» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
891 / 1189
»»

sirotka ::

Gambino je izjavil:

VW Tesli ne seže do .... In ljubitelji švaba avtov vedite da je Tesla vredna več kot katera koli nemška znamka. Toliko o tem, kdo ima potencial in kdo ne. VW je pa itak ena od desetih najbolj zadolženih podjetij. Pa še to, da so jih spet dobili z prstom v marmeladi. Sedaj so jim pri nekaterih bencinarjih dokazali, da goljufajo pri meritvah izpustov, ko ob sami meritvi preklopi avto v eko način. Pa Mercedes in Porsche sta dobila tudi globo zaradi goljufanja. To so švabi, pfujjj, pfujjjj!


Daj še enkrat preberi vse kar si napisal. Vrednost Tesle nima nobene veze z realnostjo, pove le to, da ameri štampajo $.

kow ::

Tvoja razlaga ni smiselna, ker zakaj potem ne raste vrednost Forda. Tiskanje dolarjev ne igra velike vloge.

Gambino ::

sirotka je izjavil:

Gambino je izjavil:

VW Tesli ne seže do .... In ljubitelji švaba avtov vedite da je Tesla vredna več kot katera koli nemška znamka. Toliko o tem, kdo ima potencial in kdo ne. VW je pa itak ena od desetih najbolj zadolženih podjetij. Pa še to, da so jih spet dobili z prstom v marmeladi. Sedaj so jim pri nekaterih bencinarjih dokazali, da goljufajo pri meritvah izpustov, ko ob sami meritvi preklopi avto v eko način. Pa Mercedes in Porsche sta dobila tudi globo zaradi goljufanja. To so švabi, pfujjj, pfujjjj!


Daj še enkrat preberi vse kar si napisal. Vrednost Tesle nima nobene veze z realnostjo, pove le to, da ameri štampajo $.


Kar seveda ni res, še kako je pomembno poslovno okolje in prihodnost, kar odražajo tudi delnice. Tesla ima prihodnost in zato tudi svojo vrednost, ki se izraža z vrednostjo delnic. Nemški goljufi pač živijo na lovorikah stare slave, zaostajajo pa za konkurenco da glava peče!

sirotka ::

Za Teslo mislijo, da ima prihodnost. Je pa vse prenapihnjeno zdaj.

mikhaair ::

Vse je bilo nekoč prenapihnjeno, Apple, MS, FB, sedaj Tesla, ampak ko vložijo noter playerji, pol težko poči. Pa tudi zato, ker vrednost temelji na nekih realnih ocenah. Vsaj do neke mere. In se širijo, rastejo. Dinozavri pa morajo preiti na elektro modele, proizvajat ICE, lovit razvoj Tesle. Brez matere EU in Nemčije, Francije, je propad.

hruske ::

Ne mešat cene in vrednosti.

V ceno delnice je všteta vrednost podjetja ter tudi obeti za to podjetje. Ker je marsikdo mnenja, da je podjetje Tesla perspektivno, je ta trenutek cena višja od njene dejanske vrednosti.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Ne vem če. Leafu so že ukradli kabel med polnjenjem. Pa to ni sploh poceni stvar.


Leaf 2018 model ima zaklenjen vtikac, ki ostane zaklenjen tudi ce je avto odprt. Kako je s starimi, pa ne vem.

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Pri tesli in njihovih polnilnicah se res ne more zgoditi, da bi kje zgubljal dragocen čas.

Ni isto čakat v vrsti na polnjenje in čakat v gostilni, ker misliš, da se ti avto polne, pa se ti v resnici ne.

Tko kot ti lahko nekdo ustavi tocenje goriva v tvojga Passata medtem, ko gres ti po wunderbaum osvezilec. To je pac non-issue, so pac naleteli na crappy polnilnico. Na Petrolovih se to ne more zgoditi, recimo.

Ja, samo da pri passatu ti s tem ne ukrade ene ure.
Drug problem je avtu. Če ti lahko nekdo stakne dol kabel in ga priklopi nase, recimo.


Sej ves, da zdej zvenis tocno tko kot tisti kocijazi, ki so se drli, da bencin lahko itak dobis samo v lekarnah in da so avtomobili useless? Ker to kar opisujes so porodne tezave EVjev. Tako kot guzva na Teslinih polnilnicah. Z infrastrukturo bo se nekaj casa problem, na koncu se bodo pa uspeli dogovoriti za neke standarde.

Tesla ima nekaj prednosti pred ostalimi, vsekakor. Ampak na dolgi rok je pa vseeno. Ta prednost jim ne zagotavlja ne prezivetja in ne svetovne dominance. Ford je imel vec kot deset let prednosti pred ostalimi proizvajalci avtomobilov, pa ga je konkurenca z leti prehitela po levi in desni. Tudi Apple je imel prednost pri pametnih telefonih, pa IBM pri racunalnikih ... Edina nekoliko vecja prednost Tesle je zdaj mreza polnilnic. Ce se nekomu v EU sprdne bo morala Tesla predelat polnilnice, da bodo lahko vsi polnili na njih.

kow ::

hruske je izjavil:

Ne mešat cene in vrednosti.

V ceno delnice je všteta vrednost podjetja ter tudi obeti za to podjetje. Ker je marsikdo mnenja, da je podjetje Tesla perspektivno, je ta trenutek cena višja od njene dejanske vrednosti.


Ne pisi neumnosti. Vedno se kupuje bodoce profite. Tudi pri Krki ali Kokakoli.
Razlika je samo, da Krka ze ima profite in se pricakuje (z vecjo verjetnostjo), da jih bo imela v prihodnosti. Pri Tesli pa se pricakuje, da bodo profiti v prihodnje. Ali pa vsaj, da jih dovolj misli, da bodo profiti v prihodnje. Kar je pa itak vseeno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

J.McLane ::

Vrednost podjetja nima nujno direktne korelacije s profitom, torej P/E. Videno že na veliko primerih v zgodovini.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

BigWhale je izjavil:

Utk je izjavil:

Pri tesli in njihovih polnilnicah se res ne more zgoditi, da bi kje zgubljal dragocen čas.

Ni isto čakat v vrsti na polnjenje in čakat v gostilni, ker misliš, da se ti avto polne, pa se ti v resnici ne.

Tko kot ti lahko nekdo ustavi tocenje goriva v tvojga Passata medtem, ko gres ti po wunderbaum osvezilec. To je pac non-issue, so pac naleteli na crappy polnilnico. Na Petrolovih se to ne more zgoditi, recimo.

Ja, samo da pri passatu ti s tem ne ukrade ene ure.
Drug problem je avtu. Če ti lahko nekdo stakne dol kabel in ga priklopi nase, recimo.


Sej ves, da zdej zvenis tocno tko kot tisti kocijazi, ki so se drli, da bencin lahko itak dobis samo v lekarnah in da so avtomobili useless? Ker to kar opisujes so porodne tezave EVjev. Tako kot guzva na Teslinih polnilnicah. Z infrastrukturo bo se nekaj casa problem, na koncu se bodo pa uspeli dogovoriti za neke standarde.

Tesla ima nekaj prednosti pred ostalimi, vsekakor. Ampak na dolgi rok je pa vseeno. Ta prednost jim ne zagotavlja ne prezivetja in ne svetovne dominance. Ford je imel vec kot deset let prednosti pred ostalimi proizvajalci avtomobilov, pa ga je konkurenca z leti prehitela po levi in desni. Tudi Apple je imel prednost pri pametnih telefonih, pa IBM pri racunalnikih ... Edina nekoliko vecja prednost Tesle je zdaj mreza polnilnic. Ce se nekomu v EU sprdne bo morala Tesla predelat polnilnice, da bodo lahko vsi polnili na njih.

Ford je bil kar nekaj desetletij največji proizvajalec. Na ta račun, da je bil prvi, se je razširil po svetu in je še danes med 5 do 8. Ne dolgo nazaj je bil med 3. Širjenje po svetu, v Nemčijo in Anglijo še pred ww2, mu je omogočilo da je še danes živ, čeprav pada in pada. Drugače bi bil kot lincoln, chrysler, chevrolet, itd., nepomemben. Če bo tesla največji proizvajalec EV še leta 2050, na primer, je današnja vrednost delnice zelo verjetno upravičena. Kaj bo čez 50 let, je pa težko rečt. Lahko že drugo leto naredijo napačno odločitev, recimo odstavijo Muska in naredijo model y TDI.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Lonsarg ::

Teslina cena delnice predvideva da bo Tesla kdaj kaj več kot luksury nišni trg.

Za kaj takega rabijo začet delat še kaj drugega kot high end zadeve, ampak kljub govorjenju že 10 let da bo Tesla "zdaj zdaj dala ven kako bolj mass market zadevo" se stvar ne premakne.

Gregor P ::

... ampak pol, ko se pa bo:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Zabavna sta. Lahko gresta isto temo pogledat nazaj nekaj let. "Tesla je hisni proizvajalec". Sedaj so ze prakticno ujeli Suzuki, Mitsubishi. Ko bodo veliki kot BMW, boste rekli kaj?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

BigWhale ::

Do world domination je se precej dalec. Dalec je se do coast to coast voznje na avtopilotu, dalec je tudi do 1mio robotskih taksijev. Delajo pa avte, to pa. :)

BigWhale ::

Utk je izjavil:


Ford je bil kar nekaj desetletij največji proizvajalec. Na ta račun, da je bil prvi, se je razširil po svetu in je še danes med 5 do 8. Ne dolgo nazaj je bil med 3. Širjenje po svetu, v Nemčijo in Anglijo še pred ww2, mu je omogočilo da je še danes živ, čeprav pada in pada. Drugače bi bil kot lincoln, chrysler, chevrolet, itd., nepomemben. Če bo tesla največji proizvajalec EV še leta 2050, na primer, je današnja vrednost delnice zelo verjetno upravičena. Kaj bo čez 50 let, je pa težko rečt. Lahko že drugo leto naredijo napačno odločitev, recimo odstavijo Muska in naredijo model y TDI.


Ford je bil najvecji zato, ker je naredil avto, ki si ga je lahko skoraj vsak kupil in je bil res poceni. Leta 1909 kmalu po lansiranju je stal danasnjih $23.000. Osem let kasneje, 1917 je pa stal manj kot $10.000. Leta 1909 so jih nardili nekaj cez 10.000, leta 1917 pa vec kot 700.000. V prvih desetih letih so prodali vec kot 2 milijona Modelov T.

J.McLane ::

Tesla se je včasih imenovala Tesla Motors, danes ne več. Ne vem a je to mogoče zato ker ne mislijo delat zgolj avtomobilov?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

hruske ::

Saj že zdaj ne delajo več samo avtomobilov. Prodajo ti tudi hišno baterijo, solarne panele, ali pa industrijsko pakiranje baterij kot je na Jesenicah.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator

J.McLane ::

Torej je kakršnakoli primerjava vrednosti podjetja z drugimi avtomobilskimi firmami brezpredmetna.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

kow ::

List of largest companies by revenue @ Wikipedia

Avtomobilski in energetski sektor sta ogromna. Tesla pa hoce del pogace pri obeh. Jim bo uspelo? Kdo ve, ampak ce jim bo, je delnica se vedno poceni.

spegli ::

Zadnjič sem spoznal, da ima uni mali grdi električni bmw res dobre pospeške.

hojnikb ::

pssst, tist ni bmw :D
#brezpodpisa

pegasus ::

Haha, direkten napad na Teslo, tam kjer najbolj boli :)

Utk ::

Ja ja, sej je fajn, samo naj to že spravijo na cesto.

a_borlak ::

Pa s ceno 34.000$ ne bo ravno poceni ...

Utk ::

Gregor P ::

Drži ...
Največji zaslužkar je Porsche.
8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Ja, pri avtih za 200 jurjev je to res čudno...
Ferrari ima profita tam 80 do 100 jurjev na avto. 8 jurjev pri avtih za 150 je slab posel.

Gregor P ::

... jah ostali pa itak že skoz prodajajo z izgubo, ker ko te enkrat vežejo nase je bistvo v storitvah po nakupu, ali kako že gre ta mantra:P

Utk je izjavil:

8 jurjev pri avtih za 150 je slab posel.

Tesla ima le 2.890,- evrov pa je tudi zelo drag avto.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Gone ::

V Aleji Ljubljana so dobili ID3 in lahko greste na testno vožnjo z njim če koga zanima.

Spock83 ::

Ouuu lepa. Grem danes.

Gone ::

Poročej pol občutke proti Tesli (pa probej realno ne iz lastniškega ;))

Aja, po moje se za testno moreš vnaprej prijavit, ker majo sam enega pa gužvo. Pa imajo tud omejeno kdaj lahko (izven zastojev, zjutraj ne moreš pa od 2-5 tud ne)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gone ()

Utk ::

Tesla ima le 2.890,- evrov pa je tudi zelo drag avto.

Audi, mercedes, bmw imajo izgubo. Pa so v povprečju dražji.

Gregor P ::

... po drugi strani pa imaš tudi cenejše Porscheje, niso vsi 150k.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Dej ne palamudi. Tudi najcenejši je nekje v rangu najdražjih tesel. Tako kot je najdražji v rangu najcenejšega ferrarija. To ni primerljivo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Torej primerjajo v bistvu neprimerljivo?8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Ne, oni so napisali članek v katerem piše kar piše, neprimerljivo pa primerjajo bedaki...

roCkY ::

"Lepote" starejših hranilnikov lignita.
Starejši kot je akumulator več časa odnese lastniku! Bo to stalna praksa vseh proizvajalcev ali gre le za poporodne težave teslinih baterij izpred 5+ let? Kaj bo s temi baterijami po izteku garancije? Vrednost in uporabnost vozila bo kot kaže precej boga v primerjavi z novim vozilom. Zadeva kaže v precej slabo smer za hiter razmah EV. Kdor pač dela veliko km in bo pripravljen dat zadevo na odpad po 8-10 letih mu ne bo problem. Veličena pa dela manj km in bi rada avto uporabljala dlje. Ni pa Bjorn kaj dosti rekel glede same degradacije baterije. Upam, da se končno spravi narediti test degradacije batrije svoje prve S.
ICE glede na ta dejstva še zdaleč ni rekel zadnje besede vsaj povsod tam kjer ni davčnega pritiska za spodbudo EV.

kow ::

Meh, to so zacetne oz. porodne tezave nove tehnologije. Podobno kot je bilo s telefonskimi baterijami na zacetku, danes pa prakticno vse baterije v telefonih zdrzijo nekaj let.

TESKAn ::

Bodo naštudirali reciklažo odpadnih LiIon baterij in ti zamenjali staro za novo.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

J.McLane ::

Tehnološko ni popolnoma nobenega razloga, da nebi baterija zdržala celotne življenske dobe vozila, verjetno pa še dlje. Garancija ni nikoli isto kot pričakovana življenjska doba, pa imaš že danes garancije na baterije 8 let. Lexus ima 10 let garanciie in neomejno km, Toyota Proace EV 15 let in neomojeno km.

Baterije kot take niso problem, problem je kvečjemu v izvedbi.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

2dark ::

spegli je izjavil:

Zadnjič sem spoznal, da ima uni mali grdi električni bmw res dobre pospeške.


Si spoznal, da ima nizko končno hitrost na račun dometa z enim polnjenjem.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Spock83 ::

Gone je izjavil:

Poročej pol občutke proti Tesli (pa probej realno ne iz lastniškega ;))

Aja, po moje se za testno moreš vnaprej prijavit, ker majo sam enega pa gužvo. Pa imajo tud omejeno kdaj lahko (izven zastojev, zjutraj ne moreš pa od 2-5 tud ne)


Šel sem samo pogledat. Za zdaj še nimam časa vozit. Je pa zanimiv avto. Ampak tudi konkurenca se širi...

codeMonkey ::

Usle so slike nove Skode (nekaj ur prezgodaj)

Zgleda kot resen kandidat za tiste, ki bi radi imeli BEV kot druzinski (edini) avto. Ce bo le se cena prava.

Zgodovina sprememb…

RedDrake ::

codeMonkey je izjavil:

Ce bo le se cena prava.

Če bo cena prava, ne bo dobavljivosti.
Ajde, ugibam da bo cena 45k za oskubljen model, 55-65k za full option.

Utk ::

Po moje še vsaj 5 jurjev gor. Z neko 60 kwh baterijo dvomim da bo pod 50. Z manjšo me pa niti ne zanima. Malo boljši karoq gre hitro proti 40. Je pa to najbrž res najbližje karavanu kar bomo dobili za en čas.

RedDrake ::

Škode imajo notorično malo opreme v osnovnih trimih. Zato špekuliram o 45k osnovi. Če bi avto nosil kako drugo VAG značko bi se začel 5k višje, ja.

TheBlueOne ::

Basisversion des Skoda Enyaq soll bei unter 35.000 Euro liegen


https://futurezone.at/produkte/neuer-el...

Utk ::

Če je to nemška cena z všteto nemško subvencijo, potem možno. Če je pa to cena iz tovarne, lahko vse druge škode nehajo delat.
148 konjev je malo malo, ampak za ta denar, bi bilo za preživet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kow ::

Kdo bo dal tak denar za skodo, ki ima pozimi in ob hitri voznji domet 200km. Naj raje sopajo uporabne mestne avtomobile ali pa kaj konkurencnega tesli 3.
ID3 bo ok, i guess.. sam kolk je to? 300k avtomobilov? Kaj delajo francozi in Japonci ?!?
««
891 / 1189
»»