Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
TheBlueOne ::
600 EUR bi bilo če bi ti žrl samo 4,6 l / 100 km (računano 1,3 EUR/l kolikor je relna cena diesla danes, ko bo konec korone). V praksi pa žre mnogo več. "Gorivo" za E-upa je 120 EUR. Računaj še servise najmanj 300 EUR. Skupaj je razlike 780 EUR. Pri 3000 EUR razlike je vpračilne dobe manj kot 4 leta. Če si kerlc in vse servise na dieselskem avtu delaš sam in daš kakšen evro manj, je pač vračilna doba za kakšen let daljša. Še vedno se zelo splača.
Kaj za Elektro pa je cena nerealno visoka, ker gospod Nostradamos ze ve? Potem pa racunaj ceno polnjenja elektrike na postajah, kjer je na koncu drazje kot dizel.
Skratka razliko bos morda imel pokrito v stirih letih. Na koncu pa bos potreboval morda 2x na leto rent a car, ker imas elektro in lahko pozabis, da bo profit.
Pri teh stevilkah niti s subvencijo stevilke niso zares v prid EVju. Jaz dam tistega stotaka za prakticnost ICEja kadarkoli. In lahko lepo vozim 130km/h po AC brez da me skrbi doseg.
Sneznik ::
TheBlueOne je izjavil:
600 EUR bi bilo če bi ti žrl samo 4,6 l / 100 km (računano 1,3 EUR/l kolikor je relna cena diesla danes, ko bo konec korone). V praksi pa žre mnogo več. "Gorivo" za E-upa je 120 EUR. Računaj še servise najmanj 300 EUR. Skupaj je razlike 780 EUR. Pri 3000 EUR razlike je vpračilne dobe manj kot 4 leta. Če si kerlc in vse servise na dieselskem avtu delaš sam in daš kakšen evro manj, je pač vračilna doba za kakšen let daljša. Še vedno se zelo splača.
Kaj za Elektro pa je cena nerealno visoka, ker gospod Nostradamos ze ve? Potem pa racunaj ceno polnjenja elektrike na postajah, kjer je na koncu drazje kot dizel.
Skratka razliko bos morda imel pokrito v stirih letih. Na koncu pa bos potreboval morda 2x na leto rent a car, ker imas elektro in lahko pozabis, da bo profit.
Pri teh stevilkah niti s subvencijo stevilke niso zares v prid EVju. Jaz dam tistega stotaka za prakticnost ICEja kadarkoli. In lahko lepo vozim 130km/h po AC brez da me skrbi doseg.
OD 90-95 % polnjenja se odvija doma v domači garaži. To kažejo raziskave realnih uporabnikov električih avtomobilov. Koliko stane polnjenje na polnilni postaji je precej irelevantno za tist zanemarljiv del kilometrine.
Profit seveda bo, noben rent a car ne stane 780 EUR. In za tiste 2x na leto se pa lahk ustaviš za pol ure na polnilni postaji in imaš malico takrat, saj je samo 2x na leto. Niti ne rabiš rent a car. Sploh pa idealn ti je poceni električni za drugi avto. Tudi pri E-upu lahko voziš 130 km po avtovcesti z še vedno lepim dosegom. In kaj pa družine ki imajo po 2 avtomobila, takih družin je mnogo. In imajo dva diesla ali bencinarja. Kakšna neumnost. Njim bi se pa še bolj splačal da bi imeli en avto od teh dveh električen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
sniff ::
Sneznik ::
Sem že postal link, pa bom sedaj sliko, primerjavo EV in ICE uporabnega EV vozila - da lahko še kaj drugega pelješ kot sebe in da je uporaben za 95% folka. Pa da se ne primerja jabk in hrušk je isti proizvjalec isti model. Kje je sedaj 4kratnik cenejše vožnje?
Kdo je delal to primerjavo?! Upam da ne ti, ker če si jo ti, si me zelo razočaral, ker tebe imam za bolj pametnega. Nimaš kaj delat za 50 EUR na let za servise pri električnem. Mnogo manj. Z E-upm LAHKO pelješ še vse druge poleg sebe! Clio, ki je podobne velikosti JE NAJBOLJ PRODAJAN AVTO V SLOVENIJI vsako leto od osamosvojitve do danes. Torej je uporaben ane. Ljduje kupujejo Cliote. E-up je podobne velikosti kot Clio. E-up se ti v primerjavi z cliotom pri 10 tisoč km na leto povrne v 5 letih, pri 20 tisoč km na leto pa v 2,5 leta. 10 tisoč na leto je 14 km na dan v eno smer. 20 tispč na leto pa je 28 km v eno stran na dan.
In E-up potegne mnogo bolj kot Clio. Cena vožnje na 100 km pa je 5x nižja.
5 kratnik cenejše vožnje na 100 km za GORIVO celo, ne samo 4 kratnik! :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Utk ::
Sem že postal link, pa bom sedaj sliko, primerjavo EV in ICE uporabnega EV vozila - da lahko še kaj drugega pelješ kot sebe in da je uporaben za 95% folka. Pa da se ne primerja jabk in hrušk je isti proizvjalec isti model. Kje je sedaj 4kratnik cenejše vožnje?
Podobno sem tudi jaz naračunal, samo da sem vzel 10 let in 20,000 km letno. 5 jurjev razlike, pa še to se da zmanjšat, če vzameš avto, ki nekaj manj porabi, če vzameš 60 in več kwh baterijo pa itak ni več računice.
Sneznik ::
Sem že postal link, pa bom sedaj sliko, primerjavo EV in ICE uporabnega EV vozila - da lahko še kaj drugega pelješ kot sebe in da je uporaben za 95% folka. Pa da se ne primerja jabk in hrušk je isti proizvjalec isti model. Kje je sedaj 4kratnik cenejše vožnje?
Podobno sem tudi jaz naračunal, samo da sem vzel 10 let in 20,000 km letno. 5 jurjev razlike, pa še to se da zmanjšat, če vzameš avto, ki nekaj manj porabi, če vzameš 60 in več kwh baterijo pa itak ni več računice.
Električni se splača, tam kjer se pač splača. In električni potegne mnogo bolj kot diesel. Primerjaj Cliota za 12 tisoč in E-up za 15 tisoč. Primerljiva avta. E upa pri tvoji kilometrini povrneš v 3 letih. Nato pa vsake 3 leta prihranihš dodatnih 3 tisoč evrov. To je 15 tisoč prihranka v življenski dobi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
TheBlueOne ::
Jaz bi pravtako racunal podobno, kjer imam obcutek, da ne placam elektrike samo po 8c po kWh. Kjer moras zaradi visje startne cene racunati se faktor za riziko, ker je zadeva avto, ki je na cesti in ni imun unicenju. Pri dvakratniku cene bi bil faktor kar visok...
Kaj ti bi tako primerjal? Ne enako z enakim? Nekaj, kar se ti boljse izide? Twezy z Meganom? Prirjaj upa za 10.000€ in Eupa za 15k€. Potem pa nadoknadi 5000€....
Električni se splača, tam kjer se pač splača. In električni potegne mnogo bolj kot diesel. Primerjaj Cliota za 12 tisoč in E-up za 15 tisoč. Primerljiva avta. E upa pri tvoji kilometrini povrneš v 3 letih. Nato pa vsake 3 leta prihranihš dodatnih 3 tisoč evrov. To je 15 tisoč prihranka v življenski dobi.
Kaj ti bi tako primerjal? Ne enako z enakim? Nekaj, kar se ti boljse izide? Twezy z Meganom? Prirjaj upa za 10.000€ in Eupa za 15k€. Potem pa nadoknadi 5000€....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Sneznik ::
TheBlueOne je izjavil:
Jaz bi pravtako racunal podobno, kjer imam obcutek, da ne placam elektrike samo po 8c po kWh. Kjer moras zaradi visje startne cene racunati se faktor za riziko, ker je zadeva avto, ki je na cesti in ni imun unicenju. Pri dvakratniku cene bi bil faktor kar visok...
Cena elektrike po nočni tarifi je 8 centov na kWh. Pri dnevni tarifi pa 12 centov na KWh. Hint: GEN-i ENEGIJA ;) Če pa recimo ne znaš izpolnit en obrazec za prestop k cenejšemu ponudnkiku električne energije, pol pa tako povej in te bom tako tudi obravnaval (kot nesposobnega).
sniff ::
Sem že postal link, pa bom sedaj sliko, primerjavo EV in ICE uporabnega EV vozila - da lahko še kaj drugega pelješ kot sebe in da je uporaben za 95% folka. Pa da se ne primerja jabk in hrušk je isti proizvjalec isti model. Kje je sedaj 4kratnik cenejše vožnje?
Kdo je delal to primerjavo?! Upam da ne ti, ker če si jo ti, si me zelo razočaral, ker tebe imam za bolj pametnega. Nimaš kaj delat za 50 EUR na let za servise pri električnem. Mnogo manj. Z E-upm LAHKO pelješ še vse druge poleg sebe! Clio, ki je podobne velikosti JE NAJBOLJ PRODAJAN AVTO V SLOVENIJI vsako leto od osamosvojitve do danes. Torej je uporaben ane. Ljduje kupujejo Cliote. E-up je podobne velikosti kot Clio. E-up se ti v primerjavi z cliotom pri 10 tisoč km na leto povrne v 5 letih, pri 20 tisoč km na leto pa v 2,5 leta. 10 tisoč na leto je 14 km na dan v eno smer. 20 tispč na leto pa je 28 km v eno stran na dan.
In E-up potegne mnogo bolj kot Clio. Cena vožnje na 100 km pa je 5x nižja.
5 kratnik cenejše vožnje na 100 km za GORIVO celo, ne samo 4 kratnik! :)
A si resen? Vpičiš se v 50€ na leto servisa? Tole ti skuriš ko ne boš samo v nočni tarifi ali pa doma polnil preden rečeš keks.
Evo, da boš srečen.
še vedno ni 4 kratnika blizu?
Sneznik ::
TheBlueOne je izjavil:
Jaz bi pravtako racunal podobno, kjer imam obcutek, da ne placam elektrike samo po 8c po kWh. Kjer moras zaradi visje startne cene racunati se faktor za riziko, ker je zadeva avto, ki je na cesti in ni imun unicenju. Pri dvakratniku cene bi bil faktor kar visok...
Električni se splača, tam kjer se pač splača. In električni potegne mnogo bolj kot diesel. Primerjaj Cliota za 12 tisoč in E-up za 15 tisoč. Primerljiva avta. E upa pri tvoji kilometrini povrneš v 3 letih. Nato pa vsake 3 leta prihranihš dodatnih 3 tisoč evrov. To je 15 tisoč prihranka v življenski dobi.
Kaj ti bi tako primerjal? Ne enako z enakim? Nekaj, kar se ti boljse izide? Twezy z Meganom? Prirjaj upa za 10.000€ in Eupa za 15k€. Potem pa nadoknadi 5000€....
ALO ALO ALO!! JAZ SEM PRIMERJAL ENAKO Z ENAKIM!!! Primerjal sem E-upa z Cliotom, ki je najbolj prodajan avto v Sloveniji že od nekdaj.
Utk ::
Primerjaj Cliota za 12 tisoč in E-up za 15 tisoč. Primerljiva avta. E upa pri tvoji kilometrini povrneš v 3 letih.
Težko, ker najprej bi moral kupit cliota za 12 in naročit e-upa za 15, 3 leta vozit cliota, ga prodat, izgubil bi vsaj 5 jurjev, potem bi moral vplačat polno ceno e-upa, 22-23 jurjev, in čez pol leta bi dobil nazaj 6 jurjev. Potem bi rabil pa 3 leta, da pridem nazaj do cene cliota, in še 3 leta, da si povrnem 5 jurjev izgube pri prodaji cliota. In še to pod pogojem, da delam 20,000 letno al kolk že s cliotom.
Sneznik ::
TheBlueOne je izjavil:
Jaz bi pravtako racunal podobno, kjer imam obcutek, da ne placam elektrike samo po 8c po kWh. Kjer moras zaradi visje startne cene racunati se faktor za riziko, ker je zadeva avto, ki je na cesti in ni imun unicenju. Pri dvakratniku cene bi bil faktor kar visok...
Električni se splača, tam kjer se pač splača. In električni potegne mnogo bolj kot diesel. Primerjaj Cliota za 12 tisoč in E-up za 15 tisoč. Primerljiva avta. E upa pri tvoji kilometrini povrneš v 3 letih. Nato pa vsake 3 leta prihranihš dodatnih 3 tisoč evrov. To je 15 tisoč prihranka v življenski dobi.
Kaj ti bi tako primerjal? Ne enako z enakim? Nekaj, kar se ti boljse izide? Twezy z Meganom? Prirjaj upa za 10.000€ in Eupa za 15k€. Potem pa nadoknadi 5000€....
Up je več kot 10 tisoč. 5000 € razlike se nadoknadi v 3-6 let, odvisno od kilometrine.
TheBlueOne ::
ALO ALO ALO!! JAZ SEM PRIMERJAL ENAKO Z ENAKIM!!! Primerjal sem E-upa z Cliotom, ki je najbolj prodajan avto v Sloveniji že od nekdaj.
E-Up in Clio je bolj enako kot Up in E-Up?
Mimogrede, Renaultov konkurent Upu je Twingo. Dobis pod 9k€, midva sva dobila s 95 Konji in tafensi opremo Twingeca za slabe 10.000€, bil prijavljen kot testni...
Utk ::
Primerjal sem E-upa z Cliotom, ki je najbolj prodajan avto v Sloveniji že od nekdaj.
Pol ga primerjaj z zoetom, ki je res od iste firme in enake velikosti, in stane 24 jurjev po subvenciji.
TheBlueOne ::
Up je več kot 10 tisoč. 5000 € razlike se nadoknadi v 3-6 let, odvisno od kilometrine.
Jaz ga dobim ceneje se preden sem se zacel pogajat za ceno...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...!%20Novi%20move%20up%20%201.0%20BMT
:) In se dobavljiv je verjetno bolj kot E-Brat.
Sneznik ::
Sem že postal link, pa bom sedaj sliko, primerjavo EV in ICE uporabnega EV vozila - da lahko še kaj drugega pelješ kot sebe in da je uporaben za 95% folka. Pa da se ne primerja jabk in hrušk je isti proizvjalec isti model. Kje je sedaj 4kratnik cenejše vožnje?
Kdo je delal to primerjavo?! Upam da ne ti, ker če si jo ti, si me zelo razočaral, ker tebe imam za bolj pametnega. Nimaš kaj delat za 50 EUR na let za servise pri električnem. Mnogo manj. Z E-upm LAHKO pelješ še vse druge poleg sebe! Clio, ki je podobne velikosti JE NAJBOLJ PRODAJAN AVTO V SLOVENIJI vsako leto od osamosvojitve do danes. Torej je uporaben ane. Ljduje kupujejo Cliote. E-up je podobne velikosti kot Clio. E-up se ti v primerjavi z cliotom pri 10 tisoč km na leto povrne v 5 letih, pri 20 tisoč km na leto pa v 2,5 leta. 10 tisoč na leto je 14 km na dan v eno smer. 20 tispč na leto pa je 28 km v eno stran na dan.
In E-up potegne mnogo bolj kot Clio. Cena vožnje na 100 km pa je 5x nižja.
5 kratnik cenejše vožnje na 100 km za GORIVO celo, ne samo 4 kratnik! :)
A si resen? Vpičiš se v 50€ na leto servisa? Tole ti skuriš ko ne boš samo v nočni tarifi ali pa doma polnil preden rečeš keks.
Evo, da boš srečen.
še vedno ni 4 kratnika blizu?
4 in več kratnik je PORABA V GORIVU. Električni avti prvič kot privič potegnejo mnogo bolj, so BOLJŠI. Drugič kot drugič pa, srečen bom ko boš primerjal Slovenski NAJBOLJ PRODAJAN avto že od vekomaj: to je Renault Clio z Volkswagen E-upom! Primerjaj zdaj! Hint: E-up se splača mnogo bolj.
sniff ::
Sem že postal link, pa bom sedaj sliko, primerjavo EV in ICE uporabnega EV vozila - da lahko še kaj drugega pelješ kot sebe in da je uporaben za 95% folka. Pa da se ne primerja jabk in hrušk je isti proizvjalec isti model. Kje je sedaj 4kratnik cenejše vožnje?
Kdo je delal to primerjavo?! Upam da ne ti, ker če si jo ti, si me zelo razočaral, ker tebe imam za bolj pametnega. Nimaš kaj delat za 50 EUR na let za servise pri električnem. Mnogo manj. Z E-upm LAHKO pelješ še vse druge poleg sebe! Clio, ki je podobne velikosti JE NAJBOLJ PRODAJAN AVTO V SLOVENIJI vsako leto od osamosvojitve do danes. Torej je uporaben ane. Ljduje kupujejo Cliote. E-up je podobne velikosti kot Clio. E-up se ti v primerjavi z cliotom pri 10 tisoč km na leto povrne v 5 letih, pri 20 tisoč km na leto pa v 2,5 leta. 10 tisoč na leto je 14 km na dan v eno smer. 20 tispč na leto pa je 28 km v eno stran na dan.
In E-up potegne mnogo bolj kot Clio. Cena vožnje na 100 km pa je 5x nižja.
5 kratnik cenejše vožnje na 100 km za GORIVO celo, ne samo 4 kratnik! :)
A si resen? Vpičiš se v 50€ na leto servisa? Tole ti skuriš ko ne boš samo v nočni tarifi ali pa doma polnil preden rečeš keks.
Evo, da boš srečen.
še vedno ni 4 kratnika blizu?
4 in več kratnik je PORABA V GORIVU. Električni avti prvič kot privič potegnejo mnogo bolj, so BOLJŠI. Drugič kot drugič pa, srečen bom ko boš primerjal Slovenski NAJBOLJ PRODAJAN avto že od vekomaj: to je Renault Clio z Volkswagen E-upom! Primerjaj zdaj! Hint: E-up se splača mnogo bolj.
Si ravnkokar zgubil vso kredibilnost. Primerja se enake stvari, ne pa tko kot naši novinarji iščejo številke, da podkrepijo svoje teze.
TheBlueOne ::
4 in več kratnik je PORABA V GORIVU. Električni avti prvič kot privič potegnejo mnogo bolj, so BOLJŠI. Drugič kot drugič pa, srečen bom ko boš primerjal Slovenski NAJBOLJ PRODAJAN avto že od vekomaj: to je Renault Clio z Volkswagen E-upom! Primerjaj zdaj! Hint: E-up se splača mnogo bolj.
Kaj tebi ni jasno...
Po razredih:
Up = Twingo
Clio pa ima ZOEja v svojem razredu.
Polo=Clio
Sneznik ::
TheBlueOne je izjavil:
ALO ALO ALO!! JAZ SEM PRIMERJAL ENAKO Z ENAKIM!!! Primerjal sem E-upa z Cliotom, ki je najbolj prodajan avto v Sloveniji že od nekdaj.
E-Up in Clio je bolj enako kot Up in E-Up?
Mimogrede, Renaultov konkurent Upu je Twingo. Dobis pod 9k€, midva sva dobila s 95 Konji in tafensi opremo Twingeca za slabe 10.000€, bil prijavljen kot testni...
Ne mi z tem kaj si ti dobil z modro kuveto pod mizo! Važna je cena ki jo lahko dobi povprečen državljan. In tudi če upoštevaš tvojo ceno je to samo 6k € razlike, kar se povrne v cca 3-6 letih.
TheBlueOne ::
Ne mi z tem kaj si ti dobil z modro kuveto pod mizo! Važna je cena ki jo lahko dobi povprečen državljan. In tudi če upoštevaš tvojo ceno je to samo 6k € razlike, kar se povrne v cca 3-6 letih.
Kaj sem dal podkupnino, da sem placal manj? Ja bo kar pet let, kar je prevec, ker takrat jajc prodas ali pa ti ga prej razbije froc.
Sneznik ::
Sem že postal link, pa bom sedaj sliko, primerjavo EV in ICE uporabnega EV vozila - da lahko še kaj drugega pelješ kot sebe in da je uporaben za 95% folka. Pa da se ne primerja jabk in hrušk je isti proizvjalec isti model. Kje je sedaj 4kratnik cenejše vožnje?
Kdo je delal to primerjavo?! Upam da ne ti, ker če si jo ti, si me zelo razočaral, ker tebe imam za bolj pametnega. Nimaš kaj delat za 50 EUR na let za servise pri električnem. Mnogo manj. Z E-upm LAHKO pelješ še vse druge poleg sebe! Clio, ki je podobne velikosti JE NAJBOLJ PRODAJAN AVTO V SLOVENIJI vsako leto od osamosvojitve do danes. Torej je uporaben ane. Ljduje kupujejo Cliote. E-up je podobne velikosti kot Clio. E-up se ti v primerjavi z cliotom pri 10 tisoč km na leto povrne v 5 letih, pri 20 tisoč km na leto pa v 2,5 leta. 10 tisoč na leto je 14 km na dan v eno smer. 20 tispč na leto pa je 28 km v eno stran na dan.
In E-up potegne mnogo bolj kot Clio. Cena vožnje na 100 km pa je 5x nižja.
5 kratnik cenejše vožnje na 100 km za GORIVO celo, ne samo 4 kratnik! :)
A si resen? Vpičiš se v 50€ na leto servisa? Tole ti skuriš ko ne boš samo v nočni tarifi ali pa doma polnil preden rečeš keks.
Evo, da boš srečen.
še vedno ni 4 kratnika blizu?
4 in več kratnik je PORABA V GORIVU. Električni avti prvič kot privič potegnejo mnogo bolj, so BOLJŠI. Drugič kot drugič pa, srečen bom ko boš primerjal Slovenski NAJBOLJ PRODAJAN avto že od vekomaj: to je Renault Clio z Volkswagen E-upom! Primerjaj zdaj! Hint: E-up se splača mnogo bolj.
Si ravnkokar zgubil vso kredibilnost. Primerja se enake stvari, ne pa tko kot naši novinarji iščejo številke, da podkrepijo svoje teze.
Ne nobene kredibilnosti nisem izgubil. Primerjaj pa Volkswagen Up! z električnim Vokswagen E-up!! No dajmo! Clio sem rekel samo zato ker so se pojavljali namigi da E-up je pa neuporaben avto, kar ni res. Ker je avto ki je podoben, to je Clio, najbolj prodajan avto v Sloveniji že od vekomaj.
Hint: E-up vs Up!: razliko 5k€ notri prineseš v 3-6 let.
Primerjal sem E-upa z Cliotom, ki je najbolj prodajan avto v Sloveniji že od nekdaj.
Pol ga primerjaj z zoetom, ki je res od iste firme in enake velikosti, in stane 24 jurjev po subvenciji.
Ne, E-up za 15 tisoč € se bolj splača kot Zoe! E-up je podobne velikosti kot Clio. Upoštevaj E-upa, ke za koji kurac bi upošteval nalašč dražje?!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
TheBlueOne ::
Hint, tri leta ne bo, ker bos tezko zapravil vsega skupaj 1660€ na leto za Upa. Ce bo bo vejretno bolj 5 let + za velikostni razred, kar je predolgo. Ni to hisa, to je mestni avto...
Sneznik ::
TheBlueOne je izjavil:
Up je več kot 10 tisoč. 5000 EUR razlike se nadoknadi v 3-6 let, odvisno od kilometrine.
Jaz ga dobim ceneje se preden sem se zacel pogajat za ceno...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...!%20Novi%20move%20up%20%201.0%20BMT
:) In se dobavljiv je verjetno bolj kot E-Brat.
Ja prav, 5 EUR prineseš notri v 3-6 letih, odvisno od kilometrine. Naprej pa vsakih 3-6 let 5000 EUR PRIHRANKA
TheBlueOne je izjavil:
4 in več kratnik je PORABA V GORIVU. Električni avti prvič kot privič potegnejo mnogo bolj, so BOLJŠI. Drugič kot drugič pa, srečen bom ko boš primerjal Slovenski NAJBOLJ PRODAJAN avto že od vekomaj: to je Renault Clio z Volkswagen E-upom! Primerjaj zdaj! Hint: E-up se splača mnogo bolj.
Kaj tebi ni jasno...
Po razredih:
Up = Twingo
Clio pa ima ZOEja v svojem razredu.
Polo=Clio
Ja kaj TEBI ni jasno... Valda ne boš šel kupovat 24 k vreden Zoe, ko pa imaš 9 tisoč evtov CENEJŠI E-up na voljo, ki je podobne velikosti (nič kaj manjši), saj nisi neumnen menda.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Utk ::
Ne, E-up za 15 tisoč € se bolj splača kot Zoe! E-up je podobne velikosti kot Clio. Upoštevaj E-upa, ke za koji kurac bi upošteval nalašč dražje?!
Ne, ni podobne velikosti. Razlika je glih takšna, pa še večja, kot med cliotom in golfom, ali med golfom in passatom.
TheBlueOne ::
Ne pri mestnem avtu. Poglej rablejene in se cudi, da vecina dela okoli 10.000km leto.
In seveda je razlika med klaso UPa in ZOEjem, kar bos vedel ko bos enkrat tako star, da bos dnevno vozil avte. Sem prav ugotovil, da verjetno delas minimalno km?
In seveda je razlika med klaso UPa in ZOEjem, kar bos vedel ko bos enkrat tako star, da bos dnevno vozil avte. Sem prav ugotovil, da verjetno delas minimalno km?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Sneznik ::
TheBlueOne je izjavil:
Ne mi z tem kaj si ti dobil z modro kuveto pod mizo! Važna je cena ki jo lahko dobi povprečen državljan. In tudi če upoštevaš tvojo ceno je to samo 6k € razlike, kar se povrne v cca 3-6 letih.
Kaj sem dal podkupnino, da sem placal manj? Ja bo kar pet let, kar je prevec, ker takrat jajc prodas ali pa ti ga prej razbije froc.
Ja kupoval si tesne primerke, to ne more kar vsak slovenec kupit testni primerek, ker jih ni. Po 5 letih prodaš če si neumnen, ni nobene POTREBE za to.
sniff ::
A prav gledam, da ma e-up dometa med 65 - 150 km, glede na vreme? Se ti zdi to uporabno POVPREČNEMU vozniku?
TheBlueOne ::
Ja kupoval si tesne primerke, to ne more kar vsak slovenec kupit testni primerek, ker jih ni. Po 5 letih prodaš če si neumnen, ni nobene POTREBE za to.
Za E-upa se ne bos kaj dosti pogajal, ker jih primanjkuje, za top opremljen mali jajc, ki jih je kot smeti pa se lahko. Twingo se drugace menda zacne pod 9000€, samo opipan.
Sneznik ::
TheBlueOne je izjavil:
Hint, tri leta ne bo, ker bos tezko zapravil vsega skupaj 1660€ na leto za Upa. Ce bo bo vejretno bolj 5 let + za velikostni razred, kar je predolgo. Ni to hisa, to je mestni avto...
3 leta je pri 1660 € razlike na let. Računej od tega 1200 € razlike na gorivu (maš tudi kakšen izredni servis ko se ti pokvari kaj večjega in to zdaj razporedi na leto v povprečju). Gorivo za R-upa je cenejše za 5x. Če delaš samo 28 km v eno stran na dan, je to 20 tisoč na leto. Tako da 3 leta je lahko vračilna doba.
Pa tudi če je 5 let če delaš samo cca 10 tispč na leto. 5 let je še vedno majhna vračična doba. Avtomobili zdržijo po 20 let. Če se pa avta prej naveličaš, je pa to TVOJ problem in samo tvoj problem. Ni nobene POTREBE da avto zamenjaš po 5 letih.
TheBlueOne je izjavil:
Ne pri mestnem avtu. Poglej rablejene in se cudi, da vecina dela okoli 10.000km leto.
In seveda je razlika med klaso UPa in ZOEjem, kar bos vedel ko bos enkrat tako star, da bos dnevno vozil avte. Sem prav ugotovil, da verjetno delas minimalno km?
Prav 10 tisoč na leto. (čeprav marsikateri mestni avto ima več ;) ). Ampak dajmo upoštevat 10 tisoč na leto. To pomeni vračilne dobe 5 let. To ni veliko. Avti zdržijo po 20 let. Ni potrebe da jih menjuješ kot spodnje gate.
A prav gledam, da ma e-up dometa med 65 - 150 km, glede na vreme? Se ti zdi to uporabno POVPREČNEMU vozniku?
MA KAKI! https://ev-database.org/car/1189/Volksw...
E-up ima realno porabo:
City - Cold Weather 200 km
Highway - Cold Weather 140 km
Combined - Cold Weather 165 km
City - Mild Weather 310 km
Highway - Mild Weather 180 km
Combined - Mild Weather 230 km
Ja, to je OBJEKTIVNO uporabno povpeečnemu vozniku. Če rabiš več v ISTEM DNEVU (ker nasleden dan je v domači garaži zoper poln tank čez noč); se pač ustaviš za pol ure na polnilnici parkrat na leto.
https://ev-database.org/car/1189/Volksw...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
TheBlueOne ::
Pa tudi če je 5 let če delaš samo cca 10 tispč na leto. 5 let je še vedno majhna vračična doba. Avtomobili zdržijo po 20 let. Če se pa avta prej naveličaš, je pa to TVOJ problem in samo tvoj problem. Ni nobene POTREBE da avto zamenjaš po 5 letih.
Ti imas enostavno razhod z realnostjo ko pride do:
- Katere avte se primerja
- Koliko km se dela z mestnim avtom
- Kako pogosto ljudje menjajo avte
V tvojem svetu se 90% ljudi vozi z Upi, Twingoti, Pandami itn., desetletja brez menjave, ker za do 30.000km/leto in 300.000km++ so b.p. OK.
Sicer je nam, ki dejansko vozimo jasno, zakaj se avte zamenja, razlike v razredih itn., tebi pa vejretno bo slej kot prej.
Ce zelis neko realnost in s temi stevilkami racunati, bo mestnih avtov relativno malo z dosti vec kot 10.000km/leto.
Sem radoveden, koliko avtov si ze imel in kako dolgo si jih povprecno obdrzal? Delujes dosti "svez" na podrocju.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Sneznik ::
TheBlueOne je izjavil:
Pa tudi če je 5 let če delaš samo cca 10 tispč na leto. 5 let je še vedno majhna vračična doba. Avtomobili zdržijo po 20 let. Če se pa avta prej naveličaš, je pa to TVOJ problem in samo tvoj problem. Ni nobene POTREBE da avto zamenjaš po 5 letih.
Ti imas enostavno razhod z realnostjo ko pride do:
- Katere avte se primerja
- Koliko km se dela z mestnim avtom
- Kako pogosto ljudje menjajo avte
V tvojem svetu se 90% ljudi vozi z Upi, Twingoti, Pandami itn., desetletja brez menjave, ker za do 30.000km/leto in 300.000km++ so b.p. OK.
Sicer je nam, ki dejansko vozimo jasno, zakaj se avte zamenja, razlike v razredih itn., tebi pa vejretno bo slej kot prej.
Ce zelis neko realnost in s temi stevilkami racunati, bo mestnih avtov relativno malo z dosti vec kot 10.000km/leto.
Sem radoveden, koliko avtov si ze imel in kako dolgo si jih povprecno obdrzal? Delujes dosti "svez" na podrocju.
ni res! E-up je zelo podoben avto po velikosti kot Clio. Ampak dobr, DAJVA PRIMERJAT E-upa z bencinskim upom ali dieslskim upom. Tisto razliko 5 jurjev nadokrnadiš v 3-6 letih. Če delaš samo 10 tisoč na leto (toliko delajo stare mame v penziji, ne pa nek človek ki hodi v službo) se povrne v 6 letih. V nadaljni življenski dobi pa prihranih še 15 tispoč € v primerjavi z dizelskim upom.
Ja ljudje se vozijo z avti velikosti E-upa. Clio je najbolj prodajan avto v sloveniji že od nekdaj. Vsako leto je najbolj prodajan avto. Tudi Twingoti in ostali so zelo pogosti.
Avte se zamenja?! A po 5 letih al kaj?! Zaradi mene lahko ti menjaš avte kot gate, ampak nobene POTREBE NI ZA TO!!
Računaj 10 tisoč na leto, ni problema. Vračina doba 5-6 let. Avto imaš lahko 15 let. Lahko tudi več. Sploh električen ki se nič ne kvari.
Kripto mesi ::
TheBlueOne je izjavil:
ALO ALO ALO!! JAZ SEM PRIMERJAL ENAKO Z ENAKIM!!! Primerjal sem E-upa z Cliotom, ki je najbolj prodajan avto v Sloveniji že od nekdaj.
E-Up in Clio je bolj enako kot Up in E-Up?
Mimogrede, Renaultov konkurent Upu je Twingo. Dobis pod 9kEUR, midva sva dobila s 95 Konji in tafensi opremo Twingeca za slabe 10.000EUR, bil prijavljen kot testni...
Ne mi z tem kaj si ti dobil z modro kuveto pod mizo! Važna je cena ki jo lahko dobi povprečen državljan. In tudi če upoštevaš tvojo ceno je to samo 6k EUR razlike, kar se povrne v cca 3-6 letih.
Ko pa ti gustek primerjaš samogradnjo baterij s kitajske v Twizijja je pa to ok? Popolnoma nekredebilen osebek. Povprečen državljan si niti približno ne bo šel sam vgrajevat baterij s kitajske, v bistvu si upam trditi, da se niti večina naprednejših ljudi ne bo šla te bedarije.
Električen se ne kvari? Izguba 20-30 ali več % dometa je pa kaj?
Bremz in delov podvozja verjetno ne rabiš menjavat ane? In v to pade tistih 50EUR servisa letno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kripto mesi ()
Sneznik ::
Kripto mesi je izjavil:
TheBlueOne je izjavil:
ALO ALO ALO!! JAZ SEM PRIMERJAL ENAKO Z ENAKIM!!! Primerjal sem E-upa z Cliotom, ki je najbolj prodajan avto v Sloveniji že od nekdaj.
E-Up in Clio je bolj enako kot Up in E-Up?
Mimogrede, Renaultov konkurent Upu je Twingo. Dobis pod 9kEUR, midva sva dobila s 95 Konji in tafensi opremo Twingeca za slabe 10.000EUR, bil prijavljen kot testni...
Ne mi z tem kaj si ti dobil z modro kuveto pod mizo! Važna je cena ki jo lahko dobi povprečen državljan. In tudi če upoštevaš tvojo ceno je to samo 6k EUR razlike, kar se povrne v cca 3-6 letih.
Ko pa ti gustek primerjaš samogradnjo baterij s kitajske v Twizijja je pa to ok? Popolnoma nekredebilen osebek.
Nekredibilen(in debilen) si ti, ne jaz. Nisi zračunal še niti ene stvari, ker sploh ne znaš. Pa izračuni so tako enostavni da bi jih moral znati vsak. Sej ni treba da so baterije s kitajske, če si pač rasist in misliš da je na kitajskem vse slabo! (hint: motiš se ;) večina stvari, celo Iphoni so delani ni kitajskem!)
BAttery moduli so bili iz AMERIKE IN NE IZ KITAJSKE. Če ti ne znaš celotnih že sestavljenih packov vgradit v avto, je pa to tvoja nesposobnost, ne obešaj tega ostalim!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
TheBlueOne ::
Računaj 10 tisoč na leto, ni problema. Vračina doba 5-6 let. Avto imaš lahko 15 let. Lahko tudi več. Sploh električen ki se nič ne kvari.
Pa nihce nima teh jajc tako dolgo no... Po petih letih jih praviloma dobi nek student. Ajde morda kaksen nono, ki pa dela manj kot 5000km/leto.
Drugace ne bo res, da se nic ne kvarijo. Statisticno je menda Tesla, nekje na dnu povprecnih in komaj priporcana. Pri ICEjih pa z motorjem nisi nisem imel nekih tezav, z izjemo enega.
Glede na to, da ne poves kaj o svojem avtoparku predvidevam, da si student, ker se spomnem mindseta? Pac nekega dne bos tudi ti imel denar in si bos lahko privoscil normalen avto. Do takrat pa raje glej realno stanje, ne ekstremov, ko delas primerjave. Verjamem pa, da je predstavljivo, da vozis jajc 15 let, ce ti se ni bilo nikoli treba delati kaj dosti kilometrov.
Sneznik ::
TheBlueOne je izjavil:
Računaj 10 tisoč na leto, ni problema. Vračina doba 5-6 let. Avto imaš lahko 15 let. Lahko tudi več. Sploh električen ki se nič ne kvari.
Pa nihce nima teh jajc tako dolgo no... Po petih letih jih praviloma dobi nek student. Ajde morda kaksen nono, ki pa dela manj kot 5000km/leto.
Drugace ne bo res, da se nic ne kvarijo. Statisticno je menda Tesla, nekje na dnu povprecnih in komaj priporcana. Pri ICEjih pa z motorjem nisi nisem imel nekih tezav, z izjemo enega.
Glede na to, da ne poves kaj o svojem avtoparku predvidevam, da si student, ker se spomnem mindseta? Pac nekega dne bos tudi ti imel denar in si bos lahko privoscil normalen avto. Do takrat pa raje glej realno stanje, ne ekstremov, ko delas primerjave. Verjamem pa, da je predstavljivo, da vozis jajc 15 let, ce ti se ni bilo nikoli treba delati kaj dosti kilometrov.
ČAKI ČAKI ti primerjaš bencinarja ali diesla ki se ti po 5 letih začneta kvarit da je joj, z električnim ki zdži po 20 let? Ja kupi električnega ane, pa ga boš lahko imel več kot 5 let
Električni avti imajo mnogo manjše stroške vzdrževanja in popravil pa pa kakorli obračaš. Električni motor je v primerjavi z dieslskim motorjem z "miljonom" gibajočih se delov izredno zanesljiva tehnologija. In obstaja dober razlog zakaj je praktično vsaka naprava v industriji na električni pogon in zakaj tvoj mikser v kuhinji ni na bencinski pogon. Električni motorji so izredno zanesljivi in poceni za obratovanje in vzrževanje.
Primerjam realno stanje. Avto v velikosti E-up je najbolj prodajan avto v Sloveniji vse od osamesvojitve naprej. Vsako leto je najbolj prodajan. Torej ga ljudje kupujejo in uporabljajo. Je uporaben ane. In:
ČAKI ČAKI ti primerjaš bencinarja ali diesla ki se ti po 5 letih začneta kvarit da je joj, z električnim ki zdži po 20 let? Ja kupi električnega ane, pa ga boš lahko imel več kot 5 let, ker diesla, kot sam praviš, ne moreš imeti več kot 5 let
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
J.McLane ::
Glede vseh teh silnih let in vzdržljivosti velja samo eno, cena na trgu rabljenih vozil.
Če bi vse to veljalo kar pišeš bi za 10 let starega EV dobil še nekje 40% vrednosti novega, pri ICE pa zgolj nekih 20%. Sedaj pa odjadraj na avto.net in mobile.de in se prepričaj kako to dobro drži.
In ko boš ugotovil da ne drži izvoli kupit 8 let starega Nisan Leafa za 10k EUR, ker to je potem res dober deal, ki ti bo dajal zastonj vožnjo brez vzdrževanja še 10 let.
Če bi vse to veljalo kar pišeš bi za 10 let starega EV dobil še nekje 40% vrednosti novega, pri ICE pa zgolj nekih 20%. Sedaj pa odjadraj na avto.net in mobile.de in se prepričaj kako to dobro drži.
In ko boš ugotovil da ne drži izvoli kupit 8 let starega Nisan Leafa za 10k EUR, ker to je potem res dober deal, ki ti bo dajal zastonj vožnjo brez vzdrževanja še 10 let.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
Sneznik ::
Glede vseh teh silnih let in vzdržljivosti velja samo eno, cena na trgu rabljenih vozil.
Če bi vse to veljalo kar pišeš bi za 10 let starega EV dobil še nekje 40% vrednosti novega, pri ICE pa zgolj nekih 20%. Sedaj pa odjadraj na avto.net in mobile.de in se prepričaj kako to dobro drži.
In ko boš ugotovil da ne drži izvoli kupit 8 let starega Nisan Leafa za 10k EUR, ker to je samo 30% cene novega.
Prosim da ne trolaš, ker tebe imam za bolj pametnega
Rabljeni Nissan Leafi ne držijo cene tako kot ostali EV-ji ker nimajo vodnega hlajenja baterija in imajo z tem večjo degradacijo, kar jim znižuje ceno rabljenih. Tesle in še mnogi EV-ji imajo vodno hlajenje baterije.
On je trdil da avta ne moreš imeti več kot 5 let. Jaz pravim da električne imaš lahko 20 let, za dieselskega se pa sami zmenite koliko let ga lahko imaš. Zaradi mene lahko za dieselskega rečete da ga ne moreš imet več kot 5 let, i don't care, saj si pljuvate v lastno skledo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Utk ::
Če povzamemo, EV se splačajo, ampak ne leaf, ki je praktično edini rabljen na voljo za kupit, e-up, ki ga ne moreš kupit, se splača, če hočeš delat z njim 15-20,000 km letno, in tesle tudi, ki so pa pač drage.
Edini električni avto, ki se po tvoje splača in ga lahko kupiš v doglednem času v Sloveniji, pa v bistvu ni avto, ampak skuter.
Edini električni avto, ki se po tvoje splača in ga lahko kupiš v doglednem času v Sloveniji, pa v bistvu ni avto, ampak skuter.
Sneznik ::
Če povzamemo, EV se splačajo, ampak ne leaf, ki je praktično edini rabljen na voljo za kupit, e-up, ki ga ne moreš kupit, se splača, če hočeš delat z njim 15-20,000 km letno, in tesle tudi, ki so pa pač drage.
Edini električni avto, ki se po tvoje splača in ga lahko kupiš v doglednem času v Sloveniji, pa v bistvu ni avto, ampak skuter.
Narobe si povzel. Leafa jaz ne priporočam za kupit, ker ima slabo hlajenje baterije (hlajenja sploh nima). E-up boš lahko kupil kmalu. Cca 15 tisoč kilometrov na leto JE POVPREČNA kilometrina voznika v Sloveniji. E-up se ti splača tudi če bi delal samo bogih 10 kilometrov na dan v eno smer. Twizzy ni skuter, je avto. Kakšnen avto je, je stvar debate, ampak je avto ki je uporaben in v marsikaterem primeru (ne v vseh) zadostuje.
Na trgu je še mnogo električnih avtomobilov ki se splačajo za mnogo ljudi. Procent ljudi ki se jim električni avto splača se bo z leti in leti samo večal. Splača se pa že sedaj večini, glede na to da je Clio najbolj prodajan avto v Sloveniji že od nekdaj od kar Slovenija obstaja. Trenutno so razporodani, kmalu pa bodo na voljo novi, poleg tega pa na trg prihajajo novi poceni modelov EV-jev. Marsikaterega poceni in dobrega EV-ja lahko tudi uvoziš z kitajske, kjer so EV-ji nujnost, ker drugače jim ne dovolijo registracije in vožnje po mestu zaradi problema onesnaženosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Utk ::
Narobe si povzel. Leafa jaz ne priporočam za kupit, ker ima slabo hlajenje baterije
Kako sem to narobe povzel?
E-up boš lahko kupil kmalu.
Kako sem to narobe povzel? Trenutno, in še letos ne, ga ne moreš niti naročit. Kaj bo drugo leto, bomo videli drugo leto. Tudi za ceno. Ki bo morda 24 minus 6, ne pa 22 minus 7500, kot letos.
Twizzy ni skuter, je avto.
Ne, ni avto. Zato imaš za njega jurja subvencije, in ne 6.
Marsikaterega poceni in dobrega EV-ja lahko tudi uvoziš z kitajske
Oh really?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Sneznik ::
Narobe si povzel. Leafa jaz ne priporočam za kupit, ker ima slabo hlajenje baterije
Kako sem to narobe povzel?
E-up boš lahko kupil kmalu.
Kako sem to narobe povzel? Trenutno, in še letos ne, ga ne moreš niti naročit. Kaj bo drugo leto, bomo videli drugo leto. Tudi za ceno. Ki bo morda 24 minus 6, ne pa 22 minus 7500, kot letos.
Twizzy ni skuter, je avto.
Ne, ni avto. Zato imaš za njega jurja subvencije, in ne 6.
Marsikaterega poceni in dobrega EV-ja lahko tudi uvoziš z kitajske
Oh really?
Ja celoten sestavek ki si ga povzel je narobe. Leaf ni edini rabljen EV za kupit. Tudi je OK ev, ampak obstajajo boljši. Twizzy je klasificiran kot štirikolesnik ali nekaj takega, samo z tega razloga mu tudi niso dali že v tovarni navadnih vrat. V resnici je avto.
Ja, Na kitajskem imajo poceni in zadosti dobre električne avte.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
J.McLane ::
Nisem vedel da ima Twizy, ki ga tako zagovarjaš, vodno hlajeno baterijo. Niti je nima eUP, pa Smart, pa....
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Utk ::
No, daj linke, kater rabljen EV je za kupit?
Twizi je avto? To je enosed, s sedežem zadaj za smkrca. To je avto?
Ima gretje, hlajenje, vrata (mislim takšna, ki dihtajo)? Ima (omembe vreden) prtljažnik?
Twizi je avto? To je enosed, s sedežem zadaj za smkrca. To je avto?
Ima gretje, hlajenje, vrata (mislim takšna, ki dihtajo)? Ima (omembe vreden) prtljažnik?
Sneznik ::
Nisem vedel da ima Twizy, ki ga tako zagovarjaš, vodno hlajeno baterijo. Niti je nima eUP, pa Smart, pa....
Nima, ampak je tudi moč Twizzja tako majhna da ne rabi vodno hlajene baterije ;) Nove baterije tudi če niso vodno hlajene zgubijo približno 25 % (vodno hlajene pa samo 10 %) po 300.000 kilometrov. Tako da lahko je tudi brez vodnega hlajenja baterije.
So imeli pa ta stari Leafi še ta staro tehnologijo li-ion baterij, ki so bile bolj občutljive na temperaturo. Dananšnje niso toliko občutljive na temperaturo.
No, daj linke, kater rabljen EV je za kupit?
Twizi je avto? To je enosed, s sedežem zadaj za smkrca. To je avto?
Ima gretje, hlajenje, vrata (mislim takšna, ki dihtajo)? Ima (omembe vreden) prtljažnik?
Twizzy ti je lahko kot drugi avto. Marskikatera družina ima po 2 avta. En od njih bi bil lahko Twizzy. Ja gretje lahko inštaliraš za drobiš, hlajenje tudi (in ga niti ne rabiš če odstraniš šipe. Vrata ima, taka ki dihtajo če jih kupiš za cca 200 EUR. Placa ima zadosti za robo iz trgovine in še marsikaj nabašeš notri. Za drugi avto je idealen ker je vožnja z njim samo 0,55 EUR na 100 km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
hojnikb ::
za "drugi" avto je dober tut skuter za jurja. Uporaben glih tolk k twizy, pa velik cenejsi.
#brezpodpisa
Sneznik ::
za "drugi" avto je dober tut skuter za jurja. Uporaben glih tolk k twizy, pa velik cenejsi.
Kateri skuter ki ima porabo 0,55 EUR / 100 km je za jurja? Noben. In v Twizzyju ti ne more zdrsniti na cesti tako kot pri skuterju. In v Twizziju ima mnogo več prostora za robo iz trgovine. Skuterji ki dosegajo porabo enako ali manjšo kot 0,55 EUR na 100 km stanejo skoraj toliko kot Twizzy (morda kakšnega jurja al tm nekje manj) in niso toliko uporabni kot Twizzy. In skuter ki gre 80 km/h in ima porabo 0,55 EUR na 100 km stane VEČ kot twizzy.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
hojnikb ::
I dissapoint!
A ne ves, da lahko podrt skuter kupis za 100€, kupis elektro retrofit za 300e, celice si nalotas doma (prej jih seveda poberes nekje iz smeti). In tak setup pije manj k 55c/100km.
A ne ves, da lahko podrt skuter kupis za 100€, kupis elektro retrofit za 300e, celice si nalotas doma (prej jih seveda poberes nekje iz smeti). In tak setup pije manj k 55c/100km.
#brezpodpisa
Sneznik ::
I dissapoint!
A ne ves, da lahko podrt skuter kupis za 100EUR, kupis elektro retrofit za 300e, celice si nalotas doma (prej jih seveda poberes nekje iz smeti). In tak setup pije manj k 55c/100km.
Lahko kupiš podrt skuter za 100 EUR in vse ostalo, vendar še vedno ne boš zložil toliko robe gor kot v Twizzija plus da je bolj nevaren. In z kitom za 300 EUR po vsej verjetnosti ne bo šel tolk hitro kot Twizzy. Je pa samogradnja električnih skuterjev vsekakor zanimiva in mikavna zadeva.
In pri skuterju nisi zasščiten prot dežju in vetru in mrazu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
hojnikb ::
You'd be wrong. Js kamot stlacim celotednski nakup pod zic, pa se nekaj spredaj, pa mi se vedno ostane plac, da peljam tvojo razocarano polovico na rajd :)
#brezpodpisa