Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Kripto mesi ::
In ja Twizy je najboljši avto, z njim se voziš 10x ceneje kot z vsemi avti, kupi si ga in nabijaj 50k na leto. SIcer boš edini, ampak veš kaj pravijo, če se vsi na avtocesti peljejo v narobe smer je vseeno večja verjetnost, da je nekaj narobe s tabo, ne z vsemi ostalimi.
Sneznik ::
TheBlueOne je izjavil:
Sem racunal to okoli elektrarne, baterije doma, avto na elektriko, ker ravno gradimo, pa ni slo skozi. Je bilo dosti prerizicno v smislu, da predpostavis, da vse deluje 30let++. Tako, da zazihrano je samo, da stane veliko na zacetko. Nek pameten ROI pa ne spravis skupaj.
In preden ugotovis, da sem prepesimisticen, ker nisem preprican, da EV b.p. zmore 10let+ brez vecjih popravil, da vsa dodatna infrastuktura drzi vsaj 20+++let ti pac povem, da sem pogledal komponente, zanesljivost Tesel, povprecna popravila itn. in bi verjetno imel doma samo drag glavobol. Mimogrede je del moje sluzbe racunati ROI in ti lahko povem, da bi se nacin s toliko predpostavkami kot jih imate elektroobozevalci v smislu nepokvarljivosti, predvidenj cen za 10let++++ itn. zdel bolj kot racunaska vaja za osnovno solo, kot pa neko pametno preracunavanje.
Toliko denarja, kot ga potrebujes za dodatno infrastrukturo raje obracam drugace, ga imam na razpolago za karkoli in nic rizika. Raje manj pazim svoj ICE, sluzim s hobiji, kot pa da vse vrnem v neko investicijo, ki potrebuje desetletja, da se vrne, bazirano na x predpostavkah. Komu pri zdravi pameti se da avto paziti desetletje, pa ja nisi z njim porocen.
Sončne elektrarne se splačajo. Nisi izračunal prav. Vračilna doba za sončne elektrarne je cca 8 let. Ti pa praviš da v 30 letih ne dobiš nazaj stroška investicije?! Pa to nemoreš vrjet!
Električni avti so zanesljiva tehnologija. Ravno en teden nazaj si imel na fullycharged na youtubu električnega Nissan Leafa po 10 letih, kjer vse kar se mu je obrabilo je bil brisalec za zadnje steklo za 30 €. Brez kakršnihkoli popravil v 10 letih. Takih avtov je na tisoče.
Nobene infrastrukture ne rabiš za polnjenje. Električni avto se ti napolni čez noč na navadni gospodinjski vtičnici.
In če gledamo Twizzy- Smart diesel primer, ni tudi nobene investicije za Twizzyja, smart rabljen in nov trizzy z diy baterijo staneta obadva cca 5000 €.
TheBlueOne je izjavil:
Mimogrede, Tweezy z najvec km na mobile.de ima 103.000km v sestih letih. To je najvec, tako da ne vzemati kot normativ. naslednji letnik 2012 z 80.000km...
Ja in ne pomeni da se ne da naresti več. Jaz sem z električnim skirojem naredil 1200 km v 2 mesecih. Te Twizzyiji normalno delujejo in bi lahko in tudi bodo naredili po 5c več km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
TheBlueOne ::
Sončne elektrarne se splačajo. Nisi izračunal prav. Vračilna doba za sončne elektrarne je cca 8 let. Ti pa praviš da v 30 letih ne dobiš nazaj stroška investicije?! Pa to nemoreš vrjet!
Elektrike ne morem prodajat nazaj, tako da bi bile potrebne baterije. Ce nanje polnis avto je to kar nekaj powerwallov in panelov, infrastrukture itn.
Sneznik ::
A ti štekaš, da tudi pri ICE avtih NI MOTOR NAJVEČJI PROBLEM? Ali si pa rahlo zabit?
Od 110 rabljenih twizijev na mobile.de, imata samo dva več kot 100,000 km. Pa jih je kar nekaj iz leta 2012. To je realnost. Ne pa 20-30,000 km na leto s tem sranjem.
Aha a zmerjat se bomo šli?! Ne nisem zabit, sem inteligenten za razliko od tebe! Spizdi dol s foruma debil prfuknen če se ne misliš obnašat!!!
Okej zdej to smo. Isti odgovor kot za predhodnika: to je pomeni, da z twizzyijem ni možno narediti več km. Kot pravim z električnim skirojem naredil 1200 km v dveh mesecih, to je cca 7000 km na leto. In to z stvarjo ki gre 25 km/h in moraš stati na njej. Kumot naredim 20 tisoč na leto z Twizzyijem.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: borisk ()
Utk ::
Nisi izračunal prav. Vračilna doba za sončne elektrarne je cca 8 let.
Meni je Petrol naračunal 15 let, pa še ni upošteval zavarovanja za vseh 15 let, ampak samo nekaj na pol. Verjetno tudi oni ne znajo računat.
TheBlueOne ::
Ja in ne pomeni da se ne da naresti več. Jaz sem z električnim skirojem naredil 1200 km v 2 mesecih. Te Twizzyiji normalno delujejo in bi lahko in tudi bodo naredili po 5c več km.
Brez zamere, ampak to je vaski cudak teritorij. Ce je kdo tako nor, da dela take kilometrine v tweeziju, si najmanj v kaksnem clanku kot posebnez.
Sneznik ::
TheBlueOne je izjavil:
Smarte Diesel najdes tudi z okoli 300.000km.
Verjetno raja se ni ugotovila, da je Tweezy boljsa alternativa.
Ja raja še ni ugotovila da lahko notri za cca 3 tisoč € vgradiš baterijo ki bo imela 270 km dosega.
Nisi izračunal prav. Vračilna doba za sončne elektrarne je cca 8 let.
Meni je Petrol naračunal 15 let, pa še ni upošteval zavarovanja za vseh 15 let, ampak samo nekaj na pol. Verjetno tudi oni ne znajo računat.
Ne, oni ti hočejo prodati precenjeno zadevo. Upam da nisi bil tako neumen da si jo kupill pri njih. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
TheBlueOne ::
TheBlueOne je izjavil:
Smarte Diesel najdes tudi z okoli 300.000km.
Verjetno raja se ni ugotovila, da je Tweezy boljsa alternativa.
Ja raja še ni ugotovila da lahko notri za cca 3 tisoč € vgradiš baterijo ki bo imela 270 km dosega.
Ne vem no, verjetno oblika, varnost, komfort niso faktorji? Ti sploh ves kako izgelda Tweezy? Mu moras dodati stekla na strani, da te pere samo se od spodaj. Smart je proti tweeziju luksuz, pa je najslabsi primer ICEja za primerjavo, tako cenovno kot po konfortu glede na ceno.
Utk ::
Ne, oni ti hočejo prodati precenjeno zadevo. Upam da nisi bil tako neumen da si jo kupill pri njih. :)
Pri 15 letih povračilne dobe, sigurno da nisem. Ti mi to ziher zrihtaš za pol cene. Ampak problem je v tem, da tudi če mi res zrihtaš vse za pol cene, so "fiksni" stroški takšni, da mi dobo 15 let lahko spraviš kvečjemu na 12, morda 10, če bi delal res napol zastojn.
Sneznik ::
TheBlueOne je izjavil:
Ja in ne pomeni da se ne da naresti več. Jaz sem z električnim skirojem naredil 1200 km v 2 mesecih. Te Twizzyiji normalno delujejo in bi lahko in tudi bodo naredili po 5c več km.
Brez zamere, ampak to je vaski cudak teritorij. Ce je kdo tako nor, da dela take kilometrine v tweeziju, si najmanj v kaksnem clanku kot posebnez.
Noben vaški čudak teratorij ni. Električnih skirojev je v Ljubljani mnogo. Vsako uro jih vidim tam od 5-10 (pred koronavirusom). Kdor zna računat in gleda PRICE-PERFORMANCE ni noben čudak, ampak pameten človek.
Ja, da se bojo lahko vsak dan vozili 100 km v eno smer v tem. Komaj čakajo.
Ja 23 km v eno smer pa res ;) 23 km v eno smer je mala malica.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
TheBlueOne ::
Potem racunaj, da potrebujem min avto velikosti Tesle 3 (120-300km/dan), vse powerwalle, ker ko je soncno zal delam in mi naredi ROI 8 let za vse skupaj.
Kot avto menjam Mercedes c, zanj dam vsake pet let ca. 20.000EUR ima max 70.000km. Popravil na interval 5 let imam realno tam okoli 1500EUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Utk ::
Ja 23 km v eno smer pa res ;) 23 km v eno smer je mala malica.
Zakaj bi rabil 270 km dosega za 50 km na dan?
Sneznik ::
TheBlueOne je izjavil:
TheBlueOne je izjavil:
Smarte Diesel najdes tudi z okoli 300.000km.
Verjetno raja se ni ugotovila, da je Tweezy boljsa alternativa.
Ja raja še ni ugotovila da lahko notri za cca 3 tisoč € vgradiš baterijo ki bo imela 270 km dosega.
Ne vem no, verjetno oblika, varnost, komfort niso faktorji? Ti sploh ves kako izgelda Tweezy? Mu moras dodati stekla na strani, da te pere samo se od spodaj. Smart je proti tweeziju luksuz, pa je najslabsi primer ICEja za primerjavo, tako cenovno kot po konfortu glede na ceno.
Oblika, varnosti in komfort so zadostni in primerljivi z smartom. Edin glede oblike se lahko kdo vsaja, ker je to subjektivna zadeva, meni je oblika Twizzija všeč. Še to: upošteval smo RABLJENEGA smarta proti NOVEMU Twizzyju. Ja vem kako zgleda Twizzy, in ja, za 200 € mu moraš dodat stekla. Vožnja v Twizzyju je MNOGO BOLJ ZABAVNA kot tista v smartu
TheBlueOne ::
Sneznik ::
Ja 23 km v eno smer pa res ;) 23 km v eno smer je mala malica.
Zakaj bi rabil 270 km dosega za 50 km na dan?
Zato da greš lahko enkrat na 3 mesece na morje iz Ljubljane do Pirana in nazaj. In tudi to bi se dalo z manj, 270 km baterijo smo upoštevali samo zato da smo utišali neupravičene kritike nasprotnikov. Kumot bi lahko dali 150 km baterijo.
TheBlueOne ::
Oblika, varnosti in komfort so zadostni in primerljivi z smartom. Edin glede oblike se lahko kdo vsaja, ker je to subjektivna zadeva, meni je oblika Twizzija všeč. Še to: upošteval smo RABLJENEGA smarta proti NOVEMU Twizzyju. Ja vem kako zgleda Twizzy, in ja, za 200 € mu moraš dodat stekla. Vožnja v Twizzyju je MNOGO BOLJ ZABAVNA kot tista v smartu
Ne niso, niti blizu. Ampak kakor pravim, vzames Twingo, Pando, Up ali katergakoli drugega bolj primernega kot smart. Tudi razmerje med ceno in kar dobis bo boljse.
sniff ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sniff ()
TheBlueOne ::
Ja 23 km v eno smer pa res ;) 23 km v eno smer je mala malica.
Zakaj bi rabil 270 km dosega za 50 km na dan?
Zato da greš lahko enkrat na 3 mesece na morje iz Ljubljane do Pirana in nazaj. In tudi to bi se dalo z manj, 270 km baterijo smo upoštevali samo zato da smo utišali neupravičene kritike nasprotnikov. Kumot bi lahko dali 150 km baterijo.
S Tweezijem? Ti to se vedno resno. Pa kaj si srednjesolec?
Sneznik ::
TheBlueOne je izjavil:
Ja 23 km v eno smer pa res ;) 23 km v eno smer je mala malica.
Zakaj bi rabil 270 km dosega za 50 km na dan?
Kdo pa noce delati 200km++ dnevno s tweezijem. Mercedes S Klasa je za EVpopulacijo za povprecno 1000km++/dan.
Kdo pa je govoril o 200 km DNEVNO vsak dan?! 500k/30 let= 16k na let /365 = 45 km v obe smeri skupaj, oziroma 22,5 km v eno smer na dan.
TheBlueOne ::
Kdo pa je govoril o 200 km DNEVNO vsak dan?! 500k/30 let= 16k na let /365 = 45 km v obe smeri skupaj, oziroma 22,5 km v eno smer na dan.
Z razlogom ne najdes Tweezijev s toliko km, kot jih predvidevas. Ali mislis, da si edini razsvetljen? Za tweezija je ok par km po mestu.
Lol, sem pogledal na Renault, menda je omejen na 45km/h! In ti to primerjas s smartom. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Sneznik ::
hehe kam je zašla tale debata. Sneznik, kaj če bi ti malce pretehtal tudi drugo stran, preden nadaljuješ s to aroganco. Ti cherrypickas "dejstva", da dokazuješ svojo tezo, ostalo pa zanemarjaš. A je point debate, da se debatira, katera alterantiva je za tebe osebno bolje, al objektivno bolje. Ker če je prvo, je tko vseeno, kaj se argumentira, ker si ti že odločen. 100.000 km sem dal v izračun zato, ker ne Twizy ne Smart nista prvenstveno namenjena nabijanju kilometrov in sem ocenil, da jo to za povprečnega, POVPREČNEGA (da ne spregledaš) voznika to za cca 10 let. Verjamem, da jih lahko ti tudi miljon narediš, samo objektivno, to ni to. Zdej podatek bi tudi bil koliko časa POVPREČNI lastnik avta poseduje avto, preden ga proda naprej. 500EUR za servis SMARTA? kaj pa bi ti na njemu delal. In ja, kot so ti že napisali, je po toliko kilometrih/letih že tudi vse kaj drugega problem, kot motor.
Jaz sem pretehtal dejstva in novene arogance ni. Če hočeš lahko upoštevaš nabavno ceno Vokswagen E-up za 15.000 € in nabavno ceno Cliota za 12.000 €. To se ti notri prinese v 3 letih. V nadaljene 17 letih pa prišparaš 20.000 € na gorivu in še dodatnih 7-10.000 € za servise skupaj 27-30.000 € prišparaš v 20 letih.
Utk ::
Takoj kupim 2...bom še bogat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Sneznik ::
TheBlueOne je izjavil:
Kdo pa je govoril o 200 km DNEVNO vsak dan?! 500k/30 let= 16k na let /365 = 45 km v obe smeri skupaj, oziroma 22,5 km v eno smer na dan.
Z razlogom ne najdes Tweezijev s toliko km, kot jih predvidevas. Ali mislis, da si edini razsvetljen? Za tweezija je ok par km po mestu.
Lol, sem pogledal na Renault, menda je omejen na 45km/h! In ti to primerjas s smartom. :)
Vidiš ker ne znaš gledat! 45 km/h je verzija z 4 kW motorjem, običajna verzija ima 80 kW motor in gre 80 km/h. Če jo overvoltaš gre pa 110-120 km/h. Poglej par stani nazaj, je vse objavljeno.
Ti mater, samo e-upa namesto cliota kupiš, pa ti sploh ni treba v službo več hodit.
Takoj kupim 2...bom še bogat.
No od 1500 € prihranjenega na leto ne boš bogat. Je pa to ena povprečna plača in pol na leto več
TheBlueOne je izjavil:
Kdo pa je govoril o 200 km DNEVNO vsak dan?! 500k/30 let= 16k na let /365 = 45 km v obe smeri skupaj, oziroma 22,5 km v eno smer na dan.
Z razlogom ne najdes Tweezijev s toliko km, kot jih predvidevas. Ali mislis, da si edini razsvetljen? Za tweezija je ok par km po mestu.
Lol, sem pogledal na Renault, menda je omejen na 45km/h! In ti to primerjas s smartom. :)
Razlog za kaj ne najdeš Twizzyja z več kilometrov: zato ker se vsi vozijo s stock baterijo ki ima 80 km dosega. To je razlog. In zato ker se NOČEJO zaradi predsodkov peljati več, ne zato ker se ne morejo peljati več.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
sniff ::
TheBlueOne je izjavil:
Kdo pa je govoril o 200 km DNEVNO vsak dan?! 500k/30 let= 16k na let /365 = 45 km v obe smeri skupaj, oziroma 22,5 km v eno smer na dan.
Z razlogom ne najdes Tweezijev s toliko km, kot jih predvidevas. Ali mislis, da si edini razsvetljen? Za tweezija je ok par km po mestu.
Lol, sem pogledal na Renault, menda je omejen na 45km/h! In ti to primerjas s smartom. :)
Vidiš ker ne znaš gledat! 45 km/h je verzija z 4 kW motorjem, običajna verzija ima 80 kW motor in gre 80 km/h. Če jo overvoltaš gre pa 110-120 km/h. Poglej par stani nazaj, je vse objavljeno.
Sam un tudi stane 8.390,00 € oz. 12.890,00 €, začetna cena. (https://www.renault.si/vozila/elektricn...
Sneznik ::
TheBlueOne je izjavil:
Koliko km racunas delati z UPom? S temi avti se vecinoma ne dela niti 10.000km/leto.
Ja glede na to da nekateri ljudje smarte, ki so mnogo manjši avtomobile vozijo po 300.000 km, ni tudi za e-upa 15 tisoč ali 20 tisoč na let noben problem.
TheBlueOne ::
TheBlueOne je izjavil:
Koliko km racunas delati z UPom? S temi avti se vecinoma ne dela niti 10.000km/leto.
Ja glede na to da nekateri ljudje smarte, ki so mnogo manjši avtomobile vozijo po 300.000 km, ni tudi za e-upa 15 tisoč ali 20 tisoč na let noben problem.
Kaj ti pti 15.000km/leto naredis prihranek 1500EUR?
Kar se tice 300.000km. Pa ti ves ako redko je to? Da imas nekoga, ki se s tem drka po autobahnih. Kaj ti ni jasno, to delajo neki cudaki, ker nekega smisla nima.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Sneznik ::
TheBlueOne je izjavil:
Kdo pa je govoril o 200 km DNEVNO vsak dan?! 500k/30 let= 16k na let /365 = 45 km v obe smeri skupaj, oziroma 22,5 km v eno smer na dan.
Z razlogom ne najdes Tweezijev s toliko km, kot jih predvidevas. Ali mislis, da si edini razsvetljen? Za tweezija je ok par km po mestu.
Lol, sem pogledal na Renault, menda je omejen na 45km/h! In ti to primerjas s smartom. :)
Vidiš ker ne znaš gledat! 45 km/h je verzija z 4 kW motorjem, običajna verzija ima 80 kW motor in gre 80 km/h. Če jo overvoltaš gre pa 110-120 km/h. Poglej par stani nazaj, je vse objavljeno.
Sam un tudi stane 8.390,00 € oz. 12.890,00 €, začetna cena. (https://www.renault.si/vozila/elektricn...
To je cena brez subvencije in brez popusta. Poglej na avto.net cene z subvencijo, 4500 € za novega ki gre 80 km/h stock hitrost :) Lahko pa ga malo "naviješ" da gre 110-120 km/h.
TheBlueOne je izjavil:
80km/h? Dobrodosel v letu 1900.
TheBlueOne je izjavil:
Koliko km racunas delati z UPom? S temi avti se vecinoma ne dela niti 10.000km/leto.
Ja glede na to da nekateri ljudje smarte, ki so mnogo manjši avtomobile vozijo po 300.000 km, ni tudi za e-upa 15 tisoč ali 20 tisoč na let noben problem.
Kaj ti pti 15.000km/leto naredis prihranek 1500EUR?
Kar se tice 300.000km. Pa ti ves ako redko je to? Da imas nekoga, ki se s tem drka po autobahnih. Kaj ti ni jasno, to delajo neki cudaki, ker nekega smisla nima.
Primer 300.000 km DIESELSKEGA smarta so privlekli ven TVOJI SOMIŠLJENIKI. Jaz se govoril da z E-upom kumot narediš 15-20 tisoč km na leto in ne rabiš bit noben čudak za to. To je cca 25 km v eno smer na dan.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
TheBlueOne ::
J.McLane ::
- to ni avto, nima zaprte kabine, nima ustrezne ventilacije (gretje). Aftermarket rešitve so daleč od tega
- vzmetenje je izredno neudobno trdo (na YouTube pogledaš posnetek med vožnjo pa je vse jasno)
- sedenje na zadnjem sedežu je izredno neudobno in bolj kot ne samo za nujne primere
V bistvu so vzeli golf voziček in gor nataknili drugo kabino, saj ne bo nobeden opazil.
sniff ::
https://pxweb.stat.si/SiStatDb/pxweb/sl...
za povprečja prevoženih km. podatki so stari, samo verjeno ni tektnoskih premikov. lepo je vidt, da mali jajčki z vidika POVPRENIH uporabnikov niso nemenjeni velikim kilometrom.
Sneznik ::
hehe kam je zašla tale debata. Sneznik, kaj če bi ti malce pretehtal tudi drugo stran, preden nadaljuješ s to aroganco. Ti cherrypickas "dejstva", da dokazuješ svojo tezo, ostalo pa zanemarjaš. A je point debate, da se debatira, katera alterantiva je za tebe osebno bolje, al objektivno bolje. Ker če je prvo, je tko vseeno, kaj se argumentira, ker si ti že odločen. 100.000 km sem dal v izračun zato, ker ne Twizy ne Smart nista prvenstveno namenjena nabijanju kilometrov in sem ocenil, da jo to za povprečnega, POVPREČNEGA (da ne spregledaš) voznika to za cca 10 let. Verjamem, da jih lahko ti tudi miljon narediš, samo objektivno, to ni to. Zdej podatek bi tudi bil koliko časa POVPREČNI lastnik avta poseduje avto, preden ga proda naprej. 500EUR za servis SMARTA? kaj pa bi ti na njemu delal. In ja, kot so ti že napisali, je po toliko kilometrih/letih že tudi vse kaj drugega problem, kot motor.
Ključne besede: Vokwswagen E-up za podobno ceno kot Clio, 5x cenejša vožnja.
To da POVPREČNI ljudje avte menjavajo kot gate ni nujnost, ampak je neracionalno ravnanje z denarjem. Pri bencinskih avtih malo manj dobiš po prstih če avte menjavaš kot gate, pri električnemu pa zaradi v tem primeru 3k € višje cene malo bolj dobiš po prstih če bi jih hotel menjavati kot gate. Ni ti treba biti povprečen. Avto imaš lahko kumot po 15 let in marsikdo ga ima po toliko in tudi po več let.
roCkY ::
Kripto mesi je izjavil:
Kaj če se dogovorimo, da tega kekca Sneznika ne triggeramo več, ker je s svojimi iz riti izvlečenimi izračuni bolj nadležen kor Warpy.
In ja Twizy je najboljši avto, z njim se voziš 10x ceneje kot z vsemi avti, kupi si ga in nabijaj 50k na leto. SIcer boš edini, ampak veš kaj pravijo, če se vsi na avtocesti peljejo v narobe smer je vseeno večja verjetnost, da je nekaj narobe s tabo, ne z vsemi ostalimi.
Prakticiram odkar se je pojavil.
Je podoben patron kot "emobi" in cela vrsta nikov za njim.
Sneznik ::
4500 plus najem baterije, ki stane več kot bencin za tiste kilometre.
NE! Lahko ga kupiš brez baterije in daš DIY baterijo noti za 1000 € in 90 km dosega. Lahko pa tako z 270 km dosega in ceno 3000 €, kolikor te je volja pač. Za dobrih 5000 € imaš nov avtomobil z 90 km dosega. Ali pa za dobrih 7 tisoč € imaš nov avtomobil z 270 km dosega. Pri smartu daš pa za novega najmanj 10.500 €.
Sneznik ::
Kripto mesi je izjavil:
Kaj če se dogovorimo, da tega kekca Sneznika ne triggeramo več, ker je s svojimi iz riti izvlečenimi izračuni bolj nadležen kor Warpy.
In ja Twizy je najboljši avto, z njim se voziš 10x ceneje kot z vsemi avti, kupi si ga in nabijaj 50k na leto. SIcer boš edini, ampak veš kaj pravijo, če se vsi na avtocesti peljejo v narobe smer je vseeno večja verjetnost, da je nekaj narobe s tabo, ne z vsemi ostalimi.
Prakticiram odkar se je pojavil.
Je podoben patron kot "emobi" in cela vrsta nikov za njim.
Ti si KEKEC!! Noben ni rekel da moraš kupiti Twizzyja, kupi Volkswagen E-up pizda ti materna. Izračuni niso iz nobene riti, samo ti jih ne razumeš. Zakaj jih ne razumeš je pa zdej lahko debata za pol ure. Isti neumnež si kot tisti ki so za Elona Muska govorili da mu nikoli ne bo uspelo z Teslo! Ti bi seveda rekel da je bilo nekaj narobe z Muskom, ampak v bistvu je nekaj narobe z tabo glede na to da misliš da MORAJO biti vsi povprečni in se obnašati povprečno.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: J.McLane ()
sniff ::
4500 plus najem baterije, ki stane več kot bencin za tiste kilometre.
NE! Lahko ga kupiš brez baterije in daš DIY baterijo noti za 1000 € in 90 km dosega. Lahko pa tako z 270 km dosega in ceno 3000 €, kolikor te je volja pač. Za dobrih 5000 € imaš nov avtomobil z 90 km dosega. Ali pa za dobrih 7 tisoč € imaš nov avtomobil z 270 km dosega. Pri smartu daš pa za novega najmanj 10.500 €.
nisi odgovoril na "navitje" in tudi tukaj me zanima, s predelano baterijo. Kaj to pomeni z vidka legalnosti, homologacije...
najbolj racionalno je, da ga avta ne poseduješ, ampak koristiš javni prevoz, kolo... če že siliš to argumentacijo. pa še nekaj v razmislek, glede na to pri ceni pogonskih goriv velik del predstavlja trošarina, misliš, da se bo pri elektriki (ko bo to množično) država temu odrekla?
Sneznik ::
No, kupi ga brez baterije in s subvencijo, pa potem poročaj. Jaz trdim, da to ne gre čez.
Tudi če zdaj samo hipotetično predpostaviva da ne moreš kupit novega brez bateije, še vedno velja, da lahko kupiš rabljenega za 4000 € brez najema baterije v Sloveniji in še precej ceneje v tujini.
TheBlueOne ::
Ti si KEKEC!! Noben ni rekel da moraš kupiti Twizzyja, kupi Volkswagen E-up pizda ti materna. Izračuni niso iz nobene riti, samo ti jih ne razumeš. Zakaj jih ne razumeš je pa zdej lahko debata za pol ure. Isti neumnež si kot tisti ki so za Elona Muska govorili da mu nikoli ne bo uspelo z Teslo! Ti bi seveda rekel da je bilo nekaj narobe z Muskom, ampak v bistvu je nekaj narobe z tabo glede na to da misliš da MORAJO biti vsi povprečni in se obnašati povprečno.
Kako niso iz riti, ce v 15.000km prihranis 1500€, celoten strosek za gorivo pa je okoli 1000€.
Kaksna je razlika v ceni e-UP in UP? Kaksen doseg ima? Ali so E-UPi na razpolago?
Sneznik ::
4500 plus najem baterije, ki stane več kot bencin za tiste kilometre.
NE! Lahko ga kupiš brez baterije in daš DIY baterijo noti za 1000 EUR in 90 km dosega. Lahko pa tako z 270 km dosega in ceno 3000 EUR, kolikor te je volja pač. Za dobrih 5000 EUR imaš nov avtomobil z 90 km dosega. Ali pa za dobrih 7 tisoč EUR imaš nov avtomobil z 270 km dosega. Pri smartu daš pa za novega najmanj 10.500 EUR.
nisi odgovoril na "navitje" in tudi tukaj me zanima, s predelano baterijo. Kaj to pomeni z vidka legalnosti, homologacije...
najbolj racionalno je, da ga avta ne poseduješ, ampak koristiš javni prevoz, kolo... če že siliš to argumentacijo. pa še nekaj v razmislek, glede na to pri ceni pogonskih goriv velik del predstavlja trošarina, misliš, da se bo pri elektriki (ko bo to množično) država temu odrekla?
Ja ne morem tako hitro vsem odpisat: v roku 15 minut se ne pojavi samo tvoj post, ampak še ene 5 drugih.
Ljudje se vozijo z navitimi in tudi z DIY baterijo in nikoli še ni noben plačeval za to. Če je popolnoma legano ali ne, mi je vseeno.
Ne, najbolj racionalen je električno kolo ali skiro. Na navadnem kolesu porabiš več energije in enota energije ki jo rabiš je dražja. Ampak kjub temu rabiš še nek avto kot je Twizzy, elelktrični skiro ne zadostuje za popolnoma vse vožnje. Trošarina(piše trošarina!) predstavlja približno četrtino cene. Prvič kot prvič: glede na to kakšne okoljske zaveze smo dali evropski uniji glede zmanjšanja izpustov, se bo država po vsej verjetnosti odrekla temu. Tudi če se ne bo je vožnja na 100 km še vedno 4x cenejša z električnima avtom.
TheBlueOne je izjavil:
Ti si KEKEC!! Noben ni rekel da moraš kupiti Twizzyja, kupi Volkswagen E-up pizda ti materna. Izračuni niso iz nobene riti, samo ti jih ne razumeš. Zakaj jih ne razumeš je pa zdej lahko debata za pol ure. Isti neumnež si kot tisti ki so za Elona Muska govorili da mu nikoli ne bo uspelo z Teslo! Ti bi seveda rekel da je bilo nekaj narobe z Muskom, ampak v bistvu je nekaj narobe z tabo glede na to da misliš da MORAJO biti vsi povprečni in se obnašati povprečno.
Kako niso iz riti, ce v 15.000km prihranis 1500EUR, celoten strosek za gorivo pa je okoli 1000EUR.
Kaksna je razlika v ceni e-UP in UP? Kaksen doseg ima? Ali so E-UPi na razpolago?
Celoten strošek za za 20 tisoč km (kolikor je bilo upoštevano v prvotnem izračunu) je 5,5 x 1,3 x 200 = 1430 EUR. Računaj še ene par mastnih servisov in boš blizu 2000 EUR. Odštej še 250EUR za elektriko in to je to. 1750 EUR prihranka na leto. Sam sem ostal na konzervativni strani in sem rekel da je prihranka samo 1500 EUR na leto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
TheBlueOne ::
Pri nas je za drug avto Twingo, v prvem letu bo naredil 7000km. C klasa dela ca. 30.000-40.000km leto in jo bo verjetno nadomestila E klasa.
Zakaj? Ker taki, ki delamo kilometre vemo kako vazno je, da je avto kamot. Bolj, kot pa da prihranis tisocaka.
Sneznik ::
TheBlueOne je izjavil:
Z upom ne delas 20.000km/leto, to je mestni avto. Je mozno ampak bolece. Taki, ki ste najbolj pametni okoli tega kateri avto imam obcutek da ne naredite niti 500km/leto.
Pri nas je za drug avto Twingo, v prvem letu bo naredil 7000km. C klasa dela ca. 30.000-40.000km leto in jo bo verjetno nadomestila E klasa.
Zakaj? Ker taki, ki delamo kilometre vemo kako vazno je, da je avto kamot. Bolj, kot pa da prihranis tisocaka.
Z e-upm LAHKO delaš 20 tisoč na leto. Ampak ni problema upoštevaj 2x manj, to je 10 tisoč na leto. To pomeni 2x daljšo vpračilno dobo na cca 6 let. To da tebi 1500 EUR na leto ne pomeni nič je pa samo tvoj problem. Jst bi z veseljem imel 1500 EUR na leto več.
Sploh pa zakaj je toliko ljudi kupovalo diesle, tud diesli do bili 3 jurje dražji in so imeli ŠE VEČJO vpračilno dobo v primerjavi z bencinskim. Dieslov je mnogo na cestah.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Utk ::
Sneznik ::
Kupovali so jih, ker bolj potegnejo. Nobene računice ni za njimi v veliki večini primerov. Isto je in bo tudi pri električnih. Samo ti se nekaj slepiš s prihranki. Meni bi bilo dovolj, da ne naredim izgube z električnim, pod pogojem, da lahko naredim z njim vse poti v normalnem času. Če ne, je pa tudi vseeno kolk prišparam.
Ni res, večina ljudi je kupila diesla zato da bi z njim PRIŠPRARALA, ne zato ker bolj potegnejo!
In še ena prednost električnih: mnogo bolj potegnejo kot bencinar ali diesel, ker imajo maksimalen navor že tako pri speljevanju, medtem ko imata diesel in bencinar v tem obmnočju NEZNATEN navor
TheBlueOne ::
Z e-upm LAHKO delaš 20 tisoč na leto. Ampak ni problema upoštevaj 2x manj, to je 10 tisoč na leto. To pomeni 2x daljšo vpračilno dobo na cca 6 let. To da tebi 1500 EUR na leto ne pomeni nič je pa samo tvoj problem. Jst bi z veseljem imel 1500 EUR na leto več.
Sploh pa zakaj je toliko ljudi kupovalo diesle, tud diesli do bili 3 jurje dražji in so imeli ŠE VEČJO vpračilno dobo v primerjavi z bencinskim. Dieslov je mnogo na cestah.
Za 10.000 je ca. 600€ goriva/leto. Koliksna je razlika med UP in E-up? Koliko stane "gorivo" za 10.000km e-UPa?
Sneznik ::
TheBlueOne je izjavil:
Z e-upm LAHKO delaš 20 tisoč na leto. Ampak ni problema upoštevaj 2x manj, to je 10 tisoč na leto. To pomeni 2x daljšo vpračilno dobo na cca 6 let. To da tebi 1500 EUR na leto ne pomeni nič je pa samo tvoj problem. Jst bi z veseljem imel 1500 EUR na leto več.
Sploh pa zakaj je toliko ljudi kupovalo diesle, tud diesli do bili 3 jurje dražji in so imeli ŠE VEČJO vpračilno dobo v primerjavi z bencinskim. Dieslov je mnogo na cestah.
Za 10.000 je ca. 600EUR goriva/leto. Koliksna je razlika med UP in E-up? Koliko stane "gorivo" za 10.000km e-UPa?
600 EUR bi bilo če bi ti žrl samo 4,6 l / 100 km (računano 1,3 EUR/l kolikor je relna cena diesla danes, ko bo konec korone). V praksi pa žre mnogo več. "Gorivo" za E-upa je 120 EUR. Računaj še servise najmanj 300 EUR. Skupaj je razlike 780 EUR. Pri 3000 EUR razlike je vpračilne dobe manj kot 4 leta. Če si kerlc in vse servise na dieselskem avtu delaš sam in daš kakšen evro manj, je pač vračilna doba za kakšen let daljša. Še vedno se zelo splača.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()
Utk ::
Kupovali so jih, ker bolj potegnejo. Nobene računice ni za njimi v veliki večini primerov. Isto je in bo tudi pri električnih. Samo ti se nekaj slepiš s prihranki. Meni bi bilo dovolj, da ne naredim izgube z električnim, pod pogojem, da lahko naredim z njim vse poti v normalnem času. Če ne, je pa tudi vseeno kolk prišparam.
Ni res, večina ljudi je kupila diesla zato da bi z njim PRIŠPRARALA, ne zato ker bolj potegnejo!
To je bil samo izgovor. Isti izgovor je in bo tudi pri električnih. Malokdo zares naredit tolk km z dizlom, da s tem prišpara karkoli, še kar nekaj jih pa prišpara zanemarljivo malo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Sneznik ::
Kupovali so jih, ker bolj potegnejo. Nobene računice ni za njimi v veliki večini primerov. Isto je in bo tudi pri električnih. Samo ti se nekaj slepiš s prihranki. Meni bi bilo dovolj, da ne naredim izgube z električnim, pod pogojem, da lahko naredim z njim vse poti v normalnem času. Če ne, je pa tudi vseeno kolk prišparam.
Ni res, večina ljudi je kupila diesla zato da bi z njim PRIŠPRARALA, ne zato ker bolj potegnejo!
To je bil samo izgovor. Isti izgovor je in bo tudi pri električnih. Malokdo zares naredit tolk km z dizlom, da s tem prišpara karkoli, še kar nekaj jih pa prišpara zanemarljivo malo.
No, ni bil izgovor, samo ljudje niso znali izračunati. AMPAK pri električnih avtih so pa prihranki VELIKI
Potegnejo električni bolj in ne smrdijo in prdijo, HKRATI pa imaš še 5x cenejšp vožnjo. V tem primeru z E-upm se ti pri 10 tisoč na leto, kar je zelo majhna kiloetrina (toliko delajo stare mame v penziji) povrene že v 6 letih. V življenski dobi pa prihraniš 15.000 EUR (Če ga imaš cca 20 let, če ga imaš pa malo manj, pa pač prihranih malo manj, še vedno pa ogromno).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sneznik ()