» »

Katero kolo

Katero kolo

««
83 / 110
»»

Scorpy84 ::

ZveeZ je izjavil:

Bo ceneje shujsat za 4kg, kot pa toliko lazje kolo:))


Ce so te pa misice, je pa to tezka naloga. Da bi stradal kot kak vrhunski sportnik, pa glih ni vec zivljenje.

ZveeZ ::

Scorpy84 je izjavil:

ZveeZ je izjavil:

Bo ceneje shujsat za 4kg, kot pa toliko lazje kolo:))


Ce so te pa misice, je pa to tezka naloga. Da bi stradal kot kak vrhunski sportnik, pa glih ni vec zivljenje.

Sem rekel ceneje, ne pa lazje:))
Niti jaz ne bi mogel dat 4kg dol brez stradanja:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

IL_DIAVOLO ::

PacificBlue je izjavil:

Dodaj se nekaj penezev, pa imas boljsi menjalnik, pa lazje kolo:

https://energijabikes.com/kategorije/ce...


Mislim da bo kar scott :)
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

PacificBlue ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

PacificBlue je izjavil:

Dodaj se nekaj penezev, pa imas boljsi menjalnik, pa lazje kolo:

https://energijabikes.com/kategorije/ce...


Mislim da bo kar scott :)


https://www.reddit.com/r/gravelcycling/...
I’m out.
:3

musicfreak ::

https://www.fahrrad24.com/fahrraeder/mo...

tole je ok?

obcasna voznja za vikend v naravo in pa 4x na teden do fitnesa, trgovine po mestu 10 min.

Klamzi ::

Je čist ok

Okapi ::

musicfreak je izjavil:

https://www.fahrrad24.com/fahrraeder/mo...

tole je ok?

obcasna voznja za vikend v naravo in pa 4x na teden do fitnesa, trgovine po mestu 10 min.

Čisto tako, mimogrede - za to jo je dovolj katerikoli najcenejši bicikel, ki ga lahko dobiš. Oziroma celo boljši, če ti ga pred fitnesom ali trgovino ukradejo. Poleg tega - za po mestu, do fitnesa in trgone, hočeš imeti blatnike na kolesu, da ne prideš svinjski domov, če so luže po tleh oziroma ko malo dežuje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

MTB4life ::

Scorpy84 je izjavil:

ZveeZ je izjavil:

Bo ceneje shujsat za 4kg, kot pa toliko lazje kolo:))


Ce so te pa misice, je pa to tezka naloga. Da bi stradal kot kak vrhunski sportnik, pa glih ni vec zivljenje.

Jaz sem prešaltal na ''športno prehrano'' in ti povem, da bolj sit nisem bil v življenju, toliko kolikor sedaj pojem, nisem nikoli - volumensko, kalorično je manj oz. enako.
Več beljakovin in zelenjave, manj maščob in si hitro v kaloričnem deficitu, seveda tudi OH pred in po treningu, je pa odvisno od intenzivnosti treninga.

Scorpy84 ::

Sej smo eni to probali, jaz tudi, ampak zakaj ze? Sit ravno nisem bil, sem pa bil malenkost boljsi v vzponih. Tako pa pojem kar cem, brez kaksne slabe vesti. Prej sem se zacel podzavestno ubadati s stevilkami, prehrano, pa postanes ze utrujen od vsegabtega. Zdaj pa spet vzivam, jem kar cem, pa je kondicije se vedno na pretek. Le kdaj misice malo oslabijo, pri dolgem vzponu, to je pa to. Dve, tri min. sem pac pocasnejsi.

PacificBlue ::

Tudi jaz iz podobnega razloga pri prehrani in dodatkih, tudi sem nehal lovit KOM-e na Stravi, pa nisem tako užival pri kolesarjenju, kot pa zdaj.
Raje bolj v miru odpeljem kaksen vzpon kot pa da imam v glavi samo to da cimprej pridem na vrh.
I’m out.
:3

IL_DIAVOLO ::

PacificBlue je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

PacificBlue je izjavil:

Dodaj se nekaj penezev, pa imas boljsi menjalnik, pa lazje kolo:

https://energijabikes.com/kategorije/ce...


Mislim da bo kar scott :)


https://www.reddit.com/r/gravelcycling/...


In kje je ta razlika med grx-om in ostalimi serijami. Bolj sinhrono in hitrejse prestavljanje?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

PacificBlue ::

Prestavljanje je neprimerljivo boljse na grx, pri clarisu so rocke veliko bolj plasticne in prestavljanje sprednjega menjalnika je fizično težje.
Grx ima odzadaj tudi chain stabilizator, da ti drzi ketno.
Claris je bolj all around entry level grupa, Grx se primerja s Tiagro, ki je level nad Clarisom.
Grx je bil narejen prav za gravel kolesa(od leta 2015). Claris je pa starejsa tehnologija.
I’m out.
:3

issak ::

GRX400 je nivo Tiagre, 600 in 800 sta bolj 105/Ultegra. Zadnjič sem se za hec usedel na tega Specialized E5 s Clarisom, in že prvi občutek ročk je precej slabši kot 105 ali GRX600. GRX400 je pa v bistvu glavna razlika da ima 10 prestav namesto 11, in zavore so malo slabše kot GRX800, ampak bistveno boljše kot mehanski diski na Clarisu.

Ravno sem menjal kolo iz kolesa s 105 opremo (menjalniki kasneje nadgrajeni na GRX, ročke in zavore 105) na kolo s celotno GRX opremo - GRX ročke so bistveno boljše za vožnjo na "hoodih" in zaviranje v tem položaju v primerjavi s 105 ročkami, in prestavljanje je bolj "klik" in manj "vlečenje". Same ročke so tudi širše, tako da imaš boljši oprijem, in materjal je malo mat, tako da ti ne drsi, 105 so bolj glossy.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2

scipascapa ::

in katera kolesa so kaj s celotno GRX opremo? dvomim, da kaj pod 2000€?

A110 ::

scipascapa je izjavil:

in katera kolesa so kaj s celotno GRX opremo? dvomim, da kaj pod 2000€?


Canyon grail ima grx800 za 1600

scipascapa ::

energetik ::

scipascapa je izjavil:

in katera kolesa so kaj s celotno GRX opremo? dvomim, da kaj pod 2000€?

https://www.cube.eu/fi-en/cube-nuroad-r...
vires in numeris

A110 ::

Lani je bil grail 7 al za 1600 +- 100 morda. letos vidim da je nov nodel vec. res pa nisem preverjal, se vedno 1800 je se pod 2000

IL_DIAVOLO ::

Morda si pa res nabavim tega od CUBE. Ali za 1k s claris opremo ali pa 250€ dražjega z grx.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

issak ::

Cannondale Topstone 2 je pod 2000, gonilka je sicer FSA, ostalo pa GRX400. https://www.extremevital.com/sl/kolesa/...

Iz Nemčije se pa tudi Topstone 1 dobi za še manj https://www.bike24.com/p2575545.html
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2

scipascapa ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Morda si pa res nabavim tega od CUBE. Ali za 1k s claris opremo ali pa 250€ dražjega z grx.


NU ROAD PRO za 1250€ cca?

https://www.cube.eu/fi-en/cube-nuroad-p...

scipascapa ::

Kak poceni servis za kolesa itd, Kranj Šenčur okolica?

scipascapa ::

IL_DIAVOLO ::

scipascapa je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Morda si pa res nabavim tega od CUBE. Ali za 1k s claris opremo ali pa 250€ dražjega z grx.


NU ROAD PRO za 1250€ cca?

https://www.cube.eu/fi-en/cube-nuroad-p...


Ja, dobijo avgusta.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

energetik ::

scipascapa je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Morda si pa res nabavim tega od CUBE. Ali za 1k s claris opremo ali pa 250€ dražjega z grx.


NU ROAD PRO za 1250€ cca?

https://www.cube.eu/fi-en/cube-nuroad-p...
Tudi ta je super za svojo ceno. Nima hidro diskov. Ampak gre tudi z zajlami.

scipascapa je izjavil:

Kak poceni servis za kolesa itd, Kranj Šenčur okolica?
Najcenejši servis za kolesa je, da si nabaviš tistih nekaj kosov specialnega orodja in delaš sam. To je tudi najboljši servis, če nimaš dveh levih rok.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

IL_DIAVOLO ::

Aha, torej zato je nuroad EX drazji za 200 evrov?

https://energijabikes.com/kategorije/ce...
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Badwolff ::

energetik je izjavil:

Najcenejši servis za kolesa je, da si nabaviš tistih nekaj kosov specialnega orodja in delaš sam. To je tudi najboljši servis, če nimaš dveh levih rok.


Tud najdražji :D

mikhaair ::

Jaz sem par tednov nazaj peljal MTB na servis, ker nikakor nisem uspel nastaviti menjalnika po menjavi pletenice.
Rezultat.
Prvo mi je malo bolj nategnil pletenico, tukaj pač moj bad, ker sem to delal brez stojala ali kakšne druge pomoči, plus je bilo vroče, plus komarji in sem pop..dil in rekel da grem kar na servis. Tam pa je sledilo spoznanje, da je ketna pretegnjena (sicer menjana leto nazaj in cca. 800-1000 km in max. 10-12km višincev. Ko je še zadnji obroč malo scentriral in preveril poravnavo menjalnika, je bilo videti, da je le-ta rahlo zvit in je še to uredil. Fina nastavitev menjalnika in je vse skupaj bilo urejeno. S svojim orodjem in brez izkušenj sam ne bi rešil. Prejšnja ketna je bila generična, sedaj mi je dal Shimano za 40 evričev in dodatno računal 6 eur za nastavitev. Meni se je zdelo, da je bila cena zelo poštena, sploh glede na to, da sem prišel, uredil, plačal in odpeljal bicikel v pol ure. Marsikje bi plačal precej več.
Sem pa seveda zagovornik, da postoriš sam, ampak če ne znaš? Mojstri z izkušnjami prepoznajo težave ekspresno, jaz pa bi verjetno še sedaj gledal YT tutoriale in tukaj ali kje drugje gnjavil za nasvete. :)

njyngs ::

Badwolff je izjavil:

energetik je izjavil:

Najcenejši servis za kolesa je, da si nabaviš tistih nekaj kosov specialnega orodja in delaš sam. To je tudi najboljši servis, če nimaš dveh levih rok.


Tud najdražji :D

Zakaj? Lahko začneš z manjšimi zadevami in sproti dokupuješ orodje in poskušaš kaj sam uredit. Na koncu vidiš, da lahko narediš vse sam.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Okapi ::

Učiš se pa na lastnih napakah, ne? Kar pomeni, da najprej lep čas uničuješ lastno kolo, preden se naučiš dobro popravljati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Sparkxl ::

mikhaair je izjavil:

Jaz sem par tednov nazaj peljal MTB na servis, ker nikakor nisem uspel nastaviti menjalnika po menjavi pletenice.
Rezultat.
Prvo mi je malo bolj nategnil pletenico, tukaj pač moj bad, ker sem to delal brez stojala ali kakšne druge pomoči, plus je bilo vroče, plus komarji in sem pop..dil in rekel da grem kar na servis. Tam pa je sledilo spoznanje, da je ketna pretegnjena (sicer menjana leto nazaj in cca. 800-1000 km in max. 10-12km višincev. Ko je še zadnji obroč malo scentriral in preveril poravnavo menjalnika, je bilo videti, da je le-ta rahlo zvit in je še to uredil. Fina nastavitev menjalnika in je vse skupaj bilo urejeno. S svojim orodjem in brez izkušenj sam ne bi rešil. Prejšnja ketna je bila generična, sedaj mi je dal Shimano za 40 evričev in dodatno računal 6 eur za nastavitev. Meni se je zdelo, da je bila cena zelo poštena, sploh glede na to, da sem prišel, uredil, plačal in odpeljal bicikel v pol ure. Marsikje bi plačal precej več.
Sem pa seveda zagovornik, da postoriš sam, ampak če ne znaš? Mojstri z izkušnjami prepoznajo težave ekspresno, jaz pa bi verjetno še sedaj gledal YT tutoriale in tukaj ali kje drugje gnjavil za nasvete. :)


Točno to, rabiš za to čas in izkušnje. Sploh pri novejših mtb so stvari vedno bolj zakomplicirane. Jaz šraufam svoje pecikle ene 15 let. Ne dolgo nazaj sem doktoriral na 2 zelo enostavnih stvareh. Nova kaseta ni hotela it gor in sedežna opora mi je nostop not lezla. Drkal sem se nekaj ur, neuspešno. Serviser je takoj videl problem. Pri 12 kasetah se pogosto zgodi, da ne gre ravno gor in potem brzine preskakujejo. Pri sedežni je problem v karbonskih okvirjih, sploh če je vmes reducer, da objemka prime samo gori. Alu trak namotan okoli reducerja je rešil problem

Okapi je izjavil:

Učiš se pa na lastnih napakah, ne? Kar pomeni, da najprej lep čas uničuješ lastno kolo, preden se naučiš dobro popravljati.


Story of my life :) Ampak jaz ne šraufam v prvi vrsti zato da bi šparal, ampak ker me veseli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sparkxl ()

Badwolff ::

Mimgrede, je bil kdo na bikehanicovem tečaju ?

njyngs ::

Okapi je izjavil:

Učiš se pa na lastnih napakah, ne? Kar pomeni, da najprej lep čas uničuješ lastno kolo, preden se naučiš dobro popravljati.

Zagotovo boš naredil kako napako. Ampak to ni avtomobil, ki bo šel 300km/h po šraufanju. Če ne boš slišal/opazil razmeroma hitro kje si zajebal, potem si zaslužiš posledice. Sicer pa kdo pravi, da servis ne more zajebat? Zakaj misliš, da toliko ljudi začne doma servisirat kolesa... ker so servisi zanič, hkrati pa še spomladi/poleti čakaš več tednov na vrsto.

Drugač pa kako neki smo se naučili vse v življenju delat? A si se narodil računalniško pismen in razmetaval komponente narazen in skupaj, kot maher že prvič, ko si se dotaknil PCja? :)
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

tonttu ::

Sparkxl je izjavil:

Ampak jaz ne šraufam v prvi vrsti zato da bi šparal, ampak ker me veseli.

Jaz pa zato, ker naredim 5x boljse kot naredijo na (dobrem) servisu. Zares se lahko komu slisi blesavo, ampak ko grem nekaj delat naredim stvari dobro. Traja malo dlje, sploh prvic, ampak naredim precej boljse kot nekdo, katerega edini cilj je narediti x+1 koles na dan. Pa ni nic narobe s tem, ker mi je jasno, da servis je tam zato da dela business in ce lahko v 8h stlacis se eno ekstra kolo je to X eur vec. Jaz problema s casom nimam in si recimo za generalni servis vzmetenja namesto 5min (za 150+eur) vzamem 15 ali 20min in je. Ce bi bil to servis je s taksnim pristopom ravno vrgel proc 500eur.
Drugace pa leta 2023 ni ravno neka huda znanost narediti servisa koles doma. Z vso dokumentacijo, ki se jo brez tezav dobi na internetu, z vsemi YT filmi je stvar hudicevo preprosta, tudi ce delas prvic. Pa se precej majhna verjetnost je, da se bos prvic lotil podiranja amortizerja ali racne ali centriranja koles, pac pa bos zelo verjetno prvic menjal zracnico ali pakne na zavorah.
Glede samih servisov in tistega "no pa se kolo so scentrirali" in to vse v 5min. Ja zaradi garancije itd. je sel lani nov zenin kolo nazaj na prvi servis. In tam so tudi malo "popravili" centriranje koles itd. No popravili so toliko, da je bilo kolo sicer ravno (je bilo tudi pred tem), so bile pa napetosti spic all over the place, tako da sem se zajebaval slabi dve uri, da sem imel oba obroca zopet normalno scentrirana s pravimi in predvsem enakomerno napetimi spicami. Toliko od tistega "smo vam se to uredili za zraven".

PacificBlue ::

Sam sem imel na prejsnem bajku xt deore menjalnik nastiman v nulo. Na servis sem ga potem dal da mi je zamenjal pletenico, men se ni dalo. Pa mi je vmes se neki prestave pol kao rihtal al ne vem kaj je delal..v glavnem sem moral sam doma spet nastavlja, mi je ketna kar preskakovala.
Zdaj pa si skoraj sam delam servis, edino sprednjo vilico sem poslal v Nemcijo, pa so mi tolk zaracunal da se bom sam rihtal naprej:)
I’m out.
:3

k--p ::

scipascapa je izjavil:

Kak poceni servis za kolesa itd, Kranj Šenčur okolica?


Jaz peljem kar v Decathlon po potrebi, za kakšne zadeve, ki jih (še) ne znam sam (si pa sam menjam zračnice, plašče, disk ploščice, očistim in namežem verigo ...).

Mislim pa, da je osnovni servis 30 EUR (nastavitev zavore, menjalnika, pregled itd).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: k--p ()

Sparkxl ::

Očitno imam jaz potem srečo s servisom. Vozim na 2 in oba sta top.

Sem pa včeraj malo gledal cene rabljenih in primejal s cenami novih. Gledal sem bajk.si mtb, ki novi stanejo od 2k naprej. Kaj naj rečem, trg rabljenih še vedno misli da smo v letu 2021/22. Gledal sem 5 koles, rabljenih 2,3 leta in primerjal s cenami novih. Razlike mogoče nekaj stotakov ali pa še to ne. Ker pri novih se je trg obrnil. Na tiste fanazijske cene dobiš na vrhuncu sezone 20-30% popuste. Kar se ni zgodilo še nikoli

njyngs ::

Nove cene so zdaj že razmeroma ok, čeprav še morajo nižje. Pri rabljenih je pa folk zgleda na nekih substancah - prodajajo skorja za več kot so plačali nove...
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

-ninja-91- ::

Malo berem po redditu o debati QR vs thru axle na hardtail MTBjih. Lani sem kupoval kolo in je edini bajk za katerega sem dobil dovolj velik okvir znotraj budgeta bila Kona Mahuna 2021 v XL velikosti, ki ima spredaj in zadaj QR. Za rekreativno rabo po gozdnih poteh pri mojih 95kg je to pomojem good enough. Če prav razumem moraš biti precej napreden kolesar, da lahko kolo sploh priteraš do mej, kjer boš na spustih čutil razliko? Kakšne izkušnje ste imeli ostali s prehodom na thru standard?

Reaper ::

Ima mogoče kdo izkušnje s trgovino in servisom koles KOLESAR v Celju?

Sparkxl ::

-ninja-91- je izjavil:

Malo berem po redditu o debati QR vs thru axle na hardtail MTBjih. Lani sem kupoval kolo in je edini bajk za katerega sem dobil dovolj velik okvir znotraj budgeta bila Kona Mahuna 2021 v XL velikosti, ki ima spredaj in zadaj QR. Za rekreativno rabo po gozdnih poteh pri mojih 95kg je to pomojem good enough. Če prav razumem moraš biti precej napreden kolesar, da lahko kolo sploh priteraš do mej, kjer boš na spustih čutil razliko? Kakšne izkušnje ste imeli ostali s prehodom na thru standard?


To je samo da si nekaj novega zmisilijo. Malo bolj tog okvir v ekstremnih vožnjah...razlika, ki je 99% ljudi ne opazi. Jaz prehoda nisem sploh opazil odkrito povedano, pa ne vozim ravno nežno

njyngs ::

Meni je thruaxle boljši, kot edini razlog pa lahko povem samo ta, da ima eno pozicijo, ga zašraufaš in si fertik. Pri QR sem se dostkrat nadrkaval pa nekaj štelal "milimter sem in tja", da sem našel pozicijo. Ko maš več wheelsetov med katerimi menjavaš ti pač postane rahlo sitno :)
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

tonttu ::

Meni je definitivno boljsi. Pa ne zaradi voznje, ker razlike zaradi tega vsaj jaz nisem nikoli opazil, je pa neprimerno lazje za obroce gor/dol. 10x manj zejebancije. Edino problem ki ga imam, no zares ga ima zena, ker moj Canyon ima to elegantno reseno, da rabis poleg zracnice se imbus kljuc, saj drugace ni opcije da dobis kolo dol. Neke pametne 12x148 akse, ki bi imela stvar reseno podobno kot jo ima Canyon, pa nisem se nikjer nasel. Za 12x142 je DT SWiss imel precej podobno opcija, za boost ni pa nic.

k--p ::

Pri QR imam problem, da se znajo diski drgniti ob zavorne pločice, če ne najdeš optimalne pozicije, ko nastavljaš kolo ... Ne vem, a je pri višjem rangu koles tudi ta problem. Se da, je pa tečno.

b4d ::

@tonttu Syncros ima 12x148 za Sparka s snemljivim "imbusom", mogoce ti prav pride.
b4d.sablun.org

PacificBlue ::

Sam imam 15QR/X12

Thru axle s quick release-om
I’m out.
:3

Badwolff ::

njyngs je izjavil:

Meni je thruaxle boljši, kot edini razlog pa lahko povem samo ta, da ima eno pozicijo, ga zašraufaš in si fertik. Pri QR sem se dostkrat nadrkaval pa nekaj štelal "milimter sem in tja", da sem našel pozicijo. Ko maš več wheelsetov med katerimi menjavaš ti pač postane rahlo sitno :)


Točno to, razlike ne opaziš, se pa ne zajebavaš z iskanjem položaja. Pa moje zadmje kolo tudi rabi imbus, ki ga seveda nimam nikoli zraven. Od prehoda na tubeless, cca 2 leti, še nisem rabil...

tonttu ::

@b4d resno? cool bom prijatelja ki prodaja ravno Scotte zadolzil da mi zrihta enega, pa upam da pase na Orbea, ker pri tem sem par let nazaj ugotovil da ni samo dolzina ampak imajo se razlicne navoje med seboj (1 ali 1.5mm). Hvala za info! :)
Sem sel pa ravno zaradi tega sedaj se enkrat gledat... se je zgleda v zadnjem letu kar nisem vec iskal, zgleda pojavilo tudi na 148... DT Swiss jih ima tudi tako da nekaj bom ze nasel s pravim navojem :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tonttu ()

Kawhi ::

Sparkxl je izjavil:

Očitno imam jaz potem srečo s servisom. Vozim na 2 in oba sta top.


Sem pa včeraj malo gledal cene rabljenih in primejal s cenami novih. Gledal sem bajk.si mtb, ki novi stanejo od 2k naprej. Kaj naj rečem, trg rabljenih še vedno misli da smo v letu 2021/22. Gledal sem 5 koles, rabljenih 2,3 leta in primerjal s cenami novih. Razlike mogoče nekaj stotakov ali pa še to ne. Ker pri novih se je trg obrnil. Na tiste fanazijske cene dobiš na vrhuncu sezone 20-30% popuste. Kar se ni zgodilo še nikoli


Nikoli? Pred korono so bili takšni popusti vsako leto. Le Giant je imel nižje popuste ker je imel že v osnovi nižje cene. Ups, sem narobe prebral, ti popusti so bili septembra ali pa če si zaaral za drugo leto. N vrhuncu jih res ni bilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kawhi ()

Scorpy84 ::

k--p je izjavil:

scipascapa je izjavil:

Kak poceni servis za kolesa itd, Kranj Šenčur okolica?


Jaz peljem kar v Decathlon po potrebi, za kakšne zadeve, ki jih (še) ne znam sam (si pa sam menjam zračnice, plašče, disk ploščice, očistim in namežem verigo ...).

Mislim pa, da je osnovni servis 30 EUR (nastavitev zavore, menjalnika, pregled itd).


Samo meni tisti studenti v decathlonu, ne zgledajo ok serviserji. Od tamale niso znali kolo nastaviti, ga je tezko poganjala, rekli so da je tako kolo. Da ti zivc dvignejo, ker se jim je** z dvignjenimi obrvi. Slucajno istega ena gospa pripelje, tam pa vse stima. Cez eno uro so ga le zrihtali. Sicer kot so drugi rekli, raje sam ali kje drugje, ampak takrat sem ravno prevzel kolo in je tamala takoj jamrala, da ni ok, pa sem mislil, da bo slo enostavno z njimi, da bojo resili zadevo.
««
83 / 110
»»