» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
653 / 1208
»»

Okapi ::

Ali pa kako bi se vključil v kolono na Zaloški, če bi prišel iz ene od stranskih ulic. Ali pa, kako bi se znašel v kakšnem večpasovnem krožišču.

nekikr ::

Zanimivo je, da praktično noben od teh "novinarjev" ne postavi grdih vpršanj. Vsi so noro navdušeni, ker se avto vključi po idealnem dovozu na idealno cesto in potem zavije na idealni izvoz. Z minimalno prometa in idealno signalizacijo ter preglednostjo in sredi dneva. Pa ne, da to ni nič, to je velika stvar. Ampak če avtor trdi "Full autonomy secured" čez dve leti, Robotaxi celo in še kar je tega, potem bi pa pričakoval, da bi nekdo vprašal tudi manj prijetno vprašanje - se pravi kako pa izgleda v ne idealnih pogojih.
Če bi tako predstavitev naredil _vstavi_poljubno_ICE_fabriko bi warpiju zmanjkalo z-jev. Tule se pa ta totalni bullshit kar spregleda.

Gregor P ::

Če bi to predstavili recimo naši v BTC-ju, bi koj letel najmanj minister >:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Okapi ::

nekikr je izjavil:

Zanimivo je, da praktično noben od teh "novinarjev" ne postavi grdih vpršanj. Vsi so noro navdušeni, ker se avto vključi po idealnem dovozu na idealno cesto in potem zavije na idealni izvoz. Z minimalno prometa in idealno signalizacijo ter preglednostjo in sredi dneva. Pa ne, da to ni nič, to je velika stvar. Ampak če avtor trdi "Full autonomy secured" čez dve leti, Robotaxi celo in še kar je tega, potem bi pa pričakoval, da bi nekdo vprašal tudi manj prijetno vprašanje - se pravi kako pa izgleda v ne idealnih pogojih.
Če bi tako predstavitev naredil _vstavi_poljubno_ICE_fabriko bi warpiju zmanjkalo z-jev. Tule se pa ta totalni bullshit kar spregleda.

Ali pa recimo, ali bo Tesla vračala denar kupcem, če avto čez 5 let še vedno ne bo mogel služit denarja v Tesla Network.

Čez pet let se bomo lahko tudi vprašali, kdo je res idiot, tisti, ki je danes kupil "konja", ali tisti, ki je kupil teslo, ker je verjel Muskovim obljubam o služenju denar v Tesla Network.

Okapi ::

Mimogrede, Musk je rešil tudi problem revščine, brezposelnosti, in to na tako rekoč globalni ravni.

Musk claims the NPV (Net Present Value) of the Model 3 on the Robotaxi network would be $200,000.


Z začetnim vložkom 50 jurjev (če zaokrožimo navzgor) dobiš v nekaj letih 200 jurjev. Pravzaprav niti ne potrebuješ 50 jurjev, ker lahko vzameš posojilo, ki ga bo avto sam odplačal.

In pokazalo se je veliko Muskovo človekoljubje, 200 jurjev vredne avte nam prodaja po 50 jurjev. Takorekoč podari nam po 150 jurjev;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

BigWhale ::

Pri Tesli so kr neki reci nardil zlo ok, so pa tudi malenkost zavajali v nekaterih stevilkah in nekaj reci niso razjasnili, nihce od novinarjev pa tudi ni nic vprasal. Mi je blo pa zanimivo, da so na predstavitvi omenili tudi problem vrecke na cesti. :)

Novi CPU arhitekturno zgleda zlo ok. Na koncu so narobe navedli stevilke in sicer 144 TOPS ne drzi, ker gre za dva procesorja, ki delata paralelno. Teoreticno je res 144 TOPS ampak so vse podvojene, output je na koncu 72 TOPS.

Imeti dva procesorja, ki hkrati obdelujeta podatke in se potem odlocata kaj storiti je ok. Niso pa nic povedali kaj se zgodi, ko pride do deadlock-a. Takrat, ko se decision obeh razlikuje. Se se enkrat preracuna in nic niso rekli kolk pogosto se to dogaja. V teoriji se to sploh ne bi smelo dogajati.

Musk je sicer rekel, da lahko sprogramirajo, da bo avto znal odreagirati ob srecanju s policajem vendar ampak do konca leta? Avto brez volana mora znati pravilno odreagirati v vsaki situaciji. Ce zdaj se nimajo tega in so menja, da to lahko nardijo, je kr mal optimisticno to pricakovati do konca leta. Nasploh, Level 5, brez volana, to je kr zlo zlo zlo optimisticno zastavljen cilj. Priblizno tako kot clovek na Marsu leta 2024 in ITS launch vehicle. :)

codeMonkey ::

BigWhale je izjavil:

Pri Tesli so kr neki reci nardil zlo ok, so pa tudi malenkost zavajali v nekaterih stevilkah in nekaj reci niso razjasnili, nihce od novinarjev pa tudi ni nic vprasal. Mi je blo pa zanimivo, da so na predstavitvi omenili tudi problem vrecke na cesti. :)

Novi CPU arhitekturno zgleda zlo ok. Na koncu so narobe navedli stevilke in sicer 144 TOPS ne drzi, ker gre za dva procesorja, ki delata paralelno. Teoreticno je res 144 TOPS ampak so vse podvojene, output je na koncu 72 TOPS.

Imeti dva procesorja, ki hkrati obdelujeta podatke in se potem odlocata kaj storiti je ok. Niso pa nic povedali kaj se zgodi, ko pride do deadlock-a. Takrat, ko se decision obeh razlikuje. Se se enkrat preracuna in nic niso rekli kolk pogosto se to dogaja. V teoriji se to sploh ne bi smelo dogajati.

Musk je sicer rekel, da lahko sprogramirajo, da bo avto znal odreagirati ob srecanju s policajem vendar ampak do konca leta? Avto brez volana mora znati pravilno odreagirati v vsaki situaciji. Ce zdaj se nimajo tega in so menja, da to lahko nardijo, je kr mal optimisticno to pricakovati do konca leta. Nasploh, Level 5, brez volana, to je kr zlo zlo zlo optimisticno zastavljen cilj. Priblizno tako kot clovek na Marsu leta 2024 in ITS launch vehicle. :)


Bere se kot da govoris o dual lockstepu (?). To, da dva CPUja delata paralelno v nekaj cliklih offseta je prakticno standard za automotive. V tem primeru hardver primerja potek na obeh jedrih in sprozi prekinitveno rutino. Obicajno je potem na strani implementacije potrebno poskrbeti, da se ne prekrsi varnostne cilje in spravi vozilo v varno stanje.

Vazelin ::

Prepoznava policaja...prepoznava kretenj policaja...prepoznava smeri policaja.
To bi musk kar tko mimogrede naredil?:))

Saj je kul da je človek ambiciozen sam nekaj stvari je delusional
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

7982884e ::

nekikr je izjavil:

Zanimivo je, da praktično noben od teh "novinarjev" ne postavi grdih vpršanj. Vsi so noro navdušeni, ker se avto vključi po idealnem dovozu na idealno cesto in potem zavije na idealni izvoz. Z minimalno prometa in idealno signalizacijo ter preglednostjo in sredi dneva. Pa ne, da to ni nič, to je velika stvar. Ampak če avtor trdi "Full autonomy secured" čez dve leti, Robotaxi celo in še kar je tega, potem bi pa pričakoval, da bi nekdo vprašal tudi manj prijetno vprašanje - se pravi kako pa izgleda v ne idealnih pogojih.
Če bi tako predstavitev naredil _vstavi_poljubno_ICE_fabriko bi warpiju zmanjkalo z-jev. Tule se pa ta totalni bullshit kar spregleda.

meni gre na kozlanje. to ni nic od zurnalizma. vsi ponavljajo naprej kot fanboyi. nobene skepse, nobenih pametnih vprasanj. kot da bi jim placal za reklamo.

tole je dejanski reporting:



so sli naokol in snemal waymote in njihove tezave v prometu.

tesla verniki pa v svojem zurnalizmu naprej propagirajo parminutni promotional video od tesle, ki sicer kaze zmogljivosti googla izpred skoraj desetletja nazaj.

fikus_ ::

" da bo avto znal odreagirati ob srecanju s policajem"

Za to naredijo univerzalno daljinsko tipko za policaje v stilu "STOP V SILI"!

Utk ::

Škoda, da Musk to trdi, ker jaz res ne bi delal tragedije iz tega, če mora pri policaju posredovat človek. Res pa da ni potem to L5. In res, da jaz nisem Musk...

MrNighthawk ::

Vazelin je izjavil:

Prepoznava policaja...prepoznava kretenj policaja...prepoznava smeri policaja.
To bi musk kar tko mimogrede naredil?:))

Saj je kul da je človek ambiciozen sam nekaj stvari je delusional


Katerga policaja bo pa prepoznal? Iz New Yorka? LA? Slovenskega? Kr nekoga v modri bundi? Uniforme so drugačne.

To resno sprašujem ker ne vem če je glih tko simpl kot nekateri mislijo.

nekikr ::

Daj ne teži s temi realnimi vprašanji, inteligenzzzza. Level 5 je secured, do konca leta, majke mi. Daj jurja vplačaj in je to to.

7982884e ::

vi ste zadaj s cajti. nevronske mreze, hitri cipi, networking avtov, pa bodo prometniki mala malica. v skrajnem primeru do konca letosnjega leta.

Nikec3 ::

Musk nadaljuje s svojim laganjem preprosto zato, ker taktika deluje. Lani so imeli "production hell", letos bo celo leto in ta zgodba, kako se bo avto čez par mesecev spremenil v generator denarja.

Ta cel včerajšnji dogodek je v bistvu sofisticirana verzija "profit warninga", v Teslinem smislu pa kombinacija "profit warninga" in "demand warninga". Par fanov ala @Warpy bo nasedlo, koliko pa Musku verjame trg pa lahko vsak sam preveri tukaj:

https://www.google.si/search?q=tsla&oq=...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

DarkSite ::

Kaj pa so imeli, če ne production hell? A so jim rosce cvetele? Smo pa definitivno videli, kdo je nesposoben pri napovedovanju prihodnosti podjetja. Nekateri so se od takrat umaknili skrili pod kamen nekateri pa so dobili nov zagon. Med glavnimi si bil tudi ti Nikec.

Pa btw ni par mesecev do generiranja denarja ampak je plan do konca leta 2019 feature complete self driving in nekje v letu 2020 robotaxi odvisno od dovoljenja regulatorjev. Če bodo zamudili nekaj mesecev ne bo katastrofa v primerjavi z Okapijem, ki pravi, da bo čez 63 let +- 20 let :)

Vazelin ::

a kdo tule resno verjame complete self driving do konca 2019?8-O
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

WarpedGone ::

A kdo tule razume sploh zakaj se gre?
en, dva?
Zbogom in hvala za vse ribe

roCkY ::

Torej si že našel banko, ki ti financira naročilo 50+ tesel M3. Odprl taxi službo in se "upokojil". Prepričan si, da se bodo našli osebki, ki se bodo v letu 2020 pustili vozit Muskovi elektroniki.

https://www.google.com/search?client=fi...
Očitno Muskov PR nima več kratkoročnega vpliva na borzi. No vsaj zgrmelo ni še za kakih 15%.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: roCkY ()

nekikr ::

Vazelin je izjavil:

a kdo tule resno verjame complete self driving do konca 2019?8-O

Nekaj je takih, ja. Warpi bolj malo sodeluje trenutno, ker piše odpoved, vmes pa gleda kako lahko na hitro kupiš otok in zasebno letalo.

IL_DIAVOLO ::

roCkY ::

Kdo ve kakšna je cena elektrike na Teslenih polnilnicah v SLO? Kar spremljam "sever" je nekje 50-60% glede na ostale ponudnike. Skratka ugodno in zelo solidna hitrost polnenja. To je pomoje večji potencial Tesle za dobro prodajo kot obljubljena polna avtonomija čez "nekaj mesecev".

Stari maček ::

Potem pa ukinejo še subvencije pa da vidimo, kako prava stvar so štromarji.

Stari maček ::

roCkY je izjavil:

Kdo ve kakšna je cena elektrike na Teslenih polnilnicah v SLO? Kar spremljam "sever" je nekje 50-60% glede na ostale ponudnike. Skratka ugodno in zelo solidna hitrost polnenja. To je pomoje večji potencial Tesle za dobro prodajo kot obljubljena polna avtonomija čez "nekaj mesecev".

Naši "strokovnjaki" se s tem ne strinjajo....
"Tisti, ki smo doslej kupovali e-vozila, jih nismo zato, ker se je dalo na določenih polnilnicah polniti zastonj. Mislim, da je tukaj za hitrost tega prehoda bistvena naša miselnost in motivatorji ali pa demotivatorji," pa pravi direktor podjetja Avantcar Matej Čer.
Moraš bit pa res frajer za tako izjavo..

WarpedGone ::

Kdo ve kakšna je cena elektrike na Teslenih polnilnicah v SLO? Kar spremljam "sever" je nekje 50-60% glede na ostale ponudnike. Skratka ugodno in zelo solidna hitrost polnenja. To je pomoje večji potencial Tesle za dobro prodajo kot obljubljena polna avtonomija čez "nekaj mesecev".

Tesla ve: Supercharging - Slovenija: 0,26 EUR / kWh

Medtem ko 'konkurenzza' dela prevale z doseganjem 400km dosega, še vedno ne dosega Modela S iz leta 2012, gre tesla na uradnih EPA 370 milj (+600 km): The Longest-Range Electric Vehicle Now Goes Even Farther

Istih 100kWh baterije, update drivetraina.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

https://zelenigenij.24ur.com/clanek/zel...

Zacelo se je.


To je dobra novica, ker ne bo pijavk na polnilnicah in bodo proste za tiste, ki jih dejansko potrebujejo. Kako je kaj z zasedenostjo plačljivih hitrih Petrolovih na AC križu? Kadar grem mimo je prazno, kar je vzpodbudno za hiter 15 min postanek za dodatnih 70 km, da se privališ do doma, kjer te čaka poceni štrom.

Še vedno tipičen EV user polne 85% doma za 1,5 €/100 km, briga te če je tistih 15% bolj dragih od dizla (pa to še ni).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

A kdo tule razume sploh zakaj se gre?
en, dva?


Ja, vemo. Musk je rekel Level 5 autonomy by the end of 2019. Bomo vidl kje bodo decembra.

WarpedGone ::

Nepismen ostaja nepismen ... citat je 'feature complete'.
Zbogom in hvala za vse ribe

DamijanD ::

W1: ker smo očitno funkcionalno nepismeni, daj prosim po kmečko razloži, kaj bodo tesla avti znali 1.1.2020

DarkSite ::

BigWhale je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

A kdo tule razume sploh zakaj se gre?
en, dva?


Ja, vemo. Musk je rekel Level 5 autonomy by the end of 2019. Bomo vidl kje bodo decembra.


Tole ni rekel oz. ne drži.

codeMonkey ::

DamijanD je izjavil:

W1: ker smo očitno funkcionalno nepismeni, daj prosim po kmečko razloži, kaj bodo tesla avti znali 1.1.2020


Nic in vse :)

Emobi ::

Mreža polnilnic je v Sloveniji med najboljšimi v regiji. Tesla je pri nas zamudila s postavitvijo svojih polnilnic in pri nas njihova morebitna polnilna mreža ne bo odločujoča prednost.

'Gorivo' za EV-je predstavlja okrog 8 % stroškov lastništva, pri ICE-jih pa okrog 45 %.

Za Slovenijo se predvideva, da se bodo EV-ji polnili samo 5 do 8 % na javnih polnilnicah, ostalo na domači vtičnici, ker so pri nas razdalje majhne in avtocest ni veliko.

Za javne polnilnice vemo, da ne bodo večno zastonj in je dovolj, da je zastonj parkiranje.

Strošek elektrike pri mojih 18.000 km/leto je okrog 260 EUR, ker polnim 94 % doma na nočni tarifi; torej se mi bo gorivo podražilo na letni ravni za 20 EUR.

Tako, da naši (za nekatere) 'strokovnjaki' (Pečjak, direktor AvantCar-ja in J.McLane) imajo prav, za nekatere 'prave' strokovnjake tukaj pa nisem prepričan. Eni bi celo ukinili subvencije za EV-je, tako da stroški lastništva EV-jev ne bi bili več enaki stroškom lastništva ICE-jev...

Seveda tudi subvencije za EV-je ne bodo večne. Ukinile se bodo takrat, ko bodo EV-ji cenejši in bo TCO zopet isti, kot pri ICE-jih. Nižji pa TCO ne bo, ker je že zdaj promet pregost.

(In tako nadaljnjih 500 let - kot pri litru namiznega vina, ki je zadnjih 500 let pri vinogradniku okrog 2 evra) :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

DarkSite ::

Ne vem kaj ni jasno. Cilj je do konca leta 2019 (lahko je tudi zamuda par mesecev) imeti "feature complete self driving". To ne pomeni, da ni voznika. Ampak, da je voznik še vedno prisoten in ima roke na volanu in je ready da prevzame kontrolo. To bodo nekaj časa testirali. Nato pridejo robotaxiji(nekje v letu 2020). Ti bodo lvl5. Čez par let bodo odtsranili tem tudi volane.

WarpedGone ::

DamijanD je izjavil:

W1: ker smo očitno funkcionalno nepismeni, daj prosim po kmečko razloži, kaj bodo tesla avti znali 1.1.2020


Ne razumeš niti zakaj je takšno vprašanje/odgovor čisti BS?

Pojasnilo za počasne:
V vprašanju podtikaš nepomembno stališče - stanje na eksakten datum- kot nekaj pomembnega, o čemur s splača pogovarjat, ker to ful drugače kot če bi se isto zgodilo šele dan kasneje, 2.1.2020.

Projekcije ne govorijo o datumih, tednih, mesecih ampak o letih.
Časovna ločljivost je leto kar pomeni več kot pol leta in manj kot recimo dve leti.

Avti bodo 1.1.2020 znali več kot danes, 2.1.2020 bo več kot 1.1.2020...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

RedDrake ::

DarkSite je izjavil:

Ne vem kaj ni jasno. Cilj je do konca leta 2019 (lahko je tudi zamuda par mesecev) imeti "feature complete self driving". To ne pomeni, da ni voznika. Ampak, da je voznik še vedno prisoten in ima roke na volanu in je ready da prevzame kontrolo. To bodo nekaj časa testirali. Nato pridejo robotaxiji(nekje v letu 2020). Ti bodo lvl5. Čez par let bodo odtsranili tem tudi volane.

Z drugimi besedami, nekje konec 2019 (z možno zamudo par mesecev) te bo avto sposoben peljati hands-off iz poljubne točke A v poljubno točko B, kjerkoli kjer so ceste, v katerihkoli vremenskih ali cestnih pogojih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

WarpedGone ::

In ker bo problem, če bo cestni jašek brez pokrova, boste tule rajal kako pa to sploh ni FSD.
Al pa zbuta srna sredi ceste, al pa iz tovornjaka dol-padel stožec, al pa rumen trak čez cesto al pa prazna guma al pa ...

FSD ni točka ampak gradient, stvari bodo boljše in boljše.
Zbogom in hvala za vse ribe

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:

DamijanD je izjavil:

W1: ker smo očitno funkcionalno nepismeni, daj prosim po kmečko razloži, kaj bodo tesla avti znali 1.1.2020


Ne razumeš niti zakaj je takšno vprašanje/odgovor čisti BS?

Pojasnilo za počasne:
V vprašanju podtikaš nepomembno stališče - stanje na eksakten datum- kot nekaj pomembnega, o čemur s splača pogovarjat, ker to ful drugače kot če bi se isto zgodilo šele dan kasneje, 2.1.2020.

Projekcije ne govorijo o datumih, tednih, mesecih ampak o letih.
Časovna ločljivost je leto kar pomeni več kot pol leta in manj kot recimo dve leti.

Avti bodo 1.1.2020 znali več kot danes, 2.1.2020 bo več kot 1.1.2020...

No, potem pa zaokroži na leto.
V katerem letu bo L5 - se pravi vožnja po vseh cestah v vseh pogojih.

WarpedGone je izjavil:

In ker bo problem, če bo cestni jašek brez pokrova, boste tule rajal kako pa to sploh ni FSD.
Al pa zbuta srna sredi ceste, al pa iz tovornjaka dol-padel stožec, al pa rumen trak čez cesto al pa prazna guma al pa ...

FSD ni točka ampak gradient, stvari bodo boljše in boljše.

Jasno.
Ampak to potem pomeni, da se gre o L4 ne o L5 avtonomiji, upam, da je to jasno.
In za PRAZNA vozila, ki vozijo naokrog (robotaxi), bolj ali manj potrebuješ L5, razen če so geofenced na kakšna specifična območja.
Glej, napoved je, da bo v 2020 Tesla imela 1.000.000 robotaxijev. Tega nisem rekel jaz.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

Gregor P ::

Ker od leta 2016 so sedaj minila že tri leta; se zmenimo potem, da zaokrožujemo na 5 let ali kako?!?:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Okapi ::

DarkSite je izjavil:

BigWhale je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

A kdo tule razume sploh zakaj se gre?
en, dva?


Ja, vemo. Musk je rekel Level 5 autonomy by the end of 2019. Bomo vidl kje bodo decembra.


Tole ni rekel oz. ne drži.
Kaj pa je rekel, oziroma, kaj ne drži?

Rekel je, da bodo konec 2019 znali sami vozit, v 2020 bodo pa to tudi smeli početi.

Lahko mi pa ti ali W1 prevedeta Muskspeech v slovenščino.

Okapi ::

WarpedGone je izjavil:

In ker bo problem, če bo cestni jašek brez pokrova, boste tule rajal kako pa to sploh ni FSD.
Al pa zbuta srna sredi ceste, al pa iz tovornjaka dol-padel stožec, al pa rumen trak čez cesto al pa prazna guma al pa ...

FSD ni točka ampak gradient, stvari bodo boljše in boljše.
BS

FSD je točno točka. Tisti hip, ko bo avto imel vozniški izpit, bo FSD. In to se bo zgodilo na en točno določen datum nekoč v prihodnosti. Dokler tega ni, in boš moral biti za volanom buden in trezen in z vozniškim izpitom, to ni FSD, in avto ne bo služil denarja v Tesla Network.

Čisto nobenega gradienta ni. Ali bo avto smel sam na cesto, vozit potnike, ali pa ne bo smel. Točka za FSD bo sicer od države do države drugačna (verjetno enotna za vso EU).

Okapi ::

RedDrake je izjavil:

In za PRAZNA vozila, ki vozijo naokrog (robotaxi), bolj ali manj potrebuješ L5, razen če so geofenced na kakšna specifična območja.
Glej, napoved je, da bo v 2020 Tesla imela 1.000.000 robotaxijev. Tega nisem rekel jaz.
Točno tako. L4 je za robotaksije dovolj, če je vsak daljinsko nadzorovan iz centrale, in z vožnjo omejen na določene ceste in določene vremenske pogoje. To bo počel Waymo (in Uber in še kdo) s svojimi robotaksiji.

Musk sanja o L5, kjer daljinski nadzor ni potreben, in ni nobenih omejitev (prostorskih, vremenskih ...).

Ljudje, ki verjamejo, da bo Tesla prodajala robotske taksije po 50 jurjev, so enako naivni kot tisti, ki vlagajo v piramidne sheme. Preprosta ekonomska logika ti mora povedati, da je to popolnoma nemogoče. Če bi Tesla res znala narediti avto, ki bi 24/7 služil denar s prevažanjem potnikov, bi celotno proizvodnjo za nekaj let vnaprej kupilo kakšno veliko podjetje (ali nekaj takih podjetij), po dvojni ceni.

DarkSite ::

Dobro jutro. Je bilo receno da se bo AP drasticno podrazil. Nedolgo nazaj ste se delali norca ko je bilo receno da se bo vrednost avta povecevala z leti.

Okapi ::

Saj se še vedno (delamo norca iz naivcev). Ker model 3 bo oldtimer, ko bo FSD res mogoč.

DarkSite ::

Tipično zate:

ne morejo narediti AP
ne morejo narediti 300 --> naredijo 300
ne morejo narediti AP, saj še 50 let ne
ne morejo narediti 1000 --> naredijo 1000
ne morejo narediti AP, saj še 20 let ne
propadli bodo do datuma XX --> preživijo do datuma XX
ne morejo narediti 2500 --> naredijo 2500
ne morejo narediti AP, saj še 5 let ne
ne morejo narediti 5000 --> naredijo 5000
propadli bodo do datuma XX --> preživijo do datuma XX
ne morejo narediti AP --> to je vbistvu še edino kar ti je ostalo pri Tesli ...

Okapi ::

Saj ti ne bo težko pokazati citatov, kjer sem kaj takega pisal (ne morejo narediti 300, 1000 - itak ne vem, česa 300, 1000). Pa kje sem napovedal, da bodo propadli do datuma XX me tudi zanima.

Gregor P ::

Mi v glavnem kritiziramo marketinško zavajanje Tesle, ki je že kar nekaj ljudi stalo življenja.:'(
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

roCkY ::

Gregor P je izjavil:

Mi v glavnem kritiziramo marketinško zavajanje Tesle, ki je že kar nekaj ljudi stalo življenja.:'(

A kje v navodilih piše, da se Tesle vozi s pomarančo na volanu?

Okapi ::

In kaj imajo navodila skupnega z "marketinškim zavajanjem"?

roCkY ::

Glede uporabe izdeelka je merojadajno tisto, kar piše v navodlih. Ne vidim povezave med marketingom in nesrečami tesel z vklopljenim AP.
««
653 / 1208
»»