» »

Vse o Ebay-ju

Vse o Ebay-ju

««
95 / 112
»»

kixs ::

Morda sem pa ze kdaj prej kaj prebral. Zakaj se sploh trudis "bedakom" razlagat raketno znanost, kot sta eBay in PayPal in celo neke spremembe dostavnih naslovov... ojoj...

St235 ::

kixs je izjavil:

Morda sem pa ze kdaj prej kaj prebral. Zakaj se sploh trudis "bedakom" razlagat raketno znanost, kot sta eBay in PayPal in celo neke spremembe dostavnih naslovov... ojoj...

zato, ker za razliko od tebe, ki že davno nimaš kaj pametnega za povedat, te teme berejo tudi ljudje, ki jih te stvari dejansko zanimajo in jim informacije pride jo prav.

Racunalnik ::

Kako lahko preverim sellerja na ebayu predno placam, se da dobiti ime in priimek da vidim ce mi bo potem dal prave bancne podatke svojega trrja za placilo?
Namrec zdi se mi da je mozno da je account zlorabljen ker se prodaja ista stvar ki je bila pred mesecem kupljena pa winning bider ni isti seller ki sedaj prodaja oglas je pa tekstovno in po slikah isti sam da je cena krepko nizja.

Zgodovina sprememb…

darkolord ::

Ne, ne da se, kolikor vem.

Če plačaš preko Paypala, potem si zaščiten proti morebitnem nategu. Preveri zgodovino prodajalca, če je nekaj let prodajal npr. samo parfume, potem pa kar naenkrat elektroniko po sumljivi ceni, je to znak za alarm.

Sicer pa velja zdrava pamet - if it's too good to be true ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Racunalnik ::

Sem ze imel tak primer k je mel seller super feedback ampak enostavno jim vdrejo v racun in potem imas samo probleme, sej ce bi bil paypal dobis nazaj denar, pr bank transfer si baje na nemskem ebayu tudi zasciten samo so sigurno komplikacije in ker ne gre za 100eur se nebi rad sel te igre.

Zgodovina sprememb…

kastelfan ::

Bom tule vprqašal , pa prosim ne se jezit, če je bilo vprašanje že kdaj postavljeno .

Namreč zanima me kakšna je razlika med Ebay.co uk. in Ebay.de. Mislim, vem, da je prvi angleški, drugi pa nemški. A vendar karkoli iščem,... v 80% dobim odgovor (zadetek) da je izdelek na Kitajskem ali Hongkongu ? V čem je potlej finta teh co-uk in .de ebayev. Sprašujem predvsem zaradi davka in carine :
Bogdan

St235 ::

v praksi je ni. gre pač za lokalizirane verzije. Včasih najdeš kakšne lokalne produkte, ki se ne pošiljajo mednarodno, razlikuje se par filtrov in podobne malenkosti ampak nič omembe vrednega za nekoga iz Slovenije.

Z vidika davka in carine je pomembno samo to od kje je izdelek poslan in kdo to plača ob uvozu v EU.

opeter ::

Zato pa je pomembno, da izbereš, kje se izdelek nahaja.

Izberi npr. Evropo in tako praviloma odpade večina kitajskih prodajalcev, vsaj tisti, ki nimajo kakšnega "logističnega centra" kje v Evropi.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Alamar ::

Zadnje čase so Kitajci masovno prešli na nov trik. Namreč tudi, če imajo pod lokacijo označeno, da se artikel nahaja recimo v UK ali DE skladišču, od tam pošljejo samo na angleške oziroma nemške naslove. Za vse ostale pride roba iz Kitajske. Tole je včasih omenjeno nekje v drobnem tisku oglasa, večinoma pa še to ne. Tako, da previdno. Če hočeš robo preverjeno iz EU lokacije, je potrebno prebrati mnenja od prodajalca oziroma mora jasno v oglasu pisati, da bo roba poslana iz Evropske Unije.

opeter ::

Hvala za opozorilo. To sploh nisem vedel. Res pa je, da v zadnjem času zelo redko kupujem zadeve na eBayu.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

lolipop2 ::

Hej!

Rabim eno pomoč.
Na eBay+u sem imel listed objektiv v vrednosti 350€. Avkcija, imel pa sem označeno shipping v samo EU države. Mi je pa bidal oz. kupil le-to kupec iz Rusije. Ko sem preveril njegov račun, je bil ustvarjen 13.7., se pravi malo preden je bidal moj objektiv. Nima nič ocen, čisto frišen je. Plačal še ni...
Ob artiklu sem imel napisano, da če si izven EU, me kontaktiraj za stroške pošiljanja. Ta me ni nič.

Jaz sem mu sedaj poslal še zasebno sporočilo, da me ni kontaktiral za stroške pošiljanja in da bom umaknil nakup.

Me pa zanima, kaj sedaj. Kaj če bo plačal? Mu pošljem?
Če prav razumem politiko eBay, šele po dveh dneh lahko skenslam nakup.

kixs ::

St235 je izjavil:

kixs je izjavil:

Morda sem pa ze kdaj prej kaj prebral. Zakaj se sploh trudis "bedakom" razlagat raketno znanost, kot sta eBay in PayPal in celo neke spremembe dostavnih naslovov... ojoj...

zato, ker za razliko od tebe, ki že davno nimaš kaj pametnega za povedat, te teme berejo tudi ljudje, ki jih te stvari dejansko zanimajo in jim informacije pride jo prav.


Upam, da vsaj svoje linke beres.

Vse kar sem napisal, je bilo, da lahko kamot dobis pakete na UK/DE/USA ali druge naslove, ki jih nudijo razni packet forwardarji (ala Cheaper&More...) in to sem povedal iz moje izkusnje. Ti pa jih sploh nimas.

Potem pa kar naenkrat neka debata o ne vem cem... a sem napisal nekaj kar ne bi drzalo? A mislis, da sem pa ena izjema, ki slucajno dobi pakete in nima tezav s tem? Ce bi bilo tako, potem ne bi obstajalo toliko teh forwarding firm.

Machete ::

lolipop2 je izjavil:

Hej!

Rabim eno pomoč.
Na eBay+u sem imel listed objektiv v vrednosti 350€. Avkcija, imel pa sem označeno shipping v samo EU države. Mi je pa bidal oz. kupil le-to kupec iz Rusije. Ko sem preveril njegov račun, je bil ustvarjen 13.7., se pravi malo preden je bidal moj objektiv. Nima nič ocen, čisto frišen je. Plačal še ni...
Ob artiklu sem imel napisano, da če si izven EU, me kontaktiraj za stroške pošiljanja. Ta me ni nič.

Jaz sem mu sedaj poslal še zasebno sporočilo, da me ni kontaktiral za stroške pošiljanja in da bom umaknil nakup.

Me pa zanima, kaj sedaj. Kaj če bo plačal? Mu pošljem?
Če prav razumem politiko eBay, šele po dveh dneh lahko skenslam nakup.


Če je nov, ne pomeni, da je nategun, saj enkrat more bit prvič. Lahko, da pač to rabi in se je registriral, da je to kupil.
Presodi sam.

Ti dam pa eno nujno opozorilo. Pošlji z DHL, GLS ali UPS nujno. Nikar s pošto Slovenija.
Meni so izgubili (oz. neka država vmes) poslan telefon v Litvo (prednostno tujina). Njihovo sledenje kaže samo oddajo iz države, potem tema. Oddal sem reklamacijo po enem mesecu, za kar si vzamejo 2 meseca fore, da ti podajo nek odgovor, ki je prav komot negativen, oz. 'nimamo pojma kje je'. Kmalu bo 3 mesece in se paket še ni pojavil nikjer.
Denar sem kljub trackingu gladko pušnil preko ebayevega avtomatskega case sistema. Če hočeš kakršnokoli zaščito pred pred kupčevim dispjutom, ti pomaga edino dokaz, da je zadevo prejel. (Imam pa 100% score 5/5 praktično vseh 12-13 let in ogromno nakupov in kar nekaj prodaj, pa mi ni nič pomagalo. Kupec je bil nov oz. 4 feedbacke).
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

lolipop2 ::

Se pravi, da je najbolje, da mu še preden plača, kreiram račun in dodam stroške pošiljanja, ki so večji, kot na listingu?

Tam imam Standard shipping 20 funtov, ampak za po EU.
Koliko cca pa bi prišla ta poštnina recimo 2kg paketa (en srednji objektiv za aparat) v Rusijo? DHL in UPS ne morem on-line izračunati, da bi preveril.

Saj, če ne bo plačal, pa tako ali tako ni panike. :)

kixs ::

Preko Poste SLovenije je do 2kg priporoceno pismo cca 11€.
https://eportal.posta.si/Sites/IzracunP...

lolipop2 ::

Jaz vseeno ne bi rad pošiljal v Rusijo. Koneckoncev sem imel nastavljeno, da prodajam samo v EU. Pa berem, da so za Rusijo neke komplikaceje pri pošiljanju. Vsaj DHL ima tako napisano:
https://www.dhl.si/exp-sl/express/carin...

Očitno ni opcije, da skenslam nakup :-/ Arghhh

kixs ::

Vedno lahko preklices nakup. Zakaj ga ne bi mogel?

https://www.ebay.com/help/selling/getti...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kixs ()

lolipop2 ::

kixs je izjavil:

Vedno lahko preklices nakup. Zakaj ga ne bi mogel?

https://www.ebay.com/help/selling/getti...



Sem ravnokar našel to opcijo in skenslal nakup. Je bila opcija "buyer wants to send to country I don't ship to" Pa da vidimo, kaj bo sedaj. Sedaj moram 7 dni čakati, da lahko spet dam v prodajo. Če se ne bo kdo zbunil. :-/

Ales ::

kixs je izjavil:

St235 je izjavil:

kixs je izjavil:

Morda sem pa ze kdaj prej kaj prebral. Zakaj se sploh trudis "bedakom" razlagat raketno znanost, kot sta eBay in PayPal in celo neke spremembe dostavnih naslovov... ojoj...

zato, ker za razliko od tebe, ki že davno nimaš kaj pametnega za povedat, te teme berejo tudi ljudje, ki jih te stvari dejansko zanimajo in jim informacije pride jo prav.

Upam, da vsaj svoje linke beres.

Vse kar sem napisal, je bilo, da lahko kamot dobis pakete na UK/DE/USA ali druge naslove, ki jih nudijo razni packet forwardarji (ala Cheaper&More...) in to sem povedal iz moje izkusnje. Ti pa jih sploh nimas.

Potem pa kar naenkrat neka debata o ne vem cem... a sem napisal nekaj kar ne bi drzalo? A mislis, da sem pa ena izjema, ki slucajno dobi pakete in nima tezav s tem? Ce bi bilo tako, potem ne bi obstajalo toliko teh forwarding firm.

Daj dojemi že enkrat, da tvoje izkušnje niso v globalu niti na nivoju statistične napake. Posplošuješ brez kakršne koli osnove in ko ti povemo, da ni vse tako, kot praviš, se delaš neumnega. Daj nehaj že težit, no! Vsak s kako možgansko celico je že zdavnaj prišel iz tvojih in drugih postov do nekega lastnega zaključka, ti pa še kar nabijaš eno in isto v tri krasne...

Machete je izjavil:

Ti dam pa eno nujno opozorilo. Pošlji z DHL, GLS ali UPS nujno. Nikar s pošto Slovenija.
Meni so izgubili (oz. neka država vmes) poslan telefon v Litvo (prednostno tujina). Njihovo sledenje kaže samo oddajo iz države, potem tema. Oddal sem reklamacijo po enem mesecu, za kar si vzamejo 2 meseca fore, da ti podajo nek odgovor, ki je prav komot negativen, oz. 'nimamo pojma kje je'. Kmalu bo 3 mesece in se paket še ni pojavil nikjer.
Denar sem kljub trackingu gladko pušnil preko ebayevega avtomatskega case sistema. Če hočeš kakršnokoli zaščito pred pred kupčevim dispjutom, ti pomaga edino dokaz, da je zadevo prejel. (Imam pa 100% score 5/5 praktično vseh 12-13 let in ogromno nakupov in kar nekaj prodaj, pa mi ni nič pomagalo. Kupec je bil nov oz. 4 feedbacke).

Zahtevaj odškodnino od Pošte.

Glede tega, da toliko priporočaš druge pa upam, da ni to le na podlagi ene izkušnje. Si kaj podobnega urejal pri katerem od teh drugih ponudnikov?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ales ()

kixs ::

Predvsem Lakotnik kot tudi ti nekaj nabijata na pamet. Poznas primer, ko ni slo?

igorpec ::

Machete je izjavil:

Ti dam pa eno nujno opozorilo. Pošlji z DHL, GLS ali UPS nujno. Nikar s pošto Slovenija.
Meni so izgubili (oz. neka država vmes) poslan telefon v Litvo (prednostno tujina).

Samo kar pošiljaš po Sloveniji, lahko dejansko kriviš PS. Seveda pa morebitne izgube urejaš preko njih, gotovo gre počasi in tega ne bi rad sprobaval. Ko zapusti državo je to že v drugih rokah. Pri dostavnih službah je praviloma znotraj ene firme, kar pa spet ni nujno da bo vse super, da ne pride do kakšnih težav. Sam nekih resnih težav nisem imel, razen da mi DHL ni želel dostaviti na naslov v Rusiji in se je roba vrnila, "pošta Slovenija" pa je na isti naslov stvar brez težav dostavila. Sicer precej kasneje ... ampak redko se tako zelo mudi.

Letno pošljem 15-25 pisemskih priporočenih < 2kg, 99% preko Pošte Slovenije, nekaj malega preko DHL/UPS, pa še to izključno zato, ker je dostava že plačana/dogovorjena. Poleg EU še Rusija, Brazilija, US, Kanada, Izrael. Ni nek hudo velik vzorec, ampak lahko rečem le, da je uspeh dostave 100%, razumno hiter in vsekakor poceni (redna cena, brez posebne pogodbe).

Ko/če mi bodo kdaj izgubili pošiljko, bom to mirno spregledal.

Machete ::

Ales je izjavil:


Machete je izjavil:

Ti dam pa eno nujno opozorilo. Pošlji z DHL, GLS ali UPS nujno. Nikar s pošto Slovenija.
Meni so izgubili (oz. neka država vmes) poslan telefon v Litvo (prednostno tujina). Njihovo sledenje kaže samo oddajo iz države, potem tema. Oddal sem reklamacijo po enem mesecu, za kar si vzamejo 2 meseca fore, da ti podajo nek odgovor, ki je prav komot negativen, oz. 'nimamo pojma kje je'. Kmalu bo 3 mesece in se paket še ni pojavil nikjer.
Denar sem kljub trackingu gladko pušnil preko ebayevega avtomatskega case sistema. Če hočeš kakršnokoli zaščito pred pred kupčevim dispjutom, ti pomaga edino dokaz, da je zadevo prejel. (Imam pa 100% score 5/5 praktično vseh 12-13 let in ogromno nakupov in kar nekaj prodaj, pa mi ni nič pomagalo. Kupec je bil nov oz. 4 feedbacke).

Zahtevaj odškodnino od Pošte.
Glede tega, da toliko priporočaš druge pa upam, da ni to le na podlagi ene izkušnje. Si kaj podobnega urejal pri katerem od teh drugih ponudnikov?


Ja na podlagi ene izkušnje odsvetujem. To mislim da je jasno tudi naslovniku, komur je bilo namenjeno. Drugi ponudniki imajo sledenje v nulo, že to odtehta ves zabit čas za ukvarjanje z izginulim paketom pošte. Sicer pa dobivam skoraj dnevno pošto vseh naštetih in zadeve pač špilajo.

Kako pa se zahteva odškodnino? Za artikel za poštnino? Povej več. Nekega uradnega roka za obravnavanje reklamacije niti ni. Niti na podanem reklamacijskem obrazcu. Pomoje odškodnino lahko samo sanjaš, če nisi zavaroval vrednosti pošiljke.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

kixs ::

Na splosno vracajo nek faktor vezan na placano postnino. Imas obrazec:
https://www.posta.si/Documents/Spletni%...

Sicer pa posiljaj kot vrednostno posiljko. Potem ti vrnejo oznaceno vrednost.

lolipop2 ::

Machete je izjavil:



Kako pa se zahteva odškodnino? Za artikel za poštnino? Povej več. Nekega uradnega roka za obravnavanje reklamacije niti ni. Niti na podanem reklamacijskem obrazcu. Pomoje odškodnino lahko samo sanjaš, če nisi zavaroval vrednosti pošiljke.


Mislim, da je nek fiksen znesek 35€, ki ti ga vrnejo ne gled na to, a je vrednost bila označena ali ne.

PRIPOROČENO PISMO je pošiljka, ki se evidentira ob sprejemu in vročitvi (dodeli se ji trinajstmestna sprejemna številka, ki omogoča sledenje) ter omogoča, da lahko pošiljatelj pridobi dokaz o dostavi te pošiljke. V primeru izgube, kraje, poškodbe ali izropanja priporočenega pisma, je uporabnik upravičen do odškodnine v znesku 30 DTS (v 2016 = 36€, ne vem pa koliko točno je to v 2019). Uporabnik je upravičen tudi do povrnitve cene, plačane za izvedeno storitev.

Alamar ::

Najprej se na pošti izpolni poizvednico. Potem po uradni poti preverijo, kaj se je zgodilo s priporočeno pošiljko. Traja precej časa, seveda odvisno od lokacije, vendar na koncu dobiš uraden odgovor na podlagi katerega lahko naprej ukrepaš. Najmanj kar je, lahko dobiš nek fiksen znesek odškodnine.

Osebno že 15+ let pošiljam po celem svetu (1000+ pošiljk) izključno preko pošte in se mi pošiljka še ni izgubila. Enkrat samkrat sem izpolnil poizvednico za pošiljko v Brazilijo, ki ni prišla v dveh mesecih. Dobil sem odgovor, da pošiljka leži na brazilskem carinskem uradu in res prejemnik jo je dobil šele po skoraj štirih mesecih.8-O

Naša pošta ima zelo ugodno tarifo za priporočeno pismo do 2kg, ki velja za cel svet. Seveda zadeve ni potrebno vložiti v pismo, ampak jo lahko konkretno zapakiraš v kartonsko škatlo, če le ustreza določenim meram, ki jih najdete na strani pošte Slovenije.
Sledenje deluje odvisno od države. Za nekatere je kar konkretno po korakih, za druge samo delno, za tretje pa ga sploh ni. Seveda se vse skupaj ne more primerjati z dostavnimi službami, ampak mislim, da glede na grozljive cene, ki jih imajo za fizične osebe, je naša pošta kar na nivoju.

Machete ::

Ja saj sem zadovoljen s PS. Ni namen blejmat ali šejmat. Samo za v naprej z njmi vrednejših stvari nad 70 ali 100 eur ne mislim več pošiljat, ker če pride do težave si čisto na suhem, ker je tracking odvisen od veliko držav vmes.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Racunalnik ::

Ok zgleda da je seller ne resen ebay pa tudi. Kupljena stvar v mobilni aplikaciji kaze kupljeno and not send, preko spletnega ebaya pa kaze estimate delivery time in ce hocem odpret dispute tega sploh ne najdem, ce grem v paypal mi to omogoca ampak linkne me na ebay kjer te spet unicijo in napisejo da ja stvar on its way itd res skoz te samo preusmerjajo na kontakt s selerjem, potem moras tocno bit pripravljen za dispute ko potece ta datum ce ne se kajhitro zgodi da na koncu res se zamudis rok in se denarja nemores dobiti nazaj. Tale ebay mi res zre zivce ko rabis njihovo pomoč, cela stran je narejena tako da se skoz izmikajo komunikaciji z ebay stuffom.
Se najboljs je da te seller lahko skensla brez kakrsnega koli problema sam da mu nisi vsec, zmagas na bidanju ali pa kupis izdelek te lahko skensla brezproblema, da ti nekaj ne placas v roku 2h ur pa da seller to hoce te pa z vsemi mocmi zacnejo jahat.

Zgodovina sprememb…

Racunalnik ::

Kako se lahko danes sploh odpre dispute, je vse odvisno od pretecenega roka ali? Včasih se mi zdi da si normalno odpru dispute kadarkoli si hotel, pravtako na paypalu, danes tega nikjer ni.

Okapi ::

Če izdelka še nisi dobil, se ne moreš pritožit, dokler ne poteče predvideni rok dobave, ki je lahko tudi 2 meseca.

DePalmo ::

Jap, točno tako. Zato pa imajo po novem nerazumne čase dostave, od enega pa do štirih mesecev. Ti samo pazi na roke do katerih lahko sprožiš dispute in glej da boš sprožil v roku. Točnih ne vem iz glave, so pa nekje napisani.

Alamar ::

Mimogrede, ebay je z letošnjim letom pričel obračunavati še 22% slovenski DDV na vse njihove provizije. Tako, da si sedaj pri prodaji že skoraj ob 20% prodajne vrednosti (upoštevajoč vse ebay in paypal provizije).

Racunalnik ::

kaj ma nas 22% ddv veze z rabljenimi stvarmi ki jih prodas an ebayu?

Okapi ::

Prodajaš rabljeno stvar, ampak ob tem "kupuješ", se pravi plačuješ, ebayevo storitev, ki je obremenjena, tako kot večina storitev, z 22% DDV.

Jakob6 ::

Ve kdo kako je z uveljavljanjem garancije ob nakupu prenosnika iz UK?
Gre za asus prenosnika, na strani od asusa sem našel tole.
Torej če mi prodajalec pošlje original račun ne bi smel imeti težav z uveljavljanjem garancije v Sloveniji?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jakob6 ()

tikitoki ::

Kitajec mi je poslal defekten izdelek, sedaj imam opcijo, da mu zadevo vrnem in zahtevam kupnino. Ok, to je simpl. Zanima me kako je s posnitno, ki je v visini tega, kar sem placal za izdelek. Kako uveljavis ta strosek?

DePalmo ::

Ne vračam takih izdelkov ker se ne splača in sem prepričan da kitajec nebo povrnil stroškov dostave. Pač poslikam zadevo ali naredimo video kjer se vidi defekt in zadevo reklamiram. Sicer že dolgo nisem naročal pri kitajcih, ampak včasih niso kompliciral in so poslali nov produkt.

BUMM ::

Živjo!

Nakaj mi ni jasno glede sledečega rabljenega izdelka (in podobnih):
https://www.ebay.com/itm/Toshiba-D-R410...

Prodaja se rabljen izdelek, ima pa ocene večih kupcev.
Kako je to možno? Ta prodajalce prodaja celo goro rabljenih predvajalnikov istega modela? Je točno ta predvajalnik kupilo in vrnilo že toliko ljudi?

Machete ::

Kakšno je sploh vprašanje? Prodaja opis in tip zgleda povsem legit. Prodaja točen 1 predvajalnik, ostalo so neke cunjice, elektro zabavni gadgeti itd. Skratka povprečna domača roba ala bolha.
* Še pomembneje, če nisi opazil je, da je iz USA in ne pošilja v SLO.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

Machete ::

*OK sem razvozljal kaj te moti. To so ocene ebay uporabnikov tega modela na splošno. Ker ko prodajaš recimo točno ta model, lahko izbereš že vnešene podatke, saj je v bazi. To ni vezano na točno tega prodajalca. Velja za nov artikel točno tega modela.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

lara2 ::

Meni piše da je Estimated delivery: Fri, Aug 30 - Thu, Oct 03.

Kateri datum je tukaj relevanten, da klikneš na ebayu v primeru da ne dobiš paketa? Verjetno 3. oktober?
Kdaj pa lahko osebno pošlješ sporočilo prodajalcu za osebni dogovor?

hvala, lp, lara.

Dr_M ::

A se komu dogaja, da se letos "izgublja" nenormalno veliko paketov narocenih na ebayu? Letno imam cca 100 narocil in ponavadi se zgodi, da mogoce 2-4 ne pridejo, letos pa jih ziher ze 10 ni prislo do mene, tudi iz EU, ne samo kitajska.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

DePalmo ::

Sam tega še nisem opazil, sem pa opazil da kitajci zapakirajo prvo stvar ki imajo pri roki in ne naročenega. Sem že kar nekaj disputov sprožil zaradi tega.

Racunalnik ::

Ze pri nekaj prodajalcih ko sem zmagal bidanje so mi kasneje brez problema skenslal nakup izdelka. Torej ali imas kot prodajalec to moznost da ce ti nekaj ne pase pri biddanju da lahko skenslas brezproblema tistega ki je zmagal ali moras imeti razlog in kaksne sankcije?

Zgodovina sprememb…

lara2 ::

Bi lahko kdo bil tako dober, da odgovori še na moje vprašanje. Sicer sem že dobila paket, ampak me zanima še za kakšno drugo naročilo.


lara2 je izjavil:

Meni piše da je Estimated delivery: Fri, Aug 30 - Thu, Oct 03.

Kateri datum je tukaj relevanten, da klikneš na ebayu v primeru da ne dobiš paketa? Verjetno 3. oktober?
Kdaj pa lahko osebno pošlješ sporočilo prodajalcu za osebni dogovor?

hvala, lp, lara.

Machete ::

Zadnji datum je relevanten. (Pazi določene zadeve iz Azije, predvsem Kitajske, imajo lahko ta rok tudi več mesecev).

Kontaktriaš prodajalca na desni strani gledanega artikla, glej vijoličen link.


Za že kupljen artikel, pa imaš pod My ebay / Purchase History vse kupljene artikle za določeno obdobje, in desno pri artiklu imaš dropdown meni.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

lara2 ::

Ja, Machete, vendar me še zanima ali moram na zadnji datum, kateri je okvirni za prispetje pošiljke klikniti "I did not received" ali kontaktiraš prodajalca in mu sporočiš da nisi dobil in se zmenita za naprej.

hvala, lp lara.

wendigo ::

Spregledal sem, da prodajalec nima PayPala, zgolj bank transfer.
Član je slabi dve leti, 100% z zgolj 10 feedbacki, Nemčija, nemški ebay.
Bi bil bank transfer kaj zavarovan preko buyers protection ali sem v primeru natega čisto brez denarja?

lara2 ::

Je Machete še tukaj?

tikitoki ::

Kako je s ponovnim posiljanjem neprejetih stvari? Ko odpres dispute in izberes, da bi raje dobil stvar, ki si jo narocil, kot povracilo kupnine. Kako to poteka? Do sedaj sem vedno izbral povracilo kupnine.
Domnevam, da mora to moznost nato sprejeti prodajalec in ponovno poslati izdelek za katerega si obvesen tudi preko ebay sistema?
Kitajec itak trdi, da moram zapreti ticket in bo potem poslal:S.

DePalmo ::

Raje refund in naroči ponovno. Kitajci so nateguni in se lahko zgodi da ostaneš brez denarja in naročene stvari.
««
95 / 112
»»