» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
815 / 1132
»»

jernejl ::

Utk je izjavil:

Ali zaostajajo ali pa ne zaostajajo. Koliko avtov nekdo naredi nima nobene veze s tem. In zaostanek je problem samo nemških avtov

A, če se jaz odločim narediti avto na premog, morajo nemški velikani koj vreči v razvoj milijarde in napraviti svoje boljše modele na premog, zato, da ne bo Utk na slotehu modroval, kako zaostajajo. Ker koliko avtov nekdo naredi nima nobene veze s tem. Ali zaostajajo ali pa ne zaostajajo!!!11

Utk ::

Tako je. Bi pač zaostajali v avtih na premog za tvojim. Sicer se ne bi nič sekirali zarad tega, ampak zaostajali bi. Da se nič ne sekirajo zaradi zaostanka pri električnih avtih, pa trdijo samo verniki...

Nikec3 ::

jernejl je izjavil:

Utk je izjavil:

Ali zaostajajo ali pa ne zaostajajo. Koliko avtov nekdo naredi nima nobene veze s tem. In zaostanek je problem samo nemških avtov

A, če se jaz odločim narediti avto na premog, morajo nemški velikani koj vreči v razvoj milijarde in napraviti svoje boljše modele na premog, zato, da ne bo Utk na slotehu modroval, kako zaostajajo. Ker koliko avtov nekdo naredi nima nobene veze s tem. Ali zaostajajo ali pa ne zaostajajo!!!11

Ti samo poglej delnice nemške avtomobilske elite, ter spreminjanje števila zaposlenih. Potem se pa še enkrat vprašaj, če je nemška avtoindustrija v krizi.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

DamijanD ::

A ni enkrat Nemčija ali EU razmišljala o evropski tovarni baterij?

WarpedGone ::

Northvolt

In 2017, a start-up announced a bold and simple plan: develop the world's greenest battery cell and establish one of Europe's largest battery factories.


Planned production for Volkswagen and others. Production starting in 2020 in Skelleftea, Sweden. Planned 32 GWh production capacity.


2019:
Northvolt making ground on Gigafactory in Sweden

Initially, Northvolt's Skelleftea plant should have an annual cell production of around 8 GWh. The aim is for the plant to expand further so that in 2023 the capacity is raised to 32 GWh, which would be close to the planned level of the Tesla Gigafactory in the Nevada desert.


Giga Nevada je danes na 35GWh/letno.

For further battery cell production, Northvolt manager Carlsson maintains that Germany is an option, but earliest from 2024.


Our first large-scale battery factory is being established in Skelleftea in northern Sweden. Northvolt Ett will serve as Northvolt's primary site for manufacturing of active material, cell assembly, recycling and auxiliaries. The factory is powered by 100 percent clean energy. Large-scale manufacturing will commence in 2021 and annual capacity will ramp up to at least 32 GWh by 2024, with the potential to expand to 40 GWh in the future.


Ne morm obtožit, da se ne trudijo ampak neke hitrosti ni opazit... od 2016 ko so štartal, so minila že 4 leta. Teslin GF je štartal 2014, prve celice januar 2017.
Zbogom in hvala za vse ribe

roCkY ::

Mudi se Musku ... pa tebi... in morda še komu?
Ostali smo v precejšnjem % pripravljeni počakat, da nam KDORKOLI baterijo vgrajeno v ustrezno vozilo proda pod 60-70 USD/kWh...

Snohman ::

Če prav vem, je trenutni Audi A8 certificiran na Level 3? Ampak se ga praktično ne sme nikjer uporabljat, ker zakonodaja temu ne sledi?

Pa še to; kaj zdej, nihče noče nemških električnih avtov ali imajo premalo baterij, da bi izdelali vse, ki bi jih lahko prodali?
Prosim naj mi nekdo pojasni.

IL_DIAVOLO ::

Ker jim zdrava pamet pravi, da je EV pogreb pri zaslužku na rezervnih delih.

Nemci niti nočejo voziti ekektrike, ker je predraga.

Zgodovina sprememb…

s1m0n ::

@Snohman, teh malčkov (VW e-up! / Skoda Citigoe iV / Seat Mii electric) so prodali kar lep kos. Ampak to so mestne škatlice :)

jernejl ::

Utk je izjavil:

Tako je. Bi pač zaostajali v avtih na premog za tvojim. Sicer se ne bi nič sekirali zarad tega, ampak zaostajali bi. Da se nič ne sekirajo zaradi zaostanka pri električnih avtih, pa trdijo samo verniki...
Kakšnega zaostanka?
Če prav razumem vas vernike, pravite, da za nečim zaostajajo, da jih to strašno skrbi, in vseeno na tem področju ne naredijo ničesar?

Nikec3 je izjavil:

Ti samo poglej delnice nemške avtomobilske elite, ter spreminjanje števila zaposlenih. Potem se pa še enkrat vprašaj, če je nemška avtoindustrija v krizi.

Volkswagen AG (VW-V.SW)
Number of Volkswagen AG employees worldwide from 2008 to 2018
Volkswagen Group records higher deliveries in 2019

Ni videti, da bodo zdaj zdaj propadli. Da pa številke nihajo in včasih (kdo bi si mislil) tudi padejo, pa ni nič takega, česar v zgodovini ne bi že videli.
Ni pa to primerljivo s Teslo, ki bo nadaljevala eksponentno rast in čez 20 let prodala že trilijon avtomobilov na mesec. Tudi gibanje cene delnice se ne more primerjati s TSLA, katere delničarji kupujejo delnice zato, da jih bodo dražje prodali, zato slednja ne more pasti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

WarpedGone ::

Šef volkswagna (Diess) se s tabo nekak ne strinja.
Kdo zdaj nima pojma, ti ali on?

Čist resno in iskreno sprašujem - misliš, da ti bolje razumeš pozicijo VW kot njegov vrhovni šef?
Zbogom in hvala za vse ribe

jernejl ::

WarpedGone je izjavil:

Kdo zdaj nima pojma, ti ali on?
Če moram izbirati med ti ali on: ti. V tej temi dokazuješ že 13 let.

Čist resno in iskreno sprašujem - misliš, da ti bolje razumeš pozicijo VW kot njegov vrhovni šef?

Ne, vem pa, da ti misliš, da njihov položaj razumeš bolje od njih. Si tudi že večkrat dokazal, da misliš, da si pametnejši.

WarpedGone ::

Zakaj se izmikaš čist jasnemu vprašanju?
Kako razlagaš svoj diametralno drugačen pogled na položaj VW kot je pogled njegovega lastnega šefa?
Zbogom in hvala za vse ribe

jernejl ::

Saj sem ti čisto jasno in nedvoumno odgovoril na obe tvoji vprašanji.

Utk ::

Če prav razumem vas vernike, pravite, da za nečim zaostajajo, da jih to strašno skrbi, in vseeno na tem področju ne naredijo ničesar?

Če bi prebral kak link v tej temi, bi vedel, da se zavedajo zaostanka in tudi, da se zavedajo da težko kaj naredijo glede tega in tudi zakaj je tako. Vedel bi tudi, da nekaj vseeno delajo na tem, ampak z vsem kar naredijo samo pokažejo kako daleč zadaj so. VW je imel leta 2014 plan, da bo leta 2018 največji proizvajalec EV na svetu. To je bilo še pred dieselgatom, ki je pospešil njihove plane. Leta 2020 nimajo še enega čistokrvnega EV. Mercedes je naredil električno skropucalo na 4 kolesih, z 200 kilami brezveznega železja not, da se jim ne podre zasnova, ki je navajena na 200 kil teže tam.

TheBlueOne ::

Novi modeli E-Avtov v Nemciji, skupaj 33:

https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/e...

Slaba tretjina iz VW/Porsche koncerna. Ne vem, ce ravno spijo...

Utk ::

Dej ti to objavi konec leta, pa še število prodanih zraven. e-up v izvedbi VW, škode in seata je isti avto, ki je za letos itak že razprodan. Potem pride še id3 (morda), in morda še en audi. In to je to. Baterij pa itak nimajo niti še za tega enega audija, ki ga zdaj kao delajo.

TheBlueOne ::

Ja seveda so skoraj isti avti, ista firma, ista platforma itn. Samo vseeno v razlicnih segmentih, cenovnih razredih, brendih itn. Pa saj vemo, kako deluje njihov koncern.

Drugace VW ni tako negativen okoli baterij, morda ves kaj vec ampak:

https://europe.autonews.com/automakers/...

https://www.electrive.com/2020/01/17/vo...

Se mi zdi, da kar delajo na tem.

fikus_ ::

DE avtoindustrija se je zanašala na svoje "superiorne" dizle, kar je delovalo do diselgatea. Malo so zamudili EV hype in začetek, koliko jih bo to teplo, bomo še videli. Kaže pa, da bodo dali marsikaj ven. Kako se bo to prodajalo, bodo pa pokazali kupci. Zaenkrat prodajo vse, ker je ponudba majhna.
VW ima tri blagovne znamke (VW, Škoda, Seat) katerih osnove so iste, imena druga, razlikujejo se v malo stvareh. S tem si širijo krog kupcev in z večjo prodajo praktično enakih vozil nižajo proizvodno ceno.

TheBlueOne ::

Dizle se vedno prodajajo, bencinarje tudi, vse v zelo konkretnih stevilkah.

Ampak recimo, ko reces, da nimajo baterij... Turbin tudi naceloma nimajo, jim jih dobavljajo zunanja podjetja. Pri downsizingu je bila podobna zgodba, kot trenutno z baterijami ampak so se kar hitro ujeli. Tukaj sem bil zraven.

Pravzaprav nimajo skoraj nic sami, razen, da sestavijo karoserije in namontirajo dele. Prej kupijo tehnologije, naredijo zasnovo in lepo sluzijo. Ce Tesla vecino proizvaja in razvija sama, potem to ne mores primerjati z VW, ki pri svoji velikosti skoraj nujno potrebuje doloceno fleksibilnost.

Vprasanje, kdo bo zares placal zaton ICE. Trenutno ga bolj dobavitelji, ker VW enostavno ne naroca, kjer ni prodaje. Ce bodo avti bolj enostavni bo VW verjetno optimiziral samo delovno silo v izdelavi karoserij in montazi komponent.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Drugace VW ni tako negativen okoli baterij, morda ves kaj vec ampak:

Ne vem nič več, kar se ne bi uradno vedelo že eno leto, nekateri smo pa vedeli že prej:

https://carbuzz.com/news/audi-is-having...
https://www.theverge.com/2019/4/19/1850...

TheBlueOne ::

In? Delay v automotive ne pomeni, da se zadeve ne bodo zbalansirale. To smo imeli prakticno pri vseh zadevah, posebej na zacetku. Sicer ne sledim tako dobro tocno kaj se dogaja v vseh proizvodnjah pa vprasam, je Tesla dejansko vse industrializirala brez zamud?

Ce imas sistem, ko delas vecinoma z zunanjimi in vsi poskusajo imeti cim manj zalog je na zacetku skoraj neizogibno imeti manjko, posebej, ce te preseneti kolicina. Morda je bilo pesimisticno planirano, kar je logicno, glede na to, da je to za VW se relativno nezanimiv del branze, ker ni stevilk.

Pac lahko, da je problem, ampak zaenkrat mi deluje kot obicajna industrializacija. Se enkrat, to zanje se ni glavna tema, cetudi zate je.

Ce ti ponazorim, kako je bilo na zadnjem projektih za VW, kjer sem bil v automotive in planiral linije. Linije so dve leti delale nonstop, koncepirano je bilo vikend prost za optimizacije, ni bilo sanse, se vedno je bilo pomanjkanje. Lager prazen... Ko se je zadeva zbalansirala je bil v tednu en dan prevec, vikend prost.

Zgodovina sprememb…

b3D_950 ::

Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Utk ::

Ja, da so zamude normalne in da bojo tudi pri drugih, smo "mi" govorili ves čas. "Vi" ste trdili, da samo tesla zamuja, ker ne zna delat avtov, in da ko bojo veliki odprli predale, kjer imajo že vse pripravljeno, da se bojo tovarne baterij kar pojavile povozili teslo čez noč. Kdo ima zaenkrat bolj prav? In 5 let nazaj se je govorilo o letu 2018, par let nazaj se je govorilo o 2020, zdaj se govori o 22, 25? Leta 2020 imamo tako stanje, da so dali ven par avtov, ki naj bi bili konkurenčni modelu S iz leta 2012 in X iz leta 2015, pa jih v resnici delajo v minimalnih količinah, in kar je še bolj žalostno, tehnično so slabši. Tesla iz 2018 pa nima še niti napovedane konkurence.

m0LN4r ::

A musk ze razmislja kaj o elektricnem letalskem in vesoljskem commutingu?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

TheBlueOne ::

Karkoli predvidevas, da bo primankovalo na zacetku proizvodnje, bos 90% imel prav. Posebej kaj takega, kot baterije, posebej, ce imas obcutek, da podcenjujejo trg.

Si mislim, da ko so zaceli s hibridi, menda pri Toyoti, so vejretno imeli probleme z dostavo dovolj vozil, ker so mnogi kanali za dele popolnoma na novo.

https://inhabitat.com/toyota-prius-alph...

Pac tako je vcasih zanimalo samo take, kot sem jaz, ki smo bili v branzi. Pri EVjih pa je nekako vsak geek na tekocem s clanki, ki smo jih vcasih brali bolj kot ne samo na notranjih novicah.

Pac VW zaganja sistem za EVje in trenutno meni ne deluje problematicen. Povsod povedo, da naceloma dolgorocno ni problema, tudi z baterijami.

In moja predpostavka je, da bo VW v roku nekaj let prodal najvec EVjev globalno na letni ravno, to sklepam iz tega kateri segmenti mu najbolj disijo in kako jih je razdelil med brende. Za sam marketing v premium klasi pa niti ni slabo, ce so uradno male zamude in dajes obcutek, da je povprasevanje vecje od ponudbe. Se vedno so bile, sumim, da ne vedno po potrebi.

Utk ::

Ko se je govorilo o zamudah tesle, raznih manjših napakah in panel gapih, si tudi tu pisal, da se to dogaja vsem, samo da geeke zanima samo tesla?
Ja, dolgoročno vw ne bo imel problema z baterijami, ker imajo dokaj skromne plane. Sicer ne vem kako si predstavljajo bit prvi leta 2025 ali 2030, s takimi plani, če pa že danes tesla in kitajci delajo skoraj tolk avtov, kot jih oni planirajo čez 5 let. Pa še za temi plani komot zaostanejo...

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Ja, da so zamude normalne in da bojo tudi pri drugih, smo "mi" govorili ves čas. "Vi" ste trdili, da samo tesla zamuja, ker ne zna delat avtov, in da ko bojo veliki odprli predale, kjer imajo že vse pripravljeno, da se bojo tovarne baterij kar pojavile povozili teslo čez noč. Kdo ima zaenkrat bolj prav?
... da bi lahko dokončno odločali o tem nam manjka kar nekaj podatkov npr. ali veliki sploh hočejo "že danes" preiti na EV? Sam nekako ocenjujem, da jim ni treba, ker tudi ni tako velikega povpraševanja med povprečnimi potrošniki za to. In da se to to lahko spremeni "čez noč", če bi dejansko bila potreba po tem (bi ljudje bili pripravljeni plačati za to).

Drugo je, da bi morali imeti neka alternativna vozila "že včeraj" oz. bi morali sploh že povsem shajati brez njih zaradi okolja ter podnebnih sprememb.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

IL_DIAVOLO ::

Ne glede na superiornost tesle bojo kupci se vedno prisegali na znamke, ki imajo obstoječi servis in salon, v katerem se lahko dejansko prepričajo kaj kupijo. Noben se ne zeli ukvarjat z nečim česar ni vajen.

Sploh pa so cene tesle nekonkurenčne za množice. Renault zoe in bmw i3 se recimo prodajata kot vroce žemljice.

Utk ::

Gregor P je izjavil:

Utk je izjavil:

Ja, da so zamude normalne in da bojo tudi pri drugih, smo "mi" govorili ves čas. "Vi" ste trdili, da samo tesla zamuja, ker ne zna delat avtov, in da ko bojo veliki odprli predale, kjer imajo že vse pripravljeno, da se bojo tovarne baterij kar pojavile povozili teslo čez noč. Kdo ima zaenkrat bolj prav?
... da bi lahko dokončno odločali o tem nam manjka kar nekaj podatkov npr. ali veliki sploh hočejo "že danes" preiti na EV? Sam nekako ocenjujem, da jim ni treba, ker tudi ni tako velikega povpraševanja med povprečnimi potrošniki za to. In da se to to lahko spremeni "čez noč", če bi dejansko bila potreba po tem (bi ljudje bili pripravljeni plačati za to).

Drugo je, da bi morali imeti neka alternativna vozila "že včeraj" oz. bi morali sploh že povsem shajati brez njih zaradi okolja ter podnebnih sprememb.

Če jim v najboljših časih prodaja pada, čeprav je registriranih avtov vse več, bi reku, da ljudje hočejo avte, ampak ne takih, ki jih zdaj delajo. Normalno, da se gre tu za nekaj procentov gor dol, ker inercija dela svoje, ne more se čez noč 80% ljudi odločit za EV or nothing, ampak ta skleda je začela puščat. Sej to smo mi tudi napovedali, da veliki proizvajalci ne bojo vedeli kdaj morajo it v EV, dokler ne bo za nekatere že prepozno. In tudi smo napovedali, da se bojo karte (tržni deleži) mešale na novo. Nekaj zvestobe znamki bo še vedno, ampak vsaj ob prehodu na elektriko, veliko manj kot so navajeni do zdaj.

s1m0n ::

Januarja so nemci pri sebi registrirali 970 teh EV malčkov VW koncerna pa so ti novi modeli komaj v prvem mesecu prodaje... (čakalne so do Q3/2020) tako, da se bo to število še dvignilo. Bomo videli kako bodo te številke naslednje mesece. Sklepam, da jih bo več kot ta mesec.

Tako, da jim kar se teh malčkov tiče sploh ne gre slabo.
O ID.3 pa se lahko samo špekulira, ko, če pride še letos bo tudi verjetno
razprodan 1,2,3.

Nemcem prodaja nič kaj ne upada:
Audi 2018: 255.300 registriranih vozil
Audi 2019: 267.195 registriranih vozil
BMW 2018: 265.051 registriranih vozil
BMW 2019: 279.243 registriranih vozil
MB 2018: 319.163 registriranih vozil
MB 2019: 339.185 registriranih vozil
VW 2018: 643.518 registriranih vozil
VW 2019: 667.518 registriranih vozil
* podatki so za nemčijo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

Cruz ::

Utk je izjavil:

Če jim v najboljših časih prodaja pada, čeprav je registriranih avtov vse več, bi reku, da ljudje hočejo avte, ampak ne takih, ki jih zdaj delajo.
Not really. Prodaja mobitelov tudi upada, pa to ne pomeni, da bodo foldable mobiteli povzročili kaos na trgu.

Ljudje so ugotovili, da ne rabijo redno menjavati mobitele/avtomobile ali pa so v primeru avtomobilov ugotovili, da je javni prevoz čisto zadosti in se avto po potrebi, ko se rabi, enostavno renta.

Da ne govorimo o dejstvu, da če se že greš EV(oz. Teslo), moraš, vsaj trenutno, kupiti novega, ker so rabljeni prevelik riziko. Recimo, če vprašaš že na tem forumu, če kupujejo novo ali rabljeno vozilo, bo verjetno več odgovorilo rabljeno.
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.

TheBlueOne ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ne glede na superiornost tesle bojo kupci se vedno prisegali na znamke, ki imajo obstoječi servis in salon, v katerem se lahko dejansko prepričajo kaj kupijo. Noben se ne zeli ukvarjat z nečim česar ni vajen.

Sploh pa so cene tesle nekonkurenčne za množice. Renault zoe in bmw i3 se recimo prodajata kot vroce žemljice.


Ja, mislim, da je to v grobem VW strategija.

https://electrek.co/2019/12/27/volkswag...

and we are making it affordable for millions of people.”

Predvidevajo vec iz dneva v dan. :)

https://cleantechnica.com/2019/12/30/vo...

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

jernejl je izjavil:

Saj sem ti čisto jasno in nedvoumno odgovoril na obe tvoji vprašanji.


Tvoj opis stanja VW se ne sklada z Diessovim opisem stanja VW.

Na vprašanje kako gre to skup se delaš bebca.
Se ti vsaj ni blo treba hudo namatrat.

and we are making it affordable for millions of people.”


Ja, vseh 10.000 sestavljenih primerkov bo affordable for millions ...
Zbogom in hvala za vse ribe

TheBlueOne ::

Saj niso koncali proizvodnje, sele zacenjajo. LOL

Ni to Tesla, to je radikalno vecji koncern ze brez periferne mreze. Periferija pa zacensi z BOSCHem. Oni dejansko zmorejo stevilke.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Warpie, sprijazni se, da vw lahko da ven 30% tistega kar ima tesla in bodo imeli kljub temu fenomenalne prodajne stevilke.

Zakaj zapravljati milijarde za isti efekt? Saj niso neumni.

People need affordable cars, not high tech cars.

Cruz ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

People need affordable cars, not high tech cars.
But but but but pornhub in car, "kamin", predstava z lučmi, TeSlA tHeAtEr. :'(
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cruz ()

Gavran ::

Ena bistvena razlika med Teslo in ostalimi starimi proizvajalci se ni bila omenjena - Tesla prodaja kar Musk hoce, ostali pa tisto kar hocejo kupci.
Za vecino kupcev razen geekov je avto na baterije uporaben sele kot drugi ali tretji avto pri hisi, za kar pa je seveda predrag. Imeti avto na baterije kot prvi avto ali mogoce celo edini pa je za veliko vecino ali nesprejemljivo zaradi omejitev ali pa enostavno predrago.
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

TheBlueOne ::

Zanimivo pri ucinkovitosti niti ni nekih omembe vrednih razlik.

https://cleantechnica.com/2018/06/30/wh...

Je skoraj tam tam pri vseh, skoraj neglede na obliko. Avti, ki so skoraj kocke niso tako zadaj za limuzinami? Bi od Tesle skoraj pricakoval kaj vec glede na obliko.

TheBlueOne ::

Se eno presenecenje...

Kako to, da se Etron pri visoki amperazi tudi polni hitreje? Koliko zadaj je VW pred pravim zacetkom?

https://insideevs.com/news/378363/charg...

Kje tocno je Teslin tehnoloski naskok?

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ne vem kje ti to vidiš iz tvojega linka?

TheBlueOne ::

Na 22kW Etron uro hitrejsi, ceprav ima vec kWh baterij, pri visjih amperazah gre sicer do 80% ampak je preracunano na kWh tam tam...

Kaj gledam narobe?

Pac blizu je vse skupaj.

Utk ::

Te številke so veliko preveč zaokrožene, da bi kaj veljale. Poglej polnjenje pri 150 kw. Če hočeš napolnit 95 kwh baterijo do 80% v pol ure, moraš imet stalno polnjenje s 150 kw. Se ti to zdi realno? Poišči kak test, ki bo testiral na isti polnilnici isto stvar, ne pa kr neki skupaj zmetano in sešteto. Da ne govorimo kako jim je uspelo 95 kwh baterijo napolnit v 4 urah z 22 kw. LEafu je pa čisto vseeno ali polniš s 7 kw ali 22, šele pri 50 je neka razlika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

TheBlueOne ::

Stran je dedicated o EVjih, nisem imel nekih pomislekov, da lazejo.

V glavnem vir prej o ucinkovitosti, ki je tam tam, potem to... Ne vem no kje je tisti naskok.

Bolj gledam, manj vazni se mi zdijo tile majhni presezki enega ali drugega.

s1m0n ::

Vseeno ti nič ne koristi, če hitreje napolniš baterijo kot konkurenca, če npr. ta baterija prej "umre" zaradi tega.

Utk ::

TheBlueOne je izjavil:

Stran je dedicated o EVjih, nisem imel nekih pomislekov, da lazejo.

V glavnem vir prej o ucinkovitosti, ki je tam tam, potem to... Ne vem no kje je tisti naskok.

Bolj gledam, manj vazni se mi zdijo tile majhni presezki enega ali drugega.

Ne lažejo, samo brat je treba kaj sploh piše. Tesla gre še letos na 200 kw, tudi za avte, ki že vozijo. Model 3 ima manjšo porabo na km kot pol manjši egolf. Morda se tebi 10% ne zdi veliko, ampak na koncu je razlika ali prevoziš 450 ali 500 km.

TheBlueOne ::

Kakor gledam ni nekih razlik v garanciji. VW:

https://insideevs.com/news/347324/vw-ba...

Model 3, ki je se najblize temu, kar ponuja VW enako. To je tu, kjer so stevilke.

Si mislim, da je potem kjer so stevilke in kjer jih boli, ce je veliko tezav blizu.

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:


Ne lažejo, samo brat je treba kaj sploh piše. Tesla gre še letos na 200 kw, tudi za avte, ki že vozijo. Model 3 ima manjšo porabo na km kot pol manjši egolf. Morda se tebi 10% ne zdi veliko, ampak na koncu je razlika ali prevoziš 450 ali 500 km.


Meni ni, razen ce staneta priblizno enako. Potem mi zmaga Tesla.

Mislim naceloma imam raje limuzine, tako, da bi izbral Teslo. Samo gledam bolj iz stalisca VW strategije in kako velike so razlike.

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

OK, torej potrjeno, da sama tehnologija od VW ni dalec, morda celo nekoliko spredaj, ker je avto se najmanj aerodinamicen? Blizu so samo Tesline limuzine, ki so vedno bolj ucinkovite.
««
815 / 1132
»»