Forum » Šport » Katero kolo
Katero kolo

TheKekec ::
Živjo
kupujem novo treking kolo s ceno do 600€.
Imate kakšne predloge?
Večinoma mojih kolesarskih tur je mešanica asfalta ter makedama, delam ture med 25km in 50km 2x do 3x tedensko.
Oziroma na kaj moram biti pozoren pri nakupu?
primer:
https://www.extremevital.com/sl/kolesa/...
Za to ne bi dal več kot 400€, pa še to je preveč.
Za to kolo ali na splošno kolo zame, glede na uporabo?
Kakšen drug predlog?

koyotee ::
Za tisto kolo :) https://www.proadventure.si/si/treking-...
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

TheKekec ::
Hvala.
Kako je z izbiro velikosti, ali se jo da določiti preko velikosti koleserja in njegovih drugih atributov, ali je res, da se je na kolo potrebno vsesti, da vidiš, če ti je ok.
Kako je z izbiro velikosti, ali se jo da določiti preko velikosti koleserja in njegovih drugih atributov, ali je res, da se je na kolo potrebno vsesti, da vidiš, če ti je ok.

JA23 ::
Jaz pa gledam za kolo, za pretežno po mestu. Trenutno je že dokaj staro (10-15 let) in nizko cenovno (250 EUR), pa bi si privoščil nekaj malo boljšega. Letno naredim okoli 3K kilometrov.
Nisem ravno strokovnjak, ampak idealno kolo za mene bi bilo (v oklepajih zakaj se mi zdi zame primerno):
1. Z mehanskimi disk zavorami (se mi zdi da je s takšnimi zavorami malo dela, da pa vseeno bolje primejo kot gumice; kolo namreč uporabljam v vseh vremenskih razmerah).
2. Z do 10 prestavami (trenutno kolo ima 7 predstav, pri čemer dejasnko delujejo samo 4; kljub temu mi večinoma uspe priti, kamor želim).
3. Z dokaj pokončno držo (zaradi udobja).
4. Čim lažje, recimo do 12 kg (trenutno je okoli 15).
5. Cena do 1K, ampak raje manj :)
6. Če ima že v osnovi blatnike je +, sicer si jih pač dokupim.
7. Prtljažnik je tudi +, a ni nujen.
Malo sem že brskal po spletu in našel nekaj takega:
https://www.hervis.si/store/Oprema/Kole...
https://www.canyon.com/en-si/commuter-3...
Ima kdo kakšen nasvet, mnenje. Ni pa potrebno, da je kolo novo.
Nisem ravno strokovnjak, ampak idealno kolo za mene bi bilo (v oklepajih zakaj se mi zdi zame primerno):
1. Z mehanskimi disk zavorami (se mi zdi da je s takšnimi zavorami malo dela, da pa vseeno bolje primejo kot gumice; kolo namreč uporabljam v vseh vremenskih razmerah).
2. Z do 10 prestavami (trenutno kolo ima 7 predstav, pri čemer dejasnko delujejo samo 4; kljub temu mi večinoma uspe priti, kamor želim).
3. Z dokaj pokončno držo (zaradi udobja).
4. Čim lažje, recimo do 12 kg (trenutno je okoli 15).
5. Cena do 1K, ampak raje manj :)
6. Če ima že v osnovi blatnike je +, sicer si jih pač dokupim.
7. Prtljažnik je tudi +, a ni nujen.
Malo sem že brskal po spletu in našel nekaj takega:
https://www.hervis.si/store/Oprema/Kole...
https://www.canyon.com/en-si/commuter-3...
Ima kdo kakšen nasvet, mnenje. Ni pa potrebno, da je kolo novo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: JA23 ()

johanblond ::
https://www.intersport.si/genesis-speed... za 350 €
Kupiš blatnike v Deacthlonu (9 €) in prtljažnik (25 €) in to je to.
Če niso absolutni pogoj disk zavore, nabaviš lanski model Platinum 2.8 (letošnji je Platinum 2.9) za super ceno 210 € (en mesec nazaj sem še dal zanj 245 € in dodal blatnike in prtljažnik, ki pašejo super gor).
https://www.intersport.si/nakamura-plat...
Sem gledal tudi Genesis, pa sem se rajši odločil za cenejšega, glavni razlog pa je bilo to, da ga dostikrat parkiram zunaj in sem imel občutek, da bi bilo kolo z mehanskimi disk zavorami precej vpadljivo.
Krmilo se da dobro nastavljat, sem si ga dvignil in se zelo lepo vozi, udobno (8 km v eno stran v službo).
Kupiš blatnike v Deacthlonu (9 €) in prtljažnik (25 €) in to je to.
Če niso absolutni pogoj disk zavore, nabaviš lanski model Platinum 2.8 (letošnji je Platinum 2.9) za super ceno 210 € (en mesec nazaj sem še dal zanj 245 € in dodal blatnike in prtljažnik, ki pašejo super gor).
https://www.intersport.si/nakamura-plat...
Sem gledal tudi Genesis, pa sem se rajši odločil za cenejšega, glavni razlog pa je bilo to, da ga dostikrat parkiram zunaj in sem imel občutek, da bi bilo kolo z mehanskimi disk zavorami precej vpadljivo.
Krmilo se da dobro nastavljat, sem si ga dvignil in se zelo lepo vozi, udobno (8 km v eno stran v službo).

jype ::
1. Z mehanskimi disk zavorami (se mi zdi da je s takšnimi zavorami malo dela, da pa vseeno bolje primejo kot gumice; kolo namreč uporabljam v vseh vremenskih razmerah).V-brake je meni služil bolje kot katerikoli mehanski disk, ki bi si ga drznil pustiti na biciklu, ko grem v trgovino.
5. Cena do 1K, ampak raje manj :)IMO bo daleč najbolje, če greš v kakšen lokalen servis po rabljeno servisirano kripo, ki ustreza. Za udobno vožnjo se dejansko splača kak cenen full suspension, je pa res, da taki potrebujejo resno ključavnico, ker so videti dražji, kot so v resnici.
Ima kdo kakšen nasvet, mnenje. Ni pa potrebno, da je kolo novo.A v Ljubljani iščeš?

JA23 ::
Najprej hvala obema za odgovore. :) Zanimivi predlogi.
Jaz imam mešane izkušnje z V-brake. Takoj ko je malo močnejši dež, mi ne primejo. Pa pogosto se mi zjahajo in jih moram štimat. Poleg tega v temu nisem najboljši. Zato pač razmišljam o diskih. Ne bi pa imel hidravlike, spet zaradi vzdrževanja. Je pa res, da znajo takšna kolesa prej zginit. Tudi sam namreč kolo marsikje puščam.
Full suspension ne vem, če rabim. Nekako mi je bolj pomembna drža. Je pa res, da mogoče ne vem, kaj zamujam :)
Iščem pa v osnovi v LJ, čeprav se mi ni težko tudi kam drugam obrnit, če bi mi bila ponudba res zanimiva.
Jaz imam mešane izkušnje z V-brake. Takoj ko je malo močnejši dež, mi ne primejo. Pa pogosto se mi zjahajo in jih moram štimat. Poleg tega v temu nisem najboljši. Zato pač razmišljam o diskih. Ne bi pa imel hidravlike, spet zaradi vzdrževanja. Je pa res, da znajo takšna kolesa prej zginit. Tudi sam namreč kolo marsikje puščam.
Full suspension ne vem, če rabim. Nekako mi je bolj pomembna drža. Je pa res, da mogoče ne vem, kaj zamujam :)
Iščem pa v osnovi v LJ, čeprav se mi ni težko tudi kam drugam obrnit, če bi mi bila ponudba res zanimiva.

wajdujc ::

jype ::

globoko grlo ::
Sam na hitr, če je bicikl za mal furat na okol (beri 1x/teden), se kup rablenga!!!
V bremzice so zakon, sam ne smeš kupt glih ta najcenejše gumice, ane.
Pa še to, če razmišljaš o V vs disc, je vseen kaj maš,
V bremzice so zakon, sam ne smeš kupt glih ta najcenejše gumice, ane.
Pa še to, če razmišljaš o V vs disc, je vseen kaj maš,

Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

energetik ::
Nikoli se mi še ni zgodilo, da mi Vbrake na hardtailu ne bi prijel. Pa se vozil redno po blatu, pesku, tudi v dežju, z Vršiča in Mangartskega sedla. Vedno primejo zadosti, da zdrsne guma ali da zaviram samo na sprednjem kolesu (zadnje v luftu). Zato ne vidim razloga, da bi predelal na diske, no če bom kdaj nabavil nov bicikl, bom vzel diske.
Jaz imam mešane izkušnje z V-brake. Takoj ko je malo močnejši dež, mi ne primejo. Pa pogosto se mi zjahajo in jih moram štimat. Poleg tega v temu nisem najboljši. Zato pač razmišljam o diskih. Ne bi pa imel hidravlike, spet zaradi vzdrževanja. Je pa res, da znajo takšna kolesa prej zginit. Tudi sam namreč kolo marsikje puščam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()

Klamzi ::

mailer ::
V dveh dneh sem malo bolj preveril cyclocros kolesa. Lani je bila želja Caad12, ker pa se kdaj zapeljem tudi po makedamu sem pregledal ponudbo Gravel/Cyclocros modelov. Ostajam pri Cannondale in rangu okoli 1000EUR. Najcenejši model je gravel Topstone Sora za 1000EUR, ki že ima kable speljane v okvirju, teža 11kg, kaseta 9 prestav, malo slabša oprema. CAADX Tiagra SE can 1300EUR, kabli speljani v okvirju in zunaj, kar je škoda glede na prejšnjega, teža malo pod 10kg, kaseta 10 prestav, boljša oprema. Če bi želel it na kakšen maraton pa dokupim še par lahkih koles in dam gor cestne gume pa imam v bistvu 2 kolesi za spodoben vložek. Približek tej ceni (na bike 24.de) je bil še Colnago pa mi ni všeč.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mailer ()

JA23 ::
@vajduc: Gumice načeloma menjam vsako leto, oziroma mi jih zamenjajo na servisu. Tako, da mislim, da to ne bi smel biti problem. Čeprav glede na nekatere odgovore glede gumic očitno ali nimam dovolj dobrih gumic, ali pa mi jih slabo porihtajo na servisu. Ker pa je moje znanje glede tega dokaj omejeno, ne vem, kako bi to izboljšal.
Rado se mi tudi zgodi, da se mi zajle zrahlajo. Takoj po servisu se recimo skoraj samo dotahnem bremz, pa mi primejo. Čez nekaj mesecev do pol leta, pa moram do konca pritisnit ročico, pa komaj kaj prime. Sem to probal tudi sam nekajkrat popravil pa nisem bil vedno najbolj uspešen.
Mi je pa zanimivo, da kolikor sem se pogovarjal z znanci (ki so bolj razumejo v te stvari), so mi kar svetovali diske. Da baje mnogo bolje primejo. Da pa je nekaj dela z vzdrževanjem.
@jype: hvala za naslova, si bom definitivno šel pogledat v prihajajočem tednu. Mogoče mi bodo tudi znalo svetovat.
Rado se mi tudi zgodi, da se mi zajle zrahlajo. Takoj po servisu se recimo skoraj samo dotahnem bremz, pa mi primejo. Čez nekaj mesecev do pol leta, pa moram do konca pritisnit ročico, pa komaj kaj prime. Sem to probal tudi sam nekajkrat popravil pa nisem bil vedno najbolj uspešen.
Mi je pa zanimivo, da kolikor sem se pogovarjal z znanci (ki so bolj razumejo v te stvari), so mi kar svetovali diske. Da baje mnogo bolje primejo. Da pa je nekaj dela z vzdrževanjem.
@jype: hvala za naslova, si bom definitivno šel pogledat v prihajajočem tednu. Mogoče mi bodo tudi znalo svetovat.

globoko grlo ::
Itak, da so diski boljši (hidravlični!). Dobre gumice pa glih tko dobro primejo :)
Aja, pa v pol leta se bremz guma znuca in je normalno, da morš bol našponat zajlo (beri do konca stisnt ročko) da kj prime. Zato maš pa "mikro" nastavitve bremz na ročki, oz. pred ročko.
Aja, pa v pol leta se bremz guma znuca in je normalno, da morš bol našponat zajlo (beri do konca stisnt ročko) da kj prime. Zato maš pa "mikro" nastavitve bremz na ročki, oz. pred ročko.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

s1m0n ::
Jaz imam na mojem treking že 14 let V-brake zavore (gumice se menjajo, ko nimajo več dovolj mesa gor). Lahko samo rečem, da zavore primejo tak kot je to potrebno! Za cesto meni osebno ni razlike ali so V-brake ali hidravlični diski oboje funkcionira, če se vzdržuje (je pa res, da je vzdrževanja pri diskih veliko manj).

erkgheoruugh ::
Mislim, da bo bolj teava v tem, da kolesa 6 v braki ne boš našel.
Pri cenejših mehanski diski, pri malce dražjih pa hidravlični, to je danes realnost, kar se tiče novih koles.
Pri cenejših mehanski diski, pri malce dražjih pa hidravlični, to je danes realnost, kar se tiče novih koles.

dolenc ::
Pa komplet hidravlične zavore tud niso nek strošek, če ti je všeč kolo, pa ima mehanske pač vzameš, če ti ni dovolj pa menjaš pa je.
Čist osnovne hidravlične, nekej kar bodo becikli do 1k imeli gor, 38eur
https://www.bike-discount.de/en/buy/shi...
Čist osnovne hidravlične, nekej kar bodo becikli do 1k imeli gor, 38eur
https://www.bike-discount.de/en/buy/shi...

Cange ::

wajdujc ::

noob96 ::
https://www.bergamont.com/at/en/product...
gledam tole kolo BERGAMONT HELIX 3 GENT
Trgovec mi ga ponuja za 500eur. Je to vredu nakup?
gledam tole kolo BERGAMONT HELIX 3 GENT
Trgovec mi ga ponuja za 500eur. Je to vredu nakup?

Gagarin ::

T743 ::
Mehanski diski so recimo OK za po ravnem, oziroma dokler ne prideš do strmega klanca navzdol in ugotoviš, da se zajla preteguje in hudič sploh ne prime več, sprobano na lastni koži, dobil sem kurjo polt in prva stvar, ki sem jo naredil po prihodu domov je bila nabava hidravličnih.(MTB hardtail kolo) Če že diski potem pridejo v poštev samo hidravlični, karkoli na zajle je "blažev žegen"in še slabše kot v-brakei, tudi če zgleda OK to ni, še posebej ko pride do momenta, ko se je nujno potrebno ustaviti.
Najcenejši Shimano DEORE z mineralnim oljem, ki ne veže nase vode in s katerim zato ni vzdrževanja razen menjave paken pa si rešen. Pri premeru diska pa je pametno preveriti za kakšne premere je narejena vilica, večinoma zadošča že fi 160mm je pa z večjimi premeri občutek na ročki boljši.
Najcenejši Shimano DEORE z mineralnim oljem, ki ne veže nase vode in s katerim zato ni vzdrževanja razen menjave paken pa si rešen. Pri premeru diska pa je pametno preveriti za kakšne premere je narejena vilica, večinoma zadošča že fi 160mm je pa z večjimi premeri občutek na ročki boljši.

jype ::
Tudi mehanski diski pridejo v zelo različnih cenovnih razredih. Eni so shitty, eni so znosni.

T743 ::
Seveda jih je več vrst govorim o osnovnih ranga DEORE, vendar so tudi najcenejši hidravlični neprimerno boljši, kot recimo dražja izvedba mehanskih.(nimam pojma zakaj jih sploh še proizvajajo) Problem je itak samo zajla, ki se bo sigurno pretegovala za razliko od olja, ki pa se ne stiska.(no mogoče se lahko malo pretegne "lajtunga"oziroma bovden)

s1m0n ::
Saj kot je že Dolenc prilepil so ta osnovni hidravlični kar ugodni!
Zdaj ali so potem same osi/kolesa toliko dražja, ki omogočajo montažo diska, da niso bolj razširjeni v nižjem cenovnem razredu?
Zdaj ali so potem same osi/kolesa toliko dražja, ki omogočajo montažo diska, da niso bolj razširjeni v nižjem cenovnem razredu?

bitalinebit ::
Jaz z V-braki nisem imel nekih težav po klancu (cesta). Tudi ne pri 60km/h.
Težave sem imel s cantilever ali v zavorami na dolgih zelo zelo strmih ovinkastih spustih, pri visoki vročini poleti. Obroči so se preveč segrevali ker ni bilo dovolj hlajenja in poznalo se je, da zavorna gumica ne prijemlje isto. Se mi zdi, da je takrat tudi bolj pobiralo obroč, kar se je poznalo na vključkih v zavorni gumici. Nisem pa imel kakšne nesreče zaradi tega. Sem pa včasih počakal da se obroči malo shladijo. Ko sem se o tem pogovarjal z enim gorskim kolesarjem, je razlagal, kako zračnica lahko spusti zaradi pregretja obroča...naj bi hladili obroče z vodo celo nekateri...s tega stališča menim da so diski boljši. Pa tudi zaviranje na splošno je najbrž boljše. Pri ceni/teži pa diski se mi zdi ne pridejo blizu v zavoram (naj me kdo popravi). Če gledamo ceno in težo skupaj. Drugače pa so meni v zavore v redu. Uporabljam še tudi cantilever...

noob96 ::
https://www.bergamont.com/at/en/product...
gledam tole kolo BERGAMONT HELIX 3 GENT
Trgovec mi ga ponuja za 500eur. Je to vredu nakup?
Lahko prosim to nekdo pogleda
gledam tole kolo BERGAMONT HELIX 3 GENT
Trgovec mi ga ponuja za 500eur. Je to vredu nakup?
Lahko prosim to nekdo pogleda

T743 ::
No ja v nižjih cenovnih razredih je treba požreti kak dekagram več to je jasno. Niso pa disk zavore spet toliko težje kot navadne, da bi sploh čutil razliko. Zakaj jih ni na cenovno ugodnih kolesih pa seveda vedo ekonomisti. ?
Sama moč zaviranja in modulacija je pri diskih precej boljša, še največja prednost je, da se da zavirati samo z enim prstom s preostalimi lahko tako bolje držimo krmilo in nadziramo kolo. Na zelo dolgih in strmih spustih se lahko pregreje tudi hidravlične, vendar težje in kasneje kot v zavore, s katerimi se da prav tako voziti varno.
Važno je, da se na dolgih klancih ne tišči zavore ves čas ampak v intervalih tako se ima čas hladiti vmes.
Noob96:
Omenjeno kolo je videti zato ceno uredu, najslabši del je prednja vilica, ki je precej osnovna.
Za recimo mestno vožnjo ali ravninske makadamske odseke čisto dovolj,za bolj zahtevno vožnjo po kakšnih gozdnih poteh pa bi jaz vilico zamenjal za kakšno boljšo.
Sama moč zaviranja in modulacija je pri diskih precej boljša, še največja prednost je, da se da zavirati samo z enim prstom s preostalimi lahko tako bolje držimo krmilo in nadziramo kolo. Na zelo dolgih in strmih spustih se lahko pregreje tudi hidravlične, vendar težje in kasneje kot v zavore, s katerimi se da prav tako voziti varno.
Važno je, da se na dolgih klancih ne tišči zavore ves čas ampak v intervalih tako se ima čas hladiti vmes.
Noob96:
Omenjeno kolo je videti zato ceno uredu, najslabši del je prednja vilica, ki je precej osnovna.
Za recimo mestno vožnjo ali ravninske makadamske odseke čisto dovolj,za bolj zahtevno vožnjo po kakšnih gozdnih poteh pa bi jaz vilico zamenjal za kakšno boljšo.

noob96 ::
No ja v nižjih cenovnih razredih je treba požreti kak dekagram več to je jasno. Niso pa disk zavore spet toliko težje kot navadne, da bi sploh čutil razliko. Zakaj jih ni na cenovno ugodnih kolesih pa seveda vedo ekonomisti. ?
Sama moč zaviranja in modulacija je pri diskih precej boljša, še največja prednost je, da se da zavirati samo z enim prstom s preostalimi lahko tako bolje držimo krmilo in nadziramo kolo. Na zelo dolgih in strmih spustih se lahko pregreje tudi hidravlične, vendar težje in kasneje kot v zavore, s katerimi se da prav tako voziti varno.
Važno je, da se na dolgih klancih ne tišči zavore ves čas ampak v intervalih tako se ima čas hladiti vmes.
Noob96:
Omenjeno kolo je videti zato ceno uredu, najslabši del je prednja vilica, ki je precej osnovna.
Za recimo mestno vožnjo ali ravninske makadamske odseke čisto dovolj,za bolj zahtevno vožnjo po kakšnih gozdnih poteh pa bi jaz vilico zamenjal za kakšno boljšo.
Sprednja vilica misliš, da je slabo vzmetenje ali kaj okoli krmiljenja?

T743 ::
Vzmetenje je precej osnovno verjetno je v njej elastomer oz. prožna guma in ne oljna oziroma zračna kartuša pri kateri lahko nastavljaš hitrost s katero se vilica potopi in vrača nazaj.Pri gonjenju v strmejši klanec se zna pojaviti zibanje gor in dol. Je pa zamenjava enostavna le cena boljše je hitro 3 mestna številka.

r3dkv1c4 ::
@T743
"Najcenejši Shimano DEORE z mineralnim oljem, ki ne veže nase vode in s katerim zato ni vzdrževanja razen menjave paken pa si rešen."
Uau, tole pa je nasvet.
Kolikokrat si se ti peljal s kolesom v življenju?
"Najcenejši Shimano DEORE z mineralnim oljem, ki ne veže nase vode in s katerim zato ni vzdrževanja razen menjave paken pa si rešen."
Uau, tole pa je nasvet.
Kolikokrat si se ti peljal s kolesom v življenju?
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!

energetik ::
bitalinebit je izjavil:
To mi je res zanimivo, ker jaz z V-braki nikoli nisem imel niti najmanjše težave z zavorno močjo ali pregrevanjem, ne na hudih klancih ne v dežju ali blatu. Bremzam pa tudi z 1 prstom.Jaz z V-braki nisem imel nekih težav po klancu (cesta). Tudi ne pri 60km/h.
Težave sem imel s cantilever ali v zavorami na dolgih zelo zelo strmih ovinkastih spustih, pri visoki vročini poleti. Obroči so se preveč segrevali ker ni bilo dovolj hlajenja in poznalo se je, da zavorna gumica ne prijemlje isto. Se mi zdi, da je takrat tudi bolj pobiralo obroč, kar se je poznalo na vključkih v zavorni gumici. Nisem pa imel kakšne nesreče zaradi tega. Sem pa včasih počakal da se obroči malo shladijo. Ko sem se o tem pogovarjal z enim gorskim kolesarjem, je razlagal, kako zračnica lahko spusti zaradi pregretja obroča...naj bi hladili obroče z vodo celo nekateri...s tega stališča menim da so diski boljši. Pa tudi zaviranje na splošno je najbrž boljše. Pri ceni/teži pa diski se mi zdi ne pridejo blizu v zavoram (naj me kdo popravi). Če gledamo ceno in težo skupaj. Drugače pa so meni v zavore v redu. Uporabljam še tudi cantilever...
Morda je razlog, da imam le 60-62kg? Ali pač dobro nastavljene zavore in dobre gumice?

bitalinebit ::
bitalinebit je izjavil:
To mi je res zanimivo, ker jaz z V-braki nikoli nisem imel niti najmanjše težave z zavorno močjo ali pregrevanjem, ne na hudih klancih ne v dežju ali blatu. Bremzam pa tudi z 1 prstom.Jaz z V-braki nisem imel nekih težav po klancu (cesta). Tudi ne pri 60km/h.
Težave sem imel s cantilever ali v zavorami na dolgih zelo zelo strmih ovinkastih spustih, pri visoki vročini poleti. Obroči so se preveč segrevali ker ni bilo dovolj hlajenja in poznalo se je, da zavorna gumica ne prijemlje isto. Se mi zdi, da je takrat tudi bolj pobiralo obroč, kar se je poznalo na vključkih v zavorni gumici. Nisem pa imel kakšne nesreče zaradi tega. Sem pa včasih počakal da se obroči malo shladijo. Ko sem se o tem pogovarjal z enim gorskim kolesarjem, je razlagal, kako zračnica lahko spusti zaradi pregretja obroča...naj bi hladili obroče z vodo celo nekateri...s tega stališča menim da so diski boljši. Pa tudi zaviranje na splošno je najbrž boljše. Pri ceni/teži pa diski se mi zdi ne pridejo blizu v zavoram (naj me kdo popravi). Če gledamo ceno in težo skupaj. Drugače pa so meni v zavore v redu. Uporabljam še tudi cantilever...
Morda je razlog, da imam le 60-62kg? Ali pač dobro nastavljene zavore in dobre gumice?
Jaz imam tudi ponavadi okoli 63kg. Kot sem napisal: vročina poleti+vroč asvalt+strmina+počasna vožnja in stalno bremzanje. Meni se je to verjetno pojavljalo večkrat. Očitno pa je bilo tule:
https://www.google.si/maps/dir/46.10846...!4m2!4m1!3e0
Sicer je problem samo spredaj, ker je tam največ bremzanja. Kot sem napisal, ni bilo življenjsko nevarno ;-). Nisi pa mogel držati prsta na obroču. Niti pod razno...tako da ker uporabljam ultra light zračnice, sem raje malo počival vmes...gumice gotovo igrajo vlogo. Moje so bile no name canti...niso bile pa slabe. Sem že kupil za več denarja slabše...nastavitve ne vem če pomagajo. Zavira pač trenje...

jype ::
Pri cestnih (in CX in gravel) kolesih z diski je večji problem, ker so praviloma precej manjši (ker so vilice dimenzionirane za 160mm rotorje) in hitrosti precej višje, pa tudi spusti so pogosto precej daljši.

T743 ::
@T743
"Najcenejši Shimano DEORE z mineralnim oljem, ki ne veže nase vode in s katerim zato ni vzdrževanja razen menjave paken pa si rešen."
Uau, tole pa je nasvet.
Kolikokrat si se ti peljal s kolesom v življenju?
Na tole sem mislil da ne boš preveč nerazgledan...se opravičujem, ker nisem dal linka prej a se mi je zdelo da bodo znalci komplicirali.
https://www.google.com/search?ei=rOPWXN.....238902...3.0..0.2622.7627.2j12j1j0j1j1j1j1j0j1......0....1..gws-wiz.....6..35i39j0i67j0i131j0i10i203j0i22i30.tlyygGXPY6c

jocoj ::
Iščem poceni luč za ponoči po regionalni cesti, dobra svetilnost, brez kablov in da zdrži vsaj 3 ure. Tole sem našel. Kaj pravite bo vredu, ali ima kdo boljši predlog?
https://www.banggood.com/XANES-DL06-120...
https://www.banggood.com/XANES-DL06-120...

koyotee ::
Iščem poceni luč za ponoči po regionalni cesti, dobra svetilnost, brez kablov in da zdrži vsaj 3 ure. Tole sem našel. Kaj pravite bo vredu, ali ima kdo boljši predlog?
https://www.banggood.com/XANES-DL06-120...
Fotografija ni realna, in tudi baterije so verjetno bolj švoh s kapaciteto, čeprav obljubljajo 6000mah.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Ghenghiz ::
Iščem poceni luč za ponoči po regionalni cesti, dobra svetilnost, brez kablov in da zdrži vsaj 3 ure. Tole sem našel. Kaj pravite bo vredu, ali ima kdo boljši predlog?
https://www.banggood.com/XANES-DL06-120...
Fotografija ni realna, in tudi baterije so verjetno bolj švoh s kapaciteto, čeprav obljubljajo 6000mah.
Imam 1100lm svetilko. Fotografija je realna.

s1m0n ::
Jaz mam za sprednjo luč kar ročno svetilko ter primeren nosilec.
Res, da je snop manj primeren ampak vidljivost je nad vsem kar sem testiral za kolesa (tudi od ta dražjih Sigma ali Bontrager svetilk).
Res, da je snop manj primeren ampak vidljivost je nad vsem kar sem testiral za kolesa (tudi od ta dražjih Sigma ali Bontrager svetilk).

njyngs ::
Pri cestnih (in CX in gravel) kolesih z diski je večji problem, ker so praviloma precej manjši (ker so vilice dimenzionirane za 160mm rotorje) in hitrosti precej višje, pa tudi spusti so pogosto precej daljši.
Bi priporočil CX za nekoga, ki si trenutno lasti trekinga za daily commute in pa tudi tedenske ture? Hkrati pri commute vozim na hrbtu malico in laptop.

erkgheoruugh ::
Še enkrat, ne iščite cx koles ampak gravel ali pa adventure. Cx je zelo specifično tekmovalna geometrija, tudi če na prvi pogled zgleda enako, ker ima pač debelejše gume pa diske.

martincek1 ::
Kje se da dobit poceni kolesarsko obleko, ki ni zanič? Hlače, pajkice, jakne, dresi...

gusto ::
martincek1 je izjavil:
Kje se da dobit poceni kolesarsko obleko, ki ni zanič? Hlače, pajkice, jakne, dresi...
https://www.wiggle.co.uk/
Glej njihovo hišno znamko DHB, ponudi veliko za svoj denar.

jype ::
Bi priporočil CX za nekoga, ki si trenutno lasti trekinga za daily commute in pa tudi tedenske ture? Hkrati pri commute vozim na hrbtu malico in laptop.Ne, ker je drža bistveno drugačna in precej bolj naporna. Razen v primeru, da si tega dejansko želiš, odsvetujem. Seveda si precej hitrejši, a za ceno tega, da si veliko manj komot.
erkgheoruugh je izjavil:
Še enkrat, ne iščite cx koles ampak gravel ali pa adventure. Cx je zelo specifično tekmovalna geometrija, tudi če na prvi pogled zgleda enako, ker ima pač debelejše gume pa diske.Tudi to drži - če že, potem gravel, čeprav so nekam dragi, odkar so moderni (se pa dobi tudi kaj novega za 500-600 evrov vsake toliko). Gravel bicikel je malce manj nevarno dimenzioniran (predvsem pri dražjih CX se še špara na teži, pri gravel pa precej manj) in ima več lukenj za razne prtljažnike in nastavke.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()

mailer ::
CX kolesa so bolj podobna specialkam, višja fajfa, 2-3 cm višje gonilke, krajša medosna razdalja, širše gume do cca 33-35, nekatere celo do 38, ni tako športna drža, gravel modeli grejo bolj v drugo smer proti trekking modelom, širše gume do 45, širši razpon prestav, več lukenj za bidone, blatnike, manj obremenjujoč položaj... Sem se ravno danes zanimal za CX pa mi je prodajalec svetoval bolj gravel model... Imaš pa tudi možnost skoraj prave specialke z ravno balanco, ki je za commuting še bolj primerna. Osebno se mi CX dopade mnogo bolj kot gravel.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz