» »

Katero kolo

Katero kolo

««
84 / 110
»»

energetik ::

Decathlon ta poceni otroško kolo je povsem ok, če je pravilno nastavljeno. Naše ni bilo, preden sem ga dal tamali, sem ga dal za pol ure na stojalo in vse naštelal v nulo. Tudi kolesni ležaj je bil preveč zategnjen. Ampak serviser in še kdo bi rekel da je zanič kolo.
Je pa res, da sem jaz praktično od 1. razreda OŠ preživel ob šraufanju biciklov, par sem jih cele podrl in sestavil nazaj, zato je zame servis mala malica.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Scorpy84 ::

Kolesa imajo dobra (okvir), glede na to da obesijo gor shimano/sram. Tiste njihove poceni znamke od opreme ne poznam, niti berem, ker ocitno uporabniki niso v takih zdruzenjih? Kritiziram samo osebje, ker imajo same studente. Nic narobe, ampak oni predstavljajo podjetje, njim pa je vseeno. Pohvalim pa, da ti poiscejo izdelek takoj, kaj vec pa ze nimajo znanja.

issak ::

Microshift je znana, dobra budget znamka opreme. Za Promax sem že slišal, budget zavore... pri tem sicer ne bi šparal, amapk za po ravnem pri 25kmh bodo čisto ok. Prowheel gonilka je pa verjetno samo malo težja od bolj znanih znamk, kaj dosti pri gonilkah ni za zafrknit.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2

Badwolff ::

Canyon sem naročil v nedeljo, v sredo je bil že doma.

tonttu ::

@Badwolff ti zelim da ne bos imel nobenih problemov z njim, ker v nasprotnem primeru.... ;)

MTB4life ::

-ninja-91- je izjavil:

Malo berem po redditu o debati QR vs thru axle na hardtail MTBjih. Lani sem kupoval kolo in je edini bajk za katerega sem dobil dovolj velik okvir znotraj budgeta bila Kona Mahuna 2021 v XL velikosti, ki ima spredaj in zadaj QR. Za rekreativno rabo po gozdnih poteh pri mojih 95kg je to pomojem good enough. Če prav razumem moraš biti precej napreden kolesar, da lahko kolo sploh priteraš do mej, kjer boš na spustih čutil razliko? Kakšne izkušnje ste imeli ostali s prehodom na thru standard?

Za to kar je kolo narejeno je QR popolnoma ok. Kot so že predhodniki omenili, slabost QR-a je, da nikoli ne zadaneš enake pozicije in lahko diski drgnejo po ploščicah, kar moraš posledično skoraj vsakič nastavljat zavorno čeljust.
Thruaxle je za bolj kompaktna os, uporablja se jo, kjer so sile malo večje, kot so pri uporabi XC kolesa; trail, enduro, DH,... Tudi če bi imel thru axo, nimaš primernih obročev,...

tonttu ::

Cisto tako... se v letu 2023 sploh se dobi (spodoben) mtb, ki ne bi imel thru akse?

Big Poppa ::

tonttu je izjavil:

Cisto tako... se v letu 2023 sploh se dobi (spodoben) mtb, ki ne bi imel thru akse?

Kolikor sem gledal je cube ful vztrajen s tem qr, tudi štromar za skoraj 3k ima spredaj qr, kar je po moje kr absurd. Ne rečem pri bajku za 500 eur... Ko sem jaz kupoval hardtail mi je bil to prvi pogoj, da ima thruaxle spredaj in zadaj. Vse ostalo lahko enostavno nadgradiš, s qr si pa obsojen na tisto žalost od 5 mm palčke skozi felgo.

energetik ::

Pa ti veš, da tista palčka zgolj drži akso na pravem mestu? Sama aksa in obe matici sta tisto, kar dejansko prenaša sile.
Skratka QR vozim že 25let, pa niti 1x samkrat ni bilo ene težave zaradi tega, vedno pade kolo na isto mesto, nikoli niti najmanjšega popuščanja.
vires in numeris

Kalibri ::

Big Poppa je izjavil:

tonttu je izjavil:

Cisto tako... se v letu 2023 sploh se dobi (spodoben) mtb, ki ne bi imel thru akse?

Kolikor sem gledal je cube ful vztrajen s tem qr, tudi štromar za skoraj 3k ima spredaj qr, kar je po moje kr absurd. Ne rečem pri bajku za 500 eur... Ko sem jaz kupoval hardtail mi je bil to prvi pogoj, da ima thruaxle spredaj in zadaj. Vse ostalo lahko enostavno nadgradiš, s qr si pa obsojen na tisto žalost od 5 mm palčke skozi felgo.

5mm je dovolj za natezne sile pri armiranju betona, pa ne bo za natezno silo, ki povzroča trenje, ki drži pickl na mestu.... preizkušena tehnika je to.

mikhaair ::

Se malo o čeladah. Mam eno Specialized MTB, super stoji na glavi, mips, vpija pot, vendar ko se napije potu, pol pa seveda curlja. Ali obstaja kakšna čelada, ki dejansko preprečuje vedno curljanje s cela na nos, očala itd?
Pa še ena za majstre. Račna, zakaj so boljše glasnejše? Al se to meni samo zdi?

Badwolff ::

Ne.
Niso.

</head> ::

Za švic eni priporočajo GUTR. Dejansko žleb za na čelo: https://www.sweatgutr.com/

Freewheeli so glasni zato, ker je folk glup in jih kupuje. Trenutno marketing pusha glasne freewheele, čez čas vam bodo pa tihe prodajali kot novo čudo. Performančnih prednosti ni.

tonttu ::

Tisto jebeno brencanje je najbolj bolana stvar, kar jih je. Sicer je ideja precej slabo izvedena (zacuda se tudi Japoncem kdaj ponesreci), tako da verjetno naslednji hub ne bo vec XTR, ampak ni lepsega kot Shimanotov microspline in njihova racna, ki je cisto tiha ko odklopi.

Scaramouche3 ::

Gledam čelade in Troy Lee se mi zdi ok, kaj maste vi?

Badwolff ::

Bell

Klamzi ::

Rudy Project Zumax. Takrat probal malo morje čelad, pa se mi je ta najbolje usedla na glavo.
Kar se tiče zaščite je opravila svoje, tako da je tud pri meni čas za novo.

Glede novih račn pa bruh, edina "prednost" je da ne rabiš zvončka =)

issak ::

Scaramouche3 je izjavil:

Gledam čelade in Troy Lee se mi zdi ok, kaj maste vi?


Tisto ki mi paše na glavo, probal 10 znamk in še več različnih modelov, ampak moja glava izgleda da je kompatibilna samo s Specialized čeladami. Tako da imam to, prej Align mips, zdaj Centro mips.
Skoraj ok mi paše tudi nekaj modelov Smith čelad, tako da me mika vzeti eno za malo bolj MTB teren.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: issak ()

b4d ::

Glasnost racne je modna muha, nima vpliva na delovanje. Imas podpornike Onyxa, ki je popolnoma tih, ker se kao bolje potem peljes, bolj cutis cebele in naravo. Imas podpornike cebelnatih racen, ki pravijo da jih potem medvedi in pohodniki bolje slisijo.

DTswiss (in verjetno nekaj ostalih) lahko malo bolj namazes in s tem utisas, ce das cisto malo masti pa poje kot zaga.

A o PoE in kotih ter pedal kick-backu ste se ze kaj kregali, to je sele zanimivo? :D

Pod celado mogoce pomaga kaksen trak tanek, da ti vsaj preusmeri pot, meni pac tece.

Sam sem prej imel Rudy, zadnjih nekaj let POC, gres probat kaj ti sede na glavo in potem gledas obliko/dizajn. Pa ne dat 300 eur za celado, ki jo potem po padcu ne bos mogel zamenjat in ponovno financirat.
b4d.sablun.org

Kawhi ::

Sam vozim že leta na gorskem dtswiss in mi je fajn da poje da me na singlcah slišijo pohodniki. Mal nazaj zavrtiš pa je namest zvonca.

IL_DIAVOLO ::

Po kar nekaj prebranega materiala okoli mehanskih in hidravličnih bremz, me nekako vlece k hidravliki.

Scott speedster gravel 30

https://www.grasca.si/kolesa/speedster-...

Cube

https://energijabikes.com/kategorije/ce...

Zakaj je scott toliko drazji ob precej enaki opremi?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Kalibri ::

mikhaair je izjavil:

Se malo o čeladah. Mam eno Specialized MTB, super stoji na glavi, mips, vpija pot, vendar ko se napije potu, pol pa seveda curlja. Ali obstaja kakšna čelada, ki dejansko preprečuje vedno curljanje s cela na nos, očala itd?
Pa še ena za majstre. Račna, zakaj so boljše glasnejše? Al se to meni samo zdi?

Uporabiš bandano.

PacificBlue ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Po kar nekaj prebranega materiala okoli mehanskih in hidravličnih bremz, me nekako vlece k hidravliki.

Scott speedster gravel 30

https://www.grasca.si/kolesa/speedster-...

Cube

https://energijabikes.com/kategorije/ce...

Zakaj je scott toliko drazji ob precej enaki opremi?


Hidravlicne zavore so boljse. Minus je edino, da cvilijo v mokrem. Lahk pa zamenjas kovinske ploscice z organskimi(zmes kevlarja, gume pa silike), pa cviljenja ne bo več, se pa mal prej obrabijo, samo so prijaznejse do disk zavor.
Pri Scottu mal plačaš znamko, čeprav okvirje večinoma za vse znamke koles dela Giant.
I&#8217;m out.
:3

IL_DIAVOLO ::

Tnx kaj pa menjalnik? Cube ex ima 1x11, cube pro in scott imata 2x10, kar naj bi bilo boljse pri vzponih.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

PacificBlue ::

Ja, mal več razpona imaš z 2x10.
Zdaj če si bolj začetnik, ti bo lazje z 2x10.
Se pa navadiš tudi z 1x11. Je bolj simple sistem, imas samo eno rocko za menjavanje prestav, pa malo teze odpade(kakih 200g), ker imas samo zadaj menjalnik.
I&#8217;m out.
:3

Kalibri ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Tnx kaj pa menjalnik? Cube ex ima 1x11, cube pro in scott imata 2x10, kar naj bi bilo boljse pri vzponih.

Boljše pri vzponih je vseeno 1x11 zaradi razmerij.
Boljše za vse je pa 2x10. Zelo verjetno se razmerje na ta malem spredaj in ta velikem zadaj približa 1x11. 1x11 je muka po ravnem, ko bi šel bolj hitro, pa tam nekaj mlinčkaš.

PacificBlue ::

Ja, naceloma ce se vozi bolj asfalt oz da ni tako razgiban teren je boljse 2x10..tam pa kjer je pa raznolik teren pa moras hitreje menjat prestave pa ima prednost 1x11.
Odvisno kje in kako se vozi.
I&#8217;m out.
:3

issak ::

Kalibri je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Tnx kaj pa menjalnik? Cube ex ima 1x11, cube pro in scott imata 2x10, kar naj bi bilo boljse pri vzponih.

Boljše pri vzponih je vseeno 1x11 zaradi razmerij.
Boljše za vse je pa 2x10. Zelo verjetno se razmerje na ta malem spredaj in ta velikem zadaj približa 1x11. 1x11 je muka po ravnem, ko bi šel bolj hitro, pa tam nekaj mlinčkaš.


> Boljše pri vzponih je vseeno 1x11 zaradi razmerij
Ne bo držalo, pri omenjenih kolesih ima 2x10 najnižje razmerje 30/34=0,88, 1x11 pa 40/42=0,95. Imam/imel oba, 2x11 z razmerjem 30/34 gre lažje v klanec. S sprednjim zobnikom 40T, bi za enako razmerje rabil 46T kaseto. Razen če misliš 11 > 10, ker so manjši preskoki med prestavami, kar drži. Ampak 1x11 ima še vedno večje preskoke kot 2x10.

> 1x11 je muka po ravnem
Ni, gre 40kmh pri normalni kadenci 85, kar mislim da je za povprečnega gravel kolesarja, ki ne tekmuje na cestnih kriterijih, dovolj. Pri 100 kadence, kar bi lahko smatrali za mlinček, gre 48kmh (vrh glave). Po klancu dol pa pač spustiš, tam boš tudi 46/11 mlinčkal, ko je klanec enkrat dovolj strm. Če ti gre res prepočasi, je možnost zamenjati sprednji zobnik na 42T, s čimer dobiš 50.6 kmh/100 kadence.

Ravno sem menjal iz 2x11 na 1x11, in mi malo zmanjka za v res strme klance (bom menjal na 46T kaseto), za normalno vožnjo je pa enostavnost enega menjalnika super. Končne hitrosti mi do zdaj še ni zmanjkalo, višji preskoki med prestavami me pa tudi ne motijo.

Če je 1x11 dovolj za tega mojstra, bo dovolj tudi za nas tukaj, in še posebej za začetnike.
https://drugarunda.si/najdaljsa-gravel-...
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: issak ()

fishsticks ::

Pozdravljeni,

prosim vas za pomoč / nasvet pri nakupu MTB kolesa.
Dimenzije 190cm 110kg. Vozim se večinoma na asfaltu, makadamu in obćasno po gozdnih poteh. Moja poti so dolge od 75 - 120 km, gonim na moc in za kondicijo.
Trenutno imam 4 leta starega Scott Scale 960, katerega bi rad zamenjal. Kaj mislite o Canyon 8, 9 in da naknadno zamenjam plašče ?

Budget max 2k eur .

b4d ::

Kaj te moti pri trenutnem kolesu, cesa si zelis?

Pri Canyonu bos moral se model navesti, stevilke povejo zgolj nivo opreme.
b4d.sablun.org

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: b4d ()

PacificBlue ::

Za tak stil voznje bi raje sam izbral gravel ali pa enduro cestno kolo.
Scotta lahk se vedno obdrzis:)
I&#8217;m out.
:3

fishsticks ::

Grand Canyon 8 in Grand Canyon 9.
Kolo mi je sicer ok, vendar mi gre na živce, ker skozi nekaj poka in vozim po servisih( še pridobivam izkušnje, da bi si servisiral sam).
Na servisu so mi namignili, da bi si mogoče omislil "moćnejše" kolo..

issak ::

To niso kolesa za "cesto, makadam in občasno gozdne poti", gume, geometrija in predvsem prestavna razmerja niso narejena za to. Od Canyona bi bil za tak terem bolj primeren Grail ali Grizl.

Mogoče ga pelji na drug servis, če pri tem ne znajo odkriti pokanja. Je pa tudi tako da pri vožnji po pesku, se prah zažre v vsako možno špranjo, in slej kot prej začne kaj "pokati". Mogoče bi ga bilo potrebno povsem razdreti, očistiti in namazati.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2

ZveeZ ::

Tudi jaz glasujem za en konkreten servis ter po potrebi upgrade kake komponente (v kolikor ti geometrija okvirja ustreza).
Zmetat 2k za novo kolo, ki bo v bistvu enako, le z novejsimi komponentami, nima smisla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

IL_DIAVOLO ::

Glede na klance ki jih mislim premagati, bo ocitno 2x10 kar prava izbira.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

mikhaair ::

fishsticks je izjavil:

Pozdravljeni,

prosim vas za pomoč / nasvet pri nakupu MTB kolesa.
Dimenzije 190cm 110kg. Vozim se večinoma na asfaltu, makadamu in obćasno po gozdnih poteh. Moja poti so dolge od 75 - 120 km, gonim na moc in za kondicijo.
Trenutno imam 4 leta starega Scott Scale 960, katerega bi rad zamenjal. Kaj mislite o Canyon 8, 9 in da naknadno zamenjam plašče ?

Budget max 2k eur .

To kot ti, le da krajše trase do 60 km in 1300 visincev počnem jaz z Merida 96. Zadnji, čeprav skorajda le simbolicni amortizer napram enduru, pride zelo prav. Če pa večino pregonis naravnost, pol pa kaj drugega.

tonttu ::

mikhaair je izjavil:

To kot ti, le da krajše trase do 60 km in 1300 visincev počnem jaz z Merida 96. Zadnji, čeprav skorajda le simbolicni amortizer napram enduru, pride zelo prav. Če pa večino pregonis naravnost, pol pa kaj drugega.

To je kar jaz ze cel cas pravim.... z "gravel kolesom" (beri: ht mtb brez amortizerjev) sem se vozil leta 1992. Danes se raje z mtb in to fullyem. XC fully, pa ceprav ga je 10.5kg, je zame super opcija. Vecino casa sem po trailih, ko pa pride dan, ko mi pase ravnina in vecinoma s tem povezani makedami, je pa stvar cisto uporabna in neprimerno bolj udobna kot full rigid bike. Si pa malenkost pocasnejsi, ampak konec koncev niti na gravel dirkah cas ne steje :)), kaj sele na voznji za veselje.

Badwolff ::

Cena 10 kilskega fulija je pa?

Sparkxl ::

Neprecenljiva, ker je udobje proti trdemu peciklu neprecenljivo. Jaz sem se tudi šel to igro, leta preden so si izmislili gravel pecikle. Tam okrog 2010, trdi mtb full karbon. Še zdaj imam travme, ko te prefooka na vsakem najmanjšem kamenčku. Takrat sem ugotovil da je obstajal dober razlog zakaj so izumili vzmetenje na peciklih in zakaj je dobro vzmetenje tako drago

Kawhi ::

Ta "pravi" kolesarji ;) imamo vsaj 2 picikla (sam imam 4). En je tudi fully xc okol 10kg, en pa čisti moderni gravel. Oba enako rad vozim. Vsakega po svojih poteh. Če je zraven asfalt, poleg makadama in res speglane singlce prav rad vzamem gravel, drugače pa xc.

tonttu ::

Badwolff je izjavil:

Cena 10 kilskega fulija je pa?

Cca. 7k eur... mal manj kot 1k eur/kg :)) Drugace pa kot je Sparkxl napisal... neprecenljivo, ker se peljes precej bolj udobno kot na full rigid kolesu in posledicno je precej vecji uzitek.

issak ::

tonttu je izjavil:

Badwolff je izjavil:

Cena 10 kilskega fulija je pa?

Cca. 7k eur... mal manj kot 1k eur/kg :)) Drugace pa kot je Sparkxl napisal... neprecenljivo, ker se peljes precej bolj udobno kot na full rigid kolesu in posledicno je precej vecji uzitek.


Ampak nimaš drop barov... Meni na fuliju s tisto široko balanco res ni za sedeti 5 ur skupaj. Po gozdu in offroad še, ampak po lepih makadamskih cestah in asfaltu pa ravno ne... Ker za 7k dobiš lahko 2 bicikla sicer, pa si pokriješ še več terena.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2

mikhaair ::

Razlika je v tem, kje se boš s hriba spustil. Z gravel po istem makadamu kot si prišel gor, z XC po gozdnih poteh.

issak ::

No seveda, ampak če imaš 1km gozdnega traila na trasi s 50km makdama in 49km ceste, potem fully nima smisla, pa naj bo še tako lahek. Ker za 7k dobiš še lažji gravel bajk.

Sicer pa gredo tudi gravel bajki kar lepo po gozdnih stezah, če so le približno shojene.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: issak ()

Badwolff ::

Grejo že grejo :D

mikhaair ::

issak je izjavil:

No seveda, ampak če imaš 1km gozdnega traila na trasi s 50km makdama in 49km ceste, potem fully nima smisla, pa naj bo še tako lahek. Ker za 7k dobiš še lažji gravel bajk.

Sicer pa gredo tudi gravel bajki kar lepo po gozdnih stezah, če so le približno shojene.

Npr. s kolegom sva šla na Krim, 30 km vzpona asfalt, dol 20 km mešano asfalt gozdne poti, na katerih z gravel niti pod razno ne spustiš do neke spodobne brzine. Plus to, po mojem mnenju, da če imaš na gravel gume širine MTB nekaj počneš narobe.

tonttu ::

issak je izjavil:

Sicer pa gredo tudi gravel bajki kar lepo po gozdnih stezah, če so le približno shojene.

Seveda gredo. Polovico trailov katere danes vozim s fullyem sem leta 1992 vozil s full rigid mtb-jem. Samo vsaj meni osebno nihce ne bo rekel, da je vecji uzitek s full rigid mtb-jem po teh trailih kot s FS. Smo si pa razlicni, tako da ce je komu uzitek da mu cel cas nabija trtico v male mozgane, feel free. Meni je FS neprimerno bolj vsec in se, tudi po makedamu, leta 2023 ne bom vozil brez amortizerjev. Je pa res, da lih 50km tur po speglanem makedamu ne delam.

ZveeZ ::

Bi mi znali priporocat kak sedez za 10 letnika?
Trenutno vozi hardtaila 27.5" s okvir s tovarniskim sedezem in pravi da se mu zdi pretrd (bolecina).
Razmisljal sem v smeri malenkost mehkejsega ter takega z luknjo, ker je sele na zacetku kolesarske poti in daje obcutek, da bo se veliko prekolesaril.

crniangeo ::

ZveeZ je izjavil:

Bi mi znali priporocat kak sedez za 10 letnika?
Trenutno vozi hardtaila 27.5" s okvir s tovarniskim sedezem in pravi da se mu zdi pretrd (bolecina).
Razmisljal sem v smeri malenkost mehkejsega ter takega z luknjo, ker je sele na zacetku kolesarske poti in daje obcutek, da bo se veliko prekolesaril.


Obložene hlače. Pozna se dan in noč. Dolga leta sem bil brez tega, ampak letos odkar sem na hlačah , je top shit+plus, da sem res po 5 ur na kolesu ob vikendih.. moja rit je hvaležna..

Če pa ne v to smer,potem kupi širok sedež. Ponavadi jih delajo za citybajke in ženska kolesa, vendar mu o tem ne govori, prav tako drugi tega ne bodo opazili.


Imaš dejansko hlače ki so za mtb, in so podobna navadnim kratkim hlačam, razlika je le v tem, da imajo poleg pajkice s peno, ki so pod temi hlačami.
Convictions are more dangerous foes of truth than lies.

Scaramouche3 ::

Je kdo že naročil prek teh nemških strani kolo, kako pride, je veliko dela da ga skup daš, moraš dat serviserju?
««
84 / 110
»»