» »

Vpis v googlov iskalnik

Vpis v googlov iskalnik

jubax ::

Zanima me, kaj moram storiti, da se bo moja stran prikazala med zadetki, ko bom v googlov iskalnik vpisal neko ključno besedo.
Primer:
-moja stran je stran o kitarah
-ključna beseda: zgodovina kitare
-med zadetki se prikaže tudi moja stran

Kje se da vpisati v iskalnik?

bluefish ::

vem, da ima Google nekje, da vpišeš svojo stran. Bo kdo drug povedal bolj točno. Veliko pa pomaga tudi, če v glavo strani dodaš malo več meta podatkov o strani.

Poldi112 ::

Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

netanyahu ::

http://www.google.com/intl/en/submit_content.html

META elementi v glavi so irelevantni, ker jih Google namenoma ignorira. Če jih želiš, napiši smiselne in uporabne.

// edit: prepozen...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: netanyahu ()

jubax ::

kaj si mislil s tistim prepozen?

bluefish ::

odgovor je postal po tistem ,ko je to naredil že Poldi112

Tody ::

če že nekdo aktivno uporablja to besedo si več al manj v kurcu razen če narediš boljšo stran...

sverde21 ::

Po kolikem času se pa stran pojavi med zadetki, namreč jst sm mojo stran vpisal kakšen teden nazaj, in še zmeraj ne najde nič...
<?php echo `w`; ?>

redkoenig ::

Vse kar ste sedaj tukaj pisali se tiče optimizacije spletnih strani. To je postopek, ki poskrbi, da še vaša spletna stran pojavi visoko (na prvi strani) med rezultati za določene ključne besede.

Kot so že povedali spletno stran v Google lahko vpišeš na http://www.google.com/addurl/, vendar to ni vedno potrebno. Google bo po vsej verjetnosti vašo stran našel tudi sam, samo trajalo bo malo dlje. Po tem ko je stran vpisana v Google jo mora Googlov pajek indeksirati oz. prebrati njeno vsebino, ter jo ustrezno uvrstiti v svoj indeks.

Za hitrejše in bolj natančno indeksiranje pomaga, če stran dodaš v Google Sitemaps. Več o tem si lahko preberete v članku Kako vam lahko Google Sitemaps pomaga pri optimizaciji spletnih strani?.

Kar se tiče Meta elementov v kodi spletne strani - so in niso pomembni. Vsekakor v zadnjem času nimajo take teže, kot so jih imeli leta nazaj, škoditi pa vsekakor ne morejo. Nekateri spletni isklaniki jih še vedno uporabljajo, zato je priporočljivo, da se jih uporablja.

Po kolikem času se pa stran pojavi med zadetki, namreč jst sm mojo stran vpisal kakšen teden nazaj, in še zmeraj ne najde nič...


Google svoj indeks obnavlja redno vsak dan, vendar ima vgrajeno nekakšno začito pred novimi stranmi. Temu se reče Google SandBox. Nove strani na Googlu nimajo take vrednosti, kot stare strani, ki jim Google lahko zaupa. Zato se nove strani v Googlu pojavijo šele čez določen čas, še posebej na ključnih besedah, kjer je konkurenca velika.

Za pozicioniranje vaših strani je vsekakor najbolje, da si priskrbite čimveč vhodnih povezav - povezav iz drugi strani. S tem boste pospešili indekisranje vaše strani, Google pa bo tako vašo stran jemal tudi bolj resno. Vsaka povezava iz druge strani namreč šteje kot nenakšno priporočilo, ki ga Google jemlje zelo resno. To posredno vpliva tudi na PageRank strani.

če že nekdo aktivno uporablja to besedo si več al manj v kurcu razen če narediš boljšo stran...


Cilj vsake spletne strani bi moral biti, da obiskovalcu priskrbi zanimivo in relavantno vsebino. To je tudi eden glavnih kriterijev po katerih Google razvršča strani. Če boste v svoji vsebini veliko in relavantno uporabljali ključne besede, boste tudi na Googlu dobro rangirali za te ključne besede.

Optimizacija je itak zapleten proces, ki se nenehno spreminja oz. nadgrajuje. Če vas zanima več informacij o optimizaciji spletnih strani si oglete stran optimizacija.eu, ki je namenjena samo tej temi.
izdelava spletnih strani, spletni marketing - www.red-orbit.com
optimizacija strani - www.optimizacija.eu

gregy ::

redkoenig: hvala za tele informacije o SiteMap .. trenutno imam PR 4 ampak mislim, da ga lahko izboljšam .. :D
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX<br />
Vstopnice.com so moja strast ...

redkoenig ::

gregy jest se nebi tok oziral na to kakšen PR maš, ker to praktično ni tako pomembno. Važno je, da na stran dobiš čimveč obiskovalcev. To boš pa dosegel z dobro vsebino in s čimveč povezavami z drugih strani. Ta PR, ki ga ti vidiš v Google Toolbaru je itak star, ker ga Google obnavlja samo vsake 3 mesece. Za razvrščanje rezultatov pa Google obnavlja svoj interni PR vsak dan. Kljub temu PR predstavlja majhen delež v enačbi za izračun pozicije. Usmeri se bolj na vsebino.
izdelava spletnih strani, spletni marketing - www.red-orbit.com
optimizacija strani - www.optimizacija.eu

Vice ::

Pri razlagi redkoeniga manjka še to, da je večji del optimizacije tudi na tehnični izvedbi strani - v treh besedah, način dinamičnega prikazovanja vsebine, w3c standardi, način priprave vsebine...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Google nas ne prikaže v iskalniku

Oddelek: Izdelava spletišč
92875 (1266) neoserv
»

google ne najde strani

Oddelek: Izdelava spletišč
9849 (720) Gost
»

dodajanje strani

Oddelek: Izdelava spletišč
52338 (2220) gforce
»

Zakaj me Google ignorira ?

Oddelek: Izdelava spletišč
52011 (1798) redkoenig
»

Vpis spletne strani v google

Oddelek: Pomoč in nasveti
123857 (3712) Poldi112

Več podobnih tem