Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Sneznik ::
Ko berem to temo (pa zadnje čase res samo še preletim, ker preveč spamate), imam občutek, da tukaj kupujete avte samo za drag race in drkanje na številke. Dajte si že enkrat v glavo zabit, da številke in specifikacije niso edina pomembna stvar pri avtu... v bistvu so za večino ena najmanj pomembnih stvari.
Poleg tega pa primerjate e-Trona s Teslo 3 ali Teslo Y, kar je spet totalen bullshit. Seveda je Telsa 3 ali Tesla Y boljši nakup od e-Trona (pod pogojem, da kupuješ avto v tem rangu in imaš servis dovolj blizu, ali pa ti dol visi za servis). Ampak e-Tron pač ni v rangu Tesle 3/Y, temveč je v rangu Tesle X.... slednja pa objektivno gledano ni toliko boljša od e-Trona, da bi lahko opravičila svojo višjo ceno... v marsičem je pa tudi slabša.
To, da pa Tesla trenutno v rangu 3/Y nima konkurence, je pa dejstvo. Bo treba počakat na Polestar 2/3, VW ID.4, in podobne modele. Do takrat je pa v svojem segmentu top nakup.
Drugače pa fora električnih ni samo veliko boljši performance, boljši pospeški in navor in tako naprej. Fora električnih je tudi 5-7x cenejše "gorivo" za vožjo! Skoraj nič vzdrževanja in stroškov za servise. Večja zanesljivost. Vsako jutr poln "tank" v domači garaži brez truda, tega ne zmoe noben bencinar in noben dizelaš.
Jap, ker zaenkrat ev izkoriscevalci nimajo gor obeseno drzavo in birokracijo, zanj placujejo revezi. Mimogrede danes v ZDA je benz ze pod 0.7usd galon, tj 15 evrocentov liter. Bo treba spet na kurilc, jebem ti lopovsko drzavo.
Država suma sumarim več zapravi za nekoga ki vozi diesla ali bencinarja, kot za nekoga ki vozi električnega, tako da izkoriščevalci po tej logiki so lahko edinole DIZELAŠI IN BENCINARJI.
Tudi reveži si lahko kupijo električnega, obstajajo skoraj brezobrestni krediti ekosklada. Za obrok električnega plačaš manj kot bi za bencin in servise, v življenski dobi avta v 20 letih prišparaš z električnim okol 30 jurjev v primerjavi z dieslom. Lahko si kupijo električnega in tako bodo dajali po 5x manj za gorivo. Ker če nekdo daje 5x več za gorivo za diesla kokr bi dajal za električnega je bogataš, ne pa revež.
Reveži so reveži zato ker delajo neracionalne in NA DOLGI ROK DRAGE kupne odločitve = kupijo diesla (namesto električnega). Z dajanjem 5x več za diesel kot bi dajali pri električnemu bodo pač še naprej reveži. Lahko pa ga kupijo električnega z kreditom ekosklada in bodo dali 2-3x MANJ DENARJA v življenski dobi avta kot bi dali za diesla..
Kje je po 0,7usd na galono? Vir daj. Tudi če bi bil, je prvič kot privič to zato ker je cel svet v karanteni in je nafte preveč in je ne morejo prodat zadosti, to bo trajalo še mesec ali dva, pol bojo cene nazaj po prejšnjih ravneh. Drugič kot drugič pa to je še vedno dražje kot vožnja z električnim.
Ti kar pojdi na kurilec (ki je še vedno veliko dražji od vožnje z električnim btw), ko te bojo ustavili ta zeleni (carinarji) boš veselo vriskal!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Sneznik ::
Z vsakim prodanim EV-jem vsi ljudje profitirajo zaradi čistega zraka in manj bolezni in to ne glede na to kaj vozijo. Državo dizelaši in bencinarji stanejo VEČ kot električni.
Lahko pa po zaslugi neupravičenih predsodkov in napačnega znanja o električnih, še naprej vozijo diezla in dajejo 5x več za gorivo in servise in so že naprej reveži.. reveži lahko kupijo električnega, eko skoraj brezobrestni kredit eko sklada in gasa! Ampak ne oni bojo še naprej tupili kako električni nardijo samo 50 km (NI RES!!). Reveži so reveži z razlogom! (Gre za neumne in IGNORANTSKE ljudi, ki delajo drage neracionalne kupne odločitve.)
Kar kupijte diesle: Naftni mogotci si z prodajo nafte polnijo že tako denarja prepolne žepe..
Reveži lahko kupijo električnega, PA NOČEJO! Njihov problem. Bodo pač še naprej reveži.
Lahko pa po zaslugi neupravičenih predsodkov in napačnega znanja o električnih, še naprej vozijo diezla in dajejo 5x več za gorivo in servise in so že naprej reveži.. reveži lahko kupijo električnega, eko skoraj brezobrestni kredit eko sklada in gasa! Ampak ne oni bojo še naprej tupili kako električni nardijo samo 50 km (NI RES!!). Reveži so reveži z razlogom! (Gre za neumne in IGNORANTSKE ljudi, ki delajo drage neracionalne kupne odločitve.)
Kar kupijte diesle: Naftni mogotci si z prodajo nafte polnijo že tako denarja prepolne žepe..
Reveži lahko kupijo električnega, PA NOČEJO! Njihov problem. Bodo pač še naprej reveži.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
BigWhale ::
J.McLane ::
Lexus je predstavil še nekaj podrobnosti električnega UX300e, je bolj kot ne razočaranje tole, ampak vseeno imajo dovolj samozavesti, da so dali na baterijo 10 let garancije ali milijon kilometrov, kar je vsekakor vzpodbudna informacija.
https://newsroom.lexus.eu/ux-300e-first...
https://newsroom.lexus.eu/ux-300e-first...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
TheBlueOne ::
Zakaj je razocaranje? Garancija stima in ce ga sestavijo, kakor sestavljajo Lexuse zna biti super. Kaj mu manjka?
J.McLane ::
Kaj je narobe:
- doseg (300 km po WLTP)
- hitrost polnjenja (omejen na 50 kW moč polnjenja)
- glomazen spreden grill
Sicer v tem rangu za ciljno publiki morda to ustreza (manjši mestni avto za bolj premožne), meni pač ne sede, že zato ne ker nisem "bolj premožen"
- doseg (300 km po WLTP)
- hitrost polnjenja (omejen na 50 kW moč polnjenja)
- glomazen spreden grill
Sicer v tem rangu za ciljno publiki morda to ustreza (manjši mestni avto za bolj premožne), meni pač ne sede, že zato ne ker nisem "bolj premožen"
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
TheBlueOne ::
EV so tako ali tako dragi, tako da moras biti premozen za SLO razmere. No ce gledas srednji rang +. Neko velikost Cliota se dobis za nizjo ceno.
Kar se tice Lexusa pa se nikoli niso pradajali nekih golih stevilk, vedno kakovost izdelave.
Njegov konkurent je verjetno Model Y, Jaguar E-Pace itn? Koliko vec imajo taki dosega?
Kar se tice Lexusa pa se nikoli niso pradajali nekih golih stevilk, vedno kakovost izdelave.
Njegov konkurent je verjetno Model Y, Jaguar E-Pace itn? Koliko vec imajo taki dosega?
Gregor P ::
Ne vem sicer točno zakaj, ampak (Toyotinem) Lexusu pravijo tudi japonski Mercedes; tako da od njih pač lahko pričakujemo le najboljše (od "klasičnih" Toyot pa niti ne; le toliko da glih še držijo nekje srednjega razreda)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
codeMonkey ::
VW tudi dela na polno. 5 vozil na MEB platformi se skriva v proizvodnih halah. Eden izmed njih je ID4, ki bo konkuriral Model Y, in je ze v proizvodnji: https://electrek.co/2020/05/06/vw-id4-e...
To bo tudi prvo vozilo, ki ga bodo proizvajali v ZDA in na Kitajskem.
Potem je ze jasno, da je eden izmed njih tudi Skoda Enyaq: https://www.motor1.com/news/422670/2021...
Verjetno je novinar videl tudi Audija Q4-etron: https://insideevs.com/news/343215/audi-...
Torej letos in v zacetku naslednjega leta lahko pricakujemo ID.3 in CUVe na MEB platformi.
Se pa pripravlja tudi nekaj, kar bo vsaj meni se bolj zanimivo.
To bo tudi prvo vozilo, ki ga bodo proizvajali v ZDA in na Kitajskem.
Potem je ze jasno, da je eden izmed njih tudi Skoda Enyaq: https://www.motor1.com/news/422670/2021...
Verjetno je novinar videl tudi Audija Q4-etron: https://insideevs.com/news/343215/audi-...
Torej letos in v zacetku naslednjega leta lahko pricakujemo ID.3 in CUVe na MEB platformi.
Se pa pripravlja tudi nekaj, kar bo vsaj meni se bolj zanimivo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Utk ::
Super, samo da bojo tudi številke dovolj visoke, ne da bo razprodano vse do sredine januarja...
codeMonkey ::
Mene tudi zanima, predvsem ker kriza ni bila pricakovana. Vprasanje koliko bo to vse vplivalo na narcte.
Gregor P ::
Po mojem se da matematično izračunati, koliko tanka bencina, elektrike ste uporabili v tem času? A je bilo za 1/4 tanka v mesecu dni?!
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
codeMonkey ::
J.McLane ::
Itak, da je volan dol padu, če ja pa na napačni strani montiran (UK)
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
bf4ed ::
Limuzine naj začnejo delat, ne te jeb..ne suv.
Kia eniro je zanimiv, samo je suv.
Dokler nebo pametne limuzine izpod 50k€ s polno opremo in max baterijo, tačas nebom šaltal na ev.
Kia eniro je zanimiv, samo je suv.
Dokler nebo pametne limuzine izpod 50k€ s polno opremo in max baterijo, tačas nebom šaltal na ev.
a_borlak ::
Dodatna oprema je ok, kapaciteta baterije pa ne. Če mene vprašaš, ne opravičuje svoje cene.
ziga1990 ::
^ potem ga pa ne kupit, če ti cena ni ok samo še vedno je boljši kot Zoe
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
a_borlak ::
ziga1990 ::
^ potem ga pa ne kupit, če ti cena ni ok samo še vedno je boljši kot Zoe
Pri električnem avtu je kapaciteta baterije vsaj toliko pomembna, kot ostala oprema.
Se strinjam samo eGolf je glede na vse kvaliteto,opremo in baterijo boljši od Zoe
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
a_borlak ::
Ok, Zoe ima 50kWh baterijo, eGolf 30kWh. Prvi ima WLTP 385km, drugi 230km. Realno prvi okoli 330, drugi 190. Pri zelo podobni ceni (nakup baterije pri Renaultu) raje vzamem avto z manj dodatne opreme in krepko večjim dosegom, ker se bo slednji čez leta le še zmanjšal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: a_borlak ()
TheBlueOne ::
Dvomim, da bi se odlocal tako, ce ti zadostuje dnevni doseg recimo 100km, kar drzi za veliko vecino. Ce pa gres kam dlje, pa bos verjetno polnil in enega in drugega, kjer bos ZOEja recimo 1x 2h, e-Golfa pa 2 x 1h.
J.McLane ::
Star model Zoe nima hitrega DC polnjenja, standardno je bil samo 22 kW AC, opcijsko 44 kW AC. Pri novem nisem na tekočem, preveri če je v vseh paketih "hitro" DC polnjenje.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Mikrohard ::
Ok, Zoe ima 50kWh baterijo, eGolf 30kWh. Prvi ima WLTP 385km, drugi 230km. Realno prvi okoli 330, drugi 190. Pri zelo podobni ceni (nakup baterije pri Renaultu) raje vzamem avto z manj dodatne opreme in krepko večjim dosegom, ker se bo slednji čez leta le še zmanjšal.
Novi Zoe z lastniško 50kWh baterijo je skoraj za tretjino dražji od podobno opremljenega e-Golfa. Sicer je pa brezpredmetna debata o tem, kaj kupiti, ker se e-Golfa ne da več naročiti.
a_borlak ::
Golfa še vedno proizvajajo in osnovna različica Zoe z lastniško baterijo stane cca 30.000€, kolikor približno stane tudi eGolf (cca 28.000€ je bila osnovna različica).
Mikrohard ::
Osnoven model Zoe-ja z lastniško baterijo stane pa 32700€... osnoven e-Golf se je dalo dobiti pa za 27500€. S tem, da oprema osnovnih modelov ni primerljiva. Ko oba podobno opremiš in odšteješ subvencijo, je lahko hitro 8k€ razlike v ceni... in ko imaš ceno 22k€ proti 30k€ (cene z odbito subvencijo), je razlika ogromna.
Sicer pa... e-Golfa še proizvajajo, ampak samo obstoječa naročila. Novih naročil ne sprejemajo... če želiš kupiti novega e-Golfa, ti mora nekdo odstopiti svoje naročilo.
Sicer pa... e-Golfa še proizvajajo, ampak samo obstoječa naročila. Novih naročil ne sprejemajo... če želiš kupiti novega e-Golfa, ti mora nekdo odstopiti svoje naročilo.
J.McLane ::
Statistika prodaje vozil v Evropi gre v pravo smer:
https://www.acea.be/press-releases/arti...
Market share:
- ECV 6.8% (lani 2.5%)
- HEV 9,4%
- Diesel 29,9%
Zdi se da tržni delež bencinarjev ostaja vse skozi dokaj stabilen, dizli pa močno izgubljajo na račun EV, PHEV in HEV
https://www.acea.be/press-releases/arti...
Market share:
- ECV 6.8% (lani 2.5%)
- HEV 9,4%
- Diesel 29,9%
Zdi se da tržni delež bencinarjev ostaja vse skozi dokaj stabilen, dizli pa močno izgubljajo na račun EV, PHEV in HEV
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Spock83 ::
m0LN4r ::
Hallo Herr Molnar,
es ist so weit! Sie können sich den 17. Juni 2020 schon heute in Ihrem Kalender markieren, denn ab dann können Sie Ihren ID.3 1ST bei Ihrem Volkswagen Partner bestellen.
Ampak dokler ne naredim testne vozje pa vidim opremo, ni sans, ker me na sejmu glih ni preprical.
es ist so weit! Sie können sich den 17. Juni 2020 schon heute in Ihrem Kalender markieren, denn ab dann können Sie Ihren ID.3 1ST bei Ihrem Volkswagen Partner bestellen.
Ampak dokler ne naredim testne vozje pa vidim opremo, ni sans, ker me na sejmu glih ni preprical.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Makita ::
Električni avtomobili proizvedejo manj emisi TUDI ČE se jih polni samo z elektriko proizvedeno iz premoga ki je najbolj svinjska elektrika. Tudi ČE.
V praksi je pa še bolje kot to, ker imamo v sloveniji samo okoli tretjino elektrike proizvedene z premogom, dve tretjini pa so drugi, čistejši viri.
Pa tudi če bi vso elektriko proizvedli z premogom, bi bili električni avtomobili še vedno bolj okolju prijazni.
IL_DIAVOLO je izjavil:
https://www.avto-fokus.si/Novice/Novi_t...
Razpadajoca tesla po 500km.
En primerek vozila ne pomeni nič in je nerelevanten. Za vsako znamko lahko najdemo podobno zadevo. Za prav vsakega diesla in prav vsakega bencinarja lahko najdemo podobno zadevo. Neumno je tale "cherry picking" imformacij samo zato ker imaš ti skrito agendo vzadaj in zavajaš ljudi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Makita ()
m0LN4r ::
Itak da najcenejsi, za baterijo pa nevem se, ker z bilokaterim bi se moral na pol poti do slovenije ustavit in filat, ce ze opreme ne rabim, razen ce se izkaze, da je najcenejsi zelo oklescen. Ze pri navadnih ICEjih pri VW je med kakim trendlinom in highlinom kr razlika.
Druga alternativa je pa fuck it, pa zdaj ko padajo cene rabljenih en sporten rabljen ICE za par let uzitka, dokler se elektrifikacija malo bolj razsiri.
Zaenkrat imam se par odprtih vprasanj, ki jih bo verjetno do junija malo bolj jasno
- zdaj se glih tepejo v nemciji ali zvisajo subvencijo ali ne
- potem VW ponuja tist eno leto zastonj filanje do 2000kw, zaenkrat se ni jasno ali so v moji okolici taksne polnilnice
- seveda me tudi zanima pospesek in vozne lastnosti, ter poraba, zato bi rad sel pred nakupom na testno vozjo
- pa seveda bi rad videl avto v zivo zunaj na parkplacu
- pa seveda obljuba drzave (nemcija) da 10 let ni stroskov z registracijo (recimo registracija polota z 6d me stane 220eurov na leto)
na koncu pa vse to vrzt v izracun, saj z elektriko se tu ne prispara kaj dosti, bi pa bil vseeno mogoce fajni upgrade za malo doplacilo
Na sejmu mi je zadeva res delovala ful poceni, zato upam da to ni bil koncni produkt tam razstavljen. Ze samo to me je zmotilo, da v resnici brutto reklamirajo da imas vec prostora kot v golfu, ampak nisem mel obcutka, da imas dejansko vec prostora. Vrata zadaj so samo pleh in plastika, kot pri kaksnem reno kadjaru.
Pa ne bom pozabil, tisti spoiler zadaj na prtljazniku je bil zakitan ob strani in se je vse upogibalo v vse smeri oz. si mel obcutek, da ce se malo prevec naslonis, da dol pade.
Itak da najcenejsi, za baterijo pa nevem se, ker z bilokaterim bi se moral na pol poti do slovenije ustavit in filat, ce ze opreme ne rabim, razen ce se izkaze, da je najcenejsi zelo oklescen. Ze pri navadnih ICEjih pri VW je med kakim trendlinom in highlinom kr razlika.
Druga alternativa je pa fuck it, pa zdaj ko padajo cene rabljenih en sporten rabljen ICE za par let uzitka, dokler se elektrifikacija malo bolj razsiri.
Pa potem me se zanima podatek, kako vpliva velikost felg oz. pnevmatik na porabo. Saj imajo drazji modeli vecje in tezje. Ze pri jebenem polotu se pozna razlika med 16" zimskimi in 15" letnimi eco gumami, skoraj za en liter.
Obstaja pa se opcija, ker to bo sigurno narocalo en kup elektro fanatikov, ki si ze lastijo kakega Reno Zoe ali podobno in se bodo sli staro za novo in bo na rabljenem trgu en kup atraktivnih rabljenih Zoejev po tistem.
Druga alternativa je pa fuck it, pa zdaj ko padajo cene rabljenih en sporten rabljen ICE za par let uzitka, dokler se elektrifikacija malo bolj razsiri.
Zaenkrat imam se par odprtih vprasanj, ki jih bo verjetno do junija malo bolj jasno
- zdaj se glih tepejo v nemciji ali zvisajo subvencijo ali ne
- potem VW ponuja tist eno leto zastonj filanje do 2000kw, zaenkrat se ni jasno ali so v moji okolici taksne polnilnice
- seveda me tudi zanima pospesek in vozne lastnosti, ter poraba, zato bi rad sel pred nakupom na testno vozjo
- pa seveda bi rad videl avto v zivo zunaj na parkplacu
- pa seveda obljuba drzave (nemcija) da 10 let ni stroskov z registracijo (recimo registracija polota z 6d me stane 220eurov na leto)
na koncu pa vse to vrzt v izracun, saj z elektriko se tu ne prispara kaj dosti, bi pa bil vseeno mogoce fajni upgrade za malo doplacilo
Na sejmu mi je zadeva res delovala ful poceni, zato upam da to ni bil koncni produkt tam razstavljen. Ze samo to me je zmotilo, da v resnici brutto reklamirajo da imas vec prostora kot v golfu, ampak nisem mel obcutka, da imas dejansko vec prostora. Vrata zadaj so samo pleh in plastika, kot pri kaksnem reno kadjaru.
Pa ne bom pozabil, tisti spoiler zadaj na prtljazniku je bil zakitan ob strani in se je vse upogibalo v vse smeri oz. si mel obcutek, da ce se malo prevec naslonis, da dol pade.
Itak da najcenejsi, za baterijo pa nevem se, ker z bilokaterim bi se moral na pol poti do slovenije ustavit in filat, ce ze opreme ne rabim, razen ce se izkaze, da je najcenejsi zelo oklescen. Ze pri navadnih ICEjih pri VW je med kakim trendlinom in highlinom kr razlika.
Druga alternativa je pa fuck it, pa zdaj ko padajo cene rabljenih en sporten rabljen ICE za par let uzitka, dokler se elektrifikacija malo bolj razsiri.
Pa potem me se zanima podatek, kako vpliva velikost felg oz. pnevmatik na porabo. Saj imajo drazji modeli vecje in tezje. Ze pri jebenem polotu se pozna razlika med 16" zimskimi in 15" letnimi eco gumami, skoraj za en liter.
Obstaja pa se opcija, ker to bo sigurno narocalo en kup elektro fanatikov, ki si ze lastijo kakega Reno Zoe ali podobno in se bodo sli staro za novo in bo na rabljenem trgu en kup atraktivnih rabljenih Zoejev po tistem.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
PS:
Aja drugace pa v Mailu ni navedenih nobenih cen oz. pise v smislu za ceno in ponudbo se je treba oglasiti pri avtohisi.
Aja drugace pa v Mailu ni navedenih nobenih cen oz. pise v smislu za ceno in ponudbo se je treba oglasiti pri avtohisi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Vazelin ::
Npr. Bmw i3 se vozi neverjetno lepo. Res pa je, da gre za močan elektricni avto. Vožnja je bolj smooth, brez kakšnega cukanja, ničesar. Sladkih dobrih 7 sekund do 100 in izredna elastičnost tam kjer jo v prometu največ rabiš (enih 30-80). Verjetno najboljše vozilo za mestno in primestno vožnjo na trgu. Avto klasika v nastajanju imo. Še en upgrade baterije in to bo res to. Notranjost je odlicno sestavljena. Se vidi da so hotel narest en showcase zadevo. :D
Molnar: Id3 je zelo všečno vozilo zunaj. Tak good looking voz. Moti me pa notranjost, ki je iz slik videti kar malo ceneno in plastično. Izgleda en level slabše kot v Golfu.
Molnar: Id3 je zelo všečno vozilo zunaj. Tak good looking voz. Moti me pa notranjost, ki je iz slik videti kar malo ceneno in plastično. Izgleda en level slabše kot v Golfu.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
Zheegec ::
Norveški trg naj bi nekako napovedoval smernice prodaje EV. 2020 prodaja Audi e-Trona spet pod pričakovanji. 259 prodanih Taycanov.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
Vazelin ::
Molnar: kaj pa o kakem Leafu si razmišljal? Zadeva je sigurno že zelo preizkušena po toliko letih. Sam ga sicer še nisem peljal vendar je sigurno zadeva sweet.
Tista močnejša verzija izgleda res kot nek hot hatch po performancah :D Sladek avto.
Tista močnejša verzija izgleda res kot nek hot hatch po performancah :D Sladek avto.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
m0LN4r ::
Problem je bolj to, da je tle Nissan bolj slabo zastopan, kar se morebitnih tezav tice. VW centrov pa imam dva komada znotraj 20km, enga celo pr sihtu oz. vsakem mestu prakticno.
Nissan pa take fore pa komaj najdes in ce se kaj zakomplicira bi moral it nekam bogu za hrbtom, na reklamacijo, popravilo karkoli.
Nissan pa take fore pa komaj najdes in ce se kaj zakomplicira bi moral it nekam bogu za hrbtom, na reklamacijo, popravilo karkoli.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Makita ::
Norveški trg naj bi nekako napovedoval smernice prodaje EV. 2020 prodaja Audi e-Trona spet pod pričakovanji. 259 prodanih Taycanov.
Ne moreš primerjati državo kjer so plače po 4 jurje na mesec s slovenijo. Tudi navade in okus voznikov za videz je drugačen na Norveškem in drugod. E-tron ima 30 % slabši izkoristek v primerjavi z primerljivim modelom Y (ipsilon), 2x švohnej motor, 2x slabši doseg, skoraj 2x manj navora in še fila se počasneje. E-tron je popolna tehnična neumnost in izredno neučinkovit avto. Nevem kaj so kadili da so šli delati tisto grdo fake rešetko spredaj ki samo slabša izkoristek in aerodinamiko.
Problem je bolj to, da je tle Nissan bolj slabo zastopan, kar se morebitnih tezav tice. VW centrov pa imam dva komada znotraj 20km, enga celo pr sihtu oz. vsakem mestu prakticno.
Nissan pa take fore pa komaj najdes in ce se kaj zakomplicira bi moral it nekam bogu za hrbtom, na reklamacijo, popravilo karkoli.
Sicer je fanj da imaš servis pred nosom, ampak v resnici pa to realno ni pomembno. Kolikorat pa se kaj pokvari? Zelo malokrat. Pa pač takrat vzameš pol ure da se zapelješ do Nissanovega servisa. V realnosti to objektivno ni pomembno. Mislim je: razlike je mogoče 0,5 -1 ure enkrat na "par let". Skratka zanemarljivo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Makita ()
m0LN4r ::
Ja vseeno je drugace, za "elektricna" popravila tukaj v okolici lokalni trgovci nimajo delavnice, bi moral vzet dopust prakticno, da zadevo uredim.
Ce pa se mi kaj zgodi z nemcem, pa ga usput pustim pri avtohisi oni me pa zategnejo do sihta, ker je vse na poti.
Ostali servisi so pa kr izven poti in vec kot pol ure vstran.
Pomembno ni, je pa fajn in ce je cena plusminus ista, ni fore.
Ce pa se mi kaj zgodi z nemcem, pa ga usput pustim pri avtohisi oni me pa zategnejo do sihta, ker je vse na poti.
Ostali servisi so pa kr izven poti in vec kot pol ure vstran.
Pomembno ni, je pa fajn in ce je cena plusminus ista, ni fore.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Kolikorat pa se kaj pokvari? Zelo malokrat.Ni vazno kolkokrat, ampak ko se je fino, da se zrihta cimprej in cimbolj udobno vseskup. Sodelavec je imel z ruknjeno toyoto cirkus cela dva mesca, pa se dopust si je moral vzet, ko je mene baba ruknila od zadaj sem zadevo zrihtal v enem dnevu, med potjo v sluzbo in nazaj.
Pac razlika je.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Makita ::
Pomembno ni, je pa fajn in ce je cena plusminus ista, ni fore.
Tako, me veseli da se strinjava. To je bil tudi moj point
Ni vazno kolkokrat, ampak ko se je fino, da se zrihta cimprej in cimbolj udobno vseskup. Sodelavec je imel z ruknjeno toyoto cirkus cela dva mesca, pa se dopust si je moral vzet, ko je mene baba ruknila od zadaj sem zadevo zrihtal v enem dnevu, med potjo v sluzbo in nazaj.
Pac razlika je.
Je neka mala razlika, ampak če upoštevaš da se ti to zgodi kolikorat v življenski dobi avtomobila, 2x maybe. In še to rabiš žrtvovat kot praviš samo par ur.
Ne splača se ti za to stvar dat 5 jurjev več za avto. Če je pa cena ista in so specifikacije in zmogljivosti iste, pol pa ja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Makita ()