Prijavi se z GoogleID

» »

Diablo III

Diablo III

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 147 148 149 150 151 152

Izi ::

Sedaj je pa že čas da vržemo oko tudi na naše softcore borce.


Slo-Tech Diablo 3 Softcore lestvica 16. sezone po dveh tednih



Seasonal Journey - 9 Chapterjev (Chapter I-IV, Slayer, Champion, Destroyer, Conqueror, Guardian)

Chapter 9 - Guardian __ togo
Chapter 9 - Guardian __ Actarus16
Chapter 9 - Guardian __ killer86
Chapter 9 - Guardian __ Matev
Chapter 9 - Guardian __ klasicni
Chapter 9 - Guardian __ guybrush

Chapter 7 - Destroyer _ Kenpachi

Chapter 6 - Champion _ Ajnstajn`

Chapter 4 - IV ________ kkemikk
Chapter 4 - IV ________ celezi


Softcore Solo Greater Rift lestvica

_1. 112 (12:37) __ Ajnstajn` - Demon Hunter ___ Čestitke :D
_2. 107 (11:54) __ Matev - Demon Hunter
_3. 105 (12:23) __ klasicni - Demon Hunter
_4. 104 (12:23) __ kkemikk - Demon Hunter
_5. 100 (_8:26) __ togo - Demon Hunter
_6. 100 (14:36) __ killer86 - Barbarian
_7. _90 (_5:05) __ guybrush - Demon Hunter
_8. _90 (12:28) __ Actarus16 - Barbarian
_9. _80 (_4:14) __ Kenpachi - Barbarian
10. _30 (_2:30) __ celezi - Barbarian


Paragon lestvica

_1. 1554 __ killer86
_2. _999 __ Ajnstajn`
_3. _960 __ Matev
_4. _821 __ kkemikk
_5. _813 __ klasicni
_6. _745 __ guybrush
_7. _732 __ Actarus16
_8. _694 __ togo
_9. _627 __ Kenpachi
10. _173 __ celezi

Cancer ::



Ni slabo. Padlo iz garantiranega primala na lvl 70.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Cancer ()

Izi ::

Cancer, kot sliko si prilepil celotno imgur stran https://imgur.com/a/boSQGXt in zato nihče ne more videti tvoje slike.
Drugič moraš iti direkt na sliko in skopirati samo link od slike, ki ima končnico PNG. //i.imgur.com/89qOXdR.png
Tole je tvoj Primal:

Matev ::

primali bi morali biti takšni da bi se dalo vse lastnosti spreminajti

to sezonu sem vsaj dva primala za moj buil moral uničiti, ker sta imela čisto zanič lastnosti

togo ::

IZI ni stvar v "mehkužnosti", ampak prelahko sem prišel na 100.
Na SC niti 700 para ni bilo potrebno za 102. Trenutno sem na 106, še brez augmentov in še je prostora za kakšel lvl.
Se pa lahko pohvalim, da sem dobil prvi Primal YANG 8-).

LP

ru7 ::

Jst sem tudi "odkljukal" GR100 na HC (sub 810 para). Višje probam ko bo padel še kak paragon pa vsaj ancient weapon + source, sem še na običnih.

Izi ::

togo je izjavil:

prelahko sem prišel na 100.

To sezono je treba v glavi premakniti dosedanjo težavnostno lestvico za 11 GRiftov naprej.

GR 100 je enako kot prejšnjo sezono GR 89. Je sicer lepa okrogla številka ampak dejansko ni nekaj kar bi sploh bilo smiselno omenjati.
Jaz trenutno, z mojim HC DH Shadow Impale, GR 100 sploh ne morem več igrati, ker sem enostavno premočan in zelo hitro ostanem brez Hatred. GR 102 je trenutno tisti Speed GRift, ki ga končam v 6 minutah in mi nikoli ne zmanjka Hatreda, pa umreti tudi praktično ne morem.
Moj dosedanji rekord je bil GR 99, kar je sedaj enakovredno GR 110 in točno to sem tudi dosegel. Za naprej pa se mi je spet ustavilo.
Zadeve "zanimive" začno postajati šele na GR 106, kar je isto kot je bilo do sedaj GR 95. Za GR 107 moraš biti že Paragon 800+, za GR 109 so že nujne Augmentacije. Za GR 110 pa se je treba pa že kar močno potruditi in imeti malo sreče z "Buff stolpi".

GR 111 je torej sedaj tista meja, ki jo je prej predstavljal GR 100. Tukaj pa moraš že začeti zmanjševati Toughness, da dobiš dovolj potrebnega Damagea in tukaj zadeve na Hardcore postanejo nevarne. Medtem ko na Softcore mislim, da bi tja do GR 113 moral priti brez večjih problemov.

togo ::

Sicer SC a vendar brez augmentov in niti ne celotne anc opreme.

:D gr 110 8-)

Še pod 1000 para.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: togo ()

Izi ::

Togo, čestitke za 110 na SC :D

Sem se pa tudi jaz lotil SC da bom lahko primerjal z HC in moram reči, da SC je praktično še enkrat hitrejši kot HC.
Četrti dan in sem že skoraj Paragon 900 :)) Vse striktno Solo. Pa GR 108 sem že končal pri Paragonu 880 z enim samim Augmentom.

nuclid ::

Končno lahko rečem, da sem prišel do konca Diabla 3, saj višje od GR 150 ni možno odpreti.
Mimogrede je to 2. mesto na "ne-sezonski" lestvici.


ru7 ::

Ostane ti še GR150 na HC :P

Mimogrede, koliko je najvišji na HC, čisto za hec?

Izi ::

Ko boš Solo končal GR 150 takrat boš pa res lahko govoril, da si prišel do konca :D
Na sliki vidim, da si imel najnižji Paragon v skupini :P Brez tistih dveh "sedem tisočakov" verjetno ne bi bilo takega rezultata.

BTW, Nuclid, zakaj si se odstranil iz SloTech komune? Sedaj ne moremo direkt spremljati tvojih rezultatov.

Kar se tiče Solo je trenutno na EU izven sezone najvišje en Crusader z GR 133.
Na izven sezonskem HC Solo pa je en Witch Doctor končal GR 124.

Tudi v sezoni je na SC najvišji GR 125 trenutno v rokah Witch Doctorja.

nuclid ::

Izi je izjavil:

Na sliki vidim, da si imel najnižji Paragon v skupini :P Brez tistih dveh "sedem tisočakov" verjetno ne bi bilo takega rezultata.

V bistvu bi bil v tem patchu GR 150 možen že z wizardom, ki ima okoli 3500 paragonov, le težje bi bilo dobiti pravi rift. Za primer lahko omenim, da smo v prejšnjem patchu uspešno dokončali GR 148 z wizardom paragona okoli 4700 pa tudi GR 150 bi šlo. S tem patchem pa so z norim buffom LoN seta wizardu povečali moč za vsaj 5 GR, če ne še več, tako da je še lažje.
Drugi "sedemtisočak" pa je barbar, ki je support, tako, da mu paragon ne koristi za nič drugega kot za lažje preživetje.

Izi je izjavil:

BTW, Nuclid, zakaj si se odstranil iz SloTech komune?

Potreboval sem prostor, saj sem bil povabljen v nek community, zdaj pa študiram iz katere naj se odstranim, da pridem nazaj na ST.
Izi, mogoče bi se lahko zmenila, da te dodam na listo kolegov in potem lahko od tam spremljaš :D

klasicni ::

nuclid je izjavil:

Končno lahko rečem, da sem prišel do konca Diabla 3, saj višje od GR 150 ni možno odpreti.
Mimogrede je to 2. mesto na "ne-sezonski" lestvici.




Čestitke!!!

Izi ::

Tukaj je posnetek trenutno Top sezonskega GRifta. Dosegel ga je Witch Doctor na GR125 z 2442 paragoni.

Izi ::

GR 110 sem končal tako na SC kot na HC 8-)
Na SC sem rabil P950 na HC pa P1100

togo ::



Malo navodil za visoke gr. Precej uporabna zadeva. :D

Izi ::

Na SC sem uspel končati GR 112 8-)
Mislim, da je to največ kar zmore moj DH za tam okoli 1000 paragonov. Za 113 bi moral že hudo ribariti.

Je pa zanimivo, da sem se ponavadi uspel brez večjih problemov prebiti med prvih 1000, tokrat je pa to daleč premalo. Je treba že GR 116 da se prebiješ na lestvico.
Ne vem ali sem jaz tako opešal ali pa se je število igralcev to sezono hudo povečalo?

togo ::

To sezono je SHADOW top build.
Kolikor sem videl, jih ogromno igra. Posledica tega je, da moraš za lestvico kar fino garat.
Ampak men se ne da. ;)
Pa ne samo na EU serverju, tudi na AMERICAS.

Prejšnjo sezono sem brez augmentov prilezel do 97, to na 110, kar pomeni, da je to sezono, vsaj zame, 110 enak 97.
Na HC sem trenutno na 106 prav tako brez augmentov in bo šlo še kak lvl gor.
Nisem pa se še odločil,katerega naj augmentam sc/hc.

IZI a morda veš, kdaj bo PRT aktiven. Moram enkrat probat kako to zgleda. :P

Izi ::

togo je izjavil:

IZI a morda veš, kdaj bo PRT aktiven. Moram enkrat probat kako to zgleda. :P

PRT ?
Misliš PTR (Public Test Realm) ?
To je Testni Diablo, ki je aktiven samo takrat ko pride nov večji Patch, da javno testirajo delovanje. Takrat moraš ločeno naložiti kompletni 15 GB Diablo 3 PTR client.

togo ::

Ja, to mislim in vse to imam (D3 PTR client 15GB). Samo ne vem, kje se da videti, kdaj je aktiven.
Kje na blizzardovi strani je objavleno, kdaj ga vklopijo.

togo ::

Eto, pa sem, sicer ne 110 kot na SC, ampak sem tudi s 109 HC zadovoljen, pa de ne bo pomote - brez augmentov 8-).

Vsekakor se pa trudimo dalje. :D

togo ::

Še skupinska SC 112 Matev in jaz 8-)

Ne damo se tko lahko :P

killer86 ::

Izi ::

Diablo 3 novičke:

Sezono 16, ki bi se morala v kratkem končati, so podaljšali. Namesto dveh mesecev bo sedaj dolga kar štiri mesece.
Zaključek 16. sezone je trenutno predviden za Nedeljo, 12. maj 2019

Razlog za podaljšanje sezone je, da skupaj s sezono 17 prihaja Patch 2.6.5
Očitno ne bo samo nova tema sezone ampak spet pripravljajo večje spremembe. Zato bo enkrat aprila tudi PTR za verzijo 2.6.5 ___ Togo prihaja PTR :P

Sezona 16 je menda velik hit in Blizzard celo pravi da gre za rekordno sezono po številu igralcev. Čeprav je D3 star že 7 let število igralcev ne upada ampak celo narašča. Zanimivo. Verjetno je to tudi razlog, da bomo letos dobili že drugi večji Patch, kar se zadnja leta ni dogajalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

togo ::

Havla za obvestilo :D. Vmes sem se že o vsem pozanimal, kako in kaj, ter budno spremljam, da ne zamudim štarta :P.

Drugače pa sem na ameriškem strežniku končal gr 100 na SC in HC, ter preklopil na azijskega in tudi že SC končal z gr 100.
HC je pa zgodba zase, saj je pri latenci 300ms + hudo adrenalinsko. Malo me premetava sem in tja, a do sedaj sem samo 1x RIP.
Mislim, da je časa dovolj, da mi tudi na HC uspe gr 100.

Pa lep pozdrav

togo ::

No pa je :D HC gr101 11min latenca 400ms+ 8-).

Zdaj pa samo še PTR :P.

Izi ::

Patch 2.6.5 PTR Preview

PTR za testiranje 17. sezone se začne v petek, 5. aprila 2019.
Kot običajno bo imel PTR močno povečan Legendary drop in dvojne Blood Shardse. Pa seveda bo poln prekinitev, vzdrževanja, hotfixov in popravkov.

Tema 17. sezone bo Legacy of Nightmares
Se pravi kot smo imeli v 16. sezoni stalno aktiven RoRG, bo v 17, sezoni stalno aktiven LoN.
LoN deluje samo dokler nimaš aktivnega nobenega seta. Za vsak Ancient kos opreme, ki ga imaš oblečenega, pa dobiš povečan damage za 750% in zmanjšanje prejetega damagea za 4%.

Novosti:
- Dobili bomo 3 nove Torment težavnostne stopnje in sicer Torment 14, Torment 15 in Torment 16
- Portal, ki ga zelo redko ponesreči odpre Treasure Goblini bo občasno vodil nekam drugam v neko popolnoma zmešano dimenzijo
- Če bomo dali Puzzle Ring v Kanai’s Cube bomo dobili nekaj novega
...

Quality of Life:
- Vsi bomo dobili 5 dodatnih Stash Tabov za naše predmete
- Ker bo na voljo toliko novega prostora so v Stash dodali tudi funkcijo Search, da bodo tisti, ki preveč kopičijo staro opremo sploh lahko kaj našli :D
...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Izi ::

Pravzaprav je takole kar vse tiče Puzzle Rings:
Legendarni Puzzle Rings bo še vedno odprl Treasure Realm, tako kot do sedaj,
če pa bomo v kocko dali Ancient/Primal Puzzle Ring, pa se bo zgodilo nekaj kar nam bo prineslo večjo nagrado kot dosedanji Treasure Realm.

Matev ::

mogoče rainbow level namesto vaulta

Izi ::

Sezona 17 bo sanjska za vse ki radi eksperimentirajo.

Zgoraj sem pozabil omeniti Sage's Journey Set.
Do sedaj je Sages set povečal Death's Breaths drops za 1, sedaj pa bo podvojil število Death's Breaths. Se pravi na T16 bo konstantno padalo po 6 DB. Na začetku sezone bo to en najbolj uporabnih setov :D

Druga stvar pa je Legacy of Nightmares (LoN), ki je tema 17. sezone zato ga bo smiselno izkoristiti.
Najprej je pametno izbrati klas, ki zna izkoristiti LoN. To so vsi razen Barbar in Demon Hunter. Barb in DH nimata prav nobenega pametnega LoN builda zato bi se ju jaz to sezono izognil.
Druga stvar, ki jo je nujno vedeti glede LoN je, da se tistih +750% za vsak Ancient kos sešteva in ne množi.
Če torej v osnovni šoli nismo prešpricali vso matematiko, potem ugotovimo, da prvi Ancient kos opreme poveča naš damage za neverjetnih 750% damage, drugi za dodatnih 88%, tretji za 47%, ..., do trinajstega kosa, ki nam poveča damage samo še za 8,24%.

Kdaj torej LoN postane močnejši od ostalih setov?
Odvisno od builda ampak ponavadi nekje od 5 do 7 kosov.
Se pravi dosedanji set buildi bodo nujni na začetku sezone dokler nimaš vsaj 6 Antičnih kosov opreme, ki so uporabni za tvoj klas. Takrat lahko začneš počasi premišljevati o prehodu na LoN build.

Bolj delikatna pa bo zadeva čisto na začetku sezone dokler še nimamo vseh 6 kosov seta. Takrat bo pri večini buildov bolje uporabiti en sam Antični kos opreme kot pa 2 ali 4 kose naših začetnih setov.
Je pa treba biti z LoN na začetku zelo previden, še posebno na Hardcore, ker nam vsak Antični kos prinese samo +4% damage reduction in smo s premalo Ancient kosov precej glass cannoni.

Če v naslednjem mesecu kdo naleti na dober LoN build za 17. sezono naj ga pošlje sem, da se bomo lažje odločali.
Diablo profiji menda že intenzivno technocraftajo in pripravljajo LoN builde, ki jih bodo testirali naslednji teden v PTR.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

togo ::

Malo sem pogledal po youtube za LON DH.
Morda res ni tako močan, a vendrle je - strafe.
Sicer pa je pri LON-u tako, da je hudo težko nabrat solidno anc opremo.
S povdarkom na ANCIENT, kajti vse ostalo je neuporabno.

IZI hvala za obvestilo, se že veselim začetka PTR. Tukaj je postalo kar malo dolgčas.

Izi ::

togo je izjavil:

IZI hvala za obvestilo, se že veselim začetka PTR. Tukaj je postalo kar malo dolgčas.

Upam, da si prebral navodila za PTR tukaj: How to Participate in PTR
A si pripravil builde, ki jih boš uvozil v PTR za testirtanje?
PTR bo trajal en teden in tukaj pričakujem tvoje poročanje o novostih ;)

togo ::

Če sem prav prebral, se starta kot z novo sezono.
Je pa tudi opcija, da uvoziš pajaca.
Ga bom pa za vsak slučaj pripravil.
Seveda pa kaj napišem :))

togo ::

Spomnil sem se, da imam LoN set v kišti in sem na hitro sestavil multishot.
UE je veliko močnejši. GR70 vsaj 2 min prej končam.
Bo pa razlika, ko boš lahko imel druge prstane namesto LoN.
Eto prvo poročilo pred PTR 8-)

Izi ::

Če v kocki uporabiš Antični ali Primal Puzzle Ring se odpre Ancient Vault
 Ancient Vault

Ancient Vault

Razlika je, da v Ancient Vaultu kar mrgoli Goblinov vseh vrst. V T16 jih je nekdo naštel kar okoli 40 :))

togo ::

Res je in še to, na T16 občasno 4 db. Pa bounty materialov 22. Pa legenadijev in set itmov ko listja in trave, pol se pa konča. Za ancient opremo moraš biti že kar srečen, da o primalih ne govorim. Tudi če kupuješ pri KOZLU za šarde.
Je pa tko s T16 - nikar preblizu, ker si takoj mrtev. Bo treba imeti veliko zaščite - tu mislim na vso tako elemental kot fizično. Vsaj za mojega DH je tako.
T15 pa gre, tudi v grupah. Malthiel na T16 SMRT v pravi obliki. Sam pogleda te pa padeš.
Na HC bo to hudo boleče.
Trenutno se bližam para 700 in sem naredil gr 80 z UE. Z LoN setom 70 - nimam še vse opreme - prave.
Na lestvici pri DH je pa impale trenutno na 104.

lp

Izi ::

togo je izjavil:

Malthiel na T16 SMRT v pravi obliki. Sam pogleda te pa padeš.

Malthael je ultimativni šef šefov in vsak Hardcorovec se ga mora lotevati s strahospoštovanjem :D
Jaz se ga vedno izognem, razen če je nujen v sezonskem žurnalu, potem pa imam svoja HC pravila zanj:
P700 je možen T10 Malthael
P800 je možen T11 Malthael
P900 je možen T12 Malthael
P1000 je možen T13 Malthael
Za naprej ne vem ampak na HC T16 se vsekakor ne bi spopadel z Mathaelom pred P1300

Drugače pa 1 Torment je enako 5 GRiftov. T13 = GR60, T16 = GR75
Speedfarm ključev in bountiji na T16 bo kar hudo zahtevna zadeva in pod P1000 zelo verjetno nesmiselno početje.

togo ::

Še to sem pozabil - ko delaš bountije v grupi in prideš do bosa, nič več čez cel ekran a greš zraven al ne, lepo spodaj malo okno. In to velja tudi za vsa ostala obvestila, npr. ko končaš gr.

togo ::

Poročilo po enem tednu iz PTR sezonski, na nesezonskem imajo po 7000+ para in zame ne štejejo.
Pa še ta zanimivost - vsi LoN buildi uporabljajo gate od wd SWAMP LADN WADERS zaradi elemental dmg %.

class hc sc build
crus 117 123 LoN blessed shield
monk 95 inna 87 lon 111 LoN wave of light
necro 93 117 LoN skeletal mage
wd 93 HT 92 lon 110 LoN spirit bardage
wiz 113 124 VYR achron + lizika set
dh 102 111 SHADOW impale

Igral sem samo SC in z shadow prilezel na 106. Še to - senci so vzeli 20% dmg. Tako da sedaj full set samo še 60k namesto do sedaj 75k dmg.

LP

Izi ::

togo je izjavil:

Še to - senci so vzeli 20% dmg. Tako da sedaj full set samo še 60k namesto do sedaj 75k dmg.

Blizzard je potrdil, da je to bug v PTR. Shadow Impale damage bi moral biti enak kot prej.
V PTR je bilo kar nekaj bugov, na primer WDjev na novo buffani "The Dagger of Darts", bi moral dati +500% damage za Poison Dartse, pa ni bilo zaenkrat nič od tega. Ampak Blizzard se loti popravljanja bugov šele ko se PTR zaključi. Upajmo, da so zbrali dovolj informacij od igralcev, ki so sodelovali v PTR.

Matev ::

Reaper's Wraps ti da 100% replenish primarnega resourca
v ptr-ju

nuclid ::

Danes še moj prvi sezonski GR 150 clear.
Ker se višje ne da odpreti, gre to sezono samo še za čas, tako, da jih bo še mnogo :)

togo ::






Zame PTR zaključen 8-)

Izi ::

Še nekaj sprememb se obeta za 17. sezono:

Pojasnili so zadeve glede novih dodatnih prostorov (Stash tabs) v naši skrinji.
Ne bodo jih kar šenkali, kot so se najprej razširile govorice, ampak se bo treba spet potruditi zanje, tako kot že prej. Ko v sezoni dosežeš 8. poglavje Conqueror (predzadnje), dobiš en dodatni prostor v skrinji.
4 nagradne prostore smo (večina) že dobili sedaj bo na voljo še 5 dodatnih. Vsako sezono po enega, dokler nimaš vseh 9 nagradnih Stash tabov.

Še ena sezonska novost pa bo nagrada za končanje sezonskega popotovanja oziroma za doseženo zadnje poglavje Guardian.
Tokratna glavna nagrada bodo nova krila in sicer "Galactic Wings".

Izi ::

Novi popravki v 2.6.5
Najnovejše spremembe so v rdeči barvi.

Očitno celo Demon Hunterja pripravljajo na LoN sezono:
Sin Seekers (Quiver)
- Now also adds 250-300% damage to Rapid Fire
Wojahnni Assaulter (Crossbow)
- Rapid Fire deals 75-100% (prej 60-75%) increased damage for every half second that you channel. Stacks up to 30 (prej 4) times. The stacks gained from Wojahnni Assaulter now also stack much more quickly

"Rapid Fire LoN build" ali pa "Natalya Rapid Fire build" ? :D

Sin Seekers: +300% Rapid Fire damage, ne stane nič resourca
Wojahnni Assaulter: vsake pol sekunde +100% Rapid Fire damage (do maksimalnih +3000%)
Natalya set: +3500% damage za 10 sekund vsakič ko castaš Rain of Vengeance.

Speed build bo še vedno UE Multishot, bi se pa Natalya ali LoN Rapid Fire morda lahko kosal s Shadow Impale. Bo treba testirati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

togo ::

Prišel je popravek in PTR so ugasnili.
Počakati bo potrebno do nove sezone, šele tedaj bomo videli kako in kaj. Mislim pa, da ne bo kaj strašnega in da bo SHADOW še vedno top za DH.
LoN sem probal z MS in strafe, in strafe je neuporaben, MS pa počasen. UE je še vedno najhitrejši za nabiranje ključev in ostale opreme.
Na T15 se igra normalno, na T16 pa je potrebno zamenjat emeralde za diamante. Na HC sem imel amu za fire resist v kocki, ni za reskirat. Sploh na T16 je fire dmg precej hud, sploh od onih, ki mečejo bombe. Tudi z Malthielom ni heca, zatorej precej opreme z zamnjšanje dmg + diamanti.

Igral sem še WD. Spiri bardage je hudo močna zadeva za LoN, sam meni ne gre, nožki pa niso delal, tako da tudi to šele pride na vrsto za test.
Pomoje bo zanimiva sezona, ker je ostalo še kar nekaj stvari nepreizkušenih - odprtih da se šele odkrijejo.

LP

krneki ::

Meni je UE za HC normal rifte ta kombinacija bomba: boon + averice + goldwrap = godmode

Izi ::

togo je izjavil:

Na T15 se igra normalno, na T16 pa je potrebno zamenjat emeralde za diamante. Na HC sem imel amu za fire resist v kocki, ni za reskirat. Sploh na T16 je fire dmg precej hud, sploh od onih, ki mečejo bombe. Tudi z Malthielom ni heca, zatorej precej opreme z zamnjšanje dmg + diamanti.
Kot kaže je Blizzard malo pretiraval s težavnostjo T14 - T16 in tale "prilagodili" naj bi pomenil, da so težavnost sedaj malo znižali:
Adjustments have been made to enemy Health and Damage in Torment 14, 15, and 16 to better match up to Greater Rift 65, 70, and 75 respectively


krneki je izjavil:

Meni je UE za HC normal rifte ta kombinacija bomba: boon + averice + goldwrap = godmode
Točno, na HC je to moja obvezna Rift in Bounty oprema. In to velja za vse klase in builde na HC. Dokler naokoli pada Gold si nesmrten.


Mimogrede, Shadow set so tudi popravili. Manjši damage je bil bug. Sedaj deluje tako dobro kot prej. Pa še začetni set za 17. sezono je :D

togo ::

So še malo vklopili PTR, ravno toliko, da sem še sprobal Rapid fire. Se pravi, LoN na bombe. Je močano, sam preživetje mu pa ni ravno vrlina. Še z Unity sem kar precej umiral - na T16. Mi je bil pa bolj zanimiv Necro Inarius set. Dobro so ga popravili in tudi preživetje mu ni muka. Ja in tudi moj DH Senca je bil na polni moči :).
So pa tormente preveč popravili, se mi zdi kar malo prelahko. Startna postavitev je bila precej boljša. Tako visoko moraš pa že kaj znat pokazat, kako se igra.
No ja, pustimo se presenetit, bo več veselja pri igranju :D.
strani: 1 ... 147 148 149 150 151 152