» »

Diablo III

Diablo III

Temo vidijo: vsi
««
43 / 157
»»

Vajenc ::

Trenutno celo razmisljam, da ne bi pobiral gold itemov nizjih od lvl 61.

Kako pa to vidiš brez, da jih pobereš?
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

Matev ::

Kako pa to vidiš brez, da jih pobereš?


z controlom se zapelješ preko njih

Vajenc ::

Matev je izjavil:

Kako pa to vidiš brez, da jih pobereš?


z controlom se zapelješ preko njih

Lepa ... verjetno bom od sedaj tudi jaz spuščal nižje lv iteme, ker "kontrola kakovosti" res vzame preveč časa ;)
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vajenc ()

Kenpachi ::

Zakaj?

Pobereš vse, kar ni belo/sivo, ko zateži heroj, da je full, portal, ident, prodaš vse, kar ni lvl61+ rumenega. (Na modrih itemih samo miško hitro zapelješ čez, hitro opaziš, če je slučajno 4 cifre dps).

Kolko časa porabiš je odvisno od tega, kako hitro lahko desno klikaš na sell screenu :)
Zaraki Kenpachi.

Vajenc ::

Torba se hitro napolne, potem se moraš teleportirat, identificirat rumene in premisliti, če je vredno AH ... ni samo desni klik. Meni to vzame kar nekaj časa. Pa še največkrat brez kakšne pretirane sreče pri identifikaciji in morebitni prodaji ;)
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vajenc ()

Izi ::

BladE_ je izjavil:

Farmate sami ali puplic igre? Kakšna je razlika v exp... za drop rate vem, da naj bi bil slabši ampak se mi zadnjih par dni ne zdi nič slabše... predvsem me zanima exp v grupi?

Na splošno gre vedno hitreje solo, razen, če je dobra in uigrana grupa, kar pa je zelo redko. Ponavadi pobijata 2, 2 se pa šlepata zraven in je vse skupaj pol počasneje, kot če si sam. Potem pa gre nekdo prodajat predmete in ga 5 minut ni nazaj, potem pa so še telefoni pa čik pavze in podobno in tako grupa nikoli ni niti približno tako hitra kot solo.
Se je pa dobro občasno pridružiti kakšni grupi, ker je samotarsko farmanje bolj dolgočasno kot grupno, tako da čas v grupi ponavadi hitreje mine, čeprav nisi tako učinkovit kot solo.

Izi ::

Vajenc je izjavil:

Torba se hitro napolne, potem se moraš teleportirat, identificirat rumene in premisliti, če je vredno AH ... ni samo desni klik. Meni to vzame kar nekaj časa. Pa še največkrat brez kakšne pretirane sreče pri identifikaciji in morebitni prodaji ;)
Identifikacijo so močno pohitrili v verziji 1.0.5.
Sedanja identifikacija traja nekje med 2 in 3 sekunde, kar je res močno pretirano. Po novem bo identifikacija redkih predmetov trajala 1 sekundo, Legendarnih pa 4 sekunde.

Smurf ::

@ Izi mozno ceprou trenutno se meni zdi, da je vrsten red barbar > dh > wizard > monk > wd, ampak nimam dovolj izkusen z vsemi characterji za dobro oceno (pri monku enostavno ne vidim toliko abusive skilla kot ga ima barbar, dh in wizard). Si primerjal barbarski WW build, wizardov archon, pa storm chaser build, pa dh-jev build z unim spuscanjem sledi (ne vem kako se imenuje)?

Glede optimalnega pobiranja XP, ce imas dovolj dobro opremo je zdalec najbolj optimalno pobijanje v act 3 (jz dobim v act 2 okoli 9-10 mil xp-ja, v act 3 pa 12-18 mil). Tukaj je kar splosen consenz med igralci, tudi vsi ki so rushal pri paragon lvlu so igrali tam (dropi pa so enaki kot v act 4 in v Whimsyshire-u).

Pri farmanju public je samo ta razlika, da imajo monsterji +75% (ali 70?) hp-ja za vsazga novega playerja. V teoriji to pomeni, da je boljse igrati public, ce so igralci priblizno enako dobri in usklajeni (kar pa je redko vsaj na public igrah). Plus je tudi to, da te kaksen spell od drugih igralcev buffa (recimo zelo fine je war cry od barbara, ki ti da dodaten armor in resistance). V praksi sem jaz solo za malenkosti hitrejsi, kot s prijatelji, ampak velike razlike ni, ker smo ze dokaj uigrani.

@Kenpachi ce poberas npr. modre iteme porabis kar nekaj casa za teleport/sell. Stvar je dokaj duhomorna, pa se potem ugotovis, da dejansko ne profitiras, ko si sposoben dovolj hitro cistiti pred sabo. Potem ko imas dobro opremo je 80-90% incoma itak s prodajo itemov, ki jih najdes.

Kenpachi ::

Vajenc je izjavil:

Torba se hitro napolne, potem se moraš teleportirat, identificirat rumene in premisliti, če je vredno AH ... ni samo desni klik. Meni to vzame kar nekaj časa. Pa še največkrat brez kakšne pretirane sreče pri identifikaciji in morebitni prodaji ;)


Ja, lej, če misliš milijone služit, potem NOBEN predmet pod lvl62 ni vreden AH. Te pa boš tako ali tako pregledoval, ne glede na polnost torbe z drugimi predmeti. Torej, samo desni klik...
Zaraki Kenpachi.

Izi ::

Smurf je izjavil:

@ Izi mozno ceprou trenutno se meni zdi, da je vrsten red barbar > dh > wizard > monk > wd, ampak nimam dovolj izkusen z vsemi characterji za dobro oceno (pri monku enostavno ne vidim toliko abusive skilla kot ga ima barbar, dh in wizard).

Imam level 60 Monka, Barbara in Wizarda. DH in WD pa sta ostala nekje v srednjih levelih.
Barbar je brez dvoma najhitrejši, ker potrjuje tudi dejstvo, da večina kitajskih farmerjev igra Barbara, in med najvišjimi Paragon leveli je največ Barbarov. Ima pa Monk precej boljše preživetje.
Jaz vidim takole, vsak klas, ki kita oziroma se mora umikati sovražnikom bo vedno počasnejši kot melee klass, ki ves čas samo napada. Vsak umik ali bežanje je izguba časa, melee klasi se nikoli ne umikajo ali bežijo. Edina izguba časa za melee je ko je občasno treba uloviti bežeče sovražnike, za kar pa imata tako Barbar kot Monk učinkovite skille, da v hipu ujameta vsakega bežečega sovražnika.
Šprintanje do sovražnika imata tako Barbar kot Monk. Barbar lahko skače na velike razdalje, celo iz ene platform ena drugo lahko skoči, medtem ko morajo vsi ostali klasi hoditi daleč naokoli. In Barbar ima najboljše območne skille.
Monk tudi lahko šprinta, poleg tega se pa lahko celo teleportira do čisto vsakega sovražnika, kar ga ne stane nič. Monku ne more uiti nič, saj samo klikne na bežečega sovražnika in se bo znašel ob njem, če seveda uporablja Thunderclap skill. In Monk tolče daleč najhitreje, sploh ne pozna posameznih udarcev, ampak vedno tolče v serijah tudi do 6 udarcev na sekundo. In ker je vsak tretji udarec območni, tako rekoč ves časa napada vse sovražnike, ki stojijo okoli njega. Če daš Monku krajo zdravja za vsak udarec je praktično nesmrten, zato je večina igralcev na Hardcore Monkov.
Pri učinkovitem farmanju je problem še izgubljeni čas za pobiranje predmetov in denarja, kjer morajo range klasi precej tekati naokoli, da po vsaki bitki poberejo denar in predmete, medtem ko Barbar in Monk ves denar pobirata avtomatsko sproti, med bojem, ker ta pada točno na njiju, za predmete pa tudi ni treba nikamor tekati, ker vedno padejo točno pred njunimi nogami in jih pravzaprav pobereta že sproti četudi jih nočeta, ker je treba pač po sovražnikih klikati, ker zraven pobere še predmete na tleh.
Če si kaj igral Grupno, potem si opazil, da Barbari in Monki nikoli nimajo problemov s pobiranje predmetov, ampak po večjih bojih, medtem ko range klasi tekajo naokoli po bojišču in pobirajo denar in opremo, Barbar in Monk stojita na mestu in ponavadi iz svojih malh odmetavati bele predmete ven, da se naredi prostor za bolj dragoceno opremo.
Farmanje je z melee klasi drugačno kot z range klasi in po mojih izkušnjah hitrejše.

Na tretje mesto po hitrosti bi jaz postavil DH, ker lahko pobija konstantno hitro. Wizarda pa za njim, ker vsi Wizardovi skilli za najhitrejše množično odstranjevanje sovražnikov žrejo ogromne količine mane, ki jo potem zmanjka sredi boja.

Vajenc ::

Ja, lej, če misliš milijone služit, potem NOBEN predmet pod lvl62 ni vreden AH

To ni res, cel kup dobrih prstanov lv61 s %crit in kakšnim slotom je vredno več miljonov ;) Miljon ali več pa so še vedno vredni tudi kakšni itemi lv 60.
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

Izi ::

Vajenc je izjavil:

Ja, lej, če misliš milijone služit, potem NOBEN predmet pod lvl62 ni vreden AH

To ni res, cel kup dobrih prstanov lv61 s %crit in kakšnim slotom je vredno več miljonov ;) Miljon ali več pa so še vedno vredni tudi kakšni itemi lv 60.

Se strinjam, sploh pri prstanih in amuletih se najdejo večmilijonski primerki tudi med leveli 55 in 59

Kenpachi ::

Vajenc je izjavil:

Ja, lej, če misliš milijone služit, potem NOBEN predmet pod lvl62 ni vreden AH

To ni res, cel kup dobrih prstanov lv61 s %crit in kakšnim slotom je vredno več miljonov ;) Miljon ali več pa so še vedno vredni tudi kakšni itemi lv 60.


Ma lej, govora je bilo o vendoranju. Sam se pritožuješ, da moraš čekirat vsak item posebej, jaz sem rekel, da pač potem se odločiš, da boš vse poklikal, kar je pod ilvl62.

Drugače pa prstani in amuleti gredo samo do ilvl62, fyi. Jasno, da so 59-62 dokaj vredni.
Zaraki Kenpachi.

Smurf ::

@Izi
Verjetno si uporabljal wizarda, se preden so odkrili zanimive builde, ko imas dovolj visok cc%.

Ti bom opisal primer za storm chaser wizarda, ki ga sam najbolje poznam (in uporabljam). Kot prvo gre za melee build (kitamo wizardi ze zelo dolgo ne), kjer se vedno vrzes v skupino sovraznikov jih zmrznes in ubijes. Vec kot jih je, bolje je zate (hitreje procas, posledicno lahko hitreje uporabljas skille, ce imas recimo 50k dps jih imas v skupini sovraznikov v realnosti okoli 500-600k). V praksi to pomeni, da npr. cel ekran sovraznikov popucas v ene 3 sekundah ne glede koliko jih je. Z 50k dpsjev popucas act2 elite v 3 sekundah, v act3 pa v 5 (kdaj tudi malo vec, ce nimas okoli navadnih mobov, s katerimi bi hitreje procal). Ves cas imas na voljo Teleport (sam uporabljam wormhole, ki ti omogoca poljubno stevilo teleportov dokler si le ti sledijo v 1 sekundi). Dokler pobijas sovraznike se ti ta teleport takoj recharga, tako da lahko skaces poljubno iz enega na drug konec. Zaradi teleporta se lahko tudi bistveno hitreje premikas po terenu v primerjavi z monkom (pa tudi barbarov leap je v tem primeru pomoje sibkejsi v vecina primerov). Do sedaj v igri se nisem srecal monka, ki bi bil hitrejsi od mene (gotovo pa je kaksen, ampak z bistveno boljso opremo).

Se pa strinjam, da ima monk boljse prezivetje (ceprou pri storm chaser buildo te monsterji skoraj nimajo casa napadati, ker so ves cas zmrznjeni).

Bo pa tole z nerfan v 1.05 (ker je res premocno).

Glede ringov in amuletov, so posebnost ja, te pobiram vse.

Vajenc ::

Ma lej, ja lej ...

Govora je bilo, da ko desno klikneš, čakaš, da se rumenko identificira, potem pregledaš stat kvaliteto in potem še enkrat desni klik za prodajo. Se pravi vsaj dvoklik, če se že hočeš zatikati v klikanje ;p
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

Vajenc ::

Drugače pa prstani in amuleti gredo samo do ilvl62, fyi.

Za info vsem ;) to bo tudi spremenjeno v 1.0.5
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

Kenpachi ::

Sej si sam hotu govort o tem, kolk kaj vajta traja :D

*cajta
Zaraki Kenpachi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Kenpachi ()

detroit ::

Kenpachi je izjavil:

Vajenc je izjavil:

Ja, lej, če misliš milijone služit, potem NOBEN predmet pod lvl62 ni vreden AH

To ni res, cel kup dobrih prstanov lv61 s %crit in kakšnim slotom je vredno več miljonov ;) Miljon ali več pa so še vedno vredni tudi kakšni itemi lv 60.


Ma lej, govora je bilo o vendoranju. Sam se pritožuješ, da moraš čekirat vsak item posebej, jaz sem rekel, da pač potem se odločiš, da boš vse poklikal, kar je pod ilvl62.

Drugače pa prstani in amuleti gredo samo do ilvl62, fyi. Jasno, da so 59-62 dokaj vredni.

Sem dobil v enem dnevu 10prstanov in amuletov (skupaj) lvl 62. Pa so vsi VEDNO slabši kot recimo lvl 55 ki ga dobim. Ne razumem kaj se grejo take neumnosti. Podobno je z lvl 63 armorjem skoraj vedno slabši od nižjih levelov. Zgleda kot bi imel lvl63 dvojni check za kvaliteto...

Smurf ne vem kakšnih 50k dps imaš ti ker mojih 70k dps (trenutno ne ker imam drugačne iteme gor) ne spuca v 5s elita v act3. Sm pa probal PTR in je kr mal bz lahko vse skup samo wizard melee je nerfan do jaja, kar me ne moti dokler phase beast pade v 1s:)
Skero

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: detroit ()

Smurf ::

detroit je izjavil:

Kenpachi je izjavil:

Vajenc je izjavil:

Ja, lej, če misliš milijone služit, potem NOBEN predmet pod lvl62 ni vreden AH

To ni res, cel kup dobrih prstanov lv61 s %crit in kakšnim slotom je vredno več miljonov ;) Miljon ali več pa so še vedno vredni tudi kakšni itemi lv 60.


Ma lej, govora je bilo o vendoranju. Sam se pritožuješ, da moraš čekirat vsak item posebej, jaz sem rekel, da pač potem se odločiš, da boš vse poklikal, kar je pod ilvl62.

Drugače pa prstani in amuleti gredo samo do ilvl62, fyi. Jasno, da so 59-62 dokaj vredni.

Sem dobil v enem dnevu 10prstanov in amuletov (skupaj) lvl 62. Pa so vsi VEDNO slabši kot recimo lvl 55 ki ga dobim. Ne razumem kaj se grejo take neumnosti. Podobno je z lvl 63 armorjem skoraj vedno slabši od nižjih levelov. Zgleda kot bi imel lvl63 dvojni check za kvaliteto...

Smurf ne vem kakšnih 50k dps imaš ti ker mojih 70k dps (trenutno ne ker imam drugačne iteme gor) ne spuca v 5s elita v act3. Sm pa probal PTR in je kr mal bz lahko vse skup samo wizard melee je nerfan do jaja, kar me ne moti dokler phase beast pade v 1s:)

Kok imas pa cc% in apoc? (jaz imam cc 47, apoc 20)? Pa dovolj armora pa resistanca imam, da jih lahko tankam (razen izjem ni treba bezati, molten me vcasih ogrozijo, ker imam andarial's visage celado). Sej kaksen je tudi dlje, ce se drzijo skupaj in je se kaksen trash mob zraven gre zelo hitro, dlje casa pa rabis pri kaksnih, ki bezijo in se teleportirajo.

BladE_ ::

Kenpachi je izjavil:


Sem dobil v enem dnevu 10prstanov in amuletov (skupaj) lvl 62. Pa so vsi VEDNO slabši kot recimo lvl 55 ki ga dobim. Ne razumem kaj se grejo take neumnosti. Podobno je z lvl 63 armorjem skoraj vedno slabši od nižjih levelov. Zgleda kot bi imel lvl63 dvojni check za kvaliteto...


Točno to tudi meni ni jasno... dobim lvl 63 chest in ima tako bedne state, da glava peče, item lvl 50 je 10x boljši... Pa recimo včeraj sem dobim lvl 61 legendary, ki je vreden cca 100k če bom imel srečo... mislim pa kje je logika... farmam z ~270MF pa ne dobim enega pametnega dropa... prodajam iteme po 20-30k ali pa še rajši pri vendorju, ker mi ta crap samo plac zaseda...
Akcija - Reakcija

koyotee ::

ma to so čist zaj**** s temi paragon leveli, vsi imajo na koncu +300mf al kok... v d2 pa se je igralo sorco, z zdaj možnimi 1000+ mf točkami
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Kenpachi ::

Ja, ma ta konec je.... daleč :)
Zaraki Kenpachi.

glistovje ::

jstr sm kr zadovoljen z dropi, zdj sm paragon lvl 52. farmam pa z 300% mf.

a so mogoče napovedani novi set itemi? sem slišal da bodo novi prstani s 10% CC pa 100% CD... vse prodat predn patch pride :D

oblivioner ::

Kenpachi je izjavil:

Zakaj?

Pobereš vse, kar ni belo/sivo, ko zateži heroj, da je full, portal, ident, prodaš vse, kar ni lvl61+ rumenega. (Na modrih itemih samo miško hitro zapelješ čez, hitro opaziš, če je slučajno 4 cifre dps).

Kolko časa porabiš je odvisno od tega, kako hitro lahko desno klikaš na sell screenu :)


ja pred inferno pobiraš to kar si napisal na inferno pa ne vem če se splača...

če se dela skor cel A3 run z grupo za take stvari ni cajta... (ghom-azmodan)
jst pobiram 61+ rare pa vs rare nakit trenutno... pa mam še MF switch opremo v inventoriju cela spodnja vrstica. tko da morm ene 3x-5x na hitr v mest (na run) k kkšn quest končamo da hitr zmečem stvari u stash, pa da se naprej špila. IDja se na konc. Da maš lepo u dobri urci run končan :) Ostali celo samo 63 rare pobirajo...

Izi ::

Sem že misli, da sem zašel na kakšen kitajski Diablo 3 forum :P
Vsi neki hudi Paragon leveli za katere je treba minimalno garati 10 ur dnevno, MF vsi na 300, Legendarni itemi padajo dnevno, vsi farmajo Act 3 in 4 o katerem 90% igralcev samo sanja in celotna najtežja poglavja se tukaj počistijo v slabi urici.

Normalni igralci bomo še manjvrednosti kompleks dobili tukaj med samimi profiji ;)

Kenpachi ::

Ja, tudi jaz pogrešam študentsko življenje...
Zaraki Kenpachi.

Smurf ::

Kenpachi je izjavil:

Ja, tudi jaz pogrešam študentsko življenje...

Ce bi bil zloben bi rekel, da si eden redkih, ki ima "cas" pobirati modre predmete ;p.

On more serious note pa dejansko, ce nastudiras mal dobre rune pa optimalne builde lahko v eni uri igranja naredis precej vec, kot neinformiran igralec(npr z 10 urami igranja na dan bi moral biti sedaj ze blizu paragon lvl 100).

Kenpachi ::

Ma ni tolk časovno potratno pobirat modre predmete, kolkor si misliš. Čim pade predmet med fajtom, ga poberem, včasih nehote kak bel, ker ma igra tak click detection.

In potem spet govor o igranju 10h na dan. Well...
Zaraki Kenpachi.

Smurf ::

Kenpachi je izjavil:

Ma ni tolk časovno potratno pobirat modre predmete, kolkor si misliš. Čim pade predmet med fajtom, ga poberem, včasih nehote kak bel, ker ma igra tak click detection.

In potem spet govor o igranju 10h na dan. Well...

Cas ne zgubis pri samem pobiranju, ampak pri hoji v mesto in nazaj (da ne omenim tega, da se z modrimi itemi lahko nafilas v roku minute, dveh, toliko pogosto se teleportirat je pa precej duhomorno).

Na infernu tega skoraj noben ne pocne z razlogom.

Ce hoces gremo lahko pa racunati :)? S testiraj koliko zasluzis z modrimi itemi na uro, pa koliko casa ti gre za to.

glistovje ::

ne splača si filat inventory z neumnostmi. cel act 3 porabm slabo urco, če bi pobiral šrot kot nekateri bi se dvignilo takoj za 15 mins.in tudi ne igraš map ki imajo dead end-e (baracks, cave of frost,...) bos takoj pridobil na času.

in pomembni so intervali ubijanja plavih, manjsi so vecja je moznost za drop. nekateri tega ne razumejo.

in vem zakaj bi moral biti študent da bi lahko gikal? sm zaposlen pa je cajta. eni pač ne spimo 11h ur na dan pa imamo kaj od dneva :D

Kenpachi ::

@Smurf: verjamem, da več kot z izgubljanjem časa za nabiranje 5xNV z vsakim hitrostnim game restartom.

@glistovje: Torej ti igraš diablo 3 10h na dan (in verjameš, da imaš nekaj od dneva)? Whatever floats your boat, buddy.

Kako kaj pa žena, otroci, pes/mačka, una stvar ki se jo spravljaš že 100 let delat, etc(you get the point)? Oh wait... verjetno spiš 3h na dan.

Jap, študentski cajti == top cajti.

Dejmo nehat. Back to topic, ne bom več težiu, se posipam s plevelom. (ha, ha? paragon levelom? plevel, pepel? MASTER OF COMEDY! no? ok...) :)
Zaraki Kenpachi.

Smurf ::

Kenpachi je izjavil:

@Smurf: verjamem, da več kot z izgubljanjem časa za nabiranje 5xNV z vsakim hitrostnim game restartom.

5xNV naberes v 5-10 min, runi so pa ponavadi 30-60minutni. Resetirati, ko prides do konca moras pa v vsakem primeru (ce pobiras modre ali pa ne), tako da ne vidim kje bi zgubil cas?.

Evo malo matematike.
Kok je sploh vreden povprecen moder item 200 golda? Recimo da jih naberes v 1 uri 200, to je v 1 uri 40k golda? Drobiz...

Jaz imam zadnje 50ur igranja v povprecju malo cez 1mil/uro zasluzka (mislim, da je blizje 1.5mil, ampak zaokrozmo navzdol). To pomeni, da bi se mi splacal to poceti, jih moram nabrati in prodati hitreje kot v 2.5min v 1 uri igranja.

Z drugimi besedami, tudi ce bi porabil 0 casa za pobiranje in prodajo modrih itemov, bi namesto, da bi to pocel celo uro igral 2 in pol minuti dle in bi bil na istem.

Kenpachi ::

Od kje 1mil/uro zaslužka?
Zaraki Kenpachi.

Smurf ::

Kenpachi je izjavil:

Od kje 1mil/uro zaslužka?

200k gold, 800k itemi priblizno

minimus ::

a lahko uprašsam kako vi farmate za predmeti?

Izi ::

Smurf je izjavil:

Evo malo matematike.
Kok je sploh vreden povprecen moder item 200 golda? Recimo da jih naberes v 1 uri 200, to je v 1 uri 40k golda? Drobiz...

Povprečen modri predmet je vreden okoli 650 golda (varirajo od 150 do nekje okoli 1000)
Jaz tiste, ki so več kot 600 prodam direkt NPC, tiste, ki so manj kot kot 600 pa predelam v kovaški material, ki jih ko se jih nabere 100 prodam v AH za 100k do 120k. V povprečji mi torej vsak moder predmet prinese 1000 golda.

In modrih predmetov količinsko gledano ne pada prav nič več kot rumenih. Jaz vedno pobiram vse modre in vse rumene, in vsakič ko priden v mesto imam skoraj natančno polovico modrih in polovico rumenih predmetov. In to je z nekje okoli 150 MF.
Če imaš 300 MF potem je verjetno rumenih predmetov več kot modrih in je torej nesmiselno trditi, da je pobiranje modrih predmetov zamuda, ker so dejansko ravno tako redki kot rumeni.

In razlika v ceni med rumenimi in modrimi sploh ni tako velika, da bi se splačalo delati razliko. Povprečen rumeni predmet prinese samo okoli 1500 golda, tisti nad 2000 so zelo redki, tisti nad 3000 pa so že primerljivi z Legendarnimi.

Kar se mene tiče mi modri predmet prinese 1000 golda, rumeni pa 1500 golda. Zato pobiram oboje.

Za AH je primeren komaj 1 rumeni predmet na uro farmanja, pa še od teh se dejansko proda komaj vsak peti.

koyotee ::

afaik, mf ne pomeni, da bo namesto modrih več rumenih, pomeni samo, da bo imel predmet boljše atribute, but correct me, if i'm wrong :)
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Izi ::

koyotee je izjavil:

afaik, mf ne pomeni, da bo namesto modrih več rumenih, pomeni samo, da bo imel predmet boljše atribute, but correct me, if i'm wrong :)

Jaz sem skoraj gotov, da vpliva.

Vem, da se za takoj na začetku določi, level predmeta in število atributov in to se ne spreminja več, ne glede koliko MF imaš. Potem pa gre vsak predmet čez cel filter metanja kock.
Prav vsak predmet ima možnost, da bo Legendaren, ampak ta možnost je tako zanemarljivo majhna, da večina pade skozi ta filter. Potem gre na drugi filter, ki izbira ali bo set (zeleni), nato magični (rumeni) in nato redek (modri).
Če pade skozi vse te filtre na koncu pade bel predmet.
Ko je odločeno katera kvaliteta bo padla, pa se še enkrat mečejo kocke za vrednosti atributov in tu ima spet veliko vlogo MF.

Naprimer, ko imaš nizek MF (brez NV) vedno pada precej belih in nekaj modrih, ko pa nabiješ vseh 5 NV pa belih pada zelo malo, večina je modrih in rumenih In čim višji imaš MF več je rumenih in tudi več bo legendarnih.
Tako da MF mora vplivati, ali bo namesto modrega padel rumeni in celo ali bo namesto rumenega padel legendarni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Izi ::

glistovje je izjavil:

in pomembni so intervali ubijanja plavih, manjsi so vecja je moznost za drop. nekateri tega ne razumejo.

:))
Marsikdo tudi ne razume, da je treba pred vsakim ubijanjem plavih pljuniti čez levo ramo, večkrat pljuneš, večja je možnosz za drop.

Smurf ::

@Izi sedaj ko pomislim imas prav, modri so priblizno tako pogosti kot zlati itemi. Torej jih v 1 uri naberes manj okoli 60, je res? Torej 60*650=39k pa smo se zmeraj pri podobni stevilki. Pa si upam staviti, da za njihovo prodajo/pobiranje (ce jih takoj prodas) zapravis vec kot 2.5min. Ce jih spremenis v material je zasluzek nekoliko vecji, recimo 60*100 = 60k kar je ekvivalentno recimo 4min igranja. Tudi v tem primeru mislim, da s pobiranjem in s spreminjanjem materiala porabis vec kot 4min na uro (tvoje besede so, da porabis cetrtino casa).

Je pa res, da se izracun spremeni, ce dobis na uro manj denarja. Na oko bi rekel, da se tvoja metoda splaca, ce zasluzis manj kot 200k golda na uro.


Glede mf, stvar izboljsa kvaliteto itema, kar tehnicno pomeni, da imata oba prav. Prestavljite si, da imate kategorijo sivih, belih, modrih, rare pa legendary itemov, pa vsaka kategorija ima se podkategorijo za razlicne lvl. Vsak tip in level itema ima dolocen % verjetnosti, da pade. Z visanjem % mf gre verjetnost navzgor pri bolj vrednih itemih, pri slabih pa navzdol. V praksi to pomeni, da imas vecjo verjetnost za recimo rare iteme, poleg tega pa imas tudi visjo verjetnost za high lvl rare iteme (kjer so v povprecju boljsi atributi!).

koyotee ::

looks like, i was right :)


Magic Find in Diablo III

Magic Find increases the odds for found items (from monsters or objects) to be "higher quality". Higher quality items are more likely to be magical, rare, set, or legendary, with different odds for each type of item depending on the Monster Level dropping the item and the player's Magic Find percentage. Magic Find doesn't make items with higher item level to drop since monsters have a set of items they're capable of dropping (eg. the highest tier of items will only drop from monsters with Monster Level 63) nor does it increase the quantity of items dropped.

vpliva samo na karakteristike, če prav razumem:
www.diablowiki.net/Magic_find
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Izi ::

koyotee je izjavil:

Magic Find increases the odds for found items (from monsters or objects) to be "higher quality". Higher quality items are more likely to be magical, rare, set, or legendary, with different odds for each type of item depending on the Monster Level dropping the item and the player's Magic Find percentage. Magic Find doesn't make items with higher item level to drop since monsters have a set of items they're capable of dropping (eg. the highest tier of items will only drop from monsters with Monster Level 63) nor does it increase the quantity of items dropped.


Piše, da imam jaz prav in MF vpliva praktično na vse ;)

Malo prevoda:
MF poveča možnost da bo predmet "boljše kvalitete". Boljša kvaliteta pa pomeni, večjo možnost, da bo predmet rumen, moder, zelen ali rjav ...
MF pa ne vpliva na level predmetov in na količino predmetov.

Drugače povedano:
Z večjim MF boš dobil enako število predmetov, bo pa več rumenih in modrih, in manj belih kot bi jih bilo z malo MF

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Matev ::

kje se pa dobi tiste set iteme
recimo natalia gaze ali death mans legacy in podobne
ki so zeleni ?

koyotee ::

tam kot vse, pri mobih ;)
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Nemixxx ::

se mi zdi da so seti še bolj Rare kot pa legendari itemi
|Intel Core i5 2500k 3.30Ghz-OC-[4.60ghz]|Noctua NH-U9B SE2|
|GA-P67A-UD3-B3|R9 290x 4gb|Kingston Blue HyperX 12GB 1600Mhz|

Matev ::

jaz še nebenega set itema nisem dobil pa imam cca 200h igranja
dobi lsem pa dva legendary-ja
en je pas level 20 (ga imam za brezveze v skrinji) in drugi je bila ena sekira ki sem jo za 20k (dvajsek tisoč) prodal

Smurf ::

Set itemi so legendary itemi. Sam pac med legendary itemi je dosti vec ne set itemov, torej je tudi vecja verjetnost, da zadanes ob takega.

Jaz ga tudi se nisem dobil (170h igranja).

Kenpachi ::

Jaz sem dobil Znimassa's Attunement. Po neuspešnem prodajanu sem ga salvage-al. Jbg.

V bistvu sem salvageal že dosti legendarijev (ene 5). Ker, ko meni pade legendary, seveda pade najslabši legendary na svetu.
Zaraki Kenpachi.

BladE_ ::

Do zdaj sem dobil 3 legendarije ampak imam tako srečo kot @Kenpachi... Včeraj mi je po dolgem času celo uspelo prodati item za 500k 8-)
Akcija - Reakcija

Smurf ::

Ne vem, ce veste:
V act3 je ima v povprecju legendary item visji level kot v act2, se pravi dobis lazje dobrega (ampak ja seveda v povprecju bos dobil nic vrednega).
««
43 / 157
»»