok nazaj in to bi synology moral raziskat in bit hvaležen da se je odkrilo neke shady postopke...
ASUS SABERTOOTH Z97 MARK S; Intel I7-4790K; MSI R9 390X GAMING 8G;
2x8GB Corsair Vengeance Pro; Intel DC S3520 120GB SSD; 2TB Seagate barracuda;
EK-Supremacy EVO; EK-FC R9-390X TF5; EKWB PE360; Laing D5;

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vanadium ()

Zimonem ::

Vanadium je izjavil:

@kumbaja: če sem dobro video razumel kar je govoril, da je bil izdelek že zamenjan, torej predvidevam RMA. Pri RMA postopku se izdelek vrne proizvajalcu oz pooblaščenemu podjetj in potem stečejo določeni postopki. Oni na podlagi serijske številke bi morali takoj vedet kaj se je s to enoto dogajalo in kje se je enota nahajala, kdo je imel stik z njo ipd... Torej ta enota če je bila v RMA bi morala it ali na kasacijo (uničenje) ali pa v refurbish postopek in potem na prodaj kot refurbish izdelek pod določenimi pogoji in veljavno neko garancijo... Če se je izkazalo, da je nekdo znotraj firme (neglede na to ali zaposlen direktno ali zunanji pogodbenik) prodal RMA enoto kar po domače (pa verjemi men, da se je skoraj sigurno tako zgodilo, da je vzel iz lagra drugo matično in jo not vgradil in odnesu dam enoto ter lepo na ebay vrgu gor),bi ga morali takoj sankcionirat, njemu pa bi v znak opravičila morali poslat novo enoto in to zato, ker se to pri resni firmi sploh nebi smelo kaj takega zgodit, še manj pa nedolžnemu kupcu pokazat sredinca. Sej če bi ta youtuber imel domet kot npr Linus bi se verjemi meni drugače obnašal tko pa...

Sej nočem zdej pluvat po synology, ker imajo ok izdelke sam, če te pa tko na cedilu pustiju pa naj jih kar imajo. Raje diy kot je reku GN steve in če kaj crkne sam vzameš drug off the shelf nadomestni del.

@Zimonem: če je bila to pokvarjena enota iz vpoklica sploh ni vprašanje zakaj se je pokvarila, ker to se ve. Bolj je vprašanje kako je prišla v obtok nazaj in to bi synology moral raziskat in bit hvaležen da se je odkrilo neke shady postopke...

Nak, v najboljšem primeru bi mu menjali enoto ne pa reševali podatkov, zato so naredili vpoklic.

clix ::

Kumbaja je izjavil:

No dejansko mu niso priznali garancije na stvarno napako

kar je seveda logično, glede na to da z njihovega vidika enota ne bi smela več obstajat. Torej je v igri goljufija, kar pa ni primarno njihov problem.


Kako ni njihov problem? To je izključno nhihov problem! Če je naprava bila v RMA postopku, in so ugotovili da je pokvarjena, nikakor ne bi smela pristati na ebayu.

Če vejo, da je naprava pokvarjena, morajo poskrbedi da se uniči. Ali pa to zahtevati od tistega, pri katerem se je RMA postopek izvajal, in seveda imeti ustrezen nadzor nad tem, ravno zaradi takih primerov.

Zimonem ::

clix je izjavil:

Kumbaja je izjavil:

No dejansko mu niso priznali garancije na stvarno napako

kar je seveda logično, glede na to da z njihovega vidika enota ne bi smela več obstajat. Torej je v igri goljufija, kar pa ni primarno njihov problem.


Kako ni njihov problem? To je izključno nhihov problem! Če je naprava bila v RMA postopku, in so ugotovili da je pokvarjena, nikakor ne bi smela pristati na ebayu.

Če vejo, da je naprava pokvarjena, morajo poskrbedi da se uniči. Ali pa to zahtevati od tistega, pri katerem se je RMA postopek izvajal, in seveda imeti ustrezen nadzor nad tem, ravno zaradi takih primerov.

Lahko nekdo ne vrne, lahko pade s tovornjaka... Lahko je celo dobil mail z opozorilom. Definitivno je pa na strani opozorilo.

Vanadium ::

Zimonem je izjavil:

Nak, v najboljšem primeru bi mu menjali enoto ne pa reševali podatkov, zato so naredili vpoklic.


Dejansko podatkov ni potrebno reševat, dobiš isto enoto jo skonfiguriraš enako kot prejšno in samo vtakneš diske na enako pozicijo in bi se moral RAID b.p. postavit

Skratka jaz bi se zamislil nad takim odnosom do kupca v kolikor je res prišlo do prodaje RMA izdelka, ne glede na to ali je to Linus Sebastian al pa Korl iz spodnjih znojil
ASUS SABERTOOTH Z97 MARK S; Intel I7-4790K; MSI R9 390X GAMING 8G;
2x8GB Corsair Vengeance Pro; Intel DC S3520 120GB SSD; 2TB Seagate barracuda;
EK-Supremacy EVO; EK-FC R9-390X TF5; EKWB PE360; Laing D5;

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vanadium ()

Zimonem ::

Vanadium je izjavil:

Zimonem je izjavil:

Nak, v najboljšem primeru bi mu menjali enoto ne pa reševali podatkov, zato so naredili vpoklic.


Dejansko podatkov ni potrebno reševat, dobiš isto enoto jo skonfiguriraš enako kot prejšno in samo vtakneš diske na enako pozicijo in bi se moral RAID b.p. postavit

Skratka jaz bi se zamislil nad takim odnosom do kupca v kolikor je res prišlo do prodaje RMA izdelka, ne glede na to ali je to Linus Sebastian al pa Korl iz spodnjih znojil

Zakaj bi to počel, točno to enoto so že zamenjal. Je pa zanimivo, da je desc pobrisal komentarje in komentiranje izklopil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Zimonem ()

PrimozR ::

Wazzock je izjavil:

PrimozR je izjavil:

carota je izjavil:

Vprašanje za zagovornike DYI rešitev: kaj priporočate glede softwarea?

FreeNAS, OpenMediaVault, XigmaNAS (bivši NAS4Free), Xpenology, Linux in zrihtat paketke ki jih rabiš, verjetno pa še kaj. Odvisno kaj hočeš od NAS-a. Najprej to.


TrueNAS (bivši FreeNAS) ;)

No to. Codebase je itak isti, zamenjano je ime :)

Kar se tiče Atomov, na ServetheHome so delali review enega mislim da 100 Gbit switcha, ki uporablja ta CPU. Tam je bilo omenjeno, da se zaradi buga lahko zgodi, da se sistem enkrat pač ne zbudi. Če dela 24/7 (ampak RES 24/7), potem je OK. Reboot je pa problematičen :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

clix ::

Zimonem je izjavil:

clix je izjavil:

Kumbaja je izjavil:

No dejansko mu niso priznali garancije na stvarno napako

kar je seveda logično, glede na to da z njihovega vidika enota ne bi smela več obstajat. Torej je v igri goljufija, kar pa ni primarno njihov problem.


Kako ni njihov problem? To je izključno nhihov problem! Če je naprava bila v RMA postopku, in so ugotovili da je pokvarjena, nikakor ne bi smela pristati na ebayu.

Če vejo, da je naprava pokvarjena, morajo poskrbedi da se uniči. Ali pa to zahtevati od tistega, pri katerem se je RMA postopek izvajal, in seveda imeti ustrezen nadzor nad tem, ravno zaradi takih primerov.

Lahko nekdo ne vrne, lahko pade s tovornjaka... Lahko je celo dobil mail z opozorilom. Definitivno je pa na strani opozorilo.


Laho nekdo ne vrne, lahko pade s tovornjaka, marsikaj se lahko zgodi... Ampak point je, proizvajalece je odgovoren za to. Na njih je, da poskrbijo, da take enote ne morejo več do kupcev.

Zimonem je izjavil:

Vanadium je izjavil:

Zimonem je izjavil:

Nak, v najboljšem primeru bi mu menjali enoto ne pa reševali podatkov, zato so naredili vpoklic.


Dejansko podatkov ni potrebno reševat, dobiš isto enoto jo skonfiguriraš enako kot prejšno in samo vtakneš diske na enako pozicijo in bi se moral RAID b.p. postavit

Skratka jaz bi se zamislil nad takim odnosom do kupca v kolikor je res prišlo do prodaje RMA izdelka, ne glede na to ali je to Linus Sebastian al pa Korl iz spodnjih znojil

Zakaj bi to počel, točno to enoto so že zamenjal. Je pa zanimivo, da je desc pobrisal komentarje in komentiranje izklopil.


Zakaj bi to počeli? Ker so zelo slabo poskrbeli, da enota, ki so jo oni označili za pokvarjeno, ni izginila s tržišča.

Ja, youtube posnetek ima ogromno dislike-ov in izključene komentarjen. Pomojem je posnetek našla ena horda synology fanboyev, ki je mnenja, da si je popolnoma sam kriv, ker je naročal na e-bayu...

PrimozR ::

Če je nekdo ni vrnil, še ni v Synology sistemu kot vrnjena in zamenjana, torej bi jo zamenjali.

Zimonem ::

Zakaj bi to počeli? Ker so zelo slabo poskrbeli, da enota, ki so jo oni označili za pokvarjeno, ni izginila s tržišča.

Ja, youtube posnetek ima ogromno dislike-ov in izključene komentarjen. Pomojem je posnetek našla ena horda synology fanboyev, ki je mnenja, da si je popolnoma sam kriv, ker je naročal na e-bayu...


Ponavadi ima proizvajalec tudi listo reselerjev. Bolšji trg to ni. Sem se sam lepo opekel z Enaa in LG telefonom in točno veš kaj to pomeni. Da tam ne bom več jemal robe.

floyd1 ::

1. Komentiramo zgodbo, slišali pa smo samo eno stran. Tako početje je vedno tak-tak. Ni morda le plačana reklama s strani Qnap, Thecus ali koga tretjega?
2. ČE je vse to res, je obnašanje synology podpore oz. servisa precej čudno. Ne vem pa, zakaj ni še 1x kontaktiral prodajalca. Ko je zvedel, da je dobil mačka v žaklu.

Moj edini stik z njihovim supportom je bil OK, odziv je bil v ca. enem dnevu in pol, poslali so mi patch, s katerim mi je NAS potem vsaj za silo deloval do naslednjega upgrada, kjer so problem dokončno odpravili.
Težava je sicer nastala po updatu, ko se je NAS (starejši "J" model) upočasnil skoraj do neuporabnosti.

Pomojem je posnetek našla ena horda synology fanboyev, ki je mnenja, da si je popolnoma sam kriv, ker je naročal na e-bayu...

Možno pa je tudi to, da so med komentarji padla neprijetna vprašanja insajderjev, kjer ni bilo odgovora in bi razkrili njegovo laž? Težko je sklepat samo po info iz ene strani.

Zimonem ::

Niti ni reklama za kako konkurenco. Prej sta imela 20 eksternih diskov sedaj jih imata 40.
Umetniki ...
(Pustimo backup pa vse ostalo)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Zimonem ()

floyd1 ::

Lušno, za kaj iskat, sinhronizirat, backup... :|

GupeM ::

floyd1 je izjavil:

2. ČE je vse to res, je obnašanje synology podpore oz. servisa precej čudno.

Zakaj? Za ta NAS vejo, da je zanič. Mogoče celo nepopravljiv. Rekel je, da plača kolikor hočejo. Ponudili so mu nov NAS. Verjetno za ceno novega. Pa ni bil pripravljen plačati toliko, ali zakaj ga ni vzel?

Kot bi nesel v trgovino zlomljeno kladivo (ne ročaj od kladiva), pa bi rekel naj ti ga popravijo, da plačaš kolikor hočejo. Ko ti ponudijo novega, ga pa nočeš. Star se pač ne da popravit, brez da bi izgubil na kvaliteti.

Matej_K ::

abazuu je izjavil:

Sestavljam PC za NAS raid rabo:
i5 10400,16 gb ram,2 x 3 tb hdd,2 x 256 gb SSD,,x plata,x ohišje,x psu,,cca 500€
mnenje? gor bo verjetno unraid. Poleg plex, deluga, baze, mqtt, smart homa, ts3 serverja nameravam nastavit še PC-NVR (zaenkrat 1 kamera), da bo vse v enem.

Kaj takega?

Jaz nekaj podobnega kot ti ciljam, ker bo pa v dnevni to stalo, v napol odprti omari, bi rad da ni preveč segrevanja.
2 HDMIja, na enega TV (v bodoče 4K), na drugem lcd ekran za dnevno uporabo (surfanje ipd.)

Asrock DeskMini A300, se splača okoli tega sestavljat?
ASRock DeskMini supports up to 4 Storages
M2_1 M.2 (2280) –PCIe Gen3 x4
M2_2 M.2 (2280) –PCIe Gen3 x2/x4
2x 2.5” SATA 6Gb SSD/HDD Tray
To tudi tvoje zahteve (abazuu) pokrije.
... .. .

Matej_K ::

... .. .

floyd1 ::

GupeM je izjavil:

floyd1 je izjavil:

2. ČE je vse to res, je obnašanje synology podpore oz. servisa precej čudno.

Zakaj? Za ta NAS vejo, da je zanič. Mogoče celo nepopravljiv. Rekel je, da plača kolikor hočejo. Ponudili so mu nov NAS. Verjetno za ceno novega. Pa ni bil pripravljen plačati toliko, ali zakaj ga ni vzel?

Kot bi nesel v trgovino zlomljeno kladivo (ne ročaj od kladiva), pa bi rekel naj ti ga popravijo, da plačaš kolikor hočejo. Ko ti ponudijo novega, ga pa nočeš. Star se pač ne da popravit, brez da bi izgubil na kvaliteti.

Vzeli bi njegov NAS, dali diske v novega, stestirali, zaračunali "popravilo" in konec. Zadovoljna stranka, ki se vrača. Ne pravim pa, da so bili dolžni to narediti.

GupeM ::

Ja ampak v tem primeru bi mu lagali. Če jaz nočem menjave, mi nimajo kaj menjat. Konec koncev je inventarna številka lahko vezana na tisto serijsko. In potem nekaj ne bo več štimalo. Lahko je kakšen software vezan na točno določeno matično ... Ne morejo kar tako menjat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

Zimonem ::

Pomoje je prihajal tud do napak pri tej seriji. Lahko da od prejšnjega lastnika samo niso zahtevali vračila starega nasa.

abazuu ::

Matej_K je izjavil:

abazuu je izjavil:

Sestavljam PC za NAS raid rabo:
i5 10400,16 gb ram,2 x 3 tb hdd,2 x 256 gb SSD,,x plata,x ohišje,x psu,,cca 500€
mnenje? gor bo verjetno unraid. Poleg plex, deluga, baze, mqtt, smart homa, ts3 serverja nameravam nastavit še PC-NVR (zaenkrat 1 kamera), da bo vse v enem.

Kaj takega?

Jaz nekaj podobnega kot ti ciljam, ker bo pa v dnevni to stalo, v napol odprti omari, bi rad da ni preveč segrevanja.
2 HDMIja, na enega TV (v bodoče 4K), na drugem lcd ekran za dnevno uporabo (surfanje ipd.)

Asrock DeskMini A300, se splača okoli tega sestavljat?
ASRock DeskMini supports up to 4 Storages
M2_1 M.2 (2280) –PCIe Gen3 x4
M2_2 M.2 (2280) –PCIe Gen3 x2/x4
2x 2.5” SATA 6Gb SSD/HDD Tray
To tudi tvoje zahteve (abazuu) pokrije.



Lepa drgač! Nism tega vidu še nikol. Sicer gledam, da je napajalnik sam 120W? Bo to ok, če prklopš par diskov gor?

Gledam, da je i5 10400 še vedno boljši od 3400g, jst načeloma ne rabm ekranov gor prklapljat sploh. Je pa fajn ohišje, k je cel preluknan :)
Pa tole je mal tko,k ne mors dodat vec HDDjev na daljsi rok...

Fritz ::

Zimonem je izjavil:

Zakaj bi to počeli? Ker so zelo slabo poskrbeli, da enota, ki so jo oni označili za pokvarjeno, ni izginila s tržišča.

Ja, youtube posnetek ima ogromno dislike-ov in izključene komentarjen. Pomojem je posnetek našla ena horda synology fanboyev, ki je mnenja, da si je popolnoma sam kriv, ker je naročal na e-bayu...


Ponavadi ima proizvajalec tudi listo reselerjev. Bolšji trg to ni. Sem se sam lepo opekel z Enaa in LG telefonom in točno veš kaj to pomeni. Da tam ne bom več jemal robe.

Če kupiš rabljeno na eBayu ali Bolhi lahko dobiš originalni račun s preostankom garancije ali pa morajo jasno napisati, da ni garancije. No v tem drugem primeru pomeni, da v primeru okvare strošek popravila plačaš sam. Da pa proizvajalec relativno nove naprave ne bi hotel popravljati pa prvič slišim. Saj ob tem zaslužijo..v čem je potem problem?

Mimogrede..PC kot NAS vs namenski NAS. Sam sem se za namenskega odločil zaradi kupa priloženega programja, ki mi bo, upam, olajšalo narediti vse kar načrtujem in zaradi ocenjene manjše porabe. Sicer se lahko motim a se mi zdi, da z barebone PC-om težko dosežem tako nizko porabo kot jo imajo namenski NAS-i.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Zimonem ::

Fritz je izjavil:

Zimonem je izjavil:

Zakaj bi to počeli? Ker so zelo slabo poskrbeli, da enota, ki so jo oni označili za pokvarjeno, ni izginila s tržišča.

Ja, youtube posnetek ima ogromno dislike-ov in izključene komentarjen. Pomojem je posnetek našla ena horda synology fanboyev, ki je mnenja, da si je popolnoma sam kriv, ker je naročal na e-bayu...


Ponavadi ima proizvajalec tudi listo reselerjev. Bolšji trg to ni. Sem se sam lepo opekel z Enaa in LG telefonom in točno veš kaj to pomeni. Da tam ne bom več jemal robe.

Če kupiš rabljeno na eBayu ali Bolhi lahko dobiš originalni račun s preostankom garancije ali pa morajo jasno napisati, da ni garancije. No v tem drugem primeru pomeni, da v primeru okvare strošek popravila plačaš sam. Da pa proizvajalec relativno nove naprave ne bi hotel popravljati pa prvič slišim. Saj ob tem zaslužijo..v čem je potem problem?

Mimogrede..PC kot NAS vs namenski NAS. Sam sem se za namenskega odločil zaradi kupa priloženega programja, ki mi bo, upam, olajšalo narediti vse kar načrtujem in zaradi ocenjene manjše porabe. Sicer se lahko motim a se mi zdi, da z barebone PC-om težko dosežem tako nizko porabo kot jo imajo namenski NAS-i.

Pa če jo je že zamenjal. Saj to pove v videu. Stvar kupca in prodajalca.

carota ::

bajsibajsi je izjavil:

PrimozR je izjavil:

carota je izjavil:

Vprašanje za zagovornike DYI rešitev: kaj priporočate glede softwarea?

FreeNAS, OpenMediaVault, XigmaNAS (bivši NAS4Free), Xpenology, Linux in zrihtat paketke ki jih rabiš, verjetno pa še kaj. Odvisno kaj hočeš od NAS-a. Najprej to.


Se en glas za OMV. Simple, pregleden, dela.

Hvala vsem za komentarje!

Bom naredil par virtualk na desktopu, da sprobam. Z OMV sem pred par leti že eksperimentiral. Trenutno imam hostan Nextcloud, ki mi pokrije del potreb, a bi nekako združil pod eno streho še z backupom desktopa, prestavil slike iz Google Photos ter par dodatkov bi imel (cca 2 lightweight testni virtualki). Še remote backup celega sistema moram naštudirat.

Bom v virtualkah sprobam preden se lotim builda.

PrimozR ::

TrueNAS ima vgrajeno podporo za backup na oblak, podpira Amazon S3, Backblaze B2, Box, Dropbox, Google Drive in Google Cloud Storage, Hubic, Mega, Microsoft OneDrive in Azure Blob Storage, OpenStack Swift, pCloud in Yandex kot ponudnike ter FTP, HTTP, sFTP in WebDAV kot protokole (če imaš nekje hostan remote server). Pa rSync direktno na drug TrueNAS server.

Kumbaja ::

clix je izjavil:

Kumbaja je izjavil:

No dejansko mu niso priznali garancije na stvarno napako

kar je seveda logično, glede na to da z njihovega vidika enota ne bi smela več obstajat. Torej je v igri goljufija, kar pa ni primarno njihov problem.


Kako ni njihov problem? To je izključno nhihov problem! Če je naprava bila v RMA postopku, in so ugotovili da je pokvarjena, nikakor ne bi smela pristati na ebayu.

Če vejo, da je naprava pokvarjena, morajo poskrbedi da se uniči. Ali pa to zahtevati od tistega, pri katerem se je RMA postopek izvajal, in seveda imeti ustrezen nadzor nad tem, ravno zaradi takih primerov.


Njihov problem je, če so enote prišle nazaj v obtok po njihovi krivdi (pa naj bo namerna ali pa huda maloamrnost). Seveda pa ni njihova krivda, če jim nekdo oropa skladišče ali pa firma, ki je bila najeta za uničenje zadeve raje preproda itd... V tem primeru je seveda krivda na strani tistega, ki je v skladišče vlomil.

Drugo kot drugo kje piše, da v primeru zamenjave izdelka ob serijski napravi morajo pokvarjene naprave zahtevat nazaj? Povsem mirno lahko pokvarjeno napravo pustijo kupci, če tako želi. Seveda pa ni njihova odgovornost, če ta kupec potem nekoga nategne in mu proda pokvarjen izdelek.

Pred leti se mi je pokvaril display na kindlu. Kontaktiram Amazon in jim povem, da kaj se je zgodilo. Amazon mi čez tri dni z DHL dostavi nov kindle, stare naprave niso želeli nazaj. Pokarjenega kindla sem ob priliki dal kolegu, ki se mu je dalo s tem igrat in si je naročil nadomesten display in ga veselo uporabljal dalje. Kako točno je Amazon kriv, če bi jaz (ali pa kolega, ki je zadevo popravil) tega kindla nekomu prodala in bi ta poskušal uveljavit garancijo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

Fritz ::

Kumbaja je izjavil:


Pred leti se mi je pokvaril display na kindlu. Kontaktiram Amazon in jim povem, da kaj se je zgodilo. Amazon mi čez tri dni z DHL dostavi nov kindle, stare naprave niso želeli nazaj. Pokarjenega kindla sem ob priliki dal kolegu, ki se mu je dalo s tem igrat in si je naročil nadomesten display in ga veselo uporabljal dalje. Kako točno je Amazon kriv, če bi jaz (ali pa kolega, ki je zadevo popravil) tega kindla nekomu prodala in bi ta poskušal uveljavit garancijo?

Ni problem v tem, da ni možno uveljavljati garancije ali da je ta potekla. Problem je bil v tem, ker mu naprave niso hoteli popraviti proti plačilu.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Kumbaja ::

Problem je bil v tem, ker mu naprave niso hoteli popraviti proti plačilu.

Zakaj je v tem problem? Oziroma kje obstaja obveza da so ti dolžni nekaj popravit? Po čem sklepaš da je bilo popravilo sploh možno?
Iz videa je razvidno, da so mu ponudili menjavo naprave (seveda proti plačilu) torej ni res, da niso hoteli naredit ničeasar proti plačilu. Ne razumem pa kako naj bi popravili nekaj kar se evidentno ne da popravit, oziroma to ni ekonomsko smiselno. Če bi se naprave dala enostavno popravit potem jih nebi v kompeltu menjavali ampak bi jih že prvič popravili.

Če nadaljujem analogijo od prej, tudi amazon ne omogoča popravila kindla. Če je v garanciji menjajo, če ni ti ponudijo nakup drugega in to je to. Kolikor vem, ne obstaja obveza, da bi se moralo takšne stvari servisirat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

Matej_K ::

Fantje offtopic se.
... .. .

Zimonem ::

Matej_K je izjavil:

Fantje offtopic se.

V bistvu to ni niti najmanj offtopic. Človek ki kupi Synology se mora zavedat omejitev in pasti ob nabavi. Ti si edini offtopic. Support pri Synology se pričakuje, ga pa lahko poserješ z nabavo.

PrimozR ::

Pretežno offtopic. Prepucavate se o enem marginalnem problemu, ki ga v večini primerov sploh ni.

MrStein ::

Le kaj je bolj merodajno? Tisoči zadovoljnih uporabnikov? Ali en nezadovoljen?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
««
83 / 83
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

DIY Backup namseto Google drive

Oddelek: Pomoč in nasveti
261742 (756) Pahuljone
»

Shramba podatkov za malo podjetje, kaksen disk? (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
525436 (4004) krneki0001
»

Kaj kupiti za shranjevanje 10T podatkov

Oddelek: Kaj kupiti
477910 (5351) HighBane
»

Kateri NAS? (Network Attached Storage) (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
19344526 (32957) levaky
»

NAS ali "domačo rešitev"?

Oddelek: Kaj kupiti
203556 (2657) levaky

Več podobnih tem