Forum » Šport » Katero kolo
Katero kolo

KN88 ::
Pozdravljeni!
Načrtujem nakup novega kolesa in me zanima katero kolo bi priporičili. (sam osebno se ne spoznam veliko)
imel bi ga za vse vrste voženj, okoli po mestih, kakšno pot do Kop, Najevske lipe, Smrekovec.
imam nagledanega ( KONA Process 134 29 ) https://www.veb-company.si/izdelek/NAD....
Ali mogoče kaj podobnega?
Hvala Vam. :)
Načrtujem nakup novega kolesa in me zanima katero kolo bi priporičili. (sam osebno se ne spoznam veliko)
imel bi ga za vse vrste voženj, okoli po mestih, kakšno pot do Kop, Najevske lipe, Smrekovec.
imam nagledanega ( KONA Process 134 29 ) https://www.veb-company.si/izdelek/NAD....
Ali mogoče kaj podobnega?
Hvala Vam. :)

Scorpy84 ::

issak ::
Pozdravljeni!
Načrtujem nakup novega kolesa in me zanima katero kolo bi priporičili. (sam osebno se ne spoznam veliko)
imel bi ga za vse vrste voženj, okoli po mestih, kakšno pot do Kop, Najevske lipe, Smrekovec.
imam nagledanega ( KONA Process 134 29 ) https://www.veb-company.si/izdelek/NAD....
Ali mogoče kaj podobnega?
Hvala Vam. :)
To je trail bike, super za iti dol iz Krvavca, če greš nazaj gor na sedežnico.
Poglej raje Kona Rove ali Kahuna
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2

ZveeZ ::
A hardtaili niso vec v modi?
Meni se mi zdijo nekako najbolj vsestranski.
Za denar tiste Kone Process se dobi kakega 10-11kg "trdaka" s spodobno (xt) opremo.
Meni se mi zdijo nekako najbolj vsestranski.
Za denar tiste Kone Process se dobi kakega 10-11kg "trdaka" s spodobno (xt) opremo.

Scorpy84 ::

Sparkxl ::
Mene pa zanima če ima kdo kaj izkušenj s trpežnostjo ketn iz zobnikov...konkretno za 12s. Po 20 letih sem si nabavil električnega, gor je sram nx ketna in kaseta. Po 800km je ketna dobesedno razpadla, na kaseti je požrt najmanjši zobnik (ki ga seveda ne moreš kupit posebej) in z novo ketno preskakuje.
Obstaja kaj bolj trpežnega, mogoče delano za e pecikle?
Obstaja kaj bolj trpežnega, mogoče delano za e pecikle?

Badwolff ::
A hardtaili niso vec v modi?
Meni se mi zdijo nekako najbolj vsestranski.
Za denar tiste Kone Process se dobi kakega 10-11kg "trdaka" s spodobno (xt) opremo.
Gravel, pa HT sta najbolj vsestranski kolesi, imo. Se pa moraš danes pred nakupom jasno odločit, kaj točno hočeš. Kolo za v mesto pa tud za na Šmihel pomojem ne obstaja. Bi pa lahko mal bolj definiral eno in drugo. Predvsem kaj je kolo tudi za po mestih? Na Šmihel, če me spomin ne vara, pa gre široka cesta s finim makedamom... Al pa singlca...

mikhaair ::
Mene pa zanima če ima kdo kaj izkušenj s trpežnostjo ketn iz zobnikov...konkretno za 12s. Po 20 letih sem si nabavil električnega, gor je sram nx ketna in kaseta. Po 800km je ketna dobesedno razpadla, na kaseti je požrt najmanjši zobnik (ki ga seveda ne moreš kupit posebej) in z novo ketno preskakuje.
Obstaja kaj bolj trpežnega, mogoče delano za e pecikle?
Kolega ima nekaj novega podobnega in kar me je najbolj presenetilo je to, da dejansko vedno prestavlja pod obremenitvijo, saj je potrebno vrteti pedala za menjat, ob tem pač dela tudi elektromotor. Posledično vedno je dokaj velika sila na ketni. Pri klasiki lahko vrtiš z izjemno malo silo med menjavi in čuvaš isistem. Domnevam da je to krivo za uničeno ketno in zobnik.
Rešitva pa žal ne poznam.
Močnejša ketna je verjetno debelejša, težja, dražja, če se sploh kaj takega dobi. Ne reši pa to težave z zobniki.

tonttu ::
Shimano ima ravno zaradi tega na 12s stvari narejene drugace in je prestavljanje pod polno obremenitvijo normalna stvar. Dobra stran pa je, da to pomeni, da tudi na kolesih, ne samo na mopedih, lahko prestavljas pod polno obremenitvijo.
Sram NX ni ravno nekaj strasno kvalitetnega, tako da je verjetno tak rezultat precej pricakovan. Poleg tega pa je pri ebikih stvar "malo" drugacna kot pri kolesih... navori so taksni, da jih vecina ljudi ne zmore, 250w (v resnici precej vec) je nekaj, kar vecina ljudi ne zmore konstantno, oprema je pa narejena za ljudi. Tista low end, se za precej manj "zmogljive" ljudi. Ko das to dvoje skupaj, je zelo tezko pricakovati, da bo trajalo.
Sram NX ni ravno nekaj strasno kvalitetnega, tako da je verjetno tak rezultat precej pricakovan. Poleg tega pa je pri ebikih stvar "malo" drugacna kot pri kolesih... navori so taksni, da jih vecina ljudi ne zmore, 250w (v resnici precej vec) je nekaj, kar vecina ljudi ne zmore konstantno, oprema je pa narejena za ljudi. Tista low end, se za precej manj "zmogljive" ljudi. Ko das to dvoje skupaj, je zelo tezko pricakovati, da bo trajalo.

KN88 ::
Za gravel kolesa sploh nisem vedel kaj so. jaz sem mislil, da je to se eno cesto kolo, pa vidim, da bi mi to celo najbolj ugajalo - kakor zgleda, res vsestransko. samo izgled me pa zelo spominja na cestnega.
Tako, da namesto tiste Kone bolje, da vzamem gravel. Mogoce veste, kateri bi bil najbolj soliden za cca 1500-2000€ ?
Se bom pa odpeljal v Enduro trgovino nasledni teden in bom videl, kaj bi mi tam priporocili.
najlepsa vam hvala :)
Tako, da namesto tiste Kone bolje, da vzamem gravel. Mogoce veste, kateri bi bil najbolj soliden za cca 1500-2000€ ?
Se bom pa odpeljal v Enduro trgovino nasledni teden in bom videl, kaj bi mi tam priporocili.
najlepsa vam hvala :)

mit3k ::
Pozdravljeni!
Načrtujem nakup novega kolesa in me zanima katero kolo bi priporičili. (sam osebno se ne spoznam veliko)
imel bi ga za vse vrste voženj, okoli po mestih, kakšno pot do Kop, Najevske lipe, Smrekovec.
imam nagledanega ( KONA Process 134 29 ) https://www.veb-company.si/izdelek/NAD....
Ali mogoče kaj podobnega?
Hvala Vam. :)
Vzami raje tole:
https://www.sportokay.com/at_de/giant-t...

LeQuack ::
Mene pa zanima če ima kdo kaj izkušenj s trpežnostjo ketn iz zobnikov...konkretno za 12s. Po 20 letih sem si nabavil električnega, gor je sram nx ketna in kaseta. Po 800km je ketna dobesedno razpadla, na kaseti je požrt najmanjši zobnik (ki ga seveda ne moreš kupit posebej) in z novo ketno preskakuje.
Obstaja kaj bolj trpežnega, mogoče delano za e pecikle?
Pa si mazal pred vsako vožnjo ali koliko pogosto? Nečeloma sicer je pri električnih več navora, tako da tudi več obrabe ketne. Sploh če se zaobide kakšne varovalke tako da motor da več moči od sebe, kot bi sicer.
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()

wcpapir ::
Mi pomagate ugotoviti katero kolo je na slikah
Scott speedster ampak kateri, okviren letnik prenosi menjalniki po pregledu vsega zivega ne najdem tocnega modela.
Scott speedster ampak kateri, okviren letnik prenosi menjalniki po pregledu vsega zivega ne najdem tocnega modela.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: wcpapir ()

Sparkxl ::
Mene pa zanima če ima kdo kaj izkušenj s trpežnostjo ketn iz zobnikov...konkretno za 12s. Po 20 letih sem si nabavil električnega, gor je sram nx ketna in kaseta. Po 800km je ketna dobesedno razpadla, na kaseti je požrt najmanjši zobnik (ki ga seveda ne moreš kupit posebej) in z novo ketno preskakuje.
Obstaja kaj bolj trpežnega, mogoče delano za e pecikle?
Pa si mazal pred vsako vožnjo ali koliko pogosto? Nečeloma sicer je pri električnih več navora, tako da tudi več obrabe ketne. Sploh če se zaobide kakšne varovalke tako da motor da več moči od sebe, kot bi sicer.
To mi je vse jasno. Vzdržujem tako kot se mora. Zato pa me zanima če obstaja kaj kar vzdrži večje obremenitve, ki nastanejo pri elektro pogonu

ZveeZ ::
To mi je vse jasno. Vzdržujem tako kot se mora. Zato pa me zanima če obstaja kaj kar vzdrži večje obremenitve, ki nastanejo pri elektro pogonu
Imas namenske verige za ekolesa, npr kmc e12 (turbo).
Pa priporocljivo je menjavanje verige na cca 3k km. Tako da je tvoja obicajna veriga se dolgo zdrzala:)
Zobniki pa so verjetno odleteli ravo zaradi obrabljene verige.

Sparkxl ::
Hvala bom pogledal. Odletela je po 800km :-/ čudi me, da niti ni bila raztegnjena preveč. Ravno je prišla do 0.75

qwertyy ::
Lani junija sem kupil kolo Scott sub cross 40. Takrat so mi omenili, da je prvi servis priporočljiv po 1 letu ali 300 kilometrih.
Zdaj je leto okoli, prevoženih kilometrov je sicer nekoliko več (cca 400) in me zanima, kako je s servisom.
Ali lahko s servisom počakam do jeseni, saj smo zdaj ravno sredi sezone in je kolo v uporabi, ali pa bi ne glede na vse bilo pametno kolo čimprej peljati na servis?
Trgovina je cca 40 minut vožnje stran, pa še zdaj, ko so lepi poletni dnevi me žalosti, da bi bil brez kolesa cca teden dni
Zdaj je leto okoli, prevoženih kilometrov je sicer nekoliko več (cca 400) in me zanima, kako je s servisom.
Ali lahko s servisom počakam do jeseni, saj smo zdaj ravno sredi sezone in je kolo v uporabi, ali pa bi ne glede na vse bilo pametno kolo čimprej peljati na servis?
Trgovina je cca 40 minut vožnje stran, pa še zdaj, ko so lepi poletni dnevi me žalosti, da bi bil brez kolesa cca teden dni


Sparkxl ::
Če vse dela kot mora, ne vem zakaj bi ga zdaj vozil. Bo komot počakal do zime. Edino kar bi jaz naredil je da preveriš vse vijake če so dobro zategnjeni. Včasih se rado kaj zrahlja. Bremz obloge verjetno tudi še ni potrebno gledati po tako malo km

Steinkauz ::
Meni je bilo rečeno, da naj pridem samo nastavit stvari po ene 500km, ko se razlahajo ketne in zajle. Kar bi blo zastonj.
Sam nism niti to peljal, ker ni blo nč kej dost drugač kot na začetku.
Ne vem kaj bi drugače servisiral po enem letu.
Sam nism niti to peljal, ker ni blo nč kej dost drugač kot na začetku.
Ne vem kaj bi drugače servisiral po enem letu.

PacificBlue ::
The manufacturer's guarantee is granted from the date of purchase for a period of five years on bicycle frames and rear ends. The guarantee period is reduced to three years, if the SCOTT bicycle is not serviced at least once a year by an authorized SCOTT dealer
https://www.scott-sports.com/global/en/...
https://www.scott-sports.com/global/en/...
I’m out.
:3
:3

GupeM ::
Tako je. Pokliči na servis in se zmeni, da ga en dan zjutraj pripelješ, po službi pa prevzameš. Meni so ga še vedno tako poservisirali.

MTB4life ::
Meni je bilo rečeno, da naj pridem samo nastavit stvari po ene 500km, ko se razlahajo ketne in zajle. Kar bi blo zastonj.
Sam nism niti to peljal, ker ni blo nč kej dost drugač kot na začetku.
Ne vem kaj bi drugače servisiral po enem letu.
Poleg bodvnov se preveri še napetost naper, te se v prvih kilometrih znajo razrahljati. Vsekakor pelji na servis.

Likalnik ::

tonttu ::
Bi znal kdo priporočati kaj kupiti, da ti švic iz čela ne teče po očalih? Trak, ruta?
Ebike

Resno... kar se mene tice nic... pac vsake toliko casa malo oplaknes ocala, ko te zacne prevec motiti, drugace je pa precej odvisno od tega, kako ima celada narejena peno oz. "peno" na celu. Ena stara Metova, ko sem se vozil Met je imela namesto pene nek gel, ki se ni napil svica in je bilo glede tega neprimerno boljse. Ko imas pa peno, pa za moje pojme ni resitve. Vecinoma ne tece dol za ocala s cela oz. ce ze, gre mimo po kozi naprej. Problem je, ko karkoli malo pritisne celado ob glavo (ze malo visja hitrost ali malo bolj sunkovito gibanje je dovolj), takrat pa zalije vse skupaj s tiste pene.

BigBoss ::

wcpapir ::
Mi pomagate ugotoviti katero kolo je na slikah
Scott speedster ampak kateri, okviren letnik prenosi menjalniki po pregledu vsega zivega ne najdem tocnega modela.
Sem dolgo razmišljal o cestnem kolesu, prvo nek vstopni razred-do sedaj sem vozil mtb kolo po cesti. Spraševal v Dechatlonu za triban 120 in 500 če bo kaj v akciji kot je bil po vseh drugih državah in so mi trdili še dan pred akcijo, da ne bo. Drug dan grem gledat Scotta čeprav je ženski okvir. Oprema 105 ročke, Ultegra menjači 3 redni spredaj itd. Okvir dovolj velik...na njem se počutim ok ter kupim, grem k lokalnemu kolesarskemu serviserju da me upaše na kolo, je rekel da sem imel kar srečo, menjala sva le fajfo za belanco (za daljšo) in kolo mi sede.
Pridem domov, gledam dechatlon stran, 120 in 500tka v akciji


d4vid ::
Kupil sem Cube Aim Pro in sedaj berem navodila, v katerih piše tole:
Kaj to pomeni, zakaj ne smem uporabit strešnih nosilcev? Pač saj če bom šel tko nekam kolesarit, ga že vržem v avto, na dopust s sabo vleči kolo v avtu pa ni najbolj praktično...
Risk of Personal Injury and
Material Damage!
An unsuitable transportation system
may damage parts of your bike which are
important for safety and lead to dange-
rous riding situations, falls, accidents and
material damage.
o Only transport this bicycle inside your car.
o Objects or items may not be placed on this
bicycle or its frame.
o Any bike carrier (e.g. roof, rear end) that
requires the frame or bicycle to be mounted
or clamped is not suitable for this bicycle.
This bike may only be transported inside a vehicle.
Please note during transportation that the bike is
secured and is not damaged by other packaging
items, for example.
Kaj to pomeni, zakaj ne smem uporabit strešnih nosilcev? Pač saj če bom šel tko nekam kolesarit, ga že vržem v avto, na dopust s sabo vleči kolo v avtu pa ni najbolj praktično...
Main PC: HP Z240 | i5-7400 | 32 GB ram
Homelab: HP DL380g9 | Xeon E5-2680 | 192 GB ram
Homelab: HP DL380g9 | Xeon E5-2680 | 192 GB ram

tonttu ::
Ce je okvir carbon potem je tocno to kar pise "Any bike carrier (e.g. roof, rear end) that
requires the frame or bicycle to be mounted or clamped is not suitable for this bicycle." Tam kjer pridejo razne roke in clampi na okvir, so cevi tako tanke, da je skoraj garantirano, da bo carbon pocil Vsaj za na streho imas nosilce, kjer tega ni in se kolo pripne brez prednjega kolesa za vilice, zadaj pa se zapne feltna. Kateri modeli pa nimam pojma, ker svoje vedno prevazam v avtu... predvsem zaradi tega, ker je neprimerno manj moznosti, da ostanem brez koles ;)
requires the frame or bicycle to be mounted or clamped is not suitable for this bicycle." Tam kjer pridejo razne roke in clampi na okvir, so cevi tako tanke, da je skoraj garantirano, da bo carbon pocil Vsaj za na streho imas nosilce, kjer tega ni in se kolo pripne brez prednjega kolesa za vilice, zadaj pa se zapne feltna. Kateri modeli pa nimam pojma, ker svoje vedno prevazam v avtu... predvsem zaradi tega, ker je neprimerno manj moznosti, da ostanem brez koles ;)

d4vid ::
Kolo naj bi bilo aluminjasto oz. Aluminium Lite. Torej ne bi smela bit težava s prevažanjem na strehi? Navodila so sicer sploša za cube kolesa.
Main PC: HP Z240 | i5-7400 | 32 GB ram
Homelab: HP DL380g9 | Xeon E5-2680 | 192 GB ram
Homelab: HP DL380g9 | Xeon E5-2680 | 192 GB ram

Badwolff ::
Najbrž standardno besedilo za zavarovanje pred morebitnimi plačili zaradi okvar, ki vsekakor lahko nastanejo na nosilcih.
Kolo za 500 evrov gotov ni karbonsko
Kolo za 500 evrov gotov ni karbonsko

PacificBlue ::
Ce je okvir carbon potem je tocno to kar pise "Any bike carrier (e.g. roof, rear end) that
requires the frame or bicycle to be mounted or clamped is not suitable for this bicycle." Tam kjer pridejo razne roke in clampi na okvir, so cevi tako tanke, da je skoraj garantirano, da bo carbon pocil Vsaj za na streho imas nosilce, kjer tega ni in se kolo pripne brez prednjega kolesa za vilice, zadaj pa se zapne feltna. Kateri modeli pa nimam pojma, ker svoje vedno prevazam v avtu... predvsem zaradi tega, ker je neprimerno manj moznosti, da ostanem brez koles ;)
Enkrat sem ga peljal odzadaj na nosilcu pa nikol več. 29 kolesa pa ze kolo skoraj bolj siroko kot avto pol pa sam gledas kaj ali pa koga bos zahaklal:/.
I’m out.
:3
:3

Scorpy84 ::
PacificBlue je izjavil:
Ce je okvir carbon potem je tocno to kar pise "Any bike carrier (e.g. roof, rear end) that
requires the frame or bicycle to be mounted or clamped is not suitable for this bicycle." Tam kjer pridejo razne roke in clampi na okvir, so cevi tako tanke, da je skoraj garantirano, da bo carbon pocil Vsaj za na streho imas nosilce, kjer tega ni in se kolo pripne brez prednjega kolesa za vilice, zadaj pa se zapne feltna. Kateri modeli pa nimam pojma, ker svoje vedno prevazam v avtu... predvsem zaradi tega, ker je neprimerno manj moznosti, da ostanem brez koles ;)
Enkrat sem ga peljal odzadaj na nosilcu pa nikol več. 29 kolesa pa ze kolo skoraj bolj siroko kot avto pol pa sam gledas kaj ali pa koga bos zahaklal:/.
Jah koliko nas vozi tako, pa nismo imeli probleme, če si pa štorast si pa pač. Eni vozijo tudi na strehi, čeprav so slišali/videli, kako je nekdo, polomil kolesa že pri vhodu garažne hiše.

A110 ::
Iščem e-bike za očeta starega malo preko 50let. Problem je ker ima probleme s kolesom in zato navadnega kolesa (vsaj v klance) ne more voziti več. Kupil bi nekaj kar gre lahko tudi po kakšnem gozdu ampak ne prav mtb kolesa. Motor in baterija oz doseg seveda čimboljša. Budget je nekje do 2500e. Raje manj. Kakšni predlogi za price/performance e-bike?
Probleme s kolenom*
Probleme s kolenom*
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: A110 ()

A110 ::
Koliko je kaj razlike med performance, pro in one verzijo? prav tako koliko km priblizno bo zdrzala 625 verzija baterije napram 500?

PacificBlue ::
Razlika je v opremi(vilice, obroci, menjalnik itd..)
Na boschevi strani imas range assistant:
https://www.bosch-ebike.com/en/service/...
Na boschevi strani imas range assistant:
https://www.bosch-ebike.com/en/service/...
I’m out.
:3
:3

polde66 ::
Iz izkušenj povem da pri 2500 evrih nimaš kaj šparat še dodatnih 200 ali 300. Vzemi tisto kar je najboljše. Večja baterija in boljše komponente.
polde

rebex ::
Mi pomagate ugotoviti katero kolo je na slikah
Scott speedster ampak kateri, okviren letnik prenosi menjalniki po pregledu vsega zivega ne najdem tocnega modela.
Sem dolgo razmišljal o cestnem kolesu, prvo nek vstopni razred-do sedaj sem vozil mtb kolo po cesti. Spraševal v Dechatlonu za triban 120 in 500 če bo kaj v akciji kot je bil po vseh drugih državah in so mi trdili še dan pred akcijo, da ne bo. Drug dan grem gledat Scotta čeprav je ženski okvir. Oprema 105 ročke, Ultegra menjači 3 redni spredaj itd. Okvir dovolj velik...na njem se počutim ok ter kupim, grem k lokalnemu kolesarskemu serviserju da me upaše na kolo, je rekel da sem imel kar srečo, menjala sva le fajfo za belanco (za daljšo) in kolo mi sede.
Pridem domov, gledam dechatlon stran, 120 in 500tka v akciji![]()
Tudi sam sem že nekaj časa imel nagledana cestna 120 in 520. Zdaj pa sta 120 in 500 v akciji. Kaka razlika med tema dvema? Se splača stegnat za 500 ali 520? Sem rekreativec trenutno na trekingu


energetik ::
Med 120 in 500 ni bistvene razlike, oba Microshift oprema, le da ima 500 zadaj 9 prestav, kable speljane ob balanci, pa 700g nižja teža.
520ka pa je že kar druga liga, Shimano 105, hibridni diski. Okvir in ostalo je enako. Na tvojem mestu bi se stegnil do RC500.
Vidim da je konec kolekcije, zelo močno upam, da končno zmonitirajo taprave hidravlične diske vsaj na 520ko, pa skrijejo kable v okvir. Ga grem takoj iskat, če to naredijo.
520ka pa je že kar druga liga, Shimano 105, hibridni diski. Okvir in ostalo je enako. Na tvojem mestu bi se stegnil do RC500.
Vidim da je konec kolekcije, zelo močno upam, da končno zmonitirajo taprave hidravlične diske vsaj na 520ko, pa skrijejo kable v okvir. Ga grem takoj iskat, če to naredijo.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()

issak ::
Za gravel kolesa sploh nisem vedel kaj so. jaz sem mislil, da je to se eno cesto kolo, pa vidim, da bi mi to celo najbolj ugajalo - kakor zgleda, res vsestransko. samo izgled me pa zelo spominja na cestnega.
Tako, da namesto tiste Kone bolje, da vzamem gravel. Mogoce veste, kateri bi bil najbolj soliden za cca 1500-2000€ ?
Se bom pa odpeljal v Enduro trgovino nasledni teden in bom videl, kaj bi mi tam priporocili.
najlepsa vam hvala :)
Cannondale Topstone je tudi fajn, če še nisi kupil.
Gravel kolo je cestno kolo, zato te tudi videz spominja na specjalko, le da ima širše gume in prestave bolj primerne za v klance, kot končno hitrost (še vedno greš lahko 50kmh, za kaj hitreje boš pa že zelo hitro vrtel pedala). Lažji prenosi so tudi bolj primerni za v gozd in brezpotja. Na cesti bo hitrejši kot gorc, in bolj udoben kot cestni, ampak malo težji in počasnejši od cestnega. Je pa zelo vsestransko kolo.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2

njyngs ::
Za grevla ma dosti izbire. Vse od že omenjenega, pa do Specialized Diverge, Giant Revolt, Scott Speedster Gravel,... vsi ponujajo ogromno različnih modelov različnih nivojev opreme. Osebno mam Specialized Diverga pa lahko rečem same pohvale. Ločen wheelset za cesto, ki je gor 95% časa, in pa še en wheelset za gravel, ko se mi zlušta gonit po makadamu, njivah, gozdu.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ