» »

Katero kolo

Katero kolo

««
59 / 61
»»

Aston_11 ::

NIč ne drgnejo. Če pa slučajno se kaj pojavi, pa ponovno naštelaš (dva vijaka na čeljusti). Z releasom ne moreš tega naštelati.

LeQuack ::

Ne vem, uglavnem men so dokler ga nisem prodal skoz neki drgnil, nikol ni blo miru.
Quack !

Groot ::

LeQuack je izjavil:

Ne vem, uglavnem men so dokler ga nisem prodal skoz neki drgnil, nikol ni blo miru.


Pri quick release gumah moraš imeti res srečo, da boš zadel pozicijo, kjer nič ne drgne. No vsaj če imaš v osnovi dobro nastaljene bremze. Nasvet, da se izogneš drgnjenju:
1. gumo namestiš gor in zategneš quick release
2. odviješ nosilna šraufa, s katerima je čeljust bremze nameščena na okvir
3. stisneš bremzo in jo držiš stisnjeno
4. prviješ oba šraufa nazaj
5. spustiš bremzo

Tako se ti bo čeljust poravnala z diskom in ne bi smelo več drgnit (vsaj če nimaš zvitega diska).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Groot ()

Badwolff ::

Sam kar dosti snemam obe kolesi, trenažer, avto, flati, pa še nisem imel tezav z drgnenjem. Vsakič ko menjaš pade, je treba 'centrirat' čeljusti. Drgač más pa disk zvit.

LeQuack ::

Badwolff je izjavil:

Sam kar dosti snemam obe kolesi, trenažer, avto, flati, pa še nisem imel tezav z drgnenjem. Vsakič ko menjaš pade, je treba 'centrirat' čeljusti. Drgač más pa disk zvit.


Pa imaš quick release ali through axle?
Quack !

jotunn ::

LeQuack je izjavil:

Koliko vam kaj drgnejo te disk bremze? Ko sem imel MTB je bilo kul dokler je bil nov, potem pa do disk skoz nekaj drgnili, sploh ko sem vzel dol obroč za kaj naštimat je potem bilo zmeraj nemogoče quick release tako zategnit da ne bi kaj drgnilo.

Odvisno kaj imas. Na enem od prejsnih koles sem imel Formula R1 in tisto je bilo nemogoce nastaviti, da bi delalo vec kot 5min brez da bi se zacelo vsaj malenkost drgniti. Ni point QR ali through axle, ker stvar se je zacela drgniti med voznjo, ne med/po menjavami koles. Pri Shimanu ali se prej Maguri pa teh problemov nikoli nisem imel. Pri Shimanu obcasno po kaksnem dolgem spustu disk malo zacinglja ampak se prej kot po minuti "poravna". Tako da nikoli nobenega drgnenja. Je pa res, po menjavi paken je vedno obvezno novo nastavljanje, ampak to je ravno pol minute dela za obe zavori.

johanblond ::

https://www.decathlon.si/mestno-kolo-el...

Kakšen komentar na to kolo, 400 €.

Okvir iz aluminija 6061 T6. Aluminijasta vilica z 1 1/8-palčnim krmilnim ležajem. Kolutne zavore, nadzorovane prek kablov TEKTRO TBD 68. 8-stopenjski pogonski sistem Shimano Altus, 44-zobi verižnik s 170-mm gonilko. 8-stopenjski 11-zobi zadnji verižnik. Aluminijasta platišča z dvojno steno ETRTO 662 x 17C. Pnevmatike skinwall 700 x 32 mm, 60 TPI z zaščito proti predrtju. 560-mm aluminijasto krmilo. 80-mm aluminijast nosilec krmila. Pol-vgrajeni krmilni ležaj.

Iščem za daljše vožnje po mestu, ne sme biti predrag, da ga lahko puščam zunaj (čez dan) priklenjenega, ne bi pa imel ravno nekaj iz Špara. Teža mi je všeč (11,5 kg), blatniki so nujni, vzemetenih vilic ne bom pogrešal.
Kako se obnesejo kolutne zavore preko kabla? (A bo drajsalo :-))
Pogonski sistem bo zdržal nezahtevno uporabo?
Si ga kdo mogoče lasti?

Apofis ::

@johan
kar bi jst prvo naredu bi dal gor širše plašče...drgač boš čist pretresen po vseh teh mestnih luknjah&pločnikih, pa še bolj bo varno za po mokrem.

denabiker ::

rejven je izjavil:

Tko nekak tud sam razmisljam. Sej si lahk kupim kolo tud za tri, sam sem prepričan, da neke razlike v moji vožnji ne bom občutil. Kot pri vsaki stvari je treba ločit neko "pro stopnjo", čeprav na amaterski ravni in "ljubiteljsko". Trenutno mi tud 10 let star trek s komplet xt opremo lepo služi, sam se človek mal naveliča :)


Kot si napisal, v večini primerov drži, da se človek naveliča, zato je pa smiselno zamenjat vsake toliko časa bajk, kupit boljšega, lepšega itd. in imaš večje veselje, narediš več km oz. si več ur na kolesu, kar je samo plus za tvoje telo.

clix ::

johanblond je izjavil:

https://www.decathlon.si/mestno-kolo-el...

Kakšen komentar na to kolo, 400 €.

Okvir iz aluminija 6061 T6. Aluminijasta vilica z 1 1/8-palčnim krmilnim ležajem. Kolutne zavore, nadzorovane prek kablov TEKTRO TBD 68. 8-stopenjski pogonski sistem Shimano Altus, 44-zobi verižnik s 170-mm gonilko. 8-stopenjski 11-zobi zadnji verižnik. Aluminijasta platišča z dvojno steno ETRTO 662 x 17C. Pnevmatike skinwall 700 x 32 mm, 60 TPI z zaščito proti predrtju. 560-mm aluminijasto krmilo. 80-mm aluminijast nosilec krmila. Pol-vgrajeni krmilni ležaj.

Iščem za daljše vožnje po mestu, ne sme biti predrag, da ga lahko puščam zunaj (čez dan) priklenjenega, ne bi pa imel ravno nekaj iz Špara. Teža mi je všeč (11,5 kg), blatniki so nujni, vzemetenih vilic ne bom pogrešal.
Kako se obnesejo kolutne zavore preko kabla? (A bo drajsalo :-))
Pogonski sistem bo zdržal nezahtevno uporabo?
Si ga kdo mogoče lasti?


Uf, izgleda kar kul.
+ 1x menjalnik
+ disc zavore
+ nima neuporabne vzmetne vilice
+ lično vgrajene lučke
+ lični blatniki
+ nizka masa, za ta segment koles
+ nevpadljivo

- Škoda, da ima kaseto z samo osmimi prestavami. Jaz jih imam za po mestu 1x9, pa bi si včasih želel kakšno več, ne zaradi razpona, ampak ker lažje najdeš ustrezno kadenco. Sem prepričan sicer, da večina uporanikov takega kolesa tega problema ne bi imela.
- Tega altus menjalnika ne moreš nadomestiti z takim shimano menjalnikom ki ima "sklopko", za boljši chain retention. Tak menjalnik posrbi, da veriga manj opleta in ropota po okvirju. Po moje idealna kombinacija bi bila starejši deore menjalnik, z sklopko in 10 prestavami. S stališča zanesljivosti pa je pomojem pogonski sklop / altus menjalnik popolnoma OK. V najslabšem primeru, so pa deli za 8-sttopenjske sisteme zelo poceni.
- disc zavore so mehanske, ne hidravljične. Sicer če so ustreno nastavljene, ne bi smele drajsati.

Sicer pa, kolo ki ga jaz sedaj uporabljam za po mestu je cca 15 let star predelan MTB, s predelavami zelo podoben temu: Vzmetno vilico nadomestila "rigid" alu vilica, odstranil sprednji menjalnik in odvečna zobnika, preostalega zamenjal z narow-wide chainringom. Zadnji menjalnik zamenjal za takega z sklopko. Obročniki zamenjani za take z diski, zavore zamenjane z osnovnimi disc hidravličnimi. Spredaj in zadaj blatniki.

Morda se res splača pogledati, kot je @Apofis omenil, ali se da namestiti kakšne širše gume. Jaz imam za po mestu 1.75" kar je cca 45mm, pa nimam želje iti ožje.

All in all, če bi sebi kopoval mestno kolo, bi bil tale zelo visoko na spisku. Nobeden od našteth minusev, zame nebi bil deal braker.

Badwolff ::

Razmišljam o nakupu specialnega kolesa samo za trenažer. Kako bi prišel skoz čim ceneje. Kaj sploh iskat... Nekaj na bolhi najbrž.

globoko grlo ::

Itak bolha, ne boš kupoval novga picikla samo za na trenažer, ane.
Če nisi estetsko občutljiv, pazi samo na pravo velikost, to je to.
Aja, pa na €€€ tut mal poglej :)
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 1060@3GB | P2 m.2 500GB

jopar ::

johanblond je izjavil:

https://www.decathlon.si/mestno-kolo-el...

Kakšen komentar na to kolo, 400 €.

Okvir iz aluminija 6061 T6. Aluminijasta vilica z 1 1/8-palčnim krmilnim ležajem. Kolutne zavore, nadzorovane prek kablov TEKTRO TBD 68. 8-stopenjski pogonski sistem Shimano Altus, 44-zobi verižnik s 170-mm gonilko. 8-stopenjski 11-zobi zadnji verižnik. Aluminijasta platišča z dvojno steno ETRTO 662 x 17C. Pnevmatike skinwall 700 x 32 mm, 60 TPI z zaščito proti predrtju. 560-mm aluminijasto krmilo. 80-mm aluminijast nosilec krmila. Pol-vgrajeni krmilni ležaj.

Iščem za daljše vožnje po mestu, ne sme biti predrag, da ga lahko puščam zunaj (čez dan) priklenjenega, ne bi pa imel ravno nekaj iz Špara. Teža mi je všeč (11,5 kg), blatniki so nujni, vzemetenih vilic ne bom pogrešal.
Kako se obnesejo kolutne zavore preko kabla? (A bo drajsalo :-))
Pogonski sistem bo zdržal nezahtevno uporabo?
Si ga kdo mogoče lasti?


Tudi jaz si že nekaj časa ogledujem, sicer izboljšano verzijo, ki ima hidravlične zavore in notranji 8-stopenjski menjalnik. Ima točno to kar rabim za po mestu. Kakršnekoli izkušnje dobrodošle. Nekaj sem sicer bral, da naj bi nekateri imeli težave z Alfine menjalnikom.
Aja ali ima Decathlon kake Black Friday popuste mogoče?
https://www.decathlon.si/kolo-elops-spe...

widj3098dj32 ::

Nevem zakaj bi hoteli black friday, ce je dobava koles pocasna, ter so od poletja dvignili cene za 50€.

njyngs ::

Imam Decathlonov Triban 100 z zavitim krmilom, pa mi je super, razen smotane menjalne ročice, ki je na zgorjem delu krmila. V začetku me ni motilo, zdaj mi pa včasih najeda. Si kdo lasti tak bike in je mogoče že menjaval ta šalthebl direktno na zavorne ročke?

musicfreak ::

Iscem neko gorsko kolo (29ko rabim verjetno pri 194cm). Se dobi kaj solidnega za 700-1000 evrov? Ni za kake tezke ture, ampak k vecjemu za 2km voznje do fitnesa 5x na teden in kak izletek za vikend. Drugo kot gorsko kolo ne pride v postev, nekak sem navajen na to. Edina, ki ju na netu najdem ki se mi dopadeta sta ta:

https://www.fahrrad-xxl.de/giant-talon-...

https://www.radwelt-shop.de/fahrraeder/...

je ok to?

Zgodovina sprememb…

energetik ::

njyngs je izjavil:

Imam Decathlonov Triban 100 z zavitim krmilom, pa mi je super, razen smotane menjalne ročice, ki je na zgorjem delu krmila. V začetku me ni motilo, zdaj mi pa včasih najeda. Si kdo lasti tak bike in je mogoče že menjaval ta šalthebl direktno na zavorne ročke?
To komot narediš, moraš pa najti ustrezno STI ročko. Kar bo morda malce težje, koliko prestav ima že zadaj?

matmel ::

Zdravo,
ker so menda dolge čakalne vrste za kolesa, bi kar čez zimo naročil cestno kolo. Kaj priporočate v smislu p/p do recimo 1500 eur za začetnika.
Vseeno mi je kaj piše na kolesu, stavim na kondicijo :)
https://www.decathlon.si/cestno-kolo-tr...
https://www.decathlon.si/cestno-kolo-ed...
https://www.rosebikes.com/rose-pro-sl-1...
Kaj drugega?
Hvala že vnaprej za predloge.

Groot ::

Imam Triban 520 in lahko po dobri sezoni in pol vožnje samo pohvalim. Za ta denar zagotovo najboljši price performance. Edina "pomankljivost" je teža, ampak za nekega začetnika ali pa rekreativnega kolesarja to res ni niti najmanj pomembno. Iz izbire, ki si jo dal, bi sam vsekakor vzel Triban 520 in si za preostanek denarja privoščil še dobre čevlje, pedala in kolesarski računalnik.

energetik ::

Tudi jaz bi že zdavnaj vzel 520, ampak mi gredo na živce hibridni diski. Hidravlični diski so že tako poceni, da mi ni jasno, zakaj še tlačijo gor tiste kombinirane. pa še montirajo jih tako, da štrlijo od vilice.
Sicer pa odlično za to ceno praktično ne dobiš boljšega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Black Dragon ::

matmel je izjavil:

Zdravo,
ker so menda dolge čakalne vrste za kolesa, bi kar čez zimo naročil cestno kolo. Kaj priporočate v smislu p/p do recimo 1500 eur za začetnika.
Vseeno mi je kaj piše na kolesu, stavim na kondicijo :)
https://www.decathlon.si/cestno-kolo-tr...
https://www.decathlon.si/cestno-kolo-ed...
https://www.rosebikes.com/rose-pro-sl-1...
Kaj drugega?
Hvala že vnaprej za predloge.


Še en glas za RC520. Kljub hibridnim disk zavoram je vreden nakupa. Imas ga lahko kot specialko ali gravel kolo 🙂
Time will tell.

Zgodovina sprememb…

Groot ::

energetik je izjavil:

Tudi jaz bi že zdavnaj vzel 520, ampak mi gredo na živce hibridni diski. Hidravlični diski so že tako poceni, da mi ni jasno, zakaj še tlačijo gor tiste kombinirane. pa še montirajo jih tako, da štrlijo od vilice.
Sicer pa odlično za to ceno praktično ne dobiš boljšega.


Ja hibridne zavore niso optimalne, se strinjam. Ampak vseeno gre za cca. vsaj 2-3 leta star model in takrat je bil to pač rang za ta budget oziroma so bili hidravlični diski še precej dragi.

P.s. vidim pa da je Decathlon letos podražil model za 50 eur. Še lani je bil zagotovo 850 eur.

GupeM ::

Kaj pomeni hibridni diski? Neka kombinacija zajle in olja? Zajla do ploščic, tam pa hiravlika premika same ploščice? Drugega si ne znam predstavljat.

Edit: Sem zdaj pogledal opis. Je tako, kot sem si predstavljal:
Hidravlični bati, upravljani prek kabla, ki zagotavljajo zanesljivost in učinkovitost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

energetik ::

GupeM je izjavil:

Kaj pomeni hibridni diski? Neka kombinacija zajle in olja? Zajla do ploščic, tam pa hiravlika premika same ploščice? Drugega si ne znam predstavljat.

Edit: Sem zdaj pogledal opis. Je tako, kot sem si predstavljal:
Hidravlični bati, upravljani prek kabla, ki zagotavljajo zanesljivost in učinkovitost.
Tako je, ja. Meni se to zdi nepotrebno kompliciranje, magari bi dali samo na zajlo mehanske. Sem probal tudi RC500 (ki ima samo na zajlo), pa so povsem zadovoljive.
Najbolj me pa moti, da so te hibridne bremze montirane post-mount in grdo štrlijo od vilic nazaj, sploh ker so čeljusti večje od mehanskih in tudi od hidravličnih. Nerazumljivo, sploh ker hibridne čeljusti obstajajo tudi v verziji flat-mount, ki precej lepše paše na cestno kolo, tudi zaradi aerodinamike.

Tule se vidi razlika, 3. in 2. slika:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

GupeM ::

Pa se da to zamenjat s hidravličnimi? Če ja, kakšen okvirno bi bil strošek za neke normalne čeljusti, ročke in vse kar paše zraven?

energetik ::

Seveda se da, ampak je strošek tak, da se praktično ne splača, razen če ti rata hibridne prodati komu...
Gor so namreč 105 STI shifterji na zajlo, če boš šel na isti rang 105 hidravlični, ni ravno poceni. Torej zamenjati bi moral shifterje in čeljusti. Če se ne motim samo za zadnje kolo pride par shifter-čeljust nekih 220 EUR. Torej če bi delal sam bi moral računati na nekih + 500EUR. Torej 900EUR bicikl + 500EUR predelava.. Za nekih 1600EUR pa že morda kje stakneš Cube Nuroad Race, ki že ima vse hidravlično + še interno napeljavo kablov.

Seveda če te izgled ne moti, se boš odlično vozil tudi s hibridnimi, saj zelo dobro delujejo.

EDIT: v bistvu se dobi komplet že za 440EUR:
https://www.bike24.com/p2271273.html

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

GupeM ::

Hvala. Za takšen denar se verjetno res ne splača upgradeat.

vilonja ::

Pri kolesu ne smes zanemarit obrocev. Ti na tribanu tehtajo 2300g proti 1600g na roseu. Ce ravno ne vozis ogromno klancev, ne vozis v mokrem, mislis voziti samo asfalt in nimas veliko kg se mogoce splaca iti na rim. Z lazjimi obroci je kolo veliko bolj zivahno.

Ce bos delal 1000km letno je IMHO triban cisto dovolj, ce bos delal 5000km+ letno pa tribana ne bi vzel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: vilonja ()

GupeM ::

Me je zanimalo bolj informativno, če bom kdaj nabavljal specialko, da vem kaj gledat.

Zaenkrat vse podelam s trekingom, vozim pa ravno to, kar pišeš. Rad imam klančaste ture v suhem, če je le možno samo asfalt. S svojimi 190 cm mi pa kilaže ne manjka (80 - 85 kg).

Kebo ::

Na budget biciklih so diski brezveze, daj rajši € v kak drug upgrejd.

GupeM ::

Kebo je izjavil:

Na budget biciklih so diski brezveze, daj rajši € v kak drug upgrejd.

Zakaj so na budget biciklih brezveze, na dragih pa ne?

energetik ::

Kebo je izjavil:

Na budget biciklih so diski brezveze, daj rajši € v kak drug upgrejd.
Pa če diski so že zmontirani!
In ne, niso brezveze, mehanski na zajlo se vgrajujejo že praktično povsod tudi na poceni biciklih in dejansko so izboljšanje glede na V-brake.

Kvinta ::

Tudi na dražjih kolesih niso v osnovi bogvekakšni diski na svojem sem zamenjal takoj ,ker so bli na peciklu za 7k diski za 15€
A.C.A.B

vilonja ::

https://www.bolha.com/cestna-kolesa/202...

Ce kdo potrebuje cestno kolo po ugodni ceni. Ne poznam prodajalca, samo zasledil oglas.

robo125 ::

Si sposodim kar tole temo - kako je kaj z (rezervnimi) deli za bicikle znamke SunRace? Je primerljivo z XLC ali Mission? Verige so za kaj? Ponudbe imajo nekaj, na prvi pogled se zdi OK za denar...?

jotunn2 ::

Realno nekih rezervnih delov od samega proizvajalca koles (beri: proizvajalca okvira in sestavljalca) niti ne rabis. Pri FS mtb so specificni razni deli za zadnje vzmetenje, pri vseh ostalih pa ce nima ravno nekih hudo specificnih in novih sistemov za bovdne skozi headset (kar jih razne noname znamke skoraj sigurno se nimajo) se sedaj iz glave ne spomnim ene same stvari, ki bi bila specificna za vsakega proizvajalca. Vsi "rezervni deli" so od third party proizvajalcev, pa naj se gre za menjalnike, zavore, pogonski sklop ali pa feltne in niso vezani na enega proizvajalca.
Eh sem se spomnil... nosilec menjalnika je specificen za vsakega proizvajalca in vsak model posebej. To je pa tudi to.

robo125 ::

Zanima me glede same kvalitete. So deli proizvajalca/znamke SunRace vzdržljivi ali ne?
Letos sem zasledil, da jih prodajajo tudi v Sloveniji. Pred tem nisem vedel, čeprav verjetno so jih. Njihova spletna stran:
https://www.sunrace.com/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: robo125 ()

jotunn2 ::

Ok narobe razumel. Sem mislil da sprasujes kako je z deli za" bicikle znamke Sunrace", ne kako je z "deli za bicikle" znamke Sunrace :) No pri tem ti pa ne znam pomagati.

robo125 ::

Dobil nekaj mnenj uporabnikov zadnjih zobnikov, in jih pohvalijo. Tako da verjetno bom kaj naročil. Izgleda kvaliteta je ok, bolj problematična je teža, kar sem gledal. Je v povprečju tudi 10% višja.

Groot ::

robo125 je izjavil:

Dobil nekaj mnenj uporabnikov zadnjih zobnikov, in jih pohvalijo. Tako da verjetno bom kaj naročil. Izgleda kvaliteta je ok, bolj problematična je teža, kar sem gledal. Je v povprečju tudi 10% višja.


Kje pa si dobil cene oziroma opravil nakup? Ravno iščem novo kaseto za staro kolo, pa vidim da imajo oni kar nekaj stvari na zalogi

robo125 ::

Nisem še nič kupil. Delam spisek, da ne bom naročeval 2x. Da je kvaliteta ok pravijo drugi. Teže sem pa dobil na spletnih straneh SunRace-a.
Gledal sem pa tu:
https://www.cult.si/
nekaj ima tudi vebcompany. Gotovo ima še katera trgovina...

DOOM_er ::

sunrace so vredu kasete. Sam se to fural 5 let dokler nisem nadgradil na 12 redni sistem, čakam da dajo vn kej za microspline
Robots will steal your job. But that's OK

nekineki5 ::

Zdravo,

moje 20+ let staro kolo je odslužilo namenu in kupujem novega. Po navadi gonim po cesti oz. oddidem na kakšen hrib. Nisem prav zahteven, recimo da grem na kolo kašnih 20x/leto.
Do sedaj sem imel treka, kar mi kakšnih brezpotij niti ni omogočalo. Gledam za gorci, prednjevzmetenimi. Imel ga bom sigurno 10 let.

Kar se tiče opreme bo po moje vsaka dovolj dobra zame. Verjetno tu ni prav veliko za komplicirati. Verjetno si bom zraven omislil še dodatne obročnike in plašče za treking kolo.

Gledal sem recimo v Decathlonu, kjer so cene precej nizke. Po drugi strani pa je tu v Kranju znana trgovina Valy Žagar, kjer sem že kupil 2 kolesi ob koncu '90-ih. Časi so danes seveda povsem drugačni in ne vem, kaj se mi izplača. Morda kakšne akcije, Intersport in podobno...

Glede budgeta niti ne vem, koliko bi dal. Najraje tam kakšnih 700 - 800 € in je zadeva, vsaj za mojo uporabo, dovolj kvalitetna. Če pa lahko v napsrotnem primeru dobim nekaj, kar bo povsem zadoščalo moji uporabi za recimo 500 €, pa bi se seveda odločil za to varianto.

Kaj bi mi pripoočili?

Badwolff ::

V tem cenovnem razredu so vsa kolesa približno ista imo. Ti pa zna bit žal, da ne boš dal več, sploh če ti bo zapasalo.

globoko grlo ::

Eh, ce kolesar ze 20 let 20/leto, pol verjetn ve kaj mu pase.

A more bit nujno nov? Za 800 ojrov najd enga lepga trdaka na bouhi, pa se mal zglihas in si na konju, pardon, na piciklu, hehe.

Drgac pa ti bi verjetn grav'l piciku se najbolj pokrival tvoje potrebe.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 1060@3GB | P2 m.2 500GB

nekineki5 ::

Sem razmišljal tudi o rabljenih kolesih, ampak novo je le novo, sploh pa če kupujem za tako dolgo časa.

Kaj za 800 € pa si imel v mislih?

nekineki5 ::

Ali so tale kolesa ok oz. morda celo ugodnejša?
Znamka Focus mi je poznana, tale Kross pa sploh ne. Ali je te ok kolo, tako rekreativca?

https://www.11-11.si/kolesarstvo/kolesa...

https://www.11-11.si/gorsko-kolo-focus-...
https://www.11-11.si/gorsko-kolo-kross-...

ivi ::

Poglej malo po znamkah cube ali giant. Jih precej hvalijo

robo125 ::

Nekaj postov nazaj v tej temi, je nekdo linkal Decathlon in kolo Triban ali nekaj podobnega. Kar sem na hitro pogledal so kolesa v Decathlonu na prvi pogled dobra in mase presenetljivo nizke za ta cenovni razred. Problem naj bi bila dobavljivost.

globoko grlo ::

Če češ novo pač išč po štacunah, pa kup tistga, na katerega se ti rit najbl prileže!

Drgač pa tko na hitr

https://www.bolha.com/gorska-kolesa/fuj...

https://www.bolha.com/gorska-kolesa/mer...

https://www.bolha.com/gorska-kolesa/kon...

https://www.bolha.com/gorska-kolesa/gor...

TO sam tko, za referenco. Kolk velzga pa kera barva ti je všeč, pa veš sam ti :)
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 1060@3GB | P2 m.2 500GB
««
59 / 61
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

A naj kupim gravel bike ali ne? (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Šport
67576953 (3672) theStranger
»

Nabava novega kolesa.

Oddelek: Šport
4711136 (7643) dolenc
»

Nakup kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
6917432 (15229) Leprechaun
»

Katero nizkocenovno kolo kupiti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8626711 (24238) stratosD

Več podobnih tem