» »

Diablo III

Diablo III

Temo vidijo: vsi
««
31 / 157
»»

ABX ::

in to malo manj

Elemental Arrow

Skill Rune - Nether Tentacles

Tentacles will now only hit each target once

Ampak je bilo za pričakovat, 3-4 udarce na šefa z enim strelom je OP.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Izi ::

It is no longer possible to prevent character death in a single-player game by pausing the game in one game client and then logging into the same account from a different game client
Hahaha, česa vse igralci ne pogruntajo, samo da bi si zagotovili malenkostno prednost :))
Bo pa sedaj treba bolj paziti kar se tiče umiranja, ker bo popravilo opreme še dražje kot sedaj. Vprašanje za koliko, že sedaj me je vsaka smrt koštala več kot tisočaka zlatnikov.

ABX ::

Jaz sem na 500g za smrt.

Posodi mi tvojo opremo. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

jijetelu ::

ABX je izjavil:

To meni diši.

Elite packs (Champion/Rare) now drop an additional item for players with 5 stacks of Nephalem Valor, which is guaranteed to be of Rare quality
Damage from monsters in Acts II, III, and IV in Inferno difficulty has been reduced


Rare itemi alelluja, damage, couldn't care less

Izi je izjavil:

It is no longer possible to prevent character death in a single-player game by pausing the game in one game client and then logging into the same account from a different game client
Hahaha, česa vse igralci ne pogruntajo, samo da bi si zagotovili malenkostno prednost :))
Bo pa sedaj treba bolj paziti kar se tiče umiranja, ker bo popravilo opreme še dražje kot sedaj. Vprašanje za koliko, že sedaj me je vsaka smrt koštala več kot tisočaka zlatnikov.


jst mislim da se tole tiče bolj Hardcore igranja

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jijetelu ()

ABX ::

Mah, meni mi ni všeč igrat tako da te mobi 1-shotaj izven ekrana.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Ahiles ::

Just spent 100k in repairs in less than 1hour
100k dps, nerfed to 55k. WTS Gear
$50k repair bill, gfg


ETC :)

jijetelu ::

ABX je izjavil:

Mah, meni mi ni všeč igrat tako da te mobi 1-shotaj izven ekrana.


pri Wizu je to mal drugač, prez E.armorja me že na Hell praktično 1-hit killajo,
z E.armorjem pa če tudi delajo milijon DPS, ne z manj kot tremi, tko da...

BladE_ ::

Upam, da bo tale patch nerfal m00be, ker trenutno sem pri lvl 58 in imam velike težave z eliti... Seveda lahko spet zabijem en kup denarja za low lvl gear ampak bom še zdržal da patchajo...
Akcija - Reakcija

Killermode ::

V act1 hell z lvl 58 z lahkoto prideš čez pa tud zlevelaš se do 60 do act3 kar ti pa ne vzame preveč časa :)

jijetelu ::

Uglavnem, videl sem da so dodal praktično vsem Bossom enrage, kar pomeni da za vse nasm ki ne RMAH-mo, dokončno konec "veselja"

Aphanisis ::

Uspel je pre 1.03 inferno Diablo kill na hardcore mode: link GZ! :)

Smurf ::

jijetelu je izjavil:

Uglavnem, videl sem da so dodal praktično vsem Bossom enrage, kar pomeni da za vse nasm ki ne RMAH-mo, dokončno konec "veselja"

Zakaj? Sej lahko vse iteme kupis tudi z goldom, le dlje casa bos potreboval. Jaz sem trenutno prisel z 70ur igralnega casa do act3 inferno brez RMAH.

ABX ::

Ker je lažje iskat probleme drugje kot pri sebi?

Igra je preprosta kot pasulj vse do Inferna Act 2. Kjer edina varovalka pred tem da je folk ne bi končal v 3 dneh brutalna težavna stopnja. Ampak tako kot v WoW bojo počasi nerfali in čez 1 leto dodali novi expansion pack.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

BladE_ ::

@Killermode, sem na koncu act 3 ampak se mi še vedno zdi, da bi pri lvl 58 moral priti čez bp, verjetno ni tako...

Uglavenm zdaj se zajebavam, ker se mi igra noče patchat... opozori me, da je možen nov patch in ko kliknem ok se ponovno prižge launcher in reče "game is up to date -> PLAY"... crap... ima še kdo težavo?
Akcija - Reakcija

St235 ::

A ni blo rečeno, da bo zadeva offline do 13h?

Izi ::

1.03 pri meni deluje brez problemov. Malo sem probal in prvi občutki so, da je vse skupaj mnogo težje kot prej.
Igral sem Act 2 Inferno in je povsem enako nemogoč kot prej. Še vedno umrem z enim samim udarcem najbolj šibkega sovražnike tako da glede tega ni nič drugače. Tudi moj spremljevalec Templar po vsakem najmanjšem boju obleži.
Opazno je, da je "loota" povsod bistveno manj.
Popravilo opreme se je svinjsko podražilo. Prej sem za eno smrt plačal 1000 zlatnikov popravila, sedaj pa kar 4500 :O

Damage mojega Wizarda se je hudo zmanjšal. Prejšnjih 37.000 damage se je spremenilo v 28.000 damage ;((

Crafting se je pocenil za okoli 40%, kar je še vedno precej drago, količina potrebnega materiala je ostala enaka.

Jewel crafting pa je sedaj dejansko uporaben.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

jijetelu ::

Smurf je izjavil:

jijetelu je izjavil:

Uglavnem, videl sem da so dodal praktično vsem Bossom enrage, kar pomeni da za vse nasm ki ne RMAH-mo, dokončno konec "veselja"

Zakaj? Sej lahko vse iteme kupis tudi z goldom, le dlje casa bos potreboval. Jaz sem trenutno prisel z 70ur igralnega casa do act3 inferno brez RMAH.


ABX je izjavil:

Ker je lažje iskat probleme drugje kot pri sebi?

Igra je preprosta kot pasulj vse do Inferna Act 2. Kjer edina varovalka pred tem da je folk ne bi končal v 3 dneh brutalna težavna stopnja. Ampak tako kot v WoW bojo počasi nerfali in čez 1 leto dodali novi expansion pack.


WTF ? Kdo je pa kadarkoli rekel da je igra težka, igra je neverjetno preprosta, trotl zihr. Igra, ki jo lahko b.p. konča npr. Justin Bieber, se pač ne more kvalificirat kot težka. Fora je edino, da je težavnost narejena debilistično (vsaj kar se igralca tiče). Predstavljite si FPS igro, npr Battlefield 4, not je postavljen Turret z 99,99% head shot kill. To bo po vašem daleč najtežja igra na svetu, direkt za Guinessa, jst pa pravim, da bo samo najbolj neumna.

Vidim, da ste se očitno vsi sprijaznili z dejstvom, da boste vsak Akt dal XY milijonov golda za opremo. Gold v igri je denar, pa kakorkoli obrnete. Za XY milijonov golda moreš farmat igro XY časa, pač farmanje ni fun, vsaj men ne, to da ponoviš kako stopnjo ma še smisel, to kar se zahteva trenutno je pa naravnost umobol. V realnem svetu je čas = denar. V službi sem plačan X€ / uro in verjemte, da če uzamem to v zakup, je bistveno bolj smiselno dat 200€ za item kot pa 40ur farmat (pa je trenutno razmerje bolj proti 100ur). Ponovno, vsaj kar se mene tiče, je 95% "užitka" pri igranju, pregledovanje dropov. In tisti, ki ste že skeširal 2M golda na začetku Akta I, kr pozabte, da boste kadarkoli v nadaljevanju igre zamenjal inventory z lastnim dropom.

Diablo 3 je narejen tako (kar se mene tiče obstaja precej racinalna razlaga zakaj), da v aktulanem aktu enostavno ne moreš dobit (0.01% je zanemraljivo) opreme, ki jo potrebuješ. Recimo za Akt nazaj, pa stvar precej dobro funkcionira. Sam igram Wizarda in DHja. DH zaostaja za pribilžno pol Akta. V začetku Akt I inferno sem na DHju samo zamenjal lok, ki sem ga dobil pri Wizardu na Akt II (razlika DPS iz 8k na 15k in sem se dejansko sprehodil z DHjem čez Akt I.

Glede težavnostne stopnje pa, kar se mene tiče, lahko dvignejo DPS kripov za 1000% in HPje za 1000%, ker igra samo zaradi tega ne bo nič težja. Če preživiš 30s preživiš tud 20min fighta. In to je spoznal tudi Blizzarad, ker jim samo z dvigom DPS in HPjev ni uspelo toliko otežit igro, da bi dejansko čisto vsi igralci morali "kupovati" opremo za napredovanje, so pač to uredili še s časovno omejitvijo prav vseh fightov. Pa naj mi nekdo od vas poda alternativno razlago za časovno omejitev fightov ? Enrage pri Butcherju (in zelo verjetno bodo podobni tudi ostali) nima prav nobene veze s skillom igralca. Enostavno če nimaš opreme, da Butcherja ubiješ v 4 minutah ali da stojiš na ognju brez posledic, Butcherja ne moreš ubit, pa da si najbolj skillful igralec na tem svetu. Ker pač ni fore, cel poden gori, jeb se "kup opremo". Isto je s smrtno glavo pri Elite sovragih.

Pa še eno stvar si osvežite, Blizz dobi 15% od vsake transakcije, si prav upam tditi, da bo Blizzard na račun tega zaslužil vsaj še eno kupnino igre na Inferno igralca.

Izi ::

Po novem ima vsak predmet prikazan tako svoj level kot level, ki je potreben za njegovo nošnjo. Tako se malo lažje opredeli njegovo vrednost.
Kakorkoli obračamo so farmanje denarja in opreme, ki je bistvo Diabla, precej otežili. Opreme je manj, tista, ki jo nosimo pa se sedaj svinjsko hitro kvari. Z opremo od 60 do 63 lahko računate, da se bo obrabila za okoli 5000 zlatnikov na uro brez da bi kadarkoli umrl. Če umreš na vsakih 5 minut pa ne samo da ne zaslužiš nič, ampak celo izgubljaš svoje prej zaslužene zlatnike.

Glede na vse to je moja napoved, da se bo VSA oprema v AH v prihodnjih dneh opazno podražila. Rekel bi, da se bodo cene podvojile.

Aphanisis ::

Malo sem testiral 1.03 z WDjem in Monkom. Monku na Act 3 inferno je zdaj precej lažje. Malo bo potrebno posodobit opremo iz IAT na increase crit chance in crit dmg. Naredil sem še en run na Act 1 z WDjem s katerim spamam 70k dmg zombie bears s praktično unlimited mana pool. Dobil sem kar nekaj top lvl 60+ rares in to v enem hitrem runu do Butcha in potem še malo huntanja elite pack mobov. Na koncu runa sem naredil popravilo za 10k golda. Skratka, farmanje na Act 1 bo zdaj še lažje in dalo se bo res hitro opremit za naslednje akte.

Nadalje ... Spoh z monkom na Act 2 inferno mi je bilo že prej lahko, pa nimam nevem kakšnega geara. Ni mi jasno, kaj delate, da imate težave. Pa da se argumentirat, da je monk zelo gimpan class. Malo se naučite mehanike igre, pa 1-2m golda na AH je prav dovolj do Act 3 in 4. Tam je zgodba malo drugačna. :)

Zgodovina sprememb…

PARTyZAN ::

Precej manj DPSa, precej dražje smrti, čas je za novega characterja. Se bom z infernom ubadal, ko bo malenkost bolj človeški.

Zmajc ::

kakšen je inferno Whimsyshire po 1.0.3?

jijetelu ::

jst mam očutek, da so nerfal tud kje druga kot samo attack speed, nimam prav na nobenem itemu AT, pa sem zgubil 3k DPS. kr neki

ABX ::

ABX je izjavil:


Inferno kiting :)



Lol, zdaj sem videl patch note na klientu.

To prevent monsters from being unintentionally kited into town from other areas of the game, portals have been placed at both ends of the bridge from New Tristram to The Weeping Hollow. Towns have always been intended to be a safe haven from combat, and this change will help keep the denizens of New Tristram safe from the dangers that lurk beyond its walls.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Tilen ()

ABX ::

Evo, po 2-3 urah Act I farming se pridobil 200k golda in en zanimiv item, 1-hand axe z 911DPS.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Pero_SLO ::

Zdej kr lepi itemi padajo v act I. Se da lepo pogearat in lep kup denarja zaslužit :)

Killermode ::

Craftanje se splača pa JC tudi od sedaj naprej :D

Zmajc ::

mah .... meni v inferno a1 v treh urah ni padlo nič drugega kot tona lvl 55-58 rare šrota.

RNG for teh suck.

Izi ::

Jaz ugotavljam, da sem igro bolj ali manj končal. Kar je pravzaprav žalostno, da je 60 EUR vredna igra trajala komaj dober mesec dni. Če bi to vedel jo nebi kupil.

Patch 1.0.3 je pravzaprav brca v temo. Resda so nekaj stvari popravili, ampak gledano kot celota pa je igra izgubila tisti čar, ki je igralce vlekel naprej da so vedno znova in znova pobijali iste sovražnike na istih stopnjah. Podoben čar, kot ga imajo MMORPG igre, da zasvojijo igralce.
Tega sedaj ni več. In kot kaže bo v prihodnje samo še slabše. Močno slabše. Blizzard je nekako spregledal, da je farmanje denarja in gonja za ultimativnimi predmeti edina stvar, ki igralce vleče k vsakodnevnemu igranju. S popravki pa hočejo ravno ti dve dejavnosti preprečiti ali vsaj čim bolj otežiti.

Prvi ukrep je bil 400% podražitev popravila opreme, kar prepolovi količino nafarmanega denarja četudi nikoli ne umreš, prepolovitev zagotovljenih 100% dropov in popolna ukinitev dropov opreme iz predmetov, ki jih je možno razbiti.
Drugi ukrep, katerega glavnina nas še čaka je veliki nerf vsega možnega, se pravi večine statistik in vseh klassov.
Attack speed je doživel urgentni nerf že v tem patchu, ker je bil menda najbolj kritičen, čeprav je vsesplošni nerf že dolgo napovedan za Patch 1.1.
Za Patch 1.1 je napovedano nerfanje veliko statistik, ker je po mnenju Blizzarda večina premočnih. Po Attack speedu, je naslednji najbolj kritičen critical chance in critical damage. Čeprav za razliko od Attack speeda ta lahko menda počaka do popravka 1.1.
Pa direktni skilli od vseh klassov bodo tudi deležne precej popravkov, da bodo klasi bolj uravnoteženi. Posebej je bilo poudarjeno, da bodo za uravnoteženje vedno samo nižali tisto kar je premočno. Nikoli pa ne bodo povišali tistega kar je preslabotno. Če je na primer en klass malenkost preslaboten, bodo vedno vse ostalo nerfali toliko časa, da se bodo zadeve uravnotežile. Tak je plan.

Rezultat popravka 1.0.3 je že viden v dobesedno stotinah strani na uradnem Diablo 3 forumu, kjer so igralci v enem samem dnevu ostali z opozorilno ikono popolnoma uničene opreme na ekranu, in popolnoma brez denarja, da bi jo lahko popravili :))

Zelo dvomim, da bodo šli vsi ti tisoči, ne ravno izkušenih igralcev, iz Hell ali Inferno stopnje ponovno nazaj na Normal stopnjo in farmali novo opremo ali pa denar za popravilo stare opreme. Precej bolj verjetno je, da bodo preprosto obupali in nehali igrati.
Tudi boljšim igralcem mi nič lažje. Jaz sem včeraj v treh urah zaslužil komaj 100.000 zlatnikov, prej pa v istem času vedno najmanj 300.000 zlatnikov.
Že 300.000 v treh urah se mi je komaj zdelo vredno in če ne bi zraven prodal vsaj še za 200.000 zlatnikov opreme na dan, vse skupaj ne bi imelo smisla. Pol milijona na dan je nekakšen minimum, da ima smisel vztrajati in trgovati naprej.
S 100.000 zlatniki kolikor sem jih pridelal včeraj pa vse skupaj nima popolnoma nobenega smisla. Dobil sem sicer 6 level 63 predmetov in enega legendarnega level 61, pa so bili vsi skupaj navadno sranje in primerni samo za predelavo v material za craftanje.

Mislim, da je prišel čas, za nakup kakšne nove bolj zanimive igre.

jurexy ::

Se je mogoče ker naveličal / pozna koga, ki se je, pa da bi prodal account za kakšnih 25, 30€?

Se priporočam :)

ABX ::

Za 60E se lahko kaj zmenimo. :)

Drugače jaz samo eno stvar zamerimo Blizzu, igra ni revolucionarna. Ampak to sem vedel že pred nakupom, tako da se ne pritožujem.
Jaz sem vesel tega patch-a, verjamem pa da ima vsak svoj okus.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

ABX ::

Je kdo za Inferno Act 2 farming? Max 2 uri na dan.

Če nam znese sestavit 4 člane z tankom bi se pridružil.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

jijetelu ::

nč, sem že včeraj hotel napisat, pa potem nisem, svaka čast Blizzard, nimam kej za dodat, gl hf

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Tilen ()

Nemixxx ::

bi se splačalo sedaj craftati? zdej je bolj pocen sam še useeno nevem ali naj raj kopujem od AH ali začnem craftati
|Intel Core i5 2500k 3.30Ghz-OC-[4.60ghz]|Noctua NH-U9B SE2|
|GA-P67A-UD3-B3|R9 290x 4gb|Kingston Blue HyperX 12GB 1600Mhz|

ABX ::

V AH do L60 so smešne cene.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Hello92 ::

Živjo danes sm kupil Diablo 3 in ko se skusam prijavit v acc mi javi naslednje:
This bnet acc does not have d3 kicense attach to it (error 12)
mogoce ker sm registrerov acc na gmail?

Tr0n ::

Battle.net account nucas na katerega dodas D3.

http://eu.battle.net/en/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

Nemixxx ::

http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/...



Točn to more bit v diablu kr če bo skos tak bo kriza no že tak je..Igra izgublja igralce posebej po patchu 1.0.3 real money je dost uniču igralcu je čezdalje manj v AH sploh nemorm nič več prodati. Ko ubiješ diabla na infernu je to to nimaš več kaj delati razen grindat gold,opremo pa jo prodajat, mislim wtf..Tud pvp nebo nič rešu 1 teden bo zanimiv pol se bo pa vse ponavljalo kdo bo še to igral pol? Upam da spremenijo vse to predenj priden zaključim z infernom...

Uglavnim poglejte si to pa bote vidli vse
|Intel Core i5 2500k 3.30Ghz-OC-[4.60ghz]|Noctua NH-U9B SE2|
|GA-P67A-UD3-B3|R9 290x 4gb|Kingston Blue HyperX 12GB 1600Mhz|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nemixxx ()

Zmajc ::

Mislim da ma Kripp povedat več in boljše predloge.

]Fusion[ ::

Ko ubiješ diabla na infernu je to to nimaš več kaj delati razen grindat gold,opremo pa jo prodajat, mislim wtf.

Ne vem zakaj vsi pričakujejo, da jih bo igra, ki je v osnovi singleplayer z coop možnostjo, držala več mesecev ali celo let :/
Kaj pa si te imel v Diablo 2 ko si ubil zadnjega boss-a?
"I am not an animal! I am a human being! I... am... a man!" - John Merrick

St235 ::

Predvsem pa ubit diabla na inferno ni ravno tako trivialno, kot bi nekateri radi prikazal.

hidetr ::

]Fusion[ je izjavil:

Ko ubiješ diabla na infernu je to to nimaš več kaj delati razen grindat gold,opremo pa jo prodajat, mislim wtf.

Ne vem zakaj vsi pričakujejo, da jih bo igra, ki je v osnovi singleplayer z coop možnostjo, držala več mesecev ali celo let :/
Kaj pa si te imel v Diablo 2 ko si ubil zadnjega boss-a?


Jp, poanta Diablo 2 je bila v grindanju opreme in prodajanju le-te, veliko ljudi, ki igrajo D3 je prišlo iz wow-a in dejansko pričakujejo end game kot v wow-u, to se nikoli ne bo zgodilo. Za take ljudi je bolje, da kar takoj nehajo igrati špil, oz. bi bilo fajn da bi preigrali DIablo 2 pred nakupom trojke.

Kar se mene tiče tut pvp-ja ne rabijo notri dat, igral sem diablo 2 ene 10 let single player izključno in užival v njem. V Diablo 3 sem zaslužu že 220 € na IRL AH in mi je čist fajn. D3 ni MMO, nikoli ni bila in nikoli ne bo, če hočete instanciranje, druženje, grupiranje, tankanje, hilanje, itd. pejte rajš igrat kakšen MMO in si prihrante živce, ker Diablo 3 je igra v kateri se v nedogled grinda opremo, le-to prodaja in poskuša dobiti boljšo.

Zmajc ::

]Fusion[ je izjavil:

Ko ubiješ diabla na infernu je to to nimaš več kaj delati razen grindat gold,opremo pa jo prodajat, mislim wtf.

Ne vem zakaj vsi pričakujejo, da jih bo igra, ki je v osnovi singleplayer z coop možnostjo, držala več mesecev ali celo let :/
Kaj pa si te imel v Diablo 2 ko si ubil zadnjega boss-a?


Jah pri diablu si mel dosti več za delat ker je z skill treejem bilo dosti več različnih buildov ki si jih vedno znova moral delati.

V d3 samo skile shufflash in to je to.

St235 ::

Jah pri diablu si mel dosti več za delat ker je z skill treejem bilo dosti več različnih buildov ki si jih vedno znova moral delati.

Če pod dosti več dela šteješ, da si moral za vsak skill build naredit nov lik...

Zmajc ::

Ja saj ... za vsak build testirat si mogel narediti in zlevelati nov lik. Jaz osebno sem s kolegi igral hardcore ... to te še bolj dolgo zaposli. :)

Dostikrat si nov char nardil samo zato ker si cel set legendarne opreme mel nafarman.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

Pesimist ::

pomoje vas je vecina mozoljarjev kupla ker ste meli samo $ znak pred očmi.
Zaj ko pa nic ne prodate na AHju pa ste kao razocarani.
Sej pa se je te ze prej vedlo da je igra bad, ce je ista kos stari diabli.
Dobra igra za pred 10 leti ampak v danasnjem casu nima za burek.

ampak na twichtvju se sevedno drzi nad vsemi mojimi pricakovanji. Drugace je tak nebi komentiral ce nebi tam vido na top 3 vsak dan.

Prav tega krippla gledam pa nekak dvomim da mu je igra sevedno tak fun kot day 1. Zaj trenutno se njegov karakter sveti pa leti kar skoz ves mob trash in to je to. Lahko bi tudi flipper spilal i guess ker nezgleda kaj dosti drugace. Kaj mu je zaj fun je 5+k gledalcev in $ na koncu mesca.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: def0r ()

Zmajc ::

Igre je super, gameplay je več kot odličen. Osebno sem jo preigral že za okoli 150 ur in še vedno vleče in bom ziher igral še najmanj 100 ur. Ne vem od kje tebi da je igra slaba. Ni vse kar je narejeno po 10 let starem konceptu zanič.

Je pa res da bi se dalo marsikaj izboljšat in dodat. Ampak to je itak pri vseh igrah enako.

BladE_ ::

Po novem patchu sem pričakoval malce več predvsem nižje cene itemov v AH glede na to, da se z grindanjem dobi manj golda... ampak cene ostajajo iste... Trenutno sem se ustavil na inferno act1 in v 3-4 urah grindanja dobim en kup ničvredne opreme in cca 250k golda... Za določene iteme, ki so dobri dam tako smešne cene pa se nič ne proda... kako naj potem kupim opremo za 10M golda?? To je nekako vse, kar me trenutno moti, gameplay je pa kot že zgoraj omenjeno odličen...
Akcija - Reakcija

Truga ::

Dobi se manj golda, ampak dokler ma folk zaloge od prej se cene ne bojo spreminjale.

ABX ::

BladE_ je izjavil:

Po novem patchu sem pričakoval malce več predvsem nižje cene itemov v AH glede na to, da se z grindanjem dobi manj golda... ampak cene ostajajo iste... Trenutno sem se ustavil na inferno act1 in v 3-4 urah grindanja dobim en kup ničvredne opreme in cca 250k golda... Za določene iteme, ki so dobri dam tako smešne cene pa se nič ne proda... kako naj potem kupim opremo za 10M golda?? To je nekako vse, kar me trenutno moti, gameplay je pa kot že zgoraj omenjeno odličen...


Zakaj jočeš ko si sam razložil zakaj je tako.

Top oprema pade zelo redko, zato so cene takšne kot so. Če ne bi bilo tako, bi že vsi končali igro in jokali da je preveč enostavna.

Pravi QQ si rezerviraj za PvP.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Nemixxx ::

evo pa sem končno prišu do inferna...Zanimivo je da sem na hell najlažje ubil vse bosse in niti eden me ni ubil :D
|Intel Core i5 2500k 3.30Ghz-OC-[4.60ghz]|Noctua NH-U9B SE2|
|GA-P67A-UD3-B3|R9 290x 4gb|Kingston Blue HyperX 12GB 1600Mhz|
««
31 / 157
»»