» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
869 / 875
»»

novaa ::

Glede na velikost avta.... super.

Nisem pričakoval da bo vožnja v tem avtu tako tiha, udobna in..... hitra :D
Avto od znotraj deluje tudi dosti bolj prostoren (ajde recimo kot kaki polo)
Res da ima avto samo 12s do 100 ampak to ima vedno na razpolago vsaki trenutek.
Dejansko je to gokard.... noro :D

Makita ::

novaa je izjavil:

Glede na velikost avta.... super.

Nisem pričakoval da bo vožnja v tem avtu tako tiha, udobna in..... hitra :D
Avto od znotraj deluje tudi dosti bolj prostoren (ajde recimo kot kaki polo)
Res da ima avto samo 12s do 100 ampak to ima vedno na razpolago vsaki trenutek.
Dejansko je to gokard.... noro :D


Kolk si dal zanjga? Sliš se fanj :)

novaa ::

z odšteto subvencijo.... 12,5k€ + homologacija + dmv... ker je uvožen iz Češke.

mertseger ::

novaa je izjavil:

no evo.... pa se se učakal:

 zajtrk

zajtrk



Še polnilnica GEN-i za 1€ na mesec pa zmagaš. Poem ni nobena vožnja problem ker je itak zastonj :)), 1,22€/mesec za bencin pa delam 3 jurje km/mesec:))

Makita ::

mertseger je izjavil:

novaa je izjavil:

no evo.... pa se se učakal:

 zajtrk

zajtrk



Še polnilnica GEN-i za 1€ na mesec pa zmagaš. Poem ni nobena vožnja problem ker je itak zastonj :)), 1,22€/mesec za bencin pa delam 3 jurje km/mesec:))



Ja sej to! :) Pa tud polnjenje doma je praktično zastonj, cca 1,2 € na 100 km.

Utk ::

https://www.motor1.com/news/423689/vw-g...

To se zgodi, če ne delaš stvari in-house kot tesla. Pa ne, da se tesli ne bi moglo zgodit, ampak da ti je tako zagode zunanji...
Kaj sploh še ostane velikim, če pa baterije kupujejo, razvoj vsega ključnega pa outsourcajo? Štancanje in skup šraufanje blatnikov? To znajo tudi kitajci...

J.McLane ::

mertseger je izjavil:

novaa je izjavil:

no evo.... pa se se učakal:

 zajtrk

zajtrk



Še polnilnica GEN-i za 1€ na mesec pa zmagaš. Poem ni nobena vožnja problem ker je itak zastonj :)), 1,22€/mesec za bencin pa delam 3 jurje km/mesec:))


A ni tako da ti GEN-i potem pretočene kWh na polnilnici zaračuna pri znesku gospodinjske elektrike po ceniku kot ga imaš tam? Torej 1€/mesec je samo vklop te storitve, poraba je pa ločeno.

Sicer še vedno drobiž, ampak zastonj kot pišeš pa vseeno ni.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

https://www.motor1.com/news/423689/vw-g...

To se zgodi, če ne delaš stvari in-house kot tesla. Pa ne, da se tesli ne bi moglo zgodit, ampak da ti je tako zagode zunanji...
Kaj sploh še ostane velikim, če pa baterije kupujejo, razvoj vsega ključnega pa outsourcajo? Štancanje in skup šraufanje blatnikov? To znajo tudi kitajci...


Taveliki imajo vecino outsousano ze danes. Dejansko je automotive vecinoma kar nastevas + marketing. Recimo konkretno za zadnji projekt na automotive od tega, kar sem poznal. Tank za bencin MAGNA, turbina BOSCH, elektronika motorja BOSCH ...

Utk ::

Sej, že danes. Pri elektriki izgubijo še motor in filtriranje, ki je danes najdražje, baterije pa tudi ne bojo sami delali.
Sej drugo ni problem, ampak razen resnih premiumov (mercedes S in višje), bo avto industrija postala nova tekstilna industrija...

Machete ::

Dajte tole med službo pogeldat, ker vem da imate čas, pa prosim polomite kopja, ker me zanima, če se strinjate, da rinemo v slepo črevo
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

m0LN4r ::

Za v mesto super o tem ni dvoma. 12s do 100 pa ze dolgo nisem videl, no spet za po mestu je dovolj.

Preko cesa si pa uvozil? Privat, ceski diler, slovenski diler? Kako pa je z garancijo? Se se spomnim nekaj casa nazaj, ko je fotr kupoval avto in smo razmislali o EU Import, pa je prodajalec takoj rekel, ce kaj bo bo treba nazaj na poljsko, ker je druga regija in garancija v Sloveniji ne velja, saj je spet druga EU regija.

Jaz pa letos se vedno bom kolebal med ID.3 ali pa rabljenim Golf R.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Makita ::

TheBlueOne je izjavil:

Utk je izjavil:

https://www.motor1.com/news/423689/vw-g...

To se zgodi, če ne delaš stvari in-house kot tesla. Pa ne, da se tesli ne bi moglo zgodit, ampak da ti je tako zagode zunanji...
Kaj sploh še ostane velikim, če pa baterije kupujejo, razvoj vsega ključnega pa outsourcajo? Štancanje in skup šraufanje blatnikov? To znajo tudi kitajci...


Taveliki imajo vecino outsousano ze danes. Dejansko je automotive vecinoma kar nastevas + marketing. Recimo konkretno za zadnji projekt na automotive od tega, kar sem poznal. Tank za bencin MAGNA, turbina BOSCH, elektronika motorja BOSCH ...


Se strinjam z UTK. Dodal bi samo še:

Kaj sploh še ostane velikim, če pa baterije kupujejo, razvoj vsega ključnega pa outsourcajo? Štancanje in skup šraufanje blatnikov? To znajo tudi kitajci...in kitajci bodo dosti cenejši pri tem.

Gregor P ::

... na račun varnosti in še marsičesa najbrž.:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Makita ::

Za v mesto super o tem ni dvoma. 12s do 100 pa ze dolgo nisem videl, no spet za po mestu je dovolj.


Pozabljaš da od 0-60 je zelo hitrer, hitrejši od večine dieslov/bencinarjev. Od 0-40 km/h pa je še hitrejši kot to. Električni pogon je vendarle električni pogon: maksimalen navor že takoj pri speljevanju, v območju ko imajo diesli/bencinarji neznaten navor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Makita ()

Utk ::

Tudi kitajci že dobivajo redno po 5*. In kot rečeno, razvoj je itak outsourcan in ga lahko kupi vsak. Da ne znajo kitajci skup spravit pločevine po specifikaciji, je pa huda...

Makita ::

Gregor P je izjavil:

... na račun varnosti in še marsičesa najbrž.:|


Poglej tale kitajski avto. Je primerljiv oz. v marsičem celo boljši od vse kokurence z izjemo Tesle.





Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Makita ()

m0LN4r ::

Makita je izjavil:

Za v mesto super o tem ni dvoma. 12s do 100 pa ze dolgo nisem videl, no spet za po mestu je dovolj.


Pozabljaš da od 0-60 je zelo hitrer, hitrejši od večine dieslov/bencinarjev. Od 0-40 km/h pa je še hitrejši kot to. Električni pogon je vendarle električni pogon: maksimalen navor že takoj pri speljevanju, v območju ko imajo diesli/bencinarji neznaten navor.
Mas kak review na to temo? Mislim konkretno od kakega podhranjenega elektro malcka.
Torej ce je od 0-60 hitrejsi od vecine dizlov in bencinarjev, kaj se potem dogaja med 60 in 100 ? Saj teh 12 sekund moras nekak razdeliti?
Zadnji review, ki sem ga videl o tem avtu tega glih ni potrdil. Je pa omenil, da je zadeva zelo oklescena od znotraj in da ima gas pedal malce zamika, podobno kot turbo luknja. Enako je tip omenil to pri ID.3, da ko pohodis plin, sele cez kake pol sekunde reagira stvar. Ce pa imas nek EKO nacin vkloljen so pospeski cappani.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Makita ::

m0LN4r je izjavil:

Makita je izjavil:

Za v mesto super o tem ni dvoma. 12s do 100 pa ze dolgo nisem videl, no spet za po mestu je dovolj.


Pozabljaš da od 0-60 je zelo hitrer, hitrejši od večine dieslov/bencinarjev. Od 0-40 km/h pa je še hitrejši kot to. Električni pogon je vendarle električni pogon: maksimalen navor že takoj pri speljevanju, v območju ko imajo diesli/bencinarji neznaten navor.
Mas kak review na to temo?
Torej ce je od 0-60 hitrejsi od vecine dizlov in bencinarjev, kaj se potem dogaja med 60 in 100 ? Saj teh 12 sekund moras nekak razdeliti?
Zadnji review, ki sem ga videl o tem avtu tega glih ni potrdil. Je pa omenil, da je zadeva zelo oklescena od znotraj in da ima gas pedal malce zamika, podobno kot turbo luknja. Enako je tip omenil to pri ID.3, da ko pohodis plin, sele cez kake pol sekunde reagira stvar. Ce pa imas nek EKO nacin vkloljen so pospeski cappani.


Pri električnih je fora da imajo maksimalen navor na takoj na začetku, poglej karakteristiko motorja power and torque/RPM za električni motor in za ICE motor. Tako da pri tem Citigo EV je hitr do ene 60 km na uro, pol pa pač traja še kr nek cajta da pride do 100 km/h. Nisem govoril o eko načinu, izkolopi si eko način če hočeš pospeške.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Makita ()

J.McLane ::

Morda na papirju ni razlike, v praksi pa elektro pogon lahko izkoristiš na max vedno in povsod v vsakem trenutku, brez da bi zraven karkoli delovalo agresivno. Pri ICE če želiš hitro speljati je najprej drsenje sklopke, potem pa še prehod med prestavami ki nikakor ni uglajen. Recimo klasičen pogon moraš spravit v "launch mode" ali pa se moraš kot voznik konkretno potrudit (ročni menjalnik), da dobiš številke na papirju. Pri električnem pogonu ti je vse to dosegljivo vedno brez naprezanja ali zaznavanje neudobja med šaltanji.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Makita ::

J.McLane je izjavil:

Morda na papirju ni razlike, v praksi pa elektro pogon lahko izkoristiš na max vedno in povsod v vsakem trenutku, brez da bi zraven karkoli delovalo agresivno. Pri ICE če želiš hitro speljati je najprej drsenje sklopke, potem pa še prehod med prestavami ki nikakor ni uglajen. Recimo klasičen pogon moraš spravit v "launch mode" ali pa se moraš kot voznik konkretno potrudit (ročni menjalnik), da dobiš številke na papirju. Pri električnem pogonu ti je vse to dosegljivo vedno brez naprezanja ali zaznavanje neudobja med šaltanji.


Na papirju je razlika če gledaš recimo od 0-50 km/h, je razlika v prid električnega. Če pa maš kkšno Teslo model 3 performance pustiš pa praktično čisto vse avte vzadaj od 0-100 km/h. Tudi nasploh so električni hitrejši od vsakega ICE ki je podobne moči.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Makita ()

m0LN4r ::



Ja nevem, ampak meni se zdi to pocasnejse kot v mojem dizlu in to konkretno.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

J.McLane ::

To že, ampak ali na semaforju dejansko redno speljuješ tako da kuriš sklopko in se naprezaš z optimalnim šaltanjem? Ziher ne. Pri električnem tako lahko spelješ vedno in se ti ne bo zdelo nič agresivno ali da bi kaj škodil materialu.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Makita ::

m0LN4r je izjavil:



Ja nevem, ampak meni se zdi to pocasnejse kot v mojem dizlu in to konkretno.


Motor ima 83 KM pri temle. Če ga boš primerjal z katerimkoli ICE avtom ki ima 83 KM bo ta električni dosti hitrejši. Isto moč primerjaj z isto močjo.

Tole na posnetku ima slabe 3 sekunde samo od 0-50 km/h, pokaži mi diesla ki ima toliko, pa je lahko tudi malo močnejši motor. Diesli so kot tehnologija počasnejši. Podobno močni diesli imajo več kot 5 sekund od 0-50 km/h, skoraj 2 kratna razlika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Makita ()

ziga1990 ::

J.McLane je izjavil:

To že, ampak ali na semaforju dejansko redno speljuješ tako da kuriš sklopko in se naprezaš z optimalnim šaltanjem? Ziher ne. Pri električnem tako lahko spelješ vedno in se ti ne bo zdelo nič agresivno ali da bi kaj škodil materialu.


gume se ne strinjajo z tvojo izjavo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

m0LN4r ::

To že, ampak ali na semaforju dejansko redno speljuješ tako da kuriš sklopko in se naprezaš z optimalnim šaltanjem? Ziher ne
Skoraj vedno, kok gre. To dela pr 1.6 Polotu DSG povsem dobro, salta glih sele pri 50. Saj pr elektro je enako vprasanje, ali bos skos pohodil plin, ker ce ga ne potem itak nimas nic od tega. Pa kot je tip v reviweu rekel, kdor bo tega malcka teral po mestu, naj ne sanja o reklamiranem dosegu.

Motor ima 83 KM pri temle. Če ga boš primerjal z katerimkoli ICE avtom ki ima 83 KM bo ta električni dosti hitrejši.
Jaz bi pa temu rekel, malo hitrejsi.
Tole na posnetku ima 3 sekunde samo od 0-50 km/h
Jaz sem prestel slabe 4 sekunde 8-O no sicer pa 4 al 3,5, same shit ane. Pravim da tak potegne nas Polo z 90KM, tako da ni nic posebnega glih. Pa max. 130 je ze velik kompromis, ce se tle vozi po regionalki 110, kaj sele koga prehitet.

Jaz samo pravim, da je to dober avto za mesto, ampak argumenti kot pospesek pa to, so boljkone brezveze. Saj se gre prakticno za malo konzervo ne pa karavana ali Polota velikosti Golf 4.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Makita ::

m0LN4r je izjavil:

To že, ampak ali na semaforju dejansko redno speljuješ tako da kuriš sklopko in se naprezaš z optimalnim šaltanjem? Ziher ne
Skoraj vedno, kok gre. To dela pr 1.6 Polotu DSG povsem dobro, salta glih sele pri 50. Saj pr elektro je enako vprasanje, ali bos skos pohodil plin, ker ce ga ne potem itak nimas nic od tega. Pa kot je tip v reviweu rekel, kdor bo tega malcka teral po mestu, naj ne sanja o reklamiranem dosegu.

Motor ima 83 KM pri temle. Če ga boš primerjal z katerimkoli ICE avtom ki ima 83 KM bo ta električni dosti hitrejši.
Jaz bi pa temu rekel, malo hitrejsi.
Tole na posnetku ima 3 sekunde samo od 0-50 km/h
Jaz sem prestel slabe 4 sekunde 8-O no sicer pa 4 al 3,5, same shit ane. Pravim da tak potegne nas Polo z 90KM, tako da ni nic posebnega glih. Pa max. 130 je ze velik kompromis, ce se tle vozi po regionalki 110, kaj sele koga prehitet.

Jaz samo pravim, da je to dober avto za mesto, ampak argumenti kot pospesek pa to, so boljkone brezveze. Saj se gre prakticno za malo konzervo ne pa karavana ali Polota velikosti Golf 4.


Pospeški iz semaforja če štartata tvoj polo pa Citigo EV, bojo pri električnem boljši in bo Citigo EV tvojega Polota pustil zadaj. Če pa hočeš resnične pospeške ki ji ne pride niti blizu praktično noben ICE avto pa nabavi Teslo model 3 performance :)

Bo pa z tem Citigo EV vožnja še vedno od 5-7 krat cenejša na 100 km kot pri dieslu ali bencinarju. Plus 5x cenejši servisi pri električnem gratis v primerjavi z ICE.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Makita ()

Kripto mesi ::

0-60km/h je itak vseeno, če je sekunda gor dol, razen če si ljubitelj dirkanja med semaforji (če je hitreje je vsekakor boljše). Največ rabiš od 60-70km/h naprej, ko se spraviš prehitevat počasneže na regionalkah in 120-150km/h, ko prehitevaš na AC.

fikus_ ::

Dobri pospeški avta so OK, vendar za vožnjo v mestu niso bistveni, razen mogoče, če stojiš prvi pred rdečo.

Se najdejo osebki, ki pri belem dnevu z odprtimi očmi sanjajo pred semaforjem, ko se prižge zelena ali se ukvarjajo s telefonom. Tako da imaš srečo, če uspeš po predpisih priti skozi prve zeleno luč.

novaa ::

Ljudje ne razumejo da ima citigo 12s do 100 vsak trenutek na razpolago.
99,9% ljudi vsakodnevno vozi z 20-30s do 100. noben konstantno vedno vsakokrat ne tišči avta do konca da koristi 10s do 100... je preveč dinamično to.... in z 12s do 100 si v mestu divjak!
V 95% časa tako ne morem koristit njegovih zmogljivostih ker je vedno nekdo pred mano.
Prej sem imel Opel Corso 1.2 in 84 konje... v službo in nazaj je nisem rabo nikoli vrtet čez 3krpm.
Kaki pospešek do 100 pa ima če uporabljaš motor med 2k in 3k rpm za normalno pospeševanje?


evo prvo polnjenje za mano:

hojnikb ::

me zanima, če obstaja kakšen mod za povečat končno brzino na citigo... Ker 83HP je defenitivno dovolj za tut kaj več kot 130 :)
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

TheBlueOne ::

Makita je izjavil:



Kaj sploh še ostane velikim, če pa baterije kupujejo, razvoj vsega ključnega pa outsourcajo? Štancanje in skup šraufanje blatnikov? To znajo tudi kitajci...in kitajci bodo dosti cenejši pri tem.


Kakor vedno jim ostane glavni del profita. Imajo pa svoje platforme in prakticno ni sans, da Kitajci stancajo ceneje, posebej, ce bi bilo za uvoz v EU. Moderne linije so skoraj 100% avtomatizirane. Klasicni proizvajalci pac razvijajo moznost, da delas ogromen rang vozil cim ceneje. Zaenkrat mi ni znano, da bi se izdelava avtov selila na Kitajsko, vedno je vse cim bolj lokalno. Trenutno je VW menda MEB licenco dal Fordu, sem ap radoveden, ce jo bodo kupili se kaksni Kitajci.

Kar se tice kitajskih tehnologij, pa pri EVjih bolj vstopajo s tehnologijo, kot pa poceni delovno silo. Nazadnje sem zasledil sodelovanje MAGNE z BJEV, kjer bo MAGNA menda delala linijo na kitajskem.

hojnikb je izjavil:

me zanima, če obstaja kakšen mod za povečat končno brzino na citigo... Ker 83HP je defenitivno dovolj za tut kaj več kot 130 :)


Ampak verjetno ne bos prisel dalec. :)

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

verjetno je to pogojeno z obrati elektromotorja/napetostjo, zato pa ne gre več k 130.. Methinks
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Utk ::

Lokalno ja, ampak Evropa je velik neto izvoznik avtov, kitajci pa kupujejo cele znamke po Evropi, ni treba, da pridejo sem štancat svojih.

TheBlueOne ::

hojnikb je izjavil:

verjetno je to pogojeno z obrati elektromotorja/napetostjo, zato pa ne gre več k 130.. Methinks


Jaz bi stavil na zracni upor in porabo. Kar se tice hitrosti vrtenja so verjetno vecinoma Bsushless DC in je hitrost pogojena s frekvenco preklapljanja. Ce bi bila problem napetost, bi vejretno zelo tezko prisel do 130km/h, ce pride b.p. do te hitrosti, potem je skoraj sigurno kaj rezerve.

Utk je izjavil:

Lokalno ja, ampak Evropa je velik neto izvoznik avtov, kitajci pa kupujejo cele znamke po Evropi, ni treba, da pridejo sem štancat svojih.


Ja to sem zelel povedati. Se ne izplaca stancati drugje. Drugace bi takoj zaprli in uvazali.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Če je rezerva, bi mogu nardit nekdo sw tune :)
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

TheBlueOne ::

Ne vem kako zelo tezko je reprogramirat te konkretne kontrolerje, zna biti, da se ni orodij. Naceloma ti lahko jaz naredim tuning, ce bi imel dostop. Ni nek problem spremeniti rampe in parametre. :D

Ti pa seveda eksponentno vec porabe pusti davek tudi na bateriji, garancijo lahko seveda pozabis itn. Jaz ne bi sel v riziko, so drage zadeve...

Utk ::

Ja to sem zelel povedati. Se ne izplaca stancati drugje. Drugace bi takoj zaprli in uvazali.

To samo pomeni, da se bo proizvodnja tudi v Evropi manjšala, pa še ta, ki bo ostala, bo v nekem delu v lasti kitajcev.
Pred to industrijo so slabi časi, elektrika bo pa samo izgovor.

J.McLane ::

Tudi elektromotor ima svoje delovno območje vrtljajev, brez menjalnika je pač pri tem motorju in njegovem prenosu taka omejitev. SW hack bi morda dal kakšen dodaten kmh, ampak na račun izkoristka in posledično pregrevanja.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

Ja to sem zelel povedati. Se ne izplaca stancati drugje. Drugace bi takoj zaprli in uvazali.

To samo pomeni, da se bo proizvodnja tudi v Evropi manjšala, pa še ta, ki bo ostala, bo v nekem delu v lasti kitajcev.
Pred to industrijo so slabi časi, elektrika bo pa samo izgovor.


Ja, tak je trend, kar se tice stevilk. Kar se tice tehnologij, baterij itn. pa niti niso neka zannstvena fantastika. Morda malo zamujajo ce gledas iz stalisca nekoga, ki se veseli EVjev, realno pa filajo trg s tem, kar se prodaja. Se pa zavedam, da je ves cas kaksna zamuda zaradi baterij in deluje kakor, da so se malo zakalkulirali.

Jaz bi sel korak dlje in spekuliral, da se bo proizvodnja manjsala tudi zaradi razmisljanja nase generacije, ki vecinoma avtov vec ne casti, kakor so jih prejsnje. Slutim, da bo v desetletju ogromno infrastrukture za polnjenje in veliko malih EVjev z minimalnim dosegom, recimo do max 200km.

TheBlueOne ::

J.McLane je izjavil:

Tudi elektromotor ima svoje delovno območje vrtljajev, brez menjalnika je pač pri tem motorju in njegovem prenosu taka omejitev. SW hack bi morda dal kakšen dodaten kmh, ampak na račun izkoristka in posledično pregrevanja.


Spekuliram nekako tako.

Za e-up sem nasel, da gre do 12.000RMP, do 15.000 naceloma ne bi smel biti nek problem. Si mislim, da ima motor kaksen senzor za temp, tako da samo pregrevanej motorja ne bi smelo biti problem. Bi se prej pregrevala baterija, ker je vecja masa in je verjetno tezje pravocasno reagirati. Nimam pojma, koliko senzorike dajo v baterijo za poceni avto, verjetno minimum.

Pri elektromotorjih naceloma ni take sile, ce jih malo bolj zenes. Ni primerjave z gnanjem ICEja 10% cez max. :)

codeMonkey ::

TheBlueOne je izjavil:

Makita je izjavil:



Kaj sploh še ostane velikim, če pa baterije kupujejo, razvoj vsega ključnega pa outsourcajo? Štancanje in skup šraufanje blatnikov? To znajo tudi kitajci...in kitajci bodo dosti cenejši pri tem.


Kakor vedno jim ostane glavni del profita. Imajo pa svoje platforme in prakticno ni sans, da Kitajci stancajo ceneje, posebej, ce bi bilo za uvoz v EU. Moderne linije so skoraj 100% avtomatizirane. Klasicni proizvajalci pac razvijajo moznost, da delas ogromen rang vozil cim ceneje. Zaenkrat mi ni znano, da bi se izdelava avtov selila na Kitajsko, vedno je vse cim bolj lokalno. Trenutno je VW menda MEB licenco dal Fordu, sem ap radoveden, ce jo bodo kupili se kaksni Kitajci.

Kar se tice kitajskih tehnologij, pa pri EVjih bolj vstopajo s tehnologijo, kot pa poceni delovno silo. Nazadnje sem zasledil sodelovanje MAGNE z BJEV, kjer bo MAGNA menda delala linijo na kitajskem.
>


VW bo delal vozila na MEB platformi v Nemciji, na Kitajskem in v ZDA. Na kitajskem je ze dalec btw:
https://www.volkswagen-newsroom.com/en/...

Za outsourcanje MEB platforme kitajskemu OEMu ne najdem nobenega linka, tako da ne bom komentiral :)

Kar se pa debate o outsourcanju komponent tice, pa se zdalec od tega, da ne bi bili vkljuceni v razvoj kljucnih komponent. Razvoj platforme MEB je njihovo delo, ceprav dolocen know-how prihaja s strani dobaviteljev. Ce vzamemo centralni ECU za primer, ga za njih dela Continental, ampak vw.os (https://de.wikipedia.org/wiki/Vw.os
) je vseeno njihov koncept in zahteve je postavljal VW.

TheBlueOne ::

Ce dodam se kakasen zanimiv info, svoj software standard imajo tudi za linije. Je kar vazen del MQB, MEB filozofije.

m0LN4r ::

in z 12s do 100 si v mestu divjak!
Nevem kak tempo je v Mariboru ali LJ, ampak tle si z 12s do 100 med pocasnejsimi v mestu.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

codeMonkey ::

TheBlueOne je izjavil:

Ce dodam se kakasen zanimiv info, svoj software standard imajo tudi za linije. Je kar vazen del MQB, MEB filozofije.



To je zanimivo. Bi si mislil, da so tukaj standardi bolj na nivoju oz. pomembni.

Pri SW za avtomobilsko elektroniko je drugace AUTOSAR glavni SW standard, kateremu se celo prilagaja HW zadnje case (optimizacija za gatewaye je tak primer npr. - CAN/CAN, CAN/ETH, ETH/CAN, CAN/FlexRay, ... ). Na tem OEMi gradijo svojo arhitekturo in tekmujejo pri implementaciji, medtem ko je sam standard skupno delo.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

m0LN4r je izjavil:

in z 12s do 100 si v mestu divjak!
Nevem kak tempo je v Mariboru ali LJ, ampak tle si z 12s do 100 med pocasnejsimi v mestu.

Ne bluzi.

J.McLane ::

m0LN4r je izjavil:

in z 12s do 100 si v mestu divjak!
Nevem kak tempo je v Mariboru ali LJ, ampak tle si z 12s do 100 med pocasnejsimi v mestu.


Daj ne bluzi, daj enkrat za foro štopaj kako počasi folk speljuje iz križišč, večina tam ene dve sekundi lovi tisto drugo prestavo, da ne rečem kako počasni so kakšni avtobusi ali tovornjaki.

v 10 s povprečen avto pride ravno na 50-60 kmh.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

J.McLane ::

m0LN4r je izjavil:

To že, ampak ali na semaforju dejansko redno speljuješ tako da kuriš sklopko in se naprezaš z optimalnim šaltanjem? Ziher ne
Skoraj vedno, kok gre. To dela pr 1.6 Polotu DSG povsem dobro, salta glih sele pri 50. Saj pr elektro je enako vprasanje, ali bos skos pohodil plin, ker ce ga ne potem itak nimas nic od tega. Pa kot je tip v reviweu rekel, kdor bo tega malcka teral po mestu, naj ne sanja o reklamiranem dosegu.

Motor ima 83 KM pri temle. Če ga boš primerjal z katerimkoli ICE avtom ki ima 83 KM bo ta električni dosti hitrejši.
Jaz bi pa temu rekel, malo hitrejsi.
Tole na posnetku ima 3 sekunde samo od 0-50 km/h
Jaz sem prestel slabe 4 sekunde 8-O no sicer pa 4 al 3,5, same shit ane. Pravim da tak potegne nas Polo z 90KM, tako da ni nic posebnega glih. Pa max. 130 je ze velik kompromis, ce se tle vozi po regionalki 110, kaj sele koga prehitet.

Jaz samo pravim, da je to dober avto za mesto, ampak argumenti kot pospesek pa to, so boljkone brezveze. Saj se gre prakticno za malo konzervo ne pa karavana ali Polota velikosti Golf 4.


Evo sem zate direkt poiskal tvojega 1.6 TDI DSG Pola:


Polo z več konji na papirju (7 KM) in nižjo maso potrebuje 0-60 kmh pol sekunde dlje. Da ne omenjam da do 60 kmh mora šaltat že v 3. prestavo pri čemer dobiš v rit 3 vmesne pojemke in pospeške, kar izpade kot agresivna vožnja in tega ziher ne počneš na dnevni ravni. Pri električnem je pa samo vušššš, čisto zvezno in enakomerno.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Najbolj smešno pri tem je, da je ravno to zbadanje dizla v hrbet "dokaz", da dizel dobro potegne. Napaka. V avtu, ki dobro potegne, ne čutiš zbadanja.

Gregor P ::

J.McLane je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

in z 12s do 100 si v mestu divjak!
Nevem kak tempo je v Mariboru ali LJ, ampak tle si z 12s do 100 med pocasnejsimi v mestu.


Daj ne bluzi, daj enkrat za foro štopaj kako počasi folk speljuje iz križišč, večina tam ene dve sekundi lovi tisto drugo prestavo, da ne rečem kako počasni so kakšni avtobusi ali tovornjaki.

v 10 s povprečen avto pride ravno na 50-60 kmh.

Sam bi rad le ponovno poudaril, da mi je počasno speljevanje na zeleno rešilo vsaj že dvakrat življenje. Namreč ko je iz leve na polno nekdo lovil rdečo in švignil mimo z veliko hitrostjo. Če bi tudi sam štartal na polno, bi to najbrž bilo zadnje, kar bi naredil v življenju. Zato vedno počasi speljujem iz križišča na zeleno luč ter vedno preverim promet levo in desno ... in enako svetujem tudi vsem vam. Morda bo to enkrat drugače, ko bo vsa vozila vodila UI.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

kow ::

Za ta feature sicer ne rabis ravno neke pretirane inteligence, bolj senzoriko. In avto bo avtomatsko pobremzal. Ampak ja, to bo imo v naslednjih 10 letih resen problem.
««
869 / 875
»»