» »

D3d & Visual c++ 6.0

D3d & Visual c++ 6.0

mov ax 0x7c0 ::

Ali kdo ve kje bi lahko našel kakšno literaturo, nima veze v kakšni obliki, ki bi imela vsebino povezano z programiranjem iger v jeziku Visual c++ 6.0. Dobro bi bilo ce bi bile v tej literaturi opisane funkcije iz hader datoteke: D3d.h!

lp, Slavko

Monster ::

MS press ma neko knjigo Inside directX se mi zdi... drugace pa mas nexe nekitzaga tutorialse na netu...(mal googla), nekaj si pa itak dobu zraven directX SDKja

aja pa se vedn oje tu MSDN library :)

bye bye
Ka zaboga...

NoUse4AName ::

cyer^3d ::

GOOD LUCK. thats all.

Senitel ::

Zadnji DirectX, ki je še imel d3d.h je bil DX 7 in glede na to, da si začetnik bi rekel, da še niti nimaš DirectX SDK-ja, right?
No prvi korak je, da si najdeš enga, ki ima ADSL ali pa kabelski modem in si od tukaj: http://msdn.microsoft.com/downloads/sam... snameš DirectX 8.1 SDK. Tukaj zraven dobiš kompletno dokumentacijo z opisom vseh funkcij D3D8 in še za vse ostale komponente (DirectSound,...). Knjig ti pa jaz nebi priporočal takih DirectX specific, ker zelo hitro zastarajo pač pa prej kakšno bolj splošno (ala 3D Game Engine Design by David H. Eberly) ali pa kaj še bolj specifičnega (ala Game Programing Gems by Mark Deloura ali pa Real Time Rendering by Tomas Akenine-Möller and Eric Haines) vendar za te bolj specifične moraš že kar nekaj znat.

Predvsem pa NE začni z unim DirectX-om, ki je zraven Visual C++ 6.0, ker boš obupal preden boš narisal prvi trikotnik. Začni direkt na DX 8.1 nemoreš zgrešit.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
!

[C++] Povezave

Oddelek: Programiranje
4260795 (156) DamijanD
»

[C++ DirectX] DirectSound vodič za začetnike

Oddelek: Programiranje
131742 (1528) W3by
»

Razvoj aplikacij za GPU

Oddelek: Novice / Grafične kartice
182467 (2467) Arthur
»

3D Engine

Oddelek: Programiranje
291823 (1423) helidium

Več podobnih tem