» »

Diablo III

Diablo III

Temo vidijo: vsi
««
35 / 157
»»

ABX ::

Moj account se prodaja. Je nisem taknil že 3 tedne.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Izi ::

Igra je odlična za občasno igranje, podobno kot kakšen tetris, šah ali pasjansa.
Moja napoved je, da bo skozi leta postajala samo še boljša. Nekako kot dobro vino, ki letos še ni dovolj zrelo, drugo leto pa bo že začela dobivati tisto pravo cvetico ;)
Zato se je ne splača prodajati, čeprav narediš pavzo za nekaj mesecev.

fireX88 ::

ABX je izjavil:

Moj account se prodaja. Je nisem taknil že 3 tedne.



3 tedne? jst nisem igral odkar sem končal igro.. se pravi 3 tedne po izidu se pravi nekje od sredine junija nekaj takega...
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

Matev ::

jst nisem igral odkar sem končal igro..


poskusi še z nightmare ali hell stopnjo
pa še inferno ... če

St235 ::

Če je igral tri teden potem je komot prišel do inferna, pol pa tako kot številni obupal nad neskončnim grindom.

jijetelu ::

vidim da je kr gužva :D, s patchi bo igra definitivno postala boljša, tako ali drugače, čez ene 4-5 patchov bo glih to, kar bi mogla bit 15.5., samo je vse to IMHO prepozno, ljudje so šli, in velika večina ne bo šla več nazaj.

uglavnem, menda bo ladder, kr kmal

detroit ::

kaj pa se beleži na ladderju pvp? torej kdo ima boljši pixl?:P
Skero

Izi ::

Activision Blizzard (očetovska firma Blizzard Entertainmenta) je objavil poslovne rezultate in povzetek je, da se kopajo v denarju.

Prodaja Diabla 3 je že presegla 10 milijonov kosov in še nič ne upada. Kljub temu, da je od začetka prodaje minilo komaj slabe 3 mesece so že podrli svetovni rekord najbolj prodajane igre za obdobje pol leta.

Je pa to seveda tudi znak ostalim igričarskim založnikom, da je na trgu končno nezlomljiv copy-protection system. In po moje lahko čez nekaj let pričakujemo val "online iger", kjer se bo dobršen del igre odvijal na serverjih, čeprav bo šlo za samostojno igranje z zgodbo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Killermode ::

Naslednje take igre ne bojo prodal miljon kopij.

BALAST ::

Saj pride še PvP za D3, tako kot npr. SC2, ki še danes raste!
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

jijetelu ::

No ja, ni vse tko rožnato, v poročilo so napisali "10 million players have entered Sanctuary", kaj to točno pomeni, sam bog ve (ali so to polne kopije, ali šteti tudi guess accounti), dejstvo pa je da so vsi WoW subs dobili zastonj D3, kar pomeni cca 5m, ergo v najboljšem primeru 5m prodanih.

Ocenjuje se, da trenutno "igra" le cca 2m ljudi (graf št. igralcev / čas kaže tendenco padanja), glede na moje ocene, pa aktivno igro igra precej manj ljudi. Če so ljudje še 14 dni nazaj veselo bentili po forumih, se je tudi to že nehalo, battle.net forumi so dejansko prazni.

Zmajc ::

Za Blizzard ni vse rožnato tudi zaradi WoW-a ki je počasi začel prehajati v obdobje ko se bo poslovil kot mainstream MMO. Od maja do danes so izbubili cca miljon naročnikov, da bi se situacija v prihodnje kaj izboljšala pa tudi ni za videt. Par miljonov naročnikov manj bo pomenilo katastrofo za Blizzard saj bojo morali konkretno zmanjšati število zaposlenih.

Po moje je ravno to glavni razlog da se jih Vivendi hoče rešiti saj vedo da je njihova kura ki nese zlata jajca počasi za zakol.

St235 ::

Za Blizzard ni vse rožnato tudi zaradi WoW-a ki je počasi začel prehajati v obdobje ko se bo poslovil kot mainstream MMO. Od maja do danes so izbubili cca miljon naročnikov, da bi se situacija v prihodnje kaj izboljšala pa tudi ni za videt. Par miljonov naročnikov manj bo pomenilo katastrofo za Blizzard saj bojo morali konkretno zmanjšati število zaposlenih.


ROFL, ja milion dol iz 10 na 9 milionov. Ostlai MMORGI so lahko veseli če imajo 20% tega. Da se situacija ne bo obrnila? Zakaj misliš, da jeseni izide nov dodatek in bo WoW gladko prebil mejo 10 mil.

Blizzard v zadnjih 20 letih serje denar kamorkoli pride. WoW je postavil rekorde, ki jih lahko preseže edino Wow2, starcraft 2 nosi enormne dobitke. Diablo 3 ne glede na to kako napihnjena je številka 10 milionov je postavil konkretne prodajne rezultate. Z izjemo simsov je bore malo igrer za pc slišalo številko 5 milionov, kaj šele 10.

Meizu ::

Vse je zastojn, če pol teh registriranih uporabnikov ne plačuje več sub-a in ima zamrznjene accounte.

jijetelu ::

St235 je izjavil:

Za Blizzard ni vse rožnato tudi zaradi WoW-a ki je počasi začel prehajati v obdobje ko se bo poslovil kot mainstream MMO. Od maja do danes so izbubili cca miljon naročnikov, da bi se situacija v prihodnje kaj izboljšala pa tudi ni za videt. Par miljonov naročnikov manj bo pomenilo katastrofo za Blizzard saj bojo morali konkretno zmanjšati število zaposlenih.


ROFL, ja milion dol iz 10 na 9 milionov. Ostlai MMORGI so lahko veseli če imajo 20% tega. Da se situacija ne bo obrnila? Zakaj misliš, da jeseni izide nov dodatek in bo WoW gladko prebil mejo 10 mil.

Blizzard v zadnjih 20 letih serje denar kamorkoli pride. WoW je postavil rekorde, ki jih lahko preseže edino Wow2, starcraft 2 nosi enormne dobitke. Diablo 3 ne glede na to kako napihnjena je številka 10 milionov je postavil konkretne prodajne rezultate. Z izjemo simsov je bore malo igrer za pc slišalo številko 5 milionov, kaj šele 10.


Enostavno zato ker so (do sedaj) imeli precej dober ugled in delali kar poštene igre, vendar predikcije za prihodnost niso ravno blesteče, vsaj resno se govori, da se proba Activision znebiti lastništva Blizzarda.
Subscription MMORPGji so v zatonu, oz praktično samo WoW še funkcionira, ostali so že šli na free to play, pa vprašanje koliko časa bo Wow držal. Kar se D3 tiče, že res da se je D3 prodalo kar veliko, glede na PC trg, vendar ne pozabit da ima Blizzard z D3 podobne tekoče stroške kot z MMORPGi, kar pomeni, da če ne bo novih &&&&, bodo čez par let na 0. Mislim da je zdaj že vsem jasno, da je glavni vir svežega $$$ vključeval RMAH ter ostale dodatne plačljive vsebine ki sigurno bodo (dodatki, mape ipd.). Definitivno naj bi D3 bil nova molzna krava za Activision/Blizzard, pa mislim, da že zdaj temu ni več tako. SC2 pač nekega velikega denarja ne nosi, ker tudi ni bil namenjen temu.

ahac ::

jijetelu je izjavil:

dejstvo pa je da so vsi WoW subs dobili zastonj D3

WoW subscriberji niso dobili zastonj D3, razen če so se zavezal, da bodo 1 leto plačeval WoW naročnino (takih je bilo menda 1,2 miljona).

vendar predikcije za prihodnost niso ravno blesteče

Imel so najboljše četrtletje odkar obstajajo. Mislm, da jim ni treba skrbet...

vsaj resno se govori, da se proba Activision znebiti lastništva Blizzarda.

To ni res. Vivendi želi prodat Activision Blizzard (oz. vsaj en delež), zato ker mu ostali biznis ne gre tolk dobro in rabi denar.

Subscription MMORPGji so v zatonu, oz praktično samo WoW še funkcionira,

Subscription MMOji = WoW? Ker ostali niti nikoli niso bili v vzponu. To da grejo ostali f2p, se dogaja že kar nekaj let.

Mislim da je zdaj že vsem jasno, da je glavni vir svežega $$$ vključeval RMAH ter ostale dodatne plačljive vsebine ki sigurno bodo (dodatki, mape ipd.).

Od kje si pa dobil idejo, da bodo mape prodajal? To ni CoD...

SC2 pač nekega velikega denarja ne nosi, ker tudi ni bil namenjen temu.

Čemu je pa bil namenjen? :O
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

St235 ::

Meizu je izjavil:

Vse je zastojn, če pol teh registriranih uporabnikov ne plačuje več sub-a in ima zamrznjene accounte.


Tudi če privzamemo, da je res kar trdiš mi povej kater drug MMORG ima 5 milionov naročnikov?

Meizu ::

St235 je izjavil:

Meizu je izjavil:

Vse je zastojn, če pol teh registriranih uporabnikov ne plačuje več sub-a in ima zamrznjene accounte.


Tudi če privzamemo, da je res kar trdiš mi povej kater drug MMORG ima 5 milionov naročnikov?


Saj kvantiteta nima neke velike veze, če nimaš zvestih igračev (govorim na splošno, ne trdim, da je tako pri wow).

Spletna stran myspace je ravno tako cvetela, imela na miljone uporabnikov, pa jo poglej kje je sedaj.

Zakaj pa rabi neka igra imet 10miljonov uporabnikov da bi bila top šit? K moji igralski izkušnji to prav nič ne pripomore, če sem npr. na enem channelu, kjer igra skupno lahko npr. 10000 ljudi.

Za zaslužek firm se mi pa gladko jebe, ker majo denarja še preveč.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

St235 ::

Ne govorimo o kvaliteti, govorimo o temu, da da je wow daleč pred propadom in da je blizzard uspešna firma in da so dobički konkretni ne pa da je tik pred smrtjo, kot nekateri nabijajo.

WoW je prišel ven leta 2004, torej pred OSMIMI leti. Daj mi pvoej kateri MMOrgi so se uspel obdržat 8 let z par milionov naročnikov?

Konkurenca ala final fantasy, Everquest 2, Matrix online, guild wars itd je že davno pokojna. PA tudi številni novejši naslovi nisi prišli niti blizu številkam WoW.

Meizu ::

St235 je izjavil:

Ne govorimo o kvaliteti, govorimo o temu, da da je wow daleč pred propadom in da je blizzard uspešna firma in da so dobički konkretni ne pa da je tik pred smrtjo, kot nekateri nabijajo.

WoW je prišel ven leta 2004, torej pred OSMIMI leti. Daj mi pvoej kateri MMOrgi so se uspel obdržat 8 let z par milionov naročnikov?

Konkurenca ala final fantasy, Everquest 2, Matrix online, guild wars itd je že davno pokojna. PA tudi številni novejši naslovi nisi prišli niti blizu številkam WoW.


Saj ne trdim, da je blizzard na robu propada.

Hočem samo povedat, da številke niso vse, imaš ogromno velikih firm, ki so imele celo mnogo večji naval uporabnikov kot wow (kot sem prej omenil myspace), pa so sedaj le še senca samega sebe.

Le počakat je treba na kakšen podobno senzacionalen projekt kot je bil leta 2004 WoW in evolucija bo poskrbela za upokojitev WoW. Sej je zakon igra, sam je outdated.

Zakaj je WoW tako popularen - IMO zato, ker je bil eden prvih MMORPGjev na svetu, kjer si res lahko delal (in še vedno lahko) skoraj kar želiš. Ogromno različnih eventov, pester pve gameplay, soliden pvp, skratka za vsakega nekaj. Leta 2004 takih iger ni bilo dosti (če sploh) in vsemogočni pomp te igre je poskrbel za veliko uspešnost.

IMO danes zame obstajejo bolje narejeni MMOji kot WoW (Aion npr. pa pustimo stat slab dev team, ki vzdržuje igro, glej sam koncept) ampak to je pač stvar osebne preference.

St235 ::

moja agrumetnacvija je bila vezana predvsem na poste jijetelu in zmajc, ki sta ob tridla da je Blizzard praktično pred propadom in, da se ga hočejo zato znebit.

To, da bo wow slej kot prej poniknil je dejstvo, vprašanje je smao kdaj in kdo ga bo nasledil. Se pa ne morem strinjat z tvojo oceno da je WOW ened prvih MMORPGjev kje si delal kar hočeš. Ultima online an primer je imela dostis širiši spekter dejavnosti, wow bi človek rekel, da je pravzarpav precej omejen v širini, kaj vse lahko delaš.

WoW ima za moje pojme izjemno raznolik in barvit svet, je enostaven za priučit in ob enem ponuja zabavno levelanje tistim, ki nimajo časa in dobolj zahteven endgame za hardcore igralce (tega je vse manj). Ob enem so IMO vrhunsko zastavljene vloge classov, kakor tudi njihova uravnoteženost/uproabnost v skupini. In kljub temu, daso določeni novejši naslovi v posameznih komponentah boljši jih je WOW sesu kot celota. Ravno tkao se je videlo, da je špil delan z ljubeznijo in si v njem še po letih igranja našel reference in "easter egge" da si se lahko odkrito nasmejal.

Meizu ::

St235 je izjavil:

moja agrumetnacvija je bila vezana predvsem na poste jijetelu in zmajc, ki sta ob tridla da je Blizzard praktično pred propadom in, da se ga hočejo zato znebit.

To, da bo wow slej kot prej poniknil je dejstvo, vprašanje je smao kdaj in kdo ga bo nasledil. Se pa ne morem strinjat z tvojo oceno da je WOW ened prvih MMORPGjev kje si delal kar hočeš. Ultima online an primer je imela dostis širiši spekter dejavnosti, wow bi človek rekel, da je pravzarpav precej omejen v širini, kaj vse lahko delaš.

WoW ima za moje pojme izjemno raznolik in barvit svet, je enostaven za priučit in ob enem ponuja zabavno levelanje tistim, ki nimajo časa in dobolj zahteven endgame za hardcore igralce (tega je vse manj). Ob enem so IMO vrhunsko zastavljene vloge classov, kakor tudi njihova uravnoteženost/uproabnost v skupini. In kljub temu, daso določeni novejši naslovi v posameznih komponentah boljši jih je WOW sesu kot celota. Ravno tkao se je videlo, da je špil delan z ljubeznijo in si v njem še po letih igranja našel reference in "easter egge" da si se lahko odkrito nasmejal.



Saj pravim, da je bil eden prvih. Kar se Ultime online tiče pa je IMO ne moreš primerjat z WoW-om. Že, ponujala je tudi kaj več kot WoW, vendar tlorisne izkušnje igranja ne moreš primerjat z third person pogledom direkt na battlefield. Izkušnja je kar precej drugačna. Na to sem se tudi hotel obregniti. Pa saj nima veze.

Odkrivamo toplo vodo, hotel sem itak samo opozoriti, da število igralcev ne pomeni prav nič, če bo procentualno gledano odhod igralcev v prihodnosti isti, kot pri neki drugi igri, ki ima pa le 1mio subscriberjev. Kar pa ne pomeni, da gre Blizzardu sedaj slabo. Vsaj z moje strani tega ne trdim. Razumem pa, da se tvoji posti nanašajo na v tvojem postu navedena uporabnika, s tega razloga tudi nikogar ne napadam, saj samo povdarjam nekatera dejstva.

jijetelu ::

ahac je izjavil:

jijetelu je izjavil:

dejstvo pa je da so vsi WoW subs dobili zastonj D3

WoW subscriberji niso dobili zastonj D3, razen če so se zavezal, da bodo 1 leto plačeval WoW naročnino (takih je bilo menda 1,2 miljona).

vir ? glede na 10,2m subsov, da jih samo 1,2m uzame zastonj igro ?!? a je 10,2 močno pretirana cifra realnih igralcev ali pa je 1,2m precej podcenjena....


ahac je izjavil:

Subscription MMORPGji so v zatonu, oz praktično samo WoW še funkcionira,

Subscription MMOji = WoW? Ker ostali niti nikoli niso bili v vzponu. To da grejo ostali f2p, se dogaja že kar nekaj let.

stvar debate, nekaj je MMOjev, ki so uspeli obdržat kritično maso igralcev nekaj let (AoC, EVE...)


ahac je izjavil:

Mislim da je zdaj že vsem jasno, da je glavni vir svežega $$$ vključeval RMAH ter ostale dodatne plačljive vsebine ki sigurno bodo (dodatki, mape ipd.).

Od kje si pa dobil idejo, da bodo mape prodajal? To ni CoD...

maš na us.battle.net kar nekaj člankov kjer špekulrajo... glede na dejstvo, da so v zadnjem letu na WoW dodali celu kup plačljivih dodatkov in bo verjetno D3 šel po isti poti, oz. vsaj plan je bi bil, kar bo zdej pa sam bog ve..



ahac je izjavil:

SC2 pač nekega velikega denarja ne nosi, ker tudi ni bil namenjen temu.

Čemu je pa bil namenjen? :O

verjetno podobnemu namenu kot npr. Audijeva A8-ka, kolikor je meni znano v SC2 ni sistemov za odžiranje denarja

jijetelu ::

St235 je izjavil:

moja agrumetnacvija je bila vezana predvsem na poste jijetelu in zmajc, ki sta ob tridla da je Blizzard praktično pred propadom in, da se ga hočejo zato znebit.


kdo pa je kdajkoli rekel da je Blizzard pred propadom ? samo resna vprašanja se postavljajo, glede na "ne preveč blestečo stanje D3ja", kaj ima Blizzard v načrtih za prihodnost ?
- če se WoW umakne (povsem možen scenarij da pade št. subscriberjev pod kritično maso v roku enega leta)
- če se D3 ne "popravi" (vse več realnih scenarijev, da špil ni "popravljiv")

ahac ::

vir ? glede na 10,2m subsov, da jih samo 1,2m uzame zastonj igro ?!? a je 10,2 močno pretirana cifra realnih igralcev ali pa je 1,2m precej podcenjena....

Vir je Blizzard PR.
Sicer je pa več kot pol WoW igralcev v Aziji in na Kitajskem se WoW plačuje na ure, pa tud mislm, da tam D3 sploh še ni izšel (je pa v Koreji). Realno št. naročnikov na "zahodu" je trenutno po moje nekje okrog 4 miljonov. Anyway... to pomeni, da se je 1/5 ali 1/4 tistih, ki so imel to možnost, odločila, da vzame free D3 in podaljša WoW za celo leto, kar pa sploh ni malo.

nekaj je MMOjev, ki so uspeli obdržat kritično maso igralcev nekaj let (AoC, EVE...)

To so bolj nišni MMOji z manjšimi budgeti, ki lahko super živijo z dost manj kot 500k naročniki.

kolikor je meni znano v SC2 ni sistemov za odžiranje denarja

RMAH je bistvo D3 in cel Blizzardov business plan sloni na tem? Sure...
Večina zaslužka D3 je/bo prišla od prodanih iger, RMAH je samo nekaj za zraven.
Za Starcraft 2 so pa rekl, da bo imel sistem za prodajo map, ki jih naredijo igralci sami in tam bo Blizzard tudi vzel svoje procente, ampak to je spet stranska stvar.
Tisto zarad česa je SC2 bolj pomemben od D3, so tournamenti. Licence, merchandise, itd... tam je tudi ogromno denarja.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

detroit ::

včeraj spet začel diablo po kakem mesecu oddiha, sm probal en template za wizarda (edini char ki se mi ga je dalo sploh začet) in moram rečt da je sedaj vse bolj lol kot ne. Spamaš gumbe in zmagaš samo rabiš dokaj dobro opremo če koga zanima template - sj ga itak najbrž poznate - mi naj pove
Skero

Truga ::

jijetelu je izjavil:

Subscription MMORPGji so v zatonu, oz praktično samo WoW še funkcionira
Zanimivo. A zato ima EVE online ze 400k subscriberjev, ko so imeli lani padec subscriberjov na pod 300k (slabe odlocitve za expansione, posledicna izguba ene 20-25% narocnikov), zaceli pa so s priblizno 3000 igralci tistih 9 let nazaj ob releasu. Pa to ni edini tak primer. Mortal Online, naprimer se trenutno giblje po podobni krivulji, tako s subscriberji, kot z game developmentom (vedno vec, vedno bolje). Subscription MMOji delujejo OK.

Prav tako nihce nikjer nima kristalne krogle ki pravi da WoWu ne bo nikoli vec stevilo narocnikov spet zrastlo. Mogoce bo. Mogoce ne. Vsake reci je enkrat konec, ce je pa to ze zdaj, ne ve trenutno nihce.

St235 je izjavil:

WoW je postavil rekorde
Kaksne rekorde, tocno? Kolikor vem, edini rekord ki ga je blizzard postavil je molzenje uporabnikov ($60 za igro, $60 za vsak expansion, potem pa se subscription), in je posledicno verjetno tudi najbolj profiten MMO. Worldwide je WoW eden srednje velikih igralcev na trgu, kolikor vem je peakal pri 12 miljonih subscriberjev.

Za primerjavo, Lineage 1 (1998) je peakal pri treh miljonih, igra iz casa ko se je pri nas igral UO (1997), ki je dosegel komaj 250k subscriberjev. Ragnarok Online (2002) je menda peakal okoli stevilke 40 miljonov subscriberjev worldwide. Maple story sicer pravi 100 miljonov, ampak ta igra je bila kolikor vem od zacetka nek "free-to-play" model, tako da vprasanje kaj razumejo pod pojmom "subscriber", tako da gre to stevilko jemat z malo (precej) rezerve.

Zakaj se azijski MMOji pri nas ne igrajo je sicer jasno (vecina ni solo friendly), ampak ce jih pri nas ne igramo veliko to v svetovnem merilu ne pomeni prav dost.. Zakaj pa azijci ne igrajo (toliko) nasih MMOjev kot svojih pa tudi pojma nimam. Verjetno iz podobnih razlogov kot mi ne igramo njihovih (prevec solo friendly?).

St235 ::

azijci so svoejvrstna rasa kar se tiče mmorg. Sam metat F2P nalove (kamor paše tudu Ragnarok) v isti koš je mal tako tako. Potem lahko še farmville postavimo zraven. WoW je brez dvoma daleč najuspešnejši MMORG.

With 9.1 million subscribers as of August 2012,[13] World of Warcraft is currently the world's most-subscribed MMORPG,[11][14] and holds the Guinness World Record for the most popular MMORPG by subscribers.[15][16][17][18]

World of Warcraft won several awards from critics upon release, including Editor's Choice awards.[19][29] In addition, it won several annual awards from the media, being described as the best game in the role-playing and MMORPG genres.[79] The graphics and audio were also praised in the annual awards, with the cartoonish style[80] and overall sound makeup being noted.[81] The game was also awarded Best Mac OS X Entertainment Product at the 2005 Apple Design Awards.[82] World of Warcraft was recognised at the 2005 Spike TV Video Game Awards where it won Best PC Game, Best Multiplayer Game, Best RPG, and Most Addictive Game.[83] In 2008, World of Warcraft was honoured--along with Neverwinter Nights and EverQuest--at the 59th Annual Technology & Engineering Emmy Awards for advancing the art form of MMORPG games.[84] In 2009, Game Informer ranked World of Warcraft 11th on their list of "The Top 200 Games of All Time".[85]
World of Warcraft was the best-selling PC game of 2005 and 2006.[86] As of January 22, 2008, World of Warcraft has more than 10 million subscribers worldwide, with more than 2 million subscribers in Europe, more than 2.5 million in North America, and about 5.5 million in Asia.[87]
Less than two months after beginning operation of World of Warcraft in China on September 19, 2009, NetEase was ordered to immediately stop charging players and to cease accepting registrations.[88][89] A press estimate indicated that if World of Warcraft were shut down in China, the loss of subscribers would have caused Activision Blizzard's earnings to fall from 65 cents per share to 60 cents per share.[88] In April 2008, World of Warcraft was estimated to hold 62 percent of the MMORPG subscription market.[90]

World of Warcraft @ Wikipedia

Tako, da ja. WoW je postavil precej rekordov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Truga ::

Ragnarok je bil subscriber MMO do pred par leti povsod (in je na japonskem se vedno, ker je se vedno tako popularen).

Kdo torej v isti kos mece F2P naslove?

Edit: In tiste stevilke so iz casa ko je bil RO placljiv game. In kje tocno je tisti estimate? [90] linka na 403 forbidden iz sajta "mmogchart", ki ga je nasledil mmodata:


Klele RO sploh ni gor, zakaj? Dejstvo je, da so imeli leta 2005 ze 770k concurrent userjev (takrat sem se spremljal stevilke in se spomnim), sepravi so moral imet _vsaj_ tok subscriberjev. Verjetno pa nekajkrat vec. Pa ga sploh ni na grafku? Biased source much?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

St235 ::

Na žalost drugih podatkov takole na hitro nisem našel. Bom pa vsekakor vesel konkretnih virov o 40 milionih naročnikov na Ragnarok. PRedvsem pa mi je ta številka ta za lase prvlečene,da glava boli, ker pri taki masi naročnikov ni nobene racionalne razlage za uvajat F2P sistem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

St235 ::

vse akr sem našel je tale stran:
http://www.valuewalk.com/2011/11/gravit...
Kjer je teh 40 mil userjev bolj kot ne številka tja v tri dni, ob enem pa stoji, da je vrh igra dosegla 2005. Tako da teh 40 mil je IMO zgolj skupno število igralcev v igri. Kar bi pri wow pomenilo krepko čez 100 mil.

St235 ::

770.000 ki jo omenjaš je najvišje število igralcev, ki je bilo hkrati logiranih. Drobiž v primerjavi z Wow

http://www.gaming-hub.com/world-of-warc...

Truga ::

Ja, sem iskal. Pa ne najdem nikjer tocne stevilke. Vem da je imel gravity nekaj casa na official strani da igra igro 40 miljonov. Zdaj vidim po internetu stevilko 25 miljonov, ki se mi po pravici povedano zdi blizje resnice kot 40. Verjetno je tistih 40 iz casa, ko so nekatere drzave ze prehajale na F2P (koreja je sla kar zgodaj, mislim da ze 2007, ko je tam zacel delez igralcev hitreje padat).

St235 ::

Lej zaenkrat ni niti enega vira. tistih 25 milionov si potegnil iz enega foruma. Tako, da zaenkrat razen rekla kazala nimamo nič. Dvomim, da bi ravno podelili wow guinesov rekord, kar za brez veze.

Truga ::

Problem s concurrent userji je, azijci online igre igrajo popolnoma drugace kot mi. Tudi ce so subscribani ne igrajo vec kot parkrat na teden, ker igrajo s prijatelji, ker je (milo receno) soliranje v MMOjih boring. Seveda ne vsi, veliko pa. In da naberes party vcasih mine tudi vec dni, preden majo vsi cajt za igro.

Azijske igre so se huje odvisne od tega, saj so takrat vsi malo visji leveli zahtevali precej kompetenten party za farmanje/xpjanje (idealno 5+ ljudi), ker ce si z random noobi si prepogosto umiral, in XP penalty ob smrti je pomenil da gre XP v rikverc... Jaz vem da kadar nisem igral s kolegi ali solo low level alt chare, raje sploh nisem igral. Na tak nacin imas pol miljone takih ljudi, ki igrajo enkrat na teden (vecina ki sem jih poznal igrajo samo en char), so pa vseeno subscribani, da lahko igrajo kadar se zberejo.

Pa se tistle 2.6 million concurrent se mi zdi sumljiv. Vec kot 20% worldwide subscriberjev online ob istem casu, iz ene drzave? SWTOR je ob releasu dosegel 30% za par dni, pa je bil ogromen hype okoli njega, tako da se mi zdi to skrajno sumljivo. A je kje kaksna official izjava glede tegale? Edini source je namrec http://chinagame.178.com/201009/7964017..., ki vodi neko svojo bazo, podobno kot http://www.torstatus.net/.

Also, 25 miljonov, 780k concurrent users, maj 2004: http://www.gamezone.com/news/gravity_in... Subscription peak je bil menda Q1 2005, cemur lahko verjamem ker takrat enkrat mislim so izdal une glupe trans classe, ki so dodal triple grind in ne veliko drugega.

St235 ::

more than 25 million players globally meni ni enako kot 25 mil subscribers. Drugačepa tisti peak 2.6 mil je bil ob releasu novega dodatka če se ne motim.

Truga ::

Na kitajskem samo. Preberi celo novico...

Also, pri igrah na narocnino player = subscriber. Al lahko kako igra ce ni subscriban?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

St235 ::

Also, pri igrah na narocnino player = subscriber. Al lahko kako igra ce ni subscriban?

Player lahko nanaša na lastnika računa, ki pa nima aktivne naročnine.

Na kitajskem samo. Preberi celo novico...

ja, na kitajskem po izzidu WOTLK, če prav razumem.

Truga ::

Player se nanasa na igralca. Tezko je clovek igralec, ce ne more igrat igre...?

Kar se tice wowa: to je nemogoce. Na kitajskem je AFAIK priblizno 5-6 miljonov igralcev WoWa. Hoces rect, da se je polovica vseh igralcev logirala not naenkrat, in da jim serverji niso umrli? Very funny.

Mislim da so v tistile tvoji novici zamesal WoW in FWWJ, ki dejansko ima 2.5 miljonov concurrent userjov na precej pogosti ravni.

Nic, dost je off-topica, toj diablo tema. Ce hoces naprej odpri novo temo, pa se bova tam kregala.

Peters ::

Evo, zdaj je tudi mene dokončno minila motivacija, da bi sploh odprl D3. Ko enkrat končaš inferno dejansko ni kaj za počet. So mogoče pri Blizzardu računali na to, da bomo farmali in poskušali zadeve prodajat na rmah? Načeloma ni slab koncept, če bi ljudje imeli iniciativo kupovat stvari zaradi contenta in če ne bi bilo hiperinflacije golda/itemov v igri.

Mislim, da bi morali biti itemi BoE. To bi še nekako lahko rešilo ekonomijo v igri.

Nemixxx ::

The Diablo III developers have been hard at work on some exciting new features and updates for the game. Many of you have asked for more details, and we're busily preparing several developer blogs filled with information on what's coming in patch 1.0.4. In the meantime, here's an overview of the information we're planning to share here on the Diablo III community site in the not-too-distant future.

Please keep in mind that this list isn't set in stone, but it should provide a useful preview of what we'll be revealing in the days ahead.
System Changes, by Wyatt Cheng
Senior Technical Game Designer Wyatt Cheng is preparing a high-level summary of some of the system changes planned for 1.0.4.

Legendary Items, by Andrew Chambers
Senior Game Designer Andrew Chambers is working on a blog detailing all the ways we're making Legendary items stand out.

Magic Find Update, by Jay Wilson
Following up on earlier discussions, Game Director Jay Wilson will be providing an update on how Magic Find is evolving in patch 1.0.4.

Class Changes, by Wyatt Cheng
Wyatt will also be providing a preview of the changes we'll be making for each class in 1.0.4 (and the philosophy behind those changes).

Patch Notes, by Lylirra
Of course, this is all building up to the actual patch 1.0.4 release, and we'll be releasing the full patch notes shortly before the update goes live.

We're also planning to run some interviews and developer chats surrounding patch 1.0.4, and we'll be sharing those on the Diablo III front page. Be on the lookout, as we'd love to get you involved in any live chats we host.

As always, your constructive feedback is very much appreciated. Stay tuned for the updates to follow!
|Intel Core i5 2500k 3.30Ghz-OC-[4.60ghz]|Noctua NH-U9B SE2|
|GA-P67A-UD3-B3|R9 290x 4gb|Kingston Blue HyperX 12GB 1600Mhz|

Killermode ::

Tale 1.0.4 zgleda bol kot ne kakšna marketinška poteza slovenskega podjetja tik pred stečajem čeprav bi se le ta že moral zgodit par mesecev prej.

Nemixxx ::

res je :D
|Intel Core i5 2500k 3.30Ghz-OC-[4.60ghz]|Noctua NH-U9B SE2|
|GA-P67A-UD3-B3|R9 290x 4gb|Kingston Blue HyperX 12GB 1600Mhz|

Killermode ::

Sem mislu da se samo men tak zdi.

TehDucky ::

Ka se še komu zdi tanov Ghom skoraj nepremagljiv ? Na inferno seveda. Igram DH in je fakin nemogoče ga ubit, s kitanjem sem prišel nekako do 50% lajfov, potem pa zmanjka placa v prostoru in je vse zadimljen že in prec crknem. Sprobal sem verjetno več kot 5 buildov, in vsekega vsaj enih 10x. Resda nimam najbolše opreme, saj sem še nisem ubil Ghoma prej sepravi prvič v Act3. Imam pa 48k damage brez SS.

No ker sledeča zadeva pač ni delala več. Sem se lotil tega na drug način, bolj z brute force varjanto, ker sem imel počasi dosti vsega. Kupil sem polno novo opreme, večinoma je bila po sledečem principu 50dex,100vit,50 poison res, 50 all res (zaradi cene nisem šel v več dex). Poleg tega sem kupil še 2h Cbow s 900 Life per hit ter 2.7% lifesteal. Skilli pa so bili
1. Grenades - Gas Grenades
2. Caltrops - Jagged Spikes
3. Shadow Power - Gloom
4. Sentry - Guardian Turret
5. Spike Trap - Scatter
6. Preparation - Backup Plan
Pasive:
1. Night Stalker
2. Numbing Traps
3. Archery (lahko bi šel tudi Sharpshooter)

Namen je, da se tanka Ghoma. Tako poison kot normal hite. Prvo postaviš Sentry pod njega, potem vržeš Spike trap ali Caltrops, da zmanjšaš njegov damage za 25% zaradi Numbing Traps passiva. Potem pa samo normal attackaš do smrti. Namen je tudi da se vsake 3 sekunde vrže ali bombo ali past, da je njegov damage konstantno zmanjšan. Ko te normal hitne enkrat, mi je šlo približno polovico lajfov(15k od 30k HP) takrat sem se z lifestealom dvignil na nekih 20k preden je spet udaril normal hit. Takrat mi je ostalo recimo 5k HP in daš Shadow Power da se začneš healat 20% pa še manjši damage prejemaš (65%). Vsakih 30sec tudi postaviš nov Sentry. Preparation pa vključiš takrat ko ti zmanjka discipline za Shadow Power, ko bi se rešil. HP potione uporabiš v sili, ko ni discipline, ni preparationa (še 5sec CD) in rabiš tisti boost. Pa super je imet še srečo, da se ti 30% od preparationa v prve "userje" in je potem približno 95% da ga narediš. V primeru pa da ne pa sam osebno nisem mogu ubit.

P.s.: Sem šel tudi duo z wizardom, ki je umrl nekje ko je imel Ghom še 2/3 lajfov potem pa sem ga sam spet do konca ubil kot pri solo, le da je trajalo veliko dlje :)

To je bil moj Guide za DH Ghom Inferno, kdor ga pač ne more s kitanjem ubit :)

Nemixxx ::

Ja res Ghom je ubistvu najtežji boss sedaj (tak pravjo,čeprav je zame še vedno diablo phase 2,3) po 1.0.4 patchu ceprav sem ga sam z wizardom (wicked wind build) brez večjih težav ubil sedaj bom pa videl ko bom prišel z barbarom tako daleč kako ga bo kaj premagati..
|Intel Core i5 2500k 3.30Ghz-OC-[4.60ghz]|Noctua NH-U9B SE2|
|GA-P67A-UD3-B3|R9 290x 4gb|Kingston Blue HyperX 12GB 1600Mhz|

Peters ::

Ghom z wizardom je bil precej preprost. Je pa res konkreten gear check. Jaz sem ubral cookie cutter varianto s poison hydro in blizzardom, pa ni bilo težko kajtat. Rabiš samo dobro mešanico dpsja, resistanca in life regena.

Nemixxx ::

Opazu sem da so naredili limit pri loginu v igro zato nemoreš več farmat npr.explore the cellar ker enostavno parkrat k greš skozi ti da limit in čakaš 1min in se enostavno nesplača več farmat....Bot-erji bodo imeli še večje težave s tem :D
|Intel Core i5 2500k 3.30Ghz-OC-[4.60ghz]|Noctua NH-U9B SE2|
|GA-P67A-UD3-B3|R9 290x 4gb|Kingston Blue HyperX 12GB 1600Mhz|

Izi ::

Nemixxx je izjavil:

Opazu sem da so naredili limit pri loginu v igro zato nemoreš več farmat npr.explore the cellar ker enostavno parkrat k greš skozi ti da limit in čakaš 1min in se enostavno nesplača več farmat....Bot-erji bodo imeli še večje težave s tem :D

Ne razumem. Če greš vem iz igre v osnovni meni vedno ostaneš logiran, igra pa se resetira na zadnjo checkpoint točko. Tako lahko skačeš ven iz igre v meni in nazaj brez omejitev. Če si v mestu seveda, iz bojišč pa imaš že od nekdaj 10 sekundni timer, če hočeš skočiti ven v meni.
Včeraj ni bilo pri meni še nobene razlike. Ali so danes kaj spremenili?

Smurf ::

Izi je izjavil:

Nemixxx je izjavil:

Opazu sem da so naredili limit pri loginu v igro zato nemoreš več farmat npr.explore the cellar ker enostavno parkrat k greš skozi ti da limit in čakaš 1min in se enostavno nesplača več farmat....Bot-erji bodo imeli še večje težave s tem :D

Ne razumem. Če greš vem iz igre v osnovni meni vedno ostaneš logiran, igra pa se resetira na zadnjo checkpoint točko. Tako lahko skačeš ven iz igre v meni in nazaj brez omejitev. Če si v mestu seveda, iz bojišč pa imaš že od nekdaj 10 sekundni timer, če hočeš skočiti ven v meni.
Včeraj ni bilo pri meni še nobene razlike. Ali so danes kaj spremenili?

Fora je, da ne moras zaceti nekega scenarija recimo (izmisljene cifre) 5x v 2min (4x ti dovoli, 5ic pa ne), ljudje so uporabljal ta exploit za farmanja (zlafufu si do jame in pobral gold).

Je pa ta omejitev ze neki casa (se mi je zgodil ze mesec, dva nazaj) lahko pa da so zadevo se zaostrili.
««
35 / 157
»»