Forum » Programiranje » D3d & Visual c++ 6.0
D3d & Visual c++ 6.0
mov ax 0x7c0 ::
Ali kdo ve kje bi lahko našel kakšno literaturo, nima veze v kakšni obliki, ki bi imela vsebino povezano z programiranjem iger v jeziku Visual c++ 6.0. Dobro bi bilo ce bi bile v tej literaturi opisane funkcije iz hader datoteke: D3d.h!
lp, Slavko
lp, Slavko
Monster ::
MS press ma neko knjigo Inside directX se mi zdi... drugace pa mas nexe nekitzaga tutorialse na netu...(mal googla), nekaj si pa itak dobu zraven directX SDKja
aja pa se vedn oje tu MSDN library :)
bye bye
aja pa se vedn oje tu MSDN library :)
bye bye
Ka zaboga...
Senitel ::
Zadnji DirectX, ki je še imel d3d.h je bil DX 7 in glede na to, da si začetnik bi rekel, da še niti nimaš DirectX SDK-ja, right?
No prvi korak je, da si najdeš enga, ki ima ADSL ali pa kabelski modem in si od tukaj: http://msdn.microsoft.com/downloads/sam... snameš DirectX 8.1 SDK. Tukaj zraven dobiš kompletno dokumentacijo z opisom vseh funkcij D3D8 in še za vse ostale komponente (DirectSound,...). Knjig ti pa jaz nebi priporočal takih DirectX specific, ker zelo hitro zastarajo pač pa prej kakšno bolj splošno (ala 3D Game Engine Design by David H. Eberly) ali pa kaj še bolj specifičnega (ala Game Programing Gems by Mark Deloura ali pa Real Time Rendering by Tomas Akenine-Möller and Eric Haines) vendar za te bolj specifične moraš že kar nekaj znat.
Predvsem pa NE začni z unim DirectX-om, ki je zraven Visual C++ 6.0, ker boš obupal preden boš narisal prvi trikotnik. Začni direkt na DX 8.1 nemoreš zgrešit.
No prvi korak je, da si najdeš enga, ki ima ADSL ali pa kabelski modem in si od tukaj: http://msdn.microsoft.com/downloads/sam... snameš DirectX 8.1 SDK. Tukaj zraven dobiš kompletno dokumentacijo z opisom vseh funkcij D3D8 in še za vse ostale komponente (DirectSound,...). Knjig ti pa jaz nebi priporočal takih DirectX specific, ker zelo hitro zastarajo pač pa prej kakšno bolj splošno (ala 3D Game Engine Design by David H. Eberly) ali pa kaj še bolj specifičnega (ala Game Programing Gems by Mark Deloura ali pa Real Time Rendering by Tomas Akenine-Möller and Eric Haines) vendar za te bolj specifične moraš že kar nekaj znat.
Predvsem pa NE začni z unim DirectX-om, ki je zraven Visual C++ 6.0, ker boš obupal preden boš narisal prvi trikotnik. Začni direkt na DX 8.1 nemoreš zgrešit.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
! | [C++] PovezaveOddelek: Programiranje | 60795 (156) | DamijanD |
» | [C++ DirectX] DirectSound vodič za začetnikeOddelek: Programiranje | 1742 (1528) | W3by |
» | Razvoj aplikacij za GPUOddelek: Novice / Grafične kartice | 2467 (2467) | Arthur |
» | 3D EngineOddelek: Programiranje | 1823 (1423) | helidium |