» »

Vse o Ebay-ju

Vse o Ebay-ju

««
14 / 109
»»

Maja7 ::

ja ja to vem da je dispute prek PP.. seveda sem plačala preko PP =) samo videla sem da je na ebay buyer P. ta fora da ti pomagajo samo če greš preko ebay.com, pa sem mislila da je tudi na PP kaka taka fora... =) ok, bom še malo počakala, sem sellerju poslala že par mailov...

mat3 ::

Glede tega ne vem, jaz vedno rešujem preko PayPala, če je treba. Najbolje da počakaš še ta teden in potem ukrepaš, če ne dobiš odgovora prodajalca.
AMD Ryzen 7 3700X, 32 GB DDR4-3600 MHz G.Skill TridentZ Neo
500GB Samsung Evo Plus, Crucial P2 500GB, GTX 1660 Super, 4x 3TB HDD
http://www.bozic17.blogspot.com

Maja7 ::

hvala ti! =)

mat3 ::

Ni za kaj.
AMD Ryzen 7 3700X, 32 GB DDR4-3600 MHz G.Skill TridentZ Neo
500GB Samsung Evo Plus, Crucial P2 500GB, GTX 1660 Super, 4x 3TB HDD
http://www.bozic17.blogspot.com

barakus ::

Glede pošte slovenije... jaz sem vprašal na pošti, če lahko pošljem z online trackingom pa so rekli da nimajo tega... wtf? Ponudili so neko pošiljanje s povrtanico... wtf je to?

mat3 ::

Kolikor mi je znano ima tudi PS možnost sledenja za tujino. Povratnica je navaden priporočen paket (za podpisat).
AMD Ryzen 7 3700X, 32 GB DDR4-3600 MHz G.Skill TridentZ Neo
500GB Samsung Evo Plus, Crucial P2 500GB, GTX 1660 Super, 4x 3TB HDD
http://www.bozic17.blogspot.com

barakus ::

A pošta izda kako potrdilo? Nazadnje mi je ebay (ne paypal) rekel, da račun in tisto potrdilo, ki ga izpolneš ob oddaji priporočene pošiljke, ki ima gor tudi nalepko s tracking numberjem, ni dokument, ki dokazuje, da sem paket poslal.

darkolord ::

Čudno, tisti listek je namreč točno "Potrdilo o oddaji pošiljke", na nalepki pa tudi piše "**Potrdilo**".

Alamar ::

St235 je izjavil:

predvsem pa mora bit priporočeno, po možnosti z online trackingom.

Vsako priporočeno ima online tracking

barakus je izjavil:

Glede pošte slovenije... jaz sem vprašal na pošti, če lahko pošljem z online trackingom pa so rekli da nimajo tega... wtf? Ponudili so neko pošiljanje s povrtanico... wtf je to?
Sami ne vedo, kaj prodajajo. Ti kar pošlji prednostno priporočeno in tista številka nad črtno kodo je tracking number. Preverjaš pa na strani od pošte Slovenije do trenutka, ko odpošljejo iz države in potem na poštni strani države prejemnice.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Alamar ()

Alamar ::

Maja7 je izjavil:

ja ja to vem da je dispute prek PP.. seveda sem plačala preko PP =) samo videla sem da je na ebay buyer P. ta fora da ti pomagajo samo če greš preko ebay.com, pa sem mislila da je tudi na PP kaka taka fora... =) ok, bom še malo počakala, sem sellerju poslala že par mailov...
Prvo pravilo - nikoli, ampak res nikoli ne naročaj ali prodajaj stvari iz Italije, če se le da. V povprečju najslabša storitev v Evropi. Sem šel samo enkrat na led in nikoli več. Tudi ko prodajam, izrecno napišem, da v Italijo ne pošiljam.

barakus ::

Tole so mi odgovorili z ebaya, ko sem hotel resolvat problem (to ni prek paypal ampak ebay), ker ko sem pisal trgovcu preko ebay sistema ("item not as described") se nisem mogel zmenit in posledično sem kliknil "escalate to resolution center" ali nekaj podobnega. No in na ebayu mi rečejo naj pošljem nazaj in naj jim pokažem dokaz da sem poslal na pravilen naslov skupaj s tracking number.

Poskeniral sem vse kar mi je pošta dala: račun in tisto potrdilo (kjer je tudi tracking number in teža), stvar shranil v jpg in pdf in jim poslal, zraven pa še eksplicitno napisal tracking number in spletni naslov, kjer se lahko sledi številki.

No, odgovorili so mi pa tole in mi zaprli case (ugovor pri paypalu pa ni bil več mogoč, ker je vmes že poteklo 45 dni pa tudi ne vem, kako bi oni reagiral ian to, da me je ebay kenslal).


Thank you for writing to eBay Customer Support. I appreciate the chance to
assist you with the ####### you purchased from your seller "########"
which was not as described.

I understand that this is frustrating however, we have read your email and our
records show that you provided invalid tracking information and no proof showing
that the item was delivered to the seller's address. For this reason, I am sorry
to inform you that this case will be closed and no refund will be issued to your
Paypal account.

Note: We highly recommend to all our members the usage of recorded delivery
system as this serve as protection and proof.

Should you require any further help, please don’t hesitate to contact us by
simply replying to this email or giving us a call on 0800 358 6551 to speak to a
dedicated member of our eBay Customer Support.

8:00 am - 10:00 pm Mondays - Fridays
9:00 am - 6:00 pm Saturdays & Sundays

For faster service, please use a PIN for verification. To get it, please log in
to your eBay account and click on "Contact us".

We trust this information is helpful and wish you all the best on eBay in the
future.

Kind regards,

Jay Elder

eBay Customer Support



Odgovoril sem jim na email, če lahko še enkrat preverijo in da sem vse poslal. Do danes ni bilo odgovora...

Ebay == nateg

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: barakus ()

mat xxl ::

Žal tudi Paypal ni merilo, da te nekdo NE nategne, še posebej če se odloči, da te bo, ker so tudi taki z 99% pozitivnih prodaj in več kot 1500 prodaj pa to še vseeno naredijo, posebej če kaj preveč sprašuješ. Pri meni je šlo za prehrambne dodatke, ki jih je nekdo na angleškem Ebayu ponujal smešno poceni, pod vsako realno minimalno ceno in sem prvič kupil mi je vse OK poslal, sem pa drugič malo več kupil no cca 30 eur in ga malo spraševal po kvaliteti njegovih izdelkov in kakem analiznem certifikau, ker končno daje blago na trg EU in sem že iz razgovora zaznal, da gre za garažno firmo, ki kupuje poceni robo na Alibabi in pakira home made.... no veselo me je nategnil in mi namesto naročenega poslal, kar nekaj v 3 dni brez deklaracij, kar je nametal v eno kuverto, precej premajhno, da bi lahko to bilo naročeno blago ............ evo kontakt : http://stores.ebay.de/Vitastore-Health?... ali http://www.vitastore.co.uk/ bi bil zrel tudi za prijavo na zdravstveno inšpekcijo, ker po EU prodaja nepreverjeno kitajsko robo, katero v Anglijo v nasprotju z ostalo EU, da ne omenim Slovenije, kjer je to nemogoče, uvoziš brez najmanjšega problema ali preverjanja ali delanja analiz ob uvozu.

.....no potem vas opozarjam ne naredite iste napake, kot jaz, ko sem potrdil prejem in sprožil dispute na Paypalu, jim poslal slike, kjer je bilo zelo jasno razvidno, da v tisto kuverto ni mogel dati naročenega ... no da skrajšam, Paypal je zahteval prijavo na našo Policijo in ne vem, kaj, tam prijave niso hoteli narediti, ker sem blago sicer napačno prejel ...torej gre za reklamacijo..... na koncu se je Paypal kljub vsemu postavil na prodajalčevo stran !!! Sem popolnoma razočaran, ker je bilo že iz slik in velikosti pošiljke razvidno, da noter nikakor ne bi šlo niti pol naročenega.....

Torej če naletite na tako mino, on vam pa pošlje robo navadno, brez podpisa, nikar ne potrdite, da ste sploh kar koli tudi napačno prejeli, trdite vseskoz, da niste NIČ prejeli....... žal je bil ta med 140 nakupi šele drugi, ki me je nasral, prvi me je sicer v kvaliteti .... samo bodite previdni varnosti pa tudi pri Paypal plačilu ni , saj lahko ima on dober rating, vi kupite luč avta, on vam pošlje priporočeno kamen , vi podpišete ........ boste dispute zgubili !!! Pa še nekaj ne verjemite ocenam na Ebayu, saj Ebay goljufa tudi tu , sam sem dal temu prodajalcu 8 negativnih ocen pa je Ebay brisal najprej 4 po tednu dni, pa ni na netu več nobene moje negativne ocene.... PREVIDNOST !

Res pa so tudi druge zgodbe, sem kupil en tehničen artikel, ki se nov prodaja za 160 eur 3 tedne nazaj za 1 eur, ker sem bil bumbar in nisem predhodno vprašal za stroške pošiljanja iz Nemčije me je potem prodajalec cepil realno za ene 15 eur in mi poštnino za pol kg računal skupaj 28 eur, plačal sem 29 eur, samo danes je artikel z 14 dnevno zamudo že pri pošiljanju (je bil poparjen, ker je prodal za 1 eur) prišel, nov in zapakiran in delujoč, tako, da pač gre zadovoljstvo in nezadovoljstvo v obe smeri !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mat xxl ()

darkolord ::

no da skrajšam, Paypal je zahteval prijavo na našo Policijo in ne vem, kaj
A lahko prilepiš, kar so ti napisali?

mat xxl ::

darkolord je izjavil:

no da skrajšam, Paypal je zahteval prijavo na našo Policijo in ne vem, kaj
A lahko prilepiš, kar so ti napisali?



In order to continue this investigation, a police report must be filed with
your local law enforcement agency and a copy of the report must be faxed to
PayPal.

The documents should be faxed to PayPal at (402) 537-5760 (please note this
is a United States phone number, if you are faxing from outside the United
States, you will generally need to dial 00 1 before the number). Please
include a cover sheet with your fax that includes the email address
registered on your PayPal account and the ID number of your claim
(PP-001-540-812-348), so we may attach the documents to your claim as
quickly as possible.

Contact your local police department and obtain a police/incident report.
This report should be on the law enforcement agency’s letterhead or stamped
police documentation and clearly explain the details of your issue. This
documentation must include the department/officer’s contact information,
the reporting officer's name, badge number and signature.

You must fax the police/incident report to PayPal within 10 days at (402)
537-5760 (please note this is a United States phone number, if you are
faxing from outside the United States, you will generally need to dial 00 1
before the number). The fax needs to include your email address and PayPal
Buyer Complaint Case number (PP-001-540-812-348).

Thank you for your cooperation and patience. We regret any inconvenience
this request may cause.

Sincerely,
Joel
Protection Services Department
PayPal, an eBay Company



Copyright © 1999-2011 PayPal. All rights reserved.

Consumer advisory- PayPal, Inc., the holder of PayPal's stored value
facility, does not require the approval of the Monetary Authority of
Singapore. Users are advised to read the terms and conditions carefully.

Izak ::

@mat xxl: Kako te je lahko tako nategnu s poštnino, če pa se običajno obračuna prej kot plačaš??

BladE_ ::

Dobil sem paket iz ebaya ampak v paketu je bila fucking ženska ruta vredna 0.01€... tracking numberja seveda ni bilo... kako naj vem od katerega pošiljatelja je paket? Iz nalepke tidi ni razvidno za kaj se gre, cena tudi ni razvidna... kot, da bi pisal retardiranec...
Akcija - Reakcija

mat xxl ::

Izak je izjavil:

@mat xxl: Kako te je lahko tako nategnu s poštnino, če pa se običajno obračuna prej kot plačaš??



Kako, če bi ga prej vprašal koliko bo pošiljanje, bi pač napisal realno, ker sem ga pa potem, ko sem artikel kupil za 1 eur si je pa na ta način malo zalizal rane - bilo je še vseeno noro ugodno....

šernk ::

koliko časa ima nekdo za poslat artikel po uspešnem biddanju?

namreč 16GB SDHC class 10 sem dobil za 12$, od plačila je 3 dni in še vedno ni bila poslana. najprej sem mislil, da imajo kitajci kakšne praznike še, vendar včeraj sem od drugih naročil drugi dve reči in so bile danes odposlane.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

darkolord ::

Načeloma moraš v 45 dneh zadevo prejeti...

šernk ::

to vem...torej lahko pošlje 43 dan komaj, če le pride v enem dnevu do mene :)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Alamar ::

Prva stvar je, da pogledaš v oglasu tam pod "dispatch time", kjer ti piše v kolikem času bo prodajalec, po prejemu plačila, paket odposlal. Nekateri imajo tudi tam do 14 dni.

Druga stvar pa je, da nekateri prodajalci ne označijo tisto ikonco, da je pošiljka poslana, kar gre meni zelo na jetra. Lahko osebno prijazno kontaktiraš prodajalca, kdaj misli odposlati.

šernk ::

ja piše da pošlje v 2 dneh, saj to je tisto. mu bom pisal, če ne bo do jutri nič.

se mi je pa tudi že to zgodilo da en ni označil kot poslano, sem pa dobil sporočilo da je zadeva poslana.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Slo-One ::

mat xxl je izjavil:

Torej če naletite na tako mino, on vam pa pošlje robo navadno, brez podpisa, nikar ne potrdite, da ste sploh kar koli tudi napačno prejeli, trdite vseskoz, da niste NIČ prejeli....... žal je bil ta med 140 nakupi šele drugi, ki me je nasral, prvi me je sicer v kvaliteti .... samo bodite previdni varnosti pa tudi pri Paypal plačilu ni , saj lahko ima on dober rating, vi kupite luč avta, on vam pošlje priporočeno kamen , vi podpišete ........ boste dispute zgubili !!! Pa še nekaj ne verjemite ocenam na Ebayu, saj Ebay goljufa tudi tu , sam sem dal temu prodajalcu 8 negativnih ocen pa je Ebay brisal najprej 4 po tednu dni, pa ni na netu več nobene moje negativne ocene.... PREVIDNOST !



Hočeš reči, da moramo na eBayu reči, da nismo v takem primeru nič dobili ali da preprosto ne sprejmemo paketa, ki nam ga poštar tiši v roke?

BladE_ ::

Pozna kdo kakšnega ugodnega prodajalca na Ebayu, ki prodaja superge? Nekako ne se mi ne izide tole s poštninami, ker jih imajo po 30-50$ in vsekakor zadeva ni cenejša kot pri nas... Ne vidim razloga, da bi naročil v tujini...

Mogoče pozna kdo kakšno alternativno spletno trgovino z takšno robo(cenejšo seveda)?
Akcija - Reakcija

Steinkauz ::

Ebay.co.uk

Cene so sicer tam tam, je pa precej večja izbira.

Mr Hilter ::

Sam imam že preko 500 nakupov iz tujine (eBay, DX, raznorazne sumljive Čajna, UK, Indija... internetne preprodajalne) in niti ene slabe izkušnje (da bi se počutil ociganjenega). Plačevanje s PayPal, CC, WU...
Ne vem kako vam rata?

maxhoop ::

Po pomoti sem dvakrat opravil nakup (Sofort-kauf) istega izdelka. Prvo naročilo sem plačal prek PP. Kako, lahko storniram drugo oz. kaj se zgodi, če ga ne plačam.

St235 ::

Pošlji email prodajalcu, važno je da se odzoveš. V 99% primerov ni problema. Če pa ne boš plačal in se delal francoza, pa bo on moral odpret dispute, drugače mu ebay prodan artikel zaračuna.

šernk ::

pa imam tudi sam prvi problem...

ima kdorkoli kakšno idejo kje izslediti to pošiljko?



Your package has been shipped on 2012-1-11 10:39:03 with tracking number: A0000*****111035,you can track it at this link: http://www.flytexpress.com/EnIndex.aspx ,if you do not receive in 23 days,please contacts us back at "*******@gmail.com", we'll send you refund or replacement.Thanks for waiting.
Regards

na flytexpress res lahko vidim, da je pošiljka bila poslana 11.1. proti meni:

Ship Type:HKAM
Description:item A0000*****111035 Depart from Flytexpress Sorting Center to ***** ****** SLOVENIA at 2012-1-11 10:39:03

Shipment Travel History
Electronic data received at 2012-1-11 7:00:42, Flytexpress Sorting Center
If you have questions regarding the delivery, please contact the shipper/seller handling the shipment


potem se pa zadeva izgubi DHL, UPS, švicarska, slovenska pošta ne ve nič o tej pošiljki, kje bi se lahko še pogledalo? za pošiljko s trackingom mislim, da je 40 dni več kot dovolj časa, da prispe (istočasno sem naročil 2 drugi stvari iz kitajske in so imele tracking in so bile v roku 10-14 dni pri meni). od kje so dobili naj počakam še 23 dni in nato pišem na gmail naslov ne vem. imajo pa 99,3% feedback pri score nekaj čez 110.000.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

mihec87 ::

Tam piše da če ne prejmeš v 23dneh jih kontaktiraj in ne da počakaj še 23dni..45 dan ti poteče rokza prijavo,sam bi kontaktiral prodajalca in 43 ali pa 44 dan odprl dispute če se nebi do takrat zmenila....

mihec87 ::

Tam piše da če ne prejmeš v 23dneh jih kontaktiraj in bodo refundali ali ponovno poslali.Nikjer ne piše počakaj še 23dni..

45dan ti poteče rok za pritožbo,sam bi ga kontaktiral in če se do 43 ali 44 dneva ne zmenta odpri dispute..

Poglej še http://www.swisspost.ch/

Ne vem pa kaj ima tukaj prodajalčev feedback če je pošta zamutila..

šernk ::

prodajalca sem kontaktiral 2 dni nazaj (nisem bil niti obveščen, da gre preko tracking numberja) in ponavadi čakam 40 dni preden jim pišem za refund.

in to mi je prodajalec danes ponoči odpisal: Your package has been shipped on 2012-1-11 10:39:03 with tracking number: A0000*****111035,you can track it at this link: http://www.flytexpress.com/EnIndex.aspx ,if you do not receive in 23 days,please contacts us back at "*******@gmail.com", we'll send you refund or replacement.Thanks for waiting.
Regards

od poslane pošiljke je torej že 41 dni, prodajalec pa sedaj trdi naj počakam še 23 dni, drugače ne morem tega razumeti, ker ko sem mu pisal je bilo od nakupa 39 dni.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

mihec87 ::

Sem mislil da je to bil prvi mail oz potrdilo o odposlanem paketu..Drži tako kot si rekel..

Potem odpri case..ker ko enkrat zamudiš rok se lahko obrišeš pod nosom oz si odvisen od prodajalca ki pa zna mrkniti oz edino s čimer ga še držiš je da mu "groziš" z negativnim feedbackom..Ravno tako če se konkretno ne zmenita ne zapirat primera(ponavadi so sladki oblubijo vse ko se pa zapre je pa tema spet),ne vem točni tam okoli 15dni je lahko case odprt če se do tedi ne zenta zadevo stopnjuješ daš escalade kjer ebay vskoči..

šernk ::

še to...če piše da moram ebay case odpredi do 23.2. a to velja vključno 23.2. ali ga moram jutri praktično odpreti?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Alamar ::

Kot prvo. Najprej pišeš, da imaš sam prvi problem, nato pa ponavadi čakam 40 dni, preden pišem za refund. Torej imaš redno probleme.;)
Kot drugo. Priporočena pošiljka in navadna pošiljka potujeta po istih kanalih, zato priporočena, v povprečju, ne pride nič prej, kot navadna.
Kot tretje. Če je res poslal priporočeno in ima potrdilo, ne boš z grožnjami nič dosegel. Če boš odprl case, boš verjetno izgubil, ker ima prodajalec potrdilo in to je edina stvar, ki ga ščiti. Drugače je prodajalec vedno v izgubljenem položaju. Probaj se zmenit na lep način, saj mu pošta krije izgubo paketa, ker ga je poslal priporočeno. Prodajalec na svoji pošti vloži poizvednico in potem oni iščejo naprej.

Torej probaj se zmenit čimprej, plus lahko pokličeš še na carino, če slučajno tam kaj mečkajo.

darkolord ::

Priporočena pošiljka in navadna pošiljka potujeta po istih kanalih, zato priporočena, v povprečju, ne pride nič prej, kot navadna.
To pa niti približno ni res.

Priporočene: povprečno 14.7 dni, std. dev. 4.4, maks. 28 dni (izgubljenih ni bilo)
Navadne: povprečno 26.4 dni, std. dev. 18.4, maks. 77 dni (brez vštetih izgubljenih, teh je cca 10%)

Vzorec cca. 100 pošiljk iz Azije (večinoma Kitajska, HK, Singapur).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

šernk ::

prvi problem, glede refunda, drugače pa so se mi do sedaj 4 paketi izgubili (od okoli 40)...tistega iz DX so mi po 3 mesecih poslali nazaj, enega sem dobil refund pred 3 dnevi brez vprašanj, enega so mi tudi refundali brez problema in sem potem čez 4 dni dobil paket, ter ga nazaj plačal.

in glede nato da so do mene še vsi paketi z trackingom (z izjemo tega) prišli do mene v max 20 dneh iz kitajske, dvomim da grejo preko istih poti oz. ne morejo it, ker pakete z trackingom se ne da le vržt na drugi kup, temveč jih je treba tudi vpisat v sistem. zakaj bi izgubil ebay case? on ima potrdilo, da je zadevo poslal, ne more pa pridobiti potrdila, da sem zadevo prevzel, na pošti kjer je zadevo oddal, se pa izgubi vsaka sled, vse kar piše je da je bila zadeva poslana proti meni, nikjer pa da je bilo od kogarkoli kaj prevzeto.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Alamar ::

Edino kritje, ki ga ima prodajalec pred izgubo primera je priporočeno pošiljanje in ebay precej vzpodbuja tovrstno početje. V vseh drugih primerih gre v korist kupca. Lahko se neomejeno izmišljaš, da naročene stvari nisi dobil (kar je pri mnogih grda navada) in boš case dobil.

Priporočena in navadna gre z istim avionom in sto obdelavo (tracking se avtomatsko registrira ob oddaji). Sem večkrat tudi sam na pošti vprašal, če bo kaj prej prišlo recimo v USA priporočeno in je rekla da ne. Tudi po mojih izkušnjah moji kupci dobijo pakete v povprečno istem času, ne glede na tracking. Recimo enkrat sem poslal navadno v Brazilijo in je prišlo v 10 dneh, drugič pa priporočeno v 55 in edino zaupanje kupca ni povzročilo odpiranje primera na ebayu.

Imaš pa imho izredno nesrečo pri 10% izgubi paketov. Sam sem jih naročil in poslal v tujino na tisoče, od tega enih 800 izven EU in še (sicer nekatere v končni fazi cca 2 meseca čakanja) nisem izgubil paketa.

darkolord ::

Kitajci najverjetneje priporočene pošljejo po standardni routi, navadne pa po najcenejši, katerakoli že v tistem trenutku to je (npr. surface mail).

V obratno smer je npr. zelo hitro, ker imajo takrat precej bolj prazna letala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Izak ::

Mimogrede, ne vem če imam prav, edino tracking number in podatki o prevzemu kupca so 100% dokaz, da si blago prejel. Priporočena pošiljka je za moje pojme larifari, saj je, kot že zgoraj napisano, dokaz oddaje pošiljke in nič več.

St235 ::

Z vidika prodajalaca, je vse kar rabi dokaz, da je zadevo oddal. potem ne more odgovarjat zakaj pošta ni usterzno dostvila zadeve. Tako, da če je odprt dispute, ker zadeva ni prišla je kupec krit s potrdilom o oddaji.

Alamar ::

darkolord je izjavil:

Priporočena pošiljka in navadna pošiljka potujeta po istih kanalih, zato priporočena, v povprečju, ne pride nič prej, kot navadna.
To pa niti približno ni res.

Priporočene: povprečno 14.7 dni, std. dev. 4.4, maks. 28 dni (izgubljenih ni bilo)
Navadne: povprečno 26.4 dni, std. dev. 18.4, maks. 77 dni (brez vštetih izgubljenih, teh je cca 10%)

Vzorec cca. 100 pošiljk iz Azije (večinoma Kitajska, HK, Singapur).
Tudi ti 10% zgubljenih, jao. Ziher DX.:)) Drugače sem govoril kot prodajalec in moje izkušnje so pač take, plus na pošti so mi večkrat potrdili. Iz Azije pa ne naročam priporočeno, ker tudi z navadno nimam problemov. Povprečje za navadno imaš hudo visoko. Moje je dobra dva tedna, tako kot tvoje priporočeno. So pa vse nakupi iz ebaya in ne velikih trgovin. Prodajalec ponavadi pošlje naslednji deloven dan.

Z vidika prodajalaca, je vse kar rabi dokaz, da je zadevo oddal. potem ne more odgovarjat zakaj pošta ni usterzno dostvila zadeve. Tako, da če je odprt dispute, ker zadeva ni prišla je kupec krit s potrdilom o oddaji.
misliš prodajalec.;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Alamar ()

St235 ::

misliš prodajalec.

Imaš za tole izjavo, kako drugo dokazilo kot lastno svetost?

Gandalfar ::

Cak .. zakaj bi bil pa kupec krit.. saj je prodajalec oddajal posiljko?

St235 ::

Typo, prodajelc je krit z potrdilom. Bah, prezgodaj zjutraj je pa neumnosti pišem. Oprosti Alamar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

šernk ::

da še povem zaključek moje zgodbe, ker mi po 3 dneh prodajalec ni nič odgovoril sem odprl case pri ebayu, ker mi drugega ni preostalo, nato sem pa takoj v roku 12ur dobil obljubo o refundu, ter ga kasneje tudi dobil.

pa ko sem jim omenil, da če lahko preverijo kaj se je zgodilo s pošiljko (to naj bi tracking omogočal?) sem dobil nazaj odgovor:
Dear buyer
So sorry, as we sent by Hongkong post, so we do not have the tracking number.Hope you can understand.Any problem pls contact us back
Have a nice day.Regards


torej najprej tracking number s povezavo na flytexpress, kjer tudi piše da so elektroniko prevzeli in odposlali proti meni, sedaj pa preko hongkong post brez tracking numberja. kaj hudiča je potem prvotna pošiljka? dobil je vsekakor nikoli nisem :))
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

_koki_ ::

Mene nekaj zanima, koliko časa je potrebno čakati, da dobiš kodo iz ebay-a (po pošti), da lahko zaključiš registracijo in lahko kontaktiraš uporabnika?
Koliko pride poštnina iz nemčije v slovenijo?
Je možno, da bi kak registriran uporabnik posredoval kontaktne informacije in bi ga nato sam kontaktiral preko elektronske pošte?
Ali lahko nakažeš denar na TRR v nemčijo ali je paypal edina opcija ali le najsigurnejša?
Za hitre odgovore se že vnaprej zahvaljujem!

delfinus ::

Hoj,

- Confirmation code bi moral od E-baya dobiti kmalu po registraciji in sicer preko E-maila. Vneses jo ob prvi prijavi. Vendar imam ze malce meglen spomin, ker je minilo ze leta, tako da bo najbolje, da se kdo drug doda kaj vec na to tvoje prvo vprasanje.
- Ko si registriran in prijavljen v sistem lahko kontaktiras prodajalca.
- Koliko pride postnina iz DE v SI je zelo odvisno od prodajalca. Nekateri ponujajo zgolj samo paketno dostavo preko kurirskih slub kot so TNT, UPS, GLS itn. Tu je posledicno postnina visja, je pa bolj sledljiva. Nekateri za kaksne pakete manjse vrednosti ponujajo tudi postnino po navadni posti, tu je postnina ugodna. Nekateri ne ponujajo nic in sploh ne posiljajo v Slovenijo. S kaksnim prodajalcem pa se lahko tudi domenis, da poslje v Slovenijo kljub temu, da to ne navajajo. Slednje se je potrebno dogovorit pred tvojim dejanskim bidom artikla. Lahko si organizhiras tudi tako, da posljes zahtevo za prevzem preko kurirske sluzbe sam in je potem vse na tvoji strani. Vendar je potrebno tudi to se predhodno dogovorit s prodajalcem.
- Naceloma bi ti lahko E-bay uporabnik posredoval tudi E-mail. Vendar ti mocno svetujem, da uporabljas zgolj komunikacijo znotraj e-baya saj je to varovalo, da imas dokaz, da sta imela komunikacijo. Ko nastanejo problemi ti je to referenca. Ce pride do problemov imas 45 dni od dneva nakupa, da problem odpres preko Ebaya. Ce resitve ni imas se dodatnih 45 dni, da ga eskaliras v drugo stopnjo, kjer pa se bo vpletlo tudi osebje E-baya.
- Nekateri prodajalci ponujajo tudi opcijo posiljanja denarja preko TRR. Sem ze veckrat to naredi in je cenovno najugodnejse, ni pa najvarnejsi nacin. Vendar zaenkrat se nisem imel nobenih problemov glede tega. Paypal je najvarnejsi transfer denarja, ker ce pride do zapletov bos veliko prej dobil denar nazaj.

lp, d.

mihec87 ::

Če ni navedeno koliko je poštnina obvezno pred nakupom ali bidom stopi v kontakt z prodajalcem in se pozanimaj se je že zgodilo da je gdo veselo bidal in zmagal potem je pa prodajalec nabil poštnino...

_koki_ ::

Hvala za odgovore.
Zaenkrat nisem dobil confirmation code, le pogoje poslovanja, imel sem možnost pri registraciji, da mi pošljejo po pošti ali aktiviram preko paypal in sedaj dvomim da bom to kodo dobil pravi čas...
Trenutno niti ne morem kontaktirati prodajalca in se karkoli dogovoriti, preden bi lahko sploh bidal, upam da mi uspe to urediti v tem tednu, preden poteče oglas in artikel dobi najvišji ponudnik.
««
14 / 109
»»