Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
kow ::
To je zacasen (za par dni) nadomestni avto. Branje navodil se zdi malo overkill. Malo rantam, ja. Ampak zadeva je res neintuitivna. Vec imamo tehnologije, vec navodil rabimo? Malo smesno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
codeMonkey ::
To z zvokom se izklopi in tudi ni nadlezno (vsaj v Skodi ni neko piskanje ampak bolj nezen ter tisji ton). Se bolj je mimo nakladati o smiselnosti ekrana pri volanu. Pogojno bi sprejel, ampak res pogojno, ce imas heads-up. V tem primeru bi se sprejel le ekran na sredini. Brez tega pa moras biti res pristranski za take izjave. Pri Tesli je vsaj jasno da je to zaradi sparanja, na racun slabse izkusnje. Tako kot izbira smeri voznje. Ampak nekateri bodo to spremenili v ne vem kaksno prednost.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
sealcradle ::
Tako kot izbira smeri voznje.
To mislis rocico za zmigavec? A ti z zmigavcem izberes smer voznje?
UkrFTW!! ::
To je zacasen (za par dni) nadomestni avto. Branje navodil se zdi malo overkill. Malo rantam, ja. Ampak zadeva je res neintuitivna. Vec imamo tehnologije, vec navodil rabimo? Malo smesno.
Imaš ločen gumb za assitence in tam izklopiš, kar želiš. Ni ravno pretežko.
Glede tresenja volana. Če ne greš preko črte, ga ne trese, če pa greš, žmigavec, pa ga ne bo treslo.
Drugo so gradbišča, kjer je črt kolikor hočeš.
Mene recimo tresenje ne moti, ker mi pač ne trese. Ženo moti, ker pač seka vse ovinke, kar se da in po AC pleše tango, pasove pa menja brez žmigavca.
kow ::
Stevec ni v visini oci. To ni smiselna resitev. Sama ideja "digitalnega stevca" je imo neumna. Saj bi lahko display hitrosti prestavili tudi nad volan (HUD ali pa malo v stran). Saj razumem, da so na njem "contextualne informacije", kateri asistencni sistemi so vklopljeni itd. Ampak bolje bi bilo, da bi imel vecji sredinski zaslon in bi imel lahko vse te iste informacije na levem robu, ali (verjetno) bolje - HUD. Nisem se nikoli uporabljal zato tezko recem.
Smesno je bilo tudi to, da sem iskal knof za klimo (rosenje sipe), in ga nisem nasel in sem potem kar prek sredinskega zaslona potapkal da pojaca ventilator.
Bilo je temno, nekaj prometa itd. Nekajkrat sem pogledal in ga nisem nasel ter odnehal. Se enkrat, vsi ti rentali bi pomoje rabili neki "simple mode". Ce zelis, pa si prestavis na polno funkcionalnost.
Glede tresenja. Me je pac presenetilo. Se vedno ne razumem kaksen je namen te tehnologije? Da olajsa tipkanje po telefonu med voznjo?
Smesno je bilo tudi to, da sem iskal knof za klimo (rosenje sipe), in ga nisem nasel in sem potem kar prek sredinskega zaslona potapkal da pojaca ventilator.
To je zacasen (za par dni) nadomestni avto. Branje navodil se zdi malo overkill. Malo rantam, ja. Ampak zadeva je res neintuitivna. Vec imamo tehnologije, vec navodil rabimo? Malo smesno.
Imaš ločen gumb za assitence in tam izklopiš, kar želiš. Ni ravno pretežko.
Mene recimo tresenje ne moti, ker mi pač ne trese. Ženo moti, ker pač seka vse ovinke, kar se da in po AC pleše tango, pasove pa menja brez žmigavca.
Bilo je temno, nekaj prometa itd. Nekajkrat sem pogledal in ga nisem nasel ter odnehal. Se enkrat, vsi ti rentali bi pomoje rabili neki "simple mode". Ce zelis, pa si prestavis na polno funkcionalnost.
Glede tresenja. Me je pac presenetilo. Se vedno ne razumem kaksen je namen te tehnologije? Da olajsa tipkanje po telefonu med voznjo?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
UkrFTW!! ::
Saj če pogledaš, ima tistih par gumbov. Na levi strani za luči, na desni pod displeyem za klimo, assitence in še nekaj, parking se mi zdi. Shortcut tipke.
kow ::
1x na teden vozim avto iz leta 2010 (se mi zdi). Prakticno ne uporabljam gumbov. Kaj uporabljam? Prizgem in ugasnem radio, pa knof za max klimo. Kaj drugega se niti ne spomnim. Vsedem se, odpeljem itd. Ocitno sem tezki minimalist med voznjo.
V avtih bi si zelel vecje sredinske zaslone ter simple mode. Da bi bil potem tako enostaven kot je voznja smarta (avant). Tudi, ce se notri vsedes enkrat na dve leti, ti je takoj vse jasno. Evo, to je bistvo mojega argumenta.
V avtih bi si zelel vecje sredinske zaslone ter simple mode. Da bi bil potem tako enostaven kot je voznja smarta (avant). Tudi, ce se notri vsedes enkrat na dve leti, ti je takoj vse jasno. Evo, to je bistvo mojega argumenta.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
fikus_ ::
Kow, nisem bral vsega tvojega pisanja. Te varnostne zadeve si niso izmislili proizvajalci avtomobilov, ampak je to EU zakonodaja. Od opozarjanja na preveliko hitrost,... vožnja blizu črte,.... to in še marsikaj so zahtevane varnostne zadeve, brez tega novega avta v EU ne moreš dati v promet.
Če te te stvari motijo, ostani pri stari gajbici od avtomobila, ki tega še nima.
Če te te stvari motijo, ostani pri stari gajbici od avtomobila, ki tega še nima.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
iKst_ ::
Če te te stvari motijo, ostani pri stari gajbici od avtomobila, ki tega še nima.
Tole je brezvezen "vzemi ali pusti" argument. Razumem, da so te stvari vklopljene po defaultu. Razumel bi tudi, da te pri izklopu ene 4x vpraša, če si prepričan. Ampak uporabnik bi vseeno moral imeti možnost izklopiti stvari, ki mu ne pašejo.
fikus_ ::
Če te te stvari motijo, ostani pri stari gajbici od avtomobila, ki tega še nima.
Tole je brezvezen "vzemi ali pusti" argument. Razumem, da so te stvari vklopljene po defaultu. Razumel bi tudi, da te pri izklopu ene 4x vpraša, če si prepričan. Ampak uporabnik bi vseeno moral imeti možnost izklopiti stvari, ki mu ne pašejo.
Še eden....
Avtomobilski proizvajalci si niso izmislili npr. opozarjanje na prekoračitev hitrosti, to zahteva EU zakonodaja, zahteva tudi, da se ne sme dati permanentno izklopiti!
Še vedno je mogoča izklop v meniju, ne sme pa biti npr. tipka na dosegu roke (EU zakonodaja), ta funkcija se vklopi nazaj (spet EU zakonodaja), ko na novo "štartaš" avto.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
codeMonkey ::
sealcradle je izjavil:
Tako kot izbira smeri voznje.
To mislis rocico za zmigavec? A ti z zmigavcem izberes smer voznje?
Ne. Imas drsnik na ekranu da das v rikverc in obratno ter park.
iKst_ ::
Še eden....
Avtomobilski proizvajalci si niso izmislili npr. opozarjanje na prekoračitev hitrosti, to zahteva EU zakonodaja, zahteva tudi, da se ne sme dati permanentno izklopiti!
Še vedno je mogoča izklop v meniju, ne sme pa biti npr. tipka na dosegu roke (EU zakonodaja), ta funkcija se vklopi nazaj (spet EU zakonodaja), ko na novo "štartaš" avto.
Ja, vem, da je to EU zakonodaja, ampak ne naredi situacije nič manj butaste.
Malidelničar ::
Večerni šov: po Kitajcih zdaj na slovenske ceste še Vietnamci
https://siol.net/avtomoto/novice/vecern...
(če sem prav prebral z enim modelom hibrida in enim full-EV-jem)
https://siol.net/avtomoto/novice/vecern...
(če sem prav prebral z enim modelom hibrida in enim full-EV-jem)
Don't invest like a Joe. Invest like a Simon.
BigWhale ::
Vceraj sem vozil novega fosilnega Golfa (nadomestni avto). Ne morem verjeti, da imajo avti se vedno displaye pod volanom. Popolnoma nesmiselna lokacija.
Daj ne bodi enak debil kot folk, ki pravi, da je vstekat avto trikrat na teden, prevec dela. Instrumenti pred volanom so povsem smiselni. Se v letalih imajo stvari tako namescene. :>
Ce bi bili centralno pozicionirani instrumenti tako blazno boljsi, potem bi vsi kopirali Minija ...
fikus_ ::
Nissan Primera je imela števce na sredini. Mogoče pa kow vozi primero (ne izdelujejo jih več od 2007)
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
Musashi ::
https://www.arenaev.com/wireless_chargi...
tole je pa posebej za one, ki se bojijo izgube časa z vštekanjem kabla. Super.
impresivna mi je učinkovitost nad 90%. Dober so tole izvedli.
tole je pa posebej za one, ki se bojijo izgube časa z vštekanjem kabla. Super.
https://www.arenaev.com/wireless_chargi...
tole je pa posebej za one, ki se bojijo izgube časa z vštekanjem kabla. Super.
impresivna mi je učinkovitost nad 90%. Dober so tole izvedli.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Musashi ()
Gregor P ::
A to je boljša od tiste od BMW-ja izpred let ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Musashi ::
ne vem če je bila od BMW sploh v prodaji, pa tudi ja tole je precej boljše od BMW, 11kW proti 3,6kW o učinkovitosti tudi sploh ni govora pri BMW.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Musashi ()
Gregor P ::
No saj, ta od BMW-ja je res iz leta 2017, tako da danes bi morala ta tehnologija biti res že boljša.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
kow ::
telexdell ::
Ce bi bili centralno pozicionirani instrumenti tako blazno boljsi, potem bi vsi kopirali Minija ...
Nikjer nisem trdil, da so centralno pozicionirani "instrumenti" boljsi. Trdim, da vec ne rabimo instrumentov, ker imamo sredinski zaslon. Tudi ta golf ga ima.
Ne vem- mogoče sem staromoden. A sam gledam hitrost, napolnjenost baterije, doseg, zunanjo temperaturo....pač podatke, kateri so pomembni za vožnjo na zaslonu na levi strani (pod volanom). Marginalni podatki- npr. navigacija, radijski sprejemnik, stanje EV, vreme... pa na sredinskem zaslonu. Ne vem, zakaj bi moral obračati glavo, da bi na srednjem zaslonu videl, kako hitro peljem, ko pa lahko gledam na cesto in poleg s kotičkom očesa vidim ta podatek.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
krucymucy ::
DamijanD ::
Potencialna slabost pogona zadaj na gladki podlagi je regeneracija.
Ne, ni. Ni niti teoretične možnosti da zdrsne, ker če kolo zdrsne ni regeneracije.
- ker je manj sile zadaj, je tudi manj "razpoložljive" regeneracije (torej je to načeloma minus)
- kar se zdrsov tiče: to je v enem videu s teslo pokazal Bjorn
BigWhale ::
Ce bi bili centralno pozicionirani instrumenti tako blazno boljsi, potem bi vsi kopirali Minija ...
Nikjer nisem trdil, da so centralno pozicionirani "instrumenti" boljsi. Trdim, da vec ne rabimo instrumentov, ker imamo sredinski zaslon. Tudi ta golf ga ima.
Ja, to kar trdis nima nobenega smisla. Ce imas HUD, ja potem v teoriji ne rabis vec instrument panelov pred volanom. Ampak samo v teoriji, v praksi je pa malo drugace.
telexdell ::
Ni treba obračati glave. Ravno tako s kotičkom očesa vidiš kako hitro pelješ.
Mislim- imam avto z levim in sredinskim displejem pol mi boš pa ti bol vedel kot sam, kako gledam nanje? kaj pa če bi namesto, da trosiš neumnosti po forumih šel izpolnjevat loto lističe. Tako pameten kot si, boš tudi bolj vedel katere številke bodo izžrebana od bobna, kateri jih meče ven.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Zimonem ::
Ni treba obračati glave. Ravno tako s kotičkom očesa vidiš kako hitro pelješ.
A to ste vi ki ne gledate ogledal in ne dajete žmigavcev? Po možnosti invalid
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Zimonem ()
codeMonkey ::
Potencialna slabost pogona zadaj na gladki podlagi je regeneracija.
Ne, ni. Ni niti teoretične možnosti da zdrsne, ker če kolo zdrsne ni regeneracije.
Je. Ker ne sme biti prevelika zaradi stabilnosti. Ampak naceloma jo danes lahko nastavljas.
V ovinku imas sile v dveh smereh in guma mora drzati vsoto obeh vektorjev. Ne rabis blokiranega kolesa, da je ta vsota vecja od oprijema, ko imas bocne sile. Torej ce je regen mocan in imas tudi bocne sile, lahko na drseci podlagi zmanjka oprijema.
Podobno je seveda ko imas to spredaj, ampak razlika je da v enem primeru gre avto naravnost naprej, v drugem pa ga rotira. Naceloma je varneje prvo. Pa tudi manj verjetneje je, ker se teza prenasa naprej.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
temni_princ ::
Ne vem ali je zaradi specifičnega položaja za volanom, ampak v Y je števec za hitrost višje kot bi bil za volanom. Manj je treba umakniti pogled s ceste kot pri drugih avtih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: temni_princ ()


