Forum » Igre » Sword of the Stars (SotS)
Sword of the Stars (SotS)
Kkmardigrce ::
Ker sem že "zašel" na Slo-Tech forum, lahko pa še omenim igro, ki mi je ukradla prenekatero uro v zadnjih letih.
Celoten opis bi žal vzel zelo veliko časa, zato vas bom napotil do mojih opisov igre za StrategyCore - sijajna majhna stran ljubiteljev strategije, ki izvira predvsem od navdušencev za X-COM. Še pomnite, tovariši?
Kakorkoli, Sword of the Stars (SotS) je po mojem mnenju trenutno najboljša vesoljska strategija, če ne že kar strategija nasploh. Nisem si mislil, da bom kdaj rekel kaj tako "bogokletnega", ampak tudi Total War serija se lahko skrije, z Empires vred.
Trenutno ima SotS več nadgradenj;
Born of Blood - BoB
A Murder of Crows - AMoC (kar, zanimivo, pomeni JATA vran, ne umor) in
Argos Naval Yard - ANY (le kakšna dva meseca stara nadgradnja)
Sots in kasneje prvo nadgradnjo BoB sem dobil zastonj od Kerberosa, ker se je StrategyCore prijavil za opis igre, kar sem na lastno pobudo delal jaz. Nato je prišla hčerka, tako da sem AMoC in ANY raje kupil, da mi ne bi kdo očital, kako dolgo traja pisanje opisa. Tako ta opis še ni spisan, je pa v delu za obe nadgradnji.
Naj le še omenim, da ne priporočam nakupa le osnove (SotS), ker je za strategijo nekam prazna. Že s prvim dodatkom (BoB) pa se spremeni v odlično igro, vredno nakupa! AMoC spet doda neverjetno količino nove vsebine in funkcionalnosti, ANY pa še nisem uspel dovolj preigrati, čeprav imam nadgradnjo od dneva izzida. Zaradi spremenljivega "tehnološkega drevesa" v igri rabiš precej iger, da vidiš vse tehnologije, sploh zato, ker jih je ogromno...
Opis SotS na StrategyCore:
http://www.strategycore.co.uk/articles/...
Opis BoB:
http://www.strategycore.co.uk/articles/...
Vnaprej se opravičujem, ker so opisi v angleškem jeziku, a slovenskega res ne razume veliko ljudi. ;) Vsekakor bom odgovoril na vaša vprašanja, če karkoli ne bo jasno.
Nekaj osnovnih poudarkov;
- vsaka rasa (6!) ima svoj način potovanja po vesolju, zaradi česar izgleda igranje z vsako raso kot nova igra! Za razliko od npr. Galactic Civilization serije, kjer se rase razlikujejo po statističnem podatku ali dveh...
- tehnologije, odvisne od rase, s katero igrate
- spremenljivo tehnološko drevo - ne morete se zanašati na neko naučeno strategijo razvoja, ki bi vas priperljala do uspeha, ker vam bo v naslenji igri manjkalo nekaj za to strategijo ključnih tehnologij
- modularne vesoljske ladje, ki jih sestavljate in opremljate sami
- lepa 3D mapa vesolja z neštetimi možnostmi oblik in velikosti galaksije (tudi mapa realnega vesolja do 350 najbljižjih zvezd!)
- bitke v realnem času, kjer lahko gledate, kako vaše kreacije (vesoljske ladje) razbijajo sovrage. Ali pač obratno...
- zelo velika izbira orožja (seveda odvisna od možnosti raziskav v posamezni igri) z res lepimi efekti
ITD ITD.
Celoten opis bi žal vzel zelo veliko časa, zato vas bom napotil do mojih opisov igre za StrategyCore - sijajna majhna stran ljubiteljev strategije, ki izvira predvsem od navdušencev za X-COM. Še pomnite, tovariši?
Kakorkoli, Sword of the Stars (SotS) je po mojem mnenju trenutno najboljša vesoljska strategija, če ne že kar strategija nasploh. Nisem si mislil, da bom kdaj rekel kaj tako "bogokletnega", ampak tudi Total War serija se lahko skrije, z Empires vred.
Trenutno ima SotS več nadgradenj;
Born of Blood - BoB
A Murder of Crows - AMoC (kar, zanimivo, pomeni JATA vran, ne umor) in
Argos Naval Yard - ANY (le kakšna dva meseca stara nadgradnja)
Sots in kasneje prvo nadgradnjo BoB sem dobil zastonj od Kerberosa, ker se je StrategyCore prijavil za opis igre, kar sem na lastno pobudo delal jaz. Nato je prišla hčerka, tako da sem AMoC in ANY raje kupil, da mi ne bi kdo očital, kako dolgo traja pisanje opisa. Tako ta opis še ni spisan, je pa v delu za obe nadgradnji.
Naj le še omenim, da ne priporočam nakupa le osnove (SotS), ker je za strategijo nekam prazna. Že s prvim dodatkom (BoB) pa se spremeni v odlično igro, vredno nakupa! AMoC spet doda neverjetno količino nove vsebine in funkcionalnosti, ANY pa še nisem uspel dovolj preigrati, čeprav imam nadgradnjo od dneva izzida. Zaradi spremenljivega "tehnološkega drevesa" v igri rabiš precej iger, da vidiš vse tehnologije, sploh zato, ker jih je ogromno...
Opis SotS na StrategyCore:
http://www.strategycore.co.uk/articles/...
Opis BoB:
http://www.strategycore.co.uk/articles/...
Vnaprej se opravičujem, ker so opisi v angleškem jeziku, a slovenskega res ne razume veliko ljudi. ;) Vsekakor bom odgovoril na vaša vprašanja, če karkoli ne bo jasno.
Nekaj osnovnih poudarkov;
- vsaka rasa (6!) ima svoj način potovanja po vesolju, zaradi česar izgleda igranje z vsako raso kot nova igra! Za razliko od npr. Galactic Civilization serije, kjer se rase razlikujejo po statističnem podatku ali dveh...
- tehnologije, odvisne od rase, s katero igrate
- spremenljivo tehnološko drevo - ne morete se zanašati na neko naučeno strategijo razvoja, ki bi vas priperljala do uspeha, ker vam bo v naslenji igri manjkalo nekaj za to strategijo ključnih tehnologij
- modularne vesoljske ladje, ki jih sestavljate in opremljate sami
- lepa 3D mapa vesolja z neštetimi možnostmi oblik in velikosti galaksije (tudi mapa realnega vesolja do 350 najbljižjih zvezd!)
- bitke v realnem času, kjer lahko gledate, kako vaše kreacije (vesoljske ladje) razbijajo sovrage. Ali pač obratno...
- zelo velika izbira orožja (seveda odvisna od možnosti raziskav v posamezni igri) z res lepimi efekti
ITD ITD.
XsenO ::
Imperium Galactica 1 in 2 (1 lihkar spet preigravam)
Galactiv civilization 2 s dodatki
in predvsem
MAster of orion 2
so najboljše vesoljske 4X strategije (no morda lahko še Sins of the solar emprie dodamo). Ostalo pa je imho govno.
Galactiv civilization 2 s dodatki
in predvsem
MAster of orion 2
so najboljše vesoljske 4X strategije (no morda lahko še Sins of the solar emprie dodamo). Ostalo pa je imho govno.
1 + 1 = 1
Kkmardigrce ::
Imperium Galactica 1 in 2 (1 lihkar spet preigravam)
Galactiv civilization 2 s dodatki
in predvsem
MAster of orion 2
so najboljše vesoljske 4X strategije (no morda lahko še Sins of the solar emprie dodamo). Ostalo pa je imho govno.
Preigral vse zgoraj našteto. VSE se skrije, zato sem pa objavil še tukaj. Glede na to, kako fenomenalna igra je, si zasluži več reklame. IGN je žal zelo spaktiran s Stardock-om, tako da promovirajo samo Galactic Civilisations serijo, ki je dejansko PODEN proti SotS.
Informativno; moj opis za Sins of a Solar Empire:
http://www.strategycore.co.uk/articles/...
Mogoče zanimiv za MP, kot grajenje imperija pa brez veze.
Berserker ::
Kaj so kakšni modi za tole recimo stargate ali starwars, igram sicer sins of solar empire ki sem se ga naveličal skoraj , vendar ni dobene vesoljske stategije skoraj ko si gradiš sam ladje jih opremljaš pa podobno. Tole sem sicer prvič zasledil upam da je dobra igra.
Kkmardigrce ::
Kaj so kakšni modi za tole recimo stargate ali starwars, igram sicer sins of solar empire ki sem se ga naveličal skoraj , vendar ni dobene vesoljske stategije skoraj ko si gradiš sam ladje jih opremljaš pa podobno. Tole sem sicer prvič zasledil upam da je dobra igra.
Modifikacij je kar nekaj, vendar jih nisem nikoli igral. Enostavno nisem čutil potrebe po tem, ker je že 6 popolnoma različnih ras zame VEČ kot dovolj.
Zgolj kot primer;
Hiverji imajo sistem "Stargate", kar pomeni, da morajo STL (pod svetlobno hitrostjo) privleči vrata, potem pa lahko teleportirajo.
Ljudje smo omejeni na naravne povezave med zvezdami (ukrivljen prostor pa to), po njih pa smo najhitrejša rasa. Lahko sicer potujemo povesolju tudi brez povezav, vendar res počasen STL. Uporabno samo pri zvezdah, kjer sploh ni povezave (zelo redko, se pa zgodi).
Zuuli sami delajo povezave, "ranijo" vesolje, vendar so omejeni s številom povezav (odvisno od tehnologije) in so počasnejši od nas.
Liiri, Tarke in Morrigiji potujejo FTL (hitreje od svetlobe) od poljubne zvezde do poljubne zvezde, vendar so med njihovimi načini potovanja pomembne razlike; Liiri potujejo veliko počasneje v okolici zvezd, Morrigiji potujejo hitreje, če je v njihovi jati več ladij in različnih velikosti itd..
Igro lahko nastaviš tudi tako, da so vsi igralci iste rase, kar spet naredi igro popolnoma drugačno. Sicer lahko delaš poljubne "koktejle" ras.
Edino kar je treba povedati, je to, da to res ni igra, kjer bi si vzel pet minut za zabavo. Da jo spoznaš, rabiš kar nekaj ur igranja (prava strategija pač), vredna je pa vsake sekunde.
Sinsov sem se naveličal zelo hitro, pravzaprav sem jo imel dovolj že ob dokončanju opisa za StrategyCore. Od takrat sem jo zagnal samo še enkrat - in šel nazaj na SotS.
Rotaidal ::
Kakorkoli, Sword of the Stars (SotS) je po mojem mnenju trenutno najboljša vesoljska strategija, če ne že kar strategija nasploh. Nisem si mislil, da bom kdaj rekel kaj tako "bogokletnega", ampak tudi Total War serija se lahko skrije, z Empires vred.
Najprej rečeš najboljša vesoljska strategija, pol pa rečeš, da se lahko tw skrije... tu nekaj ne štima.
Najprej rečeš najboljša vesoljska strategija, pol pa rečeš, da se lahko tw skrije... tu nekaj ne štima.
Kkmardigrce ::
Najprej rečeš najboljša vesoljska strategija, pol pa rečeš, da se lahko tw skrije... tu nekaj ne štima.
Heh, odebelil si premalo teksta... "če ne že kar strategija nasploh".
Priznam, da ne morem biti popolnoma objektiven, ker mi je grajenje imperija v vesolju še posebej všeč. Med vesoljskimi strategijami bi SotS v vsakem primeru ocenil najbolje. Nekomu pa 3D mapa, vesoljske ladje, laserji in podobno pač ne pomeni nič... Tak pač ne more oceniti SotS-a bolje kot TW, kjer gre za koljac z meči - in to ima poseben čar.
EDIT: Sicer pa nisem objavil novice zato, da bi ljudi prepričeval, tako da ne mislim zagovarjati česarkoli. Hotel sem vas le opozoriti na vesoljsko strategijo, ki je res odlična. Če je komu boljši GC2 ali karkoli že, zakaj ne? Ko spišem še opis zadnjih dveh dodatkov, bom objavil tudi tukaj, da pač lahko prebere, kdor hoče. In kdor govori angleško, čeprav to tukaj verjetno ni problem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Kkmardigrce ()
ABX ::
Ne vem zakaj, ampak jaz po Master of Orion 2 nisem več igral vesoljskih strategij, enostavno me niso več potegnile.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Berserker ::
Men je skoraj potegnil X3 terrain(sicer ni stategija) sam sem imel premalo časa na voljo, probal sem se nexsus z modi pa ta sins of solaris empire druga pa še nisem probal.
Daj malo razloži se to prosim:
- spremenljivo tehnološko drevo - ne morete se zanašati na neko naučeno strategijo razvoja, ki bi vas priperljala do uspeha, ker vam bo v naslenji igri manjkalo nekaj za to strategijo ključnih tehnologij
- modularne vesoljske ladje, ki jih sestavljate in opremljate sami
Daj malo razloži se to prosim:
- spremenljivo tehnološko drevo - ne morete se zanašati na neko naučeno strategijo razvoja, ki bi vas priperljala do uspeha, ker vam bo v naslenji igri manjkalo nekaj za to strategijo ključnih tehnologij
- modularne vesoljske ladje, ki jih sestavljate in opremljate sami
Kkmardigrce ::
- spremenljivo tehnološko drevo - ne morete se zanašati na neko naučeno strategijo razvoja, ki bi vas priperljala do uspeha, ker vam bo v naslenji igri manjkalo nekaj za to strategijo ključnih tehnologij
Vsaka rasa ima določen % možnosti, da dobi neko tehnologijo - razen tehnologij, ki so vedno dostopne vsem ali pa so vezane le na posamezno raso. Tako ima vsaka rasa svoje "preferenčne" tehnologije, za katere ima več možnosti, ni pa to nikakršno zagotovilo, lahko se ti odpre na čisto drugem področju. Če npr. obožuješ opremljati svoje ladje z žarkovjem ene sorte, ti v trenutni igri morda ne bodo dostopni, ker je igra pač "izžrebala", da v tej igri te tehnologije nimaš dostopne. Seveda to pomeni, da ti niso dostopne niti tehnologije, ki iz nje izvirajo (npr. še boljše žarkovje ).
Zaradi tega ima SotS res ogromno možnih tehnologij, da imaš v vsaki igri vseeno veliko izbire.
S servisnimi ladjami pa lahko po zmagani bitki tehnologijo tudi najdeš v razbitinah in tako do nje vseeno prideš.
- modularne vesoljske ladje, ki jih sestavljate in opremljate sami
Vsaka ladja je sestavljena iz treh sekcij; komandne, namenske (mission) in pogonske. Od začetka imaš precej malo izbire, z razvojem pa dobiš nove in nove možnosti za posamezne sekcije. Na koncu imaš giganstko število možnih kombinacij, kako sestaviti svoje ladje.
Opremljaš tudi orožje. Ladje imajo majne, srednje in velike kupole. Manjše orožje lahko montiraš tudi v večje sekcije (in tako dobiš izvedbo z več cevmi). ITD. Preberi opise na Strategy Core, osnove se niso spremenile.
Berserker ::
Evo sem začel igrat z vsemi dodatki da ugotovim kakšna je, če mi bo všeč si bom kupil, igram trenutno z vsemi dodatki, mal sem še zmeden naučil sem se ladje pošiljat na druge planete pa jih kolonizirat, glede research je torej finta v tem da odkriješ čim boljšo tehniko za oborožitev ladij in bolj napredne opreme. Torej če sem te prav razumel so ti določene raziskave in tehnologije random zakljenjene ker jih nikoli nisi odkril oz ker je igra tako določila, čeprav lahko prideš do te tehnologije po drugi poti čez raziskave drugih tehnologij ? Sicer sem pa malce pričakoval da bo imel več možnosti upravljanja na planetih, postavljanje baz v orbiti podobno kot sins druga zgleda kr dobro glede na videno , pri sins so vse rase bile podobne :enak način grajenja ladij, enak način potovanja:hiperprostor, enaka ekonomija, cilji le podoba ras je bila drugačna upam pri tej igri ni tako.
Bolf3nk ::
Kakorkoli, Sword of the Stars (SotS) je po mojem mnenju trenutno najboljša vesoljska strategija, če ne že kar strategija nasploh.
http://www.joker.si/igre.php?rubrika=4&...
laught ::
hahaha legenda, in potem eni to primerjajo s total war pa sins of solar empire pa podobnimi, owned.
Stra ::
Kakšna je kaj diplomacija v tej igri? Tam v reviewu berem, da nima ravno dosti opcij. Se dogajajo take, da te kakšna rasa kar tako na lepem napade, kljub prijateljskim odnosom?
Tam v Jokerju igra ni bila ravno dobro ocenjena, ti torej predlagaš, da se obenem namesti še vse dodatke, kar naj bi Jokerjevo oceno (če se tako izrazim) kar fajn dvignilo?
Tam v Jokerju igra ni bila ravno dobro ocenjena, ti torej predlagaš, da se obenem namesti še vse dodatke, kar naj bi Jokerjevo oceno (če se tako izrazim) kar fajn dvignilo?
bluefish ::
Meni osebno je bila dobra Homeworld strategija.Še en glas.
Sicer je bil prvi del kar zahteven, ko je bilo potrebno sproti oskrbovati še tako male bojne enote in priznam, da igre nikoli nisem končal, ker se mi je totalno zataknilo pri eni od stopenj.
HW2 pa je bila odlična, da ne govorimo o grafiki.
Kkmardigrce ::
Kakorkoli, Sword of the Stars (SotS) je po mojem mnenju trenutno najboljša vesoljska strategija, če ne že kar strategija nasploh.
http://www.joker.si/igre.php?rubrika=4&...
Tudi sam sem opisal osnovo precej kritično. In je ne priporočam. Z dodatki je odlična.
Na HW; to sploh ni strategije. Gre za taktično igro, ki nima veze z grajenjem imperija. Enako kot Nexus: The Jupiter Incident. Obe dobri igri.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Kkmardigrce ()
Rotaidal ::
Meni osebno je bila dobra Homeworld strategija.Še en glas.
Sicer je bil prvi del kar zahteven, ko je bilo potrebno sproti oskrbovati še tako male bojne enote in priznam, da igre nikoli nisem končal, ker se mi je totalno zataknilo pri eni od stopenj.
HW2 pa je bila odlična, da ne govorimo o grafiki.
Hehe ja. Prvi del je bil zajeban u pm Drugi del pa malo prelahki, sploh ko dobiš ono "ladnjico" od alienov
Po tihem se govori od HW3. Upam, da bo kaj iz tega
Berserker ::
Kaj pri Homeworld seriji lahko igraš, kotroliraš oz upravljaš z matičnimi ladjami , križarkami in ne samo z kakšnimi lovci.
Kkmardigrce ::
Z vsem.
Ja, res je. Ko končaš misijo, te igra prestavi v naslednjo itd. Gre za zgodbo, ki jo igraš. Zato je igra dobra enkrat in neprebavljiva velikokrat. Razen če res rad večkrat preigravaš isto zgodbo. Žal je tako z bolj ali manj vsemi taktičnimi igrami.
Zato imam raje prave strategije. Vsaka igra, ki si jo nastaviš, je zgodba zase. Seveda brez filmčkov, kar obstaja pri HW seriji, Nexusu itd..
Berserker ::
X3 serija je nekakšna igra kjer delaš kar hočeš, ladjo nadgrajuješ, zelo veliko podrobnosti kar se dotlej nisem opazi lv dobeni igri. Sam igra je enostavna pretežka, meji9 pa na pol stategijo oz ponekod piše da je trgovska simulacija. Recimo pri sins of solar empire bi rad videl da bi bilo mogoče ladje malo predelat, zamenjtat, orožije, dodat močnejše ščite, boljši pogon, popolnoma sam sestavit svoj model ladje, recimo oblikovat celotno podobo ladje sam in ne samo zamenjava nekaterih delov ladje.
Kkmardigrce ::
Ne vem, kako se nisem prej spomnil... Link do tutorial filmčkov, da si lahko zastonj (legalno) pogledate, kako izgleda igra.
http://sots.rorschach.net/Category:Video
Pravzaprav bi ogled teh filmčkov priporočil vsakemu, ki kupi igro, ker mu bodo prišparali veliko branja in iskanja po priloženih knjigicah (PDF) in omogočili videti tudi par trikov, ki jih v knjigicah ni.
So pa sicer ti filmčki vidni kot učna kampanja v igri (kar marsikdo spregleda).
Začnite npr. z game setup, pa dalje na strategic turn itd. Zadnji je AMoC economy (če se ne motim), za ANY pa ni še nobenega - se pa sama igra res ni spremenila, dodane so le nove tehnologije, orožja in modili za ladje.
http://sots.rorschach.net/Category:Video
Pravzaprav bi ogled teh filmčkov priporočil vsakemu, ki kupi igro, ker mu bodo prišparali veliko branja in iskanja po priloženih knjigicah (PDF) in omogočili videti tudi par trikov, ki jih v knjigicah ni.
So pa sicer ti filmčki vidni kot učna kampanja v igri (kar marsikdo spregleda).
Začnite npr. z game setup, pa dalje na strategic turn itd. Zadnji je AMoC economy (če se ne motim), za ANY pa ni še nobenega - se pa sama igra res ni spremenila, dodane so le nove tehnologije, orožja in modili za ladje.
Kkmardigrce ::
Še zadnji opis SotS-a za dodatka A Murder of Crows in Argos Naval Yard.
http://www.strategycore.co.uk/articles/...
http://www.strategycore.co.uk/articles/...
Kkmardigrce ::
Če koga slučajno zanima, kako igra izgleda, si lahko pogleda opisa dejanskega igranja (after-action report). Polno slik in še par filmčkov sem zajel, da je predstava lažja.
Igra z raso Morrigi (že končana);
http://www.strategycore.co.uk/forums/So...
Igra s Hiverji (v teku);
http://www.strategycore.co.uk/forums/Hi...
Igra z raso Morrigi (že končana);
http://www.strategycore.co.uk/forums/So...
Igra s Hiverji (v teku);
http://www.strategycore.co.uk/forums/Hi...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Najboljša igra (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 19279 (7688) | oo7 |
» | Nexus 2: The Gods AwakenOddelek: Igre | 1032 (812) | Berserker |
» | Sodobne 4X igre, ki niso kup govna?Oddelek: Igre | 1994 (1229) | Zmajc |
» | Igre v letu 2010. (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 28749 (25416) | Berserker |
⊘ | Vesoljske strategijeOddelek: Igre | 1350 (1132) | Rotaidal |