» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
517 / 1139
»»

Spock83 ::

Nikec3 je izjavil:

Res res najlepša hvala! Vsaj za pir ti moram častit. :D

Glede tehničnih aspektov se drži dveh pravil.
1. Ne kupuj avtomobila z baterijo manjšo od 50 kWh
2. Ne kupuj avtomobila, kjer baterija ni tekočinsko hlajena/greta.

To je to. Glede vsega ostalega je v glavnem stvar okusa/ekonomike :)


Velja. No saj Sem gledal Leaf 2/3 ali Kona, k ibo imela 60kWh in tekočinsko hlajenje baterije.

Okapi ::

DarkSite je izjavil:



Vglavnem, prav smešno :)

Smešnega so te naredili;)
Manjšemu ali kvečjemu srednjevelikemu avtomobilskemu podjetju napovedujem vrednost 20-25 milijard dolarjev (kolikor so vredna veliko večja in dobičkonosna avtomobilska podjetja), ti pa to v svoji slepoti prebereš kot napoved propada. Se preveč z Warpijem družiš?

Utk ::

Ja, nam ki nimamo njihovih delnic, bo to cisto dovolj. Ce bo tesla prezivela, bo elektricni avto vsaj zmagal. Druge variante ni.

DarkSite ::

Okapi je izjavil:

DarkSite je izjavil:



Vglavnem, prav smešno :)

Smešnega so te naredili;)
Manjšemu ali kvečjemu srednjevelikemu avtomobilskemu podjetju napovedujem vrednost 20-25 milijard dolarjev (kolikor so vredna veliko večja in dobičkonosna avtomobilska podjetja), ti pa to v svoji slepoti prebereš kot napoved propada. Se preveč z Warpijem družiš?


Zanimivo, da komentiras tisto o čemer sploh nisem komentiral.

Okapi ::

Komentiral sem bistvo.

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Ja, nam ki nimamo njihovih delnic, bo to cisto dovolj. Ce bo tesla prezivela, bo elektricni avto vsaj zmagal. Druge variante ni.


Trenutno je stanje ze taksno, da elektricni avto zmaga tudi ce Tesla crkne.

SimplyMiha ::

Sploh če pogledamo električne avtobuse. Samo Kitajska ima 99% vseh električnih avtobusov na svetu, prihrani pa ogromno nafte, toliko da imajo probleme.

Electric Buses Are Hurting the Oil Industry

imagodei ::

Mhm, res, naftna industrija je pred propadom. Iz Reddita, kjer sem danes prebral to novico:
Electric Buses Are Hurting the Oil Industry - About 279,000 barrels a day of fuel won't be needed this year
-> Is that a lot? 279k barrels of oil is just a number with no context. Is that 5%? 2%? 0.01% ?

- -> A short Google search reveals about 93 million barrels/day were used during the last year we have good data for (2015). So 279k barrels is about 0.3%.
- Hoc est qui sumus -

Utk ::

Naftna industrija ne bo propadla tudi ce se vsi vozimo samo na elektriko. Kaksna firma pa bo propadla, pa ne zaradi manjse kolicine, ampak zaradi nizjih cen.

Emobi ::

Spock83 je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

Res res najlepša hvala! Vsaj za pir ti moram častit. :D

Glede tehničnih aspektov se drži dveh pravil.
1. Ne kupuj avtomobila z baterijo manjšo od 50 kWh
2. Ne kupuj avtomobila, kjer baterija ni tekočinsko hlajena/greta.

To je to. Glede vsega ostalega je v glavnem stvar okusa/ekonomike :)


Velja. No saj Sem gledal Leaf 2/3 ali Kona, k ibo imela 60kWh in tekočinsko hlajenje baterije.

Z Nikcem3 se popolnoma strinjam, imam pa pomisleke pri terencih ali SUV-jih, ki so čedalje bolj popularni. Ker imajo višje težišče, se prej prevrnejo, porabijo več goriva in so bolj občutljivi na bočni veter; za pretežno avtocestno vožnjo pa sploh niso primerni. Njihova prednost je v prostornejši kabini, visokih sedežih, ki omogočajo lažje vstopanje in izstopanje, višje sedenje, ki omogoča večjo preglednost nad dogajanjem in vtis večje varnosti, ki pa je lažen zato, ker v kritični situaciji nižji avtomobili lažje in hitreje manevrirajo in se pozneje prevrnejo. Res pa je, da električni SUV nima tako visokega težišča kot običajni SUV, ker je težka baterija nizko postavljena (vendar pa je težišče še vedno višje od nizkega EV-ja), poraba pa nima pomembnega vpliva na stroške lastništva. Vendar pa je varnost na prvem mestu in je večja občutljivost na bočni veter in večja možnost prevrnitve nesprejemljiva. Če pa se voziš po avtocesti, kjer je burja zelo pogosta, pa sploh ni primeren. Tudi če voziš zelo previdno in počasi, lahko še vedno, po statistični verjetnosti pri velikem številu kilometrov še prej, prideš v situacijo, ko ti nizko težišče avtomobila lahko reši življenje.

Leaf s 60kWh baterijo pride čez kakšno leto in ne bo bistveno dražji, kar je običajno pri EV-jih: isti model z novo, zmogljivejšo baterijo ima samo rahlo višjo ceno. Pri tolikšnih kilometrih na leto pa je seveda bolje, da je baterija zmogljivejša, saj se manj napreza, ni potrebe da jo popolnoma napolnimo in spraznimo, zato bo več vzdržala.

Hvala ti za ponujeno pivo, lahko mi ga pošlješ na moj e-mail emobi007@gmail.com; najraje imam temna in grenka piva...:)

Utk ::

SUVi bojo evolvirali (nazaj) v enoprostorce, ker slej ko prej se bo kdo vprasal zakaj tocno je potrebno imet 8 centi vecjo razdaljo od tal in skatlasto obliko, ce pa za teren itak niso, niso aerodinamicni, kombijevska oblika pa bolje izkoristi prostor. Nobene, ampak res absolutno nobene, logike ni v njih.
Elektricni enoprostorec, to je ultimativna oblika avta, vse drugo je zgreseno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Emobi ::

Se strinjam, ampak kaj ko so kupci novih avtomobilov večinoma starejši ljudje - nad 45 let - in pri tej starosti se že začnejo težave s hrbtenico in križem, zato imajo raje visoke sedeže za lažji vstop in izstop. Ta segment ima že tretjinski tržni delež in res zgledajo kot eni mastodonti.

imagodei ::

LOL @ starejši ljudje nad 45 let :)

Boš videl, kako hitro prideš od 25 do 45... Kot bi rekel keks. ;)
- Hoc est qui sumus -

bambam20 ::

Nikec3 je izjavil:

Res res najlepša hvala! Vsaj za pir ti moram častit. :D

Glede tehničnih aspektov se drži dveh pravil.
1. Ne kupuj avtomobila z baterijo manjšo od 50 kWh
2. Ne kupuj avtomobila, kjer baterija ni tekočinsko hlajena/greta.

To je to. Glede vsega ostalega je v glavnem stvar okusa/ekonomike :)



Jaz bi dodal še to. Ne kupuj avta, kjer nima polnjenja na trofazni tok.

frudi ::

Emobi je izjavil:

... in vtis večje varnosti, ki pa je lažen zato, ker v kritični situaciji nižji avtomobili lažje in hitreje manevrirajo in se pozneje prevrnejo.

Večja varnost SUV-jev je dejstvo, ne le lažen vtis. SUV-ji so statistično gladko najvarnejši avti, predvsem na račun svoje mase in konstrukcije. Za najbolj ekstremno primerjavo, recimo v kakšnem mestnem malčku imaš kar 4x večjo verjetnost, da umreš v prometni nesreči, kot v SUV-ju.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

DamijanD ::

Oziroma drugače povedano, mogoče se SUV težje izogne nesreči (ker ni tako okreten), ampak če pa pride do nje, imaš pa v SUVu večje šanse kot pa v navadnem nizkem avtu.

Utk ::

Daj link na to tvojo statistiko. Pa ne primerjavo cliota in explorerja, ceprav niti za to nisem ziher, ampak na navaden avto za podobno ceno, recimo megane in golf proti manjsim suvom, in passat proti malo vecjim.
Dokler ni linka, trdim da je statisticno passat bolj varen.

SimplyMiha ::

imagodei je izjavil:

Mhm, res, naftna industrija je pred propadom. Iz Reddita, kjer sem danes prebral to novico:
Electric Buses Are Hurting the Oil Industry - About 279,000 barrels a day of fuel won't be needed this year
-> Is that a lot? 279k barrels of oil is just a number with no context. Is that 5%? 2%? 0.01% ?

- -> A short Google search reveals about 93 million barrels/day were used during the last year we have good data for (2015). So 279k barrels is about 0.3%.


Lokalna naftna industrija.

Magic1 ::

A se vi zavedate, da je nafta zeloooo poceni. Cena je relativno visoka, zaradi trošarin in davka, tam okoli 3/4 cene.
Magic

BigWhale ::

Vso to nafto bomo raje skurili, na bolj cist nacin za to, da dobimo elektriko.

mikhaair ::

Kako je masa avtomobila lahko plus v primeru nesrece? Mogoce v smislu, da je bolje, da te vlak pokonca, kot pa kamion le na pol pregazi?

Emobi ::

frudi je izjavil:

Emobi je izjavil:

... in vtis večje varnosti, ki pa je lažen zato, ker v kritični situaciji nižji avtomobili lažje in hitreje manevrirajo in se pozneje prevrnejo.

Večja varnost SUV-jev je dejstvo, ne le lažen vtis. SUV-ji so statistično gladko najvarnejši avti, predvsem na račun svoje mase in konstrukcije. Za najbolj ekstremno primerjavo, recimo v kakšnem mestnem malčku imaš kar 4x večjo verjetnost, da umreš v prometni nesreči, kot v SUV-ju.

Fizika je neizprosna: višje težišče, manjša stabilnost, manjša okretnost, prej pride do nesreče. Ko pa že pride do nesreče, bi bilo najbrž najbolje, da smo v dvajsettonskem tanku, ampak to nima smisla. Problem pa je tudi vztrajnost velike mase - ko se začne več kot dvotonski SUV vrteti in obračati, bi bil raje v passatu... in Toše Proeski je umrl na avtocesti v terencu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

imagodei ::

BigWhale je izjavil:

Vso to nafto bomo raje skurili, na bolj cist nacin za to, da dobimo elektriko.

Mislim, da je Magic1 med vrsticami namigoval, da cena elektrike (vsaj tiste, za filanje EV) zna dobit podobne "priveske".
- Hoc est qui sumus -

Spock83 ::

No danes je malo drugace glede handlinga manjsih suvov. C-HR in T-ROC se fenomenalno peljeta. C-HR skoraj tako kot novi prius (vse sem vozil). Kona bo tudi imela odzadaj posamicno vpetje in ne torzo. Za Niro ne vem. Za Leafa tudi ne. Prius pa ze ima in je hudo.

Edit: Drugace se mi ne mudi. To mislim nabavit v roku parih let.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spock83 ()

Utk ::

T-Roc je 19 mm višje od tal od golfa. Če se mu zarad tega reče SUV...sem precej prepričan, da obstaja enako visok (od tal) avto, ki mu nihče ne bi rekel SUV.

Emobi ::

Imaš dovolj časa za razmislit, pa tudi napredek pri EV-jih bo še večji; burja na avtocesti pa čez pet let ne bo nič manjša, če ne bo celo večja in imej to v mislih... Srečno z izbiro hiše in avtomobila!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

mikhaair ::

frudi ::

Utk je izjavil:

Daj link na to tvojo statistiko. Pa ne primerjavo cliota in explorerja, ceprav niti za to nisem ziher, ampak na navaden avto za podobno ceno, recimo megane in golf proti manjsim suvom, in passat proti malo vecjim.
Dokler ni linka, trdim da je statisticno passat bolj varen.

Emobi je izjavil:


Fizika je neizprosna: višje težišče, manjša stabilnost, manjša okretnost, prej pride do nesreče. Ko pa že pride do nesreče, bi bilo najbrž najbolje, da smo v dvajsettonskem tanku, ampak to nima smisla. Problem pa je tudi vztrajnost velike mase - ko se začne več kot dvotonski SUV vrteti in obračati, bi bil raje v passatu... in Toše Proeski je umrl na avtocesti v terencu.

Statistika je neizprosna in je forumsko pametovanje, v eno ali drugo smer, prav nič ne prizadane. Passat je sicer precej varnejši od kakega Cliota, še vedno pa nevarnejši od SUV-ja.

Recimo en vir statistike. Relevanten del, čeprav se splača pregledati celotno poročilo:



Tudi na naslednji strani, med naštetimi najvarnejšimi vozili, je največ SUV-jev.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

BigWhale ::

imagodei je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Vso to nafto bomo raje skurili, na bolj cist nacin za to, da dobimo elektriko.

Mislim, da je Magic1 med vrsticami namigoval, da cena elektrike (vsaj tiste, za filanje EV) zna dobit podobne "priveske".


Seveda, v to jaz sploh ne dvomim. Pravim samo, da nafta sama po sebi ni tako zelo zanic in da je bolje, da jo porabimo za izdelovanje elektrike in recimo plastike, kot pa da jo skurimo v avtomobilih. Bomo imeli vec od tega. :)

Spock83 ::

Utk je izjavil:

T-Roc je 19 mm višje od tal od golfa. Če se mu zarad tega reče SUV...sem precej prepričan, da obstaja enako visok (od tal) avto, ki mu nihče ne bi rekel SUV.


Res je. To da je malo višji pride samo prav pri robnikih in malo višje sedenje. Za to dvoje mi je vseeno in itak ne gledam teh križancev.

Emobi je izjavil:

Imaš dovolj časa za razmislit, pa tudi napredek pri EV-jih bo še večji; burja na avtocesti pa čez pet let ne bo nič manjša, če ne bo celo večja in imej to v mislih... Srečno z izbiro hiše in avtomobila!


Hvala :) Zdaj imam dol v najemu stanovanje in se peljem z Priusom in z vetrom do sedaj ni bilo težav. Se pa čutijo sunki :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spock83 ()

Okapi ::

Po prvi smrtni nesreči z vklopljenim avtopilotom je Mobileye prekinil sodelovanje s Teslo. Po tej letošnji je Teslo zapustil direktor za avtopilot. Očitno po vsaki nesreči naredijo čistko na oddelku;)

https://electrek.co/2018/04/25/tesla-au...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

telexdell ::

imagodei je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Vso to nafto bomo raje skurili, na bolj cist nacin za to, da dobimo elektriko.

Mislim, da je Magic1 med vrsticami namigoval, da cena elektrike (vsaj tiste, za filanje EV) zna dobit podobne "priveske".

Na vrtu sicer lahko postavim vrtalno ploščad a skoraj zagotovo nikoli ne bom tam našel nafte. Si pa lahko na vrtu postavim sončni panel in bom zanesljivo dobil elektriko. Več kot bo "priveskov" na elektriki bolj se bodo splačali lastni sončni paneli.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

frudi ::

Okapi je izjavil:

Po prvi smrtni nesreči z vklopljenim avtopilotom je Mobileye prekinil sodelovanje s Teslo. Po tej letošnji je Teslo zapustil direktor za avtopilot. Očitno po vsaki nesreči naredijo čistko na oddelku;)

https://electrek.co/2018/04/25/tesla-au...

Po Sterlingu Andersonu in Chrisu Lattnerju je tole že tretji vodja razvoja autopilota, ki je zapustil Teslo v manj kot letu in pol. Lako ćemo, bi rekli eni.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Truga ::

Okapi je izjavil:

Po prvi smrtni nesreči z vklopljenim avtopilotom je Mobileye prekinil sodelovanje s Teslo. Po tej letošnji je Teslo zapustil direktor za avtopilot. Očitno po vsaki nesreči naredijo čistko na oddelku;)

https://electrek.co/2018/04/25/tesla-au...

Intel mora bit res v kurcu da so najeli kellerja, on ni poceni.

Je pa on strokovnjak za cipovje, ne za avtopilote. Kaj je sploh delal na tesli? Custom CPU za avtopilota? lol
e: aja sej pise, res je to delal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

Okapi ::

In kaj je tu lol? Počel je točno to - razvijal AI čip.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Truga ::

lol je tu da si musk predstavlja da bojo printali custom chipe in bli profitabilni.

Truga ::

AMD, intel, nvidija mecejo miljarde ki jih tesla s trenutnim stanjem na trgu niti vohat ne more v razvoj cpujev in gpujev, musk bo pa in-house neki spacal skupaj, dal TSMCju da mu naprinta in to bo kr vse super delalo. Ni blo se veliko lolov vecjih v te temi.

RedDrake ::

Musk in njegovi apostoli vidijo Teslo kot firmo, ki bo večja od Apple-a. In to v roku desetletja, at worst!
Jasno da rabijo inhouse chip design.
To majo še taki palčki kot Apple pa Samsung.

Lako ćemo
Bit će nekako <-- you are now here
Samo što nije
E, jebi ga

Nikec3 ::

RedDrake je izjavil:

Musk in njegovi apostoli vidijo Teslo kot firmo, ki bo večja od Apple-a. In to v roku desetletja, at worst!
Jasno da rabijo inhouse chip design.
To majo še taki palčki kot Apple pa Samsung.

Lako ćemo
Bit će nekako <-- you are now here
Samo što nije
E, jebi ga

Problem Tesle je predvsem to, da je vedno bolj podobna “svaštalicam”. V svetu izjemne konkurence, bi oni radi preveč stvari naredili in-house. Pri SpaceX še to gre, ker je konkurenca par monopolnih državnih firm. Pri avtih, čipih, AI, baterijah, panelih,... pač ne bo šlo. Ne bodo na vseh področjih dobri.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Pri SpaceX še to gre, ker je konkurenca par monopolnih državnih firm


To ste pripravljeni priznati danes, konec aprila 2018. Mantra leta 2010 je bila diametralno nasprotna.

Keller je s projektom Teslinega čipa začel dobri dve leti nazaj - januar 2016.
Kaj pa če je enostavno svoje naredu - osnovni design je fertig? Ostale detajle bodo popucali drugi v njegovi ekipi, ki jo je sestavu?

Nah, imposibru...

Tesla ni en človek, Tesla je en norc ki v svojo ekipo potegne smetano svetovnega talenta in iz njih iztisne nemogoče.

Smejte se:


sami sebi.
Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

Tesla ni en človek, Tesla je en norc ki v svojo ekipo potegne smetano svetovnega talenta in iz njih iztisne nemogoče.


Naj še najdejo talente za bodywork, da nebodo panel gapi kot pri yugecu.
#brezpodpisa

Okapi ::

Ti talenti norca zapuščajo hitreje, kot prihajajo novi.>:D
Lani jih je šlo vsaj 10.
https://www.bizjournals.com/sanjose/new...

Letos sta poleg šefa za avtopilot šla še dva vodilna finančnika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Nikec3 ::

To ste pripravljeni priznati danes, konec aprila 2018. Mantra leta 2010 je bila diametralno nasprotna.

Citat prosim.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zheegec ::

Bloomberg napoveduje slabe številke za Teslo.

We already know Tesla's gross profit margin is likely to be dismal. That's partly because of the Model 3's production hell, but it has more to do with the sharp drop in sales of the Models S and X.


To zna biti hud problem. Proizvodnja več modelov 3 na račun manjše proizvodnje S in X pomeni še nižje marže. Vsak proizveden Model 3 ta trenutek pomeni več izgube.

Tesla's underlying automotive gross margin in the fourth quarter of 2017 was less than 14 percent after stripping out the top-up provided by selling a slug of zero-emission vehicle credits (see this for an explanation of those).



Selling zero-emission vehicle credits masked a very weak underlying gross profit margin in Tesla's core automotive business in the fourth quarter of 2017

Emission credits je očitno nekaj, kar drži podjetje pokonci.



This, in turn, doesn't bode well for cash flow. Tesla actually generated positive cash from operations in the fourth quarter of about $510 million. As I wrote here, though, virtually all of that was due to a big shift further down into negative net working capital. Pulling levers like running down inventory - notice how Model S and X deliveries peaked in the fourth quarter before dropping -isn't sustainable.

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

WarpedGone ::

Vsak proizveden Model 3 ta trenutek pomeni več izgube.

Se pravi ... bi moral bit pameten in še mal počakat s sestavljanjem?
To pridigaš?
Al kaj hočeš sploh povedat novega?

Da bo marža u riti dokler ne dosežejo proizvodnjo vsaj blizu design targeta je blo jasno že leta 2015. Si se skrival pod kamnom ali samo bebavo mečeš drek v naključne mimoidoče?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zheegec ::

Se pravi ... bi moral bit pameten in še mal počakat s sestavljanjem?


Ne, morali bi poizkusiti prodati čim več modelov X in S, ki jim prinašajo dobiček. Ali pa začeti proizvajati Model 3 v bistveno večjem številu, ne pa že spet zapirati tovarne za retooling. Če te Bloomberg napovedi držijo (in najbrž držijo, če jih objavljajo par dni pred earnings callom), bo moral Elon kmalu spet po kapital, čeprav je par tednov nazaj trdil, da bo "Tesla will be profitable & cash flow+ in Q3 & Q4, so obv no need to raise money."


Al kaj hočeš sploh povedat novega?

Napovedi analitikov par dni pred Tesla earnings callom ni "nekaj novega"?

Da bo marža u riti dokler ne dosežejo proizvodnjo vsaj blizu design targeta je blo jasno že leta 2015. Si se skrival pod kamnom ali samo bebavo mečeš drek v naključne mimoidoče?


To mi je jasno, problem je, da so bistveno pod targetom. In pa da očitno nimajo dovolj strank za zelo profitabilna Model S in X.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Utk ::

Kaj bi ti rad, da tecejo ob kolesu, ker nimajo casa se gor usest? Premislite vi kaj preden napisete bedarije? Ce moras naredit cim vec avtov, se vsak retooling, ki pohitri proizvodnjo, splaca. Ce s tem dvignejo za 50%, tist teden nadoknadijo v dveh tednih.

WarpedGone ::

Ne, morali bi poizkusiti prodati čim več modelov X in S, ki jim prinašajo dobiček. Ali pa začeti proizvajati Model 3 v bistveno večjem številu, ne pa že spet zapirati tovarne za retooling.


In ko tole označim za bebavost, kar je, si ti ožaljen, js grd, moderator pa pleza po stropu ...

Povečanje proizvodnje se ne zgodi, ker se je teb zjutraj dvignil K ampak ker se v proizvodni proces vnese potrebne spremembe. Nekatere so take, da je treba linijo ustavit, da se zamenjava lahko sploh sprovede.

Nedoumljivo za BeboTech?

To mi je jasno, problem je, da so bistveno pod targetom.


So 2x višje kot so bili en mesec nazaj.
So 4x višje kot so bili 2 meseca nazaj.
Beboti ne vidijo sploh kaj se dogaja, njihova sposobnost se konča pri primerjavi dveh (njim ljubih) številk.

Problem bi bil, če bi kak bebo znal vaserdiht razložit, zakaj v prihodnje ne more bit več nobenega napredka in bodo ostali na lansko-mesečnih 2k/teden.

Torej:
- se bo zgodil 5k na teden ali se ne bo. Da/Ne?
- se bo zgodil 10k na teden ali se ne bo. Da/Ne?

Da že obstoječih 2k teden pomeni PODVOJITEV letne proizvodnje bebotom ne pomeni nič.
Hkrati so jim že zdavnaj iz spomina ušla njihova pridiganja, kako Modela 3 sploh ne bo, kako da bo zanič, kako da bo crkoval, kako da bo držaji, kako da ne bodo niti na 1k/w, kako XYZ.

Poln K vas že mam z enimi in istimi debilnostmi. Nepismeni al samo zabiti ko štanga?

Ne bit užaljeni, če se prepoznatev med temi beboti, nehite bit beboti in ne bo bolelo. Pod črto, se ste trop nategnjenih ovc (useful idioti) v rokah težkokategornikov:
The Fascinating Tesla Short Story
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Ja, cel svet se je zarotil proti serijskemu izdelovalcu čudežev - naftna industrija, avtomobilski velikani, konkurenčni izdelovalci baterij, illuminati in vanderbildi ...

Če mu slučajno master plan in svetovna dominacija z delnico pri 5000 dolarjih slučajno ne bo uspela, je vernikom že vnaprej jasno, da to nikakor ne bo njegova krivda, ampak krivda vseh, ki so se zarotili proti njemu.

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:


Torej:
- se bo zgodil 5k na teden ali se ne bo. Da/Ne?
- se bo zgodil 10k na teden ali se ne bo. Da/Ne?

Torej:
- bo Slovenija dosegla 40k USD GDP. Da/Ne?
- bo Sonce požrlo Zemljo. Da/Ne?

Idiotski izgovor, oprosti.
Tudi tebi je verjetno jasno, da če dosežejo 5k na teden tam nekje julija 2019, zna firmo to pokopat.
Po drugi strani, če dosežejo do julija 2018, ne bo _večje_ frke.

WarpedGone je izjavil:


Da že obstoječih 2k teden pomeni PODVOJITEV letne proizvodnje bebotom ne pomeni nič.

Jep, dosegli so proizvodnjo Revoza. Tesla ima zaenkrat eno fabrko, in v njej nihče do sedaj ni nihče izdeloval več kot nekih 450k vozil letno. Vprašanje, koliko več so tam sposobni izdelat. Zato, do nadaljnega ne verjamem v številko 10k/teden.

WarpedGone je izjavil:


Hkrati so jim že zdavnaj iz spomina ušla njihova pridiganja, kako Modela 3 sploh ne bo, kako da bo zanič, kako da bo crkoval, kako da bo držaji, kako da ne bodo niti na 1k/w, kako XYZ.

- Kvaliteta na nivoju KIE.
- Kje ga lahko kupim za $35k?
- Razen zaslona, ki upravlja praktično _VSE_, skorajda ne crkuje, res je.
?
««
517 / 1139
»»