» »

Trgovina Rutar Ljubljana

Trgovina Rutar Ljubljana

Ibrahimovic ::

V naslednjih dneh bom v trgovini Rutar kupil pohištvo...
Verjetno se bom odločil da mi oni tudi dostavijo.. Koliko je približno cena dostave, glede na to da sem kar dosti odaljen.
Sem namreč iz Gorenjske (Bled)....
Gledal sem na njihovi strani vendar ni nobenega cenika...
LP

tomaz- ::

Se ti ne zdi, da bi ti en telefonski klic v RUTAR center povedal precej bolj natančne podatke?

Ali naprimer celo PISNO : info.lj@rutar.com

Pa imaš še napisano, da se lahko obesiš na to, če ni "po planu"

dark_coffee ::

Mi smo pred enim letom kupili spalnico v Rutarju in smo se odločili, da jo kar sami dostavimo z njihovim prevozom (kombi). Plačali smo samo 9 EUR za uporabo vozila. To je vse.

Je pa ena stvar, ki me pri njih zelo moti, in to je čas preden naročeno pohištvo prispe v njihovo trgovino. Mi smo čakali en mesec in pol, preden so nas poklicali, da je spalnica prispela. Da ne omenjam njihovega informacijskega kadra, ki nikoli ni imel pojma o ničemer, ko smo jih poklicali.

Skratka, jaz jih ne maram.

Šimpanz ::

Tudi jez sem izkoristil možnost da mi za dostavo posodijo njihov kombi/tovornjaček. Jaz nisem za to nič plačal, je pa bilo to res pred 7 leti.

krneki0001 ::

Ne kupim ene stvari več v rutarju. Kupila sva tri izredno drage retro omare (1500 evrov za 3 kose omar s starinskim izgledom). Ker pripeljejo že sestavljene, sva takoj ugotovila, da so so bile sestavljene narobe - luknje na eni strani se niso ujemale z luknjami na drugi strani za montažo polic. Rutarjev prevoznik jih ni hotel nazaj odpeljat. ampak sva jih morala na svoje stroške k njim nazaj peljat. Potem pa še čakat 45 dni, da so nove pripeljal v trgovino, kamor sva jih morala it spet sama iskat.

Pa da ne rečem, da je roba slaba in nekvalitetna, kjub previsoki ceni. Ikea je po ceni enaka, kvaliteta rutarja pa se z ikejino ne more primerjat. So v rutarju vsaj 30 let zadaj po kvaliteti izdelkov.

Zgodovina sprememb…

Kokolala ::

Pri nas pa takole: sedežna zamujala 6 + 2 tedna! Za zamudo so priznali 70 € nekakšne odškodnine. Po 8 tednih je prispela napačna sedežna! Reklamacijo so odobrili. Izbrali smo drugo, dražjo, lepšo, pravih dimenzij. Po 7 tednih čakanja smo dobili odgovor, da te sedežne ne morejo dobaviti. Potem smo se odločili, da pri njih ne bomo nič več kupili / menjali. Denar da bodo takoj vrnili, ko bo sedežna v njihovem skladišču. Odvoz je svoja zgodba: prišli so, ko nas ni bilo doma, ko pa smo jih čakali cel dan, jih ni bilo; po svoje so prirejali dneve in ure, kljub 'na pisno' potrjenim terminom se jih niso držali. Potem je en dan le prišel prevoznik, pa je dejal, da sedežne ne bo odpeljal, ker je nova, on pa nima zaščite! Čisti kaos. In smo se spet dogovarjali. Medtem smo sedežno sicer uporabljali, jo prekrili, v bistvu pa nas je ovirala, ker je bila prevelika. Po dobrih 3 tednih so sedežno le odpeljali, sedaj pa čakamo na denar, že tretji teden, in menda bo še trajalo. Aja, tistih 70 € ne priznajo več. So si premislili. Pri besedi 'zamudne obresti' se čudijo. V vsem tem času ni bilo enega opravičila, klica, sporočila, brez odgovorov na naše mejle. Venomer zasedene linije, zaposleni povečini odsotni, z obljubami 'vas pokličejo nazaj'. Ha, ha. Ignoranca na celi črti. Direktor se je sicer odzval, a le s pavšalnimi klavzulami poslovanja. Sedežno smo naročil 3.3., danes pa smo 7. 9., torej pričel je sedmi mesec, ko smo tako brez sedežne kot brez denarja. In kup izgubljenega časa, živcev, slabe volje. Da o zaposlenih oz. vseh, s katerimi smo kontaktirali, ne govorim. Neprofesionalno, ignorantsko, malomarno. Kakršno vodstvo, tak staff. Ko berem vse te forume, se čudim, da taka firma še ni propadla. Mi pa nikoli, nikoli, nikoli več v Rutarja, pa če 'talajo' zlate palice.

Še to: sedežna je bila z vsemi 'super' popusti nekaj čez 2.500 €. Vseeno zanič, po enem tednu vse blago nagubano. Prodajalec je sicer poudarjal vrhunsko, nemško kvaliteto. In imel tudi zelo dobro izdelano taktiko prikazovanja ekstra-super-'samo za vas' popustov, že vnaprej na papirju preračunano, kakšno izhodiščno ceno naj prikaže, da se potem zdi ponujena cena polovična. Mi pa smo nasedli. In med tem, ko smo čakali na sedežno, je zaposlitev pri Rutarju prekinil.

Gejspodar ::

Zdravo,

Pa je še eden izkusil "premium" kvaliteto "slovenskih" trgovcev. Lesnina in Rutar sta Jysk s "slovenskim poreklom" in občasnim kosom pohištva za 10x svoje realne cene. Veliko ceneje in z mnogo boljšim odnosom do stranke bi čez prišli v Ikei...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Harvey Norman - pravice kupca [pomoč]

Oddelek: Loža
289539 (6078) klekej
»

Kje kupiti spalnico?

Oddelek: Loža
349469 (5553) klekej
»

približno kolko €€ bi rabil za opremit 40m2 flat

Oddelek: Loža
347382 (5949) NikolormousB
»

Rutar in čakanje na dobavo izdelka

Oddelek: Kaj kupiti
207326 (6794) Tilen

Več podobnih tem