Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
sloxl8 ::
Nočem bit špilferderber, ampak žarnice nimajo veliko skupnega z BEV, kajne?
Bi se lahko vrnili nazaj k temi?
Bi se lahko vrnili nazaj k temi?
m0LN4r ::
2,5€/komKar je 25x vec kot navadna zarnica, ki si jo lahko kupil cez mejo in je delala 1-2 leti.
Nočem bit špilferderber, ampak žarnice nimajo veliko skupnega z BEV, kajne?Seveda, omenil sem le s pomislekom, kdaj se bo zacel extremni cost reduction pri EVjih. Tako kot vsepovsod danes, na racun nizje cene, kvalitete.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
J.McLane ::
2,5€/komKar je 25x vec kot navadna zarnica, ki si jo lahko kupil cez mejo in je delala 1-2 leti.
Nočem bit špilferderber, ampak žarnice nimajo veliko skupnega z BEV, kajne?Seveda, omenil sem le s pomislekom, kdaj se bo zacel extremni cost reduction pri EVjih. Tako kot vsepovsod danes, na racun nizje cene, kvalitete.
In imaš popolnoma isti problem z računanjem TCO kot pri EV. A je to res tako težko?
40W halogenka s 4 ur/dan * 365 dni in dobiš 58 kWh/leto, kar pri tvoji nemški ceni elektrike pomeni 14 €/leto.
Mislim nekateri ste pa res pajaci, živite iz dneva v dan, in gledate samo na velike izdatke, medtem vam pa polzi iz žepov denar za drobnarije, ki ga na koncu leta rata veliko več kot je velikih investicij.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
m0LN4r ::
kar pri tvoji nemški ceni elektrike pomeni 14 €/leto.Ti si pa minimalist, ki si sam iz loja svece dela. Kaj bos s tolko dnarja.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Nikec3 ::
Letos so mi crknile ze 3, niti ena ni zdrzala eno leto. Za boga so stare zicne za 25 centov iz hrvaske zdrzale enako dolgo, kot tele led za 2 evra.
Zadnji dve leti naročam LED žarnice iz Aliexoressa. Vse od navadnih, LED trakov, do wi-fi žarnic (kjer večkrat na dan spreminjam svetilnost in barve). Od cca 30 žarnic ni crknila še niti ena. Je pa res, da kupujem top kitajske brande, ki so označeni kot "top brands". Cena na žarnico je cca. 1EUR ali manj, primerljiva pa v Bauhausu stane 8EUR.
Daš kakšen link na žarnice, ki si jih kupil iz Alija?
"Navadne": https://www.aliexpress.com/item/3284542...
"Wi-Fi": https://www.aliexpress.com/item/4000366...
Tudi app dela čisto solidno.
Vem, da smo off-topic, zato dajmo še nekaj on-topic napisat:
Pri nas v EV svetu močno prednjači VW: https://avto.finance.si/8970610/Volkswa...
Kupiš firmo Yiahin po 2,5€/kom in potem se čudiš? Potem je pa LED tehnologija kriva? Pa ti si res en patron ki mu ni para.
Ne vem no, jaz kupujem kitajske za manj kot 1€/komad in vse delajo.
Seveda, omenil sem le s pomislekom, kdaj se bo zacel extremni cost reduction pri EVjih. Tako kot vsepovsod danes, na racun nizje cene, kvalitete.
Tukaj ni neke posebne filozofije. V vsaki firmi imaš na eni strani "MCO" ekipo, ki je nagrajena glede na to, koliko prišpara, na drugi strani imaš quality control, ki je nagrajen, če je na trgu čim manj odpovedi. Kakšen je pa odnos med temi dvemi, pa je odvisno od menedžmenta in organizacije v podjetju.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nikec3 ()
a_borlak ::
Da se vrnemo na avte, lansko leto prodanih okoli 55k novih vozil pri nas, od tega cca 1500 EVjev. Letošnja številka ne bo bistveno večja, ker nizka subvencija in malo poceni avtov, pa še ti so se konkretno podražili zaradi največ 20% vrednosti avta. Skratka, pri nas je očitno želja države, da se čimdlje in in čimveč vozimo na nafto.
fikus_ ::
Zakaj ne bi bilo letos prodanih več EV? Večja izbira modelov in ni vrag, da se ne najde kaj. Če pa kdo kupuje EV zaradi subvencije, je pa falil poanto.
MrStein ::
Čakaj, a nas ne prepričujejo že vsaj eno leto, da je EV cenejši?
Kako je zdaj subvencija kriva?
Kako je zdaj subvencija kriva?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
MrStein ::
Zanimivo... men LED žarnice držijo tako dolgo, da se ne spomne, kdaj sem zadnjič kakšno menjal. Navadne sem pa menjal vsaj 2x na leto.
Enako. Tiste na nitko so pa ves cas crkovale.
Anekdotični dokazi so bolj malo vredni. Meni na enem mestu crkne sijalka skoraj vsakih 6 mesecev. Na drugi strani te iste stene pa drži skoraj enaka že 7 let.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- odbrisal: BigWhale ()
a_borlak ::
Zakaj ne bi bilo letos prodanih več EV? Večja izbira modelov in ni vrag, da se ne najde kaj. Če pa kdo kupuje EV zaradi subvencije, je pa falil poanto.
Kupiš zaradi tega, ker te na dolgi rok pride ceneje ali vsaj enako. Renault Twingo bencinska različica stane okoli 9.000€, primerljiva električna 14.000€ (po subvenciji). Razlika v ceni goriva je recimo 4€ na 100km (verjetno raje 3). S Twingom recimo da je že 80km na dan gornja meja, se pravi 16.000km letno, kar pomeni, da si "prihranil" do 700€ na letni ravni. 7 let (ok, kdo bo rekel še nižjo številko, ampak tu nekje smo). Pa fino je imeti lastno polnilno postajo. Če smo čisto iskreni, malo ljudi prepričaš kar tako, da se bodo šli ekologijo, z dobro ceno (beri višjo subvencijo) jih prej. Aja, pri 7,5k subvenciji bi potreboval le 2 leti ... BTW, zdaj pa, če rečeš, da ima Twingo dosega okoli 120km v povprečju, pomeni, da se boš z njim peljal le v službo in nazaj, v Piran, razen če nisi iz Postojne zagotovo ne. Dodaj še miselnost Slovencev in vsak bo raje kupil bencinsko klasiko, le redki bodo šli v nakup EVja.
Nikec3 ::
Da se vrnemo na avte, lansko leto prodanih okoli 55k novih vozil pri nas, od tega cca 1500 EVjev. Letošnja številka ne bo bistveno večja, ker nizka subvencija in malo poceni avtov, pa še ti so se konkretno podražili zaradi največ 20% vrednosti avta. Skratka, pri nas je očitno želja države, da se čimdlje in in čimveč vozimo na nafto.
Vizjak
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
a_borlak ::
Dodajam še moje številke porabe, pa nimam avtoceste, pozimi okoli 15kWh, poleti okoli 11kWh na 100km. Se pravi povprečje okoli 13kWh, 20 centov me stane kW na javni polnilnici (doma malo manj), dodaj še 10-15% izgub na polnenje in si malo pod 3€ na 100km, recimo na 2,5€.
J.McLane ::
Ni mi jasno zakaj tega našega "inženirja" non stop drkate? Komu je to v veselje?
Glede cene elektrike, malo osnovnošolske matematike, naš inženir ima kar pravo ceno z vsemi dajatvami. Jaz pri GEN-i plačujem takole:
VT: 0,13 €/kWh
MT: 0,086 €/kWh
Fiksni znesek na mesec glede na obračunsko moč, ki ni odvisen od porabe: 13 €
Borlak, če imaš ti problem s tem fiksnim zneskom 13 € in to deliš v porabo je pa to tvoj problem.
Glede cene elektrike, malo osnovnošolske matematike, naš inženir ima kar pravo ceno z vsemi dajatvami. Jaz pri GEN-i plačujem takole:
VT: 0,13 €/kWh
MT: 0,086 €/kWh
Fiksni znesek na mesec glede na obračunsko moč, ki ni odvisen od porabe: 13 €
Borlak, če imaš ti problem s tem fiksnim zneskom 13 € in to deliš v porabo je pa to tvoj problem.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- odbrisal: BigWhale ()
J.McLane ::
Dodajam še moje številke porabe, pa nimam avtoceste, pozimi okoli 15kWh, poleti okoli 11kWh na 100km. Se pravi povprečje okoli 13kWh, 20 centov me stane kW na javni polnilnici (doma malo manj), dodaj še 10-15% izgub na polnenje in si malo pod 3€ na 100km, recimo na 2,5€.
A ti tudi živiš v Nemčiji?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
BigWhale ::
Se enkrat, ce boste odgovarjali dezurnim trolom, ki delajo vedno nove uporabniske racune, bodo vasi prispevki pobrisani. Resnicno, ne zapravljati casa.
facepalm ::
A si ti pomislil da tudi če prodaš avto prej bo več vreden kot pa primerljiv ICE? A tega koliko bo nekdo dobil za rabljen avto se nihče ne sprašuje?
po 5 letih dobiš za avto ca. 40% nakupne vrednosti.
Če je EV stal (po subvenciji) 25k €, boš za 5 let starega dobil še 10k €.
ČE primerljiv ICE stane 15k €, boš por 5 letih zanj dobil še 6 k €.
Torej v 5 letih moraš dobiti noter 6k € z gorivom, da si na istem, ampak še enkrat to je izračun za razliko 10k €, ta razlika v nakupu se bo pa v prihodnjih letih močno znižala.
Ne vemo kaksne bojo vrednosti rabljenih EV, ker ne vemo kaksen bo razvoj in kaksne cene.
V enem stavku trdis, da bo cez 5 let rabljen EV vreden 10k, v drugem pa da bodo cene novih padle. Kdo bo kupil rabljeno za 10k, ce bos dobil novo in boljse za malenkost vec?
a_borlak ::
Dodajam še moje številke porabe, pa nimam avtoceste, pozimi okoli 15kWh, poleti okoli 11kWh na 100km. Se pravi povprečje okoli 13kWh, 20 centov me stane kW na javni polnilnici (doma malo manj), dodaj še 10-15% izgub na polnenje in si malo pod 3€ na 100km, recimo na 2,5€.
A ti tudi živiš v Nemčiji?
Ne, zakaj? Tam avti manj porabijo?
J.McLane ::
Ne, sprašujem zato ker še vedno navajaš neke čudne cene elektrike, ali te nek elektro močno lupi ali pa enostavno ne znaš (ali se ti ne ljubi) pogledat na račun za elektriko.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Gregor P ::
Ali pa naši kupijo za vsako ceno
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
kow ::
V nemciji so spustili. Domnevam, da bodo cene spustili povsod kjer konkurenca prodaja. Navkljub vseemu hypu, VW nima ravno velikih kolicin proizvedenih ID3, tako da vecina trgov sploh ne dobi resnih kolicin.
m0LN4r ::
Se to splaca kupiti rabljeno? https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
Recimo, da ja, kje se dobi nove sedeze, ker tejle so res uzast grdi.
Recimo, da ja, kje se dobi nove sedeze, ker tejle so res uzast grdi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
pegasus ::
Trenutno smo na telcotu z Aptera dizajnerjem. Zanimive informacije ... predvsem mi je zanimiv sam proces, ki mi je pretežno neznan. Sem bolj form follows function oseba ;)
m0LN4r ::
Saj nihce ne oporeka temu, da tisti, ki so si v zadnjih 3-4 letih kupli kak ICE, ga zvozijo do 2030 do konca, potem nabavijo EV.
Nekje tolko kolko se je prodalo ICEjev v zadnjih 5 letih, vecina tega folka bo ga sele menjalo cez 10-15+, ker se ga ne bo splacalo prodat, ampak zvozit do konca.
Ampak ja, se vedno cakamo druzinskega karavana za 20k, pa hatcha za 15k.
Nekje tolko kolko se je prodalo ICEjev v zadnjih 5 letih, vecina tega folka bo ga sele menjalo cez 10-15+, ker se ga ne bo splacalo prodat, ampak zvozit do konca.
Ampak ja, se vedno cakamo druzinskega karavana za 20k, pa hatcha za 15k.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
a_borlak ::
Težka bo v bližnji prihodnosti, pa tudi če gre cena baterij na četrtino sedanje. Za razliko od računalniške industrije so tu standardi, ki zahtevajo toliko in toliko dela ter vložka, kar ti tudi poceni proizvajalec ne more zagotoviti. Zakaj se v EU ne prodajajo Tate, ki stanejo 5k ali manj? Ravno iz tega razloga, tisti trenutek, ko želiš narediti evropski avto, te njegova izdelava stane konkretno več. To lekcijo so recimo spoznali Korejci.
codeMonkey ::
m0LN4r ::
codeMonkey je izjavil:
Audi announces end of combustion A4, A6 & A8 models
https://www.electrive.com/2021/01/22/au...
10 do 15 let, kot receno dokler folk zvozi trenutne ICEje do konca. Sicer pa A4, A6, A8 niso ljudski avti niti pri ICE. Ljudsko je clio, megan, dacia.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Machete ::
hotnica
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
fikus_ ::
"Razvoj gre dalje, ekonomija obsega dela svoje, trenutna tehnologija je zadovoljiva, samo poceniti se mora."
S tem se strinjam, ostalo je pa bolj kot ne predvidevanje, odvisno od navdiha politike.
S tem se strinjam, ostalo je pa bolj kot ne predvidevanje, odvisno od navdiha politike.
Machete ::
On ni tam, da zna volan sukati.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
codeMonkey ::
Samo zato sigurno ni, je pa vsekakor koristno. Vsaj za podjetje, ki se hvali z vozno dinamiko.
m0LN4r ::
hotnica
Grozno se vozi, prevec pretezek. Lateralni grip trpi, pa zaviranje, mors spet met se sirse gume in se vecje zavore, da prides na isto, pa se vec moci, pa si spet tezji. 2 Tonski dirkalnik != gokart feeling.
codeMonkey je izjavil:
Samo zato sigurno ni, je pa vsekakor koristno. Vsaj za podjetje, ki se hvali z vozno dinamiko.Jaz nevem kje v tem videu je za videti dobra vozna dinamika. Ocitno prevec tezka krava, ki je brez elektronike niti ta sefe nebi zvozil ovinka. Vmes bi pa z 1,2 tonskim yarisom dva kroga naredil okoli njega.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
codeMonkey ::
Pokazi drugo limuzino, ki ima "gokart feeling". Ce bi to rad, je trenutno IMO najboljsi nakup Toyota Yaris GR :)
m0LN4r ::
tl:dr EVji so pretezki v osnovi, potem pa se to skusa na nek nacin kompenzirati naknadno z elektroniko. Ampak tu lepo razlozi, ker primerja isti avto kot ICE in EV.
Pokazi drugo limuzino, ki ima "gokart feeling".Podobna, ki je 300-400 kil lazja. Postavis na iste zavore in iste gume in vidis kje je osnovni problem. Visja teza se pa potem kot receno kompenzira s sirsimi eco gumami, vecjimi zavorami, kar je imho napacen pristop.
EV bi moral imeti enake vozne lastnosti z enakimi gumami in podvozjem, ce ne boljse. Dokler bo pa imel 300kg vec, bo teh 300kg vec bolj rinlo ven in naprej.
PS: Tut na ICE lahko vrzes vecje zavore in namesto 195 normalno gumo, bi lahk dal gor 235 eco gume. Ni bog, da nebi blo razlike v pozitivnem smislu.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
codeMonkey ::
Ti si res car :)
Razlozi potem tole:
Alfa romeo Quadrofoglio pri 80 km/h: link
Gume: Pirelli Pzero Corsa AR 245/35 R19 93Y in 285/30 R19 98Y
Tesla M3 pri 82 km/h: link
Gume: Michelin Pilot Sport 4 Acoustic T0 235/45 R18 98Y
Razlozi potem tole:
Alfa romeo Quadrofoglio pri 80 km/h: link
Gume: Pirelli Pzero Corsa AR 245/35 R19 93Y in 285/30 R19 98Y
Tesla M3 pri 82 km/h: link
Gume: Michelin Pilot Sport 4 Acoustic T0 235/45 R18 98Y
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
J.McLane ::
Daj vklopi malo razuma, ker tole kar pišeš je čista bedarija.
Za začetek lahko podaš tisti primer fanatizma iz strani moderatorja (@BlackWhale), za katerega si trdil, do takrat pa raje ne piši več po tem forumu, ker se samo smešiš.
Brisanje na tem forumu deluje tako da se z brisanjem tistega "inženirja" brišejo tudi vi nadaljni citirani komentarji. Kar je čisto prav.
Za začetek lahko podaš tisti primer fanatizma iz strani moderatorja (@BlackWhale), za katerega si trdil, do takrat pa raje ne piši več po tem forumu, ker se samo smešiš.
Brisanje na tem forumu deluje tako da se z brisanjem tistega "inženirja" brišejo tudi vi nadaljni citirani komentarji. Kar je čisto prav.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
m0LN4r ::
codeMonkey je izjavil:
Ti si res car :)Kaj nisi razumel iz zgornjega posnetka, da ce ze primerjas primerjas isto vozilo z razlicno tezo?
Razlozi potem tole:
Alfa romeo Quadrofoglio pri 80 km/h: link
Gume: Pirelli Pzero Corsa AR 245/35 R19 93Y in 285/30 R19 98Y
Tesla M3 pri 82 km/h: link
Gume: Michelin Pilot Sport 4 Acoustic T0 235/45 R18 98Y
Poglej si video, pa potem pridi nazaj.
RazloziNa kratko, primerjas jabolko z hrusko. Daj v Alfo dodatnih 300 kil in primerjaj z alfo brez teh 300kg, daj odstrani iz tesle 300kg in primerjal z 300 kil tezjim Model 3 bos zdaj razumel?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
codeMonkey ::
codeMonkey je izjavil:
Ti si res car :)Kaj nisi razumel iz zgornjega posnetka, da ce ze primerjas primerjas isto vozilo z razlicno tezo?
Razlozi potem tole:
Alfa romeo Quadrofoglio pri 80 km/h: link
Gume: Pirelli Pzero Corsa AR 245/35 R19 93Y in 285/30 R19 98Y
Tesla M3 pri 82 km/h: link
Gume: Michelin Pilot Sport 4 Acoustic T0 235/45 R18 98Y
Poglej si video, pa potem pridi nazaj.
RazloziNa kratko, primerjas jabolko z hrusko.
Tisti posnetek je BS. Nekako sem pricakoval, da ti je jasno, da ta enostavna logika (EV vecja teza => vecja teza slabo => EV slabo) za debato o ICE vs EV, glede vozne dinamike, nima nobenega smisla, pa sem se motil. Pogon sportnejsega ICE vozila (mocan motor, dober menjalnik, torque vectoring, 4WD) je precej tezji od klasicnega, zato tu prav nekih hudih razlik v tezi niti ni, ko primerjas tovrstna vozila. In tudi ce so, tistih nekaj 100 kg, ima EV (pravi, ki je od nule razvit kot EV, ne CO2 compliance model) baterijo namesceno precej blizu tal, in zato nizje tezisce, ter precej mehanskih stvari resenih softversko. Lahko pa seveda dalje primerjas slab EV (vsak, ki ima enakega brata z ICE pogonom), da pokazes kako je zanic. In se tolazis, da zadeve objektivno primerjas.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Utk ::
primerjas slab EV (vsak, ki ima enakega brata z ICE pogonom)
Lepo, da ti je zdaj to jasno. Kakšno leto nazaj ti še ni bilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
codeMonkey ::
To si nekaj zamesal. Tukaj govorimo o vozni dinamiki. E-up je lahko cisto dober avto, pa ceprav je narejen za nizanje kazni.
Lepo pa, da si se ti umiril s TCO elektricarja, ko si enkrat nabavil hibrida :P
Lepo pa, da si se ti umiril s TCO elektricarja, ko si enkrat nabavil hibrida :P
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
m0LN4r ::
Seveda si se motil, ker nisi razumel da ti jaz govorim tole, bom enostavneje napisal:
Tesla Model 3 1800kg
vs.
Model 3 1600kg
vs.
teoreticno ICE Model 3 1400kg
Tesla Model 3 1800kg
vs.
Model 3 1600kg
vs.
teoreticno ICE Model 3 1400kg
ter precej mehanskih stvari resenih softverskoKako bos softwersko reseval pravila fizike lateralnega oprijema in zaviranja vecje teze, mi prosim razlozi na zgornjem primeru, kako bos 1800kilsko identicno teslo ustavil hitreje kot 1400 kilsko teslo s softwarom mi ni jasno. Ce pa cudezno nekak ze, pa uporabi isti softwer tudi v 1400 kilski tesli in ponovi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
J.McLane ::
Ja teoretično, če je v nosu nek majhen mlinček s 150 konji. Če želiš iz ICE stisnit pospešek manj kot 4s do stotice pa to ne drži.
Model 3 ima baterijo težko 500 kg, ampak elektromotor pa tehta samo 46 kg. Poleg vsega bo baterija v prihodnje nosila del togosti karoserije, torej ti baterija omogoča da uporabiš manj železa v sami karoseriji, ki je pri ICE nujno potreben.
Model 3 ima baterijo težko 500 kg, ampak elektromotor pa tehta samo 46 kg. Poleg vsega bo baterija v prihodnje nosila del togosti karoserije, torej ti baterija omogoča da uporabiš manj železa v sami karoseriji, ki je pri ICE nujno potreben.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()