» »

Katero kolo

Katero kolo

««
42 / 97
»»

s1m0n ::

Ne ni govora o tem. Pri tem modelu diska je na izbiro disk posamične velikosti z dopisom intern / extern na bike-discount.de pa ne vem kaj je s tem mišljeno?

DOOM_er ::

s1m0n je izjavil:

Ne vem, če so dvobatni res toliko boljši, da se bi mi splačalo dati več...
Bom verjetno zadovoljen z XT.
Edino kar mi je neznanka so ta novi diski, ki imajo dva različna načina (izbiri) interni in eksterni pa nikjer ne najdem kateri so ta pravi... (govora je o RT-MT800), a ima kdo kaj več znanja o tem :)


sej dvobatne bremze so navadne klasične bremze, imaš potem še 4 batne ter 6 batne ki pa jih vozimo predvsem na enduro in dh bajkih.
Robots will steal your job. But that's OK

s1m0n ::

Malo smešno tole pišejo, da štejejo sprednjo in zadnjo skupaj ampak dobro :)
V mislih sem imel dvobatne čeljusti (torej 4 batne zavore) tega res ne potrebujem.

Nazaj k težavi, ki jo zgoraj omenjam glede naročila diskov, a je tole mišljen način same CL matice? torej notranji/zunanji ključ za odvit/privit.

DOOM_er ::

Šteje se samo za eno čeljust, zavore za običajne smrtnike imajo 2 bata na čeljust ne seštevek iz zadnje in sprednje čeljusti.
Tole je primer 4 batne čeljusti



Tole je pa dvobatna čeljust



dej link do konkretnih diskov, načeloma za centerlock nebi smelo bit neke razlike ker je standarna montaža, razen če je zaradi offseta pesta. Ampak prej poglej kaj točno imaš sedaj, centerlock ali 6 bolt
Robots will steal your job. But that's OK

s1m0n ::

Sem pogledal...
CL imam! Spredaj so 180mm, zadaj 160mm. Ta sprednji imajo matico za BB ključ ta zadnji za Shimano orodje za kasete.

Diski pa bi bili tile:
novi diski

T743 ::

Tako je kot si že sam odgovoril, glej kje ima centerlock matica utore za pritrditev-intern ima jih znotraj, extern pa zunaj.
Če je tako kot si napisal rabiš spredaj intern zadaj pa extern.
To je extern, novejša izvedba:
https://bike.shimano.com/en-EU/product/...
Na strani, ki si jo sam linkal je pa intern.
Če imaš orodje za oboje pa sploh ni problema privil boš eno ali drugo centerlock matico.

s1m0n ::

Če je tako kot si napisal rabiš spredaj intern zadaj pa extern.


Torej spredaj, ko je BB (bottom bracket utor) se rabijo 180mm intern (RT-MT800-MI), če sem prav razumel. Da ni kje obratno :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

logocar3 ::

Zdravo!

Iščem nasvet za poceni elektično kolo za na šiht in nazaj (skupaj manj kot 40km), ki pa vključuje hrib višinske razlike 300m (dolg dobre 3km), kar verjetno pomeni da potrebujem kakšno el. gorsko kolo. Zaželjeno manj ali enako kot 250kW moči (registracija), zamenljiva baterija (kar ni nujno če je kako super poceni), nisem nek hud kolesar, tako da važno mi je da se pelje in ne lovim stotink ;) Sem pa pri OK kondiciji, el. kolo kupujem da se v službenih cotah ne bi zašvical na klancu navzgor.

Budget: max 1000 eur, lahko tudi kakšno rabljeno če je dobra cena oz. dober deal. Zaženjeni predlogi tudi v rangu do 1500 eur, mogoče se pa stegnem.

Hvala vnaprej za nasvete!

Steinkauz ::

Samoizolacijo sm izkoristil za iskanje kolesa.
Budget do 800eur, maybe 900eur, če je dobiš full več value.
Večinoma cesta, ampak more bit ok tudi za na rožnik (torej specialka odpade)

Kar imam trenutno v izboru:
SCOTT TREKING SUB CROSS 30 2020 669 eur



Scott SUB CROSS 20 2020 839 eur



Scott SUB CROSS 10 MEN 2019 891eur



Merida CROSSWAY 500 799eur



Specialized Crosstrail Elite 2018 699eur



Trek FX 3 DISC 684 eur



MERIDA CROSSWAY 600 799eur



Se mi zdi, da sta FX 3 ter Crossway 600 nekak najbolš za svoj dnar.
A mi lah kak bolj pro, ki pozna opremo, svetuje kaj bi on vzel oziroma kaj je best bang for buck.
Ali če ima kdo kak drug predlog za podoben denar.

koyotee ::

https://www.energijabikes.com/cube-kole...
Tole, vprasaj se za kak evro popusta, ker je "lanski" model.

Cube ima top opremo za tak denar.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: koyotee ()

GupeM ::

Jaz imam Scott sub cross 20 2019 pa sem zelo zadovoljen. Dobiš pa na nove modele Scott koles vedno lahko še 15 do 20% popusta. Če ti ga ne dajo, pojdi drugam. Jaz sem ga kupil v Diamantu v BTCju, pa je takoj prodajalec sam rekel, da lahko da 20% popust. Katera točno trgovina je, se zdaj ne spomnim.

r3dkv1c4 ::

mailer je izjavil:

Verige se v bencinu ne čisti, ker ti lahko uniči člene. Nafta je veliko boljša zadeva. Potem se jo posuši in namaže z oljem.

Zanimivo.....v 30 letih mi še ni uničil ene same.
No, res pa je, da jo po čiščenju z bencinom, namočim še v alkohol in potem zmontiram.
Am
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

koyotee ::

GupeM je izjavil:

Jaz imam Scott sub cross 20 2019 pa sem zelo zadovoljen. Dobiš pa na nove modele Scott koles vedno lahko še 15 do 20% popusta. Če ti ga ne dajo, pojdi drugam. Jaz sem ga kupil v Diamantu v BTCju, pa je takoj prodajalec sam rekel, da lahko da 20% popust. Katera točno trgovina je, se zdaj ne spomnim.


Vilice so res generičen šrot in na kolesu za 800EUR nimajo kaj početi.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: koyotee ()

Integral ::

@Steinkauz

Če se boš vozil po mešanih terenih (asfalt, makadam, kakšna poljska pot), in če je tvoj namen kolesarjenja bolj športne narave (ne samo iz točke A do B), predlagam da pogledaš še v segment gravel koles. To so, grobo rečeno, zelo udobne uživaške specialke s treking plašči. Jaz tako kolo vozim že eno leto in mi je res fenomenalno. Vozim kolo iz serije Cube Nuroad. Je pa res da pod 1000€ težko kaj dobiš, razen mogoče starejših modelov.
Če se boš vozil bolj občasno, je tudi treking čisto ok. Iz modelov ki si jih izbral, težko izločim najboljšega, ker so vsi dokaj podobni (oprema, teža). Je pa res tudi to, da je čisto odvisno kje živiš. Če si kje v hribih, ti drugega kot MTB niti nebi predlagal. Najbolje je da greš do nekaj trgovcev, se usedeš na kolesa in se z njimi zapelješ. Na ta način dobiš edino pravo informacijo o kolesu. Seveda, počakaj da se zadeva z virusom umiri, potem pa pot pod noge!

Jaz sem v preteklosti že imel nekaj koles (treking, MTB, tudi čistokrvno specialko), pa sem vse to prodal in si kupil le eno "univerzalno" kolo - gravel. S takim kolesom sem še vedno zelo hiter na asfaltu, hkrati pa se lahko praktično kadarkoli varno umaknem iz prometnih cest. Vozim se po stranskih, makadamskih in poljskih poteh, glavnih se izogibam v velikem loku. Imam 700x38c plašče, gonilko GRX 46/30, zadaj zobnike 11-34 in s tako kombinacijo lahko pridem praktično kamorkoli - razen seveda čez najbolj ekstremne klance, kjer pa je doma MTB.

Steinkauz ::

80% imam asfalt, 15% makedam, 5% zemlja.
Ljubljana in okolica.
Kaj je sploh razlika med treking in gravel? Kolkikor vidim je zavita bilanca namest ravne (sicer to lahk menjaš pa si na istem) pa brez blaženih vilic.
Sam odsotnost sprednjih blaženih vilic je verjento zgolj minus (ker jih lahk zakleneš) ?

Jurja mi je že mal preveč, vseeno se vozim bolj 1-2x na teden od aprila do septembra.
Do sedaj sm mel 250eur kolo umit v tem stilu (sam so diski civlil pa ni bil preveč udoben) :
https://www.umitbisiklet.com.tr/2862-ma...

boro10 ::

Lani sem prav tako iskal trek kolo in gledal tudi Scott. Na koncu sem se odločil za Cube.
Imam sicer Nature SL, so pa tudi boljši in slabši modeli. Cena je nižja kot Scoot po komponentah pa nekoliko boljši, kolikor sem kot laik ocenil.
Sem zadovoljen
https://www.cube.eu/en/2019/bikes/trekk...
Pozdrav

globoko grlo ::

Gravel ma bolj agresivno držo/položaj, pa je še vedno udobnejše kot pa specialka.

Za 1-2x/teden bo tut en rabljen treking picikl čist ok. Gravel je pač in :) Je pa res zlo uporabn, pa še dost hitr se z njim pelješ.

Vsekakor priporočam bouho in boš na konc sezone vidu al rabiš nov picikl al pač ne.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

energetik ::

Balance ne moreš enostavno zamenjat, ker moraš potem menjati še komplet zavorne in prestavne ročice, kar ni glih poceni.
Gravel je od trekkinga precej lažji, cca. 3kg, tudi na račun vilic. Sicer pa za tvoje procente in če nimaš res hudih udarnih jam na makadamu bi na tvojem mestu gledal gravel. Je pa res da pod jurja boš težko kaj dobil, razen Decathlonovega RC520 gravel, ki je odlična zadeva za svoj denar.

Sicer pa jaz še vedno gonim svojega trekkinga večinoma po asfaltu, pa ujamem tudi kakšnega cestaša, imam pa gladke 37mm gume, fajfo sem pa spustil v poden, da imam balanco nižje od sedeža. Hkrati imam na 3x9 večji obseg prestav od vseh sodobnih 1x ali 2x sistemih.

Steinkauz ::

Cange ::

logocar3 je izjavil:

Zdravo!

Iščem nasvet za poceni elektično kolo za na šiht in nazaj (skupaj manj kot 40km), ki pa vključuje hrib višinske razlike 300m (dolg dobre 3km), kar verjetno pomeni da potrebujem kakšno el. gorsko kolo. Zaželjeno manj ali enako kot 250kW moči (registracija), zamenljiva baterija (kar ni nujno če je kako super poceni), nisem nek hud kolesar, tako da važno mi je da se pelje in ne lovim stotink ;) Sem pa pri OK kondiciji, el. kolo kupujem da se v službenih cotah ne bi zašvical na klancu navzgor.

Budget: max 1000 eur, lahko tudi kakšno rabljeno če je dobra cena oz. dober deal. Zaženjeni predlogi tudi v rangu do 1500 eur, mogoče se pa stegnem.

Hvala vnaprej za nasvete!


Baterija je bistvo. To bi šlo s standardnim ebike ohišjem baterije, 48V ~17Ah ~800Wh, 250W motor do konca v obe smeri + staranje batarije, bi moglo zdržat vsaj 4 leta. Motor naj bo brez "reduktorja" direkt, tako bo boljši izkoristek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cange ()

P=LN ::

Kupujem mtb kolo. Po researchu sm se nekako že odločil za model, pri katerem mislim, da dobim max za to ceno, in sicer CUBE reaction pro 2020. Kolikor gledam cene pri nas, ga dobim za cca 1100 EUR, sem pa zasledil akcijo v nemški spletni trgovini rabe-bike.de, kjer je do konca vikenda na voljo za 900 EUR:
https://www.rabe-bike.de/en/cube-reacti...

Ali ima kdo izkušnje z omenjeno spletno trgovino ter ali se splača "tvegat", da gre kaj narobe in imam potem komedije z vračanjem in podobno? Kolikor sem gledal je poštnina za slovenijo 20 EUR.

koyotee ::

Edino velikost bi bilo fajn probat prej, ampak zdej tezko ker bo vse zaprto. Jaz sem 177 in mi je 19ka lih prav.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

P=LN ::

Ja, bom raje malo počakal pa potem poizkusil. Sam sem visok 182 cm in sem ravno med 19 in 21 col. Nekoliko me le še skrbi manjša raznovrstnost 1×12 sistema napram 2×11. Kakšne so vaše izkušnje?

koyotee ::

Jaz imam attention sl od cube 2x10 in mi je top glede mojih potreb. Z 1x12 pa nimam izkušenj, verjetno pa se hitreje obrabijo in verižniki in verige.

A je črna čelada ful k****?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: koyotee ()

m0LN4r ::

Tu vas je kar nekaj izkusenih, pa imam en problem in rabim nasvet:



Nevem kako iz danes na jutri, mi na temle mestu pusca guma. Je to predrto in a se da to sploh zakrpati? Ce ja, kako? Ali je treba kupiti novo?

Gre se za gumo: Reifen Schwalbe Kojak, Performance Kevlar, 35x622
So te gume tako obcutljive?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

DOOM_er ::

a maš zračnico? Če ja potem z notranje strani nalimaj fliko za zračnice in se vozi dalje. Če nimaš flike, vzami en konec predrte zračnice ter s sekundnim ali kakšnim drugim lepilom zalepi z notranje strani in vozi dalje. Če nimaš nič od tega, vzami ovoj od frutabele vstavi z notranje strani in vozi dalje. Pa vrjetno imaš predrto zračnico, ker zgleda kot da si kaj takega povozil in imaš nekaj notri.
Robots will steal your job. But that's OK

m0LN4r ::

Nimam pojma al je zracnica not. Niti orodja za sneti gume nimam, kaj rabim?
Na obicnem kolesu to ni problem sploh, sraufenciger pa gasa. Tale cestna zadeva pa zgleda malo bolj napeta in obcutljiva.

Mimgrede, gleda pa te stvari niti niso tako drage. So kake boljse gume od teh?
Tejle majo puncture rating 4/6
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

DOOM_er ::

rabiš orodje za snemanje plašča ter novo zračnico. Ne praskat s šraufencigerjem dol ker boš zvil obroč. Da se lepo na roke, samo rabiš pravo tehniko ter malo moči. Glede gum nimam pojma, sem v DH/Enduro segmentu, ko sem še imel specialko sem vozil Michelin GP nekaj, ter Conti Ultrarace na ~9barih tako da nisem imel nikoli gumidefekta ne z eno ne drugo. Vse te obritonožne zadeve niso ravno odporne na predrtja.
V grobem plašča ne rabiš menjavat, je fajn dat spodi kakšno fliko za vsak slučaj, ampak zračnico pa le zaflikaj ali zamenjaj, dobesedno manj kot 5 minut dela.
Robots will steal your job. But that's OK

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DOOM_er ()

Gregor5816 ::

P=LN je izjavil:

Ja, bom raje malo počakal pa potem poizkusil. Sam sem visok 182 cm in sem ravno med 19 in 21 col. Nekoliko me le še skrbi manjša raznovrstnost 1×12 sistema napram 2×11. Kakšne so vaše izkušnje?

Pri 1x12 sistemu je stvar taka, da ga nekateri naravnost obožujejo, drugim gredo pa kar kocine pokonci ob misli, da so brez sprednjega menjalnika. Če rabiš širok razpon, potem 2x, sicer kar ti bolj paše. Pri praktično vseh kolesih, razen cestnih, lahko izbiraš med 1x in 2x sistemom. Za klance rabiš nizke prestave, zato pri 1x ponavadi žrtvuješ končno hitrost, na račun tega si brez sprednjega menjalnika (nižja cena, manj vzdrževanja, kdor je kdaj vozil MTB v blatu, potem ve, koliko blata se na sprednjem menjalniku nabere) in brez prestavnih ročic na balanci (kamor lahko potem pride potopna sedežna opora ali zaklep vzmetenja). Meni osebno se 1x dopade za DH ali cyclocross, ampak pri gravel ali cross country nisem prepričan, kaj bi izbral. Sicer zadnje leto vozim specialko, tako da sem rešen te skrbi. :D

energetik ::

Gregor5816 je izjavil:

Meni osebno se 1x dopade za DH ali cyclocross, ampak pri gravel ali cross country nisem prepričan, kaj bi izbral. :D
Sam imam podobno mnenje, 1x za zgoraj omenjeno, 2x za vse ostalo. Še bolje pa mi je 3x na mojem trekkingu, obsega kolikor hočeš (spredaj 26/36/48 zadaj 11/32). Lahko lezem v izredno strme klance, hkrati pa z normalno kadenco vrtim tudi pri ~52km/h.


BTW, kaj menite za Franjo 2020, bo ali ne bo? Do konca marca so še cenejše prijave. Saj verjetno ti denar vrnejo, če prireditev odpade?
Jaz menim, da bo nekje do srede ali konca aprila prepovedi počasi konec glede na poteke na Kitajskem in Koreji. Poleg tega pride počasi poletje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

m0LN4r ::

Kako za boga pridete na take hitrosti 50km/h? Koliko vadbe je potrebne?
Jaz redno tecem, ampak pr kolesu me pri 25km/h hitr zmanjka, kaj sele ko je kak veter pa me pritisne pod 20km/h...
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

energetik ::

m0LN4r je izjavil:

Kako za boga pridete na take hitrosti 50km/h? Koliko vadbe je potrebne?
Jaz redno tecem, ampak pr kolesu me pri 25km/h hitr zmanjka, kaj sele ko je kak veter pa me pritisne pod 20km/h...
Ne gre za ravnino, ampak dolge asfaltne spuste. Po ravnem je seveda vse odvisno od vetra in drže telesa. Jaz ob brezvetrju na ravnini dosegam konstantno 28-30km/h, z le malo vetriča v hrbet gre pa takoj proti 40.
Je pa seveda ogromno odvisno tudi od kolesa in predvsem gum. Z gorcem na 2,3" kramparcah ne gre nikamor, z istim naporom recimo 24km/h, na trekingu (gladke 37mm gume na 4,5bar) pa 30. Na specialki na dropbaru pa bi šlo verjetno ob isti moči nekje 33.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

polde66 ::

Imam električni bicikl od Scotta. 1 x 11 SRAM. Če se boš fural gor dol v kratkih sekvencah pol je malce smotano ker ni vmesnih brzin ali bližnjic za prestavljanje iz največje v najmanjšo. Vse ostalo kjer se boš fural po normalnih poteh je to čisto ok. Zopet gre samo za stvar navade. Imam še en fitness bicikl z 3x10 in en precej starejši 3x7. Stvar je kako se navadiš, navadiš pa se ker ti drugega ne ostane. Po klancu dol je brzina kjer lahko gonim do okoli 60 km/h se ve za električni. Pri fitness mi zmanjka že pred 50. Pri tem električnem ki tehta 24 kg, in je po dimenzijah drugačen in večji od neelektričnih ga brez elektrike po ravnini poganjam lahko brez problema čez 30 km/h. V večini časa se vozim brez vklopljene baterije. Ima izredno dobro aerodinamiko.
polde

Gagarin ::

energetik je izjavil:

Še bolje pa mi je 3x na mojem trekkingu, obsega kolikor hočeš (spredaj 26/36/48 zadaj 11/32). Lahko lezem v izredno strme klance, hkrati pa z normalno kadenco vrtim tudi pri ~52km/h.


Heh, imaš zgolj malenkost večji obseg kot jaz na 1*12 (42 spredaj 10/50 zadaj). Uporabnih prestav pa imaš tud en toliko...

P.s.: imaš pa tudi kasete 9/52 kjer tvoj obseg gladko povozijo

Aja, imam 4 kolesa (2 gorca, 1 gravel, en treking) , na dveh 1*, na enem 2* in na enem 3*. Če bi kupoval bi definitivno za prav vse (tudi za čist cestno, z gravelom vozim tudi precej cest) izbral 1*.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gagarin ()

Gregor5816 ::

Obseg je res skoraj enak, ampak potem je tu problem med prevelikimi preskoki med prestavami. Na MTB to ni tak problem, na specialki pa tega ne gre zanemariti. 3x napram 2x pa res ne vidim neke uporabne prednosti, razen da je mogoče manj cross chaining-a (pri majhnem deležu kolesarjev, ki so na to pozorni; ne vem koliko to vpliva na obrabo verige in zobnikov).

m0LN4r je izjavil:

Kako za boga pridete na take hitrosti 50km/h? Koliko vadbe je potrebne?
Jaz redno tecem, ampak pr kolesu me pri 25km/h hitr zmanjka, kaj sele ko je kak veter pa me pritisne pod 20km/h...

Največ je odvisno od ceste (dolg spust, ko so že povedali) in od kolesa (aerodinamika, drža na kolesu, gume). Jaz imam od lani specialko, prej sem imel kratek čas hardtaila, pred tem treking dolgo časa treking. Ko sem se prvič na specialko usedel, sem se z minimalno truda peljal kot sem se v povprečju na trekingu. Na ravninah v brezvetrju hitrost ne pade pod 30 km/h, pa nisem ravno vrhunski rekreativec, ki bi pobiral KOMe na Stravi.

Cange ::

A obstaja gonilka z ~40 zobnikom da paše gor veriga za 7 prestav? 3x7p bi rad predelal v v7p.

Gagarin ::

Gregor5816 je izjavil:

Obseg je res skoraj enak, ampak potem je tu problem med prevelikimi preskoki med prestavami. Na MTB to ni tak problem, na specialki pa tega ne gre zanemariti.


Jebiga, nisem profi (čeprav verjamem da naredim za rekreatrivca precej nadpovprečno Km) in mi malček kadence prilagodit 12 prestavam ni noben problem. Verjamem pa da je vam Rogličem težko.

energetik ::

Morda ni problem, je pa meni zelo všeč, če imam lahko ves čas idealno kadenco, hkrati pa veriga v praktično idealni ravni črti. Nobenega cross chaininga. Če že imaš spredaj menjalnik tudi ne vidim razloga v 2x napram 3x, razlike je zgolj v 1 verižniku, ki tehta par 10g.

energetik ::

Še enkrat, kaj menite ali Franja2020 bo ali ne? Počasi se bo treba prijavit.

koyotee ::

Pri vsem kar se dogaja, tebe skrbi, da bi zamudil prijavo ali pa sploh izpustil maraton? :)):)):))
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

energetik ::

Me ne skrbi, samo zanima.

K0l1br1 ::

Franja me ne gane. Raje grem enkrat sam isto traso ali pa pol nje, tisto gužvanje je Sodoma in Gomora.

energetik ::

Ne vem, lani sem bil prvič na mali in mi je bilo precej fajn, nepozabni občutki. Ko v zavetrju par 10 koles goniš blizu 40 z lahkoto in slišiš samo šumenje gum in ketn. Sem mislil letos na veliko, ampak nimam dovolj časa za resen trening. Prevozil bi jo že, ampak verjetno s precej bednim rezultatom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

mailer ::

Osebno bi šel na Barjanko. Počakajte še mesec ali dva, prijave bodo zagotovo podaljšane. So pa cene absurdne in kolkor sem slišal lani še malice nisi dobil. Bolje, da se zmenite drugače in se vas recimo 25 skupaj odpravi za kakšen vikend. Organizirate se lahko preko raznih kanalov.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

energetik ::

Daj no, slišal si neresnice. Dobili smo bolonjske makarone, pijačo in še sladoled. Je pa res, da bi lohk dobili še kaj več kot samo štumfe glede kolesarske opreme. Do 31.3. prijava ni tako absurdno visoka, dobiš pa 160km cest brez prometa in zavetrje stotine kolesarjev.

Matthew ::

energetik je izjavil:

Sem mislil letos na veliko, ampak nimam dovolj časa za resen trening. Prevozil bi jo že, ampak verjetno s precej bednim rezultatom.


A na mali pa nisi imel bednega rezultata?

m0LN4r ::

Hvala za nasvet, sem imel notranjo gumo notr pa sem dal sekundno lepilo gor, zavil z izolirtrakom in od pritiska se je tako stisnilo skup, da zdej nic vec ne pusca.
Sem pa potegnil ven en kovinski opiljk iz plasca, zanimivo. Se mi sploh ne sanja od kod.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

K0l1br1 ::

Na cesti si ga pobral.

martincek1 ::

Imam Pinarello kolo iz leta 2002, ki ga bom iz Campagnolo Mirage posodobil v Shimano Tiagra in me zanima par stvari

1) Trenutno je na kolesu nek square taper BB in za Tiagro bom potreboval nov BB z ITA navojem. Gledal sem tole https://www.bike-components.de/en/Shima... - to je gonilni ležaj, ki ga potrebujem, je res? Zanima me še, če se splača namesto tega kupiti BB za 105/Ultegro, ki stane 7e več https://www.bike-components.de/en/Shima... , in ali sploh pride v poštev za Tiagra groupset.

2) Kolo ima fiksen mech hanger, predvievam da glede tega ne bo problemov? In pa predvidevam, da bodo novi wheelseti normalno sedli na kolo in da se širina vpetja v tem času ni spreminjala?

energetik ::

1) predlagam, da obstoječo zadevo najprej izmeriš in pregledaš, glede na to da je Campagnolo. Če se ne motim, imajo italijanski BBji 2 desna navoja, medtem ko so vsi moderni levi/desni.
Tukaj so specifikacije: https://www.sheldonbrown.com/cribsheet-...
Npr. jaz sem sem Hollowtech BB direktno všraufal v mojega starega gorca iz leta 99, ki je imel square taper, vendar sodobne navoje.

Oba BB iz linkov bi morala ustrezati obema groupsetoma, samo da je ta dražji par gramov lažji, ali je bolj vzdržljiv ali ne pa vprašanje.


2) Enako kot za BB, vzami šubler in izmeri širino vpetja, pa boš točno vedel. Fiksen hanger tudi ne bi smel biti težava, saj se da vse nastaviti. Jaz sem novi Deore menjalnik našraufal na 30 let star Rogov "Citybike" in deluje ko šus.
««
42 / 97
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

A naj kupim gravel bike ali ne? (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Šport
696121975 (13143) issak
»

Nakup kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
5511427 (7069) Twixz
»

Rabljeno cestno kolo - na kaj paziti?

Oddelek: Šport
329118 (7816) GizmoX
»

Katero nizkocenovno kolo kupiti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8632881 (30408) stratosD

Več podobnih tem