» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
960 / 963
»»

facepalm ::

Mikrohard je izjavil:

Teža ne igra nobene vloge pri vožnji na avtocesti... tudi moč motorja ne. EV motorji so vsi že blizu maksimalnega možnega izkoristka. Tam je važna samo aerodinamika. In če ne želiš voziti nekaj podobnega Apteri, ali pa maksimalno 100-110kmh, potem je 15kWh na 100km nedosegljivo. Če pa hitrost omejimo na 100kmh, je pa zadeva že danes dosegljiva.

Bolj kot sam motor sem imel v mislih cel pogonski sklop s cim manj izgubami med prenosom moci/energije (trenje, toplota..).
Hkrati bi za visje hitrosti lahko dodali kaksen "regen" sistem z npr turbino, katero bi poganjal zrak, kateri tako ali drugace ustvarja upor.
Lahko pa uredimo "extension battery pack". Torej avto z max 15kWh baterijo, kateri bi bil dovolj za vsakdanje voznje z moznostjo priklopa male prikolice z baterijo za long range potovanja. Priklop standarizirat in jih postavit zraven polnilnih postaj v najem.

Utk je izjavil:

Meni bi bil zoe z 20 kwh baterijo in normalno hitrim polnjenjem, recimo s 50 kw dc, čisto dovolj. Ampak ne za 30 jurjev minus subvencija. Twingo je pa vseeno malo majčken.

Pol pa je stari kia soul 30kWh taman zate:)
Za slabih 15k rabljen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

fikus_ ::

"Hkrati bi za visje hitrosti lahko dodali kaksen "regen" sistem z npr turbino, katero bi poganjal zrak, kateri tako ali drugace ustvarja upor".

Perpetuum Mobile še nisi iznašli.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

facepalm ::

fikus_ je izjavil:

"Hkrati bi za visje hitrosti lahko dodali kaksen "regen" sistem z npr turbino, katero bi poganjal zrak, kateri tako ali drugace ustvarja upor".

Perpetuum Mobile še nisi iznašli.

Ni govora o perpetuum mobile, saj bi turbina proizvedla bistveno manj energije, kot bi jo avto porabil. Vprasanje je zgolj to, ce bi lahko proizvedla vec energije, kot bi jo avto zaradi nje same dodatno porabil.

TESKAn ::

Ni govora o perpetuum mobile, saj bi turbina proizvedla bistveno manj energije, kot bi jo avto porabil. Vprasanje je zgolj to, ce bi lahko proizvedla vec energije, kot bi jo avto zaradi nje same dodatno porabil.

Prevod: ni perpetuum mobile, ampak energija iz nič. Facepalm :).
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

facepalm ::

TESKAn je izjavil:

Ni govora o perpetuum mobile, saj bi turbina proizvedla bistveno manj energije, kot bi jo avto porabil. Vprasanje je zgolj to, ce bi lahko proizvedla vec energije, kot bi jo avto zaradi nje same dodatno porabil.

Prevod: ni perpetuum mobile, ampak energija iz nič. Facepalm :).

V bistvu zgolj izkoristek zracnega upora. V kolikor pri temu nastane znatni dodaten upor, zaradi katerega bi vozilo porabilo vec dodatne energije, kot bi io regeneriralo, seveda nima smisla.
Ampak ce zrak nabija v zid (odbijac vozila) ali v lopatico turbine, se upor res znatno poveca?

Saj razumem, ce bi tak koncept deloval, bi namestili 500 turbin in bi imeli perpetuum mobiile

trancer01 ::

Seveda se poveča, poleg tega pa nastajajo še izgube pri pretvorbi in shranjevanju energije.

facepalm ::

Izgube pri pretvorbi in morebitnem hranjenju razumem. Verjetno bi tudi bila kolicina proizvedene elektrike zanemarljiva napram stroskom namestitve takega sistema (tako kot bi bili solarni paneli).
Tega z vecjim uporom pa ne razumem. Priznam, da nimam primernega znanja fizike, da bi tole komentiral, pa vendar..
Ni mi jasno kako oz zakaj bi bil zracni upor na odbijac manjsi kakor na odbijac z loputo, skozi katero bi steklo nekaj zraka in bi tako vrtelo turbino. Seveda se uredi tudi "straight through" izpuh tega zraka (lahko pred vetrobransko steklo ali pri prednjih vratih vozila).
Po mojem razmisljanju (ocitno napacnemu), bi moral biti upor nekoliko manjsi (za koliko bi bilo odvisno od upora same turbine), saj zrak vsaj deloma prebije raven odbijac.

facepalm ::

Nekaj v tem smislu:
https://alcse.org/the-american-wind-pow...

Namesto 4kom na strehi, das 2 kom za masko odbijaca, kjer je pri ICE hladilnik. Za turbinami speljes cev za zrak primernega premera. Hladilnik premaknes na bok odbijaca.

Letalec ::

facepalm je izjavil:

Nekaj v tem smislu:
https://alcse.org/the-american-wind-pow...


Yost says that for the car to be completely wind-powered batteries would need to become super-efficient in comparison to those that currently exist.


Samo iz tega stavka je razvidno, da tip nima blage veze. Ali pa namenoma zavaja da bi potegnil denar od investitorjev.

Mimogrede, če bi kdo rad letel kot ptica, obstaja en zelo enostaven trik, ki ga močno skrivajo vsi strokovnjaki. In sicer se enostavno primeš za ušesa, ter močno povlečeš navzgor. Če si dovolj močan boš samega sebe dvignil s tal v zrak. Ampak je potrebno res močno potegnit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Letalec ()

facepalm ::

Sej ni misljeno, da bi se avto poganjal izkljucno "na veter" ampak, da bi ga izkoristil za recimo 10% nizjo porabo.

Spajky ::

Včeraj je bil na SLO2 ob 20h dokumentarc "temna stran zelenih tehnologij" ali nekaj takega ... poglejte z ogledom za nazaj ali na MMC 4d.rtv ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

J.McLane ::

Zakaj bi gledal to izkrivljeno enostransko sliko?

Grafit imamo še kje drugje kot na kitajskem
Litij in Bolivija je pa tudi ena svoja pravljica
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Spajky je izjavil:

Včeraj je bil na SLO2 ob 20h dokumentarc "temna stran zelenih tehnologij" ali nekaj takega ... poglejte z ogledom za nazaj ali na MMC 4d.rtv ...

Zmeraj treba gledat še alternativo. Lahko je to slabo (čeprav bi lahko bilo velilo bolje), ampak alternativa je še veliko slabša.

hruske ::

Sem o tem dokumentarcu že napisal, kar je napisati:

hruske je izjavil:

Temna stran zelenih energij?

Sem pogledal ta dokumentarec in moram rečt, da sem pričakoval nekaj več. Zdi se mi nenatančno oz. slabo artikulirana zmes željá po enostavnih rešitvah, kjer teh ni.

Pogrešal sem imena (in datum izjave pri nastopajočih, če ni izjava iz istega časa kot je nastajal dokumentarec), tako ne vem ne kdo je dal izjavo ne kdaj. Lahko je nek Pablo iz Arkansasa dobil $100, da je rekel to kar je režiser oz. producent hotel, podobno kot imajo firme pri nas slamnate direktorje iz bosne.

Praktično pri vsem kar človek počne zadnjih par tisoč let, so žrtvovana področja. Samo pri nas imaš npr. Idrijo, ki se poseda zaradi rudnika. Vas Družmirje ima danes 0 prebivalcev, ker je na njenem mestu zaradi izkopa premoga iz rudnika lignita Velenje nastalo Družmirsko jezero. Žirovski vrh zahteva stalni monitoring, da radioaktiven material ne pride v Soro. V Celju imaš Cinkarno, ki je zgrajena na industrijskih odpadkih, iz katerih se danes v reko izločajo težke kovine. Malo bolje jo je odneslo odlagališče rdečega blata v Kidričevem, tam je na prizadetem okolišu danes fotovoltaična elektrarna.

Zadnja leta so pri nas žrtvovana področja predvsem zbiralinice oz. predelovalnice odpadkov, kjer prihaja do požarov, tisti dim pa razsaja po bližnji in daljnji okolici. Veste, kaj je tudi gorljiv nevarni odpadek, ki se zbira tam? Izrabljeno motorno olje.

Tudi nafta pušča za sabo žrtvovana področja, od razlitij (Exxon Valdez na Aljaski, Deepwater Horizon v Mehiškem zalivu), onesnaženja zraka (akutno npr. Zalivska vojna, kronično vsako večje mesto), do dvigovanja in posedanja terena (Texas). Klik če kdo hoče videt kako izgleda žrtvovano področje zaradi črpališč nafte.

Tisti, ki jih skrbijo delci gum zaradi EV, pozabljajo na večtonske SUV višjega razreda. Očitno tudi nikoli niso videli kako polpriklopnik zavija v ostrem ovinku - za njim ostane zelo debela črta. V enem ovinku pusti toliko gume, kolikor je avto ob zmerni vožnji ne obrabi v par tisoč kilometrih.

Na koncu "dokumentarca" nekdo neimenovan pozove še k spremembi celotnega družbenega sistema. Se strinjam, idealno bi bilo, če bi vsi kolesarili, ker je to energetsko optimalen način za gibanje, a močno dvomim, da bodo ljudje iz Dolenje Trebuše kolesarili v službo do Idrije.

Če kaj, potem je ta dokumentarec poimenovan napačno, ker temne strani nima zelena energija, ampak industrijska aktivnost v splošnem. Zelena energija ima za spremembo tudi potencialno svetlo stran, če do nje premišljeno pristopimo.
Rad imam tole državico. <3

hruske ::

Priporočam ogled Juice: How Electricity Explains the World. Veliko bolje pojasni stanje, brez šuntanja.
Rad imam tole državico. <3

bambam20 ::

Nič. Potem pa bomo zaceli nazaj uporabljati konje.

Utk ::

Se ti hecaš? Avte so uvedli predvsem zato, ker so se mesta utapljala v konjskem dreku.

Hemi426 ::

bambam20 je izjavil:

Nič. Potem pa bomo zaceli nazaj uporabljati konje.


Haha, v isti temi je nekdo pisal, da komaj čaka električne avte, ker ga pri ICE motijo vibracije na volanu, glasnost in vonj.

Niso ljubitelji EV ravno folk, ki bil sposoben jezdit konja, haha

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hemi426 ()

krucymucy ::

bambam20 je izjavil:

krucymucy je izjavil:


minus je pa slabsi izkoristek, kompleksnost izdelave takega vozila in pa polnjenje prek posrednikov.


Polnjenje prkeo posrednikov bo kmalu preteklost.

Za vodik sem pisal da je to minus.

bambam20 ::

krucymucy je izjavil:

bambam20 je izjavil:

krucymucy je izjavil:


minus je pa slabsi izkoristek, kompleksnost izdelave takega vozila in pa polnjenje prek posrednikov.


Polnjenje prkeo posrednikov bo kmalu preteklost.

Za vodik sem pisal da je to minus.



V vsakem primeru je to minus, da se moraš nekam zapeljat, da lahko polniš. Posredniki so vedno zelo velik problem, ker požrejo preveli delež. Tako je pri vsem, kar se prodaja preko posrednikov. Kar pomisli, koliko bi dejansko bili avtomobili cenejši, če bi se posrednike ( trgovce ) ukinilo. ( minimalno 15%, ampak računam na 20% -25% bi bili avti cenejši ) plus eko sklad, pa imamo ID3-ja namesto za 36 tisočakov za zelo sprejemljivih 22.5 tisočakov. ( zraven sem vračunal še EKo sklad 4500€ )

FireSnack ::

Ma dej, kdo bo dal za povprečen električen avtek 35k. Ko bo zmanjkalo budal ki to kupujejo bo morala cena pasti na pol. Če bi kdo res rad šel v zeleno smer ne bi bile cene dvojne. Nateg.

BigWhale ::

TESKAn je izjavil:

Ni govora o perpetuum mobile, saj bi turbina proizvedla bistveno manj energije, kot bi jo avto porabil. Vprasanje je zgolj to, ce bi lahko proizvedla vec energije, kot bi jo avto zaradi nje same dodatno porabil.

Prevod: ni perpetuum mobile, ampak energija iz nič. Facepalm :).


Off-topic ampak v praksi je propeler, ki poganja avto hitreje od vetra, izvedljiva izvedba. V praksi, kot koncept.



Hemi426 je izjavil:


Niso ljubitelji EV ravno folk, ki bil sposoben jezdit konja, haha


Pfff, zase govor! :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

TESKAn ::

BigWhale je izjavil:

TESKAn je izjavil:

Ni govora o perpetuum mobile, saj bi turbina proizvedla bistveno manj energije, kot bi jo avto porabil. Vprasanje je zgolj to, ce bi lahko proizvedla vec energije, kot bi jo avto zaradi nje same dodatno porabil.

Prevod: ni perpetuum mobile, ampak energija iz nič. Facepalm :).


Off-topic ampak v praksi je propeler, ki poganja avto hitreje od vetra, izvedljiva izvedba. V praksi, kot koncept.



Hemi426 je izjavil:


Niso ljubitelji EV ravno folk, ki bil sposoben jezdit konja, haha


Pfff, zase govor! :P

Tale 'propeler' je čisto nekaj drugega in tudi ne dobi energije iz nič. Dat ventilator spredaj na avto in upat, da boš dobil energijo iz nič - to pač ne gre. Recimo tako, če se propeler vrti tolk hitro, da avto ne občuti dodatnega upora, potem ne dobiš ven energije. Brž, ko ven 'črpaš' energijo, boš dobil upor - skladno s tem, kolk energije dobiš ven + izgube. Da ob zaviranju dobiš ven energijo, maš pa že regenerativno zaviranje, ne rabiš še dodatnega sistema v avtu.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

BigWhale ::

Sej vemo, da ne dobi energije iz nic, no. :)

pegasus ::

Rabimo več takih inovatorjev: https://www.bbc.com/news/av/world-asia-...

dunda ::

Če slučajno koga zanima vstop v e-svet. Peugeot e-2008 - zapiski po testiranju.
Vtisi so še sveži, če koga kaj zanima, naj vpraša.
https://kacnje.blogspot.com

LeQuack ::

GM recalls every Chevrovlet Bolt ever made, blames LG for faulty batteries
Two simultaneously occurring defects will cost $1.8 billion to fix.

PS: Chevrovlet Bolt je Opel Ampera v EU

Vir: https://arstechnica.com/cars/2021/08/gm...
Quack !

torentino ::

Opel Ampera-E.
Opel Ampera je prvi model, v USA imenovan Chevrolet Volt in je hibrid z 16kWh baterijo.

Steak ::

Roadtrip z Škodo Enyaq in dvemi otroki; 1750 km od Slovenije do Latvije v 2 dneh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

Steak ::

Poraba polno otovorjenega, z vso pritljago, strešnim kovčkom in nosilcem za 2 kolesi vzadaj je bila samo 20 kWh na 100 km. 150 kilometrski izlet od Maribora do Zagreba je porabil samo 43 % baterije, kar pomeni da bi z polno baterijo prevozili okoli 350 km in real world.

Kripto mesi ::

Ja super, ampak za teh prevoženih 150km je porabil 3 ure pa pol s povprešno hitrostjo 42km/h, kar pomeni, da se je vozil po jajcih. :))

pegasus ::

Izgleda imaš drugačno razumevanje besede "izlet" kot večina?

J.McLane ::

Saj od MB do ZG tudi ni 150 km, če bi šel direkt, očitno so šli na izlet po lokanih cestah, malo naokoli.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Steak ::

Kripto mesi je izjavil:

Ja super, ampak za teh prevoženih 150km je porabil 3 ure pa pol s povprešno hitrostjo 42km/h, kar pomeni, da se je vozil po jajcih. :))


Vozilo se je kolikor hitro se je lahko glede na cestne razmere (bil je prometni zamašek). Če zamaška ne bi bilo bi šlo pač hitreje (zaloge energije je zadosti).

J.McLane je izjavil:

Saj od MB do ZG tudi ni 150 km, če bi šel direkt, očitno so šli na izlet po lokanih cestah, malo naokoli.


Drži, čar izleta je da uživaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

Steak ::

Ne pozabimo da Bjornov 1000 km challenge Škoda Enyaq odlično opravi v 10 urah in 20 minutah, kar je ravno tista meja kjer je omejitev človek ne pa avto. Tako da Škoda Enyaq je tudi dober avto za roadtripe (to ponavadi ni toliko pomembno ker so roadtripi relativno redki, pa vendar).
https://insideevs.com/news/510678/audi-...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

Magic1 ::

Jao, te primerjave koliko km narediš, bi morele vsebovati graf hitrosti vožnje, ker drugače nič ne pomeni. Jaz sem tudi prišel iz morja 180km in porabil manj kot 8l bencina. Pa 5 nas je bilo v karavanu, ki je bil res polno naložen. Imel sem težavo z gumo in nisem upal vozit več kot 80km/h. S Teslo tudi lahko narediš 500km, a le 100km, če furaš 200km/h. Razlika med 80 in 130 je konkretna.
Magic

Steak ::

Jao, te primerjave koliko km narediš, bi morele vsebovati graf hitrosti vožnje, ker drugače nič ne pomeni.


Ta graf ne prikazuje koliko kilometrov narediš, ampak kako hitro narediš 1000 kilometrsko potovanje.

S Teslo tudi lahko narediš 500km, a le 100km, če furaš 200km/h


Pri 200 km/h je dosega 180 km, ne 100 km. Pri 130 km/h je dosega okoli 420 do 430 km. Tukaj na 3:20, pa še ostale Teste na youtubu si poglej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

Magic1 ::

A veš, da lahko narediš graf, ki ima km na x in hitrost na y osi?

Jao spet en qiuck test porabe. Furaj 1 min in naredi zaključek na podlagi porabe na zaslonu... Ko sem jaz gledal video od Tesle S 100D, kjer je testiral vožnjo 200km/h, je naredil ravno 120km, da je prišel na prazno baterijo. To je realno, ne tista 1 minuta testa.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Utk ::

Realno je, da boš 1000 km naredil z 200 na uro?
Katere točno besede v stavku "Škoda Enyaq je naredila 1000 km v 10 urah in 20 minutah" ne razumeš? Kakšne veze ima tu, če se je vozila 200 ali 100 na uro?

Steak ::

Magic1 je izjavil:

A veš, da lahko narediš graf, ki ima km na x in hitrost na y osi?

Jao spet en qiuck test porabe. Furaj 1 min in naredi zaključek na podlagi porabe na zaslonu... Ko sem jaz gledal video od Tesle S 100D, kjer je testiral vožnjo 200km/h, je naredil ravno 120km, da je prišel na prazno baterijo. To je realno, ne tista 1 minuta testa.


A veš da teh grafov nisem delal jaz? Če te zanimajo grafi hitrost vs domet jih zgooglaj. Test je bil izveden reprezentativno, ni bila samo ena minuta (ni vse prikazano na videu) je od kanala Nexmove, kar bi vedel kaj pomeni če bi zadevo spremljal. Si gledal video, daj link, ker jasno je da lažeš, Tesla model S P100D je vozila pri hitrosti 200 km/h več kot eno uro:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

telexdell ::

Utk je izjavil:

Realno je, da boš 1000 km naredil z 200 na uro?
Katere točno besede v stavku "Škoda Enyaq je naredila 1000 km v 10 urah in 20 minutah" ne razumeš? Kakšne veze ima tu, če se je vozila 200 ali 100 na uro?

Če deliš 1000km/10h dobiš povprečno hitrost 100 km/h. Sam takšnega povprečja nisem dosegel niti, ko sem bil z dizlom praktično sam na AC po Slavoniji.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Lonsarg ::

Graf je dejansko zelo super, ker cas je tista koncna stvar ki te zanima. In vse tri stvari ki vplivajo na ta cas so na ta nacin zajete, kolicina baterij, cas polnjenja in hitrost voznje.

Manjka pa na grafu se kak bencinar to pa :)

Kar se tice ur cakanja na crpalkk la je treba to itak gledat letno in ne per trip. Ce z elektricnem cakas 3 ure na crpalki v eno smer za na morje torej 6 ur, moras to gledati skozi prizmo 6 ur cakanja NA LETO.

Steak ::

telexdell je izjavil:

Utk je izjavil:

Realno je, da boš 1000 km naredil z 200 na uro?
Katere točno besede v stavku "Škoda Enyaq je naredila 1000 km v 10 urah in 20 minutah" ne razumeš? Kakšne veze ima tu, če se je vozila 200 ali 100 na uro?

Če deliš 1000km/10h dobiš povprečno hitrost 100 km/h. Sam takšnega povprečja nisem dosegel niti, ko sem bil z dizlom praktično sam na AC po Slavoniji.


Poglej in se prepričaj. Pa malo si poglej še ostale Bjornove 1000 km challenge da boš dobil občutek kako se različni avtomobili primerjajo med seboj.


Manjka pa na grafu se kak bencinar to pa :)


Ne manjka. Kia Ceed. Čas za 1000 kilometrsko vožnjo 9 ur in 25 minut, najboljši električni 9 ur in 35 minut.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

Steak ::

Kar se tice ur cakanja na crpalkk la je treba to itak gledat letno in ne per trip. Ce z elektricnem cakas 3 ure na crpalki v eno smer za na morje torej 6 ur, moras to gledati skozi prizmo 6 ur cakanja NA LETO.


+1. Dobal bi samo še da za na morje čakaš pol ure do ene ure, ne 3. In če si normalen se za toliko časa pri 7 ur dolgi vožnji ustaviš tudi z dizlom. Strinjam pa se z navedbo da na letni ravni je 1 urica zanemarljiv čas, sploh zato ker jo več kot dobiš notri ker se ti ni treba voziti na bencinske črpalke in lahko filaš doma.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

celada ::

telexdell je izjavil:

Utk je izjavil:

Realno je, da boš 1000 km naredil z 200 na uro?
Katere točno besede v stavku "Škoda Enyaq je naredila 1000 km v 10 urah in 20 minutah" ne razumeš? Kakšne veze ima tu, če se je vozila 200 ali 100 na uro?

Če deliš 1000km/10h dobiš povprečno hitrost 100 km/h. Sam takšnega povprečja nisem dosegel niti, ko sem bil z dizlom praktično sam na AC po Slavoniji.



Jaz sem že večkrat dosegel taka povprečja toda to ni več počasna vožnja. Je zelo soliden rezultat, ki je komplet primerljiv z običajnimi avti.
Asus p5q-pro, 1,5 TB Segate Baraccuda , Sapphire Ati radeon 4850
Core 2 Duo E8400 4Gb rama

Gregor P ::

Plus, da moraš voziti vsaj približno okoli omejitev, je rezultat zelo življenjski.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Steak je izjavil:

Kar se tice ur cakanja na crpalkk la je treba to itak gledat letno in ne per trip. Ce z elektricnem cakas 3 ure na crpalki v eno smer za na morje torej 6 ur, moras to gledati skozi prizmo 6 ur cakanja NA LETO.


+1. Dobal bi samo še da za na morje čakaš pol ure do ene ure, ne 3. In če si normalen se za toliko časa pri 7 ur dolgi vožnji ustaviš tudi z dizlom. Strinjam pa se z navedbo da na letni ravni je 1 urica zanemarljiv čas, sploh zato ker jo več kot dobiš notri ker se ti ni treba voziti na bencinske črpalke in lahko filaš doma.


Cakati 50x 5min, ni enako cakati 5x 50min.

Steak ::

Saj ni 50 minut, teh 50 minut lahko razbiješ v dva dela. Recimo vzmemimo za primer eno klasiko kar se dopusta Slovencev tiče: iz Ljubljane do Splita. Za tako vožnjo rabiš polniti samo enkrat in še to samo 21 minut.
https://abetterrouteplanner.com/?plan_u...

Do Krka pa recimo sploh ni treba polniti:
https://abetterrouteplanner.com/?plan_u...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steak ()

BigWhale ::

Od Ljubljane do Splita ni nobena klasika za Slovence. Dej ne pretiravaj, no. Klasika je Ljubljana - Piran, Ljubljana - Umag, Ljubljana - Pula, in mogoce se kdaj pa kdaj Ljubljana - Zadar. Potem se pa ze konca.

Jaz sicer poznam enga, ki se je peljal iz Ptuja v Zadar oz na Vir z Leafom s 40kWh baterijo. Bojda je trajalo pet ur in pol.

Gregor P ::

BigWhale je izjavil:

Jaz sicer poznam enga, ki se je peljal iz Ptuja v Zadar oz na Vir z Leafom s 40kWh baterijo. Bojda je trajalo pet ur in pol.
To se najbrž zelo veliko ustavlja vmes oz. ima še kakšne izlete poleg, ali pa je dolgo časa čakal na meji, so bili prometni zamaški ipd.?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()
««
960 / 963
»»