Forum » Igre » Diablo III
Diablo III
Temo vidijo: vsi

Smurf ::
Trenutno na t2 1-shootam white mobe, za elite pa rabim vecinoma pod 5 sekund tako, da se s svojim wizom pocasi selim na t3 :).
t4 pa boli :p.
t4 pa boli :p.

Smurf ::
Samo je smesno kako en weapon spremeni razmerje moci. Doloceni Legi so res OP.
Je ja, eni prou odstopajo od ostalih. Zato pa komaj cakam se na mirrorball, da grem lahko na t4 :p.
Ves kaj bi blo kul, da bi lahko jaz kopiral tvoj offhand, ti pa moje orozje ;P.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Smurf ()

chief ::
Samo je smesno kako en weapon spremeni razmerje moci. Doloceni Legi so res OP.
definitivno se strinjam. najdba shards of hate sword-a mi je res spremenila igro.. komaj sem lahko t1 igral, pa samo s tem itemom je postalo vse otrocje lahko.
pol so tle se nekateri seti, ki kar gledam so res nice..
.. konc koncev zato je tuj diablo narejen. mi je ponovno postal uzitek igrat, ko ves da bos lahko dobil se tisti kos opreme, ki si ga tolko zelis..
RoS je definitvno izboljsava prejsnjega greknega D3 priokusa..

Zmajc ::
Samo je smesno kako en weapon spremeni razmerje moci. Doloceni Legi so res OP.
Je ja, eni prou odstopajo od ostalih. Zato pa komaj cakam se na mirrorball, da grem lahko na t4 :p.
Ves kaj bi blo kul, da bi lahko jaz kopiral tvoj offhand, ti pa moje orozje ;P.
Mirroball so v 2.0.4 rahlo nerfali. Prej je vsak magic missle procal LoH & weapon damage bonuse, zdaj samo še 1x. Je pa sigurno v kombinaciji z shard of hate kljub temu brutalen combo.

Smurf ::

chief ::
oh shit.. ravnokar videl da bodo uvedli en hotfix za SoH :(
upam da nebo prevelik DPS loss :(
.. bo verjetno treba stackat AS in ne vec CC+CD
upam da nebo prevelik DPS loss :(
.. bo verjetno treba stackat AS in ne vec CC+CD

Smurf ::
Pa ne no... blizzard ti prav vzame vse kar je zabavno :(. Ze pise kako ga bodo z nerfali? Verjetno kaksen cooldown?

Izi ::
Shard of Hate (legendarni sword) pravzaprav ne bodo nič nerfali ampak samo popravili, ker je bil poln bugov 
Zaradi bugov je ta meč drastično izstopal izmed vseh ostalih orožij in pošteno je, da se ga spravi na podobno raven kot ostala legendarna orožja.
1. bug: Cooldown za posebni "power", ki ga ima ta meč je deloval napačno in če si uporabljal dva 1H orožja se je sprožil tudi ob uporabi drugega orožja, kar pomeni dvakrat preveč. če pa si ga uporabljal v kombinaciji z Whirlwind ali Tempest Rush pa je posebni power sekal celo 3, 4 ali večkrat preveč. Vekakor MOČNO overpower.
2. bug: "Proc rate" ni upošteval "proc scalar" od skillow in ta affix na meču se je torej sprožil prav VSAKIČ ko si uporabil katerikoli skill.
Kombinacija obeh bugov je povzročila, da je bil ta meč tako močno overpower kot še noben predmet v tej igri do sedaj. Podobno kot če bi se nekaj pokvarilo in bi ti dropnil meč z 10.000 osnovnega dps
Bilo bi nepošteno do vseh ostalih igralcev kljub temu da nimamo PvP.
Meč bo torej sekal še vedno z enako močjo, samo tisti poseben dodatni affix se bo sedaj sprožal bistveno manjkrat oziroma tolikokrat kot je bilo prvotno predvideno.

Zaradi bugov je ta meč drastično izstopal izmed vseh ostalih orožij in pošteno je, da se ga spravi na podobno raven kot ostala legendarna orožja.
1. bug: Cooldown za posebni "power", ki ga ima ta meč je deloval napačno in če si uporabljal dva 1H orožja se je sprožil tudi ob uporabi drugega orožja, kar pomeni dvakrat preveč. če pa si ga uporabljal v kombinaciji z Whirlwind ali Tempest Rush pa je posebni power sekal celo 3, 4 ali večkrat preveč. Vekakor MOČNO overpower.
2. bug: "Proc rate" ni upošteval "proc scalar" od skillow in ta affix na meču se je torej sprožil prav VSAKIČ ko si uporabil katerikoli skill.
Kombinacija obeh bugov je povzročila, da je bil ta meč tako močno overpower kot še noben predmet v tej igri do sedaj. Podobno kot če bi se nekaj pokvarilo in bi ti dropnil meč z 10.000 osnovnega dps

Meč bo torej sekal še vedno z enako močjo, samo tisti poseben dodatni affix se bo sedaj sprožal bistveno manjkrat oziroma tolikokrat kot je bilo prvotno predvideno.

Kenpachi ::
Ne vem, no. Meni se zdi smiselno, da ne postanes kar tako bog in batina zaradi enega samega itema, ki ti pade na neki marginalni tezavnosti.
A ni car v iskanju sinergije vseh, ce ne samo vecine, itemov, da lahko haras po T6?
Tako pa dobis sabljico in tud ce mas baksis opremo v drugih slotih, se sprehajas po igri. Kaj sele, ce imas tudi spodobno opremo v drugih slotih...
Ljudje so postali nestrpni... Niti mesec po izidu dodatka bi vsi radi spucali Torment 6 Adventure v 20 minutah.
A ni car v iskanju sinergije vseh, ce ne samo vecine, itemov, da lahko haras po T6?
Tako pa dobis sabljico in tud ce mas baksis opremo v drugih slotih, se sprehajas po igri. Kaj sele, ce imas tudi spodobno opremo v drugih slotih...
Ljudje so postali nestrpni... Niti mesec po izidu dodatka bi vsi radi spucali Torment 6 Adventure v 20 minutah.
Zaraki Kenpachi.

detroit ::
Mirror ball je mal čuden men, ga uporabljam ker delam 3-4mil crit na arrow samo kako so trije arrowi in dva damaga:/
Torej 2x dmg vidim na ekranu. Uporabljam ga pa samo zato ker naredim skoraj več dmga kot z meteorji:) (high asi gear)
Torej 2x dmg vidim na ekranu. Uporabljam ga pa samo zato ker naredim skoraj več dmga kot z meteorji:) (high asi gear)
Skero

Izi ::
detroit, nič ne vidim Mirrorballa na tvojem buildu.
Drugače pa nimajo vsi Mirrorballi 2 dodatna izstrelka. Osnovni affiks ti lahko narola 1 ali 2 dodatna izstrelka, odvisno od sreče, kakšen ti pade.
Pa od 2.0.4 naprej so "popravili", da Mirrorballovi dodatni izstrelki ne povzročajo dodatnega LoH, APOC, proc chance, ...
Se pravi zaradi dodatnih izstrelkov zagotovo ne dobivaš nič več življenja na vsak strel, nič več Arcane powerja na vsak strel in nimaš nič večjo verjetnost, da se ti bo sprožil kakšen dodaten affix iz kakšnega legendarnega predmeta. To je uradno. Kar se tiče pa critical zadetkov z dodatnimi izstrelki pa ni bilo nič konkretnega rečeno.
Drugače pa nimajo vsi Mirrorballi 2 dodatna izstrelka. Osnovni affiks ti lahko narola 1 ali 2 dodatna izstrelka, odvisno od sreče, kakšen ti pade.
Pa od 2.0.4 naprej so "popravili", da Mirrorballovi dodatni izstrelki ne povzročajo dodatnega LoH, APOC, proc chance, ...
Se pravi zaradi dodatnih izstrelkov zagotovo ne dobivaš nič več življenja na vsak strel, nič več Arcane powerja na vsak strel in nimaš nič večjo verjetnost, da se ti bo sprožil kakšen dodaten affix iz kakšnega legendarnega predmeta. To je uradno. Kar se tiče pa critical zadetkov z dodatnimi izstrelki pa ni bilo nič konkretnega rečeno.

detroit ::
Ja zdajle imam mal opremo zamenjano ker neki testiram.
Sicer pa mirror ball že od nekdaj samo dvakrat škodo dela. To mi je čudno ker imam +2 arrows in tudi prikaže 3 tri. Samo sta samo dve škodi potem.
Sicer pa mirror ball že od nekdaj samo dvakrat škodo dela. To mi je čudno ker imam +2 arrows in tudi prikaže 3 tri. Samo sta samo dve škodi potem.
Skero

detroit ::
hmm mogoče pa sm slep in ne vidim belga...sorry bom še enkrat preveru da vidim pa javim
thanks za sliko:)
thanks za sliko:)
Skero

Izi ::
hmm mogoče pa sm slep in ne vidim belga...Če se ne motim so po defaultu bele številke izključene, rumene pa vključene. Je treba v meniju pogledati, katere imaš sploh vključene za prikazovanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()

Smurf ::
Hmmm... ok jaz recimo uporabljam shock pulse - piercing orb, ki naj bi imela 0.77 proc rate.
Se pravi bom imel namesto 1.00 po novem 0.77 proc rate za SoH, torej lahko predvidevam cca. 23% zmanjsanje dodatngega dmga, ki ga dobim z affixom od SoH. To bi se dalo se preziveti.
Se pravi bom imel namesto 1.00 po novem 0.77 proc rate za SoH, torej lahko predvidevam cca. 23% zmanjsanje dodatngega dmga, ki ga dobim z affixom od SoH. To bi se dalo se preziveti.

MrX ::
Zdej sm za foro tud js začel mal sprobavat fire in kr fajn poka... podoben build, samo namesto missile uporabljam blades
Cindercoat se ni padu :(
http://eu.battle.net/d3/en/profile/BEAS...
Cindercoat se ni padu :(
http://eu.battle.net/d3/en/profile/BEAS...

detroit ::
hmm mogoče pa sm slep in ne vidim belga...Če se ne motim so po defaultu bele številke izključene, rumene pa vključene. Je treba v meniju pogledati, katere imaš sploh vključene za prikazovanje.
imam vse on, samo problem je ker so rumene toliko večje in res zelo redko vidim vse tri (sem pa videl dons, sm preveril natančno:)
2mil self buffed woohoo:)
Skero

Zmajc ::
Zdej sm za foro tud js začel mal sprobavat fire in kr fajn poka... podoben build, samo namesto missile uporabljam blades
Cindercoat se ni padu :(
http://eu.battle.net/d3/en/profile/BEAS...
Magic missle - conflagration + meteor shower kr fajn pada vse. :)
Še posebej z mirroball. :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()

neboben ::
Začel sem špilat Diablo 3, ker sem kupil expansion Reaper of Souls. Zdej me pa zanima kako od nekoga kupim ali z nekom zamamenjam item ? A se to sploh da ? Prej je bil auction house in si lahko kupil in prodajal itme zdaj pa to ne dela.

MrX ::
zdej je vse self found
trejdaš legendarije lahko samo v partiju, milsm da je timer na itemu 4 ure?
trejdaš legendarije lahko samo v partiju, milsm da je timer na itemu 4 ure?

TehDucky ::
Rumene iteme, ki padejo od pošasti se lahko menjajo, v primeru, da v njih ni dal še nihče kamna oz. jim ni zamenjal že ene izmed rollov, ki jih lahko ima. Legendarije lahko trejdaš med soigralci le v roku 2h po tem, ko ti je padel v primeru, da je bil ta soigralec s teboj v partiju, ko si ga našel. Ne velja za legendarije, ki jih dobiš z nakupom mystery itemov pri Kadala z blood shardi oz. z škatlami, ki jih dobiš, ko opraviš 5 bountijev v enem actu.

Izi ::
Pa poglejmo kdo je praznike preživel pred računalnikom 
_1. Normal: 444 , Hardcore: __0 ___ killer86 ___ (444) (+20)
_2. Normal: 315 , Hardcore: _72 ___ Izi ___ (387) (+14)
_3. Normal: 347 , Hardcore: _27 ___ swiftpwns ___ (374) (+29)
_4. Normal: _36 , Hardcore: 325 ___ krneki ___ (361) (+23)
_5. Normal: 346 , Hardcore: __0 ___ jimiboni0 ___ (346) (+14)
_6. Normal: 317 , Hardcore: __0 ___ Sasquat ___ (317) (+16)
_7. Normal: 289 , Hardcore: __0 ___ detroit ___ (289) (+30)
_8. Normal: 278 , Hardcore: __0 ___ chief ___ (278) (+44)
_9. Normal: 261 , Hardcore: __0 ___ MrX ___ (261) (+31)
10. Normal: 251 , Hardcore: __0 ___ kentrix ___ (251) (+24)
10. Normal: 251 , Hardcore: __0 ___ finkec ___ (222) (+29)
12. Normal: 223 , Hardcore: __0 ___ Locoroco ___ (223) (+18)
13. Normal: 204 , Hardcore: __0 ___ Smurf ___ (204) (+35)
14. Normal: 200 , Hardcore: __0 ___ Killermode ___ (200) (+26)
15. Normal: 179 , Hardcore: __9 ___ Zmajc ___ (188) (+15)
16. Normal: 183 , Hardcore: __0 ___ MariX ___ (183) (+0)
17. Normal: 182 , Hardcore: __0 ___ PNG ___ (182) (+0) ___ (brez RoS)
18. Normal: 165 , Hardcore: __0 ___ tursca ___ (165) (+19)
19. Normal: 160 , Hardcore: __0 ___ DoubleEm ___ (160) (+44)
20. Normal: 115 , Hardcore: _17 ___ Matev ___ (132) (+2)
21. Normal: 120 , Hardcore: __7 ___ Tribal ___ (127) (+1)
22. Normal: 126 , Hardcore: __0 ___ TehDucky ___ (126) (+16)
23. Normal: 123 , Hardcore: __0 ___ Pero_SLO ___ (123) (-)
24. Normal: 109 , Hardcore: __0 ___ Kenpachi ___ (109) (+8)
25. Normal: 102 , Hardcore: __0 ___ wired ___ (102) (+12)
25. Normal: 102 , Hardcore: __0 ___ paco ___ (102) (+0) ___ (brez RoS)
27. Normal: _99 , Hardcore: __0 ___ Nemixxx ___ (99) (+0) ___ (brez RoS)
28. Normal: _87 , Hardcore: __0 ___ Oblivion83 ___ (87) (-)
29. Normal: __7 , Hardcore: _64 ___ sajmonmofo ___ (71) (+25)
30. Normal: _54 , Hardcore: __0 ___ človek zver ___ (54) (+33)
31. Normal: _46 , Hardcore: __0 ___ Tr0n ___ (46) (+0)
32. Normal: _44 , Hardcore: __0 ___ LooKMaN ___ (44) (+0)
33. Normal: _43 , Hardcore: __0 ___ Turak ___ (43) (+0) ___ (brez RoS)
34. Normal: _24 , Hardcore: __0 ___ Guzzy ___ (24) (+0) ___ (brez RoS)
Opombe:
Pero_SLO (23.) in Oblivion83 (28.) sta nova na lestvici.
Po novem se SC in HC paragoni seštevajo, ker drugače ne gre več, in rezultat določi mesto na lestvici.
V zadnjem oklepaju je število pridobljenih Paragonov od prejšnje lestvice (bila je 14. aprila).
Kentrix in finkec si delita 10. mesto, zato 11. mesta ni, enako wired in paco na 25. mestu.
Največ časa pred računalnikom je čez praznike najverjetneje preživel chief na 8. mestu

Diablo 3 lestvica z dne 22. april 2014 ob 12:00
_1. Normal: 444 , Hardcore: __0 ___ killer86 ___ (444) (+20)
_2. Normal: 315 , Hardcore: _72 ___ Izi ___ (387) (+14)
_3. Normal: 347 , Hardcore: _27 ___ swiftpwns ___ (374) (+29)
_4. Normal: _36 , Hardcore: 325 ___ krneki ___ (361) (+23)
_5. Normal: 346 , Hardcore: __0 ___ jimiboni0 ___ (346) (+14)
_6. Normal: 317 , Hardcore: __0 ___ Sasquat ___ (317) (+16)
_7. Normal: 289 , Hardcore: __0 ___ detroit ___ (289) (+30)
_8. Normal: 278 , Hardcore: __0 ___ chief ___ (278) (+44)
_9. Normal: 261 , Hardcore: __0 ___ MrX ___ (261) (+31)
10. Normal: 251 , Hardcore: __0 ___ kentrix ___ (251) (+24)
10. Normal: 251 , Hardcore: __0 ___ finkec ___ (222) (+29)
12. Normal: 223 , Hardcore: __0 ___ Locoroco ___ (223) (+18)
13. Normal: 204 , Hardcore: __0 ___ Smurf ___ (204) (+35)
14. Normal: 200 , Hardcore: __0 ___ Killermode ___ (200) (+26)
15. Normal: 179 , Hardcore: __9 ___ Zmajc ___ (188) (+15)
16. Normal: 183 , Hardcore: __0 ___ MariX ___ (183) (+0)
17. Normal: 182 , Hardcore: __0 ___ PNG ___ (182) (+0) ___ (brez RoS)
18. Normal: 165 , Hardcore: __0 ___ tursca ___ (165) (+19)
19. Normal: 160 , Hardcore: __0 ___ DoubleEm ___ (160) (+44)
20. Normal: 115 , Hardcore: _17 ___ Matev ___ (132) (+2)
21. Normal: 120 , Hardcore: __7 ___ Tribal ___ (127) (+1)
22. Normal: 126 , Hardcore: __0 ___ TehDucky ___ (126) (+16)
23. Normal: 123 , Hardcore: __0 ___ Pero_SLO ___ (123) (-)
24. Normal: 109 , Hardcore: __0 ___ Kenpachi ___ (109) (+8)
25. Normal: 102 , Hardcore: __0 ___ wired ___ (102) (+12)
25. Normal: 102 , Hardcore: __0 ___ paco ___ (102) (+0) ___ (brez RoS)
27. Normal: _99 , Hardcore: __0 ___ Nemixxx ___ (99) (+0) ___ (brez RoS)
28. Normal: _87 , Hardcore: __0 ___ Oblivion83 ___ (87) (-)
29. Normal: __7 , Hardcore: _64 ___ sajmonmofo ___ (71) (+25)
30. Normal: _54 , Hardcore: __0 ___ človek zver ___ (54) (+33)
31. Normal: _46 , Hardcore: __0 ___ Tr0n ___ (46) (+0)
32. Normal: _44 , Hardcore: __0 ___ LooKMaN ___ (44) (+0)
33. Normal: _43 , Hardcore: __0 ___ Turak ___ (43) (+0) ___ (brez RoS)
34. Normal: _24 , Hardcore: __0 ___ Guzzy ___ (24) (+0) ___ (brez RoS)
Opombe:
Pero_SLO (23.) in Oblivion83 (28.) sta nova na lestvici.
Po novem se SC in HC paragoni seštevajo, ker drugače ne gre več, in rezultat določi mesto na lestvici.
V zadnjem oklepaju je število pridobljenih Paragonov od prejšnje lestvice (bila je 14. aprila).
Kentrix in finkec si delita 10. mesto, zato 11. mesta ni, enako wired in paco na 25. mestu.
Največ časa pred računalnikom je čez praznike najverjetneje preživel chief na 8. mestu


Izi ::
Jaz pravzaprav nisem nič levelal Paragone prejšnji teden.
Hotel sem sestaviti Hellfire ring level 70 pa mi v enem tednu ni uspelo. Kot kaže je bug, ali pa celo namerno, pri drop ratu za Heart of Evil, ki je kot kaže samo okoli 2%.
Igral sem na T3. Ključi padajo normalno s 35% možnosti, kar pomeni, da eno inferno mašino (rabiš 4 različne ključe) sestaviš povprečno na uro.
Prvi trije organi, ki jih odmetavajo isti uber bossi kot za level 60 ring, imajo tudi pravi drop rate in sicer 35%. Tiste sem tudi hitro dobil.
Potem pa se je ustavilo pri zadnjem, ki je narejen popolnoma na novo samo za level 70 ring.
Je precej težji kot ostali trije, saj se boriš priti Uber Diablotu, ki najprej spawna dva druga uber bossa na koncu pa se še klonira na 3 dele in če nisi ravno taktičen se moraš boriti proti kar petim najhujšim Uber šefom hkrati.
Ampak problem pa je, da ko na koncu ubiješ tega Uber Diabla, je samo okoli 2% možnosti, da vrže svoje zlobno srce, ki ga rabiš za izdelavo Hellfire ringa.
Jaz sem solo probal okoli 20-krat pa nisem dobil nič.
Ko sem malo pobrskal po metu, povprečno rabi skupina štirih igralcev med 10 do 15 poskusov, preden pade prvo srce. Če hočejo vsi štirje dobiti drop lahko v skrajnih primerih traja tudi po 60 poskusov.
In ker rabiš eno uro nabirati ključe za en sam poskus si lahko predstavljaš koliko časa je treba za Hellfire ring level 70.
Po moje gre za bug, ki je bil tudi prijavljen, ampak Blizzard ne komentira. Mogoče se jim zdi 100 ur za sestavo prstana primeren čas. Pa ko ga na koncu sestaviš je seveda 90% možnosti da bo prstan popolnoma zanič, nekako tako kot pri ostalih legendarnih predmetih
V tem času ko sem to probaval se mi je nabralo teh 14 paragonov. Če bi delal Rifte bi naredil vsaj 30 paragonov. Ampak meni paragoni niti niso pomembni saj igram bolj za zabavo.
Hotel sem sestaviti Hellfire ring level 70 pa mi v enem tednu ni uspelo. Kot kaže je bug, ali pa celo namerno, pri drop ratu za Heart of Evil, ki je kot kaže samo okoli 2%.
Igral sem na T3. Ključi padajo normalno s 35% možnosti, kar pomeni, da eno inferno mašino (rabiš 4 različne ključe) sestaviš povprečno na uro.
Prvi trije organi, ki jih odmetavajo isti uber bossi kot za level 60 ring, imajo tudi pravi drop rate in sicer 35%. Tiste sem tudi hitro dobil.
Potem pa se je ustavilo pri zadnjem, ki je narejen popolnoma na novo samo za level 70 ring.
Je precej težji kot ostali trije, saj se boriš priti Uber Diablotu, ki najprej spawna dva druga uber bossa na koncu pa se še klonira na 3 dele in če nisi ravno taktičen se moraš boriti proti kar petim najhujšim Uber šefom hkrati.
Ampak problem pa je, da ko na koncu ubiješ tega Uber Diabla, je samo okoli 2% možnosti, da vrže svoje zlobno srce, ki ga rabiš za izdelavo Hellfire ringa.
Jaz sem solo probal okoli 20-krat pa nisem dobil nič.
Ko sem malo pobrskal po metu, povprečno rabi skupina štirih igralcev med 10 do 15 poskusov, preden pade prvo srce. Če hočejo vsi štirje dobiti drop lahko v skrajnih primerih traja tudi po 60 poskusov.
In ker rabiš eno uro nabirati ključe za en sam poskus si lahko predstavljaš koliko časa je treba za Hellfire ring level 70.
Po moje gre za bug, ki je bil tudi prijavljen, ampak Blizzard ne komentira. Mogoče se jim zdi 100 ur za sestavo prstana primeren čas. Pa ko ga na koncu sestaviš je seveda 90% možnosti da bo prstan popolnoma zanič, nekako tako kot pri ostalih legendarnih predmetih

V tem času ko sem to probaval se mi je nabralo teh 14 paragonov. Če bi delal Rifte bi naredil vsaj 30 paragonov. Ampak meni paragoni niti niso pomembni saj igram bolj za zabavo.

Tr0n ::
Paragoni in vse ostalo ti nic ne pove v tej igri. Vec casa imas, boljsi stuff bos imel in visji level bos. Simple as that. :)

ahac ::
Paragoni in vse ostalo ti nic ne pove v tej igri. Vec casa imas, boljsi stuff bos imel in visji level bos. Simple as that. :)
To je grind meter. Lej, če si slab... si zrihtaj več časa za špil.

Čeprav, če levelaš več characterjev do 70, potem tudi paragon ne gre gor kot če bi igral samo enega.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zmajc ::
Jaz pravzaprav nisem nič levelal Paragone prejšnji teden.
Hotel sem sestaviti Hellfire ring level 70 pa mi v enem tednu ni uspelo. Kot kaže je bug, ali pa celo namerno, pri drop ratu za Heart of Evil, ki je kot kaže samo okoli 2%.
Igral sem na T3. Ključi padajo normalno s 35% možnosti, kar pomeni, da eno inferno mašino (rabiš 4 različne ključe) sestaviš povprečno na uro.
Prvi trije organi, ki jih odmetavajo isti uber bossi kot za level 60 ring, imajo tudi pravi drop rate in sicer 35%. Tiste sem tudi hitro dobil.
Potem pa se je ustavilo pri zadnjem, ki je narejen popolnoma na novo samo za level 70 ring.
Je precej težji kot ostali trije, saj se boriš priti Uber Diablotu, ki najprej spawna dva druga uber bossa na koncu pa se še klonira na 3 dele in če nisi ravno taktičen se moraš boriti proti kar petim najhujšim Uber šefom hkrati.
Ampak problem pa je, da ko na koncu ubiješ tega Uber Diabla, je samo okoli 2% možnosti, da vrže svoje zlobno srce, ki ga rabiš za izdelavo Hellfire ringa.
Jaz sem solo probal okoli 20-krat pa nisem dobil nič.
Ko sem malo pobrskal po metu, povprečno rabi skupina štirih igralcev med 10 do 15 poskusov, preden pade prvo srce. Če hočejo vsi štirje dobiti drop lahko v skrajnih primerih traja tudi po 60 poskusov.
In ker rabiš eno uro nabirati ključe za en sam poskus si lahko predstavljaš koliko časa je treba za Hellfire ring level 70.
Po moje gre za bug, ki je bil tudi prijavljen, ampak Blizzard ne komentira. Mogoče se jim zdi 100 ur za sestavo prstana primeren čas. Pa ko ga na koncu sestaviš je seveda 90% možnosti da bo prstan popolnoma zanič, nekako tako kot pri ostalih legendarnih predmetih
V tem času ko sem to probaval se mi je nabralo teh 14 paragonov. Če bi delal Rifte bi naredil vsaj 30 paragonov. Ampak meni paragoni niti niso pomembni saj igram bolj za zabavo.
Ufff pol sem jaz očitno mel svinjsko sreco da sem heart of evil dobil na 2. poizkusu.

Izi ::
Saj paragon level posredno pove ravno koliko časa si že preigral.
Vseeno pa je kot običajno v RPG igrah najbolj od vsega pomembna sreča. Prav vse kar počneš v igri temelji na sreči in pomanjkanje sreče lahko samo do neke mere nadomestiš z več igranja.
Če imaš hudo smolo potem ti tudi veliko igranja ne pomaga prav nič. Vedno boš slab
Vseeno pa je kot običajno v RPG igrah najbolj od vsega pomembna sreča. Prav vse kar počneš v igri temelji na sreči in pomanjkanje sreče lahko samo do neke mere nadomestiš z več igranja.
Če imaš hudo smolo potem ti tudi veliko igranja ne pomaga prav nič. Vedno boš slab

Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()

Zmajc ::
Upam da bo nekoč, enkrat nekdo naredil loot sistem ki ne bo povsem odvisen od sreče. Včasih je res depresivno ko vsi okoli tebe dobivajo dober stuff ti pa čisto nič. :D

Truga ::
Upam da bo nekoč, enkrat nekdo naredil loot sistem ki ne bo povsem odvisen od sreče. Včasih je res depresivno ko vsi okoli tebe dobivajo dober stuff ti pa čisto nič. :D
Ne bo se zgodilo, ker so game developerji retardirani.
DDO je imel tak sistem loota. In se vedno ima, samo zadnje leto ni vec relevanten pri max levelu.
Zadeva je delovala tako, da si dobil komponente iz dungeonov/raida, pol pa si zadevo sestavil sam s stati ki si jih rabil/hotel.
Kasnejsi content takega sistema nima, ker je folk se 3-4 leta po izidu grindal primarno ta raid, ker so si lahko sestavli tist kar so si hotli, ne pa neki kar se je developerjem zdelo najboljs. Pa tudi zato ker so vedl da ce grejo 10-20x isti raid bojo mel vse za sestavt item, medtem ko v ostalih raidih lahko dobis item v prvem chestu, lahko pa ga sploh nikoli ne vidis.
Najvecji hec pa je, da bi folk grindal vse ostalo dost bolj, ce bi vedli kaj bojo dobili za svoj grind. Jaz sem cist vedno obupal pri MMOjih pri item grindu, ker je totalno boring, in odvisen povsem od srece. In RNG mene po defaultu ne mara. Ce item v povprecju pade enkrat na raid, bom jaz sele po 10ih videl da ga je nekdo drug dobil, kaj sele da ga jaz lahko lootam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Truga ()

Smurf ::
Mah, v 100 urah igranja (ali pa vsaj nekaj 100h) se vse pogliha. Ce mislis, da te RNG ne mara je to bolj oseben obcutek (pac, 80% igralcev misli, da oni imajo pa res smolo v primerjavi z drugimi).
Je pa res, da je diablo ena izmed iger kjer skill ni tako izrazito pomemben kot drugje, ima pa se vseeno dolocen vpliv na to kako hitro farmas, kako znas uporabiti opremo itd.
Je pa res, da je diablo ena izmed iger kjer skill ni tako izrazito pomemben kot drugje, ima pa se vseeno dolocen vpliv na to kako hitro farmas, kako znas uporabiti opremo itd.

Truga ::
Mah, v 100 urah igranja (ali pa vsaj nekaj 100h) se vse pogliha. Ce mislis, da te RNG ne mara je to bolj oseben obcutek (pac, 80% igralcev misli, da oni imajo pa res smolo v primerjavi z drugimi).
Hihi.
Jaz sem diablo 2 preigral nekaj 100 ur. Dropal mi ni nikoli niti en unique, razen tistih ki so 100% drop v storyju. Kaj sele da bi dobil kaksno runo ki ni bla lowest tier.
Preigral sem ragnarok online par 1000 ur. En dan sem se spravil in pobil 50 tisoc zab, od katerih naj bi vsaka tisoca dropala en item. Videl ga nisem nikoli.
Preigral sem okoli 1000 ur eve online. Nikoli dobil niti enega itema vrednega vec kot 100 miljonov (drobiz v eve).
Ja, to da me RNG ne mara je bolj oseben obcutek. Sorry, ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Truga ()

111111111111 ::
Mah, v 100 urah igranja (ali pa vsaj nekaj 100h) se vse pogliha. Ce mislis, da te RNG ne mara je to bolj oseben obcutek (pac, 80% igralcev misli, da oni imajo pa res smolo v primerjavi z drugimi).
Hihi.
Jaz sem diablo 2 preigral nekaj 100 ur. Dropal mi ni nikoli niti en unique, razen tistih ki so 100% drop v storyju. Kaj sele da bi dobil kaksno runo ki ni bla lowest tier.
Preigral sem ragnarok online par 1000 ur. En dan sem se spravil in pobil 50 tisoc zab, od katerih naj bi vsaka tisoca dropala en item. Videl ga nisem nikoli.
Preigral sem okoli 1000 ur eve online. Nikoli dobil niti enega itema vrednega vec kot 100 miljonov (drobiz v eve).
Ja, to da me RNG ne mara je bolj oseben obcutek. Sorry, ne.
Respect. Jaz prej obupam. :)

Truga ::
Jah, jaz to nadoknadim pol z drugacnimi recmi.
Ce odigras tok in tok stotin ur, se vseen nabere gold od trash loota, pol pa s tistim mal biznisa nardis, pa si 5x tok bogat kot bi bil ce bi dobival samo najdrazje iteme.
Ce odigras tok in tok stotin ur, se vseen nabere gold od trash loota, pol pa s tistim mal biznisa nardis, pa si 5x tok bogat kot bi bil ce bi dobival samo najdrazje iteme.

Smurf ::
Mah, v 100 urah igranja (ali pa vsaj nekaj 100h) se vse pogliha. Ce mislis, da te RNG ne mara je to bolj oseben obcutek (pac, 80% igralcev misli, da oni imajo pa res smolo v primerjavi z drugimi).
Hihi.
Jaz sem diablo 2 preigral nekaj 100 ur. Dropal mi ni nikoli niti en unique, razen tistih ki so 100% drop v storyju. Kaj sele da bi dobil kaksno runo ki ni bla lowest tier.
Preigral sem ragnarok online par 1000 ur. En dan sem se spravil in pobil 50 tisoc zab, od katerih naj bi vsaka tisoca dropala en item. Videl ga nisem nikoli.
Preigral sem okoli 1000 ur eve online. Nikoli dobil niti enega itema vrednega vec kot 100 miljonov (drobiz v eve).
Ja, to da me RNG ne mara je bolj oseben obcutek. Sorry, ne.
Ljudje si radi zapomnimo statisticna odstopanja in delamo povzetke iz njih.
Zdej mozno je, da imas res veliko smolo (ne znam in ne da se mi izracunat verjetnost, da se ti vse zgoraj nasteto zgodi, sumim, da je vsaj v rangu verjetnosti, da zadanes sedmico na tomboli), ampak bistveno vecja verjetnost je, da si subjektivno povzel to statistiko (ne pravim, da si jo, ampak ponavadi se izkaze, da je to razlog).
Prav tako pretekle izkusnje RNG-ja nimajo nobene veze s prihodnjo, ce si imel prej smolo, ne pomeni to nic glede prihodnosti. Pac dejstvo je, da bo velika vecina igralcev na dolgi rok dobila priblizno enako dropov ob enakih pogojih, kaksen % igralcev bo pa odstopal.
Pri D3 je ta % v minusu se nekoliko manjsi, ker ima blizzard tako narejeno, da ce vec ur (mislim, da 3) ne dobis leg-a, ti zacnejo % za drop narascati, dokler ne pade (nobenemu se ne more zgoditi, da mu ne bi padel v recimo 10 urah).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Smurf ()

Truga ::
Prav tako pretekle izkusnje RNG-ja nimajo nobene veze s prihodnjo. Pac Dejstvo je, da bo velika vecina igralcev na dolgi rok dobila priblizno enako dropov ob enakih pogojih, kaksen % igralcev bo pa odstopal.
No, tle se strinjam.
Pri D3 je ta % v minusu se nekoliko manjsi, ker ima blizzard tako narejeno, da ce vec ur (mislim, da 3) ne dobis leg-a, ti zacnejo % za drop narascati, dokler ne pade (nobenemu se ne more zgoditi, da mu ne bi padel v recimo 10 urah).
To je uredu pristop. Ni idealen, je pa dost boljsi, kot standarden "0.01% for everyone". Farm harder, pa ce mas sreco dobis, ce ne pa pac ne.

Zmajc ::
Problem Diabla 3 je tudi da je čisto preveč zanič legendary itemov in pol ko budala cakas da ti pade eden izmed pescice uporabnih.

Nummy ::
Problem Diabla 3 je tudi da je čisto preveč zanič legendary itemov in pol ko budala cakas da ti pade eden izmed pescice uporabnih.
Točno to, pa ne samo legendary itemov. tudi tarumenih. Ok sedaj tale enchanting malo omili zadevo, samo včasih ti pa tud tam noče da kaj uporabnega :(
V temule expansion-u sem dobil že vsaj ene 50 legendary itemov, od tega niti en uporaben oz. tak da bi reku: wau končno sem dobu dober item. 99% vseh legendary-ijev konča v scrap materialih.

Smurf ::
Jaz pobiram rumene iteme samo se za material (mi ne more dropat boljsi od leg itemov).
Drugace pa se mi zdi, da je drop rate trenutno kar optimalen. Leg dobis na ene pol ure igranja. Glede kvalitete itemov je pa najbolj smiselno, da je kakor je in sicer, da imas neko gaussovo razporeditev, kjer zelo dobri itemi padajo zelo redko.
Ce bi recimo padali pogosto, bi jih kmalu vsi nabrali. Posledicno bi dobri itemi, postali normalni (pac dobro/slabo se zmeraj ocenjuje glede na iztopanje iz povprecja), poleg tega bi hitro nabral vse in bi se ponovno zacela pritozevanja, da se ne dobi nobenega upgrada + ni end game contenta.
Morate se zavedati, da pri taki igri matematicno ni mogoce, da bi ves cas dobijal enakomerno upgrade za svojo opremo. Razen, ce ves cas dodajas nove iteme/tezavnosti in delas inflacijo v statsih (kar je v bistvu blizzard naredil z RoS). To pa tudi ni dobra resitev, ker bi pomenilo, da so predmeti, ki si jih danes dobil, jutri zanic. Tako ti preostane le resitev, da potrebujes veliko casa za zelo dobre iteme. Potem je pa stvar fine tuninga kako oblikovat to gaussovo krivuljo. Po mojem mnenju je cisto prav, da potrebujes 100h+ da sestavis nek set.
@Nummy skorajda ne verjamem, da od 50 legov, nobeden ni bil upgrade. Se pri meni trenutno ne konca 99% legov v scrapu (pa imam ze kar dobre iteme in je tezko najti upgrade).
Drugace pa se mi zdi, da je drop rate trenutno kar optimalen. Leg dobis na ene pol ure igranja. Glede kvalitete itemov je pa najbolj smiselno, da je kakor je in sicer, da imas neko gaussovo razporeditev, kjer zelo dobri itemi padajo zelo redko.
Ce bi recimo padali pogosto, bi jih kmalu vsi nabrali. Posledicno bi dobri itemi, postali normalni (pac dobro/slabo se zmeraj ocenjuje glede na iztopanje iz povprecja), poleg tega bi hitro nabral vse in bi se ponovno zacela pritozevanja, da se ne dobi nobenega upgrada + ni end game contenta.
Morate se zavedati, da pri taki igri matematicno ni mogoce, da bi ves cas dobijal enakomerno upgrade za svojo opremo. Razen, ce ves cas dodajas nove iteme/tezavnosti in delas inflacijo v statsih (kar je v bistvu blizzard naredil z RoS). To pa tudi ni dobra resitev, ker bi pomenilo, da so predmeti, ki si jih danes dobil, jutri zanic. Tako ti preostane le resitev, da potrebujes veliko casa za zelo dobre iteme. Potem je pa stvar fine tuninga kako oblikovat to gaussovo krivuljo. Po mojem mnenju je cisto prav, da potrebujes 100h+ da sestavis nek set.
@Nummy skorajda ne verjamem, da od 50 legov, nobeden ni bil upgrade. Se pri meni trenutno ne konca 99% legov v scrapu (pa imam ze kar dobre iteme in je tezko najti upgrade).

krneki ::
Brezvezne lege rabiš, da iz potencialno uporabnega lega narediš uporabnega
Enkrat vem da mi je šlo ene 20 soulov za proklet socket. Malo bolj mene matra da v kolikor nebi privlekel celo goro golda v RoS, bi imel zdaj kar precejšne probleme (ne igram samo enega lika). Zaenkrat sem -50m v minusu.


Smurf ::
Brezvezne lege rabiš, da iz potencialno uporabnega lega narediš uporabnegaEnkrat vem da mi je šlo ene 20 soulov za proklet socket. Malo bolj mene matra da v kolikor nebi privlekel celo goro golda v RoS, bi imel zdaj kar precejšne probleme (ne igram samo enega lika). Zaenkrat sem -50m v minusu.
Indeed, se celo brezvezni legi prou pridejo (enako yellow itemi).
Jaz sem na svojem trenutnem triumviratu ze 50x za rollal, da bi dobil dmg vs elite pa se zmeraj ni padlo. Sedaj ze sumim na kaksen bug :P.
Jaz sem prisel v RoS s samo cca 10mil, pa se kar gre nekako, res pa je, da imam samo 1 chara.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Smurf ()

Nummy ::
Jaz pobiram rumene iteme samo se za material (mi ne more dropat boljsi od leg itemov).
Drugace pa se mi zdi, da je drop rate trenutno kar optimalen. Leg dobis na ene pol ure igranja. Glede kvalitete itemov je pa najbolj smiselno, da je kakor je in sicer, da imas neko gaussovo razporeditev, kjer zelo dobri itemi padajo zelo redko.
Ce bi recimo padali pogosto, bi jih kmalu vsi nabrali. Posledicno bi dobri itemi, postali normalni (pac dobro/slabo se zmeraj ocenjuje glede na iztopanje iz povprecja), poleg tega bi hitro nabral vse in bi se ponovno zacela pritozevanja, da se ne dobi nobenega upgrada + ni end game contenta.
Morate se zavedati, da pri taki igri matematicno ni mogoce, da bi ves cas dobijal enakomerno upgrade za svojo opremo. Razen, ce ves cas dodajas nove iteme/tezavnosti in delas inflacijo v statsih (kar je v bistvu blizzard naredil z RoS). To pa tudi ni dobra resitev, ker bi pomenilo, da so predmeti, ki si jih danes dobil, jutri zanic. Tako ti preostane le resitev, da potrebujes veliko casa za zelo dobre iteme. Potem je pa stvar fine tuninga kako oblikovat to gaussovo krivuljo. Po mojem mnenju je cisto prav, da potrebujes 100h+ da sestavis nek set.
@Nummy skorajda ne verjamem, da od 50 legov, nobeden ni bil upgrade. Se pri meni trenutno ne konca 99% legov v scrapu (pa imam ze kar dobre iteme in je tezko najti upgrade).
Ne preprosto ni bil noben upgrade, razen weapon sem zamenjal + ponavadi so rumeni itemi celo boljši kot legendary.
Kriza je, če rabiš nujno iteme z +crit chance in +crit damage ter seveda celim morjem socketov.
V bistvu ko je izšel RoS sem šele pri lvl 70 začel menjati iteme, ker je vsak item bil downgrade.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Nummy ()