» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1212 / 1222
»»

billy ::

Govora je o spustu iz vršiče, ne od doma...tam bi se tudi baterije že po nekaj ovinkih segrela dovolj. sicer ne dinamične vožnje, ampak pač lepo lagano.

Grimnir3 ::

billy je izjavil:

Govora je o spustu iz vršiče, ne od doma...tam bi se tudi baterije že po nekaj ovinkih segrela dovolj. sicer ne dinamične vožnje, ampak pač lepo lagano.


Segrela pri spustu po parih ovinkih ?

a_borlak ::

Večina EVjev pri nizki temperaturi izklopi ali zelo zmanjša regeneracijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: a_borlak ()

Grimnir3 ::

Kaj se bi pa potem na polnilnici zgodilo? Tam pa bi polnilo?

Seveda bi najprej nekaj minut grelo baterijo preden bi začelo polnit. Pozimi se najbolj splača dat polnit ko prideš domov in je baterija ogreta, potem takoj začne polnit.

Ko sem enkrat v malo večjem mrazu dal polnit mrezl avto je 10 minut grelo baterijo preden je začelo polnit.

billy ::

Grimnir3 je izjavil:

billy je izjavil:

Govora je o spustu iz vršiče, ne od doma...tam bi se tudi baterije že po nekaj ovinkih segrela dovolj. sicer ne dinamične vožnje, ampak pač lepo lagano.


Segrela pri spustu po parih ovinkih ?


ja vsaj do kake 20 kW regeneracije, kar je dovolj za normalno vožnjo

kow ::

Pa bodi elektro avtomobilcki pod 30k evrov handleali taksne situacije?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Grimnir3 ::

billy je izjavil:

Grimnir3 je izjavil:

billy je izjavil:

Govora je o spustu iz vršiče, ne od doma...tam bi se tudi baterije že po nekaj ovinkih segrela dovolj. sicer ne dinamične vožnje, ampak pač lepo lagano.


Segrela pri spustu po parih ovinkih ?


ja vsaj do kake 20 kW regeneracije, kar je dovolj za normalno vožnjo


Potem se pa zmeni z mojo baterijo zakaj je rabila 5 kilometrov mestne vožnje in še 15 kilometrov avtocestne vožnje, sicer počasnejše ker pač jutranja gužva, da je začela regeneracija vsaj malo opazno migat. Še naslednjih 15 kilometrov pa da je prišla do polne funkcionalnost.

billy ::

Do polne rabi ogromno. Ampak spet je bila debata o -10, takrat se vklopijo grelci v avtu ki dodatno grejejo baterijo.

Sama vožnjo ogreje baterijo šele tam pri 150kmh..tudi 130 je premalo toka...kake 90kmh pa rabiš verjetno par ur...najlažje se zagreje z večkratnim pospeševanjem/regeneriranjem...to maš v 10min lepo na delovni temp

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: billy ()

Utk ::

kow je izjavil:

Pa bodi elektro avtomobilcki pod 30k evrov handleali taksne situacije?

Sej handlajo. Samo nekateri niso sposobni vsaj nekega abstraktnega razmišljanja. Če je pri enem avtu tako, je pri vseh...ne, ni.
Velika večina avtov bo v vsakem mrazu imela regen, tudi če nekaj zmanjšan. Ker je škoda metat stran energijo, ker se tudi s tem baterija greje in ker je pomembno, da imaš konsistenten občutek na zavori, ne glede na temperaturo okolice ali baterije. Niti nima smisla tu šparat tolk baterije, ker za pogon pa vseeno vleče ven tok, kar je glih tolk škodljivo kot v drugo smer (pa bi v drugo smer šel veliko manjši tok v povprečju).

Grimnir3 ::

billy je izjavil:

Do polne rabi ogromno. Ampak spet je bila debata o -10, takrat se vklopijo grelci v avtu ki dodatno grejejo baterijo.


Debata o -10 je bila, ker je nekdo napisal da če greš smučat bo nazaj grede regeneracija 0, pa je utk vskočil da ziher ne.

Jaz sm sam delil svoja opažanja da pri -10 tesla očitno popolnoma izklopi regeneracijo, če prej seveda ne ogreješ baterije.
In opažam da so skokovite razlike temperaturami okoli 0, rahlim minusom in malo bolj konkretnim minusom. Upadanje regeneracije ni linearno.

da imaš konsistenten občutek na zavori


To bi pričakoval.
Ampak za teslo Y ne drži. Mene je parkrat presenetilo, ko je bil malo večji minus.

Nas bo pa globalno segrevanje rešilo teh težav :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grimnir3 ()

kow ::

Ce smo posteni, je vseeno bedno iti na smucanje, ce si na koncu v neki vecji stavbi s parkiriscem. Kjer nimas neposrednega dostopa do vticnice. Se strinjamo?

Utk ::

To bi pričakoval.
Ampak za teslo Y ne drži. Mene je parkrat presenetilo, ko je bil malo večji minus.

Če že noče konkretne regeneracije delat, bi bilo prav da v takih primerih stvar simulira z zavorami. Kot delajo hibridi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Grimnir3 ::

Utk je izjavil:

To bi pričakoval.
Ampak za teslo Y ne drži. Mene je parkrat presenetilo, ko je bil malo večji minus.

Če že noče konkretne regeneracije delat, bi bilo prav da v takih primerih stvar simulira z zavorami. Kot delajo hibridi.


No tega pač ne dela.

codeMonkey ::

To je velik problem IMO, da se pri Tesli ne ukvarjajo z brake blendingom. Tudi vprasljivo s stalisca funkcionalne varnosti mogoce. Obcutek na pedalih mora biti konstanten za dobro in varno izkusnjo.

Zgodovina sprememb…

billy ::

Imaš v service meniju opciju, da klikneš in te avto vodi kako se to naredi.

codeMonkey ::

Torej so dodali? Ker nekaj casa nazaj tega nisem zasledil.

a_borlak ::

kow je izjavil:

Pa bodi elektro avtomobilcki pod 30k evrov handleali taksne situacije?


Kajpavem, Zoe recimo ima, tudi pri drugih sem pozimi občutil, da avto bistveno manj zavira, kot bi sicer.

billy ::

Problem pri regeneraciji zelo hladne baterije je stranski produkt, pri "pretakanju" elektronov, kateri lahko tudi uniči celico, oz pospeši degeneracijo. Pozabil kako se reče...

seveda odvisno koliko kobalta ima baterija, ampak nobena ni imuna na to.

Grimnir3 ::

codeMonkey je izjavil:

Torej so dodali? Ker nekaj casa nazaj tega nisem zasledil.


Mogoče na prenosvljeni 3.
Y letnik 2023 tega nima.

codeMonkey ::

Zdaj gledam tole: https://teslamotorsclub.com/tmc/threads...

Under the Tesla Model Y Vehicle Controls - Pedals and Driving see the following settings:

Driving Mode: Normal and Chill. Drive in Chill mode for the first few times until you are more familiar with driving the Tesla Model Y. (In Chill mode the Tesla Model Y drives similar to a 4 cylinder vehicle; Normal mode (Sport mode in the Performance Model Y) is like driving a V8 powered vehicle.

Stopping: Hold, Creep and Roll (these settings only apply at speeds under 4 MPH.) Hold mode is for one pedal driving (takes getting used to to stop precisely where you want to stop the Tesla Model Y.) Creep mode (I recommend Creep mode when first get used to driving the Tesla Model Y) is most like driving a conventional vehicle with an automatic transmission. Roll will free roll under 4 MPH similar to a vehicle equipped with a manual transmission when you shift into Neutral or depress the clutch pedal.

Braking: Blended Friction Braking. When you turn this setting on the Tesla Model Y will slow at the same rate when you lift your foot from the accelerator regardless of the battery state of charge or temperature. The blending of the friction brakes with regenerative braking is seamless.

Zgodovina sprememb…

Grimnir3 ::

Vpraši lastnike Tesle ki so imeli nesrečo kako hitro se avto popravi.

Drava ::

Že že, tudi stvari pri Tesli niso idealne, nihče ni rekel da so. Je pa dejstvo da ponujajo največ avta za svojo ceno in so tehnološko močno spredaj, tako po tehnologiji samega avta, kot po tehnologiji proizvodnje.

codeMonkey ::

Zna biti pac precej vec totalk zaradi tega. Ce ti ta odlitek poci, je konec. Potrebno pac pricakovati in se vsaj primerno zavarovati.

Zgodovina sprememb…

Drava ::

Ze to, da so sli po consko arhitekturo do Riviana, ne odraza nekega zaupanja v sposobnost Cariada.

Tudi to je nekaj, vsaj zavedajo se da so sami nesposobni, zato so šli po softwer in consko arhitekturo do Riviana. Prvi korak do izboljšanja je da se zavedaš svojih lastnih pomanjkljivosti.

codeMonkey je izjavil:

Zna biti pac precej vec totalk zaradi tega. Ce ti ta odlitek poci, je konec. Potrebno pac pricakovati in se vsaj primerno zavarovati.


No, načeloma se da tudi odlike zavarit za relativno male pare, je pa res da ta industrija /tehnika popravljanja še ni široko razvita, ker je gigacasting relativno "nov proces". Ampak ni rečeno do vedno tako. Po vsej verjetnosti se bo da dolgi rok razvila industija popravljanja tega (beri: lokalni mehaniki se bodo izzučili kako popravljati te stvari).

Sicer pa: morda so res gigacastingi za samega uporabnika slabša zadeva (pa niti to ne nujno), je pa dejstvo da so boljši za proizvajalca in njegovo profitabilnost. Vsekakor pa lahko trdimo da je delež kupcev ki zaradi gigacastinga ne bo kupil avta odločno premajhen da bi znatno vplival na karkoli in tako bo po vsej verjetnosti ostalo. S tega stališča je odločitev Tesle za uvedbo gigacsting postopka absolutno pravilna odločitev.

Gigacasting ima tudi prednosti za samega uporabnika: nižja teža avtomobila, večja togost (vpliva na vozne lastnosti) in nižja cena (kolkr ko pač proizvajalec delno prenese na kupca).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Drava ()

MikeRotch ::

Grimnir3 je izjavil:

Vpraši lastnike Tesle ki so imeli nesrečo kako hitro se avto popravi.


Odlitke se lahko popravlja. Razpoke se lahko vari, zvite odlitke se lahko poravna.

Podobne argumente so imeli že pred leti pri zmečkljivih conah. Pa pri ABS zavorah, češ, da imaš brez ABS razbit sprednji konec, z ABS pa zadnjega, ker se nekdo zaleti v tebe.

Pod črto so gigacastingi enostavno boljši. Nižja teža, večja varnost, večja trdnost, cenejša izdelava (če delaš maso), lažja iteracija in posledično hitrejše spremembe...

V realnosti se izkaže, da imajo ljudje raje cenejši, bolj varen avto z nižjo porabo, čeprav je mogoče zavarovanje zaradi malenkost dražje.

a_borlak ::

Bolj kot premium avti je vprašanje, kje je boleča točka za Evropejca (bolj verjetno glede na državo), koliko je še pripravljen dati za nov avto. Če pogledaš recimo Portugalsko, tam kraljuje v prodaji Dacia Sandero, medtem ko na Švedskem Tesla Y. Evropsko povprečje je verjetno bližje Daciji kot Tesli, tako da dokler ne bo poceni EVjev zna še potrajat, razen če ne bodo Kitajci po hitrem postopku skočili na vlak. ampak imajo problem, v Sloveniji recimo MG še vedno ni nekaj, kar bi rekel v redu, kupim brez razmisleka, pa imajo spodobno prodajno in servisno mrežo. Skratka, bo še malo potrebno za spremembe. BTW, tudi Kitajci niso skočili na vlak gigacastinga, me prav zanima, kako bodo zavarovalnice odreagirale v roku parih let zaradi popravljivosti. Bodo Tesle cenejše ali dražje?

Drava ::

Evropsko povprečje je verjetno bližje Daciji kot Tesli, tako da dokler ne bo poceni EVjev zna še potrajat, razen če ne bodo Kitajci po hitrem postopku skočili na vlak.

Zna potrajat = par let čakanja (recimo ranga 2 do 5 let).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Drava ()

Grimnir3 ::

Zavarovalnice kar lupijo za Tesle, 3 in Y pride okoli 1500e
Kasko seveda.
Pa polni bonus.

Popravila so pa muke, čakanje na dele, pošiljanje v MB in to ob manjši nesreči ko je bil nalet divjadi.

Jaz še nisem mel nesreče, kolega je pa dvakrat nabasal srno.

Obakrat se mu je vleklo cca mesec, da je dobil avto. Pa ni bilo med covidom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Grimnir3 ()

Gregor P ::

Če je cca. 2035 tista prelomnica, ko bo to vse urejeno (torej nekaj postalo standard ter tako lažje dobavljivo in se bodo zavarovalnice tudi malo umirile z lupljenjem, bodo manjša EV na voljo itd.), potem se morda pač večini splača počakati do takrat. Če ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Drava ::

Vprašat se moraš koliko pride zavarovanje za ekivalenten naftni avtomobil enakega cenovnega razreda? Verjami, ravno tako ni poceni. Popravila so pri Tesli pač do določene mere še šibka točka, vendar več kot očtino ne zadost velika čšibka točka da bi negirala vse ostale prednosti Tesle. Hence:
Tesla Model Y secures position as world's best-selling car in 2023
https://www.jato.com/resources/media-an...

Ps: Za 2024 pa je drugi najbolj prodajan avto na svetu overall, ne glede na vrsto pogona.

Grimnir3 ::

To je mal tko sej veš.
Če imaš efektivno dva modela je drugače kot če imaš prodajo razdrobljeno na 10+ modelov.

*ja vem da ima Tesla še S, X in Cybertruck.
Sam to so precej nišni modeli.

codeMonkey ::

MikeRotch je izjavil:

Grimnir3 je izjavil:

Vpraši lastnike Tesle ki so imeli nesrečo kako hitro se avto popravi.


Odlitke se lahko popravlja. Razpoke se lahko vari, zvite odlitke se lahko poravna.


Da se nekaj lahko, se ne pomeni, da se splaca. Totalka s strani zavarovalnice je jasno kaj pomeni. Ravno dozivel, oz. dozivljam posledice trka v bok nad zadnjim kolesom. Zvitih odlitkov jaz ne bi prevec pricakoval. Zadeve prej pocijo. Saj je nekdo limal tu video Cybertrucka, kjer je bilo jasno pokazano v praksi. Sicer na pretiran nacin, ampak nesrece niso nikoli normalna stvar.

Kljub temu pa se strinjam, da ce je to za proizvodnjo in za zasnovo vozila bolje, je na koncu dobro tudi za kupca. Se vedno sicer stojim za tem, da se je tega dobro zavedati, ampak ce razgradnja teh razbitih avtomobilov dobro deluje, in se npr. baterijski del uporabi za hranilnik, drugo pretopi, gledano v celoti, nimam nobenega problema s tem.

Zgodovina sprememb…

paradajzos ::

MikeRotch je izjavil:

paradajzos je izjavil:


Pogovarjali smo se o 2.0 dizlih.


Pogovarjali smo se o več stvareh. Specifično sem omenil Rav4 2.0 s CVT menjalnikom in par različnih 2.0 dizlov, ki sem jih imel prej. Prosim sledi debati.

Pa uporabljaš vse pridobitve civilizacije plus filaš EV? Kakšen tank dizla si imel v mislih, tistega od dejanskega tanka - recimo Leopard 2? Ker mene je prišla elektrika za celo hišo (pa nimam TČ) pred postavitvijo SE brez EVja malo več kot poln tank dizla. Pa imamo vse možne naprave tam razred A do A++, nobenih električnih radiatorjev ali bojlerjev, kuha se na plin itd.


Jaz imam na dizlu sicer 82 literski tank :) Računal sem en malo bolj povprečen 60 literski tank. Račun za elektriko je 90-100€ na mesec, če odštejem TČ. Ne vem pa kaj zate pomenijo vse pridobitve civilizacije.

A zdaj že “če odštejem TČ”? Prej je bilo “za celo hišo”.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

paradajzos ::

MikeRotch je izjavil:

Ja, povsem možno, da ima takšno porabo. To je bilo bistvo moje objave. Težko je soditi o porabi, če ne poznaš točnih okoliščin. Tvoj dizel s 6,5 porabe bi imel pri meni verjetno 10 ali 11 litrov. Pri kakšnem res šparovnem vozniku pa mogoče samo 5. Če želiš povprečje pa enostavno pogledaš na spritmonitor pa dobiš realno sliko.

Če seveda odmislimo, da je je 2.0 dizel lahko neka lahka, varčna kanta ala golf ali krava kot je npr. kak LR Discovery 5 ali kaj podobno težkega.

Ja, dej sledit debati.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

MikeRotch ::

Grimnir3 je izjavil:

Zavarovalnice kar lupijo za Tesle, 3 in Y pride okoli 1500e
Kasko seveda.
Pa polni bonus.


Evo, primerjava zavarovanja na wiz.si. Obakrat osnovno zavarovanje + kasko s 100€ odbitne franšize + AO-plus

Tesla Model Y Long Range AWD
Cena novega vozila: 51.990€
102,79 € na mesec
1.171,81 € na leto

VW Tiguan Allspace 4motion 2.0TDI 143kW
Cena novega vozila: 51.313€
100,87 € na mesec
1.149,97 € na leto

Celih 20€ razlike.

MikeRotch ::

paradajzos je izjavil:

A zdaj že “če odštejem TČ”? Prej je bilo “za celo hišo”.


Tanke so bilke, ki se jih oklepaš :)

paradajzos ::

MikeRotch je izjavil:

paradajzos je izjavil:

A zdaj že “če odštejem TČ”? Prej je bilo “za celo hišo”.


Tanke so bilke, ki se jih oklepaš :)

Ti, ja. Pa cel čas spreminjaš gol.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

Grimnir3 ::

MikeRotch je izjavil:

Grimnir3 je izjavil:

Zavarovalnice kar lupijo za Tesle, 3 in Y pride okoli 1500e
Kasko seveda.
Pa polni bonus.


Evo, primerjava zavarovanja na wiz.si. Obakrat osnovno zavarovanje + kasko s 100€ odbitne franšize + AO-plus

Tesla Model Y Long Range AWD
Cena novega vozila: 51.990€
102,79 € na mesec
1.171,81 € na leto

VW Tiguan Allspace 4motion 2.0TDI 143kW
Cena novega vozila: 51.313€
100,87 € na mesec
1.149,97 € na leto

Celih 20€ razlike.


ZT in generali sta oba okoli 1500.
Nevem kako je wiz toliko cenejši.

MikeRotch ::

Grimnir3 je izjavil:


ZT in generali sta oba okoli 1500.
Nevem kako je wiz toliko cenejši.


Možno, ne vem. Razmerje med primerljivim dizlom in EVjem je verjetno vseeno podobno? Domnevam, da je tudi za 50k EUR vrednega Tiguana cena okrog 1500?

krucymucy ::

a_borlak je izjavil:

tudi Kitajci niso skočili na vlak gigacastinga, me prav zanima, kako bodo zavarovalnice odreagirale v roku parih let zaradi popravljivosti. Bodo Tesle cenejše ali dražje?

Vsi ne, nekateri pa.
Recimo Xpeng, Zeekr, NIO ... so tole implementirali.
Toyota se trudi, ampak bo trajalo.

https://asia.nikkei.com/Business/Automo...

a_borlak ::

krucymucy je izjavil:

a_borlak je izjavil:

tudi Kitajci niso skočili na vlak gigacastinga, me prav zanima, kako bodo zavarovalnice odreagirale v roku parih let zaradi popravljivosti. Bodo Tesle cenejše ali dražje?

Vsi ne, nekateri pa.
Recimo Xpeng, Zeekr, NIO ... so tole implementirali.
Toyota se trudi, ampak bo trajalo.

https://asia.nikkei.com/Business/Automo...


Uh, hvala. Vem, da se je celo VW nekaj trudil v tej smeri, ampak kako daleč so, pa ne vem.

Gregor P ::

Ampak nazaj na temo ...

Prodaja baterijskih električnih vozil je lani v Evropski uniji padla za skoraj šest odstotkov, v Sloveniji jih je bilo registriranih 27 odstotkov manj.
...

V Evropski uniji (EU) je medtem število registracij osebnih avtomobilov naraslo za 0,8 odstotka, na 10,8 milijona vozil, kljub padcem na največjih trgih - v Nemčiji, Franciji in Italiji. Od tega je bilo 1,4 milijona baterijskih električnih vozil ali slabih šest odstotkov manj kot v 2023, za 6,8 odstotka je padla tudi prodaja priključnih hibridov. So se pa registracije klasičnih hibridov povečale za 21 odstotkov na 3,3 milijona vozil. Ta kategorija je zasedla 30,9-odstotni tržni delež v EU in zaostala le za bencinskimi avti, ki so pomenili tretjino vseh novih registracij.

https://forbes.n1info.si/posel/je-elekt...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

MikeRotch ::

A dej no, človek, ki bi "z mojim dizlom imel porabo 10 l" glede na navajanje svojih izkušenj z bencincem, čeprav je en post prej argumentiral o dizlih.


Navajal sem izkušnje s svojimi dizli. Še enkrat, prosim spremljaj temo.

Gregor P ::

Sam sicer dizlov nisem imel, sem imel pa tudi po dvajset let stare bencinarje in to so imeli na koncu v povprečju 8 l porabe; razen seveda 6, 8-valjnikov ipd., ti pa ustrezno dosti večjo porabo. Tako da ne vem kakšne dizle si ti potem vozil? Porscheje?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

Grimnir3 je izjavil:


To je mal glupo.
Recimo vklopim defrost avta, pobere mi 3% baterije ampak to se ne pozna na povprečni zabeleženi porabi.

Kar po mojem ni prav.
Končna povprečna bi morala vsebovati vse, tudi ogrevanje avta pred vožnjo.


Defrost avta preden startas? Zakaj bi pa to stelo v povprecno porabo, saj takrat se ne vozis.

bm1973 ::

Baterija se ti pa sprazni...

ICE avto šteje porabo tudi v "štand gasu".

kow ::

Domnevas, da se avto takrat ne polni.

MikeRotch ::

Sam sicer dizlov nisem imel, sem imel pa tudi po dvajset let stare bencinarje in to so imeli na koncu v povprečju 8 l porabe; razen seveda 6, 8-valjnikov ipd., ti pa ustrezno dosti večjo porabo. Tako da ne vem kakšne dizle si ti potem vozil? Porscheje?


Še enkrat, za tiste, ki jim res ne potegne.

Poraba avtomobila je lahko ZELO različna glede na način uporabe. Ta isti 2.0 dizel, ki je meni v povprečju porabil 10+ litrov je na avtocesti pri 120-130kmh porabil med 6 in 7 litrov. Če se z 2 tonskim 4wd suvom z avtomatskim menjalnikom voziš po mestu pa manj kot 10-11 litrov ne more biti.

Zato je neumno posploševati na podlagi lastnih izkušenj. Če te zanima povprečje, odpreš spritmonitor ali podobno stran in pogledaš povprečje na vzorcu nekaj 10 ali nekaj 100 vnosov.

Oziroma obratno. Če kupuješ zase je neumno gledati povprečje, ker mogoče tvoj način vožnje bistveno odstopa od povprečja.

bm1973 ::

spritmonitor je res po moje najbolj realna osnova za porabo.

Ker zraven dodajo še povprečno brzino.

In tisti z res majhno porabo so totalni drekači po cestah.

Gregor P ::

Zato pa danes kupiš hibrida, ker se ti super obnese ravno za po mestu in potem normalno dalje po AC itd.
No, saj kot je videti ljudje dejansko množično kupujejo hibride.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
««
1212 / 1222
»»