» »

Katero kolo

Katero kolo

««
32 / 95
»»

jype ::

Rukerje se pobira z nogami in rokami. Bolj se geštel zvija, večji delež moči gre v zvijanje geštela, namesto v pospeševanje.

Gagarin ::

jype je izjavil:

Jaz nimam težav s hernijo in komot vozim alu okvir 10 ur skupaj, brez pavz. Sem že vozil jeklene in karbonske in ja, so mehkejši, ampak to je predvsem uporabno za tiste, ki nimate kondicije in sedite na biciklu.


hehe, še v tistem (kolesarstvu) kar menda neprestano počneš (vsak tako se neprestano hvališ, čeprav bistveno več časa sicer trolaš na forumu) uspeš napisat zgolj povsem neuporaben trolarski post...

jype je izjavil:

Rukerje se pobira z nogami in rokami. Bolj se geštel zvija, večji delež moči gre v zvijanje geštela, namesto v pospeševanje.


Ja, ti in Thomas...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gagarin ()

energetik ::

Gagarin je izjavil:

energetik je izjavil:

Gagarin je izjavil:

Si že vozil dobrega karbonca? Razlika je očitna, pa ne samo zame ki imam težave s hernijo. Pobere tisti drobni ruker ne povsem gladkih cest, "gladkost" vožnje občuti vsak.

(pa verjemi da imam kondicijo, pravilno velikost in nastavitev - sem v kolesarstvu že kar nekaj časa...)
Priznam da nisem. Ja, to verjamem da lahko rukerje pobere bolje. Ampak moja filozofija je, da se to rešuje s prednjim vzmetenjem in širšimi (gladkimi) gumami ("Wider tires roll better than narrower tires." vir: https://www.schwalbetires.com/tech_info... )
Zato imam hibrida s 47mm gladkimi gumami ter sprednjim vzmetenjem. Ker ne tekmujem, mi niso važne sekunde ali minute.


Ja tudi to je ena pot, čist v redu...ampak razlika v hitrosti je pa med tem tvojim in med cestnim malo večja kot par sekund...
To je res, ampak kot sem že rekel, mi ni važno koliko km prevozim, važna mi je obremenitev telesa in koliko časa traja. Pač z istim naporom in v istem času prevozim krajšo turo kot bi s cestnim karboncem. Pri tem pa lahko kadar hočem zavijem še na makadam ali celo naredim lažjo MTB turo.

Evo še en grafek glede širine gum:

Ozke cestne gume so hitrejše izključno zaradi aerodinamike. Pri tem pa za isti upor potrebujejo precej večji tlak kot široke gume in so s tem zelo neudobne. Za nas rekreativce, ki imamo povprečja tam okoli 25km/h in na naših sesutih cestah je precej boljša izbira širša guma.

Zgodovina sprememb…

Gagarin ::

energetik je izjavil:

Gagarin je izjavil:

energetik je izjavil:

Gagarin je izjavil:

Si že vozil dobrega karbonca? Razlika je očitna, pa ne samo zame ki imam težave s hernijo. Pobere tisti drobni ruker ne povsem gladkih cest, "gladkost" vožnje občuti vsak.

(pa verjemi da imam kondicijo, pravilno velikost in nastavitev - sem v kolesarstvu že kar nekaj časa...)
Priznam da nisem. Ja, to verjamem da lahko rukerje pobere bolje. Ampak moja filozofija je, da se to rešuje s prednjim vzmetenjem in širšimi (gladkimi) gumami ("Wider tires roll better than narrower tires." vir: https://www.schwalbetires.com/tech_info... )
Zato imam hibrida s 47mm gladkimi gumami ter sprednjim vzmetenjem. Ker ne tekmujem, mi niso važne sekunde ali minute.


Ja tudi to je ena pot, čist v redu...ampak razlika v hitrosti je pa med tem tvojim in med cestnim malo večja kot par sekund...
To je res, ampak kot sem že rekel, mi ni važno koliko km prevozim, važna mi je obremenitev telesa in koliko časa traja. Pač z istim naporom in v istem času prevozim krajšo turo kot bi s cestnim karboncem. Pri tem pa lahko kadar hočem zavijem še na makadam ali celo naredim lažjo MTB turo.


Sam sem dolga leta na gorcu. Imam težave s hrbtenico, pa zanimivo da na gorcu praktično ne - tu sem navzgor lepo počasen, navzdol pa vseskozi na rokah in nogah. Sem hotel probati malo hitrejšega cestnega, in sem vozil nekaj časa aluminij pa moram reči da me je na naših zdrapanih cestah hrbtenica matralo bistveno bolj ko na ornk gorskih turah. Na cesti pač več sediš (razen jypeta in Thomasa) in to mi ni pasalo. Pri karboncu mi je bistveno laže (verjetno bi bilo podobno s širokimi gumami in/ali vzmetenjem).

jype ::

Kdor na cesti sedi, nekaj počne narobe.

energetik ::

Torej praviš, da je treba vozit takole, par ur v kosu: :))

jype ::

To, da se naslanjaš na zic nikakor ne pomeni, da sediš.

Tisti, ki na specjalkah sedijo, vozijo narobe.

Na potovalnih specjalkah, kjer dejansko ima smisel sedet, je drugače.

K0l1br1 ::

Glede tega kar pravi energetik, bi dodal tole, da ko specialko tiščiš, mimogrede nadomestiš porabo energije zaradi širokih gum oziroma z večjim dosegom dosežeš tudi enako ali večjo porabo energije - če je to faktor. Še nisem srečal bicikla s širokimi gumami, ki bi lahko držal hitrost specialke, po asfaltu jasno.
Drugače pa na specialkah ne sedimo in ne stojimo, ker se malenkost opiramo na noge in malenkost na roke, malenkost pa na zid. Da bi sedel na specialki, po moje, ne bi prišel par km daleč, ko bi začela rit boleti kot norc - in se bp pobira neravnine, izbolkline, nekatere luknje po cestah - takrat se itak dvigneš na noge in prenasaš težišče..
Ima svoje značilnosti specialka, ni to traktor.

energetik ::

K0l1br1 je izjavil:

Glede tega kar pravi energetik, bi dodal tole, da ko specialko tiščiš, mimogrede nadomestiš porabo energije zaradi širokih gum oziroma z večjim dosegom dosežeš tudi enako ali večjo porabo energije - če je to faktor. Še nisem srečal bicikla s širokimi gumami, ki bi lahko držal hitrost specialke, po asfaltu jasno.
Če bi na gravel bike dal gladke široke gume (npr. Schwalbe big apple), bi bil IMHO precej blizu hitrosti.
Neki tazga:

Zgodovina sprememb…

Gagarin ::

Nekaj podobnega vozim sam - 40 gume na dropdown krmilu. Glede sedenja, seveda ne "sediš" ampak se naslanjaš, je pa vseeno razlika proti gorcu kjer se pri hitrejši vožnji tudi naslanjaš nič ne ampak si vseskozi na nogah, rokah.

m0LN4r ::

Zgodba zakljucena, bil v treh vecjih specializiranih trgovinah tle v mojem okolisu in na koncu narocil zadevo na internetu, kot mi je predlagal Jype, in sicer Cube Road SL Pro: https://www.fafit24.de/cube-sl-road-pro... za 800eur se mi zdi vec kot dovolj. V opisu je pisalo, da so zraven neki pedali Cube Alu MTB, verjetno bodo dovolj dobri za zacetek, sicer z to oznako ne najdem nic na njihovi strani (cube).

Razjezilo me je, da so v stacunah imeli samo gorska, cestna pro in elektricna. Fitnesbike, kar sem si zelel je imela samo ena stacuna, pa se to za 1200eurov (Merida), kar se mi zdi brezveze za rekreativnega rekreativca. Nekih pametnih cross pa tudi nisem videl, sicer pa itak nisem hotel imeti spredaj fedre.

Sem tudi vprasal prodajalca, ce dobijo spet not Fitnesbajke in mi je odgovoril, da je pac taki trend zadnje case in da ne, da si raja kupuje samo se gorska oz. gorska elektricna. Pa ga vprasam v cem je fora, sej tu gor oz. bregov sploh ni lol. Jah kao, da se raja rajsi umika iz cest na poljske poti zadnje case. No ja, tudi prav.
Sem ga tudi vprasal, ce mi lahko naroci to kolo, pa rece da se mu ne splaca. OK, pol pa sem narocil na netu jebiga.
Do cetrte stacune, se mi pa ni dalo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

jype ::

energetik je izjavil:

Če bi na gravel bike dal gladke široke gume (npr. Schwalbe big apple), bi bil IMHO precej blizu hitrosti.
Zračni upor takih koles je za skoraj magnitudo večji od zračnega upora 20-622. Kotalni je manjši, ampak razlika je zanemarljiva.

wajdujc ::

jype je izjavil:

energetik je izjavil:

Če bi na gravel bike dal gladke široke gume (npr. Schwalbe big apple), bi bil IMHO precej blizu hitrosti.
Zračni upor takih koles je za skoraj magnitudo večji od zračnega upora 20-622. Kotalni je manjši, ampak razlika je zanemarljiva.

Potem s čim za vraga (kar se plaščev tiče) se ti spuščaš iz Krima in vzdržuješ 35 km/h v ravnini? 30? 32?
Menjaš plašče glede na kam si namenjen?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: wajdujc ()

energetik ::

jype je izjavil:

energetik je izjavil:

Če bi na gravel bike dal gladke široke gume (npr. Schwalbe big apple), bi bil IMHO precej blizu hitrosti.
Zračni upor takih koles je za skoraj magnitudo večji od zračnega upora 20-622. Kotalni je manjši, ampak razlika je zanemarljiva.

No če se že gremo fiziko - glede na podatke od tukaj ima povprečen kolesar na dropbaru frontalno površno 0,32m2.
Dodatna površina npr. 47mm gume napram 20mm (kdo sploh še vozi tako ozke) je nekje 0,027x0,680m2 = 0,02m2. Skupna površina je torej 1,06x večja. To se da pod tretji koren, torej pri isti moči pedaliranja imaš zaradi te gume 1,02x manjšo hitrost. Torej greš namesto 40 "samo še" 39km/h...:))

Če pa gledaš povprečnega rekreativca, ki ima roke na "hoodih" ter povprečno hitrost recimo nekje 28km/h, pa se razlike pri isti moči pedaliranja merijo v desetinkah km/h.
Skratka ozka guma ima nek smisel le pri pro-jih, ki imajo aero okvir, aero feltne, pobrite noge in ves čas vozijo na dropbaru ali celo aero baru. Za povprečnega rekreativva na naših cestah pa bil optimum morda nekje pri 42mm ali celo širši_gladki_ gumi.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

 Kok kmh se sele tako pridob

Kok kmh se sele tako pridob



energetik je izjavil:

jype je izjavil:

energetik je izjavil:

Če bi na gravel bike dal gladke široke gume (npr. Schwalbe big apple), bi bil IMHO precej blizu hitrosti.
Zračni upor takih koles je za skoraj magnitudo večji od zračnega upora 20-622. Kotalni je manjši, ampak razlika je zanemarljiva.

No če se že gremo fiziko - glede na podatke od tukaj ima povprečen kolesar na dropbaru frontalno površno 0,32m2.
Dodatna površina npr. 47mm gume napram 20mm (kdo sploh še vozi tako ozke) je nekje 0,027x0,680m2 = 0,02m2. Skupna površina je torej 1,06x večja. To se da pod tretji koren, torej pri isti moči pedaliranja imaš zaradi te gume 1,02x manjšo hitrost. Torej greš namesto 40 "samo še" 39km/h...:))

Če pa gledaš povprečnega rekreativca, ki ima roke na "hoodih" ter povprečno hitrost recimo nekje 28km/h, pa se razlike pri isti moči pedaliranja merijo v desetinkah km/h.
Skratka ozka guma ima nek smisel le pri pro-jih, ki imajo aero okvir, aero feltne, pobrite noge in ves čas vozijo na dropbaru ali celo aero baru. Za povprečnega rekreativva na naših cestah pa bil optimum morda nekje pri 42mm ali celo širši_gladki_ gumi.

Folk postaja vedno bolj len in vedno vec ljudi ima elektricno kolo. Jebe se njim za tehniko, se jim pa fino zdi k z rahlim pritiskanjem na pedale prevozijo bregce in kilometre.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Groot ::

m0LN4r je izjavil:


Folk postaja vedno bolj len in vedno vec ljudi ima elektricno kolo. Jebe se njim za tehniko, se jim pa fino zdi k z rahlim pritiskanjem na pedale prevozijo bregce in kilometre.


SI kdaj že dejansko poizkusil voziti električno kolo? Ker tale tvoja trditev, da električna kolesa kupujejo leni ljudje, je precej zgrešena. Ok že res, da je vedno določen % takšnih kupcev. Ampak je pa mišljenje da so električna kolesa za tiste, ki se jim ne ljubi goniti totalno mimo. DOber članek na to temo: https://polet.delo.si/dan-mladosti/na-e...

m0LN4r ::

Vem o cem govoris, ampak vecina kupcev so rentnerji, vampeki oz. malo poglej naokoli. Zmesalo se jim je. Sportnikov je ekstremno malo v primerjavi.
SI kdaj že dejansko poizkusil voziti električno kolo? - Jih imamo v prodaji od Fisherja, skor vsakega sem sprobal do zdaj.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Berserker ::

Bom na kratko.

Kupujem novo kolo za commuting in za vikend ture. Kolikor sem razbral so najbolj priročna treking kolesa.

Par dni nazaj sem si nagledal kolesi Giant roam 1 disc 2019 in Giant Roam 0 disc 2019, vmes pa še slučajno v Hervisu cenejšega cross KTM fun XT.

V glavnem budget imam do 1k€.

energetik ::

Nemogoče odgovorit, ker ne vemo kakšen commut imaš in kakšne/kje vikend ture delaš.
Nekaj drugega je, ali imaš par km do šihta in se voziš v "službenih" cotah in nočeš zašvicat, ali pa recimo 20km in misliš takrat koristiti za trening v kombinaciji s tušem in preoblačenjem na šihtu.

Zgodovina sprememb…

Berserker ::

7km po regionalki do firme z nekaj manjšimi klanci. Ostalo ni pomembno.

Sem začetnik povratnik, za začetek bi delal ture po Podravju, kasneje pa mogoče že redne vzpone na Roglo.

Zanima me kaj izbrat, kar bi lahko kasneje uporabljal nekaj časa za daljše ture.

Specialko nabavit bi bilo trenutno metanje denarja vstran.

jype ::

Če misliš vozit vsak dan in ob vsakem vremenu, potem hočeš CX.

energetik je izjavil:

No če se že gremo fiziko
Ne zdej vsega pokvart!

energetik je izjavil:

To se da pod tretji koren, torej pri isti moči pedaliranja imaš zaradi te gume 1,02x manjšo hitrost. Torej greš namesto 40 "samo še" 39km/h...:))
Glavni razlog, da so širše gume "počasnejše", je v tem, da so znatno težje, kar zelo poslabša pospeške - to je tisto, kar najbolj direktno občutiš v nogah, še posebej pri močnem poganjanju (stoje, v strm klanec ali pri zelo hitri vožnji po ravnem), ko hitrost ves čas niha in je vsak pritisk/poteg pedal začasen pospešek, ki ga takoj izničijo druge sile. Vsa fizika z zračnim uporom je smešna, kot si pravilno izračunal.

energetik ::

Berserker je izjavil:

7km po regionalki do firme z nekaj manjšimi klanci. Ostalo ni pomembno.

Sem začetnik povratnik, za začetek bi delal ture po Podravju, kasneje pa mogoče že redne vzpone na Roglo.

Zanima me kaj izbrat, kar bi lahko kasneje uporabljal nekaj časa za daljše ture.

Specialko nabavit bi bilo trenutno metanje denarja vstran.

Na Roglo greš lahko po asfaltu ali po gozdu. Zato sprašujem, kakšne ture misliš delat. Če misliš delat MTB ture, si nabavi pač MTB.
Pomisli tudi, kam boš kolo za 1k€ parkiral na šihtu..
Sicer je moje "ideal" commute kolo hibrid oz. treking s skoraj gladkimi 1,75-1,95 gumami, nekaj prednjega vzmetenja, dobrimi blatniki in torbo na prtljažniku. Ker se pač peljem 11km na šiht v LJ, kjer je kolesarska obup (luknje, robniki itd) in se peljem v običajnih oblačilih, ki jih nočem umazat, ko zapeljem v lužo. Zadaj imam enojno torbo ob strani, kamor vržem svoj običajni ruzak, po šihtu pa tudi odvečno jakno, rokavice itd. Zato bi mi bila specialka totalno napačna izbira.

jype ::

Daleč najbolj se splača uredit kopalnico na šihtu.

energetik ::

jype je izjavil:

Glavni razlog, da so širše gume "počasnejše", je v tem, da so znatno težje, kar zelo poslabša pospeške - to je tisto, kar najbolj direktno občutiš v nogah, še posebej pri močnem poganjanju (stoje, v strm klanec ali pri zelo hitri vožnji po ravnem), ko hitrost ves čas niha in je vsak pritisk/poteg pedal začasen pospešek, ki ga takoj izničijo druge sile. Vsa fizika z zračnim uporom je smešna, kot si pravilno izračunal.
To je res, da so težje, ampak ali res hitrost tako niha med poganjanjem, da bi prišel v poštev vztrajnostni moment?
Jaz pri sebi tega nisem opazil, je pa res, da imam kar visoko kadenco in vrtim zelo enakomerno. Verjamem pa, da se nekaj pozna pri vzponih, kjer masa direktno vpliva. Po drugi strani pa - shujšaš 1kg, pa si takoj zbrišeš dodatno maso zaradi gum.

jype je izjavil:

Daleč najbolj se splača uredit kopalnico na šihtu.
Če bi se moral tuširati in 2x na šihtu preobleči, ne bi "komutiral" z biciklom. Ker se mi ne bi dalo in ne bi zneslo s časom. Imamo tuš na šihtu. Imam raje 19 povprečje, blatnike in torbo, pa pridem čist in suh brez švica na šiht.

Zgodovina sprememb…

k--p ::

Za commuting do službe bi jaz vzel Kona Rove ali kaj podobnega (CX/Touring varianto z možnostjo namestitve torb), problem je edino, da moraš tako kolo potem bolj paziti, kot pa kako starejše kolo, ki si ga prilagodiš za commuting.

jype ::

energetik je izjavil:

To je res, da so težje, ampak ali res hitrost tako niha med poganjanjem, da bi prišel v poštev vztrajnostni moment?
Odvisno od tega, kako blizu roba zmogljivosti poganjaš.

energetik je izjavil:

je pa res, da imam kar visoko kadenco in vrtim zelo enakomerno
Pri taki vožnji razlike seveda ni.

energetik je izjavil:

Če bi se moral tuširati in 2x na šihtu preobleči, ne bi "komutiral" z biciklom. Ker se mi ne bi dalo in ne bi zneslo s časom. Imamo tuš na šihtu. Imam raje 19 povprečje, blatnike in torbo, pa pridem čist in suh brez švica na šiht.
Čudno, jaz sem pa vedno raje 2 uri zjutraj in 2 uri popoldan gonil na polno.

Groot ::

m0LN4r je izjavil:

Vem o cem govoris, ampak vecina kupcev so rentnerji, vampeki oz. malo poglej naokoli. Zmesalo se jim je. Sportnikov je ekstremno malo v primerjavi.
SI kdaj že dejansko poizkusil voziti električno kolo? - Jih imamo v prodaji od Fisherja, skor vsakega sem sprobal do zdaj.


Hja to je res da glede na zasnovo je nekako logično da so prva ciljna grupa nekako tisti, ki sicer niso neki redni kolesarji. Ampak vseeno se mi zasnova osebno zdi zelo perspektivna oziroma pričakujem, da se bo počasi tudi pri nas ta segment prijel tako kot v tujini. V tistem članku, ki sem ga prilepil, je res lepo izpostavljeno da zakaj bi bili določeni (gorski) cilji rezervirani le za najbolj hardcore kolesarje.

Mene osebno sicer pri električnih kolesih nekako moti le občutek na ravnini. Ker je kolo precej težje, je vsaj meni osebno precej večje matranje oziroma občutek je tak počasno-okoren ko prideš nad 25 km/h.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Groot ()

jype ::

Groot je izjavil:

V tistem članku, ki sem ga prilepil, je res lepo izpostavljeno da zakaj bi bili določeni (gorski) cilji rezervirani le za najbolj hardcore kolesarje.
Saj niso. Večina se jih itak z mopedom gor pripelje.

Berserker ::

Vsekakor bom uporabljal večinoma po asfaltu, nekaj pa tudi po gramoznih poteh. Tako da ja, vrjetno iščem treking kolo. Do 1k€. Pa pozabite commuting, kr vidim da sem s tem preveč zmedel posameznike.

energetik ::

Potem lahko iščeš tudi gravel bike, ki pa so po mojem mnenju precenjeni. Boljša aerodinamika, nima pa vzmetenja.

Berserker ::

Če je precenjen, zakaj ga omenjaš. Mislim da sploh nisi prebral mojega vprašanja. Kot začetnik nimam namena zmetati denarja v specializirano kolo, s katerim bi bil potem preveč omejen na določeno vozno podlago.

Prebral sem nekaj mnenj da s treking kolesom najmanj izgubim, ker so križanci med gorskimi in racing (razen offroad terena). Edino tuga mi je krmilo, ki ne izgleda tolk zajebano kot pri specialkah (absurdna trditev vem).

Zadnjič sem v MB gledal tega https://www.giant-bicycles.com/si/roam-....

martincek1 ::

Mi lahko kdo da konkretne linke za pripomočke za čiščenje pogonskih sklopov (ketna, kaseta, verižnik), verjetno rabim nekaj za razmastitev in nato za mazanje verige. Nimam nobenih izkušenj, obe kolesi imata okrog 1000km za seboj. Nekaj poceni in učinkovitega. Eno kolo je alu, eno karbon, nima pa nobeno mat finiša (to predvidevam da je irrelevantno, ker bom čistil samo pogonski sklop).

Pa zanima me še, kakšne gobice uporabljate, al samo šlauf + stare gate :D

jype ::

Berserker je izjavil:

Edino tuga mi je krmilo, ki ne izgleda tolk zajebano kot pri specialkah (absurdna trditev vem).
Komot prešraufaš. Daleč največ itak prihraniš, če kupiš rabljeno.

martincek1 je izjavil:

Nekaj poceni in učinkovitega.
Ne vem, kaj to pomeni, ampak ko je pogon dovolj usran, uporabim tole:

https://www.bike24.com/p2177328.html

Za ketno mazat pa

https://www.bike24.com/p2179261.html

Verjetno lahko dobiš tudi ceneje, proizvajalec pa itak ni pretirano pomemben.

martincek1 je izjavil:

Pa zanima me še, kakšne gobice uporabljate, al samo šlauf + stare gate :D
Kar to drugo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

janezvalva ::

martincek1 je izjavil:

Mi lahko kdo da konkretne linke za pripomočke za čiščenje pogonskih sklopov (ketna, kaseta, verižnik), verjetno rabim nekaj za razmastitev in nato za mazanje verige. Nimam nobenih izkušenj, obe kolesi imata okrog 1000km za seboj. Nekaj poceni in učinkovitega. Eno kolo je alu, eno karbon, nima pa nobeno mat finiša (to predvidevam da je irrelevantno, ker bom čistil samo pogonski sklop).

Pa zanima me še, kakšne gobice uporabljate, al samo šlauf + stare gate :D


sam uporabljam za verigo tole:
https://www.veb-company.si/orodje-za-zo...

imajo tudi v vsakem interšparu

zelo dobro očisti verigo,

zobnike sčistim z navadnim čopičem za malanje, malo tršim, nato pa še s krpico in zobno ščetko zglancam do konca

nato vse lepo naoljim z "dry lube". kupim v merkurju od wd40.

vse ostalo z gobico in detergentom, nato s šlaufom in pustim na soncu da se dobro posuši
IQ test: v enem vedru imaš 2l vode, v drugem 1l vode. koliko veder imaš?

martincek1 ::

Super, hvala vama.

energetik ::

Jaz imam bolj poceni pripomočke. Ketna ima quick link, tako da jo vsakič snamem, vržem v staro banjico od sladoleda, natočim detergent za posodo in vročo vodo. Malo pustim in zdrgnem s staro zobno ščetko, sperem, obesim na kavelj, posušim (sonce/fen), naoljim.
Za kaseto in verižnike je pa zakon zadeva WC krtača + najcenejši razmaščevalec v šprici. Vse skupaj stane ranga 5€ in imaš za par let..

m0LN4r ::

Noben ne pere z visokotlacnim z mlacno vodo in samponom notr?
wd40

Nekaj let nazaj je imel wd (kupil v GMT) vazelin spray, zadeva je bla fenomenalna. Kako se temu pravilno rece?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

@Jype, kolo je prispelo. Super za ta denar, pa se 10% popust za naslednji nakup je bil zravn. Oh pa pedali so bili zravn ravno taki, kot sem si zelel. Aluminijasti z nazobcanimi robovi. Skratka super. 3 delovne dni je trajalo, prakticno prispelo sestavljeno, namazano in nastelano. Samo volan sem nastavil, pedale zategnil in sel na pot.

Zdaj pa, par vprasanj:
- Kaksen pritisk v gumi? Zelo trdo ali manj? Spredaj zadaj?
- Katero aplikacijo uporabljate za prikazovanje hitrosti, naklona ipd.?
- Katero drzalo za mobitel priporocate?
- Kaj imate proti kraji? Zivim v okolici, kjer je kraja koles nacionalni sport...
- Rad bi neko hitro in dobro kljucavnico in hkrati kak GPS tracker, predlogi dobrodosli.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

energetik ::

- tlak odvisen od tvoje mase in želene stopnje udobja. Seveda v mejah ki so zapisane na gumi
- Strava, Komoot
- imam torbico na za top tube
- proti kraji dober U-lock, prikleneš vedno okvir na nepremičnino
- jaz imamo tole in je OK: https://www.decathlon.si/p/8396562_kole...

St753 ::

Ima kdo kaksno priporocilo za stojalo za kolo? Kje kupit, na kaj je potrebno biti pozoren (okvir je iz karbona)? Nimamo kolesarnice in bom kolo imel v stanovanju, da se mi ne unicuje zunaj.

jype ::

Stare šlauhe razrežeš in konzole za en evro iz bauhausa oblečeš vanje.

Cange ::

Po obnovi starega gorskega kolesa in predelavi oldtimerja v ebicikel sem uporabil 3 kolesarske trgovine, od tega sem v eni trgovini dobil 1x škartiran artikelj, v drugi sem dobil zavorno čeljust, ki ima vhod boudna iz kontra strani kakor imajo kotirano na spletni strani, v treji je bilo vse OK. 1 napako bi toleriral, 2 ne morem.
Ma še kdo podobne izkušnje? Kako naj se izognjem tujine?

Edit: Sem uporabil 3 SLO kolesarske trgovine*

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cange ()

jype ::

Cange je izjavil:

Kako naj se izognjem tujine?
Čemu? Tujina danes pomeni "izven EU", mimogrede.

Cange ::

Sem mislil izven SLO. Nisem še čisto obupal nad slo štacunami, bom poskusil najti preverjeno štacuno, ki jim ni potrebno prodajat šakrt robo in predvsem da vejo kaj prodajajo.

Še komentar o debelini gum: Razlika je ogromna med tankimi gumami in big apple 5cmm, kot da bi šel s kamna v fotel. Razumljivo da nekateri rekraticvi uporabljajo štoparco, za vse ostale pa ni pomembna ne teža kolesa ne aerodinamika, debelina gum da udobje ki lahko odtehta še več rekreacije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cange ()

Jerry000 ::

Si bom sposodil to temo. Kje lahko pri nas dobim plašč za kolo (gumo) zelene barve velikosti 20col (za pony)? Malo iščem po netu pa nikjer ne najdem

jype ::

Jerry000 je izjavil:

Si bom sposodil to temo. Kje lahko pri nas dobim plašč za kolo (gumo) zelene barve velikosti 20col (za pony)? Malo iščem po netu pa nikjer ne najdem
Če "pri nas" misliš "znotraj EU", potem...

https://www.bike24.com/p2177706.html

Jerry000 ::

jype je izjavil:

Jerry000 je izjavil:

Si bom sposodil to temo. Kje lahko pri nas dobim plašč za kolo (gumo) zelene barve velikosti 20col (za pony)? Malo iščem po netu pa nikjer ne najdem
Če "pri nas" misliš "znotraj EU", potem...

https://www.bike24.com/p2177706.html

Super, hvala!

s1m0n ::

Kako je pa kaj z nakupom rabljenega kolesa?
Kaj je pametno preverit, se sploh splača vzet 3+ let staro kolo?
Nekatera opazim, da imajo carbon ogrodja sklepam, da je tule treba biti še bolj pozoren na poškodbe okvirja...

Odločam se za zamenjavo trenutnega pa še nisem razjasnil ali bi vzel novo kolo z nižjo opremo ali rabljeno kjer je lahko za isto ceno boljša oprema.

Kebo ::

s1m0n je izjavil:

Kako je pa kaj z nakupom rabljenega kolesa?
Kaj je pametno preverit, se sploh splača vzet 3+ let staro kolo?
Nekatera opazim, da imajo carbon ogrodja sklepam, da je tule treba biti še bolj pozoren na poškodbe okvirja...

Odločam se za zamenjavo trenutnega pa še nisem razjasnil ali bi vzel novo kolo z nižjo opremo ali rabljeno kjer je lahko za isto ceno boljša oprema.


V kakem rangu pa kupuješ, ker okoli 1000€ se že dobi kaj pametnega z ALU okvirjem, recimo tale.

s1m0n ::

Ranga do 1kEUR vendar ne cestno, bolj cross/country tipa.
Za cesto še mi ostane trenutno treking kolo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()
««
32 / 95
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

A naj kupim gravel bike ali ne? (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Šport
696120320 (11488) issak
»

Nakup kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
5511223 (6865) Twixz
»

Nakup kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
6922112 (19909) Leprechaun
»

Katero nizkocenovno kolo kupiti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8632637 (30164) stratosD

Več podobnih tem