Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi

kow ::
Ta del je bolj pomemben za percepcijo branda. Ce naredijo kul roadsterja, bo vrednost branda v povprecnem (neukem) potrosniku spet zrasla.

endelin ::
Tesla S je sicer vrhunski EV. Vendar po toliko letih istega designa (ok z nekaj facelifti) se človek zasiti designa in to ni ok za avtomobil ki stane 100k eur.
Tako potencialni kupec gre potem kar po bmw 550e/i5, ki deluje sveže, mean, posh. Ali kaj drugega novejšega.
Vsi cross shopajo.
Nabor kupcev za 100k avte in več je zelo omejen. Ma saj to vidiš na cesti da takih vozil ni ravno na pretek.
Tako potencialni kupec gre potem kar po bmw 550e/i5, ki deluje sveže, mean, posh. Ali kaj drugega novejšega.
Vsi cross shopajo.
Nabor kupcev za 100k avte in več je zelo omejen. Ma saj to vidiš na cesti da takih vozil ni ravno na pretek.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: endelin ()

endelin ::
Lol mercedes cla electric še kar ni konfiguratorja pri nas. Zelo me zanima na koliko so ocenili njihov ev. Izgleda smo za mercedes nek tretji svet

mehatronik12 ::
Stvari je treba postaviti v kontekst. Tesla še vedno proda nekajkrat več Model X kot Lucid vseh avtomobilov skupaj. Tudi v primerjavi z avtomobili kot je BMW 7 ali Mercedes S class se Model X prodaja kot vroče žemljice.
Problem je, da so te številke za Teslo zanemarljive.
Pa Model Y je enostavno boljši avto za veliko večino ljudi.
problem je čisto drugi, ker številke eksponentno padajo, to je vsem jasno, razen tebi očinto ;)
Če zanemariš dejstva oziroma namerno lažeš to drži, pa kje živite vsi Tesla fan boyi v jami!?
tesla S okol 28 000 v letu 2024.
Če to številko primerjaš s primerljivimi modeli BMW 5 je samo v Evropi prodal več avtov....
Če primerjaš z eksotiki, valda je pol 28 000 več :D.
Vsak ki primerja Tesla X z Mercedes S je pomojem mnenju konkretno čez les!

iKst_ ::
Vsak ki primerja Tesla X z Mercedes S je pomojem mnenju konkretno čez les!
Malo si zgrešil bistvo. Primerjal sem prodajo Model X in S klase, ne avtomobilov kot takih.

endelin ::
Bmw 550e in roka
Šestak
Domet kakor češ
V mestu in regionalki na elektriko

Šestak
Domet kakor češ
V mestu in regionalki na elektriko
Zgodovina sprememb…
- spremenil: endelin ()

kow ::
Plugin hibridi so res najslabsa moznost za kupca. Japonski hibrid ali BEV. Ce bi kupoval avto, bi se tako odlocil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()

telexdell ::
Plugin hibridi so res najslabsa moznost za kupca. Japonski hibrid ali BEV. Ce bi kupoval avto, bi se tako odlocil.
Nimajo Japonci monopol nad hibridi. Bolj pravilno bi bilo ali hibrid kot diesel lokomotiva ali BEV.
PS pri diesel lokomotivi ICE motor sliži, da poganja generator. Elektrika preko elektromotorja pa poganja lokomotivo. Tako tudi nekateri hibridi delujejo v najvarčnejšem (Atkonson) modu in poganjajo generator. Avto pa se obnaša kot električni.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Grimnir3 ::
Zadnjič sem spraševal zakaj v KP ne delajo dodatna polnilna mesta.
No danes baje niso delala še 4 mesta od starih.
Gužva delux. Ocitno so se zakalkuliral z elektriko.
No danes baje niso delala še 4 mesta od starih.
Gužva delux. Ocitno so se zakalkuliral z elektriko.

Utk ::
PS pri diesel lokomotivi ICE motor sliži, da poganja generator. Elektrika preko elektromotorja pa poganja lokomotivo. Tako tudi nekateri hibridi delujejo v najvarčnejšem (Atkonson) modu in poganjajo generator. Avto pa se obnaša kot električni.
Lokomotive ne delujejo tako, ker bi šparale tistih zadnjih 5% porabe, ampak ker je to enostavneje. Pri avtih je pa vsakih 5% pomembnih in to pač ni najbolj efektivno. Je bolje kot nehibrid, ni pa bolje kot hibrid, ki vseeno kdaj spusti ice (čim bolj) direktno na kolesa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

shmandi ::
PS pri diesel lokomotivi ICE motor sliži, da poganja generator. Elektrika preko elektromotorja pa poganja lokomotivo. Tako tudi nekateri hibridi delujejo v najvarčnejšem (Atkonson) modu in poganjajo generator. Avto pa se obnaša kot električni.
Lokomotive ne delujejo tako, ker bi šparale tistih zadnjih 5% porabe, ampak ker je to enostavneje. Pri avtih je pa vsakih 5% pomembnih in to pač ni najbolj efektivno. Je bolje kot nehibrid, ni pa bolje kot hibrid, ki vseeno kdaj spusti ice (čim bolj) direktno na kolesa.
Same neumnosti... prav tako Atkinsonov motor nima direktne povezave z t.i. range extender hibridi...
