» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
152 / 1233
»»

WarpedGone ::

Slovenski pisunčki ... ne rata jim niti pravilno prepisat imena avtomobila MODEL S

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

WarpedGone ::

Če so uspeli objavit vsaj pravilne slike (registracija je nemška) gre za "Performance" izvedenko 85kWh modela (vzdevek MSP).



Zadeva trga gate... uradno ima 4,2 do stotke, v praksi pa 3,9. MS60 vs MSP:


Teli AvantCar so zgleda rent-a-car firma, ki ponuja tudi izposojo luksuznih avtomobilov. Par 100 eur za cel vikend al par 100 eur za prenočitev v avstriji in pol ure brezplačne vožnje. Decision, decisions ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: gzibret ()

J.McLane ::

In še iz druge novinarske hiše:
http://www.siol.net/avtomoto/novice/201...

Ocenjeni celotni stroški na ravni BMW 5, me pa res zanima koliko bo dejansko najem.

jkreuztzfeld ::

Should environmentally minded people really revere electric cars? Perhaps we should look beyond the shiny gadgets now being offered and revisit some less sexy but potent options--smog reduction, bike lanes, energy taxes, and land-use changes to start. Let's not be seduced by high-tech illusions.

http://m.spectrum.ieee.org/energy/renew...
--
Great minds run in great circles.

Nikec3 ::

Danes je pop naredil Tesli Motors velikansko reklamo.

http://www.24ur.com/novice/slovenija/re...

http://www.24ur.com/novice/slovenija/re...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Matev ::

Danes je pop naredil Tesli Motors velikansko reklamo.


hja
poročai so o stvari ki zanima veliko ljudi
oziroma je zanimiva za veliko ljudi

kakorkoli že gledaš

to je njihova službs - poročati

Nikec3 ::

jkreuztzfeld je izjavil:

Should environmentally minded people really revere electric cars? Perhaps we should look beyond the shiny gadgets now being offered and revisit some less sexy but potent options--smog reduction, bike lanes, energy taxes, and land-use changes to start. Let's not be seduced by high-tech illusions.

http://m.spectrum.ieee.org/energy/renew...

Zanimiv članek. Nekako poskuša kritizirati EV, pa mu ne uspe najbolj. Problemi z redkimi zemljami, ter ostalim onesnaževanjem so jasni. Odgovora na 2 vprašanji sta jasna? So EV tako čista kot bi si želeli? Ne. Onesnažujejo okolje manj kot ICE-ji? Definitivno.

To pa ni vse. EV so v vsakem primeru prihodnost, tudi če sploh ne bodo tako čisti kot upamo. Zaloge nafte so omejene, medtem, ko viri za pridobivanje električne energije niso (vsi skupaj). Še ena stvar govori v prid elektrike. Ogromno stvari, ki so bile včasih na kak drug "pogon", so danes na elektriko. (štedilniki, vlaki, skuterji so zelo pogosti, celo letala že obstajajo...).

Elektrika je enostavno najboljša stvar, ki jo je človek kdaj izumil. V prihodnosti bo na elektriko verjetno vse, razen vesoljskih raket. Tudi izkoristki so izjemni. ICE 25 %, Tesla Model S 88%. Popolnoma vsi kazalniki govorijo v prid elektriki, tako da na koncu vprašanje "So električni avtomobili zeleni?" sploh ni bistveno za razvoj EV.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

WarpedGone ::

V prihodnosti bo na elektriko verjetno vse, razen vesoljskih raket.

Tudi rakete so že na elektriko: Ion thruster. Zaenkrat so še neprimerni za dvig iz površine.

Sicer pa, že tretji "novinarski" prispevek in še vedno noben pisun ni uspel povedat pravilnega imena avtomobila.
Idioti v komentarjih pa palamudijo o svincu v baterijah, ... Svinjam mečejo diamante.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Zaloge nafte so omejene,
Nafte ja, ne pa tudi tekočih goriv. Biodizel vsako leto znova pridelaš na svoji plantaži sladkornega trsa (ali evkaliptusov v bližnji prihodnosti).

V prihodnosti bo na elektriko verjetno vse, razen vesoljskih raket.
Prihodnost, ko bodo potniška letala na elektriko, je še zelo oddaljena. Prej bodo verjetno zgradili transkontinentalno omrežje "vakuumske" železnice in bodo letala postala bolj ali manj odveč.

O.

Matev ::

Biodizel vsako leto znova pridelaš na svoji plantaži sladkornega trsa (ali evkaliptusov v bližnji prihodnosti).


več energije dobiš od sončnih celil kot od sladkornega trsja na enaki površini

PrimozR ::

Kisika tudi? Pa porabe CO2 v atmosferi? Pa kroženje nutrientov v zemlji (okej, z izkoriščanjem se zmanjša, pa vseeno)? Preprečevanje erozije? Preprečevanje izhlapevanja vlage? Manj onesnaževanja okolja tudi?

Sicer se mi pa zdi, da bomo prej dobili fuzijo, avioni bodo pa kurili vodik in kisik v klasičnih motorjih. Za hitrosti, ki jih dosegajo, propelerji pač ne pridejo v upoštev. Ion thrusterje pa ne vem če bomo kaj kmalu vijačili na krila...

Nikec3 ::

Nafte ja, ne pa tudi tekočih goriv. Biodizel vsako leto znova pridelaš na svoji plantaži sladkornega trsa (ali evkaliptusov v bližnji prihodnosti).

Upam da se šališ. Biodizel nikoli ne more igrati resne vloge kot vodilno gorivo. Če primerjamo z elektrarnami je nekje na ravni plimskih. Da se še za nazaj popravim. Na elektriko bo vse, razen raket, ki bodo plovilo spravile v orbito ali "odlepile" od Zemlje.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::

več energije dobiš od sončnih celil kot od sladkornega trsja na enaki površini
Že mogoče, ampak ne poceni zapakirane v flaški.

Biodizel nikoli ne more igrati resne vloge kot vodilno gorivo.
V Braziliji na okoli 2% obdelovalnih površin pridelajo 50% goriva za avtomobile. In tehnologija ima še zelo veliko možnosti za napredek.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

PrimozR ::

Ja, če se porunta pridobivanje iz celuloze oz. kaj podobnega. Dokler imaš pa situacijo, kjer kmetje koruzo (seme) raje kot za hrano prodajajo za alkohol, ker dobijo plačano bolje in posledično začne trpeti prehrambena veriga, pa to ni pametno početje.

Matev ::

Kisika tudi? Pa porabe CO2 v atmosferi? Pa kroženje nutrientov v zemlji (okej, z izkoriščanjem se zmanjša, pa vseeno)? Preprečevanje erozije? Preprečevanje izhlapevanja vlage? Manj onesnaževanja okolja tudi?


če prideluješ hrano
jo uporabi za jesti

elektriko pa lahko enostavneje dobiš s sončnimi celicami

PrimozR ::

Jah lej, fora je, da KO (ne če) se pogrunta, kako iz celuloze dobiti alkohol, kar naenkrat dobiš iz pridelovalne industrije hrane uporaben odpadek (slama in podobno). To ali pa drevesa.

Sicer pa to ni bistveno, je zgolj ena izmed opcij, na kocu bodo, upam da so ljudje toliko prisebni), zmagale sprva jedrske, nato pa fuzijske elektrarne oz. nekaj podobnega. Sončna energija pač ni produktivna...

Matev ::

slej kot prej se bodo ljudje pobili med seboj
in tisti ki ostanejo bodo na boljšem

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matev ()

J.McLane ::

Razkritih še nekaj podrobnosti glede BMW i3, uradna predstavitev naj bi bila 29. julija:
http://www.autoblog.com/2013/07/08/bmw-...

- 22 kWh baterija
- 168 HP
- 35.000 €
- 2.000 € za dodatni 600 cc bencinski generator.

celada ::

Flop comes to mind.

WarpedGone ::

Jup.
Glavni problem i3 je, da je bencinski generator "dokaj švohoten" - sam 22kW (minus nekaj izgub, ker je vedno samo generator, nikoli direktni motor). To pomeni, da ko bo baterija prazna (čez 100km) adijo poskočnost - limp home
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Tu ne vidim takega problema, saj bi recimo generator lahko sprožil že ko štartaš s polno baterijo. Načeloma je 22 kW dovolj za 130 po ravnini, kot buffer bo pa tu še vedno baterija. Bodo pa izgube na prenosu bistveno večje in bo taka zadeva po avtocesti kurila konkretno več kot povprečen bencinar.

Od kje pa podatek da bo generator 22 kW? No kakorkoli ko bo generator delal na full, dvomim da bo to ravno "uglajena" neslišna vožnja

WarpedGone ::

Tu ne vidim takega problema, saj bi recimo generator lahko sprožil že ko štartaš s polno baterij

Vsaj v kaliforniji tega *ne smejo* omogočit, ker pol bojda avtu ne morejo več uradno rečt EV ampak je to hibrid in niso več upravičeni do enako velikih ugodnosti.
Al bojo drugje to omogočili ali ne - še ne vemo.

Od kje pa podatek da bo generator 22 kW?

Zdele ne najdem linka, je nekje okol te cifre - 30 konjev oz. več kot pol manj kot ima ista mašina moči v motorju (65HP).
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

No, ampak če bo tist motor delal stalno s 30 konji, je to morda dovolj. Elektro motor bo še zmeraj enako močan kot prej, bencinski motor bo pa polnil baterije tudi ko elektro motor ne bo rabil vseh 30 konjev.

Okapi ::

Skratka, plug-in hibrid. Saj menda ni prvi?

O.

J.McLane ::

Lahko je pure EV, če pa doplačaš 2.000 € je pa Plug-in hibrid.

Ti BMW 2 cilinder motorji dosegajo največjo moč pri 7.300 obratih in najvišji navor pri 5.000 obratih, zato je pričakovati da bo to omejeno, zaradi hrupa, uglajenosti. Recimo 50 Nm pri 4.000 je 20 kW, to je verjetno blizu realnosti.

celada ::

Okapi je izjavil:

Skratka, plug-in hibrid. Saj menda ni prvi?

O.


Ja in večina njih je bila res velikanski uspeh ne? :))

Pro_moted ::

Motor začne polnit baterije ko pade kapaciteta energije pod določeno mejo. Ne vem točno koliko je. Tako da EM ima vedno konstantno moč. Motor z notranjim izgorevanjem pa je izključno za polnjenje baterij in nima nikakršne povezave z pogonsko gredjo.

Nekaj podatkov:
Razporeditev teže;50:50
Masa;1195kg
Obračalni krog;9,86m
Pogon na zadnja kolesa
Elektromotor s; 125kW,250Nm pri 0rpm, masa 50kg
Najvišja hitrost;150km/h
0-100km/h; 7s
Dosegljivost z vožnjo z EM; 130-160km, z ECO mode 12% več,z ECO PRO 20% več.
Range extender; 650cc, 2 valjni, 25kW, podlajša dosegljivost na 300km

Sicer pa ne tega avtomobila primerjati s Nissanovimi polizdelki in podobno šaro.
Avto je mišljen za mestno vožnjo in krajšo regionalno in za to jim je avto odlično uspel. Performansi so vrhunski, Edini problem do nabava rezervnih delov, ker je večina potrošne robe na vzmetenju posebej konstruirana in zna biti vzdrževanje precej drago, vsaj prvih par let prodaje.

Kogar zanimajo tehnični detajli naj si prebere tukaj:

http://www.bimmerfile.com/2013/07/09/bm...

Avto je fenomenalno konstruiran, sploh masa je presenetljiva. EM je posebej razvit s strani BMW samo za ta model, karakteristike ima odlične.
Vmetenje, uporaba karbona, odličen EM, range extender, single-pedal vožnja, v regeneraciji energije je brez konkurence, če bo pa cena takšna kot jo napovedujejo je pa sploh brez konkurence.
Tako da najprej si preberite kakšen avto to sploh je , preden napadate z " še en plug-in hybrid".
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

J.McLane ::

Vse v redu, ampak pri kapaciteti baterije so preveč škrtarili, tu si pač ne gre zatiskati oči.

Ima pa zanimivo dimenzijo pnevmatik - 155 / 70 R19

Spominjajo na tale koncept:
http://www.bridgestone.com/corporate/ne...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

WarpedGone ::

Ima pa zanimivo dimenzijo pnevmatik - 155 / 70 R19

Žal zanimivo pri gumah pomeni hkrati tudi drago.
In ja, vse se začne in končna pri kapaciteti - 22kWh je meh. Za 35k EU dvojni meh.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Vse je super pri avtu, še cena ni tako grozna, če pomislimo, da pridejo razni Leafi 25.000 €. Edini problem je baterija. 30 kWh za isto ceno, pa bi bil top mestni EV. V vsakem primeru je dobro, da se BMW to sploh "gre".
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

gensi ::

Verjetno si pri BMW-ju namenoma puščajo nekaj prostora za izboljšave. Verjetno računajo tudi na povečevanje kapacitet baterij - najbrž se ne želijo izneveriti sloganu: VESELJE DO VOŽNJE (avto naj bi bil čim lažji).

fpbs ::

Nizozemski bencinski servisi so vložili tožbe proti gradnji hitrih polnilnih postaj:

http://www.greencarreports.com/news/108...

fpbs ::

Pro_moted je izjavil:


Sicer pa ne tega avtomobila primerjati s Nissanovimi polizdelki in podobno šaro.
Avto je mišljen za mestno vožnjo in krajšo regionalno in za to jim je avto odlično uspel. Performansi so vrhunski, Edini problem do nabava rezervnih delov, ker je večina potrošne robe na vzmetenju posebej konstruirana in zna biti vzdrževanje precej drago, vsaj prvih par let prodaje.
Avto je fenomenalno konstruiran, sploh masa je presenetljiva. EM je posebej razvit s strani BMW samo za ta model, karakteristike ima odlične.
Vmetenje, uporaba karbona, odličen EM, range extender, single-pedal vožnja, v regeneraciji energije je brez konkurence, če bo pa cena takšna kot jo napovedujejo je pa sploh brez konkurence.
Tako da najprej si preberite kakšen avto to sploh je , preden napadate z " še en plug-in hybrid".

Malo pretiravaš s temi pohvalami. Šele, ko bo avto leto ali dve na cesti, tako kot " Nissanovi polizdelki in podobna šara",se bodo pokazale prave napake, ki jih bo potrebno odklonit. Vsekakor pa imajo pri Nissanu že določene izkušnje in je bilo v modelu 2013 kar nekaj začetniških napak odklonjenih, kar BMWja še čaka.
Ne vidim pa na tem BMWeju niti ene super lastnosti, ki bi odstopala od ostalih EV.

MrNighthawk ::

WarpedGone je izjavil:

V prihodnosti bo na elektriko verjetno vse, razen vesoljskih raket.

Tudi rakete so že na elektriko: Ion thruster. Zaenkrat so še neprimerni za dvig iz površine.


No mislim, da satelita oz. sonde, ki jo pošljejo po osončjo ne moreš ravno primerjat ali pa imenovan "raketa". In poleg tega omenjen pogon ne bo nikoli primeren za dvig iz zemljske površine.

Zgodovina sprememb…

Nikec3 ::

Ne vem če to sodi v to temo, je pa najbližje. Elon Musk bo razkril osnovni hyperloop dizajn:

http://techcrunch.com/2013/07/15/elon-m...


Twitter:
Will publish Hyperloop alpha design by Aug 12. Critical feedback for improvements would be much appreciated.


To se mi je še zdelo zanimivo:
Please consider patenting Hyperloop so it isn't hijacked by parties less ethical than you.

- nekdo

I really hate patents unless critical to company survival. Will publish Hyperloop as open source.

Odgovor Muska.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::

Očitno bo neka fantazija, ki še dolgo ne bo tehnično/finančno uresničljiva. Take reči nima smisla patentirati, ker jih v 20 letih, kolikor traja patent, ne moreš začeti izkoriščati z dobičkom.

Lahko recimo patentiraš interkontinentalni maglev v vakuumskem tunelu, pa ti patent ne bo čisto nič koristil.

O.

celada ::

Okapi je izjavil:

Očitno bo neka fantazija, ki še dolgo ne bo tehnično/finančno uresničljiva. Take reči nima smisla patentirati, ker jih v 20 letih, kolikor traja patent, ne moreš začeti izkoriščati z dobičkom.

Lahko recimo patentiraš interkontinentalni maglev v vakuumskem tunelu, pa ti patent ne bo čisto nič koristil.

O.


Tehnično je že izvedljiva.
Finančno je pa daleč stran od realnosti.

Okapi ::

Saj je vseeno - v obeh primerih je škoda denarja za patent, s katerim ne moreš v naslednjih 20 letih nič zaslužit.

O.

WarpedGone ::

Ptički čivkajo da je elonova ideja precej/zelo podobna ET3 - Evacuated Tube Transport


Sigurno pa se v kakem pomembnem detajlu razlikuje.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Why Everybody Loves Tesla:

http://www.businessweek.com/articles/20...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

kmetek ::

Kateri hibrid je potem ugoden za nakup?

fpbs ::

Nikec3 je izjavil:

Why Everybody Loves Tesla:
http://www.businessweek.com/articles/20...

Za nekatere je Tesla vedno bolj moteča:

http://gas2.org/2013/07/18/gm-sees-tesl...

WarpedGone ::

Kateri hibrid je potem ugoden za nakup?

Samo tist, ki se ti dopade. Zame bo ugoden Peugeotov RCZ H4, če/ko se končno zgodi.

Kako nastane moderen avto:
Zbogom in hvala za vse ribe

Grey ::

Nikec3 je izjavil:

Okapi je izjavil:

:))Kar sem že pred časom omenjal kot rešitev problema prekratkega dometa, pa so modreci s slotecha popljuvali kot kolosalen fail.

Bo kolosalen fajl. Če bi imel delnice bi jih prodal. Battery swap postaj ne moreš imeti brez osebja, medtem ko Superchargerje lahko imaš. Vsaj večino časa. Meni menjava baterij ne gre skupaj iz čistega psihološkega vidika. Če si jaz kupim avtomobil, želim da je v celoti moj, ne pa da ga pol menjavam.

Saj je avto v celoti tvoj. Tistih 50 kg baterij je pač...baterija (gorivo), ki se jo zamenja, tako kot v vsaki napravi, ko se iztroši. Upam, da mu uspe, ker je to edini način, da lahko EV sploh zaživi (poleg mini nuklearke v vsakem avtu). Namreč to bistveno zniža ceno nakupa avta na raven današnjih bencinarjev, ker dobiš to, kar si plačal (avto brez polnega tanka bencina i.e. avto brez goriva(baterije)).

Nikec3 ::

Grey je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

Okapi je izjavil:

:))Kar sem že pred časom omenjal kot rešitev problema prekratkega dometa, pa so modreci s slotecha popljuvali kot kolosalen fail.

Bo kolosalen fajl. Če bi imel delnice bi jih prodal. Battery swap postaj ne moreš imeti brez osebja, medtem ko Superchargerje lahko imaš. Vsaj večino časa. Meni menjava baterij ne gre skupaj iz čistega psihološkega vidika. Če si jaz kupim avtomobil, želim da je v celoti moj, ne pa da ga pol menjavam.

Saj je avto v celoti tvoj. Tistih 50 kg baterij je pač...baterija (gorivo), ki se jo zamenja, tako kot v vsaki napravi, ko se iztroši. Upam, da mu uspe, ker je to edini način, da lahko EV sploh zaživi (poleg mini nuklearke v vsakem avtu). Namreč to bistveno zniža ceno nakupa avta na raven današnjih bencinarjev, ker dobiš to, kar si plačal (avto brez polnega tanka bencina i.e. avto brez goriva(baterije)).

Baterija ima prej 600 kg. Tukaj je še vedno ogromno problemov, in to kar ponuja Tesla že v definiciji ne more zaživeti (individualne baterije). Če bo kdaj prišlo do tega, da boš lahko baterije menjaval brez omejitev, pa bodo še vedno težave, ker nobena baterija ne bo isto dobra kot tvoja prejšnja. Da ne omenjam stroškov za firmo. Prihodnost je v avtomobilih z dosegom 1000 km (to bo še trajalo, vem) in vsaj takšnih polnilcih kot so Teslini Superchargerji.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::

ker nobena baterija ne bo isto dobra kot tvoja prejšnja.
In sicer zakaj ne? Prav lahko bo celo boljša. Predvsem pa te ne bo zanimalo, kako dobra je, dokler bo pač znotraj predvidenih parametrov, ker itak ne bo tvoja.

O.

WarpedGone ::

Sploh ker jo boš dobil zastonj ... pol se za budu z lastnim prstom v lastni riti.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Pro_moted ::

Nikec3 je izjavil:

Grey je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

Okapi je izjavil:

:))Kar sem že pred časom omenjal kot rešitev problema prekratkega dometa, pa so modreci s slotecha popljuvali kot kolosalen fail.

Bo kolosalen fajl. Če bi imel delnice bi jih prodal. Battery swap postaj ne moreš imeti brez osebja, medtem ko Superchargerje lahko imaš. Vsaj večino časa. Meni menjava baterij ne gre skupaj iz čistega psihološkega vidika. Če si jaz kupim avtomobil, želim da je v celoti moj, ne pa da ga pol menjavam.

Saj je avto v celoti tvoj. Tistih 50 kg baterij je pač...baterija (gorivo), ki se jo zamenja, tako kot v vsaki napravi, ko se iztroši. Upam, da mu uspe, ker je to edini način, da lahko EV sploh zaživi (poleg mini nuklearke v vsakem avtu). Namreč to bistveno zniža ceno nakupa avta na raven današnjih bencinarjev, ker dobiš to, kar si plačal (avto brez polnega tanka bencina i.e. avto brez goriva(baterije)).

Baterija ima prej 600 kg. Tukaj je še vedno ogromno problemov, in to kar ponuja Tesla že v definiciji ne more zaživeti (individualne baterije). Če bo kdaj prišlo do tega, da boš lahko baterije menjaval brez omejitev, pa bodo še vedno težave, ker nobena baterija ne bo isto dobra kot tvoja prejšnja. Da ne omenjam stroškov za firmo. Prihodnost je v avtomobilih z dosegom 1000 km (to bo še trajalo, vem) in vsaj takšnih polnilcih kot so Teslini Superchargerji.


Torej bomo nazadovali ali kako ? Dajte no , kakšni superchargerji neki. Ko prevozim 1000km in mi zmanjka pogonske energije, jo hočem imet za nadaljnih 1000 km v 3-4 minutah nazaj. Tako kot prakticiramo že dolgo let. Kvečjemu da se napreduje, ne pa da bi za 300 km moral 20 minut stat na bencinski.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

Okapi ::

Sploh ker jo boš dobil zastonj .
Ne vem, kaj zdaj bluziš. Nihče ne misli, da jo boš dobil zastonj. Vsakomur je jasno, da bo najet akumulator dražji od kupljenega. Ampak tudi avtomobile mnogi najemajo in jih ne kupujejo, razlogov, zakaj to počnejo, pa je veliko, od tega, da je lažje obročno odplačevati, do tega, da je bolj praktično in na dolgi rok lahko tudi ceneje.

O.

Grey ::

Nikec3 je izjavil:

Grey je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

Okapi je izjavil:

:))Kar sem že pred časom omenjal kot rešitev problema prekratkega dometa, pa so modreci s slotecha popljuvali kot kolosalen fail.

Bo kolosalen fajl. Če bi imel delnice bi jih prodal. Battery swap postaj ne moreš imeti brez osebja, medtem ko Superchargerje lahko imaš. Vsaj večino časa. Meni menjava baterij ne gre skupaj iz čistega psihološkega vidika. Če si jaz kupim avtomobil, želim da je v celoti moj, ne pa da ga pol menjavam.

Saj je avto v celoti tvoj. Tistih 50 kg baterij je pač...baterija (gorivo), ki se jo zamenja, tako kot v vsaki napravi, ko se iztroši. Upam, da mu uspe, ker je to edini način, da lahko EV sploh zaživi (poleg mini nuklearke v vsakem avtu). Namreč to bistveno zniža ceno nakupa avta na raven današnjih bencinarjev, ker dobiš to, kar si plačal (avto brez polnega tanka bencina i.e. avto brez goriva(baterije)).

Baterija ima prej 600 kg. Tukaj je še vedno ogromno problemov, in to kar ponuja Tesla že v definiciji ne more zaživeti (individualne baterije). Če bo kdaj prišlo do tega, da boš lahko baterije menjaval brez omejitev, pa bodo še vedno težave, ker nobena baterija ne bo isto dobra kot tvoja prejšnja. Da ne omenjam stroškov za firmo. Prihodnost je v avtomobilih z dosegom 1000 km (to bo še trajalo, vem) in vsaj takšnih polnilcih kot so Teslini Superchargerji.

Arbitrarna številka...
Električni tok morajo biti omejen na tak tok, da zagotavlja dolgo uporabnost akumulatorjev. Tako rešiš problem "slabše" od prejšnje. Polnjene so vedno pod enakimi pogoji s profesionalno opremo na menjavališčih baterij. V nobenem primeru baterija ni tvoja, ker plačaš uporabnino akumulatorja (amortizacija + strošek polnjenja + strošek menjave + zaslužek). Menjaval brez kakšnih omejitev?

Baterija OMV stane recimo 10.000€. Na menjavo baterije računa 30€ in to ti zagotavlja pač neko avtonomijo recimo cca 500 km (novi, lažji materiali v avtomobilih lahko da še celo večjo avtonomijo). V 333 polnjenjih odplačajo baterijo in od tam naprej imajo zaslužek. Baterije naj bi zdržale do 1000 ciklov tako, da je precej margina za zaslužek. Samo spravit se je treba skup in zadeve nabavit (energentska podjetja se kopajo v €€€). Poskrbet za infrastrukturo transporta celic na ostala menjavališča (nekateri so bolj obiskani kot drugi in se začne zaloga nabirati). Zadeva je ekonomsko-logistični problem, ki ga je potrebno celovito reševati. Meni, ko kupim novega dizla, ne prodajo za 5 let zaloge zraven (posameznikov break-away strošek nakupa baterije). Torej, zakaj bi moral dobiti zraven akumulatorje, nositi strošek tega in potem kasneje še dražje elektrike. Na koncu me pride mnogo dražje od dizla. Za baterije naj poskrbijo energentske službe, ki jih imamo. Infrastruktura je postavljena (bencinske pumpe). Na ta način se reši problematiko neustreznega električnega omrežja, ker ne bi mogel vsak polniti doma.
««
152 / 1233
»»