» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
501 / 1222
»»

WarpedGone ::

Warpy, resnično me zanima kako si ti predstavljaš odklop od omrežja v Sloveniji? Prosim za predstavitev potencialnega scenarija.

V Sloveniji je cca 1 milijon gospodinjstev.
1 milijona scenarijev ti pač ne bom šel pisat.
V glavi nimam podatka kolk firm obstaja, zato ti tut ne bom pisal X scenarijev odklopa vsake od njih.

Splošen scenarij je, da niti dva posamezna primerna nista povsem enaka.
Splošen scenarij je, da ni le en vir, ključna sprememba je hranilnik.
Ki ne zadostuje za talum za celo zimo, morda pa zadostuje za vikend za eno noč.
Zraven pa še sončne celice, par veternic, kakšna HE na lokalnem potočku, kogeneracija na lesne sekance / papir /smeti v kleti, itd.

Enostavnih scenarijev ni, dokončnih rešitev ni.

Enostavno je le to, da ljudje v vse večji meri želijo zmanjšat svoje svinjanje in odvisnost. In za to plačajo lepe denarje, ki se po SloTech mantri nikakor ne splača. Cry me a river, vseeno jih je vse več. In jih bo še hitreje vse več.

Totalno off-topic
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

M-XXXX ::

Seveda obstajajo. Saj to nihče ne taji. Sam če se enkrat menimo o 0.000001% prebivalca je škoda časa zgubljat o njih. Ker ne naredijo razlike.

Nikec3 ::



Zraven pa še sončne celice, par veternic, kakšna HE na lokalnem potočku, kogeneracija na lesne sekance / papir /smeti v kleti, itd.

Preveč si optimističen, me pa veseli, da si praktično potrdil, da na moje vprašanje nimaš odgovora.

1. Vetrnice, kot primer samooskrbe v Sloveniji? Nikoli.
2. HE na lokalnem potočku? Male hidroelektrarne obstajajo že dolge, nič kaj cenejše ne bodo v prihodnosti in še vedno se jih brez subvencij ne splača postavit.
3. Kogeneracija... Spet, niti en obrat ni bil postavljen brez subvencij.

Ob vsega se za samooskrbo najbolj splača fotovoltaika, ki pa deluje dokler si priključen na omrežje. Nekateri ljudje (tudi @warpy) na baterije gledajo napačno. Baterije niso sredstvo za odklop od omrežja, ampak so sredstvo za boljšo izkoriščenost omrežja. Z baterijami bomo lahko dosegli, da bomo po omrežju cel čas pošiljali optimalne pretoke in tako iz njega izstisnili čim več pri čim manjši investiciji. Na tak način bodo tudi baterije pomagale, da bo obratovanje omrežja cenejše.

Torej: fotovoltaika + omrežje + baterije!
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

WarpedGone ::

Še več klasične slotech refukcije na posamrzne detajle, kenlanje detajla izoliranega od ostalih in zaključek da čelits ne drži.

Absilutno nobenega razumevanja celote ali povrzanosti vseh detajlov.

Kakršen koli scenarij ti dam, ga boš ovrel kot nepomembnega, ker drži mogoče v 0,00001% primerih. In je to tut res. Ampak različnih scenarijev je milijon, vsak drži le v par primerih. Skupaj pa se sestavijo v pomembne spremembe.

Obsodili ste se na poenostavljeno razmišlanje o enem ločenem detajlu na črno bel način.
Nujno vedno narobe.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Še bolj napačno je tvoje početje, ko en primer posplošiš kar na vse. Ker je lahko neka gorska koča brez priklopa na omrežje, pa imajo vseeno televizor in mrzlo pivo, ti potegneš sklep, da je samo še vprašanje časa, kdaj bodo sneli in reciklirali še zadnji kabel visokonapetostnega omrežja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

M-XXXX ::

Koliko ljudi ima/bi imelo solarno elektratno (če odštejemo stavbe kjer obični priklop ni mogoč- brunarica sredi gore) in niso uveljavljali subvencije? Pa smo najbrž tam nekje pri 0.0001% (kakšna nula gor ali pa dol)...

WarpedGone ::

Vidim, da ti zrcalo dobro deluje.
Bo šla cena solarnih celic še dol ali ne več? Znaš povedat zakaj ne več?
Ker če bo šla, bo primerov uporabe, še več.

Znaš povedat, pri kateri cifri se bo padanje ustavilo in zakaj točno?
Česa bo zmanjkalo in se ne bo dalo reciklirat niti nadomestit s čem drugim?

Še bolj napačno je tvoje početje, ko en primer posplošiš kar na vse.

Direkt napišem da vsak posamezen primer drži le za nek zanemarljiv delež in zato ne morem dat milijon različnih scenarijev.
Okapi pa mi očita da en primer posplošujem na vse.
A je lahko vaš debilizem še bolj očiten?

Kdor je sposoben videt, to vidi. Ostali pa tega ne boste videl magari vam to še milijonkrat narišem.

Zid.
Zbogom in hvala za vse ribe

Invictus ::

Wrop je izjavil:

Po petih oblačnih zimskih dneh, ko bo sokca zmanjkalo, pa bodo vrste pri agregatih, ker na smrdljiv TEŠ6 se pa že ne bodo priklopili.

Saj imajo agregate na "free energy"....

Drugače pa njihovi dizelski agregati proizvajajo rožice...

Ker so kupili "Top Shop" dodatek za dizel...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Okapi ::

WarpedGone je izjavil:


Direkt napišem da vsak posamezen primer drži le za nek zanemarljiv delež in zato ne morem dat milijon različnih scenarijev.
Okapi pa mi očita da en primer posplošujem na vse.
A je lahko vaš debilizem še bolj očiten?

Kdor je sposoben videt, to vidi. Ostali pa tega ne boste videl magari vam to še milijonkrat narišem.

Zid.
Pa ti sploh kaj razmišljaš, kaj napišeš? Ne moreš dati milijon različnih scenarijev, lahko pa iz rokava streseš skupni rezultat vseh teh milijon različnih scenarijev. Genialno. In vseh teh milijon scenarijev bo omogočilo odklop od omrežja, ker to omogoča en par scenarijev. A si res tako zaslepljen, da ne vidiš svojega posploševanja?

WarpedGone ::

In vseh teh milijon scenarijev bo omogočilo odklop od omrežja, ker to omogoča en par scenarijev.


Zid.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

@Warpyjev problem je v glavnem to, da TSLA ne dela komponent za elektroenergetska omrežja. >:D
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Splošna sprejemljivost ima cca tako krivuljo (cifre na oseh so brez enot):



Po krivulji se premikamo v desno, sprejemljvost (možnost, se splača, lahko, ..) narašča. Pri kateri cifri točno je posameznik, ve posameznik sam.
Pri kateri cifri je Talum, ve samo Talum.


@Warpyjev problem je v glavnem to, da TSLA ne dela komponent za elektroenergetska omrežja

Tvoj pa, da ne veš niti kaj govoriš.
Gigafactory 2 seveda proizvaja skret papir, Gigafactory 1 pa škatle za čevlje.
Zbogom in hvala za vse ribe

telexdell ::

Invictus je izjavil:

Wrop je izjavil:

Po petih oblačnih zimskih dneh, ko bo sokca zmanjkalo, pa bodo vrste pri agregatih, ker na smrdljiv TEŠ6 se pa že ne bodo priklopili.

Saj imajo agregate na "free energy"....

Drugače pa njihovi dizelski agregati proizvajajo rožice...

Ker so kupili "Top Shop" dodatek za dizel...

Moram priznati, da dvoličnosti nekaterih ne razumem. Električne avtomobili so danes podn od podna. Hibrid pa jim je sanjski ideal.
Ko pa bi kdo doma imel hibrid (sončno elektrarno in diesel agregat) in bi v zrak spustil manj smradu, kot oni s hibridom je pa to nekaj najhujšega kar se lahko zgodi.
Zakaj torej lahko po cesti vozijo hibridi, doma pa ne bi smel imeti sončne elektrarne in agregat za back up?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

jernejl ::

Moram priznati, da dvoličnosti nekaterih ne razumem. Električne avtomobili so danes podn od podna. Hibrid pa jim je sanjski ideal.

Električni avtomobili so super. Za določene primere. Za druge pa neuporabni. Je to tako težko razumeti?

Zakaj torej lahko po cesti vozijo hibridi, doma pa ne bi smel imeti sončne elektrarne in agregat za back up?

Še zmeraj boš moral plačevati omrežnino, dokler ne bomo ugotovili, kako bodo tudi ljudje v mestih, tovarne in druge javne ustanove lahko oskrbovane z lastnim virom elektrike. Sicer boš prišel v UKC na poseg, pa bodo rekli, da zate nimajo elektrike, ker ne plačuješ za omrežje.

imagodei ::

WarpedGone je izjavil:

In vseh teh milijon scenarijev bo omogočilo odklop od omrežja, ker to omogoča en par scenarijev.


Zid.

Tole je WarpedOneov mentalni doseg. Drugi se izobrazimo, priznamo napako in premaknemo naprej.

Za tiste, ki ne veste, W1 uporablja tole zato, da pokaže domnevne mentalne zidove v naših glavah, izvira pa iz teme Hyperloop, kjer smo nekateri pred kakim več meseci (mislim da je bilo lani poleti) izpostavili, da naj bi, če vakuumska cev popusti, v notranjost vdrl zunanji pritisk z veliko hitrostjo in se neovirano širil po celotni dolžini hyperloopa. Pri tem naj bi ustvaril zračni ZID, ki bi resno poškodoval kapsulo (kapsule), ne glede na oddaljenost od mesta, kjer je prišlo do preboja.

Na to misel nas je med drugim navedel tudi Thunderf00tov youtube video (od cca 15:00 dalje).

Večina tistih, ki smo takrat povzeli to Thunderf00tovo trditev, smo kasneje (ne z WarpedOneovo ali MrSteinovo pomočjo) našli druge, boljše vire informacij, ki so nam razložili, da je fizika pač takšna, da se (poenostavljeno) med notranjo steno cevi in molekulami zraka ustvarja trenje, ki upočasni tok zraka ob steni, ki vpliva na molekule, ki so bolj oddaljene od stene, kar upočasni te molekule, kar vpliva na molekule, ki so še bolj oddaljene (itd. itn)), zaradi česar bi se zračni ZID slej ko prej upočasnil in na zadostni dolžini cevi bi se ustvaril gradient pritiska. Še vedno pa obstaja pri danem polmeru cevi določena razdalja, na kateri bi bil začetni "shock wave" lahko nevaren za druge kapsule. Razdaljo se sicer da izračunat in ob upoštevanju tega ter hitrosti potovanja naslednje kapsule se da seveda izračunat tudi minimalno varnostno razdaljo, na kateri bi morale potovat zaporedne kapsule, da bi lahko v sili varno zavirale.

Tudi sicer se je tisti Thunderf00tov video izkazal ne kot preveč slab primer poznavanja fizike, ampak predvsem kot zelo slab primer poznavanja tehničnih rešitev.


Ampak, spet, to, kako obupno se je WarpedOne oprijel tega zidu, pove več o njegovem mentalnem dosegu, kot o našem. Mi smo se vmes že izobrazili in operiramo z novimi podatki. WarpedOne očitno tega premika ni sposoben. On se odloči, kateri podatki so mu všeč in te potem goni do onemoglosti. Premik je nemogoč. ZID.
- Hoc est qui sumus -

Vazelin ::

Kdaj se bomo vozili s hyperloopom po LJ? :D

Invictus ::

telexdell je izjavil:

Invictus je izjavil:

Wrop je izjavil:

Po petih oblačnih zimskih dneh, ko bo sokca zmanjkalo, pa bodo vrste pri agregatih, ker na smrdljiv TEŠ6 se pa že ne bodo priklopili.

Saj imajo agregate na "free energy"....

Drugače pa njihovi dizelski agregati proizvajajo rožice...

Ker so kupili "Top Shop" dodatek za dizel...

Moram priznati, da dvoličnosti nekaterih ne razumem. Električne avtomobili so danes podn od podna. Hibrid pa jim je sanjski ideal.
Ko pa bi kdo doma imel hibrid (sončno elektrarno in diesel agregat) in bi v zrak spustil manj smradu, kot oni s hibridom je pa to nekaj najhujšega kar se lahko zgodi.
Zakaj torej lahko po cesti vozijo hibridi, doma pa ne bi smel imeti sončne elektrarne in agregat za back up?

Zato, ker sama proizvodnja sončne elektrarne ni čist proces, domači agregati pa veliko bolj svinjajo, saj nimajo nič na izpuhu...

Očitno ti tehnologija dela malo problemov...

Hibrid preprosto iz razloga, ker ne mislim stati niti pol ure, da si nafilam gorivo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

WarpedGone ::

imagodei:
Tole je WarpedOneov mentalni doseg. Drugi se izobrazimo, priznamo napako in premaknemo naprej.


In vseeno sebe referenciraš v prvi osebi množine.
Poleg tega si me tko štorasto citiral, da napisana izjava zgleda kot moja.

Najprej na sebe glej v ednini in potem drugim nehaj podtikat stališča.
To bo premik naprej.
Zbogom in hvala za vse ribe

telexdell ::

Invictus je izjavil:

[
Zato, ker sama proizvodnja sončne elektrarne ni čist proces, domači agregati pa veliko bolj svinjajo, saj nimajo nič na izpuhu...

Očitno ti tehnologija dela malo problemov...

Hibrid preprosto iz razloga, ker ne mislim stati niti pol ure, da si nafilam gorivo...

Oh jaz nevednež in tehnološki analfabet. Kaj pa peč na olje- tista ne svinja in je torej bolje da kurilca spustim skozi dimnik, kot pa skozi agregat. Hvala, ti da si mi odprl obzorja.

jernejl je izjavil:


Še zmeraj boš moral plačevati omrežnino, dokler ne bomo ugotovili, kako bodo tudi ljudje v mestih, tovarne in druge javne ustanove lahko oskrbovane z lastnim virom elektrike. Sicer boš prišel v UKC na poseg, pa bodo rekli, da zate nimajo elektrike, ker ne plačuješ za omrežje.

A pol pa tisti, kateri porabi več elektrike in zato plača več za omrežje pride prej na vrsto v UKC, kot pa ostali. Ko greš tja neseš poleg položnico od elektra in jo daš sestri v sprejemni pisarni?

PS- ne vem no- dvomim, da se nekateri le delajo norca.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Električni avtomobili so super. Za določene primere. Za druge pa neuporabni. Je to tako težko razumeti?

Uporabnost je povezana samo s ceno. Ki je vsako generacijo nizja.

jernejl ::

A pol pa tisti, kateri porabi več elektrike in zato plača več za omrežje pride prej na vrsto v UKC, kot pa ostali. Ko greš tja neseš poleg položnico od elektra in jo daš sestri v sprejemni pisarni?

Očitno ne razumeš, kaj sem s tem želel sporočiti. Bom napisal bolj počasi, da boš razumel.
Električno omrežje spada v javno infrastrukturo, od katere se ne moreš kar odjaviti in je ne plačevati, zato tudi ni (in še zelo dolgo časa ne bo) nobene potrebe po tem, da bi sestri nosil kazati položnice.
zagotavljati javne servise je temeljna naloga države. Če bi te zadeve prepustili prostemu trgu, bi (zaradi eksternalij) klavrno propadle. Torej nič bat, položnic ne boš rabil kazati in omrežje boš še zmeraj financiral.

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Warpy, resnično me zanima kako si ti predstavljaš odklop od omrežja v Sloveniji? Prosim za predstavitev potencialnega scenarija.

V Sloveniji je cca 1 milijon gospodinjstev.
1 milijona scenarijev ti pač ne bom šel pisat.

Enostavnih scenarijev ni, dokončnih rešitev ni.


Se pravi, odklopil se bomo. Vsi. Ne vemo pa se tocn kako ampak se bomo. Enkrat.

Ok, sam da vemo kak je plan. :)

jernejl ::

Plan:

J.McLane ::

telexdell je izjavil:

Invictus je izjavil:

[
Zato, ker sama proizvodnja sončne elektrarne ni čist proces, domači agregati pa veliko bolj svinjajo, saj nimajo nič na izpuhu...

Očitno ti tehnologija dela malo problemov...

Hibrid preprosto iz razloga, ker ne mislim stati niti pol ure, da si nafilam gorivo...

Oh jaz nevednež in tehnološki analfabet. Kaj pa peč na olje- tista ne svinja in je torej bolje da kurilca spustim skozi dimnik, kot pa skozi agregat. Hvala, ti da si mi odprl obzorja.


Izgorevanje v motorju dizel agregata proizvede bistveno več škodljivih emisij kot pa izgorevanje v gorilcu peči.

Očitno ti tehnologija dela malo problemov...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

BigWhale ::

Dejmo ne kr na pamet govoriti zadev? A lahko najdemo kaksno primerjavo med cistostjo gorilcev v peceh in diesel motorjev?

imagodei ::

WarpedGone je izjavil:

imagodei:
Tole je WarpedOneov mentalni doseg. Drugi se izobrazimo, priznamo napako in premaknemo naprej.


In vseeno sebe referenciraš v prvi osebi množine.
Poleg tega si me tko štorasto citiral, da napisana izjava zgleda kot moja.

Najprej na sebe glej v ednini in potem drugim nehaj podtikat stališča.
To bo premik naprej.

Gold, pure gold :\

Namesto da bi človek dostojanstveno utihnil, se bo zdaj loteval sintakse in slogovnih/oblikovnih napak.

Za rahlo napačno citiranje se ti iz srca opravičujem. Če bi imel možnost, bi popravil; alas, ne morem. Redni obiskovalci foruma, tisti, funkcionalno pismeni in ne-dislektični (torej vsi), opazijo dvojno citiranje. Do tega je prišlo, ker sem zgolj pritisnil "citiraj" in nisem popravljal predhodne vsebine, to je tvojega citata Okapija in odgovora nanj. Če bi že ti sam skrbno citiral, z uporabo [ st.citat ...] namesto < blockquote>, do te situacije ne bi prišlo.

Ampak, kot vedno, spet kažeš s prstom na nekoga drugega.

Najbolj smešno pri celi stvari pa je, da se točno zavedaš svoje napake in ko si mene citiral z < blockquote>, nisi pozabil dodati oznake, da je to moj komentar (kot si to "pozabil" pri prejšnjem odgovoru Okapiju).


Kar se pa tiče uporabe množine - ne, ne vikam samega sebe. Govoril sem v množini, ker nas je v temi Hyperloop čisto zares več omenjalo tale tvoj ZID. A ti grem linke poiskat? :\ (dopuščam možnost, da se motim in sva bila samo dva; definitivno pa nisem bil sam.)
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

Magic1 ::

Zid je le med možgani W1 in informacijami, ki niso hvalnica Muskovega evangelija.
Magic

Utk ::

BigWhale je izjavil:

Dejmo ne kr na pamet govoriti zadev? A lahko najdemo kaksno primerjavo med cistostjo gorilcev v peceh in diesel motorjev?

V diesel motorju ni nobenega gorilca. Da bi bili izpuhi enega od drugega kakorkoli podobni je veliko veliko manj verjetno kot da so popolnoma drugačni. Zato naj linke priskrbi tist, ki to sploh primerja.

BigWhale ::

Utk je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Dejmo ne kr na pamet govoriti zadev? A lahko najdemo kaksno primerjavo med cistostjo gorilcev v peceh in diesel motorjev?

V diesel motorju ni nobenega gorilca. Da bi bili izpuhi enega od drugega kakorkoli podobni je veliko veliko manj verjetno kot da so popolnoma drugačni. Zato naj linke priskrbi tist, ki to sploh primerja.


Emmm ... Gorilec je v bistvu ena soba, ki ni povsem drugacna od injektorja pri motorju. Gorivo je pa prakticno enako. O verjetnostih kaj je bolj podobno in bolj razlicno od cesa, je pa takole na pamet brez predmetno razglabljati. Bo ze nekdo povedal zakaj sta ti dve reci tako zelo drugacni in koliko sta drugacni.

Jaz v bistvu ne vem, kako je s tem ampak glede na podoben mehanizem izgorevanja v obeh primerih, bo moral nekdo kaj bolj konkretnega pokazati, da mu bomo kar na lepe oci verjeli, da sta ti dve stvari popolnoma drugacni. :)

Utk ::

Seveda sta bistveno drugacni. V peci olje gori, v motorju se pa vzge od vrocine in pritiska. To je kot da bi rekel da je vseeno ali les zgnije v gozdu ali ga pa zakuris v peci. Lahko da je, ampak bi rad videl link na to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Truga ::

glavni problem pri dizlih (in nasploh reciprocnih motorjih na notranje izgorevanje, ne samo dizelski varjanti) dandanes je, da smo presedlali na turbo prakticno povsod, ki v kombinaciji z direktnim vbrizgom in visokimi kompresijami proizvedeta kup skodljivih saj.

CO2 izpuste (porabo) smo nizali za vsako ceno, pri tem pa nabrali en kup drugega sranja: https://www.transportenvironment.org/pr...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

Okapi ::

Utk je izjavil:

Seveda sta bistveno drugacni. V peci olje gori, v motorju se pa vzge od vrocine in pritiska. To je kot da bi rekel da je vseeno ali les zgnije v gozdu ali ga pa zakuris v peci. Lahko da je, ampak bi rad videl link na to.

V bistvu je vseeno - v vseh primerih se v lesu shranjena energija porabi, bodisi za toploto (ogrevanje), bodisi za premikanje avta ali za življenje bakterij in gliv, v zrak gre pa CO2.

Jupito ::

Magic1 je izjavil:

Zid je le med možgani W1 in informacijami, ki niso hvalnica Muskovega evangelija.


Žrtev še ene skrivnostne propagandne mašine, ki se skriva v družabnih omrežjih? Hmmm... https://slo-tech.com/novice/t720033

Vse se je začelo tako, da si je ogledal en nedolžen video o EV in takoj zatem je po nekem čudnem naključju dobil friend request od nekega neznanca, ki je imel cel kup zanimivih reči za povedat. In nato je dobil še enega in še enega... niti slutiti ni mogel, da se bo njegovo življenje spremenilo... ZA VEDNO! :D
I used to be with it, but then they changed what it was.
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jupito ()

Utk ::

Okapi je izjavil:

Utk je izjavil:

Seveda sta bistveno drugacni. V peci olje gori, v motorju se pa vzge od vrocine in pritiska. To je kot da bi rekel da je vseeno ali les zgnije v gozdu ali ga pa zakuris v peci. Lahko da je, ampak bi rad videl link na to.

V bistvu je vseeno - v vseh primerih se v lesu shranjena energija porabi, bodisi za toploto (ogrevanje), bodisi za premikanje avta ali za življenje bakterij in gliv, v zrak gre pa CO2.

Ja za tiste, ki zivijo se zmeraj v 20. stoletju ko je bil C02 edino in najvecje zlo. Cudno da me potem v gozdu nikoli ne gifta, tako kot pozimi v kakem naselju polnem peci na drva.

telexdell ::

J.McLane je izjavil:



Izgorevanje v motorju dizel agregata proizvede bistveno več škodljivih emisij kot pa izgorevanje v gorilcu peči.

Očitno ti tehnologija dela malo problemov...



Za tehnološko kapaciteto kot se imaš ti ne bi smelo biti težko povedati kako potekajo kemijske reakcije v motorju z notranjim izgorevanjem in kako v peči? Povedati, v kaj se pretvarja nafta v motorju in v kaj v peči. Povedati, katere od nastalih spojin so škodljive in kako. Kot piko na i pa stvar podkrepiti s povezavami do člankov in prispevkov drugih avtorjev...

Seveda je pa precej lažje svoj intelektualni manjko skriti za metanjem floskul, da drugi nimajo pojma.

jernejl je izjavil:

A pol pa tisti, kateri porabi več elektrike in zato plača več za omrežje pride prej na vrsto v UKC, kot pa ostali. Ko greš tja neseš poleg položnico od elektra in jo daš sestri v sprejemni pisarni?

Očitno ne razumeš, kaj sem s tem želel sporočiti. Bom napisal bolj počasi, da boš razumel.
Električno omrežje spada v javno infrastrukturo, od katere se ne moreš kar odjaviti in je ne plačevati, zato tudi ni (in še zelo dolgo časa ne bo) nobene potrebe po tem, da bi sestri nosil kazati položnice.
zagotavljati javne servise je temeljna naloga države. Če bi te zadeve prepustili prostemu trgu, bi (zaradi eksternalij) klavrno propadle. Torej nič bat, položnic ne boš rabil kazati in omrežje boš še zmeraj financiral.


Se samo delaš norca iz sebe?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Seveda sta bistveno drugacni. V peci olje gori, v motorju se pa vzge od vrocine in pritiska.


V obeh primerih olje zgori, le nacin vziga je drugacen. Kaksna razlika je v izgorevanju bo pa povedal kak strokovnjak. Zakaj bi morali tebi ali pa komur drugemu verjeti kar na besedo?

Utk je izjavil:

To je kot da bi rekel da je vseeno ali les zgnije v gozdu ali ga pa zakuris v peci. Lahko da je, ampak bi rad videl link na to.


Nehaj, ni isto. Diesel v avtomobilih zgori.

Utk ::

Zakaj bi morali verjet na besedo, da je isto? Zakaj tu nastopaš kot moderator in zahtevaš linke samo od ene strani? A je to slo-tech ali 24 ur? Neke osnove o ICE motorjih bi pač vsak moral vedet, če nekaj piše sem not, čisto na vse osnove pač ne bo nihče lepil linka.

BigWhale ::

Saj pravim, da ne bomo nobenemu verjeli kar tako na besedo. Kdorkoli je ze zacel s tem X je bolj cisti od Y bi moral podati kaksno potrditev za svojo izjavo.
Zaenkrat vemo samo to, da gre v obeh primerih za izgorevanje dizla in v obeh primerih se tvorijo neki odpadni delci in plini. Kaksna je pa razlika, pa kr dvomim, da kdo tukaj ve na pamet. :)

J.McLane ::

Tu gor ste vsi zaslepljeni v CO2, CO2 je seveda skoraj isti, ne glede na to ali kuriš dizel v generatorju ali v peči. Emisije ŠKODLJIVIH plinov pa pač niso, to bi lahko vedel vsak z malo splošne izobrazbe in če je malo bolj spremljal afero dieslgate.

Sedaj pa to debato raje pustimo ker je off-topic in se opravičujem ker sem z njo začel.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

telexdell ::

J.McLane je izjavil:

Tu gor ste vsi zaslepljeni v CO2, CO2 je seveda skoraj isti, ne glede na to ali kuriš dizel v generatorju ali v peči. Emisije ŠKODLJIVIH plinov pa pač niso, to bi lahko vedel vsak z malo splošne izobrazbe in če je malo bolj spremljal afero dieslgate.

Sedaj pa to debato raje pustimo ker je off-topic in se opravičujem ker sem z njo začel.

Rečeš, da je tako in druge ozmerjaš, da so tehnološko nerazgledani. Namesto pojasnil pa se umakneš iz debate?

PS ker si ravno omenil afero dieselgate- Po tvoji tehnološki viziji, je najčistejše izgorevanje v kotlih z oljnimi gorilniki, kateri pa so precej enostavnejši kot motorji avtomobilov. Pa razumi pol človek bedake, kateri razvijajo vedno bolj komplicirane motorje, turbopolnilnike, ventile... da bodo z njimi vedno bolj onesnaževali okolje namesto da bi naredili kurišče, vanj kapali olje in bi to atmosfersko izgorevalo, neka vetrnica na topel zrak pa bi gnala kolesa?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

J.McLane ::

Najprej se poduči kaj je motor z notranjim (oto, diesel) in kaj motor z zunanjim (npr. Stirling) izgorevanjem in kaj so prednosti enega in drugega (emisije in izkoristek), nisem jaz tule gor zato da bom poučeval.

In ja prav imaš tudi dizel generator je lahko v teoriji enako čist (EGR DPF, SCR), ampak v praksi pač ni, ker teh sistemov čiščenja mali generatorji za hišno uporabo ne poznajo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

RedDrake ::

telexdell je izjavil:


PS ker si ravno omenil afero dieselgate- Po tvoji tehnološki viziji, je najčistejše izgorevanje v kotlih z oljnimi gorilniki, kateri pa so precej enostavnejši kot motorji avtomobilov. Pa razumi pol človek bedake, kateri razvijajo vedno bolj komplicirane motorje, turbopolnilnike, ventile... da bodo z njimi vedno bolj onesnaževali okolje namesto da bi naredili kurišče, vanj kapali olje in bi to atmosfersko izgorevalo, neka vetrnica na topel zrak pa bi gnala kolesa?


Ejga, majst'r, da ne bomo spet končali tam, kjer boš dokazal da nimaš o tehniki veliko pojma in samo recikliraš neke fraze, ki jih širijo ekofašisti. Se še spomniš, kako si trdil, da en kvadratni meter solarnih panelov v povprečju drži moč 1kW skozi leto (kar je nemogoče, razen če se preseliš na Merkur mogoče), potem pa smo ugotovili, da gre za 1 kWp (kar je precej precej več kot kvadratni meter, in vedno bo).

Daj, za trenutek pomisli, kaj je primarna naloga gorilca in kaj motorja.
En greje, drugi pa mora opravljati mehansko delo.
Pri gretju je bistveno, da je izgorevanje čim bolj popolno (ker s tem na neko količino goriva proizvedeš maksimalno količino toplote).
Pri opravljanju dela, pa je bistveno, da je procent energije, ki gre v delo čim večji, kar pa ne pomeni nujno da je izgorevanje popolno (in v motorjih seveda popolnega izgoravnja niti približno ni, tudi zato dobimo polno neke svinjarije kot stranski produkt.
Seveda tudi gorilec proizvaja PM delce in NOx, a precej manj kot povprečen dizel.
Tvoj "predlog" je totalno neučinkovit, kar je preprosto pokazati že s srednješolsko fiziko. To je tudi razlog, da motorji delujejo kot delujejo. To je zaenkrat najbolj učinkovit način pretvorbe energije iz fosilnih goriv v mehansko delo - v velikosti, ki paše v razna mobilna sredstva. V večjih izvedbah je seveda bolje greti vodo in gnati parne turbine, ampak tega ne spraviš niti v največje tovornjake na svetu.

Invictus ::

RedDrake je izjavil:

V večjih izvedbah je seveda bolje greti vodo in gnati parne turbine, ampak tega ne spraviš niti v največje tovornjake na svetu.

Seveda gre...

http://www.robertsarmory.com/gas.htm

Še na premog je šlo, pa ne bi šlo na kurilca... Sicer je pa za kurilca tole referenca :D.

Volkswagen Golf Mk2 @ Wikipedia
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

RedDrake ::

Invictus je izjavil:


Seveda gre...

http://www.robertsarmory.com/gas.htm

Še na premog je šlo, pa ne bi šlo na kurilca... Sicer je pa za kurilca tole referenca :D.

Volkswagen Golf Mk2 @ Wikipedia

Mhm.
To je zaenkrat najbolj učinkovit način pretvorbe energije iz fosilnih goriv v mehansko delo - v velikosti, ki paše v razna mobilna sredstva. V večjih izvedbah je seveda bolje greti vodo in gnati parne turbine, ampak tega ne spraviš niti v največje tovornjake na svetu.

Saj da se vse, ampak učinkovito pa ni.
Pa tvoj link niso vozila na parno turbino, ampak navadni ICE motorji, ki tečejo na metan in njemu podobne pline, ki nastajajo pri nepopolnem izgorevanju kolma in lesa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

telexdell ::

RedDrake je izjavil:



Ejga, majst'r, da ne bomo spet končali tam, kjer boš dokazal da nimaš o tehniki veliko pojma in samo recikliraš neke fraze, ki jih širijo ekofašisti. Se še spomniš, kako si trdil, da en kvadratni meter solarnih panelov v povprečju drži moč 1kW skozi leto (kar je nemogoče, razen če se preseliš na Merkur mogoče), potem pa smo ugotovili, da gre za 1 kWp (kar je precej precej več kot kvadratni meter, in vedno bo).

Daj, za trenutek pomisli, kaj je primarna naloga gorilca in kaj motorja.
En greje, drugi pa mora opravljati mehansko delo.
Pri gretju je bistveno, da je izgorevanje čim bolj popolno (ker s tem na neko količino goriva proizvedeš maksimalno količino toplote).
Pri opravljanju dela, pa je bistveno, da je procent energije, ki gre v delo čim večji, kar pa ne pomeni nujno da je izgorevanje popolno (in v motorjih seveda popolnega izgoravnja niti približno ni, tudi zato dobimo polno neke svinjarije kot stranski produkt.
Seveda tudi gorilec proizvaja PM delce in NOx, a precej manj kot povprečen dizel.
Tvoj "predlog" je totalno neučinkovit, kar je preprosto pokazati že s srednješolsko fiziko. To je tudi razlog, da motorji delujejo kot delujejo. To je zaenkrat najbolj učinkovit način pretvorbe energije iz fosilnih goriv v mehansko delo - v velikosti, ki paše v razna mobilna sredstva. V večjih izvedbah je seveda bolje greti vodo in gnati parne turbine, ampak tega ne spraviš niti v največje tovornjake na svetu.

In kakšno vezo ima to z mojo osnovno dilemo- na cesti je hibrid (elektrika + nafta) višek tehnike, doma pa je hibrid (sončna elektrarna+ diesel agregat) nekaj najslabšega kar se lahko pomisli?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

jernejl ::

Ker primerjaš jabolka in hruške. Če je nekaj dobro (slabo) za v avto, niti približno ne pomeni, da je isto dobro (slabo) tudi za hišo, letalo in raketo za pot do vesoljske postaje.
Uporaba jedrske energije v domači hiši je nekaj drugega kot uporaba JE v avtu, ki ni direktno priklopljen na el. omrežje.

J.McLane ::

Zato ker hiša pač ni avto in je priključena na kabl. Kabl pa omogoča da tudi iz premoga v TE nastaja čistejša elektrika kot bi jo ti doma nakuhal z dizel agregatom. Hibrid v hiši je kvečjemu omrežje + lastna SE, nikakor pa ne SE + lasten dizel agregat.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gregor P ::

S tem, da bi doma potem praktično ves čas delal dizelski agregat.:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Fun Fact:
As of yesterday's close Market Caps in US Dollars.
General Motors...$53B
Ford................$44B
FCAU..............$32.5B
VW Group.......$80B
Daimler Benz...$72.5B
BMW.................$56B
Toyota..............$211B
Honda...............$61B
Nissan...............$41B
Total...................$651B.

For Elon to fully max out his compensation package Tesla needs market cap of $650B.
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

Kaj ko bi napisal kakšen market cap potrebuje, da ne bo v misnusu z vsakim prodanim avtom.
Magic
««
501 / 1222
»»