Forum » Programiranje » [JAVA]Barvni string v labeli
[JAVA]Barvni string v labeli

Villain ::
Kako bi naredil, da bi spodnji string se na GUI prikazal v barvi (rdeča, zelena)?
if(hours == 0 && minutes == 0 && seconds == 0){ jLabel2.setText("Get ready"); }

Villain ::
Nope ne dela. Tale error dobim
File: C:\Java Programs\New Folder\matura.java [line: 78]
Error: C:\Java Programs\New Folder\matura.java:78: cannot find symbol
symbol : variable Color
location: class matura
File: C:\Java Programs\New Folder\matura.java [line: 78]
Error: C:\Java Programs\New Folder\matura.java:78: cannot find symbol
symbol : variable Color
location: class matura

Infinity ::
a si importov use knjižnce potrebne za color?
če slučajn nimaš dodaj na začetk "import java.awt.*;" ali pa "improt java.awt.Color;"
če slučajn nimaš dodaj na začetk "import java.awt.*;" ali pa "improt java.awt.Color;"

Villain ::
Najlepša hvala zdaj dela.
Ker se mi ne splača odpirati nove teme, bom kar tukaj vprašal. V Javi sem naredil TIMER. Če pogledate kodo lahko vidite da bo čas "štelo" do 3h ur in 45 minut. Kako bi zdaj ta timer povezal z ProgressBarjem?
Ker se mi ne splača odpirati nove teme, bom kar tukaj vprašal. V Javi sem naredil TIMER. Če pogledate kodo lahko vidite da bo čas "štelo" do 3h ur in 45 minut. Kako bi zdaj ta timer povezal z ProgressBarjem?
int delay = 1000; //milliseconds ActionListener taskPerformer = new ActionListener() { int sekunde = 0; int minute = 0; int ure = 0; public void actionPerformed(ActionEvent evt) { jLabel1.setText(ure + ":" + minute+ ":" + sekunde +""); if(ure == 3 && minute == 45) { ((Timer)evt.getSource()).stop(); } sekunde++; if(sekunde == 60){ sekunde = 0; minute++; if(minute == 60){ minute = 0; ure++; } }

Infinity ::
Imaš to ProgressBar kodo že spisano?
drugače pa imaš tukaj en tutorial http://athene.riv.csu.edu.au/java-tut/u...
če pa misliš sam naresti animiran progress bar pa ti priporočam da se najprej poglobiš v multithreading in si pogledaš par tutorialov na temo java animacije
drugače pa imaš tukaj en tutorial http://athene.riv.csu.edu.au/java-tut/u...
če pa misliš sam naresti animiran progress bar pa ti priporočam da se najprej poglobiš v multithreading in si pogledaš par tutorialov na temo java animacije

Villain ::
Dodan imam gradnik. Nič posebnega nisem delal. Bom si ogledal malo ta tutorial vendar dvomim da bom zmogel sam-

Infinity ::
Za ta gradnik ne vem. V keri knjižnici se nahaja, ali si ga sam spisal. fajn bi bilo da bi kaj več povedal.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | java pomoč, verjetno event handlerOddelek: Programiranje | 1084 (917) | Chandler258 |
» | [Java] Zagon appleta v HTMLOddelek: Programiranje | 1577 (1399) | Bela01 |
» | [JAVA] branje iz datotekeOddelek: Programiranje | 2436 (2071) | Bela01 |
» | [Java]VprašanjaOddelek: Programiranje | 2128 (1596) | Bela01 |
» | [Java] ZmešnjavaOddelek: Programiranje | 2100 (1605) | ]Fusion[ |