Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
WarpedGone ::
verjamem, da ste ponosni nase, svojo uspešnost napovedovaja propada pa raje ne it gledat.
Kdor v mojem pisanju vidi žaljenje.. moje sožalje, nism tolk hinavca da idiotizmu nebi reku idiotizem.
bi pa rad vidu vašo razlago, zakaj VAŠA napoved propada leta 2012 ni bila pravilna. Pa tista iz 2013 tut ne. Pa tiste dve iz 2014 tut ne. Pa zakaj ni bilo bankrota leta 2015 me tut zanma.Bili ste zelo prepričani vanj.
Kaj je bilo 2016 da ste zopet bluzili narobe? Kaj pa leta 2017?
Predvsem pa .. zakaj boste pa tokrat zares končno imeli prav?
Vosu gre enkrat na led, slo-tech inteligenca (frudi, okapi, ...) pa kolikorkrat? Kateri vosli pa tem vosolom še vedno nasedajo?
Kdor v mojem pisanju vidi žaljenje.. moje sožalje, nism tolk hinavca da idiotizmu nebi reku idiotizem.
bi pa rad vidu vašo razlago, zakaj VAŠA napoved propada leta 2012 ni bila pravilna. Pa tista iz 2013 tut ne. Pa tiste dve iz 2014 tut ne. Pa zakaj ni bilo bankrota leta 2015 me tut zanma.Bili ste zelo prepričani vanj.
Kaj je bilo 2016 da ste zopet bluzili narobe? Kaj pa leta 2017?
Predvsem pa .. zakaj boste pa tokrat zares končno imeli prav?
Vosu gre enkrat na led, slo-tech inteligenca (frudi, okapi, ...) pa kolikorkrat? Kateri vosli pa tem vosolom še vedno nasedajo?
Zbogom in hvala za vse ribe
Truga ::
saj sem pejstal, do leta 2015 so meli ze 5 miljard subvencij. zdaj jih je verjetno ze 15. ce ti nekdo na lepe oke mece take dnarje je res tezko it v bankrot.
Machete ::
w1 daj se skuliraj malo. Priznaj, ko ne kaže vredu. Zakaj ti je to tako težko? Saj ti ne bo krona pala z glave. Takega fanatizma nisem še videl ne v politiki, ne v cryptu, ne nevem kje še..
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
frudi ::
WarpedGone je izjavil:
bi pa rad vidu vašo razlago, zakaj VAŠA napoved propada leta 2012 ni bila pravilna. Pa tista iz 2013 tut ne. Pa tiste dve iz 2014 tut ne. Pa zakaj ni bilo bankrota leta 2015 me tut zanma.Bili ste zelo prepričani vanj.
Najprej mi citiraj kako mojo napoved propada iz leta 2012, 2013, 2014, itd. Potem me lahko obtožuješ, koliko krat sem se zmotil.
Ampak pričakovat, da boš ti kdaj nehal lagat, je itak preveč.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
WarpedGone ::
@machete:
Če nasedaš voslom, potom seveda ne kaže dobro, saj to tulijo nonstop. Ko gre tečaj mal dol, so še sploh radostni in je pisanega kozlanja za izvoz
Če vidiš širše, vidiš, da jim še nikoli ni kazalo tako dobro kot jim kaže danes.
frudi:
Potem, ko bom nalimal wall-of-text iz tvojih citate polnih FUDa in laži, boš hinavsko utihnil. Čez eno leto in nekaj strani naprej, pa ponavljal isto kozlanje.
Mogoče se boš vsem še usajal kako ti tega nisi reku in seveda lažem. Da bo stvar kopija iz te iste teme, te ne bo motilo.
Vse to smo že videli in je zabeležno v tej temi.
Vosu gre enkrat na led. Kar je bilo že možno razpucat in uskladit s tabo, je bilo že narejeno. Približno nič. Bluziš po svoje naprej. Ti in tvoja varnost pod Kio.
Če nasedaš voslom, potom seveda ne kaže dobro, saj to tulijo nonstop. Ko gre tečaj mal dol, so še sploh radostni in je pisanega kozlanja za izvoz
Če vidiš širše, vidiš, da jim še nikoli ni kazalo tako dobro kot jim kaže danes.
frudi:
Ampak pričakovat, da boš ti kdaj nehal lagat, je itak preveč.
Potem, ko bom nalimal wall-of-text iz tvojih citate polnih FUDa in laži, boš hinavsko utihnil. Čez eno leto in nekaj strani naprej, pa ponavljal isto kozlanje.
Mogoče se boš vsem še usajal kako ti tega nisi reku in seveda lažem. Da bo stvar kopija iz te iste teme, te ne bo motilo.
Vse to smo že videli in je zabeležno v tej temi.
Vosu gre enkrat na led. Kar je bilo že možno razpucat in uskladit s tabo, je bilo že narejeno. Približno nič. Bluziš po svoje naprej. Ti in tvoja varnost pod Kio.
Zbogom in hvala za vse ribe
feryz ::
Mislim, da tole najlepše pojasni zadevo.
"As a reality check, Tesla is worth twice as much as Ford [estimate of the enterprise value of both companies], yet Ford F made 6 million cars last year at a $7.6 billion profit while Tesla made 100,000 cars at a $2 billion loss," Thompson said. "Further, Ford has $12 billion in cash held for 'a rainy day' while Tesla will likely run out of money in the next 3 months. I've never seen anything so absurd in my career."
"As a reality check, Tesla is worth twice as much as Ford [estimate of the enterprise value of both companies], yet Ford F made 6 million cars last year at a $7.6 billion profit while Tesla made 100,000 cars at a $2 billion loss," Thompson said. "Further, Ford has $12 billion in cash held for 'a rainy day' while Tesla will likely run out of money in the next 3 months. I've never seen anything so absurd in my career."
fikus_ ::
Ne moreš kar direktno primerjat Forda in Teslo, ker uporabljata različni pogonski tehnologiji. Teslina vrednost je v tehnologiji "prihodnosti", manjka jim pa predvsem ekonomska učinkovitost (proizvesti in s profitom prodat dovolj vozil) in tudi tehnična (zmožnost in kvaliteta izdelave ustrezne količine vozil/leto)!
V tehnologiji jo proizvajalci ICE-jev dohitevajo in jo bodo hitro prehiteli, ker imajo bolj stabilne finance, razen če ne bo Tesla konkretno povečala obsega proizvodnje in prodaje s profitom. Tudi "verniki" se enkrat spreobrnejo, ko vidijo, da je drugod bolje.
V tehnologiji jo proizvajalci ICE-jev dohitevajo in jo bodo hitro prehiteli, ker imajo bolj stabilne finance, razen če ne bo Tesla konkretno povečala obsega proizvodnje in prodaje s profitom. Tudi "verniki" se enkrat spreobrnejo, ko vidijo, da je drugod bolje.
frudi ::
WarpedGone je izjavil:
Če vidiš širše, vidiš, da jim še nikoli ni kazalo tako dobro kot jim kaže danes.
Točno tako, iz četrtletja v četrtletje večje izgube, utapljanje pod prezadolženostjo, katastrofalni problemi s proizvodnjo in kvaliteto vozil... samo bedak ne bi še iz aviona videl, da jim kaže vedno bolje! :)
WarpedGone je izjavil:
Ti in tvoja varnost pod Kio.
Hej, statistika to čisto lepo kaže. Nisem jaz kriv, če je ti ne razumeš in raje tiščiš glavo še globlje v pesek.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
feryz ::
Pa dajte no mir s "tehnologijo prihodnosti"!
VW si vzame 5 minut, vrže elektro motor v golfa, par baterij in ima kvalitetnejši avto od katerekoli Tesle.
Če bi bil v tem profit, bi to dali v vsak avto. Tako se zgolj malo igrajo. Zraven plačujejo milijardne kazni in imajo ob tem milijardne profite. Za tavelike Tesla niti prdec ni. Čeprav je "večji" od Ford-a. Ha ha ha.
VW si vzame 5 minut, vrže elektro motor v golfa, par baterij in ima kvalitetnejši avto od katerekoli Tesle.
Če bi bil v tem profit, bi to dali v vsak avto. Tako se zgolj malo igrajo. Zraven plačujejo milijardne kazni in imajo ob tem milijardne profite. Za tavelike Tesla niti prdec ni. Čeprav je "večji" od Ford-a. Ha ha ha.
DarkSite ::
Pravi monster se šele prebuja in raste vi pa sanjate o bankrotu.
Sure, VW samo v codi spremeni label iz ICE v EV. V tem so mojstri.
Pa dajte no mir s "tehnologijo prihodnosti"!
VW si vzame 5 minut, vrže elektro motor v golfa, par baterij in ima kvalitetnejši avto od katerekoli Tesle.
Če bi bil v tem profit, bi to dali v vsak avto. Tako se zgolj malo igrajo. Zraven plačujejo milijardne kazni in imajo ob tem milijardne profite. Za tavelike Tesla niti prdec ni. Čeprav je "večji" od Ford-a. Ha ha ha.
Sure, VW samo v codi spremeni label iz ICE v EV. V tem so mojstri.
WarpedGone ::
Ko bi vsaj uspeli stuhtat kakšen nov problem ... ponavljate in ponavljate stare zblojenosti in direkt ignorirate 99% sveta.
Kaj je realnost? Tisto, kar vas ignorira.
Kaj je realnost? Tisto, kar vas ignorira.
Zbogom in hvala za vse ribe
fikus_ ::
Najmanjši problem je elektro motor "vrečt" v avtomobil, problemi se začnejo z baterijami, batery managementon, maks. trenutna moč baterij, polnjenje, . . , posledično življenjska doba baterij.
Poleg tega kaže na težave z varnostjo baterij v primeru nesreč. ko je avto konkretno razbit! Ko Li baterijo zakuriš, je ne pogasiš kar tako. In ljudje so/smo dokaj občutljivi na te zadeve, da npr. voznik zgori v avtu, čeprav statistika kaže na to, da je "mala" verjetnost dogodka.
Poleg tega kaže na težave z varnostjo baterij v primeru nesreč. ko je avto konkretno razbit! Ko Li baterijo zakuriš, je ne pogasiš kar tako. In ljudje so/smo dokaj občutljivi na te zadeve, da npr. voznik zgori v avtu, čeprav statistika kaže na to, da je "mala" verjetnost dogodka.
WarpedGone ::
Problem se ne začne z baterijo ampak z GWh baterij.
Skromnih 50kWh na vozilo krat milijon vozil je 50 GWh baterij.
Poglejte kolk je bila lanska letna svetovna prozvodnja.
In potem razložite od kje baterije ne le enemu ICE proizvajalcu ampak večini njih. Seveda, lako ćemo ... 20k eGolfov, boltov, električnih bmw, ... letno bo še šlo. 200k vsakega od njih pa niti slučajno. Kako bo takšno povzročilo nižanje cen razume tudi samo SloTech inteligenzza in svetovni bluzatorji ki to gladko ignorirajo.
Meh, niste vosli. On gre le enkrat na led.
Skromnih 50kWh na vozilo krat milijon vozil je 50 GWh baterij.
Poglejte kolk je bila lanska letna svetovna prozvodnja.
In potem razložite od kje baterije ne le enemu ICE proizvajalcu ampak večini njih. Seveda, lako ćemo ... 20k eGolfov, boltov, električnih bmw, ... letno bo še šlo. 200k vsakega od njih pa niti slučajno. Kako bo takšno povzročilo nižanje cen razume tudi samo SloTech inteligenzza in svetovni bluzatorji ki to gladko ignorirajo.
Meh, niste vosli. On gre le enkrat na led.
Zbogom in hvala za vse ribe
feryz ::
In kje točno je tu amerikanec v prednosti? Ker on jih dobi đabe?
Postaviti eno kovinsko škatlo in vreči noter linijo za baterije, tudi ni največji izum trenutno.
Baje se take baterije delajo tudi drugje po svetu.
Razen če si mnenja, da zgubaš, ki ima probleme z likvidnostjo, dobi večje rabate v rudniku kot ostali.
Postaviti eno kovinsko škatlo in vreči noter linijo za baterije, tudi ni največji izum trenutno.
Baje se take baterije delajo tudi drugje po svetu.
Razen če si mnenja, da zgubaš, ki ima probleme z likvidnostjo, dobi večje rabate v rudniku kot ostali.
M-XXXX ::
Ja ja ker kot smo že 10x rekli. Tovarno lahko naredi le tesla. Vsi ostali z 10x vec denarja, znanja, ljudi in tehnologije pač ne.
Okapi ::
Vrednost Tesle je odvisna od njene domnevne prihodnje prednosti pred drugimi izdelovalci. Pred par leti je še dobro kazalo - delali bodo boljše električne avte od tekmecev, naredili bodo več električnih avtov od tekmecev, imeli bo boljše akumulatorje, imeli bodo boljši avtopilot, avti bodo znali sami voziti ...
No, zdaj postaja jasno, da znajo tekmeci narediti enako dobre avte, da je veliko vprašanje, ali zna Tesla res delati avte tako hitro, kot so se širokoustili, da njihov avtopilot očitno ni boljši od konkurence in da bodo o vožnji brez voznika še precej let lahko samo sanjali. Mogoče znajo (za zdaj) narediti boljši akumulator od tekmecev, pa še to je bolj domneva kot znanstveno preverjeno dejstvo.
V glavnem, domnevne prihodnje prednosti pred tekmeci, od katerih je usodno odvisna vrednost delnic, kar hitro kopnijo. Električni vlačilci večine ljudi ne ganejo prav dosti, tudi prestižni športni avti, narejeni v butičnih količinah, so bolj prozoren "make-up" in kakšnega omembe vrednega vpliva na vrednost firme nimajo.
Skratka, čas je za nov čudež serijskega izdelovalca čudežev.
No, zdaj postaja jasno, da znajo tekmeci narediti enako dobre avte, da je veliko vprašanje, ali zna Tesla res delati avte tako hitro, kot so se širokoustili, da njihov avtopilot očitno ni boljši od konkurence in da bodo o vožnji brez voznika še precej let lahko samo sanjali. Mogoče znajo (za zdaj) narediti boljši akumulator od tekmecev, pa še to je bolj domneva kot znanstveno preverjeno dejstvo.
V glavnem, domnevne prihodnje prednosti pred tekmeci, od katerih je usodno odvisna vrednost delnic, kar hitro kopnijo. Električni vlačilci večine ljudi ne ganejo prav dosti, tudi prestižni športni avti, narejeni v butičnih količinah, so bolj prozoren "make-up" in kakšnega omembe vrednega vpliva na vrednost firme nimajo.
Skratka, čas je za nov čudež serijskega izdelovalca čudežev.
Machete ::
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
feryz ::
To pa ne. Pri BMW-ju je zasuk 3/4, pri Tesli je poln. Popolnoma drugačna je.
Dobro da to niso feltne od Appla-a. Takoj bi bil nov minus, tokrat patentni.
Dobro da to niso feltne od Appla-a. Takoj bi bil nov minus, tokrat patentni.
BRBR ::
Najmanjši problem je elektro motor "vrečt" v avtomobil, problemi se začnejo z baterijami, batery managementon, maks. trenutna moč baterij, polnjenje, . . , posledično življenjska doba baterij.
Poleg tega kaže na težave z varnostjo baterij v primeru nesreč. ko je avto konkretno razbit! Ko Li baterijo zakuriš, je ne pogasiš kar tako. In ljudje so/smo dokaj občutljivi na te zadeve, da npr. voznik zgori v avtu, čeprav statistika kaže na to, da je "mala" verjetnost dogodka.
Mena zagori takoj, ko pride notranjost baterije v stik z zrakom ?
a_borlak ::
DarkSite ::
Vrednost Tesle je odvisna od njene domnevne prihodnje prednosti pred drugimi izdelovalci. Pred par leti je še dobro kazalo - delali bodo boljše električne avte od tekmecev, naredili bodo več električnih avtov od tekmecev, imeli bo boljše akumulatorje, imeli bodo boljši avtopilot, avti bodo znali sami voziti ...
No, zdaj postaja jasno, da znajo tekmeci narediti enako dobre avte, da je veliko vprašanje, ali zna Tesla res delati avte tako hitro, kot so se širokoustili, da njihov avtopilot očitno ni boljši od konkurence in da bodo o vožnji brez voznika še precej let lahko samo sanjali. Mogoče znajo (za zdaj) narediti boljši akumulator od tekmecev, pa še to je bolj domneva kot znanstveno preverjeno dejstvo.
V glavnem, domnevne prihodnje prednosti pred tekmeci, od katerih je usodno odvisna vrednost delnic, kar hitro kopnijo. Električni vlačilci večine ljudi ne ganejo prav dosti, tudi prestižni športni avti, narejeni v butičnih količinah, so bolj prozoren "make-up" in kakšnega omembe vrednega vpliva na vrednost firme nimajo.
Skratka, čas je za nov čudež serijskega izdelovalca čudežev.
Dokaži oz dej linke, kjer so drugi avtopiloti boljši. Seveda samo tiste, ki so serijske izdelave in jih vozijo navadni ljudje in ne nek R&D oddelek določene firme.
Ne rabi novega čudeža. Zaenkrat je vse po planu. Tudi tisto, ko si mislil da ne bo uspelo The boring company, nekak nič več na omenjaš .. hmmm. Mogoče zato, ker bo uspelo? Kaj pa raketa za na Mars, tudi nič več ne omenjaš, mogoče zato, ker se že gradijo(tovarna, prvi prototip)?
Vglavnem prvo dokaži, da je AP od Tesle slabši od konkurence. Prav nasprotno, z zadnjim updatom je postal še nekaj korakov boljši od konkurence.
Nikec3 ::
WarpedGone je izjavil:
Ko tsla v enem dnevu naredi +20 so tiho ko pizde, ko naredi -20 nakladajo o propadu. Vedno znova, že 8 let isto. Je blo tako pri 30, 130, 230, 330 in bo tako pri 430, 530, 730, 1300 in 5300.
Ni FB manipulator, manipulatorji ste ljudje, ovce jim pa nasedate in lepite zidove teksta debilizmov.
Sedaj bo BW rekel kako je tist zid teksta dobro argumentiran ...
Uf to pa je že kar moment, ko v pisanju kar slutiš, da vera v TSLA boga počasi kopni. @Warpy je res psihologija 1.0
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Nikec3 ::
WarpedGone je izjavil:
Ko bi vsaj uspeli stuhtat kakšen nov problem ... ponavljate in ponavljate stare zblojenosti in direkt ignorirate 99% sveta.
Kaj je realnost? Tisto, kar vas ignorira.
@Warpy, TSLA ima v zadnjih treh letih rast delnice pod primerljivim indeksom. To res ni nek presežek.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Okapi ::
Zakaj bi dokazoval nekaj, česar nisem nikoli trdil (da je AP od Tesle slabši od konkurence). Mogoče se moraš naučiti pazljivo brati, preden se začneš usajati.Vrednost Tesle je odvisna od njene domnevne prihodnje prednosti pred drugimi izdelovalci. Pred par leti je še dobro kazalo - delali bodo boljše električne avte od tekmecev, naredili bodo več električnih avtov od tekmecev, imeli bo boljše akumulatorje, imeli bodo boljši avtopilot, avti bodo znali sami voziti ...
No, zdaj postaja jasno, da znajo tekmeci narediti enako dobre avte, da je veliko vprašanje, ali zna Tesla res delati avte tako hitro, kot so se širokoustili, da njihov avtopilot očitno ni boljši od konkurence in da bodo o vožnji brez voznika še precej let lahko samo sanjali. Mogoče znajo (za zdaj) narediti boljši akumulator od tekmecev, pa še to je bolj domneva kot znanstveno preverjeno dejstvo.
V glavnem, domnevne prihodnje prednosti pred tekmeci, od katerih je usodno odvisna vrednost delnic, kar hitro kopnijo. Električni vlačilci večine ljudi ne ganejo prav dosti, tudi prestižni športni avti, narejeni v butičnih količinah, so bolj prozoren "make-up" in kakšnega omembe vrednega vpliva na vrednost firme nimajo.
Skratka, čas je za nov čudež serijskega izdelovalca čudežev.
Dokaži oz dej linke, kjer so drugi avtopiloti boljši. Seveda samo tiste, ki so serijske izdelave in jih vozijo navadni ljudje in ne nek R&D oddelek določene firme.
Ne rabi novega čudeža. Zaenkrat je vse po planu. Tudi tisto, ko si mislil da ne bo uspelo The boring company, nekak nič več na omenjaš .. hmmm. Mogoče zato, ker bo uspelo? Kaj pa raketa za na Mars, tudi nič več ne omenjaš, mogoče zato, ker se že gradijo(tovarna, prvi prototip)?
Vglavnem prvo dokaži, da je AP od Tesle slabši od konkurence. Prav nasprotno, z zadnjim updatom je postal še nekaj korakov boljši od konkurence.
Boring Company ne omenjam, ker je smeh od firme, in nikoli ne bo nič iz nje. Rakete za Mars pa tudi še dolgo ne bo. Musk kupi eno zapuščeno skladišče ob morju, kjer naj bi nekoč stala tovarna, v kateri naj bi nekoč delali ta velike rakete, in verniki se že vidijo sprehajati po Marsu.
WhiteAngel ::
In? Koliko stane nova baterija?
Čedalje cenejše bodo. Za Leafa je trenutna cena med 5000 do 8000€.
A ni bila toliko že 2 leti nazaj (Leaf 1, Ioniq)?
Sem preveril cene. Trenutno je cena približno 200 USD/KWh. Cena naj bi padla tja do 100 USD/KWh v naslednjih letih, dlje pa ne. Torej te bo 30 KWh baterija še vedno prišla nekje 3000 EUR, kar je... veliko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: WhiteAngel ()
DarkSite ::
No, zdaj postaja jasno, da znajo tekmeci narediti enako dobre avte, da je veliko vprašanje, ali zna Tesla res delati avte tako hitro, kot so se širokoustili, da njihov avtopilot očitno ni boljši od konkurence in da bodo o vožnji brez voznika še precej let lahko samo sanjali.
wtf? Pa mi razloži ti, kaj to potem pomeni(boldano)? :)
Okapi ::
Pomeni točno to, kar piše - da ni boljši. Nikjer ne piše, da je "AP od Tesle slabši od konkurence", kot si ti polpismeno prebral.
DarkSite ::
OK, torej od Tesle AP ni boljsi od konkurence.
Torej mi dej linke oz dokazi boljse AP, ki so trenutno na cesti in niso od R&Dja.
A to si strokovno naredil neko svojo analizo, ki jo ugotovila, da ni boljši?
Torej mi dej linke oz dokazi boljse AP, ki so trenutno na cesti in niso od R&Dja.
A to si strokovno naredil neko svojo analizo, ki jo ugotovila, da ni boljši?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DarkSite ()
J.McLane ::
Nissan se bo svojega problema baterij lotil drugače:
https://insideevs.com/nissan-introduces...
Zamenjava za staro 24 kWh baterijo bo stala $2800, ne gre za novo baterijo ampak za refurbished, zaenkrat bo ta program zamenjav deloval samo na Japonskem, ampak je nek indic kam pes taco moli, torej bo počasi to prišlo tudi v EU in US.
Torej, za pričakovati je da bodo baterije v Leafih še naprej crkovale ampak bo zamenjava poceni, pa tudi več kot ena zamenjava v življenjski dobi vozila ne bo potrebna, glede na povprečne prevožene km pri veliko vozilih niti ena menjava ne bo potrebna.
https://insideevs.com/nissan-introduces...
Zamenjava za staro 24 kWh baterijo bo stala $2800, ne gre za novo baterijo ampak za refurbished, zaenkrat bo ta program zamenjav deloval samo na Japonskem, ampak je nek indic kam pes taco moli, torej bo počasi to prišlo tudi v EU in US.
Torej, za pričakovati je da bodo baterije v Leafih še naprej crkovale ampak bo zamenjava poceni, pa tudi več kot ena zamenjava v življenjski dobi vozila ne bo potrebna, glede na povprečne prevožene km pri veliko vozilih niti ena menjava ne bo potrebna.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
DarkSite ::
A imaš ti mogoče kakšno analizo, ki pravi, da je boljši?
Bi bil vesel, če mi daš nekaj videjev, ki kažejo, kako konkurenčni avti z APji z navadnimi vozniki vozijo po ovnikastih cestah. ALi pa preprosto, da daš imena teh vozil, ker grem stavit, da obstajajo super analize, keri so boljši. Bi bil zadovoljen za začetek le z videji. Tesline videji imas na YT.
feryz ::
Tudi novice o Teslinih presežkih kažejo, da je to bolje ne imeti v avtu.
Najhuje je, ko misliš, da nekaj imaš in se na to lahko zanašaš. Takrat se zgodi, kar se zgodi.
Mene kar zazebe, ko pomislim, kaj se bo zgodilo, ko bodo ljudje začeli misliti, da nikogar ne morejo povoziti. Brrr.
Izplen bi bil 50%.
Ok, en vesel, drugi ... med krti.
Najhuje je, ko misliš, da nekaj imaš in se na to lahko zanašaš. Takrat se zgodi, kar se zgodi.
Mene kar zazebe, ko pomislim, kaj se bo zgodilo, ko bodo ljudje začeli misliti, da nikogar ne morejo povoziti. Brrr.
Izplen bi bil 50%.
Ok, en vesel, drugi ... med krti.
DarkSite ::
Okapi ::
A imaš ti mogoče kakšno analizo, ki pravi, da je boljši?
Bi bil vesel, če mi daš nekaj videjev, ki kažejo, kako konkurenčni avti z APji z navadnimi vozniki vozijo po ovnikastih cestah. ALi pa preprosto, da daš imena teh vozil, ker grem stavit, da obstajajo super analize, keri so boljši. Bi bil zadovoljen za začetek le z videji. Tesline videji imas na YT.
Tule verjetno malo pretiravajo, ko pravijo, da je Tesla najslabša, vsekakor pa niti slučajno ni najboljša.
https://www.extremetech.com/extreme/262...
Tule pa nekdo primerja Teslin avtopilot in GMjev SuperCruise, in ugotavlja, da avtopilot ni boljši.
http://www.thedrive.com/tech/17083/the-...
Pravzaprav je SuperCruise trenutno edini tržno dostopni sistem, ki na avtocesti ne zahteva rok na volanu (avtopilot jih zahteva). Kaj pravijo prometni predpisi, je druga stvar.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
DarkSite ::
Torej nimas videjev teh superiornih APjev?
Btw članki so iz jan.2018. AP so posodablja ... ne čaka na konkurenco.
Glej, dej mi simple video. A tako veliko zahtevam?
Rad bi preprosto pogledal konkurenčni avto, ki vozi z APjem na ovinkasti cesti in potem še kak video od Tesle ki vozi po ovinkasti(2 že prilimal).
Btw članki so iz jan.2018. AP so posodablja ... ne čaka na konkurenco.
Glej, dej mi simple video. A tako veliko zahtevam?
Rad bi preprosto pogledal konkurenčni avto, ki vozi z APjem na ovinkasti cesti in potem še kak video od Tesle ki vozi po ovinkasti(2 že prilimal).
VaeVictis ::
BTW bistveni razlog zakaj se ne vidi več avtonomnih sistemov ni v slabem delovanju sistama, ampak v pravnem delovanju sistema.
Še tole glede teme Tesla-inega propada.
Sedaj se pojavlja nekaj možnosti.
1. Ali je Tesla vredu in bo sama (morda s kakšno državno pomočjo) zmogla prebroditi tole "krizico" in je vse tole samo korekcija cene delnice?
2. Ali bo kupljena od kakega drugega proizvajalca, ne nujno avtomobilskega?
3. Ali gre v bankrot in/ali posledično prestrukturiranje z drugimi lastniki in drugim CEO?
Sam že nekaj časa stavim na drugo opcijo (če bi že moral staviti na kupca, bi rekel MicroSoft).
Zanimivo pa je, da v primeru, da Tesla propade, je ne bo pokopala slaba tehnologija ali pa slaba kakovost izdelkov, ampak čisto računovodska zadeva glede denarnega toka.
No ja, morda je pa imel Musk celo prav, ko je razlagal, da je Model 3 "killer product"!
Vprašanje za vse Tesla fane: "Kaj se zgodi z mentaliteto ljudi, ko vidijo, da je podjetje v težavah oz. morda celo tik pred bankrotom? Ali še vedno vztrajajo z nakupi izdelkov tega podjetja ali se raje ozirajo k alternativam..."
Še tole glede teme Tesla-inega propada.
Sedaj se pojavlja nekaj možnosti.
1. Ali je Tesla vredu in bo sama (morda s kakšno državno pomočjo) zmogla prebroditi tole "krizico" in je vse tole samo korekcija cene delnice?
2. Ali bo kupljena od kakega drugega proizvajalca, ne nujno avtomobilskega?
3. Ali gre v bankrot in/ali posledično prestrukturiranje z drugimi lastniki in drugim CEO?
Sam že nekaj časa stavim na drugo opcijo (če bi že moral staviti na kupca, bi rekel MicroSoft).
Zanimivo pa je, da v primeru, da Tesla propade, je ne bo pokopala slaba tehnologija ali pa slaba kakovost izdelkov, ampak čisto računovodska zadeva glede denarnega toka.
No ja, morda je pa imel Musk celo prav, ko je razlagal, da je Model 3 "killer product"!
Vprašanje za vse Tesla fane: "Kaj se zgodi z mentaliteto ljudi, ko vidijo, da je podjetje v težavah oz. morda celo tik pred bankrotom? Ali še vedno vztrajajo z nakupi izdelkov tega podjetja ali se raje ozirajo k alternativam..."
telexdell ::
WhiteAngel je izjavil:
Sem preveril cene. Trenutno je cena približno 200 USD/KWh. Cena naj bi padla tja do 100 USD/KWh v naslednjih letih, dlje pa ne. Torej te bo 30 KWh baterija še vedno prišla nekje 3000 EUR, kar je... veliko.
Ko pa ob tam 25.000 km danes daš vsako leto 3000 € za gorivo in servise je pa to malo?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
Gregor P ::
Vprašanje za vse Tesla fane: "Kaj se zgodi z mentaliteto ljudi, ko vidijo, da je podjetje v težavah oz. morda celo tik pred bankrotom? Ali še vedno vztrajajo z nakupi izdelkov tega podjetja ali se raje ozirajo k alternativam..."
Kaj pa vem za ostale, sam včasih načrtno za osebno zabavo oz. hobi kupim produkt, ki ga kmalu ne bo več na trgu; odvisno pač od denarja, prostora ipd.
Sicer pa se običajno raje zgodi scenarij, da proizvajalci potrošnikom do zadnjega zamolčijo, da gre v bistvu za "zgrešen" nakup "brez prihodnosti", da pač prodajajo dokler lahko.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
VaeVictis ::
WhiteAngel je izjavil:
Sem preveril cene. Trenutno je cena približno 200 USD/KWh. Cena naj bi padla tja do 100 USD/KWh v naslednjih letih, dlje pa ne. Torej te bo 30 KWh baterija še vedno prišla nekje 3000 EUR, kar je... veliko.
Ko pa ob tam 25.000 km danes daš vsako leto 3000 € za gorivo in servise je pa to malo?
Pri EV vozilu narediš vsako leto 25.000 km brez servisa in goriva?
Okapi ::
Torej nimas videjev teh superiornih APjev?A ne bi mogoče raje kakšne slike, ko se Tesla zabije v tovornjak, ali v obcestno ograjo, in ubije voznika?
Btw članki so iz jan.2018. AP so posodablja ... ne čaka na konkurenco.
Glej, dej mi simple video. A tako veliko zahtevam?
Rad bi preprosto pogledal konkurenčni avto, ki vozi z APjem na ovinkasti cesti in potem še kak video od Tesle ki vozi po ovinkasti(2 že prilimal).
VaeVictis ::
Vprašanje za vse Tesla fane: "Kaj se zgodi z mentaliteto ljudi, ko vidijo, da je podjetje v težavah oz. morda celo tik pred bankrotom? Ali še vedno vztrajajo z nakupi izdelkov tega podjetja ali se raje ozirajo k alternativam..."
Sicer pa se običajno raje zgodi scenarij, da proizvajalci potrošnikom do zadnjega zamolčijo, da gre v bistvu za "zgrešen" nakup "brez prihodnosti", da pač prodajajo dokler lahko.
Če sedaj začne padati cena Tesline delnice in pade iz cene 300 USD na recimo 200 USD in potem še pada, kaj bodo potrošniki naredili...
Kaj bodo delničarji naredili?
Kaj bodo kupovalci obveznic naredili?
Kaj bodo posilodajalci naredili?
Invictus ::
Zanimivo pa je, da v primeru, da Tesla propade, je ne bo pokopala slaba tehnologija ali pa slaba kakovost izdelkov, ampak čisto računovodska zadeva glede denarnega toka.
Kar se tiče avto tehnologije je slaba. Tisti touch screen je pač pri avtu nepomemben...
Kdaj je pa še ameriško podjetje naredilo dober avto? Zdaj pa še z južnoafriškim lastnikom. Ni ravno recept za
In računovodska zadeva denarnega toka pokoplje večino podjetij .
No ja, morda je pa imel Musk celo prav, ko je razlagal, da je Model 3 "killer product"!
Očitno je "killer product" predvsem za Teslo .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
DarkSite ::
Torej nimas videjev teh superiornih APjev?A ne bi mogoče raje kakšne slike, ko se Tesla zabije v tovornjak, ali v obcestno ograjo, in ubije voznika?
Btw članki so iz jan.2018. AP so posodablja ... ne čaka na konkurenco.
Glej, dej mi simple video. A tako veliko zahtevam?
Rad bi preprosto pogledal konkurenčni avto, ki vozi z APjem na ovinkasti cesti in potem še kak video od Tesle ki vozi po ovinkasti(2 že prilimal).
Opa, torej zdaj bos začel z zadnjo nesrečo. Imaš kake notranje informacije, definitivno je AP kriv.
Manever izogibanja.
Sam to ni point. Point je, da si zgoraj postavil neko trditev in sem ti dal moznost, da mi pač dokažeš, prilimaš neke videje, kjer konkurenčni AP vozi podobno kot Teslin po ovinkasti cesti. (navadni vozniki brez R&Dja)
Pa dejmo pol primerjat.
Do takrat pa bo Teslin AP boljsi.
Truga ::
OK, torej od Tesle AP ni boljsi od konkurence.
Torej mi dej linke oz dokazi boljse AP, ki so trenutno na cesti in niso od R&Dja.
A to si strokovno naredil neko svojo analizo, ki jo ugotovila, da ni boljši?
https://www.nextbigfuture.com/2018/03/u...
In 2016, the reported miles before intervention in California were:
Google: 5,127.9 miles (635,868 miles driven, 124 disengagements)
BMW: 638 miles (638 miles driven, 1 disengagements)
Nissan: 263.3 miles (6,056 miles driven, 23 disengagements)
Ford: 196.6 miles (590 miles driven, 3 disengagements)
General Motors: 54.7 miles (8,156 miles driven, 149 disengagements)
Delphi Automotive Systems: 14.9 miles (2,657.7 miles driven, 178 disengagements)
Tesla: 2.9 miles (550 miles, 185 disengagements)
Mercedes-Benz: 2 miles (673 miles, 336 disengagements)
Bosch: 0.68 miles (983 miles driven, 1,448 disengagements)
tesla autopilot je drek
telexdell ::
WTF!?
Prvi servis je na 30.000 km.
Goriva je manj kot pol tega, kar navajaš.
Ne vem no- nekako na cestah ne vidim zgolj disle stare 0...3 leta, s servisnimi intervali 30.000 km in EUR6 oznakami. Da pa je nekaj takih je pa dejstvo. A to so zgolj izjeme, katere potrjujejo pravilo.
Lastniki teh avtomobilov ne bi preveč jamrali, da je 3000 € nek blazno velik denar. Bi pa to jamrali tisti, kateri imajo starejše avtomobile s porabo 7+ l/100 km in servisnimi intervali 10...15.000 km. In ti so v veliki, veliki večini.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
DarkSite ::
OK, torej od Tesle AP ni boljsi od konkurence.
Torej mi dej linke oz dokazi boljse AP, ki so trenutno na cesti in niso od R&Dja.
A to si strokovno naredil neko svojo analizo, ki jo ugotovila, da ni boljši?
https://www.nextbigfuture.com/2018/03/u...
In 2016, the reported miles before intervention in California were:
Google: 5,127.9 miles (635,868 miles driven, 124 disengagements)
BMW: 638 miles (638 miles driven, 1 disengagements)
Nissan: 263.3 miles (6,056 miles driven, 23 disengagements)
Ford: 196.6 miles (590 miles driven, 3 disengagements)
General Motors: 54.7 miles (8,156 miles driven, 149 disengagements)
Delphi Automotive Systems: 14.9 miles (2,657.7 miles driven, 178 disengagements)
Tesla: 2.9 miles (550 miles, 185 disengagements)
Mercedes-Benz: 2 miles (673 miles, 336 disengagements)
Bosch: 0.68 miles (983 miles driven, 1,448 disengagements)
tesla autopilot je drek
Tole je nekaj kar boš težko razumel a vseeno prilimam.
The little testing Tesla reported (just 550 miles) was part of its preparation to launch a revamped Autopilot system. It gets most of its data from its customers, driving in the real world.
BigWhale ::
Samodejna voznja ni killer feature na nobenem avtomobilu.
Ja, pun je namenoma tam. Sploh nevem zakaj se kregate o tem avtopilotu. IMO je killer feature Tesle supercharger network ampak s posodabljanjem in grajenjem ostalih polnilnic se zna hitro zgoditi, da ne bo ostal dolgo casa killer feature.
Tudi Ford ni z Modelom T naredil revolucije, ker so skupaj zgradili mrezo bencinskih crpalk ampak zato, ker je naredil poceni avto, ki ga je dejansko lahko kupil vsak. Primerljivo z danes je to avto, ki bi stal $20.000 na zacetku izdelave, po sestih letih bi mu pa cena padla za vec kot 50%.
Ja, pun je namenoma tam. Sploh nevem zakaj se kregate o tem avtopilotu. IMO je killer feature Tesle supercharger network ampak s posodabljanjem in grajenjem ostalih polnilnic se zna hitro zgoditi, da ne bo ostal dolgo casa killer feature.
Tudi Ford ni z Modelom T naredil revolucije, ker so skupaj zgradili mrezo bencinskih crpalk ampak zato, ker je naredil poceni avto, ki ga je dejansko lahko kupil vsak. Primerljivo z danes je to avto, ki bi stal $20.000 na zacetku izdelave, po sestih letih bi mu pa cena padla za vec kot 50%.