Forum » Programiranje » Python napaka???
Python napaka???

tadej123321 ::
Napisal sem tale programček v Pythonu a mi javlja napaka. Mi zna kdo povedati kje je napaka?
class Igralec: ime = "" tocke = 0 bonus = 0 def racunajTocke(oseba): return oseba.tocke * oseba.bonus def neki(self): if igralec1.ime=="Janko": return "Fant" else: return "Dekle" igralec1 = Igralec() igralec1.ime = "Janko" igralec2 = Igralec() igralec2.ime = "Metka" konecIgre = 0 print igralec1.ime, "ima stevilo tock", igralec1.racunajTocke() print igralec2.ime, "ima stevilo tock", igralec2.racunajTocke() print igralec1.neki print igralec2.neki

JCD ::
class Igralec(): def __init__(self): self.ime = "" self.tocke = 0 self.bonus = 0
Vedno ko narediš class in hočeš, da ti priredi neke vrednosti že na začetku, moraš uporabiti posebno funkcijo __init__() (konstruktor).
def neki(self): if igralec1.ime=="Janko": return "Fant" else: return "Dekle"
Tukaj malo premisli, kaj hočeš primerjat. Ali boš vedno primerjal igralec1.ime ali self.ime?
print igralec1.neki() print igralec2.neki()
Predvidevam, da hočeš videti, kaj ti vrne metoda. Drugače poizkusi, kaj ti naredi ena stvar in kaj druga.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | rabim pomoc naloga c++Oddelek: Programiranje | 732 (600) | kretze |
» | križci krožci c # (strani: 1 2 )Oddelek: Programiranje | 12205 (10864) | Yacked2 |
» | php stran - problemOddelek: Omrežja in internet | 872 (733) | _n00b_ |
» | Napovedovanje randoma [statistika]Oddelek: Znanost in tehnologija | 1143 (830) | AtaStrudl |
» | [naloga][c++] problemOddelek: Programiranje | 1540 (1368) | StajercSSS |