» »

neonka v avtu - kaj pa ob zaganjanju motorja?

neonka v avtu - kaj pa ob zaganjanju motorja?

Klemenn ::

torej...

kko je z napravami ob zaganjanju avta?

če, konkretno neonko, priklopim na cigaretni vžigalnik...je kaka možnost da ob vžiganju motorja pregori?

kaj pa če jo vežeš direkt na akumulator?

ali je najboljše dat kako vezje pred neonko in če, katero?

....stick to the topic...

BladE_ ::

Misls, da lahko skuriš avtoradio, ko prizges avto?
Akcija - Reakcija

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BladE_ ()

Klemenn ::

....kaj ne?

zakaj se pa pol ugasne med zaganjanjem? :\

steev ::

Ker avto hoče čim več energije dati alternatorju (oz. zaganjalniku).
:|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: steev ()

balocom ::

Možno da sam crkne zrd sesedanja napetosti.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

Azrael ::

Ob zaganjanju motorja napetost akumulatorja pade na 10V ali celo manj (nekje do 7V je še možen start motorja, če ni premraz). Padec napetosti je odvisen od akumulatorjeve starosti in okoliške temperature ter v kakšnem stanju so kleme na akumulatorju.

Kaj bo z lučko takrat? Ali bo slabše svetila (saj ostale v avtu tudi) ali pa se bo ugasnila (za čas ko se vrti štarter). Nič pretresljivega.
Nekoč je bil Slo-tech.

StajercSSS ::

Ali bom eksplodiral,če bom pojedel mentolove bombone in spil pepsi? :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Voziš se v formuli, pred tabo je podmornica, za tabo pa vesoljska ladja.
Kako se rešiš iz te situacije?
Rečeš ciganu naj ustavi vrtiljak.

Klemenn ::

hm...

ka pa ve kdo...kok toka se lahk ponuca skoz tisto vtičnico za cigarete?

rabu bi ~3A...:\

Azrael ::

3A (npr. 12V hladilniki) je za trajno obremenitev avtomobilske vtičnice še sprejemljivo, več že ne, čeprav so varovalke 10 ali 16A, kar je potrebno zaradi el. vžigalnikov, ki pa vtičnico obremenjujejo le zelo kratek čas.

Še malo več informacij.
Nekoč je bil Slo-tech.

Klemenn ::

kaj pa kabel direkt iz akumulatorja?

to bi pa šlo?

crazy-lemon ::

Ce bos dau direkt v vticnico za cigarete pa prizgal se ti bo vrjetno neonka skurla ker ko prizges avto je napetost dosti vecja posebj ce imas str avto pri katerih je v startetju visoka induktivna napetost in useka nazaj.Ce bos dal direkt na akomulator bo delal seveda ce imas 12v neonko..

BladE_ ::

Mas mogoce meglenke? Ce jih nimas ti proporocam, da neonko vezes na meglenke!

Kam bi sploh rd dau neonko?
Akcija - Reakcija

Klemenn ::

heh pol se pa zanesi na nekej, vsak drgač pove :)

BladE_ ::

Jah noben ne ti ne more tocno povedat, ker tut ti nisi tocno povedu kaksna je neonka! Mas mogoce tisto neonko za v racunalnik? Kam jo bos dau sploh, da vemo na kaj jo je najbl praktično vezat!

Pa sploh ni treba da se kej pogovarjamo! Ne bos je skuru!
Akcija - Reakcija

Klemenn ::

ja 12V neonka...~2A ponuca...

Klemzz ::

poklič na nek 'servis' (a3m) pa reč da ti je neonka crknala pa da bi rad vedu kam je vezana...zarad zamenjave :P

BladE_ ::

Se 1x bom sam sebe citiru

Ne bos je skuru!
Akcija - Reakcija

Azrael ::

kako velika lučka je to , da vleče 2A ali je 2A samo varovalka?

Če gre za lučko, ki jih prodajajo pod opisom "luč za popravila avtomobilov" jo lahko brez skrbi priklopiš na tisto vtičnico. Povsem ista stvar so tudi rač. "neonke", razlika je samo v ceni (mulariji ni škoda denarja) in konektorju.

BTW če gre za kaj takega, to niti pod razno ni neonka, čeprav se še tako lepo sliši, z neonko si pri rasvetljavi nimaš kaj pomagati, v teh lučkah so fluroscenčne cevi (sijalke) moči 6 ali 8W s pripadajočim inverterjem.

Napetost v avtomobilu z 12V inštalacijo niha v mejah, kot sem napisal zgoraj. Če je napetost višja je pokvarjen regulator napetosti (regler) ali je akumulator popolnoma suh in pokvarjen oz.ima slabo priklopljene kleme (navadno je vzrok počena klema).

Če je vzrok akumulator ali njegove kleme, je štart motorja misija nemogoče, tako da se to hitro opazi.

Problem je lahko le regulator, saj večina avtomobilov nima V-metra, ampak če napetostr v avtu zleze čez 15V, žarnice pregorevajo, kot po tekočem traku, da o ostalih stvareh niti ne govorim. Rezultat bo povsem isti če je avto s tako napako šele prišel iz tovarne ali pa je oldtimer. Starost avtomobila pri tem nima nobene veze.
Nekoč je bil Slo-tech.

Klemenn ::

fluroscenčne cevi (sijalke) moči 6 ali 8W s pripadajočim inverterjem.


jap natančno tko...

ja nwem sm k sm zmeru na 12v tok...sm dubu 1,77A....tko da :/

sploh pa...ne sveti najbol že ena sama na tejle vtičnici, tko da bom mogu kr lpo do akumulatorja pa kable vlečt...

dxx ::

Sam sem si namontiral v prtljažnik 2 katode vseskupaj pa sem zvezal na elektriko od luči v prtljažiku, pa ni nobenih problemov.

_pobesneli_ ::

mam 8 teh neonk za pc-je v avtu.pa v 2letih nism imel niti enga problema.pa so skoraj vsaka na svojem invertorju ker je razdalja prevelika da bi dal 2 na eno.in vsi invertorji so na isto vtičnico
Gregor

Klemzz ::

zakaj pa rabš 8 neonk u autu??? če mene uprašaš je to bedarija :\

Klemenn ::

ni noben tega prašau sploh :)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pretvornik 12/220v 1500W

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
91378 (1253) Pyr0Beast
»

Neonki za v avto?! (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
506413 (5002) __Devil__
»

(LCD) inverter za neonke

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
92645 (2426) Azrael
»

am... neonke...

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
222551 (2225) Azrael
»

neonka

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
181376 (1136) Pyr0Beast

Več podobnih tem