Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Okapi ::
Seveda si lahko zatiskaš oči in se izgovarjaš na navodila, ampak ti to ne pomaga kaj dosti.
Že samo ime "autopilot" je zavajajoče. In potem še vse ostale trditve, kako je autopilot varnejši in podobno.
Že samo ime "autopilot" je zavajajoče. In potem še vse ostale trditve, kako je autopilot varnejši in podobno.
The consumer advocates buttress their argument by pointing out the Autopilot page on the company website features this statement: "Full Self-Driving Hardware on All Cars. All Tesla vehicles produced in our factory, including Model 3, have the hardware needed for full self-driving capability at a safety level substantially greater than that of a human driver." That is followed immediately by a video of a Tesla driving in Autopilot mode that has these words on the screen: The person in the driver's seat is only there for legal reasons. He is not doing anything. The car is driving itself.
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
FSD ni točka ampak gradient, stvari bodo boljše in boljše.
Ce govorimo o "Full Self Drive", k ga prodaja Tesla, potem morda celo res. Tudi "Autopilot" je bil nek gradient in moving target.
Ce pa govorimo o "Level 5 Autonomous vehicle" potem pa to ni gradient. Potem je pa to neka tocka v casu od katere naprej bomo lahko iz avtomobilov ven zmetali volane in se vedno prisli povsod kamor smo sedaj uspeli priti z volani. Pred tem pac ne moremo govoriti o Level 5, ker je potem voznja pogojena z geofencingom, Musk pa pravi, da to ni Lvl 5.
telexdell ::
Ce pa govorimo o "Level 5 Autonomous vehicle" potem pa to ni gradient. Potem je pa to neka tocka v casu od katere naprej bomo lahko iz avtomobilov ven zmetali volane in se vedno prisli povsod kamor smo sedaj uspeli priti z volani. Pred tem pac ne moremo govoriti o Level 5, ker je potem voznja pogojena z geofencingom, Musk pa pravi, da to ni Lvl 5.
Tako kot danes ne moreš z običajnim avtom voziti po vsaki kozji stezi, tako tudi s samovozečim level 5 ne boš mogel. Pa temu ne bo omejitev samostojna vožnja, kot tudi danes ni omejitev sposobnost šoferja. Nizka lega pač ne gre skupaj z visokimi grbinami in visoka lega le ne skupaj z velikimi hitrostmi. Fizika pač.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
Okapi ::
Ja, pa po vodi tudi ne boš mogel kar s katerimkoli iti. A na to si pomislil, da bodo znali sami voziti tudi terenci?
WarpedGone ::
No, potem pa zaokroži na leto.
V katerem letu bo L5 - se pravi vožnja po vseh cestah v vseh pogojih.
Vseh cest je na zemlji kolk?
Več kot 100 milijonov kilometrov, v XY različnih "zemeljskih" pogojih, zgrajenih po UV različnih standardih, upoštevajoč ZŽ različnih prometnih predpisov.
Po VSEH cestah v VSEH pogojih danes ni sposoben vozit NOBEN voznik z NOBENIM obstoječim vozilom.
Glavna značilnost omejenega uma je, da se sploh ne zaveda svojih ozkih omejitev, zelo rad pa uporablja absolutne opredelitve tipa VSE.
Zbogom in hvala za vse ribe
Okapi ::
Omejenost uma kaže tu kvečjemu ti, ker je povsem jasno, kaj je mišljeno z "po vseh cestah v vseh pogojih." A ti v vozniškem dovoljenju piše, kje ne smeš vozit, oziroma kje ne moreš?
Ker si očitno bolj počasne pameti, poskusimo počasneje - kdaj bo smel v EU avto brez voznika na javno cesto, vozit potnike, brez posebnih omejitev glede kraja in časa vožnje?
Ker si očitno bolj počasne pameti, poskusimo počasneje - kdaj bo smel v EU avto brez voznika na javno cesto, vozit potnike, brez posebnih omejitev glede kraja in časa vožnje?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
roCkY ::
Ko bo teslin avto samostojno peljal iz recimo centra LA do LAX boš trdil, da je dosegla L5?
WarpedGone ::
Omejen um uporablja NIKOLI, omejen in še hinavski pa "še 20 let ne".
Omejen um uporablja VSI, omejen in še hinavski pa "vsi vemo kaj pomeni".
Mal manj omejeni in ne-hinavski kapirajo, da:
- brez truda se nič ne zgodi
- brez plana ni možno nikamor pridet
- prihodnost se nikoli ne ujame s planom
- neuresničen plan ni laž
Omejen um uporablja VSI, omejen in še hinavski pa "vsi vemo kaj pomeni".
Mal manj omejeni in ne-hinavski kapirajo, da:
- brez truda se nič ne zgodi
- brez plana ni možno nikamor pridet
- prihodnost se nikoli ne ujame s planom
- neuresničen plan ni laž
Zbogom in hvala za vse ribe
Okapi ::
roCkY ::
Ko bo teslin avto samostojno peljal iz recimo centra LA do LAX boš trdil, da je dosegla L5?L5 bo takrat, ko bo avto imel "vozniško dovoljenje" z enakimi omejitvami, kot velja za vozniško dovoljenje, ki ga imamo ljudje.
Ja to kar praviš je jasno dejstvo. Čeprav bom tudi po tem še skeptik in tudi če bom pri financah bom še par let počakal z nakupom. Recimo Boeing 737 Max in njegovi papirji in postopki...
Zanima me kaj pravi brihta W1. Očitno je povsem funkcionalno nepismen, ker skoraj nikoli ne odgovori na vprašanje.
Okapi ::
WarpedGone je izjavil:
Seveda je, če vnaprej veš, oziroma bi lahko vedel, da ne bo uresničen. Če se zlažeš (ali kaj zamolčiš), da bi imel od tega neko materialno korist, je pa to tudi goljufija.
- neuresničen plan ni laž
WarpedGone ::
A ti v vozniškem dovoljenju piše, kje ne smeš vozit, oziroma kje ne moreš?
- naše vozniško dovoljenje velja v državah EU
- lahko fehtaš za MVD, ki velja v 120 državah sveta
Trivia: na zemlji je ~200 držav in podobnih živali. Good luck s tvojim vozniškim dovoljenjem, za katerega je "vsem jasno kje velja".
okapi:
Seveda je, če vnaprej veš, oziroma bi lahko vedel, da ne bo uresničen. Č
Še eno značilnost imajo hinavsko omejeni umi: vidijo v tuje glave in vidjo slabe namene.
rocky:
Zanima me kaj pravi brihta W1. Očitno je povsem funkcionalno nepismen, ker skoraj nikoli ne odgovori na vprašanje.
Če ne dosegaš minimalne pismenosti, je razumevanje odgovora nemogoče.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: borisk ()
Gregor P ::
Mislim, a ti se načrtno delaš neumnega?!?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
WarpedGone ::
Možnost je da sem ultra zabit al pa je ta problem na vaši strani.
Ultra zabitost je redko omejena le na eno področe, torej bi me morala v življenju hudo ovirat.
Težko bi reku, da mi moja inteligenca prinaša malo.
Torej?
Ultra zabitost je redko omejena le na eno področe, torej bi me morala v življenju hudo ovirat.
Težko bi reku, da mi moja inteligenca prinaša malo.
Torej?
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: borisk ()
Okapi ::
Ja, logika ti recimo močno šepa. Ker če ultra zabitost morda res ni omejena le na eno področje, to ne pomeni, da moraš nujno biti ultra zabit za vse ali nič.
Imaš nobelove nagrajence, ki so na marsikaterem področju ultra zabiti. Ko ti vera v idola zamegli razum, si ultra zabit, ne glede na to, kako pameten si na kakšnem drugem področju.
Imaš nobelove nagrajence, ki so na marsikaterem področju ultra zabiti. Ko ti vera v idola zamegli razum, si ultra zabit, ne glede na to, kako pameten si na kakšnem drugem področju.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
hojnikb ::
Če bi ti prinašala _tako_ veliko, nebi mel časa za razne forume tipa bebotech.
#brezpodpisa
WarpedGone ::
Vidte ga brihto ... ravno zaradi tega *imam* čas za zabijat, ni treba ves čas pretopit v švicanje za par fičnikov.
Glavni diskonekt med nami je, da moj cilj ni dokazat apriori odločitev.
Vaša odločitev je že znana, le še dokazujete (sami sebi) zakaj imate menda prav.
In temu cilju zadošča vsako orodje, tudi pogled v tujo glavo kaj je kdo vedu kaj da bo čez 2 leti in kako se je zlagal.
Moj cilj je vedet kaj je na stvari, zadnje kar si želim je verjet tisto kar ni res. V tuje glave ne vidim, vidim pa vzroce obnašanja enih in istih osebkov.
Ampak js sm irrelevantnen. Konkurenca je od danes še bolj zadaj - EV zmore kar marsikateri bencinar ne zmore - pot med LA in SF: 2019 Tesla Model S: 5 Important Updates You Should Know About
Glavni diskonekt med nami je, da moj cilj ni dokazat apriori odločitev.
Vaša odločitev je že znana, le še dokazujete (sami sebi) zakaj imate menda prav.
In temu cilju zadošča vsako orodje, tudi pogled v tujo glavo kaj je kdo vedu kaj da bo čez 2 leti in kako se je zlagal.
Moj cilj je vedet kaj je na stvari, zadnje kar si želim je verjet tisto kar ni res. V tuje glave ne vidim, vidim pa vzroce obnašanja enih in istih osebkov.
Ampak js sm irrelevantnen. Konkurenca je od danes še bolj zadaj - EV zmore kar marsikateri bencinar ne zmore - pot med LA in SF: 2019 Tesla Model S: 5 Important Updates You Should Know About
Zbogom in hvala za vse ribe
WarpedGone ::
Še mal soli na "Veliki ful obvladajo" in modrosti random SloTech bebca, kako je Model X eden najmanj učinkovitih EVjev:
Zbogom in hvala za vse ribe
D3m ::
A to, kar smo 15 let nazaj z električnimi gokarti počeli?
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
WarpedGone ::
Ne uspeš niti prebrat linkanega članka?
Pot od SF do LA je predloga za precej bencinarjev, ki morajo vmes tankat.
Seveda, SloTech modrost leta 2019 je sedaj, da se tako veliko dosega sploh ne nuca, kdor da za avto 80 jurjev, mu je vseeno za doseg ...
Hecno da dokler ni ven prišel audijev kakec (etron po francosko...), je bil doseg ful pomemben.
No ni hecno, žalosten odraz idikracije.
Pot od SF do LA je predloga za precej bencinarjev, ki morajo vmes tankat.
Seveda, SloTech modrost leta 2019 je sedaj, da se tako veliko dosega sploh ne nuca, kdor da za avto 80 jurjev, mu je vseeno za doseg ...
Hecno da dokler ni ven prišel audijev kakec (etron po francosko...), je bil doseg ful pomemben.
No ni hecno, žalosten odraz idikracije.
Zbogom in hvala za vse ribe
MrNighthawk ::
WarpedGone je izjavil:
Po VSEH cestah v VSEH pogojih danes ni sposoben vozit NOBEN voznik z NOBENIM obstoječim vozilom.
To ti vsi govorimo že cel čas.
BigWhale ::
Tako kot danes ne moreš z običajnim avtom voziti po vsaki kozji stezi, tako tudi s samovozečim level 5 ne boš mogel. Pa temu ne bo omejitev samostojna vožnja, kot tudi danes ni omejitev sposobnost šoferja. Nizka lega pač ne gre skupaj z visokimi grbinami in visoka lega le ne skupaj z velikimi hitrostmi. Fizika pač.
Kaksna fizika? Kaj bluzis? Govorimo o tem kam lahko danes pridem s povprecnim avtomobilom, tja me bo moral pripeljati tudi Level 5 avto.
Jaz se vsekakor zavedam, da na zacetku avtonomni avtomobili ne bodo mogli prevoziti cisto vseh cest in cestic, ki jih sedaj lahko prevozijo klasicni avtomobili in bodo bolj "Level 5" kot Level 5, s tem ni nic narobe. Ampak, tko kot je Musk rekel, ce imas geofencing, potem nimas Level 5 avtomobila. Sploh pa ne taksnega brez volana.
nekikr ::
Fantje, a se lahko normalno pomenimo, da bo volk sit in koza cela. Level 5 je secured, ampak znotraj lepih cest na lep sončen dan. Evo, rešen problem, vsi imamo prav. Ko se to spremeni nam bo pa že Musk povedal.
nekikr ::
Ja, sem se že vmes spomnil, pa nisem hotel komplicirati...
Torej: Level 5 je secured, ampak znotraj lepih cest na lep, a ne preveč sončen dan, s primerno mavrično obarvanimi tovornjaki. Evo, rešen problem, vsi imamo prav.
Torej: Level 5 je secured, ampak znotraj lepih cest na lep, a ne preveč sončen dan, s primerno mavrično obarvanimi tovornjaki. Evo, rešen problem, vsi imamo prav.
jype ::
Finta je, da se pri ljudeh med vožnjo v sonce zgodi precej več nesreč, kot z avtopilotom, še vedno pa ne vemo, komu bi obesili krivdo.
S full AI rights se to brez težav uredi: Avtopilot, ki se bo zaletel, bo izbrisan, njegove kopije se bodo pa naprej zaletavale, tako kot je v navadi pri ljudeh.
S full AI rights se to brez težav uredi: Avtopilot, ki se bo zaletel, bo izbrisan, njegove kopije se bodo pa naprej zaletavale, tako kot je v navadi pri ljudeh.
nekikr ::
Sicer pa en zelo dober komentar pod Tesla autonomy day novico :D
Even his April Fool's jokes are 3 weeks behind schedule.
nekikr ::
Od nekoga, ki ima več kot eno možgansko celico in ni nasedel totalnemu bullshitu, ki so ga razmetavali po odru.
WarpedGone ::
Navadte se ... GIZMDO: Elon Musk Was Right: Cheap Cameras Could Replace Lidar on Self-Driving Cars, Researchers Find
In še direkt članek na Arxiv.org: Pseudo-LiDAR from Visual Depth Estimation:
Bridging the Gap in 3D Object Detection for Autonomous Driving
Yan
In še direkt članek na Arxiv.org: Pseudo-LiDAR from Visual Depth Estimation:
Bridging the Gap in 3D Object Detection for Autonomous Driving
Yan
Zbogom in hvala za vse ribe
pegasus ::
Subaru že leta dokazuje, da sta dve kameri dovolj za zaviranje v sili, torej za zelo natančno oceno razdalje do objekta. Imho nič novega, le folk noče videti/vedeti.
Okapi ::
WarpedGone je izjavil:
Navadte se ... GIZMDO: Elon Musk Was Right: Cheap Cameras Could Replace Lidar on Self-Driving Cars, Researchers Find
In še direkt članek na Arxiv.org: Pseudo-LiDAR from Visual Depth Estimation:
Bridging the Gap in 3D Object Detection for Autonomous Driving
Yan
Že spet nekaj čisto v tri krasne bluziš. Nihče ne pravi, da kamere niso dovolj, če je zadaj dovolj zmogljiva pamet. Človek lahko vozi z enim očesom, niti ne rabi dveh.
Pravimo, da pamet zadaj še dolgo ne bo dovolj zmogljiva, da bi bile samo kamere dovolj. In celo ko bo, bo lidar še vedno koristen dodatek, za vožnjo v megli recimo. Z lidarjem bo bolj varno kot brez njega. In preden še kaj dodatno bluziš, nihče, ki razvija samodejne avte, nima samo lidarja. Vsi imajo tudi kamere.
Najbolj smešno pa bo, ko bodo nekoč dovolili samodejnim avtom na cesto, pogoj bo pa lidar. Musk in njegovi verniki bodo pa na ves glas tulili, da je to zarota proti Tesli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
MrNighthawk ::
Finta je, da se pri ljudeh med vožnjo v sonce zgodi precej več nesreč, kot z avtopilotom, še vedno pa ne vemo, komu bi obesili krivdo..
Ja...govorimo o level 5, ki naj bi bil secured... in to pač ni
Torej: Level 5 je secured, ampak znotraj lepih cest na lep, a ne preveč sončen dan, s primerno mavrično obarvanimi tovornjaki.
To potem spet ni level 5.
nekikr ::
Že spet nekaj čisto v tri krasne bluziš.
In kolikokrat na 655 straneh so mu to že vsi povedali? Kolikokrat ni sprejel stave za svoje izrečene bedarije? In na 656 strani mu boš res spet povedal isto? Saj ne vem kdo je potem res nor :) Pusti warpija, malo se mu meša, ker bo nenormalno zaslužil z oddajanjem svojega M3, tebi bi se tudi, če bi ti denar s kamionom vozili domov.
codeMonkey ::
Finta je, da se pri ljudeh med vožnjo v sonce zgodi precej več nesreč, kot z avtopilotom, še vedno pa ne vemo, komu bi obesili krivdo.
S full AI rights se to brez težav uredi: Avtopilot, ki se bo zaletel, bo izbrisan, njegove kopije se bodo pa naprej zaletavale, tako kot je v navadi pri ljudeh.
Drzi v absloutnem smislu, ker je autopilotov malo. V relativnem pa dalec od tega.
Okapi ::
https://www.bloomberg.com/opinion/artic...
V Bloombergu se en kolumnist sprašuje enako kot jaz.
V Bloombergu se en kolumnist sprašuje enako kot jaz.
[investors] may also have wondered why a company would even sell a vehicle supposedly worth north of $200,000 for less than $40,000 in the first place, rather than just keeping it and running it themselves.
nekikr ::
To samo priča o tem, da si ga okužil s svojo inteligenzzzzzzo. Naslednje leto boš videl med Top 10 najbogatejših Slovencev warpija na prvih treh mestih.
Okapi ::
Taksist načeloma preživi s svojim enoizmenskim delom, verjetno bolj z minimalcem, kot ne, ampak vseeno. Robotski avto bi lahko delal dve izmeni. Kupiš dva in na plaži poješ "a u ritmu ove pjesme rade Amerikanci za nas".
BigWhale ::
Subaru že leta dokazuje, da sta dve kameri dovolj za zaviranje v sili, torej za zelo natančno oceno razdalje do objekta. Imho nič novega, le folk noče videti/vedeti.
Cloveku je dovolj ena kamera, ki ima prilicno limited field of view. Je pa trik, da ima pa precej visok dinamicni razpon. S premajhnim dinamicnim razponom bo tezko zaznavati vse stvari.
Zheegec ::
Tesla Q1 rezultati: kljub rekordno nizkim investicijam ($279 mio) izredno visoka izguba ($700mio izgube). $920 miljonov negativnega denarnega toka v Q1. Ouch.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Nikec3 ::
Tesla Q1 rezultati: kljub rekordno nizkim investicijam ($279 mio) izredno visoka izguba ($700mio izgube). $920 miljonov negativnega denarnega toka v Q1. Ouch.
Ufff, tole je dejansko katastrofa. Spremljam Hyperchange kanal in človek je taki zelo očiten Tesla optimist. Je pa zadnja dva četrtletja napovedal zelo blizu realni sliki, tokrat pa niti približno ni pričakoval tako slabega rezultata.
Bom citiral svoj komentar izpred nekaj dni še enkrat. Glede Autonomy daya Tesle:
Ta cel včerajšnji dogodek je v bistvu sofisticirana verzija "profit warninga", v Teslinem smislu pa kombinacija "profit warninga" in "demand warninga".
Ni naključje, da so dali Autonomy day in S/X refresh le kak dan pred katastrofalnimi rezultati.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Okapi ::
Kakšna je pa pravoverna razlaga (se pravi, opravičilo, oziroma izgovor) za izgubo? Ker januarja je Musk napovedoval dobiček, za prvo četrtletje, in vse naslednje.
After reporting his company's first consecutive quarterly profits, Tesla CEO Elon Musk on Wednesday said the company would be able to sustain that profitability.
"I'm optimistic about being profitable in Q1," Musk said on the company's fourth-quarter earnings call. "Not by a lot, but I am optimistic about being profitable in Q1 and all quarters going forward."
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
Stari maček ::
WarpedGone je izjavil:
Možnost je da sem ultra zabit al pa je ta problem na vaši strani.
Ultra zabitost je redko omejena le na eno področe, torej bi me morala v življenju hudo ovirat.
Težko bi reku, da mi moja inteligenca prinaša malo.
Torej?
Mene že dolgo ni bilo na tej filozofski temi pa me zanima, kako si kaj zadovoljen s svojo Teslo in koliko km si že naredil? Kakšne težave?
Zheegec ::
Vsaj Tesla Energy gre dobro odkar je Tesla prevzela SolarCity (Q4-2016) in ga preimenovala v Tesla Energy.
Tesla ima $1.4 miljarde na bančnem računu (brez depozitov strank), s tem da je dobaviteljem dolžna $3.2 miljarde in mora odplačati dodatnih $200 mio dolga v naslednjem mesecu. Še eno takšne četrtletje lahko za Teslo pomeni dobesedno $0 na bančnem računu. Leta 2009 na dan bankrota GM je bil GM v bistveno boljšem stanju, kot je Tesla danes.
Tesla ima $1.4 miljarde na bančnem računu (brez depozitov strank), s tem da je dobaviteljem dolžna $3.2 miljarde in mora odplačati dodatnih $200 mio dolga v naslednjem mesecu. Še eno takšne četrtletje lahko za Teslo pomeni dobesedno $0 na bančnem računu. Leta 2009 na dan bankrota GM je bil GM v bistveno boljšem stanju, kot je Tesla danes.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Okapi ::
Stari maček je izjavil:
Manjše težave z dobavo ima. "Late 2018" se je prestavil v "early 2019" in je trenutno "mid 2019," s perspektivo "late 2019".WarpedGone je izjavil:
Možnost je da sem ultra zabit al pa je ta problem na vaši strani.
Ultra zabitost je redko omejena le na eno področe, torej bi me morala v življenju hudo ovirat.
Težko bi reku, da mi moja inteligenca prinaša malo.
Torej?
Mene že dolgo ni bilo na tej filozofski temi pa me zanima, kako si kaj zadovoljen s svojo Teslo in koliko km si že naredil? Kakšne težave?
Tesla ima $1.4 miljarde na bančnem računu (brez depozitov strank), s tem da je dobaviteljem dolžna $3.2 miljarde in mora odplačati dodatnih $200 mio dolga v naslednjem mesecu. Še eno takšne četrtletje lahko za Teslo pomeni dobesedno $0 na bančnem računu. Leta 2009 na dan bankrota GM je bil GM v bistveno boljšem stanju, kot je Tesla danes.Ni panike. Musk je povedal, da znajo za 25 jurjev (proizvodni stroški) narediti 200 jurjev vreden avto. Svetovna dominacija zagotovljena, trenutno težave so samo navidezne, oziroma "zavaravanje neprijatelja", kot smo včasih rekli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
nekikr ::
Tesla Q1 rezultati: kljub rekordno nizkim investicijam ($279 mio) izredno visoka izguba ($700mio izgube). $920 miljonov negativnega denarnega toka v Q1. Ouch.
Kar je zanimivo. Imajo rekordne marže, nepredstavljive v avtomobilističnem svetu, imajo bistveno več povpraševanja, kot ga lahko zadovoljijo, sužnje in prostovoljce, ki delajo za njih, rezultati so pa vseeno katastrofalni nad vsakimi pričakovanji. Vsi so vedeli, da bo minus. Prav nihče pa ni špekuliral na toliko minusa, niti blizu.
Pravijo, da je bilo veliko avtomobilov na poti v Evropo in zato taka katastrofa. Ja, najbrž je bilo vsaj pol milijona M3 na ladjah. Ampak tudi za naslednji dve četrtletji Musk pričakuje izgubo....a bodo ti avtomobili še vedno v tranzitu takrat? :)
PrimoZ_ ::
Sej nam pride W1 povedat, da je to samo zarad metalcev dreka.
Ampak nič skrbet, 5 let in tesla bo velikosti Amazon + Apple
Ampak nič skrbet, 5 let in tesla bo velikosti Amazon + Apple
nekikr ::
Nekaj je še "zanimivo" pri zadnjem kvartalu. Tudi, če prišteješ prodajo teh 10.000 vozil, ki so na poti nekam in upoštevaš, da so samo najbolj premium M3 izvedbe, si še vedno v minusu. Torej ves prodan inventory, prodaja ZEV kreditov, zelo majhna vlaganja, maksimalno znižani stroški in število ljudi...pa je še vedno minus. Če niso najbolj premium M3 na poti, potem je minus še vedno precejšnji. In kaj je zdaj zanimivo pri tem? Ja marža. Kje se je izgubila? Ekonomija obsega je dosežena (glede na to, da se Gigafactory ne bo širil trenutno) in cena ne more pasti za ogromen procent, če naštancajo še 1000 kosov zraven. S tem, da jim bodo zdaj medvedjo uslugo delali razni warpiji, ki bodo planili nad maksimalno okleščene M3, če se jih bo Tesla upala dati na trg.
Če se ljudje spet ne zaljubijo v S in X in če ne bodo prodali tono ZEV kreditov, potem obeti niso dobri. Kar seveda ni dobro, konkurenca je vedno ok.
Če se ljudje spet ne zaljubijo v S in X in če ne bodo prodali tono ZEV kreditov, potem obeti niso dobri. Kar seveda ni dobro, konkurenca je vedno ok.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nekikr ()