» »

Vse o Ebay-ju

Vse o Ebay-ju

««
96 / 112
»»

tikitoki ::

Zato se pa nisem strinjal s tem, da bom zaprl ticket in zaupal. GLede nato, da se vedno ni nic.

Racunalnik ::

Ze pri nekaj prodajalcih ko sem zmagal bidanje so mi kasneje brez problema skenslal nakup izdelka. Torej ali imas kot prodajalec to moznost da ce ti nekaj ne pase pri biddanju da lahko skenslas brezproblema tistega ki je zmagal ali moras imeti razlog in kaksne sankcije?

Machete ::

LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

mgermo ::

How do I report shill bidding?
If you think that another member is shill bidding, you don't need to report it to us. eBay has a number of systems in place to detect and monitor bidding patterns and practices. If we identify any malicious behavior, we'll take steps to prevent it.

Torej nameraval sem kupit en subwoofer in me eden overbida. Se zgodi. Par dni kasneje isti prodajalec prodaja isto stvar. Grem med bide, kliknem highest bidder in mi vrže ven njegov profil biddanja. V zadnjih 30 dni je bidal 262x na 169 predmetov tega enega prodajalca. In ebay pravi, da oni registrirajo nepravilnosti.

Okapi ::

Za eBay je problem samo, če potem tak zmaga in ne kupi. Če samo zvišuje ceno, na koncu pa zmaga nekdo, ki ponudi več, je vse v redu - eBay živi od provizij in od višje cene dobi višjo provizijo.

Enron x86 ::

A še komu "ne dela" ebay.de?
Oz. se odpre neka generična ebay stran v angleščini?

Lp
Core i5-4690K@4.7| ASUS MAXIMUS VII HERO| 16 GB Corsair LP DDR3 1866 MHz|
ASUS 970 STRIX| SB Z OEM| Samsung 840 EVO 250 GB|
Seagate 2 TB| EVGA SuperNOVA G2 750 W| Fractal Define R4

Han ::

Dela normalno.

kjut ::

Bemti Ebay/Kitajce...gres na nemski ebay..das ort Nemcija da locis kitajce ven in glej najdes ok zadevo, gres info o prodajalcu in najdes ort: Hong Kong jaooo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kjut ()

tikitoki ::

Enkrat sem ze vprasal in ni bilo nobenega pametnega odgovora.

Sem narocil nekaj od kitajca in na zalost je poslal defekten izdelek. Vem, da sem cepec, ker nisem raje napisal, da izdelka ni bil dostavljen.

Na moj ticket je odgovoril, da naj ga posljem nazaj. Itak, da ne mislim imeti dobrih 10 EUR stroskov za izdelek, ki je stane 5 EUR.

Njegova zahteva po vrnitvi je sicer legitimna, sam ni nikjer moznosti oz. omenjenega vracila postnine.

Cez 4 dni lahko prosim, da se vmesa ebay. Imas tam moznost napisati zakaj se mi predlagana resitev ne zdi primerna? Oz. da naj prodajalec krije postnino, ce zeli posiljanje defektnega izdelka nazaj?

Jasno je tudi, da Kitajec ne bo kril postnine, ker bi samo pridelal dodatno izgubo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tikitoki ()

Machete ::

Ebay se ne zanima za dejasnko smoternost pošiljanja nazaj. To tudi kitajci vedo in na polno izkoriščajo, da se nobenemu ne da pošiljati nazaj. Zato tako veslo pišejo da pošlji nazaj, četudi predlagaš kakšrnokoli drugačno mediacijo.

Obstaja možnost povračila poštnine nazaj. Malo preveri tu: https://www.ebay.com/help/buying/return...
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

tikitoki ::

Sem nasel obrazlozitev na ebayu. Vidim, da si mi podal link do iste obrazlozitve. Hvala.

Po eni strani razumem prodajalce, ker je sigurno veliko ljudi, ki izkoriscajo zascito, ki jo nudijo pravila na ebayu. Po drugi strani pa imam ze pol kufer nategunskih prodajalcev.

No, uradna ebay razlaga:

If the seller is paying for return postage

When you're sending an item back to the seller, there are a few methods you can use to post it back. If the seller is responsible for the return postage costs, they decide how they'd like the item to be sent back to them, and they'll let you know which method to use. Generally, they'll ask you to send the item back using one of the following:

An eBay return postage label - Learn how to print an eBay return postage label
A label from their preferred carrier - If the seller provides you with a postage label, they'll send it to you directly, and you can print it from the "Your postage label is ready" email or message that you'll receive in Messages - opens in new window or tab

They may also contact you to make other arrangements such as returning the item to their store or reimbursing you for return postage.

Tip
If the seller is responsible for return postage, it's important that they cover the costs. If they don't provide a paid method of return postage, or if they don't offer to reimburse you for return postage, let us know by asking eBay to step in.

DePalmo ::

Nekaj let nazaj se je dalo zmenit da ne pošiljam nazaj ker se ne splača in so preprosto poslali drug izdelek. Ko pa to ni šlo več skozi, sem zadevo uničil, slikal in jim poslal slike. Ponavadi so potem poslali drug izdelek.

Zadnje čase se mi pa res ne da več z njimi zajebavat in če ni tracking, enostavno trdim da nisem dobil. Ampak me je vseeno eden nategnil ko je obljubil da bo poslal drug izdelek, jaz sem pa par dni zatem zaprl dispute. Izdelka seveda ni.

tikitoki ::

So pristali na povracilo kupnine. Defekten kozarec bom obdrzal. Funkcionalen je se vedno. Ne zdi pa se mi posteno, da placam ceno novega brez defektov in dobim defektnega.

DePalmo
Zato jaz nisem nikoli pristal na zapiranje zahtevka pred razresitvijo.

BTW. A se res tako veliko paketov izgubi na poti, al to racunajo na dolocen delez ljudi, ki ne bodo zahtevali povracila kupnine? V zadnjem letu ni prisla cetrtina paketov, kar se mi zdi zelo veliko.
Res je zelo majhne vzorec, sam se vedno.

KTr1sk ::

kolega zanima ta bodež iz amerike
https://www.ebay.com/itm/WWII-YUGOSLAVI...
kakšne se izkušnje za hladno orožje, to sploh gre čez mejo,..je zaradi orožja večja carina...ali se samo plača 22% ddvja in cca 8% carine, če bo presegalo 150€? hvala za info
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q

Okapi ::

Hladno orožje je kategorija A, prepovedano za civiliste, razen če imaš dovoljenje za zbiranje.
Hladno orožje so predmeti, kot so boksarji, bodala, buzdovani, gumijevke, tonfe, teleskopske palice in drugi predmeti, ki so prirejeni za napad.


Kreganje z organi, a je to (prepovadano) bodalo ali (dovoljen) nož, pa utegne biti naporno.

CleanPower ::

Pozdravljeni,

a je kdo prodajal na ebayu? Imam namreč problem da pridem do čisto zadnjega koraka pred oddajo oglasa, kjer bi mi morali poslati kodo na sms za preverbo identitete, ampak te kode na svojo številko nikoli ne dobim?
Obstaja tudi možnost klica, ampak to pa sploh ne dela. Ebay podpore preko emaila sploh nima, tako da sploh ne vem kam naj se obrnem?

St235 ::

tikitoki je izjavil:

So pristali na povracilo kupnine. Defekten kozarec bom obdrzal. Funkcionalen je se vedno. Ne zdi pa se mi posteno, da placam ceno novega brez defektov in dobim defektnega.



To, da obdržiš izdelek, ki je očitno funkcinalen (čeprav z določenimi napakami) in zahtevaš vračilo celotne kupnine se ti pa zdi pošteno? zanimivo, kako fleksibilna je poštenost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Okapi ::

To je samo stvar odločitve prodajalca. Ker če pošlje pokvarjen ali napačen izdelek, mora kriti stroške povratne poštnine. Kar se mu velikokrat ne splača.

mat11 ::

Mislim, da nisi razumel kaj je hotel Lakotnik reči. Se pa strinjam kako hitro lahko postanemo tudi sami ne pošteni.
mat

Machete ::

Okapi je izjavil:

To je samo stvar odločitve prodajalca. Ker če pošlje pokvarjen ali napačen izdelek, mora kriti stroške povratne poštnine. Kar se mu velikokrat ne splača.


Daj to malo linkaj.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

St235 ::

Okapi je izjavil:

To je samo stvar odločitve prodajalca. Ker če pošlje pokvarjen ali napačen izdelek, mora kriti stroške povratne poštnine. Kar se mu velikokrat ne splača.


V bistvu je stvar dogovora med prodajalcem in kupcem. Povsem brez težav bi namesto vračila celotne kupnine zahteval delno vračilo, če je izdlek funkcionalen in ga namerava uporabljat. Se pa to nanaša predvsem na njegovo slaboumno moraliziranje o poštenosti.

tikitoki ::

St235 je izjavil:

tikitoki je izjavil:

So pristali na povracilo kupnine. Defekten kozarec bom obdrzal. Funkcionalen je se vedno. Ne zdi pa se mi posteno, da placam ceno novega brez defektov in dobim defektnega.



To, da obdržiš izdelek, ki je očitno funkcinalen (čeprav z določenimi napakami) in zahtevaš vračilo celotne kupnine se ti pa zdi pošteno? zanimivo, kako fleksibilna je poštenost.


Imajo možnost ureditve poštnine po pravilih, kot jih določa ebay. Te možnosti niso izkoristili, kar ni moj problem.

Če mislis, da bom zadevo uničil. Je to v nasprotju z nenamernim proizvajanje smeti. Če si ti tako ekološko neosvescen, je problem v tebi.

tikitoki ::

Pa boge tvoje stranke, če jim svetuješ, da delajo v svojo škodo, ko pravila tega ne zahtevajo od njih. Se posebej, ko s tem nikomur ne škodijo.

Machete je izjavil:

Okapi je izjavil:

To je samo stvar odločitve prodajalca. Ker če pošlje pokvarjen ali napačen izdelek, mora kriti stroške povratne poštnine. Kar se mu velikokrat ne splača.


Daj to malo linkaj.


Link je bil že podan.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tikitoki ()

tikitoki ::

St235 je izjavil:

Okapi je izjavil:

To je samo stvar odločitve prodajalca. Ker če pošlje pokvarjen ali napačen izdelek, mora kriti stroške povratne poštnine. Kar se mu velikokrat ne splača.


V bistvu je stvar dogovora med prodajalcem in kupcem. Povsem brez težav bi namesto vračila celotne kupnine zahteval delno vračilo, če je izdlek funkcionalen in ga namerava uporabljat. Se pa to nanaša predvsem na njegovo slaboumno moraliziranje o poštenosti.


Slaboumen si ti. Pravila so jasna in so jih kršili. Ponujeno jim je bilo vračilo, ki ga niso želeli.

Če si tako butast, da boš finančno podpiral namerno pošiljanje defektnih izdelkov s Kitajske. Izvoli. Zaradi takih tepcev trpimo vsi kupci.

St235 ::

Edini tepec, je nekdo ki moralizira o tem kako nepošteno so mu poslali defekten izdelek, potem se pa slaboumno nasmiha kako je dobil vrnjeno celotno kupnino izdelek bo pa seveda lahko nemoteno uporabljal naprej ker je funkcionalen. Zaradi takih tepcev trpimo v vsi kupci, ko se trgovci odločijo, da Slovenijo izbrišejo iz seznama.

Nihče ti ne oporeka pravice, da zahtvaš vračilo kupnine, pa naj bo upravičeno ali ne. Sam ne nas potem posiljevat z moraliziranjem o poštenosti. Če bi bil pošten še kje drugje kot v nakladanju, bi brez težav plačal za izdelek kolikor meniš da je vreden.

O oekonološki osvečščenosti tepcev, ki naročajo plastik fantastih šaro iz kitajske pa kdaj drugič.

barossa45 ::

Pozdravljeni, narocil sem dva enaka produkta. Enega na ebayu drugega pa na aliexspresu.
Sedaj sem dobil en paket za katerega zelim dati feedback pa nikakor ne morem ugotoviti kateri je. Po kateri stevilki/kodi jih sedaj indeficiram?

lolipop2 ::

barossa45 je izjavil:

Pozdravljeni, narocil sem dva enaka produkta. Enega na ebayu drugega pa na aliexspresu.
Sedaj sem dobil en paket za katerega zelim dati feedback pa nikakor ne morem ugotoviti kateri je. Po kateri stevilki/kodi jih sedaj indeficiram?


Počakaj še na drugega in oddaj za oba naenkrat, pa je rešeno. :)
Je pa sigurno kakšna črtna koda na ovitku, pa lahko preveriš v "orders" na Aliexpresu.

stiper7 ::

Prek ebaya sem si iz ZDA naročil SSD diska za cca. 120EUR. Pravkar sem dobil to sporočilo



Pa me zanima, kaj točno moram predložiti?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: stiper7 ()

Han ::

Pošlješ račun.

tikitoki ::

St235 je izjavil:

Edini tepec, je nekdo ki moralizira o tem kako nepošteno so mu poslali defekten izdelek, potem se pa slaboumno nasmiha kako je dobil vrnjeno celotno kupnino izdelek bo pa seveda lahko nemoteno uporabljal naprej ker je funkcionalen. Zaradi takih tepcev trpimo v vsi kupci, ko se trgovci odločijo, da Slovenijo izbrišejo iz seznama.

Nihče ti ne oporeka pravice, da zahtvaš vračilo kupnine, pa naj bo upravičeno ali ne. Sam ne nas potem posiljevat z moraliziranjem o poštenosti. Če bi bil pošten še kje drugje kot v nakladanju, bi brez težav plačal za izdelek kolikor meniš da je vreden.

O oekonološki osvečščenosti tepcev, ki naročajo plastik fantastih šaro iz kitajske pa kdaj drugič.


Ce si cepec, ki podpira nacrtno posiljanje defektnih izdelkov, predstavljas eno izmed ovac, ki njihov poslovni model naredite dobickonosrn in s tem skodite kupcem.

Tak olos od prodajalcev naj mirno ne posilja v Slovenijo, bom vsaj dobil izdelek, ki sem GA narocil in ne defektnega izmeta, ki ni prestal qa.

Jp. Cisto prav sem ravnal, ko sem zavrnil defektnih izdelek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tikitoki ()

Adrian ::

V Nemčiji sem pri enem od ebay trgovcev zmagal v avkciji za prenosnik. Pri nekaj manj kot 100.000 ocen je bil 100%.
Takoj po mojem plačilu je ugotovil, da ravno takšnega, kot ga je oglaševal, nima - lahko mi vrne plačilo (paypal) ali pošlje takoj, ko takega dobi.
Sem se strinjal, da počakam. Trajalo je skoraj en mesec. Ko sem zadevo dobil, je bila stvar defektna - prenosnik se sploh ni vklopil - tudi sam je priznal, da zadeve ni preverjal, ampak samo poslal naprej.
Odprl sem primer na ebay-u in zadevo sem po dogovoru s prodajalcem sporazumno poslal nazaj. Ker ni bilo opcije za tisk nalepke (label), sem poštnino "založil" sam.
Seveda je dobil negativno oceno.
Ko sem mu pisal za vračilo poštnine, je odgovoril, "da je to samoumevno" - samo potrebuje moje podatke ("ker jih zaradi GDPR-ja nima možnosti dobiti").
Zdaj, ko jih ima, pa vračilo poštnine pogojuje s tem, da oceno spremenim v nevtralno.
Ebay je primer zaprl takoj, ko mi je prodajalec po prejemu pošiljke vrnil kupnino.

Zdaj pa nikjer ne najdem, kako pridem do tega (kje lahko v posredovanje še enkrat vključim e-bay):
If the seller is responsible for return postage, it's important that they cover the costs. If they don't provide a paid method of return postage, or if they don't offer to reimburse you for return postage, let us know by asking eBay to step in.

Hvala za pomoč!

P.S.
Saj ne vem, ali naj vse skupaj pustim pri miru (po drugi strani se mi pa zdi neumno, da bi me nekdo kar na suho "nategoval", naj vključim ebay ali pa naj se spustim na njegov nivo in naj bom taka p.... kot on ter pri njem ločeno naročim še tri najcenejše izdelke in mu podelim še tri negativne ocene - vse kaže, da ga to najbolj "boli".
V zadnjem času se mu je nabralo kar nekaj negativnih - morda zdaj opaža, da je poslovanje drugačno, ko nisi več 100%.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Adrian ()

Boggs ::

Adrian: Mislim, da je stvar zaključena. Ko se dispute zapre, je konec. Nimaš več nobene možnosti pri tem nakupu/transakciji. Napako si naredil, ko si sam kril stroške poštnine iz svojega žepa. Splošno znano je, da so tudi eBay Help strani polne zavajajočih podatkov in občasno nerodno napisane. Če vračaš izdelek z razlogom za katerega je kriv prodajalec, mora prodajalec plačati poštnino za nazaj (return postage). To naredi tako, da ti on pošlje nalepko (return shipping label) preko eBaya, ki jo sprintaš, nalepiš na paket in odneseš na pošto (tam nič ne plačaš ker poštni delavec vidi nalepko s čimer je vse urejeno). Če ti pa nalepke ne more poslat (običajno je to problem če je prodajalec izven EU) potem pa se morata sama dva dogovorit kako boš poslal zadevo nazaj. Tu pa pride do zmešnjave. Izkušeni kupci in prodajalci na eBay forumu so mi povedali, da mora prodajalec v takem primeru tebi VNAPREJ nakazat znesek, potreben za povratno poštnino. Šele potem lahko ti pošlješ. Če ti kriješ poštnino iz svojega žepa, ni nobenega uradnega mehanizma na eBayu, ki bi ti zagotavljal, da ti bo ta znesek prodajalec vrnil (razen njegove "obljube"). Zato mu raje vnaprej sporoči koliko to stane in zahtevaj, da ti ta denar pošlje. Če ga ne, bo eBay vedno odločil v tvojo korist. Kako on dokaže, da ti je poslal denar za poštnino, npr. na PayPal, pa ne vem (še nisem imel takega problema). Lahko reče da ti je nakazal in da se ti sprenevedaš. Ampak mislim da eBay-a to ne zanima. Če ti prodajalec ni sposoben poslati eBay nalepke za poštnino potem je sam kriv in eBay na koncu odloči v tvojo korist. Na prodajalcu je odločitev, če ti bo nakazal denar in če ti zaupa, da boš pošten in priznal, da si ga dobil in da boš poslal zadevo nazaj. Ravno zato pa se večina prodajalcev, kadar nimajo možnosti poslati eBay nalepke za return shipping, odloči, da ti enostavno dajo refund in pustijo da obdržiš artikel. V tvojem primeru (drag artikel) bi se pa verjetno prodajalec uklonil in ti poslal denar za return shipping vnaprej, sicer bi tvegal da eBay zapre dispute v tvojo korist brez da karkoli pošlješ nazaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

Adrian ::

Boggs, najlepša hvala za izčrpen in koristen odgovor!

Očitno je to (še ena) lekcija, ki jo je bilo potrebno usvojiti na "grd" način (prevara)!

Upam, da bo pomagalo vsem ostalim, ki bi se morda kdaj znašli v podobni situaciji...

Boggs ::

Sem še malo raziskal kako je s tem "dokazilom", da je kupec prejel denar za poštnino od prodajalca. Torej, če prodajalec nima možnosti kupiti nalepke in ti jo poslati preko eBaya, da jo sprintaš, potem ti mora denar za poštnino poslati vnaprej preko PayPala. Ko to naredi, lahko napiše Transaction ID od PayPal transakcije v eBay case message in s tem ima eBay vpogled v PayPal in lahko potrdi, da je res nakazal in da je kupec denar za poštnino res dobil. Na ta način je torej tudi prodajalec zavarovan pred sprenevedanjem kupca. Kupec potem s tem denarjem plača poštnino in pošlje izdelek nazaj priporočeno s sledilno številko, ki jo pravtako napiše v eBay case message, tako da jo eBay lahko preveri v primeru, da prodajalec reče, da ni dobil zadeve nazaj.

Sam sem do zdaj šel enkrat skozi proces vračila ampak sem imel nalepko od prodajalca ker je bil mislim da iz Nemčije. Za drugi primer pa imamo zdaj vsaj teorijo da vemo kako gre, če kdaj pride do tega.

Boggs ::

Pa ko že tolko pišem eBayu bi rad dodal še eno stvar, ki sem jo opazil.

Ko nekaj kupiš od prodajalca imaš 60 dni časa (od nakupa) da mu daš feedback. Problem pa je, da je čas za dostavo (Estimated delivery) lahko pravtako 60 dni. Kaj to pomeni? To pomeni, da če artikla ne dobiš v 60 dneh in če čakaš da pride, lahko zamudiš rok za oddajo feedbacka. Jaz sem dostikrat pošteno čakal ker nisem hotel dati feedbacka dokler ne dobim artikla ker nisem mogel vedeti če je vse OK z njim. Glede na to, da je minilo že 60 dni, pa se je vedno izkazalo da artikla sploh ni bilo. In zato sem mogel odpreti eBay dispute. In ker je vmes čaz za feedback potekel, se prodajalec ni bal negativnega feedbacka in zato ni bil ravno pripravljen rešiti problem. Včasih se zgodi, da Estimated delivery poteče teden dni pred potekom možnosti za oddajo feedbacka, ampak ker artikla ni, moraš odpret dispute in v disputu te eBay spet prisili, da čakaš 1 teden da se prodajalec odzove. V tem času pa potem poteče možnost za oddajo feedbacka. To je napaka v sistemu eBaya in zato si kot kupec prisiljen dati feedback pred prejemom artikla oziroma pred rešitvijo morebitnega disputa, čeprav to pomeni, da feedback zato ne bo "pošten" ali točen.

Zato imam jaz zdaj pravilo, da 1 teden pred potekom roka za feedback pišem message prodajalcu in rečem da artikla nisem dobil in da želim refund, čeprav "Estimated delivery" rok še ni potekel (je pa minilo 53 dni iz česar je praktično jasno sklepati, da artikla ne bo). Če prodajalec ne refunda v teh zadnjih 7 dneh, mu zadnji dan dam negativni feedback. Potem pa ko poteče rok za dostavo pač odprem eBay dispute in tam označim da artikla ni in zahtevan refund).

Skratka bistvo kar hočem povedat je to, da je treba zelo pazit na te termine / roke za oddajo feedbackov, za eskalacijo disputov, itd. Če rok zamudiš se zadeve avtomatsko zaprejo in ni več možnosti za nič.

Okapi ::

Kdo te sili dati feedback? Dati negativnega, če rok še ni potekel, je podlo.

Boggs ::

Negativnega dam če mi noče refundat, ne zato ker izdelka nisem dobil. Po 53-ih dneh se mi še ni zgodilo da bi potem artikel prispel, pa sem že precej stvari kupil. Tako da se mi zdi ne zdi sporno zahtevati refund takrat, čeprav je nekaj dni pred potekom roka za dostavo. Tako pač je, v to me sili eBay ker ima slabo zasnovan sistem rokov. No v bistvu mi tega še ni bilo treba narest ker sem se komaj zdaj odločil za tako taktiko, za bodoče nakupe, ker sem že dvakrat zamudil feedback ker sem bil poštena ovčka in čakal na paket ki ga nikoli ni bilo. Pa upam da mi ne bo treba in da bom raje dobil lepo pošteno refund. Pa ne da sem hotel dat negativni feedback ker ni bilo paketa ampak lahko bi dobil artikel ki bi bil zanič, pa ne bi imel možnosti za feedback. To me jezi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

Machete ::

Negativnega feedbacka ne moreš dati pred iztekom napisanega roka dostave. Feedback lahko pustiš še dolgo po poteku tega roka, tako da ne vem kaj te moti glede sistema? Jaz se oziram tudi na estimated date of delivery še preden kupim!
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

DePalmo ::

Še en info za katerega se prepričan da vas ne ve veliko. Če čas za odpreti dispute na eBayu poteče, lahko dispute odpreš v PayPalu v 180 dneh od plačila. So me prodajalci na eBayu že dovolj nategovali da so ponovno poslali artikel kateri pa nikoli ni prišel, sedaj vedno zahtevam refund če pa ne gre oz. je čas na eBayu že potekel, odprem dispute direktno na PayPalu.

To seveda pride v poštev če si plačeval preko svojega PayPal računa.

Je pa zanimivo da so kitajci včasih imeli dostavni rok od 15 do 45 dni, sedaj je tudi do treh mesecev. Že vejo zakaj, tako da za njih tudi jaz nimam več milosti.

Ales ::

Zdajle ravno čakam en izdelek iz Kitajske, kjer je bila dostava čisto normalno navedena za 26.1.-06.2.. Drugi prodajalci istega izdelka so roke potegnili v marec.

Na eBayu npr. pri Economy SpeedPAK načinu pošiljanja iz Kitajske obljubljajo dostavo v 14 delovnih dneh.

Boggs ::

Aja, no tega nisem vedel, da se ne da dat negativnega feedbacka pred iztekom "Estimated delivery" roka. Torej to je čisti "flaw" v sistemu, ker potemtakem ga sploh nikoli ne moreš dat. Pred potekom Estimated delivery se ne da, po poteku pa je prepozno ker skupaj z Estimated delivery poteče tudi feedback rok (če je to več kot 60 dni od nakupa/plačila).

Se pa ne strinjam, da lahko pustiš feedback še dolgo po izteku tega roka. Oziroma lahko, če je "Estimated delivery" krajši od 60 dni. Meni se pa pogosto dogaja da je enako dolg, če ne daljši od 60 dni. 60 dni je pa maksimum za feedback.

Se mi je ravno par dni nazaj to zgodilo. Kupil (plačal) sem eno zadevo iz Kitajske na dan 10-Nov-2019, Estimated delivery je pa Nov 28, 2019 - Jan 10, 2020. Ker paketa ni bilo, sem čakal 10. januar 2020, da odprem eBay dispute. In ko ta dan probam to naredit, opazim da so vse opcije za "Leave feedback" izginile. Ostalo je samo "Save this seller", "Contact seller" in "Hide order". Torej tudi "I didn't receive it" opcije ni bilo več, kar me je prestrašilo. Moral sem ročno iti na stran https://resolutioncenter.ebay.com kjer sem potem lahko izbral tip problema in nato še artikel na katerega se problem nanaša in s tem odprl case. Feedbacka pa dejansko za ta artikel ne morem več pustit ker je od 10-Nov-2019 minilo več kot 60 dni. 10-Jan-2020 je bil zadnji dan, ko sem še imel opcijo za feedback ampak ker je bil takrat še odprt "Estimated delivery" rok nisem hotel dajat nič (pa kot praviš niti ne bi mogel dat negativnega).

To da so se dostavni roki ful podaljšali sem tudi sam opazil, samo ne vem ali to eBay dela ali prodajalci sami lahko to nastavijo. Če sami to delajo potem so dejansko pogruntal ta loophole in dajo ta rok vedno na maksimum, skupaj s feedback rokom, da tako preprečijo kupcem da dajo neg. feedback. Jaz priznam da se nikoli nisem oziral na ta datum ko sem naročeval stvari ampak zdaj se bom. Sem pa v decembru dobil en paket iz Kitajske v 14 dneh, kar je rekord. Do zdaj je samo iz Hong Konga hodilo v 14-18 dneh, iz Kitajske vedno dlje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

Boggs ::

Pred tremi dnevi 11-Jan-2020 sem naročil še nekaj iz Kitajske in Estimated delivery mi piše "Feb 14, 2020 - Mar 25, 2020". To je 74 dni! Šele 25 marca bom lahko odprl eBay case če paketa ne bo. Rok za feedback bo potekel pa že dosti prej, po 60 dneh, torej 10 marca.

Alamar ::

Sam imam zelo star ebay račun z 2000+ transakcijami in v tem času se je marsikaj spremenilo, večinoma na slabše, predvsem za prodajalce. Ena stvar pa je, da v vsem tem času nisem nikoli dobil ali dal negativno mnenje, tudi nevtralno ne. Vedno sem se vse uspel zmeniti s prodajalcem/kupcem v obojestransko zadovoljstvo. Res pa je, da zadnjih par let, ko je še posebej povečan naval nakupovanja iz Azije, ne naročam več toliko na ebay platformi, kot prej.

Boggs ::

Moram še napisat, da je tista informacija o negativnem feedbacku pred potekom roka za dostavo napačna. Negativni feedback lahko kupec pusti tudi pred potekom tistega roka za dostavo (Estimated delivery). To vem iz prve roke, ker sem se spomnil, da sem dal neg. enemu prodajalcu, ki je v eBay napisal fake tracking kodo. Paketa seveda nikoli nisem dobil, v roku meseca dni je dobil pa še na desetine negativnih feedbackov od drugih kupcev.

Okapi ::

Malo si obseden s temi negativnimi odzivi. Se ti fino zdi, da lahko nekomu greniš življenje.;((

roCkY ::

Boggs ::

Okapi, kadar je ta "nekdo" scammer, vsekakor.

maqito ::

pozdrav, eno kratko vprašanje. Ali je kakšna možnost, da prekličem naročilo na ebayu, ko je enkrat že potrjeno (vem, da v roku ene ure lahko brez težave). Prodajalec artikla ni še poslal, ker čaka na moje plačilo preko nakazila na TRR oz preko PayPala. Sem mu sicer že napisal, da bi rad preklical, pa mi je dejal, da me bo prijavil na Ebay, če ne bom poravnal, ker da ima on 10% stroškov oz. provizije, ki jo mora v vsakem primeru poravnati - ali če transakcija ne gre skozi - torej se prodaja ne izvede, je prodajalec vseeno primoran pporavnati strošek provizije.

Okapi ::

On sicer stroškov nima, ti si pa vseeno dolžan kupiti. Če ne boš plačal, te bo prijavil ebayu in boš dobil črno piko.

Boggs ::

Po mojem se morata po eni uri oba strinjat s preklicom naročila, drugače ga moraš pa kot kupec plačat ali pa "požret" en unpaid item strike. Mislim da prodajalec ima nekaj stroškov, ker ko nekdo kupi njegov artikel, se mu avtomatsko trga "listing/insertion fee" in "final value fee" in ne vem če se mu oboje povrne če kupec ne plača. Final value fee se mu, insertion fee pa samo če ga relista, nekaj takega.

Če bi pa ti že plačal in želel preklicati pa je lahko stvar spet drugačna. V tem primeru bi ti moral prodajalec vrnit denar, pri tem pa je mogoče res nekaj stroškov zanj. Za PayPal vem, da so lani uvedli pravilo, da če prodajalec refunda kupcu denar, se mu del fee-jev ne povrne in je zato v izgubi. Vem da je bilo dosti zgražanja zarad tega.

Včasih tudi prodajalci na eBay-u ne vedo, da jih preklic nič ne stane, če re-lista artikel, tako da mu moraš mogoče ti to povedat. :-)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()
««
96 / 112
»»