» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
660 / 1208
»»

Utk ::

A sem kje napisal, da bi morala država subvencionirat priključke? Kdor ga hoče imet, si ga naj plača.

BigWhale ::

No, po nekaj dneh iskanja in zbiranja informacij, lahko recem samo to, da je stanje na trgu EVjev pri nas bolj ali manj katastrofalno. Prodajalcem ne delujejo spletne strani, ne delujejo jim konfiguratorji vozil, velikokrat se cen nimajo navedenih. Tam, kjer najdes kaksne cene, so vcasih tudi za nekaj tisocakov visje kot v sosednjih drzavah. Prodajalci v salonih ne vedo tocno kaj prodajajo, dobavni roki so vecinoma kr grozni. Izbira dodatne opreme je klavrna in razlika med tujino in Slovenijo je kar velika.

Za nekoga, ki dela manj kot 15.000km na leto, opcij enostavno ni.

Po odstetju 7.500 EUR subvencije, je razlika med ICE vozilom in EVjem se vedno velikokrat vsaj 10.000 EUR, ponavadi pa se vec. Za to potem dobis avto s katerim se pozimi tezko odpeljes 120km dalec. In ce odstejem se to pot, potem se stevilo prevozenih kilometrov na leto spusti pod 10.000km, ker to pomeni, da tudi do Ljubljane ne morem priti (brez daljsega postanka). :)

Ker avta ne kupujem za kazat sosedu in ker rabim predvsem nekaj kar me bo vsaj priblizno udobno in varno vozilo naokrog po opravkih je enostavno noro razmisljati o elektriki pri taksnih potrebah. Price/performance enostavno ne pride skozi. Rabljen elektricni? Nisem povsem preprican, da je Zoe z 22kWh najeto baterijo in prevozenih 100.000km vreden vec kot 10.000. Smart za 8000 EUR s 50.000km in 20% degradacijo baterije? Nevem ... Za tak denar lahko skoraj kupis novega ICE Smarta.

fikus_ ::

Tako je pač, ker ni velike izbire in je povpraševanje po EV večje, kot zmožnost dobave/proizvodnje. Sam bom še nekaj let počakal, da se trg bolj uravnoteži in se pokaže, katere firme so boljše, bo večja izbira, . . . Resda mogoče/verjetno ne bo več subvencij, ampak sedaj še nisem pripravljen biti beta tester za EV.

TESKAn ::

"dilema" je zakaj bi morala država subvencionirati še priključke blokovcem.

Dokler vsi skupaj subvencioniramo ICE vozila s svojim zdravjem in posledično stroški zdravstvenega sistema, so vse te subvencije za EVje drobiž.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

nekikr ::

Bi delil z nami kakšne številke recimo? Da ne bo kar nekaj iz riti potegnjeno. Upoštevaj seveda, da je treba tudi baterije in elektriko nekje dobiti. Koliko razlike bo pokazal izračun na koncu? S številko v evrih in številom bolezni/smrti (tudi tistih z druge strani sveta, kjer se kopljejo materiali za baterije). In, da boš res prepričljiv, potem izračunaj še kakšno bi bilo stanje, če bi ta denar namenili javnemu prevozu, manjšim vozilom za enega/dva potnika, drugimi ukrepi.

Vpitje "zaradi bencina umre 58 milijard ljudi vsako leto!" me ne prepriča v to, da bi še dodatno subvencionirali drage igrače tistim, ki imajo že tako dovolj.

Utk ::

BW je odkril toplo vodo. Pa tolk časa je mislil, da tesla ni edini resni proizvajalec EV. Tudi s svojimi pomankljivostmi.

MrNighthawk ::

Utk je izjavil:

BW je odkril toplo vodo. Pa tolk časa je mislil, da tesla ni edini resni proizvajalec EV. Tudi s svojimi pomankljivostmi.

No kot smo opazili tudi Teslo ni ravno preprosto dobit ;)

lufthammer ::

No kot smo opazili tudi Teslo ni ravno preprosto dobit ;)

Niti ne prav pametno kupit, zaenkrat.

Sem pa nekje zasledil tole:
Počasi se bodo začela vprašanja...

Kupil sem električni avto, živim v stolpnici, lahko napeljem podaljšek iz osmega nadstropja čez balkon, da ga bom polnil?

Kupil sem električni avto, ko ga polnim mi meče ven glavno varovalko, kaj naj storim?

Imam električni avto, zdaj ga je kupil še sosed. Ko sva ju prvič oba priklopila, je vsa ulica ostala brez elektrike. Kaj delava narobe?

Ko ga je kupil 3. sosed, je crknil glavni transformator in je bila cela četrt 2 tedna brez elektrike, čeprav so pri Elektro rekli, da so napetostne razmere ustrezne!

Šel sem na morje, po 300 km se mi je izpraznila baterija, polnilnice so zasedene do naslednjega torka, takrat se že vračam domov. Kaj lahko storim? Nekdo z istim problemom je šel v železnino, kupil prikolico in dizelski agregat. Zdaj lahko baterijo polni kar med vožnjo. Je to dobra rešitev?
8-O

MrNighthawk ::

lufthammer je izjavil:

Kupil sem električni avto, živim v stolpnici, lahko napeljem podaljšek iz osmega nadstropja čez balkon, da ga bom polnil?

Ko so napeljali optiko po blokih so "huligani" pogosto iz sosednjega bloka prerezali kable, ki so bili direktno na hodniku. To bo hec, ko ti bo zlobni sosed "precvikal" kabel za polnjenje sredi noči :))
Šel sem na morje, po 300 km se mi je izpraznila baterija, polnilnice so zasedene do naslednjega torka, takrat se že vračam domov. Kaj lahko storim? Nekdo z istim problemom je šel v železnino, kupil prikolico in dizelski agregat. Zdaj lahko baterijo polni kar med vožnjo. Je to dobra rešitev?

Tole sicer bolj spominja na trolanje

Emobi ::

Res je. Tole so strahovi nepoznavalcev.
Huligani so povsod, vendar jim električne polnilnice in električni kabli niso kaj bolj všeč za uničevanje kot ostale stvari.

Blokarji pač morajo počakati na polnjenje na parkirišču.

Pri polnjenju EV-ja mi do sedaj ni vrglo ven obene varovalke in tudi ne bo. Tudi če bi vse hiše v ulici imele EV-je, ne bi bilo nobenih težav z elektriko, ker vsaka hiša zlahka preko noči, pa tudi čez dan, porabi dodatnih 10 kWh elektrike.
14 dni brez elektrike pa ni bil nobeden niti takrat, ko je bil žled.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

Invictus ::

Ni več zastonj elektrike...

https://siol.net/avtomoto/zgodbe/kruh-m...

Cene so pa progresivne...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Utk ::

oh the humanity, gorivo je treba plačat...

BigWhale ::

Utk je izjavil:

BW je odkril toplo vodo. Pa tolk časa je mislil, da tesla ni edini resni proizvajalec EV. Tudi s svojimi pomankljivostmi.


Od kje pa ti ves kaj sem jaz mislil?

Pod crto je stanje tako, da resnih EV proizvajalcev ni. Vsi se neki trudijo, ponudbe pa v resnici ni neke pametne. To je sicer razumljivo, ker tehnologija se ni popolnoma zrela za uporabo.

Ce si povprecen voznik, potem EVja ne kupis zato, da bi si znizal stroske ampak zato ker si early adopter in navdusenec. Ce bi delal tistih 30.000km letno, potem bi se pa lahko pogovarjal o stroskih.

Trenutno imas na izbiro mejhne prdalice s katerimi se ne mores normalno pripeljati iz Maribora v Ljubljano in so dobre za po mestu in okolici in avtomobile s katerimi to sicer lahko nardis ampak so skoraj se enkrat drazji od tistih prdalic. Prdalice so pa v vecini primerov vsaj enkrat drazje od ICE variant.

bbf ::

Ti si 10 let za cajtom..

Utk ::

Zoe je zadost velik za voznika in še par potnikov, če nimaš glih 140 kil. Ioniq je tudi v redu, samo najbrž nima dovolj dosega.
Res pa da je zoe predrag, verjetno se bo še letos pocenil vsaj za 5 jurjev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Magic1 ::

Sorry sam Zoe in podobni ni nek avto za veliko kilometrov. Je to le jajček avto z zelo omejenim dosegom. Cene pa so 30k in več. Seveda pa lahko kupiš normalen potovalni EV Tesla S, ki je dosti primerljivejši srednjemu rangu potovalnih ICEjev, a kaj ko stane 100k€.
Magic

Utk ::

Sorry sam MB-Lj in nazaj ni veliko kilometrov. In zoe to opravi brez dodatnega polnjenja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Magic1 ::

Sej bencinca tudi lahko pripraviš do tega, da ti pije le 4l na 100km. V realnosti pa na avtocesti voziš več od 80km/h v idealnih razmerah in ne boš z Zoe naredil 270km. Da ne govorimo o zimi.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Utk ::

V realnosti na slovenski cesti je povprečna hitrost 100km/h praktično nedosegljiva. 150 se z njim ne boš vozil, ker ne gre, če se boš vozil 100-110, boš pa izgubil na celi poti morda 5 minut.

J.McLane ::

Ponudba je omejena cena je visoka, velikemu odstotku uporabnikov se ne bo poklopilo da bi dobili sebi primeren EV, ni pa greh probat poiskat, če ta alternativa obstaja.

V sobotnem delu je bil intervju s Pečjakom, ki jse leta 2007 predelal Espaca in ima v širši družini več takih predelanih EV. Zanimivo je bilo vprašanje kateremeu pogonu bi dal prednost, električnemu ali hibridnemu, na moje presenečenje je odgovoril, da priključni hibrid, kot pač najbolj vsestranska alternativa.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

MrNighthawk ::

bbf je izjavil:

Ti si 10 let za cajtom..

Ali pa ti prehitevaš

Utk je izjavil:

Zoe je zadost velik za voznika in še par potnikov, če nimaš glih 140 kil. Ioniq je tudi v redu, samo najbrž nima dovolj dosega.
Res pa da je zoe predrag, verjetno se bo še letos pocenil vsaj za 5 jurjev.

Trenutno sta Kona in Tesla edina, ki imata nekoliko bolj spodoben range. Vse ostalo je primerno za mestno vožnjo in bližnjo okolico. Maribor-Lj zmore (poleti) več EVjev ampak moraš obvezno najprej polnit avto. Sobota dopoldne v BTCju, ni dvakrat za rečt, da bo vse polno.
Koliko se bodo pocenili je težko predvidet.

RedDrake ::

Utk je izjavil:

V realnosti na slovenski cesti je povprečna hitrost 100km/h praktično nedosegljiva. 150 se z njim ne boš vozil, ker ne gre, če se boš vozil 100-110, boš pa izgubil na celi poti morda 5 minut.

Mhm, še dobro da vedno rabim le med 55-60 minut za 97km dolgo pot iz notranjosti LJ do vikenda na dolenjskem (~6km LJ cest, 80km AC, ~10km regionalke čez vasi). Nikoli čez omejitev, na AC ponavadi konstantnih 115-120. Glede na LJ in tistih 10 semaforjev, bi rekel da je AC povprečje točno tam kjer je moj števec.
Je pa res, da je to dolenjska AC izven konic. Primorska in štajerska sta verjetno druga zgodba. Ampak nekje okoli 100 povprečje na AC je vedno dosegljivo. Za celotno pot pa jasno težje, razen če živiš in delaš ob AC.

Magic1 ::

Jaz se zjutraj na šiht vozim po severni Ljubljanski obvoznici 100km/h.

Drugače pa že leta govorim, da je prihodnost za nasljednje desetletje v (plug in) hibridih, kot je Prius. Napolnjiva baterija za 20-30km, klasika dela po potrebi. Mašina, če že dela, dela v opimalnem področju, večino dela opravi elektro motor. Samo cena mora it na primeren nivo.
Magic

Utk ::

Nikoli čez omejitev, na AC ponavadi konstantnih 115-120. Glede na LJ in tistih 10 semaforjev, bi rekel da je AC povprečje točno tam kjer je moj števec.

No vidiš, izven vseh konic imaš komaj 100 povprečje. Če bi se vozil 140 po avtocesti, ne bi bilo bistvene razlike. Kot tudi ne, če bi se vozil 100.

Jaz se zjutraj na šiht vozim po severni Ljubljanski obvoznici 100km/h.

Se pravi imaš povprečno hitrost najbrž tam okoli 70.

Jaz sem pičil čez pol Evrope na tempomatu 140, 98% po AC, pa nisem imel povprečja več kot 90.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

fikus_ ::

Eno je doseg, ki je kar hitro dovolj za večino SLO voznikov, drugo je kvaliteta vožnje! Z malo jajčko, ki sicer ima dovolj dosega, se pač ne moreš tako udobno peljat npr. na relaciji MB-LJ in nazaj kot z ICE s primerljivo ceno.

Magic1 ::

Talent Utk misli, da je poraba odvisna od povprečne hitrosti:))
Magic

jernejl ::

Povprečje je odvisno predvsem od tega, ob kateri uri se pelješ po cesti. Pred kratkim sem šel do Budimpešte in je bilo moje povprečje tako, kot so omejitve, torej nekaj manj od 130 km/h (ker imajo določeni odseki nižjo omejitev). Vožnja je potekala ponoči.

Po drugi strani pa povprečje 100 km/h tudi ni enako konstantni vožnji pri 100 km/h. Kvadratni zakon upora je nekaj, kar bi na tem forumu že morali poznati. Če voziš polovico poti 130 km/h, polovico poti pa 70 km/h, pač ne moreš pričakovati enake porabe, kot če vso pot voziš s 100 km/h. Konstantna hitrost je v konicah zaradi prometa pač nemogoča.

Utk ::

Magic1 je izjavil:

Talent Utk misli, da je poraba odvisna od povprečne hitrosti:))

Ne, samo pravim, da na času pri slovenskih razdaljah ni neke razlike, če se voziš 110 ali "140". Ker se v resnici 140 itak ne boš vozil kaj dost, ali zaradi omejitev ali pa zaradi gneče. Tistih par minut vmes ko se voziš 140, pa ni vredno porabe, če se voziš na elektriko.

Magic1 ::

Jaz ti pa pravim, da Zoe ne naredi 300km s 110km/h v idealnih okoliščinah. Še z 80km/h ne.
Sploh so pa zabavni teli i3, ki imajo gor gume 155, da ja čim manj porabi.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Utk ::

Če se občasno pelješ na tej relaciji, ga ni problem malo dopolnit. Če se voziš vsak dan, si boš pa itak izbral kaj drugega. BW je pisal o svojih 12-15 kkm letno, torej se ne vozi vsak dan Mb-Lj.

Magic1 ::

Ostali ti pa hočemo dopovedat, da se v takem malem jajčku ni najbolj prijetno vozit eno uro na dan. Če pa se manj voziš, se pa sploh ne splača. Niso avti vedno večji samo zato, da večji izgledajo.
Magic

Utk ::

Jaz sem v podobnem avtu naredu 1200 km praktično v kosu in ostal kot nov. Če so dobri sedeži, avto ni preglasen, imaš zadost prostora, da nisi v neki prisilni drži in tempomat, da vmes lahko stegneš noge, v čem točno je problem? Kaj ti pomaga dodatnih 20 cm v vse smeri, če jih enostavno ne potrebuješ? Ta ura na dan je smešna. Tolk sediš na dan ko ješ na kakšnem lesenem stolu, pa te zato ne vse boli. Morda te, ampak ne zato.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

fikus_ ::

"Če so dobri sedeži, če avto ni preglasen, če imaš zadost prostora, če nisi v neki prisilni drži in če ima tempomat, da vmes lahko stegneš noge . . . "

Magic1 ::

In? Jaz sem prevozil 800km v kosu s Cliotom pa sem še živ in začuda bil na koncu še vedno sposoben hoje. Ne bom pa si delal utvar, da je to primerno.
Magic

Utk ::

fikus_ je izjavil:

"Če so dobri sedeži, če avto ni preglasen, če imaš zadost prostora, če nisi v neki prisilni drži in če ima tempomat, da vmes lahko stegneš noge . . . "

A za pol metra daljši avto to vse avtomatsko velja? Niti slučajno.

Magic1 je izjavil:

In? Jaz sem prevozil 800km v kosu s Cliotom pa sem še živ in začuda bil na koncu še vedno sposoben hoje. Ne bom pa si delal utvar, da je to primerno.

Jaz nisem samo preživu, ampak sem normalno se vstal in šel dalje. Kaj bi bilo drugače, če bi imel pol metra daljši avto? Če nič, ga ne rabim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

TheBlueOne ::

@UTK, vecji avti z vecjo medosno razdaljo se praviloma vozijo bistveno bolj udobno kot manjsi, so bistveno bolj stabilni in bistveno bolj udobni, kakor tudi bolj varni. Je pa res, da se pozna, ce kilometre delas vsak dan.

Seveda pa ni nujno, da je nekoliko vecji avto bolj udoben, ampak ce je v igri EV, kjer je pogonski sklop zaradi baterije zelo drag skoraj sigurno kje varcujejo, vse kar ni pogosnki sklop pa vpliva predvsem na udobje in videz.

Utk ::

Za občasno naredit 300 km ni zoe noben problem. Če vsak dan delaš 300 km in ne zaslužiš za eno usrano teslo, potem pa itak delaš nekaj narobe.

In če smo pošteni, je malo ljudi, ki bi zares preiskusilo avte na 500 km razdaljah, jih objektivno ocenilo in potem izbralo tistega, ki je najbolj udoben. Če bi ljudje tako delali, bi bilo stanje na cestah po znamkah precej drugačno. Avto se itak kupi tist, ki ti je všeč, potem se pa racionalizira zakaj. Če se v njem lomi hrbet, ima 10 litrov porabe ali se stalno kvari, to ni nič pomembno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

TheBlueOne ::

Za obcasno 300km in skoraj nic drugega je dovolj in verjetno bolj ekoloski Twingo za 7500€, za 300km/dan pa je konkurence ogromno, kjer je Tesla kar draga. Ze Model 3, ki sem ga pred kratkim videl izgleda izjemno neimpresivno, ce primerjas, kaj dobis za dosti manj od klasike.

Jaz delam ca. 100km/dan in mi je ZOE dosti prebeden, Tesla pa ultrapredraga za kar dobim, je pa res, da nimam fetisa na kaksen tocno dolocen tip goriva in gledam kaj je na voljo, ko potrebujem nov avto, kar pa je zopet lahko problem pri Tesli, ce ne mora dobavit ko potrebujem.

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Sorry sam MB-Lj in nazaj ni veliko kilometrov. In zoe to opravi brez dodatnega polnjenja.


Uhm, ne. Zoe tega pozimi pri -5 in z vkljucenim gretjem vsekakor ne nardi. Poleti, z vkljuceno klimo, pa samo, ce vozis 80km/h. Pri 100km/h ze prevec tvegas. Jaz sem sicer mal pred Mariborom in imam 104km avtoceste do Ljubljane, potem pa se kakih 5km po Ljubljani. Povprecna hitrost je ponavadi okrog 110km/h.

Kalkulator na Renault strani za range varianta Zoe pravi, da ima pri 110km/h povprecne hitrosti dosega malenkost pod 200km pri dvajsetih stopinjah, z ugasnjeno klimo.

Utk ::

Jaz delam ca. 100km/dan in mi je ZOE dosti prebeden, Tesla pa ultrapredraga za kar dobim,

Ioniq, sploh zdaj ko bo upgrajdan. Za ceno passata z več opreme in prišparaš kar nekaj na gorivu.

Magic1 ::

Ko bo pač bo. Trenutno še vedno ni blizu. Jaz tudi čakam na nek primeren plug in hibrid, vendar 38k€ nisem pripravljen plačat za svojih 10kkm na leto.
Magic

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Če se občasno pelješ na tej relaciji, ga ni problem malo dopolnit. Če se voziš vsak dan, si boš pa itak izbral kaj drugega. BW je pisal o svojih 12-15 kkm letno, torej se ne vozi vsak dan Mb-Lj.


Ja, za obcasno voznjo bi bil Zoe povsem ok, bi pac tko tempiral, da bi v Ljubljani polnil. Problem je samo cena, ker je srednja varianta + kamera in navigacija kot dodatna oprema 35300 EUR, ce odstejes se subvencijo pa si na 27800. Kar je za avto, s katerim se ne pripeljes 200km dalec, kar precej denarja. In ce delas s taksnim avtomobilom komaj 15.000 letno, predvidoma pa manj, je razlika pri obstojeci resitvi premajhna, da bi upravicila nakup.

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

Jaz delam ca. 100km/dan in mi je ZOE dosti prebeden, Tesla pa ultrapredraga za kar dobim,

Ioniq, sploh zdaj ko bo upgrajdan. Za ceno passata z več opreme in prišparaš kar nekaj na gorivu.


Pogledal, znotraj vsaj na fotkah deluje bolj tako tako, zunaj tudi, ce imas v mislih kaj takega:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Za tak interier (boljsi) je dala moja mama 12k€ pri Citroenu. :)

Kjer ima za moj okus premalo konjev, kjer izgleda slabse kot moja C klasa, ki jo vozim sedaj in jo bom pocasi menjal. Potem raje vozim star avto kot, da grem po vseh parametrih na slabse, razen, da je EV in se vozi ceneje. Sorry ampak res ne vidim nekih plusov, racunaj, da nisem zaljubljen v EV in mi je popolnoma vseeno kaj moj avto poganja.

TheBlueOne ::

Kjer me ne moti, ce je nekoliko rabljen, samo da ima malo KM, kjer je eden od favoritov skoraj EV. :)

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

Kaksen predlog?

Zgodovina sprememb…

imagodei ::

BigWhale je izjavil:

Utk je izjavil:

Če se občasno pelješ na tej relaciji, ga ni problem malo dopolnit. Če se voziš vsak dan, si boš pa itak izbral kaj drugega. BW je pisal o svojih 12-15 kkm letno, torej se ne vozi vsak dan Mb-Lj.


Ja, za obcasno voznjo bi bil Zoe povsem ok, bi pac tko tempiral, da bi v Ljubljani polnil. Problem je samo cena, ker je srednja varianta + kamera in navigacija kot dodatna oprema 35300 EUR, ce odstejes se subvencijo pa si na 27800. Kar je za avto, s katerim se ne pripeljes 200km dalec, kar precej denarja. In ce delas s taksnim avtomobilom komaj 15.000 letno, predvidoma pa manj, je razlika pri obstojeci resitvi premajhna, da bi upravicila nakup.

Saj ne moreš verjeti, kako se nekateri delajo neumne (seveda ne leti nate, BW). Zoe je kaj, rang Cliota? Cliota dobiš za 12.000 EUR in brez težave opraviš pot iz Mb-Lj in nazaj. Verjetno vsaj 2x, če ne celo 3x. Poleg tega pa prihraniš za 15.000 EUR energenta v primerjavi z Zoe.

Kdaj se to povrne? Ne se hecat. Tle se pogovarjamo, da so el. avtomobili prava stvar. Če so domnevno prava stvar zaradi ugleda in prestiža, potem dajmo govorit o tem. Če so domnevno prava stvar zaradi varovanja okolja, potem dajmo izpostavljat to. Samo ne govorit, da so prava stvar za to, da bodo prepričale povprečnega Jožeta, naj svojo Škodo Superb ali pa Opla Insignio zamenja za Zoe.
- Hoc est qui sumus -

Utk ::

Ja, zoe je predrag, nič novega. Ni pa veliko dražji od navadnega cliota, in vozi se stokrat bolje.

TheBlueOne je izjavil:

Utk je izjavil:

Jaz delam ca. 100km/dan in mi je ZOE dosti prebeden, Tesla pa ultrapredraga za kar dobim,

Ioniq, sploh zdaj ko bo upgrajdan. Za ceno passata z več opreme in prišparaš kar nekaj na gorivu.


Pogledal, znotraj vsaj na fotkah deluje bolj tako tako, zunaj tudi, ce imas v mislih kaj takega:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Za tak interier (boljsi) je dala moja mama 12kEUR pri Citroenu. :)

Kjer ima za moj okus premalo konjev, kjer izgleda slabse kot moja C klasa, ki jo vozim sedaj in jo bom pocasi menjal. Potem raje vozim star avto kot, da grem po vseh parametrih na slabse, razen, da je EV in se vozi ceneje. Sorry ampak res ne vidim nekih plusov, racunaj, da nisem zaljubljen v EV in mi je popolnoma vseeno kaj moj avto poganja.

Nerad ti jaz to povem, ampak ta hyundai se vozi bolje od vsake c klase za manj kot 50, 60 jurjev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

BigWhale ::

imagodei je izjavil:

Poleg tega pa prihraniš za 15.000 EUR energenta v primerjavi z Zoe.


Ja, to je tisto kar najbolj boli. Ce zraven stejemo se vse servise, potem je to v desetih letih se mogoce jurja. Ampak res mogoce in z nekim avtom, ki ne pije ravno 8l na 100km v desetih letih ne naredis za 14.000 EUR kilometrov.

Upam, da se bo v desetih letih trg EVjev mal preobrazil in spremenil.

imagodei ::

Utk je izjavil:

Ja, zoe je predrag, nič novega. Ni pa veliko dražji od navadnega cliota, in vozi se stokrat bolje

Wait what?

Ni veliko dražji od Cliota? 100% in še malo dražji od cliota je. Mogoče se nekomu, ki kupuje avte za 60.000 v absolutni vrednosti razlika med 12.000 in 27.000 EUR res ne zdi velika, ampak tak itak ne kupuje avta zaradi namembnosti ampak zaradi prestiža. In potem se takoj diskvalificira iz debate o tem, kako so el. avti prava stvar. Po katerih vatlih namreč? Osebne preference? Nekomu je pa všeč, da mu motor grmi pod havbo. Na podlagi osebnih preferenc ne moremo ugotavljat objektivnih razlogov, zakaj naj bi bili el. avti prava stvar.
- Hoc est qui sumus -

Gagarin ::

Utk je izjavil:


Nerad ti jaz to povem, ampak ta hyundai se vozi bolje od vsake c klase za manj kot 50, 60 jurjev.


LOL, pa ne zdej bit skromn no, ta hyundai se boljš pelje tud od vsake s-klase za 200k ;)))

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Utk ()

Utk ::

imagodei je izjavil:

Utk je izjavil:

Ja, zoe je predrag, nič novega. Ni pa veliko dražji od navadnega cliota, in vozi se stokrat bolje

Wait what?

Ni veliko dražji od Cliota? 100% in še malo dražji od cliota je. Mogoče se nekomu, ki kupuje avte za 60.000 v absolutni vrednosti razlika med 12.000 in 27.000 EUR res ne zdi velika, ampak tak itak ne kupuje avta zaradi namembnosti ampak zaradi prestiža. In potem se takoj diskvalificira iz debate o tem, kako so el. avti prava stvar. Po katerih vatlih namreč? Osebne preference? Nekomu je pa všeč, da mu motor grmi pod havbo. Na podlagi osebnih preferenc ne moremo ugotavljat objektivnih razlogov, zakaj naj bi bili el. avti prava stvar.

Kolk je dražji v življenski dobi 20 let? Par jurjev? Pri skupnem strošku vsaj 40, je to res ful.
««
660 / 1208
»»