» »

java objeti in polja

java objeti in polja

l0g1t3ch ::

Imam en razred v katerem je samo 2d tabela in konstruktor ki sprejme objekt tega istega razreda ter prepiše vrednosti sprejetega objekta v tabelo.

Stvar je pa taka jest imam neko začetno stanje ki je predstavljeno z objektom tega mojega razreda potem pa iz tega začetnega stanja generiram naslednja stanja. in vsakič ko generiram novo stanje prepisujem tabelo 11x11 kar vzame relativno veliko časa pa me zanimam kako stvar elegantneje rešit.


Stanje novo_stanje = new Stanje(prejsne_stanje)   // ustvarim novo stanje ki mora biti isto kot prejsne
                                                 //  in prepišem 11x11 veliko tabelo
 
temu objektu novo_stanje popravim samo vrednosti 3h polj v 11x11 tabeli 

objekt novo_stanje shranim v linked list  



Torej kako bolj učinkovito nardit to :8)
  • spremenilo: l0g1t3ch ()

sverde21 ::

Poglej si mal metodo System.arraycopy(), ki je baje zelo hitra... ena možnost bi bla da v konstruktorju kar array_novo_stanje = prejsnje_stanje ampak potem boš nastavil samo skupni kazalec na array (torej ob spremembi enega arraya se bo spremenil tudi drug).
<?php echo `w`; ?>

l0g1t3ch ::

kaj pa kloniranje objekta bi to šlo ? Pa kaoo je kaj hitra zadeva

sverde21 ::

Jah kloniranje se dela takle (Google) (poglej si še tole) ampak AFAIK moraš vse podatke v nov class prepisat, tak da si ubistvu na istem...

Kar se pa tiče hitrosti one metode arraycopy, sem to prebral v knjigi Java2 (od Mesojedca) tak da če se je on zlagal, sm se jst tud :) . Če pa hočiš vedet natančno kolk časa se izvaja tista metoda pa takle naredi:
// ...
long zacetek = System.currentTimeMillis();
// tukaj pride tvoja koda
System.out.println("Koda se je izvajala " + (System.currentTimeMillis() - zacetek) + "ms");
// ...
seveda tam svojo kodo daš v kako zanko pa pol deliš, ker drugače boš vidu tam 0ms ;) (no razn pri malce večjem arrayu zna pa bit cifra večja :)
<?php echo `w`; ?>


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

[Java] Zasnova shoot em up igre

Oddelek: Programiranje
111198 (877) PecenkA
»

java / mysql / počasne poizvedbe

Oddelek: Programiranje
5755 (684) BRBR
»

[Java] Quicksort

Oddelek: Programiranje
6742 (578) MrBrdo
»

[Java] Evidenca delovnega časa - Java v navezi z Accessom

Oddelek: Programiranje
393292 (2512) c0dehunter
»

[JAVA] System_currentTimeMillis()??

Oddelek: Programiranje
16812 (812) kunigunda

Več podobnih tem