» »

Srečanje v septembru

Srečanje v septembru

1 2
3
4

whatever ::

Sliši se zanimivo. Nevronske me zanimajo, s teoretičnega stališča poznam Kohonenove, Hopfieldovo in večplastni perecptron, programiral pa jih še nisem, takorekoč idealno predavanje za mene. Mogoče celo pridem, če se izjasnite točno kje in kdaj.
Veliko jih je notri, še več jih je pa zunaj.
Bilijarde v šole! - Ivan Kramberger
Abnormal behaviour of abnormal brain makes me normal.

terryww ::

ona 2 kandidata sta mi odpovedala za jutri.. gzibret, a 12.11. bi šlo al je 5.11. edini termin?
It is the night. My body's weak.
I'm on the run. No time to sleep.

Spy ::

Thomas je izjavil:

Najbolj so se čudili v filmu 13. nadstropje
Morte gledat!

Edini film, ki sem ga gledal 10+ krat :)

gzibret ::

12. 11. je zelo vprašljiv. Grem v nemčijo takrat. Sicer bi moral biti do večera že nazaj, ampak raje ne obljubljam za ta termin prav nič. Pol raje v četrtek, 4. 11., ali pa morda še nasladnji petek, 19. 11.
Vse je za neki dobr!

terryww ::

@gzibret
k, smo prestavli eno predavanje in je zdaj 5.11. fraj. če rabiš dostop do neta pa tud sporoči (če maš win se lahko konektaš na projektor, drugač dobiš 30m kabla). fajn bi blo če pošleš recimo do pon ali tor kak (res) kratek summary da dam novico na slo-tec in hekovnik.

lp
It is the night. My body's weak.
I'm on the run. No time to sleep.

gzibret ::

jmakov & ostali - dogovorjeno. Summary dobiš jutri.
Vse je za neki dobr!

Jst ::

Thomas: Hvala za link, že naročil DVD. Ko sem gledal ta film, sem potem pozabil naslov in vsake toliko časa iskal in iskal, pa se nikakor nisem mogel spomniti imena.

Knjiga je pa, vsaj zame, dosti neprimerno boljša, in glede na to, da je bila napisana v 60ih, me fascinira še toliko bolj.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Jst ::

Sicer pa se dostikrat sprašujem, kako so imeli sci-fi avtorji od ene 50ih do 80ih več domišlije in v zgodbe tako prefinjeno vstavljali razne morale-etične dileme, medtem, ko je sci-fi literatura tega tisočletja za en crap. So transparent in podavadi z koncem, ob kateremu lahko rečeš samo WTF?!?!, saj velikokrat na zadnji strani strnejo nek twist v zgodbi, ki bi ga morali razledati vsaj še eno poglavje.

"Izum" tega tisočletja, ki mi je vsaj prebavljiv in izviren, je takoimenovan flash fiction; včasih so temu rekli short novels, ampak FF je ponavadi dolg eno sprintano stran, ponavadi manj.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

petrus ::

Še en podobno zavit film kot The Thirteenth Floor je Primer, ni za zamudit.
stati inu obstati

gani-med ::

Za pogledati je tudi "kultni" Fassbinderjev iz daljnega leta 1973 "Welt am Draht"
(The Thirteenth Floor (1999) je v umetniškem smislu manj posrečen remake Fassbinderjevega filma po isti literarni predlogi Simulacron iz leta 1964)
Dolgo pričakovana DVD različica Fassbinderjeve mojstrovine je izšla ravno letos.

Tema sicer sodi bolj v filmski forum, ampak ok, ker je ravno govora o VR ..
CO2 is the elixir of life.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gani-med ()

gzibret ::

jmakov - pošiljam kratek povzetek:

V prispevku bodo prikazane nekatere možnosti uporabe nevronskih mrež pri interpretaciji različnih podatkov in modeliranju, s poudarkom na modeliranju naravnih procesov oz. procesov v naravoslovnih znanostih. Glavni namen prispevka je seznaniti interesirane o zmožnostih te, dokaj nove tehnologije. Glavna prednost nevronskih mrež je v njihovi nelinearnosti v matematičnem smislu. Linearnost v matematiki pomeni lastnost aditivnosti in homogenosti, katere veljavnost predpostavlja veja matematike, ki ji pravimo linearna algebra. Na njej temelji večina danes splošno uporabljenih matematičnih orodij, kamor spada tudi statistika. Vendar je v naravi linearnost bolj izjema, kot pravilo. Za primerjavo: idealni Hi-Fi glasbeni sistem je linearen, vendar v realnem svetu obstajajo le bolj ali manj dobri približki linearnega Hi-Fi sistema, pa še ti so le približno linearni zgolj v določenem obsegu jakosti signalov. Ti dve predpostavki v sami osnovi večine matematičnih orodij imata resne omejitve pri uporabi podatkov in pri točnosti modelov, od katerih je vsem dobro znana potreba po normalni porazdelitvi spremenljivk za njihovo uporabo v večini multivariantnih statističnih metod. Nevronske mreže teh omejitev nimajo. Uporabimo lahko katere koli podatke, ki so lahko podvrženi šumu, so nepopolni ali celo atributivni, in to je njihova glavna prednost pred drugimi metodami. Vendar vseeno pozor - še vedno velja dobro znano pravilo obdelave podatkov, ki pravi: "garbage in - garbage out".

Na predstavitvi bodo najprej v 15 minutah na kratko razloženi osnovni principi delovanja in uporabe nevronskih mrež, nato pa bo sledila približno eno-urna predstavitev nekaterih primerov s pomočjo uporabe programa MemBrain: razvrščanje (classification), modeliranje stanj oziroma interpolacije (functional approximation), modeliranje časovnih serij (time series prediction), klasifikacija (classification), na kratko pa tudi nekaj besed o prepoznavanju slik (image recognition) na podlagi realnih podatkov.


Če najdeš kakšno tipkarsko napako, lahko mirne volje popraviš.
Vse je za neki dobr!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gzibret ()

terryww ::

a rečemo ob 17h al ob 18?
It is the night. My body's weak.
I'm on the run. No time to sleep.

gzibret ::

Ob 19:00. Moram po službi it prej na kosilo, pol pa spit 2 kafeta, da ne zaspim ;)

Aja... rabil bi elektriko in projektor. Laptop prinesem s sabo. Gor so WIN XP. Interneta ne bom rabil (nujno).
Vse je za neki dobr!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gzibret ()

Thomas ::

Moi se bo udeležil.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Fave ::

Jaz pridem.
My mind's a hyper tool that fixes everything.

eudaemon ::

Če bodo zvezde prave, pridem.
"Do not propose solutions until the problem has been discussed as thoroughly
as possible without suggesting any." R.F.Maier

Thomas ::

Zvezde bo taprave. Kako bodo stale, se pa da izračunat.

Skratka, pridi!
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

ivanuscha ::

Lion29 ::

ok, mi lahko poves zakaj se gre pr tem? a to je racunalnik ustvaru sam okolje al kaj? v cem je to taka posebnost?
Frontend UI/UX developer

guest #44 ::

Lion29 je izjavil:

ok, mi lahko poves zakaj se gre pr tem? a to je racunalnik ustvaru sam okolje al kaj? v cem je to taka posebnost?


Ustvaril je računalnik v Minecraft okolju.

Lion29 ::

in kaj je minecraft okolje?
Frontend UI/UX developer

ivanuscha ::

Minecraft je v zadnjem cajtu blazno popularna igra, v kateri lahko ustvarjaš vse mogoče. Poglej si na youtube... tale tip pa je res genijalc da mu je tole uspelo, najprej ALU zdej pa še CPU.

Lion29 ::

ok... ne stekam zakaj bi blo to tako popularno? :D

in kaj je ALU?
Frontend UI/UX developer

bluefish ::

Arithmetic logic unit @ Wikipedia

Nekaj, s čimer na FE-ju preganjamo dolgčas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

genesiss ::

Aritmetično logična enota (del procesorja (CPU), ki izvaja aritmetične in logične operacije)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: genesiss ()

Lion29 ::

ok, a mi lahko samo poveste zakaj bi to bil nek dosezek? oz. nekaj posebnega... castna se ne delam debila... ne stekam kaj je to takega
Frontend UI/UX developer

ivanuscha ::

Tudi jaz sprva nisem štekal, ampak stvar je v tem, da je tip naredil znotraj igre procesor, ki sicer teče počasi, ampak vseeno. Upam, da ti je vsaj malo jasno kako komplicirano je naredit procesor. In igra niti ni namenjena gradnji takih stvari, je point čisto drugje. Vseeno pa Notcha(tip ki je ustvaril igro Minecratft) že razglašajo za kralja Indie iger, na dan zasluži ca. 70.000EUR! Prodaja je res velika, cena igre pa se bo v fazi beta podvojila na 20EUR.

Lion29 ::

pismo ti mi govoris nekaj jaz vidim cisto nekaj drugega....

jaz vidim tipa hodi okoli v stilu duke nukem... po nekih kockah...

kaj ima to veze s kakim procesorjem?
Frontend UI/UX developer

Zero0ne ::

Lion29 je izjavil:

pismo ti mi govoris nekaj jaz vidim cisto nekaj drugega....

jaz vidim tipa hodi okoli v stilu duke nukem... po nekih kockah...

kaj ima to veze s kakim procesorjem?


"kocke" v igri se da sprogramirati, da interactajo med seboj. Tako je iz njih sestavil tranzistorje (osnovni gradniki integriranih vezij), iz njih pa procesor. Približno tako bi zgledal procesor, če bi bil njegov najmanjši gradnik velik 1 m^3.
uname -o

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zero0ne ()

black ice ::

Zero0ne je izjavil:

"kocke" v igri se da sprogramirati, da interactajo med seboj.

Kako je mogoče programiranje znotraj Minecrafta? Nisem nikdar igral te igre, zato sprašujem.

Lion29 ::

aham...no zdaj mi je bolj jasno...se pravi namesto, da bi uporabil kak autocad ali 3d studio za narest model procesorja... se je pac posluzil te igre... v cem je point?...al je to sam tako ljubiteljsko, ker ma prevec casa?
Frontend UI/UX developer

Saladin ::

Ni naredil le "slike" ali "kopijo" procesorja v programu - znotraj programa je sestavil popolnoma delujočo verzijo procesorja.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"

Zero0ne ::

black ice je izjavil:

Kako je mogoče programiranje znotraj Minecrafta? Nisem nikdar igral te igre, zato sprašujem.


Tukaj imaš tutorial za osnovne gradnike dvojiške logike. Celoten procesor je ene 5 redov velikosti višje glede kompleksnosti, ampak osnovni gradniki so enaki.


aham...no zdaj mi je bolj jasno...se pravi namesto, da bi uporabil kak autocad ali 3d studio za narest model procesorja... se je pac posluzil te igre... v cem je point?...al je to sam tako ljubiteljsko, ker ma prevec casa?


Ni "model" procesorja, ampak je popolnoma delujoča simulacija procesorja. Point? Because you can. :O
uname -o

Thomas ::

Očitno je procesor autorekurziven v tem smislu, da lahko emulira samega sebe. Tudi več nivojev globoko bi šlo, samo vedno bolj počasi.

Impresivno. Če ti ni impresivno, vzemi to za zanesljiv znak, da nekaj bistvenega ne veš.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Lion29 ::

seveda je impresivno, ce je DELUJOCI procesor... jaz sem namrec videl le nek navidezni svet iz kockic in enga ki po teh kockicah skace...

kako naj bi jaz iz tega vedel, da so te kockice dejansko gradniki delujocega procesorja?


in ce smem prasat, kako pa to preverja, ce je delujoci? kako spusti skozenj navidezni el. tok in sprozi procesor?
Frontend UI/UX developer

Zero0ne ::

Lion29 je izjavil:

seveda je impresivno, ce je DELUJOCI procesor... jaz sem namrec videl le nek navidezni svet iz kockic in enga ki po teh kockicah skace...

kako naj bi jaz iz tega vedel, da so te kockice dejansko gradniki delujocega procesorja?


in ce smem prasat, kako pa to preverja, ce je delujoci? kako spusti skozenj navidezni el. tok in sprozi procesor?


Preberi si zgoraj objavljen tutorial. Sproži se vhodna podatkovna vodila in primerja stanje na izhodnih s pričakovanim.
uname -o

WarpedGone ::

kako naj bi jaz iz tega vedel, da so te kockice dejansko gradniki delujocega procesorja?

Hehe, zelo ontološko vprašanje.
You must already know most of the answer to ask a meaningful question.
Zbogom in hvala za vse ribe

Odin ::

WarpedGone je izjavil:

kako naj bi jaz iz tega vedel, da so te kockice dejansko gradniki delujocega procesorja?

Hehe, zelo ontološko vprašanje.
You must already know most of the answer to ask a meaningful question.

Haha tocno tako! Lion29, odgovor na tvoje vprasanje. Brez teh osnov ti ne bo jasno kako processor deluje.

Zero0ne ::

Odin je izjavil:

Lion29, odgovor na tvoje vprasanje. Brez teh osnov ti ne bo jasno kako processor deluje.


Tale serija predavanj je tudi zelo informativna.
uname -o

Lion29 ::

sej ne rabim vedet, kak procesor deluje... sicer sem hodil na racunalnisko in sem se tega ucil... ampak samo zanimalo me je, kaj sploh to je ;)... zdaj to vem... in me ne zanima vec ;)
Frontend UI/UX developer

eudaemon ::

Emulacija procesorja znotraj igrice je le - tako kot obstoj programske opreme v splošnem - posledica Turingovega rezultata izpred več kot sedmih desetletij. S svojim univerzalnim strojem (UTM) je pokazal, da ne potrebujemo specializiranih naprav za vsako posamezno opravilo, temveč lahko vsa skupaj opravi en sam stroj s primernim programom.

V principu torej ni nikakršne ovire za to, da takšen program simulira delovanje procesorja skupaj z ostalo periferijo in šele na tem virtualnem računalniku izvede željeni program - lahko pa se virtualizacija izvaja celo večnivojsko (npr. UTM poganja igrico znotraj katere imamo procesor na katerem teče igra ter znotraj nje procesor na katerem se izvaja nek program, ki generira zaporedje praštevil), pri čemer pa na osnovnem nivoju vse skupaj vedno poganja (v realnosti približek) UTM. Vsekakor zanimivo, ampak mislim, da bi na to znal svoje čase pokazati že Turing...

P.s. Žal se srečanja nisem mogel udeležiti, sorry. Upam, da mi drugič uspe priti.

Mi je pa prišel na misel medel spomin o časih, ko so med udeleženci tega foruma potekale debate kar na IRCu. Se še kdo spomni teh davnih dni? Je komu kaj do tega, da bi takšne debate spet zaživele?
"Do not propose solutions until the problem has been discussed as thoroughly
as possible without suggesting any." R.F.Maier

Thomas ::

Jah ... jest bi s tabo rad govoril. Sem ti že dajal ene pohvale, ki si si jih 100% zapomnil, če si le malo občutljiv na hvalo - kdo pa ni?

Pri njih tudi še vedno vztrajam, da bo jasno.

Ampak zdej sva mau na nasprotnih bregovih glede FAI in to bi rad zdebatiral. Na nasprotnih bregovih sva tudi kar se tiče, Evereta, ampak ta men dol visi.

Hope to meet you v Hekovniku soon!
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

.:noir:. ::

Nekam redko se sukam naokoli..in opazim da zamudim eno zlo fajn srecanje :(...hope to be a part of next one asap

nevone ::

Tole si tudi verjetno zgrešil. :)

Petki v Hekovniku

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

.:noir:. ::

Tudi..hvala nevone..tole is a must. Vidimo next time.

guest #44 ::

Če lahk dodam še mojo laično mnenje.

Ko gledaš CPU pod elektronskim mikroskopom te spominja na en kup žic in ene par kvadratkov povezanih skupaj...nič impresivnega in v glavi si govoriš, da je to višek človeške tehnologije, hehe. Je pa res zanimivo česa vse je to vezje sposobno.

Da vidmo kakšni bodo kvantni računalniki...če sploh bodo.

boogie_xlr ::

Podobno kot wiremod v Gmod-u, lahko programiraš mikrokontrolerje, posebej za to so razvili programski jezik Expression2.
Lahko pa začneš graditi procesorje iz tranzistorjev.

ivanuscha ::

Ali je video od zadnjega srečanja že uploadan?

ivanuscha ::

So despite just having the CPU and no other computer accouterments, I could still run a simple program. That's because even though I didn't have any RAM hooked up, the registers were memory enough. And the ROM in this video is just my brain, which is good enough for a short, easy program like this.

What's next?

In videos: a flyover and tour, if that's your sort of thing.

In the machine: RAM, ROM, and hooking up the PC, of course. Then it's a computer.


Nor-mal ::

Bo letos še kako srečanje? Mimogrede, bivši uporabnik "whatever" tukaj :D. Če še bo kako srečanje s Thomasom v glavni vlogi, ziher pridem.
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kako po študiju

Oddelek: Šola
262090 (1056) Double_J
»

Petkova predavanja v Hekovniku (Tehnološki park)

Oddelek: Novice / Ostalo
474638 (2635) Aasimar
»

Predavanje s področja računalniškega vida

Oddelek: Novice / Ostalo
134725 (3575) bozjak
»

Tehnološki park - kako priti zraven

Oddelek: Loža
202951 (2303) fosil

Več podobnih tem